Petitie impotriva vinietei tip "Oxigen"

Comentarii

#6404

Contravine Dreptului la libera circulatie si Dreptului de proprietate...!!!

Socrate Stanculescu (Bucuresti, 2019-12-24)

#6405

Nu are un caracter echitabil...

Adrian Chersan (Tg. Frumos , 2019-12-24)

#6408

Nu mi se pare normal ca fiind din Bucuresti sa nu mai pot circula cu masina personala cea pe care mi-o pot permite. Mi se pare o taxa discriminatorie, doar bogatii pot circula. In curind ne vor pune sa ne vindem si casele sa ne mutam departe ptr a nui mai deranja pe mafioti.

Eugen Ciobanu (Bucuresti, 2019-12-24)

#6410

!!!!!

yunus Boluk (Bucuresti, 2019-12-25)

#6413

Mi se pare abuziva si la fel de ilegala ca si taxa de înmatriculare pe care tribunalul internațional a declarat-o ilegală. Nu inteleg cum cotizatul la bugetul PMB/ Firea inbunatateste calitatea aerului in Bucuresti. Si dupa implementarea aceea abuziva cu ITP anual pentru masini mai vechi de 10-12 ani care tot nu satura foamea de bani, ma astept ca RAR-ul (nu statiile ITP) sa cheme la o verificare de rutina toate autovehicuele diesel cu Filtru Diesel de Particule (DPF). De ce? Pai sa vedeti cate masini il mai au si la cate mai functioneaza in paramentrii prevazuti.

Nicusor Iordache (Bucuresti, 2019-12-26)

#6414

1. O taxa asemănătoare a mai fost implementata si declarata ilegala - Taxa de mediu la înmatriculare.
2. Nu a fost prezentat nici un proiect de îmbunătățirii calității aerului cu ajutorul banilor strânși.
3. Măsura este extrem de abuziva si discriminatorie pentru cetățenii Bucureștiului si ai României cu autoturisme înmatriculate in RO. Daca acestora le poate trimite amenda la adresa din CIV, in cazul in care sunt surprinși de camerele de supraveghere ca nu au plătit taxa, celor cu numere de BG, IT, FR, GB care locuiesc tot pe teritoriul României unde le trimite amenda? Nimeni nu știe cați si cine sunt aceștia. Si abuzul se răsfrânge tot asupra celor care își plătesc toate taxele auto la bugetul local si nu in tari vecine.
4. Sistemul de camere + infrastructura IT - instalare si mentenanță. Care dintre companiile municipale ale cucoanei Firea își mai însușește alte milioane de Euro de la bugetul PMB.

Daniel Iordache (Bucuresti, 2019-12-26)

#6419

Propunerea e o tâmpenie, trebuie telecamere in București

Saic Octavian (București, 2019-12-26)

#6422

Semnez pentru ca :
- taxa a fost introdusa intr-un timp foarte scurt nepermitand optiuni alternative pentru renuntarea la autoturismul cu norma 1,2,3. Aici ma refer la preaviz cu 1 an inainte, amenajarea pistelor de biciclete,trotinete in Bucuresti.

Gabriel Sandu (Bucuresti, 2019-12-27)

#6426

Consider că imi este încălcat dreptul meu de a mi folosi bunul propriu. Si consider ca D-na Firea prin aceasta taxa încearcă să decongestioneze Bucureștiul care tot aceasta la aglomerat prin aprobările de construcții care au fost acordate si care au murdari si imprafuit Bucureștiul și plămânii noștri.

Tanasa Stefan (Bucuresti, 2019-12-27)

#6430

Pentru ca taxa Oxigen este o farsa discriminatorie, care are scopuri precise antiliberale, antipopulare si procorporatiste, fasiste!

Petre Kozak (Bucuresti, 2019-12-28)

#6431

Este discriminatorie si incorect constituita.

Mihai Ristea (Giurgiu, 2019-12-28)

#6432

i-mi ingradeste dreptul la libera circulatie si nu are suport legal

mihai vasile (bucuresti, 2019-12-28)

#6435

Nu sunt de acord să plătesc această taxă aberantă

Niculae Gabriel Pavelescu (București, 2019-12-30)

#6436

Mă simt discriminat

Claudiu Tircomnicu (Bucuresti, 2019-12-30)

#6437

Semnez,nu sunt de acord cu aceasta taxa. Nu cred ca este normal sa facem diferentieri intre masini? Nu toti avem posibilitatea sa acizitionam o masina scumpa. Nu avem nici salarii speciale nici pensii speciale.

Sandu Paula (Bucuresti, 2019-12-30)

#6439

Semnez pentru că există și alte modalități de a reduce poluarea in București. Ele trebuiesc identificate și implementate, nu plătitorul de taxe și impozite trebuie sa rezolve problema, ci administratorii orașului.

Maria Negru (Bucuresti, 2019-12-31)

#6441

Nu sunt de acord cu taxe de acest gen

Mircea Mădălin (Brasov , 2019-12-31)

#6443

Daca ne gandim bine, gradul cel mai ridicat de poluare se inregistreaza in zona de sud a orasului (Berceni), nu in centru! In zona de sud onor primarul sectorului a binevoit sa betoneze spatii verzi si sa taie copaci- nu putini. Explicatie: cartierul este mai aerisit! Prea multi copaci... In afara de acest lucru, s-a construit un mare numar de blocuri fara a se realiza si infrastructura necesara. La aceasta as mai adauga si numarul mare de autoturisme inmatriculate in alte judete care strabat zilnic Bucurestiul. Si nu doar aflate in tranzit... Cum sa nu creasca poluarea?! Aceasta taxa este una pe proprietate, nu pe poluare.

Calin Tatomir (Bucuresti, 2020-01-01)

#6444

Nu cred că plătind această taxă se va face aerul mai curat și pe lângă asta toate mașinile poluează indiferent de cat este acel euro. Atâta timp cât acolo se arde combustibil, POLUEAZĂ. Nu este decât discriminare între cei cu bani și cei fără bani. Încălcarea dreptului omului de a se folosi de bunul personal pe care îl deține. Daca nu mai doreau mașini sub euro 5 in București de ce au mai înmatriculat? Această măsură trebuia luată cu ceva ani in urmă nu peste noapte prin punerea unei taxe colosale. Dar nu îi interesează decât banii.

Cristi C (Bucuresti, 2020-01-01)

#6445

Taxa Oxigen pe Bucuresti e abuziva, deoarece proprietarii masinilor in cauza nu au alternativă viabila si nu au timpul necesar pentru a intra in legalitate. Totodata e o manevra prin care se loveste in cei cu venituri mici, e incalcat dreptul la proprietate si libera circulație.
Taxele nu vor opri poluarea. Cu bani nu vom cumpara aer curat.

Cristian Ionescu (Bucuresti, 2020-01-01)

#6452

Nu are o formula de calcul valabila.

Cobzarenco Gheorghe (Constanta, 2020-01-04)

#6453

POLUAREA VINE DIN ALTE SURSE....👎👎👎👎O CALE DE A FURA BANI PENTRU BUZUNARUL MAFIEI GLOBALE.....

Loredana Mihaela Bodescu (RÂMNICU VÂLCEA , 2020-01-04)

#6456

Calculul vinetei trebuie sa se faca dupa emisiile poluante verificate anual fiecarui autoturism si nu bazandu-se pe o norma care este standardizata.
Un autoturism diesel de 3000 cmc Euro 6 caruia i s-au facut interventii asupra DPF-ului polueaza mai mult decat un motor benzina 1400 cmc Euro 4.

Dan Mihalea (Bucharest, 2020-01-04)

#6460

Discrimineaza

Kubilay Velula (Bucuresti, 2020-01-05)

#6464

Am muncit cinstit 49 de ani ptr.ami achiziționa cele strict necesare mie si familiei.Printre acestea si autoturism nou,care la vremea cumpararii nu se punea problema ca ne vom destepta asa de tare si sa il duc la Remat ptr.ca l-am intretinut si nu am bani sa il schimb cu un altul care este in trend cu timpurile.Pentru mine si familie este necesitate,ca si pentru cei mai multi locuitori de peste 55 ani,care au ramas sa lucreze in Romania si nu au dobandit si mostenit averi ilicite (vezi matusa Tamara).Oricum noi cu aceste autoturisme poluam mai putin decat mijloacele de transport in comun,decat cele care fac aprovizionarea,decat cele fac tranport aerian...etc. ptr.ca nu ne da mana sa mergem cu ele decat atunci cand situatia o impune-.

Iancu Orzata (Bucuresti, 2020-01-05)

#6472

Nu este normal sa introduci o asemenea taxa dacă nu oferi ceva palpabil în schimb. În capitalele europene, pe lângă faptul ca li s-au acordat facilități mari celor care aveau mașini vechi, pt achiziționarea unei mașini noi, primariile au construit parcări mari la întrarea în oraș unde îți poți lăsa masina gratis și de unde ai legături directe cu metrou, tramvai sau autobuz fără a te îndepărta prea mult de parcare. Nu mai spun de străzi și șosele care nu se pot compara cu străzile din București. În concluzie vreau sa spun doar atât: Politicienii noștri se aliliaza cu Europa doar la cerințe (prețuri, amenzi) nu si la oferte (străzi, parcări)
PS
Sper ca Firea sa plece cât mai curând la Voluntari la casa ei și sa lase capitala pe mâinile unor oameni care sunt cu picioarele pe pământ!

Valentin Stan (1 Decembrie, 2020-01-07)

#6475

Şi acest bir este profund nedrept, bir care a fost impus abuziv de o instituţie ne înfiinţată încă, de drept, ce este, deci, nulă, de drept, deoarece, în România nu a fost nici pînă astăzi înfiinţat, de drept, nici statul român şi nici instituţiile fundamentale într-un stat înfiinţat, de drept, motiv pentru care nici parlamentul nu a fost încă înfiinţat, de drept, situaţie mai mult decît jenantă acum, în Mileniul III, în care se găsesc şi toate celelalte instituţii, cum ar fi: funcţia Preşedintele României, guvernul, ministerele, parchetele şi instanţele de judecată, curtea constituţională, babca naţională etc.
Aşa fiind, pe cale de consecinţă şi aşa-zisa lege nr 215/2001 este doar un alt act nul, de drept, la fel cum e cazul întregii "legislaţii" din România!

Leon Nica (Bucureşti, 2020-01-07)

#6476

E o discriminare.

Florentin Stanescu (Bucuresti, 2020-01-07)

#6478

Este un abuz incredibil. Iar complicitatea celor din consiliul general arata ca toti politicienii sunt o apa si un pamant. Indiferent din ce partide fac parte.

Florin File Mitita (Ploiesti, 2020-01-07)

#6479

Este un abuz !

Bogdan Gaspard (București , 2020-01-07)

#6482

semnez, pentru ca taxa nu are o baza legala, pentru ca restrange dreptul de proprietate si pentru ca isi bat joc!!

Antonia Suvagau (Bucuresti, 2020-01-07)

#6486

Nu cred ca această nouă taxa va rezolva problema mașinilor poluante din București. Ar fi mult mai eficient ca polițiștii de la rutiera sa își facă treaba și sa scoata din trafic măcar mașinile care lasă în urma nori de fum negru chiar dacă sunt mașini euro trei sau chiar patru. Aceasta taxa ar fi doar o bula de OXIGEN pentru bugetul primăriei, nicidecum pentru bucureșteni.

Simona Ioniță (București , 2020-01-08)

#6488

Nu imi pot permite sa imi cumpar o masina euro 5, am parintii bolnavi si masina imi trebuie pt ai duce la doctor, spital etc, prin aceasta taxa sant obligat sa imi tin masina in curte desi platesc impozit pt ea, imi este interzis prin aceasta taxa sa circul in orasul in care mam nascut si traiesc cu proprietatea mea pt ca sant sarac

Iorga Romulus (Bucuresti, 2020-01-08)

#6490

e aberatie, ori toate masinile fara exceptie sau abrogarea hotararii

Mihai Mihaila (BUCURESTI, 2020-01-08)

#6492

Aceasta norma abuziva imi ingradeste dreptul de folosinta asupra automobilului. Norma este discriminatorie si nu taxeaza gradul de poluare al fiecarui autovehicul in functie de parametrii acestuia. Realitatea este ca un motor de 4000 cmc (BMW X6) Euro 5 polueaza cat 3 motoare de 1400 cmc (Logan) Euro 4. Nu ne poate forta nimeni sa ne schimbam masinile la fiecare 10 ani. Norma neconstitutionala! Este doar un bir nou si inutil al acestui primar controversat.

Cosmin Stanciu (Bucuresti, 2020-01-08)

#6494

Sunt DISCRIMINATA !!!! Taxa este un ABUZ !!!

Carmen Stativa (Bucuresti, 2020-01-08)

#6500

Semnez pentru prostia asta de viniete

Adrian Ginga (Bucuresti, 2020-01-09)

#6502

ca si salariata si platitoare de toate taxele inclusiv rovinieta pt ca imi permit sa locuiesc modest in IF din pacate astea sunt posibilitatile , spun NU acestei taxe de poluare .NU. pieton sau sofer , cu totii stim urm:gropi, denivelari, mizerie avem , lumini nu avem, parcari nu avem, piste de biciclete nu avem , linii cu legaturi ratb nu avem, doar taxe si impozite AVEM , si atunci daca NU ne ofera noi de ce sa dam?!

Catalina Ursache (popesti leordeni, 2020-01-09)

#6503

Consider că aceasta taxa este discriminatorie și nu rezolva problema traficului din București.

Stanciu Răzvan Florin (Bucuresti, sector 3, 2020-01-09)

#6507

Mi se încalcă dreptul la libera circulație

Georgeta Dinu (București , 2020-01-09)

#6508

Doresc un oras liber unde sa cunoasca luxul de a conduce masina in Bucuresti oricine , Nu doar cei cu buzunaru gros ! Toti suntem cetatenii capitalei nu doar jmecherii si mafiotii

Ciprian Augustin Cuconu (Bucuresti, 2020-01-09)

#6510

Vreau sa am dreptul la sanatate si proprietate. Spitalul floreasca. Spitalul de ochii grigore alexandrescu cu masina mea euro 2 nu mai am acces la ele.

Lucian Ispas (bucuresti, 2020-01-09)

#6515

NU SUNT DE ACORD CU FELUL IN CARE SE IMPUNE TAXA OXIGEN CARE ATACA DREPTUL DE PROPRIETATE SI DE FOLOSINTA A PROPRIETATII ASUPRA AUTOMOBILULUI MEU !

Alexandru Tudor (București , 2020-01-10)

#6516

Petre

Petre Violeta (Contești , 2020-01-10)

#6522

Aceasta taxa NU este justa, incalca drepturi ale unui cetatea european cum ar fi dreptul la miscare, dreptul de utilizare a proprietatii personale, pe langa faptul ca este DISCRIMINATORIE.

Fara Hoti in Romania !

Anca Florentina Gaina (Bucuresti, 2020-01-10)

#6523

Pt anula aceasta taxa!!

Catalin Baciu (București , 2020-01-10)

#6524

Nu sunt de acord cu taxa.

Bogdan Olteanu (Bucuresti, 2020-01-10)

#6525

MUIE FIREA!!

Alexandru Cristache (Bucuresti, 2020-01-10)

#6529

Aceasta taxa este abuziva, ce, dacă plătesc mașina mea nu mai poluează? Ce o sa se facă cu banii strânși de pe vigneta oxigen? Ce s a făcut și cu banii de pe rovigneta?

oprea narcis (Bucuresti, 2020-01-10)

#6537

Semnez pentru ca am o masina Euro 2 care a luat ITP-ul pe bune

Gabriel Oprea (Bucuresti, 2020-01-10)

#6542

Semnez pt ca este o taxa abuziva!

Laslo Marius (Bucuresti, 2020-01-10)

#6543

Taxa este abuziva si nu rezolva NIMIC decat sa mai fure statul niste bani.

Alin Ionut Lipan (Campulung, 2020-01-10)

#6544

Taxa oxigen

Daniel Mircea Mircea (Deva , 2020-01-10)

#6545

Îmi îngrădește dreptul la proprietate privata și la libera circulație! Vreau sa ajung cu copilul la municipal la Grigore Alexandrescu și nu pot!!!!

Ana Maria Ogrin (Bucuresti, 2020-01-10)

#6547

Este abuziva, prost gandita, discriminatorie.
Eu am o autorulota euro 3 cu care circul prin bucuresti cateva ore pe an, pana ies din oras. Peste un an nu mai pot sa o aduc acasa? De ce? Cum sa nu pot sa aduc masina acasa? Inaspriti statiile itp sa nu mai dea viza la toate harburile...

Florin Dinu (Bucuresti, 2020-01-10)

#6557

Daca facea
drumuri, parcari, conditii pentru a putea ocoli centrul Bucurestiului, n’aveam nicio problema cu aceasta lege. Dar atata timp cat ei nu se implica in a ceea o infrastructura corecta cu evolutia ultimilor 30 de ani, au gasit sa dea legi care o sa afecteze foarte multe persoane fara posibilitati financiare.

Valentin Dumitru (Bucuresti, 2020-01-11)

#6563

nu mi se poate îngrădi dreptul de folosință al proprietarii -apartament situat în perimetrul interzis Am mașina euro2 și nu am încă posibilitatea sa achixionez alta hibrid sau electrica Nu am voie sa ajung acasă nu am voie să-mi folosesc mașina pentru care plătesc impozite și taxe pt că moldoveanca are nevoie de bani pentru campanie să ducă babele și moșii din Voluntari la moaște sa arunce banii primariei pe toate prostiile M-am saturat

Ileana Crina Mustata (Bucuresti, 2020-01-12)

#6567

Discriminare între paturile sociale .

George Ion (București, 2020-01-13)

#6569

NU ESTE O MASURA CARE SA REDUCA POLUAREA CI ESTE O MASURA DE A ADUCE BANI PRIMARIEI. O MASURA NORMALA AR FI SA NU SE MAI INMATRICULEZE MASINI SUB EURO 5, IAR CELE ACTUALE SA-SI CONTINUUE MERSUL FIRESC PANA LA SCOATEREA DIN UZ. DACA TI-AI CUMPARAT O MASINA NOUA ACUM 21 DE ANI (EURO2) TREBUIE INLOCUITA CA VREA DOAMNA FIREA? PESTE 5 ANI NE VA SPUNE CA TREBUIE INLOCUITE SI MASINILE EURO6 CU MASINI ELECTRICE. ROMANII NU AU BANI SA-SI SCHIMBE MASINILE DUPA BUNUL PLAC AL UNORA. DOAMNA PRIMAR AR TREBUI SA GANDEASCA MAI ADANC ACEASTA PROBLEMA.

MARIAN FLOREA (BUCURESTI, 2020-01-13)

#6572

pentru ce platesc aceasta taxa???? STB-ul lu' Firea polueaza de XXX ori mai mult

Corneliu Nedelcu (Bucuresti, 2020-01-13)

#6578

Nu sunt de acord cu aceasta taxă, daca am un motor de 1400, și circul tot anul 3000de km cu E3, iar altul care are euro 5 cu motor de 3000 și parcurge tot anul peste 150000-300000 de km, cine poluează mai mult???

George Constantin (București, 2020-01-15)

#6581

Velciu Petre

Petre Velciu (Bucuresti, 2020-01-15)

#6584

Taxa este discriminatorie si nu tine cont de posibilitatile materiale ale romanilor.

Radulescu Alexandru (Bucuresti, 2020-01-16)

#6589

Popescu

Stefan Iustin Popescu (Bucuresti, 2020-01-18)

#6591

Nu sunt de acord cu această taxă. Nu am bani sa schimb masina.

Ionela Dumitrica (București, 2020-01-19)

#6595

Nu sunt de acord .

Mihai Veliscu (Buc, 2020-01-21)

#6596

Abuziva și discriminatorie!

Arsene Florian (București, 2020-01-21)

#6597

Semnez

Arsene Ioana (București, 2020-01-21)

#6599

Taxa discriminatorie prin care tot cei cu situatie materiala mai buna sunt avantajati. Nu pot intelege sistemul acesta, tot eu care sunt mai sarac sa platesc mai mult? Sa mi se ofere o sansa de a achiziona un autoturism mai nou rentabil. Politicienii care spun ca un autoturism este un lux sa ne explice de unde isi permit ei atatea masini luxoase si sa se duca fix la puscarie daca nu pot justifica.

Mirel Catalin Petre (Bucuresti, 2020-01-21)

#6600

In primul rand si masinile euro 5 euro 6 polueaza inca din fabrica ,in al doilea rand nu imi dati voi bani sa imi iau alta

Bica Geanina (Bucuresti, 2020-01-21)



Publicitate plătită

Vom expune reclama pentru această petiție în atenția unui număr de 3000 de persoane.

Aflați mai multe informații...