Petitie impotriva vinietei tip "Oxigen"

Comentarii

#6604

Taxa este ilegala si ingradeste dreptul la proprietate.

Mihai CLAUDIU (București, 2020-01-21)

#6608

1. H.C.G.M.B. NR.539/24.10.2019 anuleaza dreptul de proprietate al romanilor, care locuiesc in Bucuresti si care tranziteaza orasul, asupra autovehiculelor cu norme de poluare non euro, euro 1, euro 2, euro 3.
2. Modalitatea de stabilirea a tarifului pentru achizitionarea vinietelor de tip Oxigen incalca principiile fundamentale reglementate atat de legislatia nationala, cat si de legislatia europeana:
2.1. Incalcarea principiului privind tarifarea echitabila, corelata cu cantitatea de poluare generata de folosirea autovehiculelor;
2.2. Incalcarea principiului nediscriminarii si egalitatea de tratament al utilizatorilor;
2.3. Incalcarea principiului transparentei, consultarea si antrenarea in decizii a cetatenilor;
2.4. Incalcarea dreptului la informare;
3. Mai mult de atat, H.C.G.M.B. nr.539/24.10.2019 nu este motivata, ceea ce pune in discutie validitatea actului administrativ.

Tudor Florian Ivan (Bucuresti, 2020-01-21)

#6611

Împotrivă !

Sorin Crs (București, 2020-01-21)

#6612

Împotrivă!

Mihaela Cosnete (Bucuresti, 2020-01-21)

#6613

Semnez pentru ca taxa este o "smecherie financiara " a "duamnei"

Ana Maria Grigore (Bucuresti, 2020-01-21)

#6616

Este un abuz.

Alin-Alexandru Ionescu (Tulcea , 2020-01-21)

#6617

Taxare abuziva !

Vasile Maxim (Bucuresti, 2020-01-21)

#6622

Taxa este abuziva nu poți cere taxa pe aer

Matei Stefan (Bucuresti, 2020-01-21)

#6628

M-am săturat să plătesc pentru prostia și nesimțirea celor plătiți din banii mei!

Dan Cazacu (București, 2020-01-21)

#6632

Am masina cu care muncesc in oras si nu imi permit sa achizitionez o alta cu norma de poluare euro 5 sau 6. Consider taxa abuziva!

Paul Enisor (Bucuresti, 2020-01-22)

#6633

Pentru ca am masina euro 2, si pe asta mi-o permit, jobul ma face sa ma plimb de colo-colo pe timpul zilei, si m-ar impiedica sa mai pot lucra aici. Ce o sa fac, daca trebuie sa ajung in centru las masina la granita si iau metrourile pline ochi sau autobuzele ce vin extrem de rar.
Upgradarea infrastructurii de transport in comun ar constitui un avantaj mai mare pentru fluidizare, nu taxe.
Domiciliul este in zona de centru, daca sunt nevoit sa plec in timpul zilei neaparat cu masina, sunt obligat fortat sa imi iau amenda, nu?

Bogdan Stanciu (Bucuresti, 2020-01-22)

#6634

Taxa oxigen este un abuz !! Se urmărește doar încasarea banilor de la cetățeni , nu și rezolvarea poluării din București ! Și în plus este discriminatorie , atâta timp cât unele instituții nu plătesc ... !!

Popescu Florin (București, 2020-01-22)

#6640

Nu consider ca este corect aplicată aceasta taxa! Si contravine drepturilor omului ,cu privire la proprietate!

Mitran Aurel (Bucuresti, 2020-01-22)

#6641

Nu este conformă cu realitatea...

Alexandrescu Alin (București , 2020-01-22)

#6648

Este abuziva

Mihaela Turcanu (Bucuresti, 2020-01-22)

#6651

Aceasta taxa nu ofera un aer mai respirabil...Este facuta doar pentru a mai completa vistieria țării (a aleșilor ). Noi ca oameni nu avem nici macar un beneficiu de pe urma acestei taxe!

Cristian Stefan (Gaesti, 2020-01-22)

#6658

Nu sunt de acord cu aceasta idee...Sunt multe altele care polueaza....

Gentila Oros (Bucuresti, 2020-01-22)

#6659

ar trebui sa bage taxa la toate masinile ca acelea de euro 5,6 polueaza mai mult aeru decat dlcele de ,2,3,4 daca tot baga vinieta

Vîrdol Florinela (bucuresti, 2020-01-22)

#6663

Pentru ca este o hotie pe fata facuta de jigodie penala aleasa de mai putin de un sfert dintre bucuresteni ( aste e dac nu mergem la vot !) care e casatorita tot cu un penal mafiot si care nu face decat sa stranga bani pentru hotii din PSD! Motivele legale sunt in descrierea petitiei !

gogiu bogdan (bucuresti, 2020-01-22)

#6664

Semnez pentru ca MUiE FIREA!!!!

Mircea Andriana (Bucuresti, 2020-01-22)

#6666

Nu mi se pare normal ca om care platesc impozite,din care Ei isi iau salariile sa ma impovarezi cu o alta taxa,cand benzina se scumpeste pe zi ce trece,cand ne mor oamenii in spitale ,

Ni Ion (MIZIL, 2020-01-22)

#6670

Cere taxa asta ridicolă si hectare intregi din pădurea Băneasa sunt tăiate fără milă. Cătă perfidie ticăloasă.

Radu Nistor (Bucuresti, 2020-01-23)

#6673

Sunt impotriva vinietei oxigen , sunt nascut in bucuresti , conduc o masina veche si drept combustibil folosesc ulei de gatit , practic folosesc biodiesel

Cosmin Ziub (Bucuresti, 2020-01-23)

#6681

Nu este drept , echitabil și corect !!

Neacsu Virgiliu (Bucuresti, 2020-01-25)

#6686

Este o mizerie! Pentru reducerea poluării în București este necesar să fie taxați cu prioritate marii poluatori: șantierele deschise, care nu au nicio protecție, centralele termice care ard combustibili fosili, depozitele care incinerează deșeuri în proximitatea Bucureștiului. Dacă se dorește reducerea poluării generată de autovehicule, mult inferioară celor arătate mai sus, atunci ar trebui început chiar cu vehiculele autorităților și instituțiilor publice, asemenea orașelor occidentale care au aplicat taxe (dar care în București sunt exceptate de la taxare). Ar trebui interzis accesul autovehiculelor pentru aprovizionare în cursul zilei, ar fi necesară construirea unei centuri frutiere uncționale, pentru a evita traficul prin oraș și, pentru a fi o taxă pe poluare, ar fi rațional să se plătească în funcție de cât poluează fiecare.

Constantin Constantinescu (București, 2020-01-26)

#6688

Sburlea i.

Sburlea Ionut (Bucuresti , 2020-01-26)

#6689

Nu sunt de acord cu criteriile de calcul, taxa de poluare ar trebui introdusa in pretul combustibilului si nu se poate interzice dreptul de folosinta al unui bun.

Ovidiu Popescu (Bucuresti, 2020-01-27)

#6690

Nu tine cont de caoacitatea cilinndrica a motoarelor.Sint scutite motocicletele,ce au 600-1500 cc.E aiurea.

Cristian Balate (București, 2020-01-27)

#6692

Mi se pare o masura discriminatorie din mai multe punte de vedere.Nu este vorba de o taxa de oxigen asa cum afirma d-na Firea

Razvan Cazan (Bucuresti, 2020-01-27)

#6694

- Taxa este dicriminatorie si reprezinta un imprumut al PSD pentru campanie ce va fi returnat de urmatorul primar ce va fi aratat cu degetul ca nu face nimic dar el, de fapt, plteste hotia altora.
- Initiatoarea nu este dorita pe fotoliul de primar de 86% din bucuresteni deci este imoral si necostitutional acolo., nu reprezinta majoritatea celor prezenti la vot. Cred ca se poate castiga in instanta pe acest considerent.

Marian Sandu (Bucuresti, 2020-01-28)

#6696

Este o masura discriminatorie !

Vasile Ocheana (Bucuresti, 2020-01-29)

#6697

Masinile poluante sunt tot mai putine. Cei ce inca le detin, fac asta pentru ca nu au posibilitati de achizitie a uneia noi. Acestea putine modifica in rau calitatea aerului?, Sa fim seriosi!...

Gabriel Sorin Stoica (Bucuresti, 2020-01-29)

#6699

Nu sint de acord cu infractorii de drept comum

Ovidiu Paunica (Bucuresti, 2020-01-30)

#6700

Semnez pentru anularea taxei oxigen, nu sunt de acord cu ea..

Mihalache Petruta (Oraș Chitila , 2020-01-30)

#6701

Pentru că este încă un jaf bazat pe un proiect netransparent și superficial, și finanțat din bani publici care pot și sigur întră în buzunarele largi ale vreunui partid sau alt grup de interese, străine de bunăstarea și ajutorarea "cotizanțiilor"!

Florin CIOCĂNARU (București , 2020-01-30)

#6703

E impotriva liberei circulatii!

Gabriel Stanciu (BUCURESTI, 2020-01-31)

#6704

Iesim in strada, ne cocoseaza de biruri !

Iancu Despinq (Bucuresti, 2020-02-01)

#6707

Taxa este abuziva, discriminatorie pentru ca nu se aplică tuturor autovehiculelor cu norme euro sub 3 și 4. Dacă primăria dorește întinerirea parcului auto atunci sa acorde tuturor proprietarilor de auto sub norma euro 4 vaucer pentru achiziția unei mașini noi..
Oare decât 5.000 de astfel de autovehicule Sf unt în București?

Pompiliu Paun (București , 2020-02-03)

#6708

Semnez

Valentin Savulete (Bucuresti, 2020-02-03)

#6709

Sunt de acord cu eliminarea vinete oxigen

George Mihai Padure (București , 2020-02-03)

#6710

Este o taxa abuzivă pentru a mai stringe bani pentru uni din primărie și ne îngradeste dreptul la libera circulatie trebuie facut ceva sa ne strîngem cu toti poate facem si noi proteste ca în franța

Baicoianu Ionut (Sector4 bucuresti, 2020-02-03)

#6715

Daca se va plati taxa Oxigen poluarea nu va disparea. Banii colectati nu vor fi folositi pentru a imbunatati aerul din Bucuresti ci pentru bunul plac al primarului capitalei.

Tudorel Marius Stefan (Bucuresti, 2020-02-03)

#6718

Taxa aceasta este o prostie, sunt masini mult mai noi care polueaza. De exemplu si cele electrice polueaza, deoarece incalzesc atmosfera.
Opinia mea este ca nimeni nu are dreptul sa iti ia bunul tau pentru care ai muncit!! Nu a muncit Firea pentru acea masina pe care tu o detii.

Bianca Agachi (Bucuresti, 2020-02-03)

#6719

Abuziv

Mihai Tudose (Bucuresti, 2020-02-03)

#6720

Singurul criteriu care trebuie să conteze este starea tehnica a autovehicolului!

Alexandru Ispășescu (Bucuresti, 2020-02-03)

#6721

Este o certa discriminare pentru cetățenii Bucureștiului reprezentând in fapt o îngrădire a dreptului de proprietate garantat prin Constituție .

Ivancea Adriana (Bucuresti, 2020-02-03)

#6722

Semnez pentru ca este abuziva

Alexandru Balean (Bucuresti, 2020-02-03)

#6723

Ptr ca tot poluare avem si daca platim.taxa

oprisan adrian (Bucuresti, 2020-02-03)

#6727

Este prea aberanta .daca ar fi o taxa de 5milioane ar fi bine .dar așa este enorm de mult .ne dau ei bani de altă mașină .??? Ne obligă ei sa circulam cu sts-ul??? Nu sunt deacord

Laurențiu Stefan (București, 2020-02-03)

#6729

Nu doresc vinieta! Nu avem bani de mașini noi! Poate doar bogați..

Vintilă Mihai Marcel (Popesti Leoerdeni, 2020-02-03)

#6730

Semnez pentru ca sint impotriva discriminarilor de orice fel! Eu chiar vreau egalitate si pentru catei, nu doar
pentru dulai!

Adriana Constantinescu (Bucuresti, 2020-02-03)

#6734

Consider ca, din toate masurile ce puteau fi luate in calcul, s-a optat pentru aceste doua masuri- taxa oxigen si restrictiile in zona centrala denumita ZACA- prin care se vrea a se repara ceva stricand altceva, adica, dorindu-se a se repara calitatea aerului din capitala se loveste abrupt si abuziv cetateanul de rand care nu are suficienti bani cat sa achite taxa impusa si, cu atat mai putin, sa-si cumpere un autoturism nou-chiar si cu ajutorul financiar al voucherului pomenit de PMB ca l-ar oferi celor interesati sa-si achizitioneze o masina noua prin predarea celei vechi la programul "Rabla". Lipsa unor programe de indesire a copacilor in parcuri si spatii libere de constructii din oras, de-a lungul atator ani- pentru asigurarea, de catre administratia orasului, a masei verzi a frunzelor copacilor care ar fi folosit CO2-ul din atmosfera, eliberand prin fotosinteza oxigenul necesar- se rasfrange, dupa atata amar de timp, asupra cetateanului de rand, sarac si saracit de-a lungul anilor. Cum se intampla ca iar se iau masuri doar cand ne ajunge cutitul la os, masuri drastice, implementate abrupt si abuziv, in loc sa se fi ingrijit mai marii orasului ,de-a lungul anilor, la initierea de programe de "impadurire" a zonei centurii capitalei sau prin parcuri care au fost dezafectate pentru ridicarea de diverse constructii.
Norvegia, prin initiativa proprietareselor de paduri de a impaduri orice loc liber de copaci doar din zona de vest a tarii, a ajuns sa diminueze la jumatate emisiile de CO2 ale tuturor masinilor ce circula prin tara.
Cum poate fi explicata situatia proprietarilor de masini non euro sau euro 1; 2; 3; 4 care, locuind in zona centrala, nu mai pot dispune de masinile lor proprietate personala spre a deplasa la parintii care locuiesc dincolo de zona ZACA sau ,la nevoie, la vreun spital? cum ramane cu libera circulatie a cetateanului care este ingradita doar pentru ca cei ce ar fi trebuit sa se ocupe de asigurarea conditiilor de calitae a aerului pentru cetatenii orasului nu au avut pana acum imaginea consecintelor lipsei lor de initiativa in lansarea de programe specifice in materie si nici macar la imaginea unei tari lipsita de fondul verde al padurilor ce ar fi asigurat-daca nu ar fi fost taiate- necesarul de oxigen pe care l-ar fi produs prin consumul de CO2 de catre frunzele lor, in mecanismul fotosintezei. Cum de nu se spune nimic daca Ministerul Mediului a avut sau nu planuri, proiecte si masuri pentru preintampinarea unei situatii care, iata, impune deodata o asemenea masura urgenta: sa restrictionezi accesul liber prin oras al cetatenilor urbei. De ce plateste oalele sparte tot cetateanul lipsit de astfel de atributii ce intrau in sarcina altora? Sunt doar cateva din intrebarile ce se impun, deloc retorice, care asteapta nu doar raspunsuri, ci analize profesioniste care sa genereze masuri corecte, morale si in consens cu respectarea unor drepturi garantate constitutional.

Mariana Ioanitescu (Bucuresti, 2020-02-03)

#6737

Propunerea Primăriei pentru taxa Oxigen este incorectă si nu se aplica tuturor marilor poluatori, vezi mașinile statului, politie, jandarmeriei, armata, etc.Deci taxa este discriminatorie și încalcă prevederile constituției României.

Alexandru IVASCU (Bucuresti, 2020-02-03)

#6738

Nu îmi permit o alta mașina

Razvan Rzr (București , 2020-02-03)

#6739

Sa puna mana sa planteze copaci, nu sa ingradesca drepturi civile, rezidentiale.

David Ioanitescu (Bucuresti, 2020-02-04)

#6740

Semnez impotriva discriminarii facute prin legea pesedista ,neconstitutionala privind interzicerea liberei circulatii in Bucuresti,legea Firea,si a inventatei viniete "Oxigen".Inuman ,inuman.Rusine autorilor in frunte cu firea .Sa renunte ea si familia ei la autoturismele scumpe euro 6 si renunt la rindu mi la Audiul meu din anul 1998 euro 2. Protestez contra nesimtirii importatorilor de masini care sigur au interesul sa cumpere si sa vinda autoturisme ,sa ruleze marfa dar nu au drept asupra vietii cetatenilor ,nu au dreptul sa impuna ei legi .

Tudor Diciu (Alexandria, 2020-02-04)

#6744

Taxa este abuziva si discriminatorie

Adina Marina Teodorescu (Bucuresti, 2020-02-04)

#6748

Aceasta taxa este abuziva
Aceasta taxa este discriminatorie

Danila Eugen (Bucuresti, 2020-02-04)

#6750

Nu sunt de acord cu introducerea rovinietei oxigen

balan emil (bucuresti, 2020-02-04)

#6751

Taxa e abuziva, este doar o noua smecherie de "produs" bani, nu va reduce poluarea deloc, ba chiar o va amplifica prin aglomerarea suplimentara a traficului in restul orasului.

Victor Necula (Bucuresti, 2020-02-04)

#6752

Detin in proprietate un Logan euro 3, deci un autovehicul produs in România. Cand l -am achiziționat eram un cetatean convenabil ptr. statul roman, incurajam industria românească. Acum sunt un poluator autohton. Prin eliminarea timbrului de mediu din 2017 nu au intrat In Bucuresti masini poluante?

Cristina Ilie (Bucuresti, 2020-02-04)

#6754

Semnez pentru ca sunt lucruri mai importante decat poluarea imaginata a doamnei Firea.
Daca vrea taxa de poluare, atunci si salariile sa fie conform UE - si nu echivalari anapoda. ai salariu de 1500 ron? atunci sa-l modifice in 1500euro.

Hutanu Adina-Alexandra (Bucuresti, 2020-02-04)

#6756

Contra taxei :"Oxigen" și impotriva primăriței perdante ... Rușine!

Victor Gheorghiu (București, 2020-02-04)

#6757

Este un abuz !! Asupra oamenilor de rand!!

Nicusor gabriel Dragota (Bucuresti , 2020-02-04)

#6758

Este discriminatorie si abuziva

Voinea Negoita (Bucuresti, 2020-02-04)

#6759

Semnez pentru ca e o taxa abuziva, nu este respectat principiu poluatorul plătește. Tocmai instituțiile statului care ar trebui sa dea un exemplu Incalcă această taxa oxigen. Adică politia, armata, ambulanta, pompierii, stb, pot circula cu mașini cu un grad de poluare mare fără sa plătească. Această taxa discrimineaza și loveste in patura de jos a societatii. Această taxa nu creeaza soluții concrete, cum ar fi: 1sincronizarea semafoarelor eclxemplu pleci la semafor pe verde cu 50km h și ajungi pe rosu, 2 crearea de piste pentru biciclisti, 3 protejarea spațiu lui verde ex. Nu distrugem parcuri, plantam arbori. , 4 un transport in comun civilizat și cu un program stabilit,ex nu mergi on troacele lor după ce astepti 40 de minute in statie te calci pe bataturi schimbi fluid cu ceilalți călători din cauza aglomeratie. 5 executare a centurii Bucureștiului ce ar prelua mare parte din trafic, și neapărat pasaje la punctele de tranversare a centurii știm ca acolo sunt blocaje mari. Spalarea și aspirarea străzi lor.6 parcari. Sunt multe de făcut pana la taxe. Taxe aberant punem când creste nivelul de trai.

Victor Constanda (Bucuresti, 2020-02-04)

#6762

Daca duamna spune ca este normal ca poluatorul sa platesca, de ce nu este taxa in benzina? Daca eu cu masina vizata de taxa, circul 6-8km, 2-3 zile (medie), iar un E5 circula 40-50km, zilnic, cine polueaza mai mult orasul? (apropos, oras ce este mai mult verde pe hartile site-urilor ce detin senzori pentru masurarea poluarii!!!)

Mihai Bucsa (Bucuresti, 2020-02-04)

#6763

Semnez pentru ca banii pe care ii dam.. nu ajuta cu nimic la diminuarea poluarii din capitala.

Balasa George (Bucuresti, 2020-02-04)

#6768

Ne omoara cu zile si nu din cauza poluari ci din cauza taxelor si birurilor

alin gindac (bucuresti, 2020-02-04)

#6772

E defapt, o taxa pe sărăcie... Ca ÎNTOTDEAUNA tot de la cei săraci se ia

Adrian Aghinitei (Bucuresti , 2020-02-04)

#6773

nu sunt de acord cu aceasta taxa abuziva

Tudor Picoi (Bucuresti, 2020-02-04)

#6774

Nu doresc introducerea taxei Oxigen. Este o nedreptate fata de bucureșteni.

Virgil Ilie (București , 2020-02-04)

#6783

Taxa oxigen este discriminatorie și incorectă pentru că nu se ține cont de capacitatea cilindrica.

Georgian Neacsu (Bragadiru, 2020-02-04)

#6784

Este o taxa abuziva

Duminica Iosif (Bucuresti, 2020-02-05)

#6785

Mi se pare un abuz si un non sens. Vrea sa incaseze niste bani si sa "rezolve" cu traficul din centru ca nu a fost in stare in 3 ani sa faca nimic pentru Bucuresti. Ce sa facem, sa ne mutam din Bucuresti cu tot cu masini ca asa vrea Firea?

JEAN GEABAU (BUCURESTI, 2020-02-05)

#6787

Ma irita cretinii care in loc sa faca ceva concret pentru comunitate, din impotenta profesionala mai pun niste taxe in carca cetateanului . De ce nu se face centura capitalei, de ce nu se pune la punct transportul public, de ce nu se termina metroul din Drumul taberei, de ce nu se ridica rablele de pe marginea drumului ?!!!

Lucian Liteanu (București, 2020-02-05)

#6793

1. autoturismul este proprietate (constitutia garanteaza proprietatea) platesc impozit la primarie, iar aceasta imi limiteaza dreptul de folosire a proprietatii!!!!
2. prin comparatie, eu parcurg in oras ,in medie 100km/luna (consum 7l/100km) dar cat polueaza un SUV cu consum 15 l / 100km(si care poate ca parcurge 1000 km/luna in oras)?
3. Primaria a autorizat SUPERMARKETURILE in oras, deci trafic in toate directiile(aprovizionare,desfacere). daca erau la centura, atunci se mergea la cumparaturi o singura data pe saptamana (probabil sambata)
4. concluzie=primaria este vinovata pt trafic(implicit poluare)

PIELEANU MARIAN (BUCURESTI, 2020-02-05)

#6794

Este o taxa abuziva si discriminatorie.

Balaban Ad8 (București , 2020-02-05)

#6796

Buna ziua,
Masinile euro sau nonEuro trebuie si ele sa circule.
Ideea este ca nu masinile polueaza, ci combustibilul ars in masini. Adica daca eu ard intr-un fel 100 de litri de benzina (sa zicem la un generator electric) nu platesc nicio poluare, in schimb daca ard intr-o masina Euro 1,2, 3 platesc o taxa si daca ard benzina intr-un motor Euro 4,5,6 nu mai platesc nicio taxa. Taxa actuala este INCORECTA pentru ca o masina Euro 3 care merge intr-un an 2000 Km in Bucuresti va polua mai putin decat o masina Euro 5 care merge 3000 Km. Adica poluatorul NU plateste! Plus o masina euro 5 noua polueaza diferit fata de o masina tot Euro 5 care are 10 ani vechime. Plus motorina polueaza intr-un grad mai mare decat benzina. Ar fi de preferat de scos motorina din centrul orasului. Corect ar fi ca toti posestorii de automobile sa aiba un card - dat de RAR. In functie de combustibil, de Euro, de capacitatea cilindrica, de tonajul vehiculului, de vechime si de starea reala a masinii. Cardul va avea un cod de bare. Cand vine sa alimenteze, persoana va da cardul masinii si va plati taxa oxigen per litru de combustibil cumparat. Sa zicem - taxa va fi intre 0.2% si 1%. Poate 10% nu vor respecta legea. Aici vor veni amenzile penale.
Problema cu poluarea (de acum putin timp) era falsa. Cum oare sa fi fost super poluat - cand in acele zile era un trafic minim in Bucuresti.
Si oricum toate masinile rable vor iesi din circulatie prin moartea lor naturala in 2-10 ani.
Multumesc

ALEXANDRESCU VLAD (Bucuresti, 2020-02-05)

#6797

Mi se pare abuziva taxa de oxigen si o masina euro 6 poate polua si una noua daca are motorul defect

Costy Sabin (Bucuresti, 2020-02-05)

#6798

Nu sunt de acord

Catalin Negoita (Sibiu, 2020-02-06)

#6799

Semnez pentru anularea taxei OXIGEN

Gabriel Costea (Bucuresti, 2020-02-06)



Publicitate plătită

Vom expune reclama pentru această petiție în atenția unui număr de 3000 de persoane.

Aflați mai multe informații...