Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!

OLTCHIM

#34401 OLTCHIM

2015-02-22 01:24

PAGUBA SI DESTABILIZARE IN TARA PRIN ACEST PIPEREA.


Musafir

#34402 O SA NE INTILNIM GHIOCA,O SA NE INTILNIM CIT DE CURIND.

2015-02-22 06:42

#34401: OLTCHIM - OLTCHIM 

 papagali si cateii astia ai lui cernev[ghioca,bidin,cap de cal ,marcela,s.v.r.o,cu r de la rahat] trag sperante mari ca vine PCC ul prin escrocul de piperea,dar cred ca jocurile lor ticalosite nu vor urma acest drum,repet,pt. niste zloti ati tradat si mintit colegi de serviciu si prietenii mai nemernicilor,o sa va luati multe peste bot,mult nu mai este.

CREANTELE OLTCHIM.

#34403 Re: Re: OLTCHIM ARE PLAN DE REORGANIZARE 2015

2015-02-22 08:33

#34282: BREAKING NEWS ALERT OLTCHIM 2015: - Re: OLTCHIM ARE PLAN DE REORGANIZARE 2015 

 

OLTCHIM ARE PLAN DE REORGANIZARE 2015:

https://www.youtube.com/

BREAKING NEWS:Plan de Reorganizare S.C. OLTCHIM

CREANTELE OLTCHIM.

 PLAN DE REORGANIZARE este la Tribunal, judecatorul-sindic. Se va face public dupa AGA CREDITORII OLTCHIM SI IN BULETINUL DE INSOLVENTA. .

ESTE PUBLIC SI PE SITE-UL BDO DIN LINK-UL PUBLICAT MAI JOS :

Plan_Reorganizare_Oltchim

 Bursa de Valori Bucuresti, in data de 20 ianuarie:

5 februarie 2015 - propunerea planului de reorganizare si depunerea acestuia;

9 februarie 2015 - publicarea in Buletinul Procedurilor de Insolventa a anuntului referitor la planul de reorganizare;

2 - 10 martie 2015 - votarea planului in cadrul adunarii creditorilor;

in termen de 15 zile anul 2015 de la depunerea la tribunal a procesului-verbal al adunarii creditorilor, prin care planul a fost aprobat, judecatorul sindic trebuie sa se pronunte asupra confirmarii acestuia. 

 

CREANTELE OLTCHIM.

#34404 Re: CREANTELE OLTCHIM:

2015-02-22 08:55

#34202: CREANTELE OLTCHIM. - CREANTELE OLTCHIM: 

 SUMELE LOR NU SE PIERD SI SE ACHITA:

TOTI COLEGII CARE AU DECEDAT SUNT INSCRIS IN ACTE SI AU CREANTE DE ACHITAT OLTCHIM CONFORM TABELELOR DE CREANTE LA CARE AU FOST INSCRISI SI APAR CU DREPTURILE LOR SALARIALE SI TOATE DREPTURILE CUVENITE SALARII CREANTE NEACHITATE CATRE ACESTIA. FAMILIILE LOR SUNT INDREPTATITE PRIN ACTE SA PRIMEASCA ACELE  SUME PE MUNCA CELUI CARE A DECEDAT CONFORM TUTUROR INSCRISURILOR DIN ACTE.

SI MORTII TREBUIE SA PRIMEASCA CREANTELE DIN ACTE DE LA OLTCHIM.

CREANTELE OLTCHIM.

#34405 Re: GHEORGHE PIPEREA: "Disponibilizaţii de la Oltchim îşi vor primi banii cu prioritate, conform pl

2015-02-22 08:57

#34249: CREANTELE OLTCHIM. - GHEORGHE PIPEREA: "Disponibilizaţii de la Oltchim îşi vor primi banii cu prioritate, conform planul 

 

GHEORGHE PIPEREA:

 


BURSA 11.02.2015

Avocatul Gheorghe Piperea, unul dintre administratorii judiciari ai Oltchim, ne-a declarat, în urmă cu puţin timp, că datoriile combinatului către salariaţii disponibilizaţi în anul 2013 se ridică la circa 9 milioane de euro şi că reprezintă creanţe care vor fi plătite cu prioritate, conform planului de reorganizare finalizat recent.
     Domnia sa a dezminţit informaţiile potrivit cărora aceste creanţe sunt chirografare şi ne-a explicat că, fiind datorii generate în timpul procedurii insolvenţei, legea stipulează că trebuie achitate cu prioritate. Avocatul ne-a spus că salariaţii disponibilizaţi vor începe să-şi primească banii după aprobarea planului de reorganizare.
     Zeci de disponibilizaţi de la Oltchim Râmnicu Vâlcea au protestat, ieri, în curtea întreprinderii, nemulţumiţi că nu şi-au primit salariile compensatorii, potrivit mass media locale. Protestul a avut loc la câteva zile după ce administratorul judiciar depusese, la Tribunalul Vâlcea, planul de reorganizare a combinatului. Documentul stipulează că Oltchim va plăti creanţele salariale, în proporţie de 100%, în termen de 5 zile lucrătoare de la data vânzării Oltchim SPV, respectiv după privatizarea societăţii.
     Presa locală a mai scris că, potrivit tabelului creanţelor publicat, în ianuarie, de administratorii judiciari Rominsolv şi BDO Restructuring în Buletinul Insolvenţei Oltchim Râmnicu Vâlcea, combinatul, aflat în insolvenţă, înregistrează datorii totale de 3,45 miliarde lei (800 milioane euro). Dintre acestea, sunt garantate 900 milioane lei, bugetare - 1,28 miliarde de lei, iar chirografare - 1,25 miliarde lei.
     Mass media locale susţineau atunci că, potrivit procedurilor de insolvenţă, cel mai probabil creditorii chirografari nu vor mai putea recupera nimic din ce li se cuvine, iar statul are şi el prioritate la recuperarea creanţelor, la fel ca foştii sau actualii salariaţi.
     Pe 15 ianuarie, ministrul Economiei, Comerţului şi Turismului, Mihai Tudose, s-a întâlnit cu o delegaţie a salariaţilor de la SC Oltchim SA, condusă de Cristian Cornescu, preşedintele Sindicatului Victoria, şi Dumitru Marin, preşedintele Sindicatului Unirea. Reprezentanţii salariaţilor i-au solicitat ministrului informaţii privind perspectiva de privatizare a combinatului chimic vâlcean şi planul de dezvoltare a societăţii pentru anul în curs, posibilităţile de recuperare a restanţelor salariale apărute înainte de începerea procedurii de insolvenţă, precum şi stadiul soluţionării problemelor privind plata salariilor compensatorii pentru angajaţii disponibilizaţi. În replică, demnitarul le-a declarat salariaţilor Oltchim că susţine în continuare soluţia privatizării combinatului, dar prioritară este reorganizarea societăţii înainte de vânzare, pentru creşterea interesului unui cumpărător capabil să susţină activitatea întreprinderii.

CREANTELE OLTCHIM.

#34406 Re: Re: Re: STOP CENZURA !!!!!!!!!!! SINDICATELE SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA !!!!!

2015-02-22 08:59

#34280: STOP CENZURA !!!!!!!!!!! SINDICATELE SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA !!!!! - Re: Re: STOP CENZURA !!!!!!!!!!! SINDICATELE SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA !!!!! 

 

#30782 SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.

 

#30783 Cu insolvenţa nu-i de glumit!

 

 

 

JOS CENZURA !!! Noi avem  regulile lor U.E. , ONU , Romania, U.S.A. & NATO,

Convenţia europeană a drepturilor omului 

 

OLTCHIM

#34407 Re: Re: Re: Planul de reorganizare in procedura insolventei – consultanta

2015-02-22 09:00

#34296: CREANTELE OLTCHIM. - Re: Re: Planul de reorganizare in procedura insolventei – consultanta 

 1.3. Comparatia dintre reorganizare si faliment


Reorganizarea societatii debitoare va crea premizele acoperirii creantelor inscrise la masa credala intr-o proportie mai mare decat ceea ce s-ar putea distribui intr-un scenariu de faliment, astfel cum vom arata in cele ce urmeaza.


Votarea Planului de reorganizare si implementarea cu succes a acestuia sunt masuri menite sa satisfaca atat interesele creditorilor, cat si sa asigure continuitatea unui important jucator pe piata petro-chimica europeana, cu implicatii socio-economice semnificative pe plan local.
Avantaje fata de procedura falimentului. Efecte socio-economice


FALIMENT

Cel mai mare jucator de pe piata petro-chimica din Romania va disparea.

In acelasi timp, se va diminua semnificativ posibilitatea atragerii de capitaluri de investitii straine in Romania in acest domeniu industrial.

Falimentarea Oltchim SA va afecta in mod negativ echilibrul economic local (si, in mod indirect, echilibrul economic la nivel national), conducand la intrarea in insolventa/faliment a intregii industrii dezvoltate pe orizontala.

Toti angajatii Oltchim SA vor intra in somaj, cu posibilitati foarte reduse de reangajare din cauza contextului macro-economic nefavorabil, precum si a specializarii acestora in industria petro-chimica. Acest lucru va conduce implicit la cresterea semnificativa a indicatorilor de somaj din zona.

Dispare cel mai mare contribuabil la bugetul local.Nu se vor mai incasa sumele reprezentand contributii la bugetul consolidat, derivand din continuarea activitatii Oltchim SA.

REORGANIZARE

Afacerea Oltchim SA va fi mentinuta in functiune si va fi dezvoltata, cu implicatii imediate atat in economia locala, cat si in economia nationala.

Mai mult, importante capitaluri de investitii straine vor fi atrase in aceasta afacere.

Echilibrul macro si micro-economic in care s-a integrat societatea debitoare nu va fi afectat intr-o masura negativa cum ar fi cazul in care aceasta ar intra in faliment.

Locurile de munca ale salariatilor (integral sau partial) vor fi pastrate, cu perspectiva unor viitoare angajari de personal in cazul in care societatea va investi in extinderea capacitatii dupa finalizarea Planului de Reorganizare.

Ramane activ un important contribuabil la bugetul local.Toate obligatiile bugetare nascute dupa data deschiderii procedurii insolventei se vor achita conform prevederilor prezentului Plan.

De asemenea, se asigura premizele achitarii intr-o proportie mai mare a creantelor bugetare, fata de scenariul falimentului.

Page 109 of 315 Page 110 of 315

Efecte asupra gradului de acoperire a creantelor
Conform raportului de evaluare intocmit in cadrul procedurii, in ipoteza incetarii activitatii societatii debitoarei, s-a estimat valoarea de vanzare fortata a activelor la aproximativ 141,158 mii EUR (aproximativ 595 milioane RON).
Conform GN 6 – Evaluarea intreprinderii 5.7.1.1, „in lichidari, valoarea multor active necorporale (de exemplu fondul comercial) tinde spre zero, iar valoarea tuturor activelor corporale reflecta circumstantele lichidarii. Si cheltuielile asociate cu lichidarea (comisioane pentru vanzari, onorarii, impozite si taxe, alte costuri de inchidere, cheltuielile administrative pe timpul incetarii activitatii si pierderea de valoare a stocurilor) sunt calculate si deduse din valoarea estimata a intreprinderii”.
Am procedat, in continuare, la efectuarea unei simulari de vanzare in scenariul unui faliment a activelor proprietatea societatii debitoare, in scopul evidentierii posibilitatilor de recuperare a creantelor creditorilor, conform art. 121 si 123 din legea nr. 85/2006, pornind de la urmatoarele premize:
- valorificarea tuturor activelor se face integral, la finele unei perioade de 18 luni de la data intrarii in faliment, la valoarea de vanzare fortata stipulata in cadrul raportului de evaluare intocmit in cadrul procedurii insolventei de catre Winterhil Romania;
- pana la valorificarea integrala a activelor, societatea debitoare va inregistra cheltuieli cu conservarea patrimoniului (paza, consum de utilitati, o minima functionare din punct de vedere administrativ, etc.);
- toti salariatii vor fi disponibilizati in aceasta perioada;
- conform Autorizatiei Integrate de Mediu nr. 14 revizuita in data de 18.06.2012, emisa de ARPM Craiova, „indeplinirea obligatiilor de mediu este prioritara in cazul procedurilor de ... lichidare, faliment, ...”. Conform estimarilor efectuate de reprezentantii societatii debitoare, obligatiile de mediu si ecologizare sunt de aproximativ 304 milioane Euro pentru platforma din Rm-Valcea si, respectiv, aproximativ 160 milioane Euro pentru platforma Bradu;- onorariul administratorului judiciar / lichidatorului este cel stabilit de catre judecatorul sindic in incheierea din 16 octombrie 2013;
- din sumele obtinute in urma valorificarii activelor proprietatea debitoare se va retine si vira catre UNPIR cota de 2%, in conditiile Legii nr. 85/2006.
Astfel, pornind de la premizele enuntate si de la faptul ca obligatiile de mediu sunt asimilate cheltuielilor mentionate la art. 121, alin. 1, punctul 1 si, respectiv, art. 123, punctul 1 din Legea 85/2006, in scenariul falimentului nu s-ar putea efectua distribuiri catre creditorii inscrisi la masa credala, deoarece valoarea obligatiilor de mediu depaseste cu mai mult de 300% valoarea de vanzare fortata a tuturor activelor proprietatea societatii debitoare. Prin urmare, in ipoteza in care, in scenariul falimentului, activele proprietatea debitoarei s-ar valorifica la valorile stipulate in cadrul raportului de evaluare intocmit de Winterhill Romania (respectiv aproximativ 108 milioane Euro, pentru activele garantate, si aproximativ 32 milioane Euro, pentru activele libere de sarcini), fondurile obtinute nu ar fi suficiente nici macar pentru acoperirea obligatiilor de mediu sus-mentionate.
Sintetizand, distribuirile catre creditorii inscrisi in Tabelul definitiv al obligatiilor societatii debitoare, intr-un scenariu de faliment si pe baza ipotezelor enuntate anterior, sunt dupa cum urmeaza:

Simulare distribuiri intr-un scenariu de faliment

Categorii creditori Total creante (Mii EURO)

Sume distribuite (Mii EURO)       % acoperire

Creante garantate 203,001 0     0%

Creante din raporturi de munca 2,213 0   0% => CEI CARE SUNT ANGAJATI ACUM SI SUMA SALARIILOR DIN OLTCHIM ACTUALA NU SE MAI ACHITA.NU VOR MAI BENEFICIA DE 2,2130OO EURO SA LI SE ACHITE,ACTUALII ANGAJATI, ATAT.

Creante bugetare 293,775         0 0%

Creante chirografare 288,746      0 0%

Total 788,342       0  0%

 Plan Reorganizare Oltchim

OLTCHIM

#34408 Re: Re: Planul de reorganizare in procedura insolventei – consultanta

2015-02-22 09:05

#34300: CREANTELE OLTCHIM. - Re: Planul de reorganizare in procedura insolventei – consultanta 

 

1.5. Modificarea Planului de reorganizare
Pe toata perioada de aplicare a Planului de reorganizare, acesta poate sa fie modificat, conform art. 101, alin. 5 din Legea nr. 85/2006, in ipoteza in care premizele care au stat la baza intocmirii acestuia nu mai corespund cu situatia curenta a debitorului sau au fost identificate noi mecanisme de acoperire a masei credale.
In acest caz, modificarile aduse Planului de reorganizare se vor vota de catre creditori in conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2006.

 

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata 2013 ABROGATA

 

Art. 101.(5) Modificarea planului de reorganizare se poate face oricând pe parcursul procedurii, cu respectarea
condițiilor de vot și de confirmare, prevăzute de prezenta lege. Dacă modificarea planului este propusă de
debitor ea va trebui să fie aprobată de adunarea generală a acționarilor/asociaților

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

Sentinta nr. 617 din 30.01.2013 pronuntata de Tribunalul Valcea in dosarul 887/90/2013

SA INCEAPA PLATILE CATRE CREDITORI, PRIMII SALARIATII ( FOSTII ANGAJATI, PLATILE COMPENSATORII cu toate drepturile legale si ANGAJATI drepturi legale)


VA OBLIGA LEGEA SA NE PLATITI SALARIILE TOATE CATRE NOI  LA ZI!!!!

SALARIILE  FOSTI ANGAJATI SI ANGAJATII, DREPTURI LEGALE,

SE EVITA FALIMENTUL.

FELICITARI CELOR DIN PROPEN CARE NU AU SEMNAT

#34409 felicitari celor care nu au semnat mizeria acestui plan de reorganizare

2015-02-22 09:08

#34403: CREANTELE OLTCHIM. - Re: Re: OLTCHIM ARE PLAN DE REORGANIZARE 2015 

 CARE MAI SUNT DE SEMNAT SA NU SEMNATI OLTCHIMISTILOR,UITA TI SI MOTIVUL;   PORUMBELUL A FOST SCOS CHIAR DE ESCROCUL SI TRADATORUL DE CERNEV DIN GURA,ANUL TRECUT LA VL1 CIND A FOST INTREBAT DE COLEGA LUI D NA JANA DESPRE RELATIA CU PIPEREA,CERNEV A ZIS,SUNTEM PRIETENI , COLEGI SI AVEM O RELATIE DE AMICITIE,VA MAI ADUNCE TI AMINTE?   IAR CIND L A INTREBAT DESPRE ZAREMBA[REDAU],SUNTEM PRIETENI DE FAMILIE,ASTA I ADEVARUL FRATILOR,ASTEA SUNT JIGODIILE SI TRADATORII;PIPEREA,TALPASANU SI CERNEV,ASTIA NE AU DISTRUS SI NE VOR DISTRUGE DACA SEMNATI PLANUL MIZERABIL DE REORGANIZARE.  RETINE TI SI SA NU UITATI  BORTASII DE VOSGANIAN,CHITOIU,VULPESCU SI PONTA CARE INCA AI APARA SI NE MINT IN CONTINUARE.

CREANTELE OLTCHIM.
Musafir

#34410 Re: CREANTELE OLTCHIM:

2015-02-22 09:18

#34335: CREANTELE OLTCHIM. - CREANTELE OLTCHIM: 

 

OLTCHIM ARE PLAN DE REORGANIZARE 2015:

 CREANTELE OLTCHIM.

5.1 Situatia datoriilor generate de functionarea societatii debitoare dupa deschiderea procedurii insolventei si neachitate pana la data de 30 noiembrie 2014


La data de 30 noiembrie 2014, Oltchim S.A. inregistra datorii curente si restante in valoare de aproximativ 50 milioane Euro, defalcate dupa cum urmeaza:

Sold Datorii nete acumulate in insolventa Mii Euro:

Participatie RCS-RDS 1,509

Dobanzi Credite Banci 5,850 Furnizori interni si externi 21,574

Clienti in avans interni si externi 478

Salarii nete fara taxe, exclusiv platile compensatorii 3,354

Salarii compensatorii pentru personalul deja disponibilizat 8,699 <=ACEASTA ESTE SUMA DISPONIBILIZATILOR 2013 SALARII PLATI COMPENSATORII SI PRIORITATE LA ACHITATRE 8,699 000 EURO.,aproape ~9,000000 EURO CARE PIPEREA A DECLARAT CA-I PLATESTE LA SECUNDA.

A SPUS https://www.youtube.com/watch?v=R5G53xM9ty0 =>PIPEREA - 18 iunie 2014 SI SECUNDA.
Piperea:Referitor la banii pe care îi solicită disponibilizaţii de la Oltchim, avocatul Piperea spune că  în secunda în care vor fi 9 milioane de euro =>A VENIT CLIPA SA ACHITI PIPEREA...!!!

Reducerea de personal vizează 929 de salariaţi (602 în Vâlcea şi 327 în Piteşti) şi are ca scop realizarea unei economii lunare de aproximativ 1.200.000 euro (14,4 milioane euro anual). Demn de remarcat este procentul mare (peste 60%) de salariaţi care au solicitat benevol să fie acceptaţi pe listele de disponibilizări. http://www.rominsolv.ro/comunicat-concediere

http://www.oltchim.ro/i

Bugetul de stat 7,334

Bugetul local 1,542

TOTAL DATORII 50,340

Sursa: Informatii furnizate de catre societatea debitoare

pag 81 din 315 din PLANUL DE REORGANIZARE.

Art. 3. 22. prin program de plata a creantelor se întelege tabelul de creante mentionat în planul de reorganizare
care cuprinde cuantumul sumelor pe care debitorul se obliga sa le plateasca creditorilor, prin raportare la
tabelul definitiv de creante si la fluxurile de numerar aferente planului de reorganizare, si care cuprinde:
a) cuantumul sumelor datorate creditorilor conform tabelului definitiv de creante pe care debitorul se
obliga sa le plateasca acestora;
b) termenele la care debitorul urmeaza sa plateasca aceste sume;

Art. 3.10. creantele salariale sunt creantele ce izvorasc din raporturi de munca între debitor si angajatii acestuia. Aceste creante sunt înregistrate din oficiu în tabelul de creante de catre administratorul judiciar/lichidator;

Art. 102 (4) Remuneratiile persoanelor angajate în temeiul art. 10, art. 19 alin. (2), art. 23, 24 si al art. 98 alin. (3) si alte cheltuieli administrative vor fi achitate la momentul prevazut, dupa caz, de lege, cu exceptia cazurilor în care partile interesate ar accepta, în scris, alte termene de plata. Planul trebuie sa precizeze în programul de plati cum va fi asigurata aceasta plata.
(5) Plata va putea fi facuta trimestrial, pe baza de acte legale.

"1. Creditorii garantaţi primesc între 68-75% din valoarea creanţelor acestora (...).

2. Creditorii salariaţi primesc 100% din valoarea creanţelor acestora.

3.Creditorii bugetari primesc între 16-18% din valoarea creanţelor acestora (…).

4.Creanţele chirografare, conform art. 96 din Legea 85/2006, primesc 30%.

5.Celelalte creanţe chirografare primesc 0%”, se arată în planul Rominsolv – BDO.

 

5 februarie 2015 - propunerea planului de reorganizare si depunerea acestuia;

 

9 februarie 2015 - publicarea in Buletinul Procedurilor de Insolventa a anuntului referitor la planul de reorganizare;

 

2 - 10 martie 2015 - votarea planului in cadrul adunarii creditorilor;

in termen de 15 zile anul 2015 de la depunerea la tribunal a procesului-verbal al adunarii creditorilor, prin care planul a fost aprobat, judecatorul sindic trebuie sa se pronunte asupra confirmarii acestuia. 

1.5. Modificarea Planului de reorganizare
Pe toata perioada de aplicare a Planului de reorganizare, acesta poate sa fie modificat, conform art. 101, alin. 5 din Legea nr. 85/2006, in ipoteza in care premizele care au stat la baza intocmirii acestuia nu mai corespund cu situatia curenta a debitorului sau au fost identificate noi mecanisme de acoperire a masei credale.
In acest caz, modificarile aduse Planului de reorganizare se vor vota de catre creditori in conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2006.

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata 2013 ABROGATA

Art. 101.(5) Modificarea planului de reorganizare se poate face oricând pe parcursul procedurii, cu respectarea condițiilor de vot și de confirmare, prevăzute de prezenta lege. Dacă modificarea planului este propusă de debitor ea va trebui să fie aprobată de adunarea generală a acționarilor/asociaților

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

Sentinta nr. 617 din 30.01.2013 pronuntata de Tribunalul Valcea in dosarul 887/90/2013

SA INCEAPA PLATILE CATRE CREDITORI, PRIMII SALARIATII ( FOSTII ANGAJATI, PLATILE COMPENSATORII cu toate drepturile legale si ANGAJATI drepturi legale)


VA OBLIGA LEGEA SA NE PLATITI SALARIILE TOATE CATRE NOI  LA ZI!!!!

SALARIILE  FOSTI ANGAJATI SI ANGAJATII, DREPTURI LEGALE,

SE EVITA FALIMENTUL.

CREANTELE OLTCHIM.

#34411 Re: CREANTELE OLTCHIM:

2015-02-22 09:22

#34337: CREANTELE OLTCHIM. - CREANTELE OLTCHIM: 

 

 

 

 

 

 

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata 2010 ABROGATA

 

Decizia din data de 15.05.2013  DECIDE: Art. 6 - Prezenta decizie isi produce efectele de la data comunicarii sale.*SI ART. 41 DIN CCM CARE SPECIFICA ACEEASI DECIZIE.  (BANII TREBUIAU ACHITATI PE LOC 15.05.2013)

CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA:  Art.36, Art. 37 si Art.42,

Art38.

Al1.b) incepand cu 01.01.2012 se acorda o compensatie in functie de vechime,astfel:

 

1. pentru vechime intre 0 -5 ani o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii;

2. pentru vechime intre 5-15 ani o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii;

3. pentru vechime >15 ani o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii.

 

REGULAMENTUL DE SALARIZARE:
Art. 37.
Toate drepturile banesti cuvenite salariatilor se platesc inaintea oricaror obligatii banesti ale societatii.
Art. 38.
Al.1. In caz de faliment sau lichidare judiciara, salariatii au calitatea de creditori privilegiati, drepturile lor banesti urmand sa fie platite integral inainte de a-si revendica cota parte ceilalti creditori.
Al.2. Salariatilor li se va comunica in scris, pe baza de cerere scrisa adresata serviciului Financiar, dovezile eventualelor retineri legale efectuate.

Art. 39

Al.2. Intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului.

Ceea  ce a comunicat si ITM la solicitarea noastra:

".... art.166 alin4 din aceeasi lege "intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului."

 

SALARII PLATI COMPENSATORII CCM SUMA NETA: 38.164.916 LEI (9 milioane euro) la 929 salariati(602 în Vâlcea şi 327 în Piteşti) disponibilizati:  

1.    17.106 lei pentru o vechime  intre 0 - 5 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
2.    34.212 lei pentru o vechime  intre 5 - 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
3.    51.318 lei pentru o vechime mai mare de 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;

 

CONTRACT INDIVIDUAL DE MUNCĂ

M. Drepturi si obligatii generale ale partilor

1. Salariatul are , in principal, urmatoarele drepturi:

    a) dreptul la salarizare pentru munca depusa;

    n) alte drepturi prevăzute de lege sau de contractele colective de muncă aplicabile

4. Angajatorului ii revin, in principal, urmatoarele obligatii:

  a) sa inmaneze salariatului un exemplar din contractul individual de munca, anterior inceperii activitatii;

    a¹) sa acorde salariatului toate drepturile ce decurg din contractele individuale de munca, din contractul colectiv de munca aplicabil si din lege;

   c) sa acorde salariatilor toate drepturile ce decurg din lege, din contractul colectiv de munca aplicabil si din contractele individuale de munca;

    d) sa elibereze, la cerere, un document care sa ateste calitatea de salariat a solicitantului, respectiv activitatea de acesta, durata activitatii, salariul, vechimea in munca, in meserie si specialitate;

   g) sa infiinteze registrul general de evidenta a salariatilor si sa opereze inregistrarile prevazute de lege;

       i) sa asigure confidentialitatea datelor cu caracter personal ale salariatilor.


Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA


Musafir

#34412 Re: felicitari celor care nu au semnat mizeria acestui plan de reorganizare

2015-02-22 09:51

CREANTELE OLTCHIM.

#34413 Re: Re: felicitari celor care nu au semnat mizeria acestui plan de reorganizare

2015-02-22 10:09

#34412: - Re: felicitari celor care nu au semnat mizeria acestui plan de reorganizare 

 IMI PARE RAU SA TE CONTRAZIC, INSA ACEST PLAN DE REORGANIZARE ASA CUM ESTE TREBUIE SI OBLIGATIE PE LEGE SA FIE APROBAT. NU SEMNAT DE CATRE SALARIATI ACTUALI SI FOSTI SALARIATI AI OLTCHIM, DEOARECE IN CAZ DE ESEC SUNT PARTE  COMUNA LA  ESECUL CREAT DE CEI CARE AU CONCEPUT ACEST PLAN DE REORGANIZARE, IAR SALARIATII..., FOARTE,FOARTE,FOARTE  MULTI DIN EI HABAR NU AU PE CE LUME SUNT!!!! CE SA MAI SEMNEZE...???

NU SEMNATI NICIUN TABEL SALARIATII, FOSTII SI ACTUALII OLTCHIM.

SA-SI INSUSEASCA EI ACEST PLAN DE REORGANIZARE OLTCHIM, CEI CARE L-AU CREAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  SALARIATII NU SEMNATI, PENTRU CA NU STITI LA CE LE POT EI FOLOSII SEMNATURILE DATE AIUREA...,  AR FI IAR ILEGAL SI CONDAMNAT DE LEGE DACA AR COMITE VREO ILEGALITATE PE ACEST ASPECT...!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...OARE A CATA ILEGALITATE...????

IAR  CREANTELE SALARIALE LEGEA INSOLVENTEI 85/2006 SI CCM, CODUL MUNCII SI ALTE LEGI IN SUSTINERE, SUNT OBLIGATI SA LE ACHITE SI IN REORGANIZARE SI IN FALIMENT SUMA TOATA SI 100% DIN ACTELE PE CARE LE DETINEM SAU SUNT INSCRISE SI APAREM CU  SUMELE NEACHITATE. ESTE OBLIGATIE!!!!

1. SALARIILE PLATI COMPENSATORII TUTUROR CELOR DISPONIBILIZATI 2013.

2. TOATE DREPTURILE SALARIALE TUTUROR IN INSOLVENTA 2013 PANA LA ACHITARE LA ZI ANUL IN CURS.

3. TOATE DREPTURILE SALARIALE TUTUROR  MASA CREDALA PANA IN ULTIMA ZI DIN AN 2012.

IATA PASII CARE PLANUL DE REORGANIZARE IL ARE DE PARCURS PANA VOR FI AFISATE TOATE ASPECTELE SI CU PRIVIRE LA ACHITARI ESTE:

PLANUL DE REORGANIZARE 2015.

5 februarie 2015 - propunerea planului de reorganizare si depunerea acestuia;

 

9 februarie 2015 - publicarea in Buletinul Procedurilor de Insolventa a anuntului referitor la planul de reorganizare;

 

2 - 10 martie 2015 - votarea planului in cadrul adunarii creditorilor;

in termen de 15 zile anul 2015 de la depunerea la tribunal a procesului-verbal al adunarii creditorilor, prin care planul a fost aprobat, judecatorul sindic trebuie sa se pronunte asupra confirmarii acestuia. 

1.5. Modificarea Planului de reorganizare
Pe toata perioada de aplicare a Planului de reorganizare, acesta poate sa fie modificat, conform art. 101, alin. 5 din Legea nr. 85/2006, in ipoteza in care premizele care au stat la baza intocmirii acestuia nu mai corespund cu situatia curenta a debitorului sau au fost identificate noi mecanisme de acoperire a masei credale.
In acest caz, modificarile aduse Planului de reorganizare se vor vota de catre creditori in conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2006.

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata 2013 ABROGATA

Art. 101.(5) Modificarea planului de reorganizare se poate face oricând pe parcursul procedurii, cu respectarea condițiilor de vot și de confirmare, prevăzute de prezenta lege. Dacă modificarea planului este propusă de debitor ea va trebui să fie aprobată de adunarea generală a acționarilor/asociaților

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

Sentinta nr. 617 din 30.01.2013 pronuntata de Tribunalul Valcea in dosarul 887/90/2013

SA INCEAPA PLATILE CATRE CREDITORI, PRIMII SALARIATII ( FOSTII ANGAJATI, PLATILE COMPENSATORII cu toate drepturile legale si ANGAJATI drepturi legale)


VA OBLIGA LEGEA SA NE PLATITI SALARIILE TOATE CATRE NOI  LA ZI!!!!

SALARIILE  FOSTI ANGAJATI SI ANGAJATII, DREPTURI LEGALE,

SE EVITA FALIMENTUL.

OLTCHIM si ARPECHIM!

#34414 Re: Instantele judecatoresti in procedura insolventei

2015-02-22 11:27

#27534: - Instantele judecatoresti in procedura insolventei 

 Instantele judecatoresti in procedura insolventei
 

Toate procedurile privind insolventa societatilor comerciale sunt de competenta tribunalului in a carui raza teritoriala isi are sediul debitorul, astfel cum figureaza acesta in registrul comertului, respectiv in registrul societatilor agricole sau in registrul asociatiilor si fundatiilor, si sunt exercitate de un judecator-sindic. Singura exceptie o reprezinta hotararile pronuntate de judecatorul-sindic in cadrul procedurii de insolventa, care sunt de competenta Curtii de apel.
Citarea partilor, precum si comunicarea oricaror acte de procedura, a convocarilor si notificarilor se efectueaza prin Buletinul procedurilor de insolventa. Comunicarea citatiilor, a convocarilor si notificarilor fata de participantii la proces, al caror sediu, domiciliu sau resedinta se afla in strainatate, este supusa dispozitiilor Codului de procedura civila, cu modificarile si completarile ulterioare. Buletinul procedurilor de insolventa va fi realizat si in forma electronica.

In procedurile contencioase din cadrul insolventei vor fi citate in calitate de parti numai persoanele ale caror drepturi sau interese sunt supuse spre solutionare judecatorului-sindic, in conditii de contradictorialitate. In toate celelalte cazuri se aplica dispozitiile din Codul de procedura civila referitoare la procedura necontencioasa, in masura in care nu contravin unor dispozitii exprese prevazute de Legea nr. 85 din 2006 privind procedura insolventei.
Prin exceptie se vor realiza, conform Codului de procedura civila, comunicarea actelor de procedura anterioare deschiderii procedurii si notificarea deschiderii procedurii. Prin exceptie, prima comunicare a actelor de procedura catre persoanele impotriva carora se introduce o actiune, in temeiul dispozitiilor Legii nr. 85 din 2006, ulterior deschiderii procedurii insolventei se va realiza conform Codului de procedura civila.
In cazul in care debitorul este o societate tranzactionata pe o piata reglementata, judecatorul-sindic va comunica Comisiei Nationale a Valorilor Mobiliare hotararea de deschidere a procedurii. Formatul si continutul-cadru ale actelor care se publica in Buletinul procedurilor de insolventa si ale dovezii privind indeplinirea procedurii de citare, convocare, notificare si comunicare se stabilesc prin ordin al ministrului justitiei si sunt utilizate in mod obligatoriu de toti participantii la procedura. î...ş
Cabinet de avocat Coltuc Marius

http://www.ramnic.ro/


Musafir

#34415 Re: Re: Re: felicitari celor care nu au semnat mizeria acestui plan de reorganizare

2015-02-22 11:30

#34413: CREANTELE OLTCHIM. - Re: Re: felicitari celor care nu au semnat mizeria acestui plan de reorganizare 

 DA E ADEVARAT CE SPUNETI SI PRIMUL ESEC SE NUMESTE O.XO,CITITI BINE FRAIERILOR,ASTIA AI LUI DUMITRU SI AI LUI CERNEV


Musafir

#34416 Re: Re: Instantele judecatoresti in procedura insolventei

2015-02-22 11:34

#34414: OLTCHIM si ARPECHIM! - Re: Instantele judecatoresti in procedura insolventei 

 D LE,DATI LE MAI MULTE DETALII PROSTILOR CARE AU SEMNAT MIZERIA ACESTUI PLAN DE REORGANIZARE.

Acest articol a fost șters de către autorul petiției (Arata detaliile)

2015-02-22 11:41


CREANTELE OLTCHIM.

#34418 CREANTELE OLTCHIM: CINEMA FILM OLTCHIM SI ARPECHIM, PREZINTA...

2015-02-22 11:42

#26485: - Re: Re: Re:  

 UNU MORT DEFINITIV, ALTU INCA VIU SI NEANTREBAT DE SUMELE DE BANI DETURNATE DE LA OLTCHIM...

CJ Ion Câlea și  CET Mihai Bălan => HOTIA, MINCIUNA SI TRADAREA !!!!!!!!!!

 

 
 

DETURNAREA  FONDURI SALARII DE BANI CATRE CAR OLTCHIM 2012!!!!!!!!!!

 

ASA A INCEPUT TOTUL CU  MASA SI DANSUL LA OLTCHIM, SERVIREA SI DEGUSTAREA DE BUNATATI SI TOTI FRIPTURISTII LA MASA BOGATA A ACESTUI COLOS INDUSTRIAL COMBINATUL CHIMIC RAMNICU VALCEA:

#30226 Re: Ramane cum am stabilit ... nimic nu s-a modificat: culmea tupeului şi nesimţirii la Oltchim (LISTA COMPLETA SI IN CURS DE COMPLETARE CU TOTI VINOVATII )

A FOST O COMPLICITATE SINDICATE #30008 (TOATE INCLUS SI VINCEA, CARTEL ALFA) SI STATUL ROMAN#30014 SUNT IN CULPA.

CREANTELE OLTCHIM.

#34419 Re: CET Govora a inregistrat incasari de 61 de milioane de euro si pierderi record, de 10 milioane

2015-02-22 11:48

#32929: Societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective SC OLTCHIM SA RM VALCEA - CET Govora a inregistrat incasari de 61 de milioane de euro si pierderi record, de 10 milioane euro 

 

CET Govora a inregistrat incasari de 61 de milioane de euro si pierderi record, de 10 milioane euro

http://www.impactreal.ro/.....

01-12-14 .......

În primele nouă luni, Oltchim a achitat către CET suma de 93,6 milioane lei

În perioada ianuarie - septembrie 2014, CET Govora a livrat şi facturat către SC Oltchim SA energie electrică în sumă de peste 89 de milioane de lei şi energie termică în sumă de 26,3 milioane de lei, în total 115,3 milioane de lei. SC Oltchim SA a achitat în această perioadă suma de 93,67 milioane de lei cu bilete la ordin, ordine de plată şi compensări cu marfă livrată de SC Oltchim SA. Valoarea încasărilor realizate de CET Govora în perioada ianuarie - septembrie 2014 de la SC Oltchim SA acoperă doar contravaloarea energiei electrice livrate în această perioadă, o parte din aceste încasări, în sumă de 19,8 milioane de lei, fiind descărcată în evidenţele contabile pe facturile de energie electrică şi termică din ianuarie - iunie 2013, conform procesului-verbal de eşalonare din data de 26 iunie 2014 încheiat între CET Govora şi SC Oltchim SA. Suma de 19,8 milioane de lei reprezintă contravaloarea ratelor de
eşalonare scadente în lunile ianuarie, februarie şi martie din procesul-verbal de eşalonare încheiat cu SC Oltchim SA. Conform procesului-verbal de eşalonare, SC Oltchim SA avea obligaţia ca, începând cu luna iulie 2014, să achite rate de eşalonare în sumă de 6 milioane de lei lunar, obligaţie care nu a fost respectată. Începând cu luna august 2014, SC Oltchim SA garantează plata energiei electrice livrate lunar cu bilete la ordin scadente la 15 zile după decada de livrare, valoarea acestor bilete fiind achitată de SC Oltchim SA la termen. CET Govora a primit din partea SC Oltchim SA adresa din data de 29 august 2014, prin care acesta se angajează ca, începând cu luna septembrie 2014, să achite lunar suma de 14,5 milioane de lei, din care 13 milioane de lei în contul facturilor curente şi 1,5 milioane de lei în contul datoriilor restante, astfel ca, până în decembrie 2015, întreaga datorie restantă să fie achitată. Din
cei 14,5 milioane de lei achitaţi lunar de SC Oltchim SA, 4 milioane de lei urmează a fi achitaţi prin furnizare de cărbune energetic către CET Govora, până la această dată SC Oltchim SA nefinalizând un acord cu Complexul Energetic Oltenia (CEO) pentru livrarea de cărbune. Din corespondenţa purtată de CET Govora reiese că SC Oltchim SA nu poate achiziţiona cărbune direct de la Complexul Energetic Oltenia, fiind făcute demersuri în vederea încheierii unei tranzacţii prin care SC Oltchim SA să facă plata către Complexul Energetic Oltenia pentru cărbunele livrat către CET Govora. SC Oltchim SA a propus încheierea unui protocol între părţi, document care nu a fost finalizat până la această dată. Conform prevederilor bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2014 al CET Govora, aprobat prin Hotărârea Consiliului Judeţean Vâlcea nr. 63 din 30 mai 2014, în Anexa nr. 8 privind reducerea arieratelor a fost cuprinsă măsura nr. 5, prin care s-a prevăzut încasarea în anul 2014 a energiei termice livrate la SC Oltchim SA, restantă la 31 decembrie 2013. Ca urmare a solicitării SC Oltchim SA, din adresa din data de 29 august 2014, de eşalonare la plată a datoriilor până la sfârşitul anului 2015, prin Decizia CA nr. 58/2 septembrie 2014, s-a dispus ca SC Oltchim SA fie să achite suma de 22,6 milioane de lei lunar până la sfârşitul anului, pentru ca CET Govora să se încadreze în buget, fie rectificarea bugetului de venituri şi cheltuieli al CET Govora, aprobat, pentru ca propunerea SC Oltchim SA să se încadreze în prevederile din buget.

Oltchim şi CET au semnat un protocol care să garanteze plata datoriilor

În conformitate cu Decizia Consiliului de Administraţie nr. 58 din 2 septembrie 2014 a fost depusă la Consiliul Judeţean Vâlcea solicitarea de rectificare a bugetului de venituri şi cheltuieli al CET Govora pentru anul 2014 conform propunerii de plată eşalonată, prezentată de SC Oltchim SA şi modificarea Anexei 8, prin diminuarea arieratelor în 2014 cu 4,5 milioane de lei şi în anul 2015 cu suma de 57,5 milioane de lei. Până la această dată, solicitarea CET Govora nu a fost introdusă pe ordinea de zi a şedinţelor de Consiliu Judeţean Vâlcea. Prin adresa din data de 22 septembrie 2014, SC Oltchim SA a fost notificat că, începând cu data de 25 septembrie 2014, vor fi puse în aplicare prevederile Deciziei CET Govora nr. 58/2 septembrie 2014, privind sistarea livrărilor de energie termică către SC Oltchim SA, prin nereluarea furnizării de abur industrial, după oprirea tehnologică. Ca răspuns la notificarea transmisă de CET Govora a fost primită din partea SC Oltchim SA adresa nr. 8631/23 septembrie 2014, prin care solicită CET Govora să nu pună în aplicare decizia de sistare a livrărilor de abur industrial, având în vedere faptul că, în acest moment, se fac eforturi pentru creşterea nivelului de producţie a SC Oltchim SA, prin repornirea unei noi secţii. În completare la notificarea de sistare a livrărilor, CET Govora a trimis la SC Oltchim SA adresa din data de 24 septembrie 2014, prin care a solicitat ca, până în data de 26 septembrie 2014, să se prezinte de către SC Oltchim SA soluţii concrete de stingere a datoriilor şi de plată a facturilor curente, în caz contrar urmând să fie sistată livrarea de aur industrial şi energie electrică. În data de 6 octombrie 2014, CET Govora a notificat SC Oltchim SA că se va reduce presiunea şi debitul aburului industrial livrat către SC Oltchim SA cu câte 2 bar pe zi, pe ambele niveluri de presiune,
până la minimul tehnologic. În luna septembrie 2014, SC Oltchim SA nu a achitat suma de 22,6 milioane de lei, conform deciziilor consiliului de administraţie al CET Govora şi nu s-a aprobat nici o rectificare de buget de venituri şi cheltuieli pentru anul 2014. Pentru găsirea unei soluţii, în data de 14 octombrie 2014 a avut loc, la sediul SC Oltchim SA, o întâlnire la care au participat reprezentanţii CET Govora, membrii Consiliului de Administraţie al CET Govora şi reprezentanţii SC Oltchim SA, în prezenţa ministrului Economiei, Constantin Niţă, şi a preşedintelui Consiliului Judeţean Vâlcea, Ion Cîlea, întâlnire în cadrul căreia s-au discutat aspectele prin care se poate asigura combustibilul necesar funcţionării centralei şi posibilităţile de plată ale SC Oltchim SA pentru creanţele curente şi restante. În urma întâlnirii s-a stabilit ca părţile prezente să încheie un protocol prin care SC Oltchim SA să
garanteze plata livrărilor viitoare de energie electrică şi termică şi a restanţelor, conform angajamentelor asumate prin livrări de cărbune, şi s-a propus ca prevederile Deciziei Consiliului de Administraţie al CET Govora nr. 58/2 septembrie 2014 să fie amânate.

 

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

Sentinta nr. 617 din 30.01.2013 pronuntata de Tribunalul Valcea in dosarul 887/90/2013

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata  ABROGATA

SALARII PLATI COMPENSATORII CCM SUMA NETA: 38.164.916 LEI (9 milioane euro) la 929 salariati(602 în Vâlcea şi 327 în Piteşti) disponibilizati.

CREANTELE OLTCHIM.

#34420 Re: Re: Voi sunteți demenți ? Recunoașteți că ați căpușat Oltchim-ul ?

2015-02-22 11:49

#32930: Societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective SC OLTCHIM SA RM VALCEA - Re: Voi sunteți demenți ? Recunoașteți că ați căpușat Oltchim-ul ? 

 

Voi sunteți demenți ? Recunoașteți că ați căpușat Oltchim-ul ?

http://www.criterii.ro/

 13 December 2014

Niciunul dintre cei patru investitori care s-au arătat interesaţi de preluarea Oltchim nu a depus ofertă până la termenul-limită , scrie www.economica.net. Firma de stat nu va mai fi privatizată. Soarta combinatului se va decide în 10 martie, când Comitetul Creditorilor va vota planul de reorganizare elaborat de administratorul judiciar.

 

Suprinza însă abia acum vine, conducerea Oltchim cică ar fi luat decizia ca necesarul de cash al societăţii să fie asigurat din credite-furnizor, precum şi din eliminarea unor costuri actuale cum ar fi plata energiei şi a aburului prin terţi. Conducerea societăţii urmăreşte să ajungă direct la producător pentru plata acestor utilităţi, scrie publicația economic amintită.

 

Așadar, în condițiile în care o mie de muncitori au fost dați afară și nu au primit plățile compensatorii, în condițiile în care combinatul se prăbușește, energia și altele sunt cumpărate prin terți !!

 

Terți pe care îi știm, evident, atâta doar că ne-a șocat faptul că la nivelul conducerii se recunoaște că Oltchim a fost și este jecmănit și când se află cu un picior în groapă. 

 

Ar mai fi de spus și că ambiția unui anumit politician vâlcean de a controla Consiliul Județean poate fi explicată tot prin existența acestor terți, dar asupra acestor aspecte vom reveni.

===================

În primele nouă luni, Oltchim a achitat către CET suma de 93,6 milioane lei

Oltchim şi CET au semnat un protocol care să garanteze plata datoriilor

www.impactreal.ro

01-12-14

===================

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

din 30.01.2013

SALARII PLATI COMPENSATORII CCM SUMA NETA: 38.164.916 LEI (9 milioane euro) la 929 salariati(602 în Vâlcea şi 327 în Piteşti) disponibilizati.

CREANTELE OLTCHIM.

#34421 CREANTELE OLTCHIM:

2015-02-22 11:55

creanţe în procedura insolvenţei, sume de bani pe care debitorul supus procedurii insolvenţei le datorează creditorilor săi. C.p.i. pot fi de mai multe feluri:

creanţe salariate, creanţele ce izvorăsc din raporturi de muncă între debitor şi angajaţii acestuia. Aceste creanţe sunt înregistrate din oficiu în tabelul de creanţe de către administratorul judiciar/lichidator.

i) creanţe chirografare - creanţele persoanelor care nu beneficiază de o garanţie reală asupra bunurilor din patrimoniul debitorului; aceste creanţe pot fi curente la data deschiderii procedurii, dar şi creanţe noi, aferente activităţilor curente în perioada de observaţie; ii) creanţe garantate - creanţele persoanelor care beneficiază de o garanţie reală asupra bunurilor din patrimoniul debitorului, indiferent dacă acesta este debitor principal sau terţ garantat faţă de persoanele beneficiare ale garanţiilor reale; iii) creanţe salariate — creanţele ce izvorăsc din raporturi de muncă între debitor şi angajaţii acestuia. Aceste creanţe sunt înregistrate din oficiu în tabelul de creanţe de către administratorul judiciar/lichidator; iv) creanţe bugetare - creanţele constând în impozite, taxe, contribuţii, amenzi şi alte venituri bugetare, precum şi accesoriile acestora. Pentru a putea fi introdusă cererea creditorului, creanţa acestuia trebuie să atingă o valoare — prag (unanumit cuantum minim). Acesta este de 45.000 lei, iar pentru salariaţi, de 6 salarii medii brute pe economie/pe salariat. Categoria de creanţe defavorizate este prezumată a fi categoria de creanţe pentru care planul de reorganizare prevede cel puţin una dintre modificările următoare pentru oricare dintre creanţele categoriei respective: i) o reducere a cuantumului creanţei; ii) o reducere a garanţiilor sau a altor accesorii, cum ar fi reeşalonarea plăţilor în defavoarea creditorului; iii) valoarea actualizată cu dobânda de referinţă a B.N.R., dacă nu este stabilit altfel prin contractul privind creanţa respectivă sau prin legi speciale, este mai mică decât valoarea la care a fost înscrisă în tabelul definitiv de creanţe; I. Cerere de admitere a creanţelor în procedura insolvenţei. Cu excepţia salariaţilor, ale căror creanţe vor fi înregistrate de administratorul judiciar conform evidenţelor contabile, toţi ceilalţi creditori, ale căror creanţe sunt anterioare datei de deschidere a procedurii, vor depune cererea de admitere a creanţelor în termenul fixat în sentinţa de deschidere a procedurii; cererile de creanţe vor fi înregistrate într-un registru, care se va păstra la grefa tribunalului. Cererea de admitere a creanţelor trebuie făcută chiar dacă acestea nu sunt stabilite printr-un titlu. Cererea va cuprinde: numele/denumirea creditorului, domiciliul/sediul, suma datorată, temeiul creanţei, precum şi menţiuni cu privire la eventualele drepturi de preferinţă sau garanţii. La cerere vor fi anexate documentele justificative ale creanţei şi ale actelor de constituire de garanţii. Posesorii de titluri de valoare la ordin sau la purtător pot solicita administratorului judiciar restituirea titlurilor originale şi păstrarea la dosar a unor copii certificate de acesta. Administratorul judiciar va face menţiunea pe original despre prezentarea acestora. Originalele vor fi prezentate din nou la orice repartiţie de sume între creditori, precum şi la exercitarea votului în adunarea generală a creditorilor.

CREANTELE OLTCHIM.

#34422 CREANTELE OLTCHIM:

2015-02-22 11:56

Toate creanţele vor fi supuse procedurii de verificare, cu excepţia creanţelor constatate prin titluri executorii. Nu sunt supuse acestei proceduri creanţele bugetare rezultând dintr-un titlu executoriu necontestat în termenele prevăzute de legi speciale. Toate creanţele prezentate pentru a fi admise şi înregistrate la grefa tribunalului vor fi prezumate valabile şi corecte dacă nu sunt contestate de către debitor, administratorul judiciar sau creditori (art. 66 din Legea nr. 85/2006).

Creanţele nescadente sau sub condiţie la data deschiderii procedurii vor fi admise provizoriu la masa credală şi vor fi îndreptăţite să participe la distribuiri de sume în măsura îngăduită de prezenta lege.
Titularii creanţelor sub condiţie suspensivă la data deschiderii procedurii, inclusiv creanţele a căror valorificare este condiţionată de executarea în prealabil a debitorului principal, vor fi îndreptăţiţi să voteze şi să participe la distribuiri numai după îndeplinirea condiţiei respective. Creanţele născute după data deschiderii procedurii, în perioada de observaţie sau în procedura reorganizării judiciare vor fi plătite conform documentelor din care rezultă, nefiind necesară înscrierea la masa credală. Prevederea se aplică în mod corespunzător pentru creanţele născute în procedura de faliment. Administratorul judiciar va proceda de îndată la verificarea fiecărei cereri şi a documentelor depuse şi va efectua o cercetare amănunţită pentru a stabili legitimitatea, valoarea exactă şi prioritatea fiecărei creanţe. în acest scop, administratorul judiciar va putea solicita explicaţii de la debitor, va putea să poarte discuţii cu fiecare creditor, solicitându-i, dacă consideră necesar, informaţii şi documente suplimentare. II. înscrierea în tabelul de creanţe. Creanţele constând în obligaţii care nu au fost calculate în valoare monetară sau a căror valoare este supusă modificării vor fi calculate de către administratorul judiciar/lichidator şi înscrise în tabelul de creanţe cu valoarea nominală pe care o aveau la data deschiderii procedurii. Judecătorul-sindic va decide asupra oricărei contestaţii împotriva calculului făcut de administrator pentru astfel de creanţe. Creanţele exprimate sau consolidate în valută vor fi înregistrate la valoarea lor în lei, la cursul Băncii Naţionale a României existent la data deschiderii procedurii.

O creanţă a unui creditor cu mai mulţi debitori solidari va fi înscrisă în toate tabelele de creanţe ale debitorilor cu valoarea nominală, până va fi complet acoperită. Nici o reducere a sumei creanţei prevăzute în tabelul de creanţe nu va fi făcută în vreunul dintre tabelele de creanţe ale debitorilor, până ce creditorul nu a fost deplin satisfăcut, în numerar sau în bunuri. Dacă totalul sumelor distribuite creditorului, în toate acţiunile cu debitorii, va depăşi totalul sumei care îi este datorată, acesta va trebui să restituie sumele primite în plus, care vor fi reînscrise ca fonduri în averea debitorilor, proporţional cu sumele pe care fiecare dintre debitori le-a plătit peste ceea ce era datorat (art. 70 din Legea nr. 85/2006). Un creditor care, înainte de înregistrarea unei cereri de admitere, a primit o plată parţială pentru creanţa sa de la un codebitor sau de la un fidejusor al debitorului poate avea creanţa înscrisă în tabelul de creanţe numai pentru partea pe care nu a încasat-o încă. Un codebitor sau un fidejusor, care este îndreptăţit la restituire ori la
despăgubire din partea debitorului pentru suma plătită, va fi trecut în tabelul de creanţe cu suma pe care a plătit-o creditorului. în acest caz, creditorul comun are dreptul de a cere să i se plătească, până la achitarea integrală a creanţei sale, cota cuvenită codebitorului sau fidejusorului, rămânând creditor al acestuia doar pentru suma neachitată. Codebitorul sau fidej uşorul debitorului, care pentru asigurarea regresului său are asupra bunurilor acestuia un drept de garanţie, concură la masa credală, pentru a face posibilă realizarea garanţiei sale, dar preţul obţinut din vânzarea bunurilor grevate va fi atribuit creditorului, scăzându-se din suma ce este datorată (art. 71 din Legea nr. 85/2006). III. Tabelul preliminar. Urmare a verificărilor făcute, administratorul judiciar/lichidatorul va întocmi şi va înregistra la tribunal un tabel preliminar cuprinzând toate creanţele împotriva averii debitorului, precizând că sunt: chirografare, garantate, cu priorităţi, sub condiţie sau nescadente şi arătând pentru fiecare numele/denumirea creditorului, suma solicitată de creditor şi suma acceptată de administratorul judiciar. La creanţele garantate se vor arăta titlul din care izvorăşte garanţia, rangul acesteia şi motivele pentru care creanţele au fost trecute parţial în tabel sau au fost înlăturate. Tabelul preliminar de creanţe va fi, totodată, afişat de grefă la uşa instanţei, întocmindu-se în acest sens un proces-verbal de afişare, şi va fi comunicat debitorului. După afişare, creditorii înscrişi în tabelul preliminar de creanţe pot participa la adunările creditorilor. Odată cu afişarea tabelului, administratorul judiciar/lichidatorul va trimite de îndată notificări creditorilor, ale căror creanţe sau drepturi de preferinţă au fost trecute parţial în tabelul preliminar de creanţe sau înlăturate, precizând totodată şi motivele.

http://legeaz.net/dictionar-juridic/creante-in-procedura-insolventei

 

CREANTELE OLTCHIM.

#34423 CREANTELE OLTCHIM:

2015-02-22 11:58

Debitorul, creditorii şi orice altă parte interesată vor putea să formuleze contestaţii cu privire la creanţele şi drepturile de preferinţă trecute de administratorul judiciar/lichidator în tabelul preliminar de creanţe. Contestaţiile trebuie depuse la tribunal în termen de 5 zile de la publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului preliminar, atât în procedura generală, cât şi în procedura simplificată. La termenul stabilit prin sentinţa de deschidere a procedurii pentru definitivarea tabelului de creanţe, judecătorul-sindic va soluţiona deodată, printr-o singură sentinţă, toate contestaţiile, chiar dacă pentru soluţionarea unora ar fi nevoie de administrare de probe; în acest din urmă caz, judecătorul-sindic poate să admită, în tot sau în parte, înscrierea creanţelor respective în mod provizoriu în tabelul definitiv al tuturor creditorilor împotriva averii debitorului. Dacă se admite creanţa fără dreptul de preferinţă pretins, aceasta va participa la repartiţiile sumelor obţinute din valorificarea bunurilor negrevate de garanţii. Din sumele care s-ar obţine din valorificarea bunurilor supuse dreptului de preferinţă contestat se va consemna partea ce s-ar cuveni acelei creanţe (art. 73). IV. Tabelul definitiv. După ce toate contestaţiile la creanţe au fost soluţionate, administratorul judiciar/lichidatorul va înregistra, de îndată, la tribunal şi va avea grijă să fie afişat la sediul acestuia tabelul definitiv al tuturor creanţelor împotriva averii debitorului, arătând suma, prioritatea şi situaţia - garantată sau negarantată - a fiecărei creanţe. După înregistrarea tabelului definitiv, numai titularii creanţelor înregistrate în tabelul definitiv pot să participe la votul asupra planului de reorganizare sau la orice repartiţii de sume în caz de faliment în procedura simplificată (art. 74). După expirarea termenului de depunere a contestaţiilor (5 zile de la publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului definitiv) şi până la închiderea procedurii, orice parte interesată poate face contestaţie împotriva trecerii unei creanţe sau a unui drept de preferinţă în tabel definitiv de creanţe, în cazul descoperirii existenţei unui fals, doi sau unei erori esenţiale care au determinat admiterea creanţei sau a dreptului de preferinţă, precum şi în cazul descoperirii unor titluri hotărâtoare şi până atunci necunoscute. Judecarea contestaţiei se va face de judecătorul-sindic, după citarea contestatorului, a creditorului care deţine creanţa contestată, dacă acesta nu este chiar contes-tatorul, a administratorului judiciar/lichidatorului, a membrilor comitetului creditorilor şi a oricărei alte părţi interesate, după caz. Până la judecarea irevocabilă a contestaţiei, judecătorul-sindic va putea declara creanţa sau dreptul de preferinţă contestat ca admis numai provizoriu (art. 75 Legea nr. 85/2006).

Titularul de creanţe anterioare deschiderii procedurii, care nu depune cererea de admitere a creanţelor va fi decăzut, cât priveşte creanţele respective, din dreptul de a fi înscris în tabelul creditorilor şi nu va dobândi calitatea de creditor îndreptăţit să participe la procedură. El nu va avea dreptul de a-şi realiza creanţele împotriva debitorului sau a membrilor ori asociaţilor cu răspundere nelimitată ai persoanei juridice debitoare ulterior închiderii procedurii, sub rezerva ca debitorul să nu fi fost condamnat pentru bancrută simplă sau frauduloasă ori să nu i se fi stabilit răspunderea pentru efectuarea de plăţi ori transferuri frauduloase. Decăderea va putea fi invocată oricând, de orice parte interesată, pe cale de acţiune sau excepţie (art. 76).
Fapta persoanei care, în nume propriu sau prin persoane interpuse, solicită înregistrarea unei cereri de admitere a unei creanţe inexistente asupra averii debitorului constituie infracţiunea prevăzută de art. 146 din Legea nr. 85/2006 şi se pedepseşte cu închisoare de la 3 luni la un an sau cu amendă.

legeaz.net

Acest articol a fost șters de către autorul petiției (Arata detaliile)

2015-02-22 12:03


CREANTELE OLTCHIM.

#34425 CREANTELE OLTCHIM:

2015-02-22 12:38

#26202: - Re: Re:  

 

#23470 Legea 85/2006 privind procedura insolventei

http://www.unpir.ro/downloads

Oltchim Societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective

Legea 85/2006

Art. 3,

Al.7. prin creditor se intelege persoana fizica sau juridica care detine un drept de creanta asupra averii debitorului si care a solicitat, in mod expres, instantei sa ii fie inregistrata creanta in tabelul definitiv de creante sau in tabelul definitiv consolidat de creante si care poate face dovada creantei sale fata de patrimoniul debitorului, in conditiile prezentei legi. Au calitatea de creditor, fara a depune personal declaratiile de creanta, salariatii debitorului;
Al. 8. creditorul indreptatit sa participe la procedura insolventei este acel creditor care a formulat si i-a fost admisa, total sau in parte, o cerere de inregistrare a creantei sale pe tabelul definitiv al creantelor contra debitorului si care are dreptul de a participa si vota in adunarea creditorilor, inclusiv asupra unui plan de reorganizare judiciara admis de judecatorul-sindic, de a fi desemnati in calitate de membri ai comitetului creditorilor, de a participa la distributiile de fonduri rezultate din reorganizarea judiciara a debitorului sau din lichidarea averii debitorului, de a fi informat sau notificat cu privire la desfasurarea procedurii si de a participa la orice alta procedura reglementata de prezenta lege;

Al. 20. reorganizarea judiciara este procedura ce se aplica debitorului, persoana juridica, in vederea achitarii datoriilor acestuia, conform programului de plata a creantelor. Procedura de reorganizare presupune intocmirea, aprobarea, implementarea si respectarea unui plan, numit plan de reorganizare, care poate sa prevada, impreuna sau separat:
a) restructurarea operationala si/sau financiara a debitorului;
b) restructurarea corporativa prin modificarea structurii de capital social;

c) restrangerea activitatii prin lichidarea unor bunuri din averea debitorului;

Al. 21. categoria de creante defavorizate este prezumata a fi categoria de creante pentru care planul de reorganizare prevede cel putin una dintre modificarile urmatoare pentru oricare dintre creantele categoriei respective:
a) o reducere a cuantumului creantei;
b) o reducere a garantiilor sau a altor accesorii, cum ar fi reesalonarea platilor in defavoarea creditorului;
c) valoarea actualizata cu dobanda de referinta a Bancii Nationale a Romaniei, daca nu este stabilit altfel prin contractul privind creanta respectiva sau prin legi speciale, este mai mica decat valoarea la care a fost inscrisa in tabelul definitiv de creante;
Al. 22. prin program de plata a creantelor se intelege tabelul de creante mentionat in planul de reorganizare care cuprinde cuantumul sumelor pe care debitorul se obliga sa le plateasca creditorilor, prin raportare la tabelul definitiv de creante si la fluxurile de numerar aferente planului de reorganizare, si care cuprinde:
a) cuantumul sumelor datorate creditorilor conform tabelului definitiv de creante pe care debitorul se obliga sa le plateasca acestora;
b) termenele la care debitorul urmeaza sa plateasca aceste sume;

 

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

Sentinta nr. 617 din 30.01.2013 pronuntata de Tribunalul Valcea in dosarul 887/90/2013

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata  ABROGATA

SALARII PLATI COMPENSATORII CCM SUMA NETA: 38.164.916 LEI (9 milioane euro) la 929 salariati(602 în Vâlcea şi 327 în Piteşti) disponibilizati.


Fondul de garantare este constituit numai din contributiile angajatorilor, statul fiind implicat direct in stabilirea si plata creantelor salariale cuvenite salariatilor in cazul falimentului.

Stabilirea cuantumului creantelor salariale cuvenite salariatilor si efectuarea platii acestora se realizeaza de catre agentiile teritoriale pentru ocuparea fortei de munca, pentru societatile impotriva carora au fost pronuntate hotarari judecatoresti definitive de deschidere a procedurii insolventei si fata de care a fost dispusa masura ridicarii totale sau partiale a dreptului de administrare:
•    la cererea scrisa a administratorului sau lichidatorului angajatorului in stare de insolventa;
•    la cererea salariatilor angajatorului aflat in stare de insolventa sau a organizatiilor legal constituite ce reprezinta interesele acestora.

http://www.hotnews.ro/

BANUL JOS STATUL ROMAN SI PIPEREA&BDO, BANUL CATRE TOTI DISPONIBILIZATII 2013 CEI 9 MILIONANE EURO, NU NE INTERESEAZA DE UNDE-I SCOTI, SOCIETATEA, OPERATORUL ECONOMIC OLTCHIM SA, CONFORM OUG NR.36/2013 DAT DE GUVERNUL ROMANIEI, ACHITA PRIN CEL CARE A PROCEDAT LA DISPONIBILIZARE COLECTIVA 2013 PE  INSOLVENTA SI SUB JURISDICTIA VOASTRA STATUL ROMAN. SE ACHITA SUMA INTREAGA SI TOATA CONFORM ACTELOR SI DECIZILOR CREANTE DE LE AVEM IN POSESIE SI TUTUROR DOVEZILOR, CONFORM LEGILOR. DUPA CARE RAMANEM SA NE JUDECAM CU TINE SA CEREM CONFORM CCM, ITM, CODUL MUNCII SI ALTOR LEGI...ETC. DE PROCEDURA, DAUNE-INTERESE PENTRU PREJUDICIILE CREATE, CONFORM LEGILOR VEI FI OBLIGAT SA NE ACHITI PENALIZARILE.