NU proiectului pentru construirea ansamblului de locuinte din Stefan cel Mare nr.17-21 Bucuresti(langa scoala gimnaziala nr.28)

Comentarii

#3

este inadmisibil sa se construiasca imobile pe orice petec de pamant liber fara nici o logica si cu toala lipsa de respect fata de cei afectati in acest caz o scoala

(Bucuresti, 2018-05-15)

#6

Deja ne-au sufocat cu turnul de birouri de pe barbu vacarescu colt cu bld. Lacul tei si au distrus fosta parcare a Circului cu acele statui kitsch.

(Bucuresti, 2018-05-15)

#14

NU !

(Bucuresti, 2018-05-16)

#19

Semnez împotriva proiectului

(București , 2018-05-16)

#23

 Vizibilitate suplimentară

NU proiectului pentru construirea ansamblului de locuinte din Stefan cel Mare nr.17-21 Bucuresti(langa scoala gimnaziala nr.28)

(Bucuresti, 2018-05-16)

#24

Eu locuiesc in blocul stradal de langa locatie iar copii mei invata in scoala 28.

(Bucuresti, 2018-05-16)

#26

Nu sunt de acord

(București , 2018-05-16)

#27

Pentru Scoala 28 si Parcul Circului

(Bucuresti, 2018-05-16)

#31

UN NU total din partea mea si a tuturor locatarilor zonei,dar si a parintilor elevilor scolii gimnaziale nr.28! Multumesc anticipat

(Bucuresti, 2018-05-16)

#34

Nu dorim construirea acestui ansamblu rezidential. Ar fi mult prea aproape de blocul in care locuim. Am ajunge sa ne uitam unii la altii, asa cum se intampla cu cei care locuiesc pe cealalta parte. Stau cu jaluzelele trase zi si noapte. Zona este si asa destul de aglomerata.

(Bucuresti, 2018-05-16)

#35

Nu doresc sa se construiască deoarece afectează scoala datorita zgomotului. Semnat
Simona Stan.

(Bucuresti, 2018-05-16)

#37

Este destul de aglomerat zona iar lîngă scoala nici nu poate fi vorba.

(Bucuresti, 2018-05-16)

#45

Nu sunt de acord cu construirea blocurilor

(Bucuresti, 2018-05-16)

#49

Buna ziua,
Locuiesc in Ghica Tei, dar cunosc destul de bine amplasamentul unde se dorește construcția ansamblului rezidențial de 8 blocuri.
Principial nu sunt de acord ca zona sa fie transformată intr-un amplu santier.
Construcția a OPT blocuri, in proximitatea unei instituții de învățământ și instituții spitalicești va genera grave perturbări ale activităților respectivelor instituții ( poluare fonica, praf, pulberi, trafic auto intens ).
Nu cunosc care sunt reglementarile de construcție ale zonei ( POT / CUT ), dar este inadmisibil ca intr-o zona unde deja exista o mare densitate de construcții ( blocuri cu 4 etaje ) sa se solicite PUZ pentru edificarea a patru blocuri cu patru etaje si a PATRU BLOCURI CU UNSPREZECE ETAJE.
Sunt conștient ca orașul este intr-o continua dezvoltate și prefacere, din acest considerent au fost deja aprobate reglementări clare pentru construcții.
Orice derogare de la reglementarile existente ( prin aprobare PUZ și PUD ) semnifica încercarea unui investitor de a optimiza utilizarea spațiului pe care dorește sa dezvolte o construcție, in detrimentul parametrilor de confort locuire atât a comunității din imediata vecinătate, cât și a cartierului ( Stefan Cel Mare / Tei - Zona Parcul Circului ).
Prin prezenta va transmit dezacordul aprobarea PUZ ansamblu rezidențial Stefan cel Mare 17-21, in forma actuala.
De asemenea, prin prezenta declar ca sunt de acord sa utilizați datele mele pentru întocmirea unei petiții online prin care sa se solicite Primăriei București sa respingă aprobare PUZ pentru ansamblu rezidențial Stefan Cel Mare 17-21.
Cu stima,
Adelin Lazar

(Bucuresti, 2018-05-16)

#50

Sunt total împotriva acestui proiect deoarece copilul meu invata la scoala nr.28 si stiu ce implică un proiect de acest gen într o astfel de zona.

(Bucuresti, 2018-05-16)

#53

NU proiectului

(Bucuresti, 2018-05-16)

#60

Nu sunt de acord cu distrugerea zone si a parcului.

(Londra, 2018-05-16)

#66

Deja e o zona prea aglomerata ... Blocuri multe prea inalte ...

(Bucuresti, 2018-05-16)

#67

Nu sunt de accord cu acest proiect.

(Bucuresti, 2018-05-16)

#69

Imi pasa

(bucuresti, 2018-05-16)

#73

Nu este o zona adaptata pentru constructia unui ansamblu inalt de locuinte.

(Bucuresti, 2018-05-16)

#83

Bucurestiul nu mai poate duce atatea blocuri de locuinte fara a dezvolta in prealabil infrastructura, mai ales zone precum Stefan cel Mare care este deja super-aglomerat

(Bucuresti, 2018-05-16)

#86

Sunt împotriva construirii blocurilor din multe motive deja cunoscute!

(București, 2018-05-16)

#91

Va aglomera suplimentar zona, va tulbura activitatea școlii

(București , 2018-05-16)

#93

Orasul e sufocat. Locuri de parcare 0 strazi care nu fac fata, insa noi inghesuim in orice loc catvde mic blocuri de 10 de etaje.

(Bucuresti, 2018-05-16)

#104

Acest proiect va ingreuna atat circulatia cat si parcarile care nu prea sunt, va aglomera zona deja sufocata, va deranja linistea publica aferenta scolii. PE TERENUL ACELA AR TREBUI CONSTRUITE SALA DE SPORT PENTRU SCOALA, CANTINA, EXTINDERE A SCOLII SI SPATII NECESARE ELEVILOR SI NU ALTE BLOCURI!!!!!
Proiectul nu a fost anuntat locuitorilor zonei decat foarte tarziu!!!!

(Bucuresti, 2018-05-16)

#112

Stau in blocul din imediata apropiere a terenului si nu sunt de acord cu acest proiect.

(Bucuresti, 2018-05-16)

#114

Copilul meu invata la Scoala 28.

(Bucuresti, 2018-05-16)

#115

Nu sunt deacord cu construirea de blocuri in acel spatiu. Canalele nu preiau apa. Cand ploua toate subsolurile blocurilor de pe Alee sunt inundate.,stam cu peretii in apa si avem mucegai.mai s-au racordat la canale si ansamblul rezidential Parc ...Locuri de parcare nu sunt. Toti din jur de la institutii parcheaza pe Alee mai vin si spectatorii de la Circ,autocare, iar locatarii cauta loc pe Stefan cel mare. Isi aduc masinile acasa dupa miezul noptii.Acolo e o scoala, faceti o sala de sport, un bazin de inot, ceva folositor pt oamenii din zona. deja zona e sufocata.Vreti sa distrugeti tot ?

( Bucuresti, 2018-05-16)

#117

NU e cazul !

(Bucuresti, 2018-05-16)

#120

Copilul meu este elev la scoala 28 si nu-mi doresc sa faca orele de curs in zgomotul produs de santier.

(Bucuresti, 2018-05-16)

#123

Este o zona deja foarte aglomerata. Sunt o scoala si un spital acolo, un santier de genul asta ar insemna un dezastru pt toti !

(Bucuresti, 2018-05-16)

#125

Nu doresc construirea acestor blocuri.

(Bucuresti, 2018-05-16)

#128

Nu suntem de acord cu ridicarea unor imobile care se au in vedere a fi edificate in baza Puz : "PUZ-Soseaua Stefan Cel Mare nr.17A, nr.19B,nr.19C, si nr.21, sector 2, Bucuresti",

Din urmatoarele motive:

-Acest teren este deasupra unor conducte ale Spitalului Colentina (de aceea pana acum nu a primit nimeni aviz de construire, si nici pe timpul lui Ceausescu nu s-a putut construi, din motive foarte intemeiate)

-Zona noastra nu poate absorbi inca 8 blocuri (aceasta inseamna minim 400 de apartamente, aprox. 1000 persoane, 600-800 masini, locurile de parcare si trotuarele sunt deja pline,

-Zona Stefan cel Mare, Aleea Circului, Lacul Tei, Spitalul Colentina este deja suprapopulata – Locuim intr-o zona cu numeroase blocuri, magazine, spitale, Circ, Institutii de stat: Traficul aditional este deja de nesuportat, a devenit un calvar zilnic,de peste 10 ani,

-Acest proiect este disproportionat,

-Acest proiect va sufoca si va distruge intreaga zona,

- Poluarea fonica a scolii si spitalului, precum si poluarea in general a tuturor locuitorilor permanenti in zona, in cazul unei asemenea constructii nu au fost luate in calcul !

- Copiii Nu vor invata in aceasta scoala in asemena conditii si nivel extrem de ridicat de zgomot si praf!

-Bolnavii spitalului, medicii si intreg personalul medical vor fi perturbati pe termen mediu si lung!



Rugam Primarul General al Municipiului Bucuresti, Doamna Gabriela Firea, sa actioneze in conformitate cu Legile in vigoare

(Bucuresti, 2018-05-16)

#135

Nu sunt de accord cu acest proiect.

(Bucuresti , 2018-05-16)

#140

NU sunt de acord cu acest proiect.
Avem copilul la Scoala nr. 28 și locuim în zonă.
Se știe că Șoseaua Ștefan cel Mare face parte din top-ul celor mai aglomerate străzi din București, iar străzile adiacente sunt foarte înguste și locuri de parcare foarte puține.
Ce facem dacă la poluarea existentă mai adăugăm praf, zgomot, noxe?!
Pentru respectul cetățenilor din zonă dar mai ales pentru cel al copiilor și profesorilor din Școala nr. 28 ar trebui o construcție mult mai mică în acea zonă și care să îi mulțumească. NU să îi deranjeze mai tare.

(București , 2018-05-16)

#141

Sunt împotriva construirii ansamblului de blocuri.

(Bucuresti, 2018-05-16)

#142

NU SUNT DE ACORD CU CONSTRUIREA BLOCULUI

(Bucuresti, 2018-05-16)

#151

Onțanu a văndut terenul fabricii de pâine din Dinu Vintila 6 mafiotului Dumitru-Niro (chiat el a recunoscut la tribunal că e mafiot) mai pe degeaba. Nu m-aș mira ca și acest teren să fie o mega fraudă. Merită verificat!

(Bucuresti, 2018-05-16)

#156

Adina Ene

(Bucuresti, 2018-05-16)

#159

Deja sunt mult prea multe ansambluri rezidentiale intr-un Bucuresti sufocat de haos, inghesuiala, nervi si poluare. Nu mai dati autorizatii la toti veleitarii si verosii care n-au in cap decat profit si distrugere!! Lasati zona aia asa cum e, pentru linistea si armonia rezidentilor!

(Bucuresti, 2018-05-16)

#160

Acest proiect este o catastrofa urbanistica, va distruge zona Circului si asa supra-aglomerata

(bucuresti, 2018-05-16)

#162

Bucurestiul a devenit un infern pentru locuitorii platitori de taxe.

(Bucuresti, 2018-05-16)

#165

Semnez, nu neaparat pentru scoala si zgomotul aferent ci pentru nesimtirea celor 11 etaje.

(Bucuresti, 2018-05-16)

#188

Semnez pentru ca pentru aceste contructii trebuia sa dispara Parcu Circului.
Semnez pentru ca zona este deja sufocata de trafic !
Semnez pentru ca lipsesc parcarile in zona si dupa cum se vede la vecinii din central Parc, parcarile subterane sunt insuficiente sau nefolosite din comoditate.
Semnez pentru ca cineva vrea cu orice pret sa ne sufoce!

(Bucuresti, 2018-05-17)

#191

nu doresc aglomerarea si mai mylt a unei zone foarte aglomerate

(Bucuresti, 2018-05-18)

#194

Semnez pentru ca nu sunt de acord cu constructiile urbanistice ad hoc, cu scop doar pecuniar si in detrimentrul habitatului social. De asemenea, consider ca in loc de blocuri inghesuite ar fi mult mai utile pentru restul cetatenilor cat mai multe spatii verzi si locuri de joaca pentru copii avand in vedere aglomeratia si poluarea existente in sectorul 2.

(Bucuresti, 2018-05-19)

#198

Nu sunt de acord cu construirea clădirii cu mai mult de 4etaje, așa cum este toată aleea circului. Mai este problema de poluare, de aglomerație de mașini . Deja este trafic adevărat în aleea circului. Noi dorim să păstrăm acest minim de aer curat , să nu transformam aleea circului in bulevard. Din construcție nu a fost prevăzută bulevard. Doresc să respectați organizarea zonei, aceea de 4 nivele. Să țineți cont că blocul învecinat din. Stefan cel Mare este cu bulina, sunt șanse să se distrugă mai mult urmare a lucrărilor de șantier din zona. Nu sunt de acord cu ridicarea unei construcții mai mari de patru nivele.

(Bucuresti, 2018-05-21)