”Machidonii” nu sunt un popor din comuna primitivă

Comentarii

#1201

Pt ca sunt adevarati romani, care au dus stindardul Romaniei peste hotare, ii apreciez si-i iubesc f tare !

(mangalia, 2017-05-20)

#1203

Radu Banciu perseverează în a jigni, nu numai pe machidoni, dar și pe alte categorii, minorități și personalități din diverse domenii.

(Bucuresti, 2017-05-20)

#1204

...

(constanta, 2017-05-20)

#1206

Nu e prima data cand se propaga galagios si jignitor lipsa de cultura, educatie si toleranta.

(Bucuresti, 2017-05-20)

#1208

UNUI MITOCAN

Că ne tragem tărtăcuța
Din maimuță, știe-oricine,
Însă eu urăsc maimuța,
Că nu s-a retras din tine!

(BUCUREȘTI, 2017-05-20)

#1212

.

(Constanta, 2017-05-20)

#1225

Asemenea momente sunt prielnice pentru orice comunitate, pentru ca ne aduc aminte de radacini, de faptul ca nu trebuie sa persistam in a fi o comunitate inchisă și că trebuie să ne deschidem spre lume și să ne prezentăm așa cum vrem să fim percepuți.
Este trist că reacționăm doar provocați, dar este și bine în același timp că reacționăm și explicăm. Îmi doresc ca etnia armână să fie mai prezentă în viața socială a statului în care trăiește, nu doar cu ocaziile evenimentelor organizate.
Bucuria și mândria de a aparține unui grup etnic care a contribuit și contribuie la viața "cetătii" trebuie să se facă simțite mai des, la fel și educarea și familiarizarea publicului despre etnia armână. Este necesar să vedem mai departe de clipuri video cu cântece și "gioc" (dans) și să ne îndreptăm spre limbaj concis, ușor de înțeles și de non-armâni, atractiv, stil documentar, captivant , care să facă lumea să dorească să afle mai multe despre noi.

(Bucuresti, 2017-05-20)

#1230

nu sunt de acord cu cele spuse de acest jurnalist si cer sanctionarea drastica

(bucuresti, 2017-05-20)

#1233

Toma

(Voluntari, 2017-05-20)

#1234

PENTRU CA AROMANII SUNT ROMANI

(Urziceni, 2017-05-20)

#1236

Avea dreptate Petre Tutea!
Succes in acest demers!

(Bucuresti, 2017-05-20)

#1238

1. Limbajul utilizat in emisiunea citata este unul inacceptabil;
2. Aromanii nu sunt un popor distinct (si cu atat mai putin nu sunt albanezi), ci o diviziune lingvistica din cadrul poporului roman.

(Bucuresti, 2017-05-20)

#1239

Doresc sanctionarea postului B1tv din cauza afirmatiilor jignitoare aduse de catre acest asa zis jurnalist ,Radu Banciu ,comunitatii aromanilor din Romania!

(Constanta, 2017-05-20)

#1240

HOTEA TEODOR

(CSATEL DI TUSA, 2017-05-20)

#1244

Individul nu este prost, deci este plătit de cineva să bage zanzanie între naționalitățile conlocuitoare.De ce nu se leagă de evrei, unguri și ruși ??

(Ploiești, 2017-05-20)

#1246

A venit vremea in care nu trebuie sa mai toleram minciuna, ura si jignirile aduse unui neam intreg dar mai ales unor sportivi care nu au cerut nimic de la Statul Roman ci dimpotrivă au facut din Romania un nume!!!

(Constanta, 2017-05-20)

#1248

Crudu

(constanța, 2017-05-20)

#1253

Nu cred că acest individ poate fi considerat jurnalist ...

(Bucuresti, 2017-05-20)

#1254

Idiotul ala de Radu Banciu ne jignește nația. Si pentru ca imi pasa doi la mana i-a jignit si pe Halep si Hagi care au adus faima tarii

(Constanta, 2017-05-20)

#1264

Asa ceva este inadmisibil ! Ar trebui sa traiasca printre machidoni ptr a vedea adevarata valoare a oamenilor!!!!

(Constanta, 2017-05-20)

#1265

Sunt aroman

(Bucuresti, 2017-05-20)

#1271

Semnez pentru ca se vorbeste in necunostinta de cauza. Noi, armanii, nu ne spunem intre noi niciodata machidoni. Iar albanezi???? ce legatura are?

(Bucuresti, 2017-05-20)

#1275

Nu in ultimul rind, pentru ca numitul Banciu demonstreaza adesea ca este relativ inapoiat mintal.

(Pitesti, 2017-05-20)

#1279

Daca vai mai insulta careva,faceti revolta

(Bucuresti, 2017-05-20)

#1284

Semnez pentru Papu, care nu are facebook si nici mail.

(Constanta, 2017-05-20)

#1286

Ionel ghita

(Porthallow, 2017-05-20)

#1288

Radu Banciu intrece limitele limitele bunului simt si, ca si educatie.....lipsa. Nu este prima oara cand face astfel de emisiuni. probabil cu asa ceva are si B1TV rating.

(Craiova, 2017-05-20)

#1289

Numai un imbecil absolut primitiv în necunoaşterea lui nu ştie că . macedoromânii, aromânii, meglenoromânii, istroromânii sunt toţi ROMÂNI, indiferent de dialectul vorbit. Istoriceşte neamul nostru a ocupat cândva tot acel teritoriu pe care astăzi au rămas puţine din aceste comunităţi de români ; acelaşi neam, acelaşi sânge. Cine denigrează orice minoritate dialecticală a românilor, denigrază întreg neamul românesc, deci şi pe sine... Ar trebui să intre în pământ de ruşine un asemenea individ.

(Timişoara, 2017-05-21)

#1294

Revoltat de propaganda postului. Lucreaza la distrugerea stimei de sine a romanilor,in care si minoritatea machidonilor e inclusa. Aici ar fi cazul sa se reziste,nu pentru interesul strain!

(De Haan, 2017-05-21)

#1295

Vreau sa fie pedepsit exemplar aceasta pecingine a jurnalismului romanesc

(Bucuresti, 2017-05-21)

#1303

Solicit sancționarea postului B1 TV și pe realizatorul emisiunii Radu BANCIU, cine atacă virulent în toate cazurile și în ultimul hal etnia maghiară din România.

(Cluj Napoca, 2017-05-21)

#1304

Trebuie desteptati prostii

(Chicago, 2017-05-21)

#1305

Javrele trebuie sanctionate.

(Bucuresti, 2017-05-21)

#1307

In fata Lui toti suntem egali si nu vad de ce sa nu ne iubim indiferent de ...

(Galati, 2017-05-21)

#1309

Nu sunt aroman, dar am toata stima si compasiunea pentru aceasta ramura a latinitatii rasaritene, atat de vitregita de istorie!Pe langa magariile "traditionale"ale acestui individ, face-el, unicul, marele om de cultura a Patriei-si greseli grosolane de cultura generala.revenind la subiect, eu regret ca aromanii isi uita limba,ca nu au scoli in limba lor,ca nu au o biserica in care limba liturgica sa fie aromana, desi e3xista din secolul 19 "Liturghierul armanescu".O vina apartine si Comunitatii, care nu se preocupa de aceste aspecte.Daca nu se vor mobiliza, atunci despre aromani se va vorbi ca in lucrarea aparuta in Franta:"Un peuple qui s'en va"!Sa speram ca vor invia ca pasarea Pheonix!S'baneaza armanamea!Nu te spare, mai armane ca nu cheri ni azi ni mane"-Sa dea Domnul!

(Roman, 2017-05-21)

#1316

Aromânii sunt fratii nostri, fac parte din poporul nostru si a-i denigra inseamna a te denigra pe tine însuti.

(Frankfurt , 2017-05-21)

#1318

semnez pentru ca ,daca Banciu nu stie , "machidonii " sunt tot romani , raspanditi (ramasi)in tarile invecinate din vremurile DACIEI MARI . Istoria e grea pentru palavragii !!

(OVIDIU, 2017-05-21)

#1319

Strabunicul meu a fost macedonean. Este o jignire adusa acestora.

(galati, 2017-05-21)

#1324

nu sunt machidon, dar faptul ca un idiot (a se citi "radu banciu" ) cauta tot felul de motive, discutii pentru a isi face o publicitate sau pentru a obtine un rating mai mare ma dezgusta.

(Bucuresti, 2017-05-21)

#1330

De mult acest homuncul, cu numele de banciu, ar fi trebuit sa dispară din peisajul televiziunilor. Lipsa crasă de cultura, spiritul gregar și imbecilitatea afișată frecvent doar de dragul popularității ieftine fac din acest individ ceva de care ne putem lipsi fără regrete.

(Mangalia, 2017-05-21)

#1333

Mama este machidoanca, si eu ma simt armân.

(Brasov, 2017-05-21)

#1335

A. Veriotti

(Bucuresti, 2017-05-21)

#1339

Banciu e un nemernic

(Campina , 2017-05-21)

#1340

Ptr.sanctionarea lui Radu Banciu în urmă afirmațiilor făcute la adresa aromânilor și a moldovenilor.

(Constanta, 2017-05-21)

#1343

Fiecare comunitate are dreptul sa fie respectata

(Tg-Jiu, 2017-05-21)

#1344

Semnez acesta petitie deoarece machidonii nu sunt nicidecum asa cum ii prezinta Banciu. Cate persoane cu picioare rupte a numarat dl. Banciu? Cate crime, violuri si alte nenorociri de care abunda stirile din Romania sunt facute de machidoni? Va raspunde ca suntem putini in comparatie cu populatia majoritara. Dar cati reprezentati straluciti a dat Romaniei acest ``regn``? Asta nu mai conteaza; oricum nu este pentru prima data cand Banciu ii denigreaza pe cei doi mari sportivi Hagi si Halep.

(Bucuresti, 2017-05-21)

#1345

nu suport acest gen de comportament

(bucuresti, 2017-05-21)

#1346

Semnez pentru ca acest nimeni care n-a realizat absolut nimic memorabil în viaţă, un cretin cu o spoială documentară semidoctă (e prea mult să-i spun culturală), un abject ce nu excelează în nicio privintă sa dispara din viata publica.

(Bucuresti, 2017-05-21)

#1352

Este o jignire pentru ei. Asa ceva nu se spune la TV.

(Constanta, 2017-05-21)

#1354

Împărtășesc intru totul textul petiției.

(Bucureşti, 2017-05-21)

#1356

Tête de cochon (Cap de porc), grohăitorul de la B1.

(București, 2017-05-21)

#1360

Semnez pt. acesta petitie pt. acest om nu este normal cu intellectul ce iese din gura lui nu se poate.Numai ziarist nu este, este lipsit de bun simt.

(Bucuresti, 2017-05-21)

#1362

Ar trebui asemenea persoane sa nu existe in mass-media si sa nu li se permite sa faca asemenea emisiuni

(Caransebes , 2017-05-21)

#1365

Si Banciu personal trebuie sancționat nu numai postul tv b1.

(București, 2017-05-21)

#1372

Abia acum am aflat cum il cheama pe acest grobian pe care nu l-am putut niciodata asculta mai mult de citeva secunde; armanii sunt urmasii directi ai oastei romane a lui Octavian, infrant pe campia de la Pharsalus (de aici denumirea de farseroti); tata a fost farserot, mama este olteanca, extraordinar de iubita si respectata de familia tatalui meu.

(Constanta, 2017-05-21)

#1377

Semnez,pentru ca acest specimen nmit ,,banciu,,nu are ce cauta in televiziune si a jignii mai multe ersane,nu numai confrm temei.Nu pot sa-mi imaginez cum mai este lasat sa apara pe un post tv.CNA ceh face?nu vede ca acest individ este liosit de bunul simt in concluzie ,,O HAHALERA DE OM,scuze de expresie.

(TIMOSOARA, 2017-05-21)

#1378

Exista multi nemernici care, nefiind capabili sa produca valoare, recurg la tot ceea ce poate fi mai scandalos in speranta ca poate vor fi si ei bagati in seama. "Lumea lui Banciu" este construita exclusiv din gunoaie si alte asemenea ....fecaloide!

(Bucuresti, 2017-05-21)

#1384

Bancu este cel mai nesimțit ziarist în viață!

(Borcea, 2017-05-21)

#1386

Sunt de acord cu petitia

(Ilia, 2017-05-21)

#1390

S-a întrecut limita pamfletului jurnalistic. Banciu nu este la prima magarie de acest gen. Comunitatea aromânilor TREBUIE sa-l traduca-n justitie ! LEGISLATIA trebuie schimbata si REDEFINITA definitia de PAMFLET ! Ceea ce face Banciu, acest individ lipsit de orisice bun simt, NU ESTE PAMFLET !

(Cluj-Napoca, 2017-05-21)

#1391

e un avorton

(BRAD, 2017-05-21)

#1394

Inadmisibl sa denigram fara sa cunoastem. Spre documentarea eficienta a dlui. Banciu aproape 90% din casatoriile acestei comunitati sunt mixte ( a mea este una dintre ele). Nu se rup picioare, nu se maltrateaza nici moral, nici fizic femei in interiorul acestei etnii. Dl.Banciu denigreaza fara de stiinta despre comunitatea aromana. Sotii aromani isi respecta foarte mult sotiile, isi iubesc foarte mult copiii, isi respecta foarte mult parintii ceea ce la noi la majoritari, nu se mai intampla de mult timp.Eu personal nu am vazut, nu am auzit FOARTE SINCER va spun in cei 26 de ani de casnicie cu un aroman, frecventand aceasta comunitate foarte des, despre vreo injuratura, vreo bataie, nici macar de vreo palma aplicata unei sotii de aroman. In schimb am vazut, am auzit despre bataile romancelor primite de la sotii lor romani chiar in cercul nostru de cunostinte ori vecini. Asadar este bine ca un moderator TV sa se informeze temeinic atunci cand doreste sa povesteasca despre diverse comunitati. DATORIA unui jurnalist onest este aceea de a se informa TEMEINIC despre subiectele pe care le abordeaza. Daca nu o face nu este apt pentru aceasta meserie. Nu vorbim la tv. dat fiind ca nu este nimeni sa ne contrazica pe moment tot ce ne trece prin cap. Putin mai mult profesionalism nu i-ar strica dlui. Banciu.

(Bucuresti, 2017-05-21)

#1395

Semnez pentru sanctionarea postului B1TV si a lui Radu Banciu

(Bucuresti, 2017-05-21)

#1397

Aromânii au fost cei mai vitregiți de istorie, pentru că limba si neamul le-au fost mai scumpe decât viața!

(Tirgu-Mures, 2017-05-21)

#1399

Sanctionarea lui Radu Banciu si a postului B1 TV pentru afirmatiile denigratoare aduse armanilor

(Bucuresti, 2017-05-21)