SPUNE "NU!" STRATEGIEI NAȚIONALE DE EDUCAȚIE PARENTALĂ

Comentarii

#4606

FAMILIA nu poate fi înlocuită niciodată cu nimic!

(bucuresti, 2018-06-27)

#4616

Semnez pentru ca ma interesează viitorul țării mele!
Spun NU degradării morale!

(Iași , 2018-06-27)

#4622

Sustin valorile crestine si militez pentru dreptul constitutional de libertate a constiintei

(Brebi, 2018-06-27)

#4625

Semnez pentru ca sustin familia normala din Barbat si Femeie, lasata de Bunul Dumnezeu si valorile ei.

(High Wycombe , 2018-06-27)

#4646

Nu sunt de acord cu aceasta reeducare asupra parintilor

(Bucuresti, 2018-06-27)

#4648

Semnez datorita faptului ca autoritatile din domeniu au dat dovada de lipsa de gandire morala si logica, prin care s-au situat sub animalele fara de minte dorind prin legea pe care au intocmit-o sa ne asemanam lor.

(Alexandria, 2018-06-27)

#4651

Sunt constient de riscul pe care astfel de initiativa il poate avea.

(Bucharest, 2018-06-27)

#4652

Aceasta strategie de educatie parentala se bazează pe premise false și principii greșite. Este evident că daca va fi implementata in forma actuala rezultatele vor fi dezastruoase, singura sansa este renunțarea la această propunere!
Mai jos cateva exemple:

Părinții trebuie să renunțe la mentalitătile conservatoare. La nivelul percepției largi, în accepțiunea conservatoare, respectarea legilor morale produce efecte pozitive, nerespectarea lor produce efecte negative. Această viziune trebuie eliminată. (Pagina 3)
Copiilor li se va prezenta o nouă idee de familie, care poate insemna ORICE combinație de persoane, eliminând modelul natural, întrucat familia este “o constelație de idei, imagini si terminologii, creată si recreată permanent de practicile socio-culturale”. (Pagina 3)
Copiii trebuie sa aibă “respect pentru diversitate”. Prin conceptul extins de diversitate se va putea înțelege și mult vehiculata idee de diversitate sexuală: comportamentul heterosexual si homosexual vor fi prezentate ca două alegeri valide de viață, fără nici o diferentă între ele. (Pagina 23).
În viziunea Ministerului, lipsa de reacție a părinților va fi interpretată ca o acceptare a strategiei propuse. Daca vă pasă, exprimați-vă opiniile la adresa de email unde Ministerul așteaptă opiniile voastre: claudia.teodorescu@edu.gov.ro

(Bucuresti , 2018-06-27)

#4653

Semnez pentru ca este o maaare porcarie aceasta "strategie"..

(Rm Valcea, 2018-06-27)

#4654

Adoptarea unei asemenea programe contravine poporului roman. Este elaborata impotriva familiei traditionale si impotriva Constitutiei : statul nu poate obliga parintii cum sa-si educe copiii cu atat mai mult impotriva valorilor crestin ortodoxe a acestui popor!

(Bucuresti, 2018-06-27)

#4668

e o aberatie ce prevede acest proiect

(cluj napoca, 2018-06-27)

#4669

Nu sunt de acord cu aceasta strategie. Îmi doresc păstrarea acelorași principii morale pentru copiii mei!

(Loc:Hurezani , 2018-06-27)

#4670

Societatea a fost si este cladita pe principiile morale, fara de care se creaza haos.
Refuz incercarea anticrestina si antinationala de educare a copiilor, nepotilor si urmasilor nostri pe baza unor principii alienate si promovarea bolilor, psihice sibde orice fe, sub denumirea de "normalitate".
Noi stim, in mod traditional, normal si firesc ce inseamna familia si nu avem nevoie de redefinirea ei, impotriva bunului simt, a normalitatii si principiilor crestine elementare.
Numiti cum vreti combinatiile anormale de persoane bolnave, dar nu familie. Familia se refera, clar la mediul firesc in care s-a nascut si a perpetuat neamul romanesc, in care v-ati nascut si Dumneavoastra, stimati reprezentanti ai Ministerulii Educatiei.

Petre Tutea:
"...dacã scoti Biblia din Europa, atunci Shakespeare devine un glumet tragic. Fãrã Biblie, europenii, chiar si laureatii premiului Nobel, dormeau în crãci."

(Bucuresti, 2018-06-27)

#4675

Semnez ca nu sunt de acord cu aceasta strategie

(Radauti, 2018-06-27)

#4687

Acest lucru este o încălcare a drepturilor omului pe plan social şi o îngrădire a libertății pe care Dumnezeu, Creatorul acestei lumi, a dat-o omului. Personal, consider că această acțiune nu face altceva decât o discriminare a românilor, descosiderându-i şi etichetându-i ca fiind conservatori şi închişi față de tot ceea ce se consideră ,,benefic'' în societatea contemporană. ,, Nu au nevoie de doctor cei sănătoşi, ci cei bolnavi"(Matei 2,3). Greşeala acestei strategii constă în încercarea de a trata pe cei sănătoşi, pe cei cu adevărat bolnavi lăsându-i în suferința lor.

(Bucuresti, 2018-06-27)

#4691

Familia nu poate fi inlocuita !!!

(Voluntari, 2018-06-27)

#4706

Art. 29 alin 6 din Constituția României recunoaște părinților dreptul fundamental de a asigura, potrivit propriilor convingeri, educația copiilor minori a căror răspundere le revine (art. 29 alin. 6 din Constituție), iar libertatea gândirii și a opiniilor, precum și libertatea credințelor religioase nu pot fi îngrădite sub nici o formă. Nimeni nu poate fi constrâns să adopte o opinie ori să adere la o credință religioasă, contrare convingerilor sale (art. 29 alin. 1 din Constituție). Art. 14 alineatul 3 din Carta Drepturilor Fundamentale a Uniunii Europene prevede dreptul părinților de a asigura educarea și instruirea copiilor lor potrivit propriilor convingeri religioase, filosofice și pedagogice, iar art. 2 din Primul Protocol adițional la Convenția pentru Apărarea Drepturilor Omului prevede dreptul părinților de a asigura această educație conform convingerilor lor religioase și filosofice.

- De aici rezultă obligația de neutralitate a Statului față de diferitele opțiuni, opinii și convingeri privitoare la valorile centrale ale educației și familiei; Statul și funcționarii săi nu au nici un temei prin care să se pună în poziția de a stabili ce e bine și ce e rău, ce e greșit și ce e just în materie de opțiuni tradiționaliste sau progresiste. Statul are obligația de a se abține de la a impune sau favoriza propriul său model ideologic.

- Pe ce bază își arogă Guvernul calitatea de a decreta că viziunea conservatoare sau tradiționalistă asupra familiei e rea, învechită și trebuie abandonată și că ar fi nevoie de o „nouă cultură familială”? Pe ce bază se auto-supra-situează Guvernul în poziția de a decreta că cei care avem opțiuni conservatoare sau tradiționale privind familia și educația greșim și pe ce bază își arogă dreptul de a ne „corecta”?

- Dacă nu trebuie să pornim de la „modele unice considerate ideale”, cum spune Strategia aflată în dezbatere publică pe site-ul MEN, de ce ni se impune ideea unui alt model unic considerat ideal, adică „cel nou”, ideologic, avut în vedere de Guvern?

- Impunând ca singură validă și dezirabilă o anumită opțiune (cea „înnoitoare”, „progresistă”, „diversă”, ideologică) nu obții „diversitate”, ci uniformitate; diversitatea rezultă din coexistența mai multor puncte de vedere și modele concurente în societate; și din neutralitatea Statului față de ele.

- Solicit, așadar, ca toată Strategia să fie regândită prin eliminarea oricărei presupoziții care descalifică convingerile conservatoare, creștine și „tradiționaliste” despre familie și pe cei care ni le însușim și care stabilește ca unic model valid modelul „progresist”, „divers”, în direcția ideologiei de gen, etc, cu încălcarea obligației de neutralitate a Statului.

- Solicit eliminarea oricărei prezumții implicite sau explicite că aceste cursuri de educație parentală ar trebui să fie obligatorii pentru părinți. Reeducarea părinților după un model ideologic impus de Stat e o caracteristică a societăților totalitare, societăți care au în cea mai înaltă măsură tendința de a interveni în toate domeniile vieții private, inclusiv asupra conștiințelor oamenilor.

- Solicit eliminarea asumării de către Stat a rolului de supra-educator și a oricăror intenții de a promova vreo concepție sau viziune despre lume în dauna alteia, fie că vorbim despre diversitate, fie că vorbim despre „revizuirea” (!) stilurilor parentale din perspectiva relaționării cu copiii și înlăturării „stereotipiilor de gen” (?!).

- Statul nu are dreptul de a ne impune opiniile sale, ci obligația de a le respecta și sluji pe ale noastre.

În concluzie, solicit eliminarea din proiectul de strategie a ideii că ar trebui promovate „noile ideologii în domeniul protecției copilului” și că ar trebui eliminate „mentalitățile conservatoare”, ori că ar trebui „regândit un sistem de valori ale familiilor”. Sau decretarea ca fiind anacronică a opțiunii atașamentului față de „valorile care s-au transmis tradițional și pe care le consideră ca fundamentând modele valide de relaționare intrafamilială”. De asemenea, solicit eliminarea ideii că ar fi nevoie de „stimularea interesului pentru o nouă cultură familială”; solicit eliminarea ideii că aceste cursuri ar trebui să fie obligatorii pentru părinți; solicit renunțarea la „promovarea diversității” – diversitatea se obține lăsând libere opțiunile diverse și liber asumate ale oamenilor, nu impunând un model unic ca valid, fie el și „divers”. Solicit, în sfârșit, eliminarea oricărei idei, prezumții și forme de acțiune care aduc atingere libertății de conștiință, libertății religioase și care reprezintă o imixtiune în viața privată a individului; și solicit renunțarea la „revizuirea stilurilor parentale din perspectiva relaționării cu copiii și înlăturării stereotipiilor de gen”.

Sau, și mai bine, solicit retragerea completă a Strategiei de educație parentală și regândirea acesteia în conformitate cu principiul neutralității Statului, cu toate punctele de mai sus, și cu ethosul și valorile acestui popor.

(Ploiesti, 2018-06-27)

#4707

Semnez pentru ca noua strategie nu se identifica deloc cu valorile in care cred si pe care le-am primit de la parinti si bunici.

(Bucuresti, 2018-06-27)

#4709

Semnez pentru că viața unei familii normale , cu bucurii și probleme, nu este o pagină de Instagram sau fb. Pt că nu se poate deprivatiza intimul și privatul fara a ucide umanul. Semnez pt că cred in Dumnezeu, Îl iubesc, iar Biblia definește clar familia că având o mama, un tată și copii. Statul poate educa copiii, dar nu îi va iubi niciodată.

(Hunedoara, 2018-06-27)

#4716

Semnez Nu strategiei

(Botosani, 2018-06-27)

#4721

Semnez petitia pentru ca acest proiect incalca mai multe legi, precum si Constitutia Romaniei, astfel:
"Art. 2 din Protocolul adiţional la Convenţia pentru apărarea Drepturilor Omului: Nimănui nu i se poate refuza dreptul la instruire. Statul, în exercitarea funcţiilor pe care şi le va asuma în domeniul educaţiei şi învăţământului, va respecta dreptul părinţilor de a asigura această educaţie şi acest învăţământ CONFORM CONVINGERILOR LOR religioase şi filosofice.

Art. 14 alin. 3 din Carta Drepturilor Fundamentale a Uniunii Europene: (…) şi dreptul părinților de a asigura educarea și instruirea copiilor lor, POTRIVIT PROPRIILOR CONVINGERI religioase, filozofice și pedagogice, sunt respectate în conformitate cu legile interne care reglementează exercitarea acestora

Art. 29 alin. 6 din Constituţie: Părinţii sau tutorii au dreptul de a asigura, POTRIVIT PROPRIILOR CONVINGERI, educaţia copiilor minori a căror răspundere le revine.

Art. 487 Cod civil: Părinţii au dreptul şi îndatorirea de a creşte copilul, îngrijind de (…) educaţia, învăţătura şi pregătirea profesională a acestuia, POTRIVIT PROPRIILOR LOR CONVINGERI, însuşirilor şi nevoilor copilului."

(Bucuresti, 2018-06-27)

#4726

Pentru normalitate!

(București , 2018-06-27)

#4728

Nu sunt de acord sa- mi impuna cineva cum sa- mi cresc copilul.

(Iasi, 2018-06-27)

#4734

Semnez pentru sustinerea familiei instituita conform principilor biblice.

(Cluj Napoca, 2018-06-27)

#4737

Nu vindem sufletul copiilor noștri !

(Slănic, 2018-06-27)

#4748

Spun Nu

(Bucuresti, 2018-06-27)

#4758

Nu sunt de acord cu implementarea acestei strategii de parenting

(Buzau, 2018-06-27)

#4768

Familia este locul unde copiii sunt iubiți, se simt în siguranță și familia este cea care ii pregătește pentru drumul vieții împreună cu profesorii lor. Consider ca atât școala ca instituție, cât și profesorii ca mentori ai copiilor noștri, sa tina cont de copiii acestei tari ca viitori oameni de nădejde pentru societatea lor. Anormalul nu poate deveni normal pentru ca niște norme spun asta. Educația "sănătoasă" a copiilor trebuie sa fie o prioritate nu doar pentru părinți, ci și pentru instituțiile statului.

(Bucuresti , 2018-06-27)

#4769

Din punctul meu de vedere familia este formata din mama, persoana de gen feminin, tata, persană de gen masculin, copiii născuți sau înfiați de părinți și de asemenea de familia extinsă - bunici, mătuse, unchi etc. Prin intermediul familiei are loc transmiterea tradițiilor și obiceiurilor. Niciodată nu poate sa fie egalitate între femei și bărbați, dar poate sa fie respect și iubire neconditionata fata de aproapele nostru.

(Afumati, 2018-06-27)

#4771

Pt că nu sunt de acord cu distrugerea valorilor recunoscute de orice om sănătos mintal și nici cu ce fac nemernicii care conduc România, indiferent din ce partid ar fi...sunt cu toții o adunătură de ticăloși și niște lepadaturi,care fac prăpăd pe unde trec și distrug tot ce s-a păstrat și câștigat în 2000 de ani...cea mai nenorocită conducere pe care a avut-o România vreodată,cea mai nemernică...

(Madrid, 2018-06-27)

#4785

Nu sunt de acord cu legea asta.

(Pascani, 2018-06-27)

#4790

Semnez pentru ca trebuie sa existe egalitate in fata drepturilor !semnez impotriva acestei strategii Nationale de Educatie Parentala! familia reprezinta stalpul educatiei copilului!el pune bazele viitorului lui!

(Bucuresti, 2018-06-27)