"CETATENI GANDITI !" Daca in 90 nu a scris nimeni asta , o scriu eu acum

Comentarii

#3

SEMNEZ..... Legea 80/1995, Privind Statutul Cadrelor Militare, Secțiunea 1 - Îndatoriri, la art. 8, lit. b), se spune: cadrele militare au obligația:
b) să respecte jurământul militar și prevederile regulamentelor militare, să execute întocmai și la timp ordinele comandanților și ale șefilor, fiind responsabile de modul în care îndeplinesc misiunile ce le sunt încredințate.

(BUCUREȘTI , 2018-01-28)

#5

Sustin acest demers

(Bragadiru, 2018-01-28)

#6

Ciocîrlan Virgil

(Slatina, 2018-01-28)

#7

Nu mai pot! !

(Târgoviște , 2018-01-28)

#8

Semnez pt că trebuie!

(București , 2018-01-28)

#11

Eu cred ca isi facea datoria

(Campulung, 2018-01-28)

#18

Dacă dorim ca jandarmii să fie bătuți și maltratați de ”manifestanții spontani și neautorizați” ...puneți copiii de la grădiniță în locul acestora ! Este democrație și trebuie apărată, sau credeți că dacă erau ceilalți la putere mai spunea cineva , ceva ?! De ce nu se cer autorizații legale de către organizatori pe un timp limitat și pe un traseu bine determinat, ce-i țigănia asta ?

(SICULA, 2018-01-28)

#24

Un punct de vedere corect.

(Bucuresti, 2018-01-28)

#25

Jandarmul era în misiune,sub jurământ, împotriva unei activități ilegale.

(Bv, 2018-01-28)

#27

De ce???? Pentru ca vreau ca in tara mea sa fie liniste. Nu vreau ca toti neavenitii sa faca acele mizerii de manifestatii iar politia si jandarmii sa fie respectati. Acei asa zisi protestatari au respectat indicatiile jandarmilor???

(Drobeta Turnu Severin, 2018-01-28)

#29

Jandarmul era în misiune ordonată iar manifestanţii ocupau ilegal spaţiul public. Legea este de partea lui şi trebuie aplicată corect.

(Ploieşti, 2018-01-28)

#30

Pentru adevar si dreptate! Pentru lege si ordine!

(Caracal, 2018-01-28)

#31

Si A facut datoria

(Slatina, 2018-01-28)

#40

Jandarmul era in misiune cu ordin de actiune ...adica legal pe cand manifestantii erauin ilegalitate totala conform legii nr.60 lege a statului roman. Cui nu-i convine vreuna din legile tarii sunt doua variante...modificarea lor sau...emigrarea intr-o tara unde legile respectivei tari permit oricarui sa faca ce vrea!!!

(Slatina, 2018-01-28)

#41

Are dreptate!

(București, 2018-01-28)

#52

militarul jandarm nu a depasit prin actiunea sa forta si violenta manifestata de grupul din zona sa de interventie

(bz, 2018-01-28)

#53

Sustin actiunea acelui jandarm,nu le-a dat in cap ci doar peste maini pt.a lasa gardul pe care ei aveau datoria de a-l apara! Mai propun ca organizatorii acestor proteste de pe facebook,pt.ca asa s-au organizat sa fie toti trasi la raspundere,sa li se faca dosare penale.Ar trebui data o lege in acest sens,pt.ca acum asa se vor organiza,asa e cool si nu mai trebuie aprobari,asa e adunare spontana, in opinia lor !

(Cluj N, 2018-01-28)

#57

Jandarmul a acționat conform legii.
Linsajul mediatic nu a prezentat actiunea in forța a "manifestanților".

(Bucuresti, 2018-01-28)

#58

Semnez această petitie pentru ca acel jandarm nu are nici o vină m

(Giurgiu, 2018-01-28)

#59

Asa e corect .

(Rm Valcea, 2018-01-28)

#62

Jandarmul și-a făcut datoria!

(Bucuresti, 2018-01-28)

#65

Semnez pentru a-mi manifesta solidaritatea fata de colegul, care nu si-a facut decat datoria. Semnez pentru a incerca sa atragem atentia, asa-zisilor oamenii de geniu, care populeaza televiziunile, ca, in cazul in care se va stimula lipsa oricaror norme de convietuire sociala, in curand ca domni anarhia. Nu in ultimul rand semnez, pentru a solicita tuturor colegilor din MAI sa fie uniti, deoarce in prezent campanile de denigrare a structurilor de ordine, au ajuns la un nivel greu de suportat.

(Alba, 2018-01-28)

#66

Cei care participa la o actiune neautorizata trebuiesc eliminati imediat, pe orice cale.Asta daca vrem un stat de drept si nu de "drepti".

(Bazna, 2018-01-28)

#68

Semnez pentru ca vreau ca legile sa fie respectate.Mai semnez pentru ca vreau si pot.

(Pantelimon, 2018-01-28)

#72

Acțiunea jandarmului a fost un răspuns direct proporțional cu intensitatea acțiunii protestatarilor care prin activitatea lor în cadrul unui miting neautorizat tindea sa devina violenta, și deși era autorizat legal sa restabilească ordinea folosind forță, respectiv mijloacele din dotare, baston, gaze lacrimogene, etc el a lovit mâinile celor ce practic mutasera prin violenta gardul ce delimita perimetrul manifestației. El și-a făcut doar datoria.

(Bucuresti, 2018-01-28)

#73

JANDARMUL nu este vinovat.

(Berceni, 2018-01-28)

#84

Respect JANDARMERIEI ROMANE ADEVATATII APARATORI AI NOSTRII Sa ți faci DATORIA și să fi acuzat de abuz ????Jandarmul și a făcut datoria cei care au comis abuzul sunt manifestanții pe ei nu i întreabă nimeni de nimic și încă ceva CEL CARE A FOST GASIT CU PISTOLUL SA FIE ACUZAT DE TERORISM A STIUT FOARTE BINE CE FACE

(Bucuresti, 2018-01-29)

#85

G.G.

(Pascani, 2018-01-29)

#87

Sunt de acord. Mai intai cei care acuza sa se uite in propria ograda !
Ma refer la voi, cei ce faceti întruniri sau proteste ilegale si neautorizate
Intrați in legalitate , purtati va ca niste oameni normali ( ce va credeti ) si veți vedea ca nimeni , dar absolut nimeni nu va va deranja câtuși de putin.

Respect, Mihaela Marinescu !

(București , 2018-01-29)

#89

Dl Capitan este nevinovat

(Videle, 2018-01-29)

#93

Susțin din toată inima, protestatarii nu au nici o justificare, jandarmul era în exercițiul funcției !

(Pitești, 2018-01-29)

#95

sustin jandarm Serban Raducu

(oradea, 2018-01-29)

#99

Sunt de acord cu organizarea si participarea la manifestatii dar organizate si asumate. Pentru jandarmul Raducu Serban sunt de acord sa NU fie sanctionat intru-cat a actionat asa cum prevede legea.

(Bucuresti, 2018-01-29)

#105

da, semnez pentru ca jandarmul si-a facut datoria! Leprelor care protesteaza ilegal, fara avize, "spontan" organizate de o luna, trebuie sa li se aplice legea!

(sighetu m, 2018-01-30)

#112

respect aceasta opinie

(bacau, 2018-02-26)

#115

Susțin Răducu Șerban!

(Timișoara, 2018-08-21)

#119

RADUCU SERBAN nu a svirsit abateri disciplinare de la regulamentele militare si deasememenea nu a savirsit infractiuni in executarea misiuni.Sper sa existe procurori militari profesionisti si corecti.

(Hunedoara, 2020-06-16)