Majorarea CAS si CASS pentru contractele cu timp partial, o decizie luata fara a se vedea ce efecte vor fi la asociatiile de proprietari

Comentarii

#2

Aceasta Ordonanta da peste cap Asociatiile de proprietari. La un angajat care primeste 100 lei cotele dau peste cap costurile. Este o aberatia. Asociatiile de proprietari puteau fi scutite de acest calcul. Sunt mii de apartamente care vor avea costul intretinerii majorat. Deci tot omul de rind are costuri mai mari.Asociatiile de proprietari ar putea fi scutite de acest calcul

(Brasov, 2017-08-07)

#3

dupa munca cu asociatiile de proprietari sa incheie contracte de munca acum cresc cheltuielile salariile.

(PLOIESTI, 2017-08-07)

#4

Ileana Vranceanu

(Ploiesti, 2017-08-07)

#5

OUG 4/2017 nu este constitutionala si va afecta puternic asociatiile de proprietari

(GALATI, 2017-08-07)

#7

pentru asociatiile de proprietari sunt si asa prea mari contributiile si impozitul pe salariu , ce vfgreti acum sa le faceti cat e netu atat sa fie si taxele ? nu v-ar fi rusine hotilor

(PLOIESTI, 2017-08-07)

#8

nu sunt de acord cu aceasta masura incorecta

(galati, 2017-08-08)

#15

Da, aceasta este o petiție necesară si trebuie semnată !

(Brasov, 2017-08-09)

#17

Asociatiile de proprietari ar trebui scutite de acest calcul,In realitate timpul de lucru este partial.

(PLOIESTI, 2017-08-09)

#20

am angajate 2 femei de serviciu(la Asociatia de proprietari bloc m2)cu cate 4 ore/zi;femeile au contract si cu alta Asociatie cu cate 4 ore...nu e corect sa platesc impozit pt.8 ore.

(BUCURESTI, 2017-08-09)

#21

SUNT AFECTAT DE ACEASTA ORDONANTA. ADMINISTREZ MAI MULTE ASOCIATII DE PROPRIETARI INTR-N ANSAMBLU REZIDENTIAL. AM ANGAJAT UN CASIER CARE SA VINA DE DOUA ORI PE SAPTAMANA PENTRU CATE 2 ORE, TOTAL 16 ORE /LUNA. CIM ESTE DE 200 LEI/LUNA, MAI MARE DECAT SALARIUL MINIM. FIRMA DE ADMINISTRARE INCASEAZA BRUT 1600 LEI/LUNA. DIN CARE TREBUIE SA MAI PLATESC SI CONTABILUL.PRACTIC MUNCESC PE DEGEABA.

(BUCURESTI, 2017-08-09)

#23

Ce fac blocurile mici cu 20-30ap? Se desfiinteaza asociatiile? Cine se va mai ocupa de ele? Oare e bine? Se platesc taxe pt 8 ore si stai 2ore la asociatie. Ce va controla ITM-ul numarul de ore lucrate la asociatie sau cele platite?

(Bucuresti, 2017-08-09)

#25

Este aberant sa achiti cote pentru timp partial ca si pentru norma intreaga.Este un impact fantastatic de greu asupra asociatiilor de proprietari,ducand la rezilierea contractelor de munca ale ingrijitorilor si administratorilor.Si asa,prin contractele cu timp partial de 2 ore s-a creat o nebunie in randul asociatiilor de proprietari,in acest fel declarandu-se de fapt,cresterea locurilor de munca,mascate.

(Ploiesti, 2017-08-09)

#26

M-am saturat de acesti guvernanti care iau decizii fara sa consulte poporul, ei nu urmaresc decat sa "suga" acest popor pentru a-si face ei averi inimaginabile.

(Bucuresti, 2017-08-09)

#27

nu sunt de acord cu introducerea abuziva a majorarii cas si cass la contractul pe care il are o ingrijitoare , angajata cu 4 ore/zi, munca necalificata !!!!!

(bucuresti, 2017-08-09)

#29

Este o mare hotie. Presupunand ca o persoana care a lucrat cu timp partial se pensioneaza, i se va lua in calcul salariul prevazut in CIM si nu contributia la CAS calculata la nivelul salariului minim pe economie.

(Bucuresti, 2017-08-09)

#30

consider ca afecteaza interesele financiare precare ale asociatiilor de proprietari

(bucuresti, 2017-08-09)

#31

Pentru abuzurile unor patroni, firme, nu trebuie sa sufere toata lumea.
Institutiile statului, abilitate in domeniul muncii, sa isi faca treaba, sa prinda si sa sanctioneze pe cei care angajeaza la negru

(BUCURESTI, 2017-08-09)

#33

Semnez pentru eu nu mi se pare corecta masura cuprinsa in Ordonanta.

(Bucuresti, 2017-08-09)

#36

Asociatiile de proprietari ar trebui sa intre la exceptii, PENTRU CA O FEMEIE DE SERVICI angajata LEGALcu carte de munca 2 ore pe zi ,nu ar avea ce sa faca 8 ore pe zi. Ca persoana fizica :cine si de ce mi se ingradeste dreptul meu de a munci doar 2 sau 4 ore pe zi, doar pentru ca atata pot din punct de vedere medical?

(Bucuresti, 2017-08-09)

#39

Semnez ca sunt de acord cu abrogarea de Urgenta a ordonantei neconstitutionale.
Ionel Sima
Presedinte de asociatie de proprietari

(Bucuresti, 2017-08-09)

#40

Toader Panaite

(Galați , 2017-08-09)

#45

NU SUNT DE ACORD CU ACEASTA ORDONANTA NR.4/2017!!! SUNT NISTE ABERATII!

(Bucuresti, 2017-08-09)

#46

sunt administrator al bl. 12, Sos. Giurgiului nr. 118
nu se pot plati taxe si impozit pentru ang. cu timp partial de lucu - cheltuieli nejustificate

(Bucuresti, 2017-08-09)

#47

Este ilogic si incorect sa platim contributii CAS si CASS afernt unor servicii neprestate. Asociatiile pot avea mai multi angajati, care presteaza servicii total diferite ( casierie, curatenie, instalatii) cu program de cateva ore saptamanal, deci cu contracte in suma totala mai mica decat salariul minim, pt care vor trebui sa plateasca ca si cand ar avea numerosi angajati cu salariul minim.
Ce justificare logica are Guvernul ?

(Bucuresti, 2017-08-09)

#48

Este inacceptabila suprataxarea muncii pt. persoane care EVECTIV presteaza pt. asociatie activitati de cateva ore pe saptamana(ex.femeia de serviciu) si care au contracte part time de ani de zile platind toate impozitele si contributiile proportional cu munca depusa.

(Bucuresti, 2017-08-09)

#49

Semnez pentru ca ordonanta mi se pare neconstitutinala , deci nedreapta , a fost data fara dezbatere publica , cum au mai fost date si altele care au dus la manifestatii de amploare si au cazut guverne.Problema este ca statul ne baga mana in buzunare , dar nu face nimic constructiv cu acesti bani.

(BUCURESTI, 2017-08-09)

#50

Sunt de acord cu cerintele acestei petitii.

(Bucuresti, 2017-08-09)

#51

Aceasta ordonanta afecteaza functionarea asociatiilor de proprietari si nu numai. Era impetuos necesar si democratic, sa fie pusa in dezbatere publica minim 10 zile inainte de adoptare ! Dar fiind ORDONANTA, "vrei nu vrei, bea Grigore aghiasma!"

(bucuresti, 2017-08-09)

#52

Semnez pentru ca nu sunt de acord cu plata cas si cass la nivel minim de 1450 lei.

(Bucuresti, 2017-08-09)

#53

Semnez pentru ca aceasta ordonanata de urgenta o consider un abuz al guvernului Dragnea (Tudose) si din punctul meu de vedere este neconstitutional. Acesti idivizi nu stiu cum sa mai ia bani de la populatie (prostime) pentru ca ei sa se lafaie in lux

(Bucuresti, 2017-08-09)

#54

Si asa in unele cazuri intretinerea e mare dar acum...asociatiile sunt Non profit

(bucuresti, 2017-08-09)

#56

Nicolae Margaritescu

(BUCURESTI, 2017-08-09)

#59

Semnez pentru ca sunt de acord cu observatiile d-voastra. Mai era o ,,anomalie,, cu concediile pentru administrator și îngrijitor trebuia pe perioadă acestora sa fie angajate alte persoane ca sa respecti legea. Asociatiile de proprietari au un specific este postul si omul, sau nu poți sa pui lacat și să nu faci administrație pe perioada concediului.

(Bucuresti, 2017-08-09)

#60

Sunt de acord cu punctul de vedere al d-lui M Mereuta.

(Bucuresti, 2017-08-09)

#61

Hotărârea luată este anormală, imorală şi neconstituţională

(BUCUREŞTI, 2017-08-09)

#64

Semnez aceasta petitie pentru ca ea genereaza cheltuieli nejustificate in cadrul asociatiilor de proprietari .Aceste cheltuielil conduc la majorarea cotelor de contributie la intretinere. Nu este corect ca in cadrul asociatiilor de proprietari unde se utilizeaza frecvent contracte cu timp partial de munca sa fim nevoiti sa platim CAS si CASS majorat,

(Bucuresti, 2017-08-09)

#65

Semnez petitia pentru ca decizia luata de Guvern este o masura care sporeste cheltuielile nejustificate in cadrul asociatiilor de proprietari.

(Bucuresti, 2017-08-10)

#75

Ordonanta afecteaza puternic functionarea asociatiilor de proprietari. Am respins ideea cand a fost doar zvon si o respingem si acum cand este publicata in Monitorul Oficial. Aceasta decizie v-a aduce multe neplaceri prin cresterea cotelor de intretinere care si asa sunt destul de mari cunoscandu-se faptul ca avem foarte multi pensionari.

(BUCURESTI, 2017-08-10)

#78

Semnez ptr că se măresc f mult cheltuielile in cadrul unei Asociații de Proprietari ,odată cu aplicarea ordonantei.

(Bucuresti, 2017-08-10)

#79

Este nedreaptă şi împovărătoare pt Asociaţiile de Proprietari

(Cluj Napoca, 2017-08-10)

#83

Nu pedepsești mii de nevinovați pentru a pedepsi câțiva vinovați. Există și alte soluții pentru a stopa angajatorii care utilizează muncă nedeclarată.

(București, 2017-08-10)

#84

Aceasta ordonanta este neconstitutionala si trebuie abrogata urgent!

( Bucuresti, 2017-08-10)

#85

Ordonanta afecteaza functionarea asociatiei.

(bucuresti, 2017-08-10)

#87

Domnilor, ganditi din perspectiva faptului ca o asociatie de proprietari nu este o societate, nici macar un ONG, suntem noi, familiile, nevoiasii, ignoratii, pangaritii, buzunaritii, cocotatii. Iar in piata muncii, stiti voi ce jungla este? Am contract partial pentru ca eu vreau asa, pentru ca nu sunt la stat, pentru ca asa am negociat, pentru ca acolo unde nu sunt bani, sa fie timp, pentru ca imi termin treaba repede, pentru ca sunt multi tasking .... pentru ca sunteti niste hoti!

(Bucuresti, 2017-08-10)

#90

Este o aberatie.

(Bucuresti, 2017-08-11)

#91

Ordonanta este foarte buna, doar ca la exceptii trebuiau trecute si asociatiile de proprietari.

(Bucuresti, 2017-08-11)

#92

O aiureala la fel ca celelalte "IDEI' mai ales ca la 01.01.2018 vor schimba iarasi

(BUCURESTI, 2017-08-11)

#96

Sunt întru totul de acord și susțin abrogarea ei.

(București, 2017-08-11)

#100

Majorarea CAS si CASS pentru contractele cu timp partialincarc[ nejustificativ cheltuielile pentru unele prestatii din blocul si poate duce la inrautatirea conditiilor si asa destul de grele din condominii.

(Odorheiu Secuiesc, 2017-08-13)

#104

Sunt împotriva majorării CAS si CASS pentru contractele cu timp parțial , majorări care vor avea efecte negative în activitatea asociațiilor de proprietari.
Cu respect!

(TG. MURES, 2017-08-15)

#105

Semnez pt.ca nu sunt de acord cu majorarea CAS angajator si CASS angajator sa fie platit de cei cu CIM cu timp partial la nivelul de 8ore/zi de munca, este o aberatie. voinescu g

(BUCURESTI, 2017-08-15)

#106

Semnez pentru ca nu mi se pare normal ca toti angajatorii sa fie sanctionati pentru munca nedeclarata a altora.

(Targu-Mures, 2017-08-16)

#107

ESTE O ORDONANTA ,NECONSTITUTIONALA,IN CARE MA OBLIGA SA PLATESC BANI IN PLUS LA STAT DESI,LUCREZ CORECT,SI-MI PLATESC DARILE CORECT.

(BUCURESTI, 2017-08-16)

#109

semnez pentru ca ce se intimpla este INDMISIBIL

(bucuresti, 2017-08-18)

#115

Semnez petiţia pentru că : implementarea ordonanţei conduce la creşterea cheltuielilor de funcţionare a asociaţiilor de proprietari şi prin aceasta afectează activitatea asociaţiilor de proprietari. Nu suntem de acord cu sacţionarea şi a celor care, cu bună credinţă îşi plătesc taxele către stat.

(Târgu-Mureş, 2017-09-01)

#117

Nicolae I. Marin

(Bucuresti, sector5,Str. P.Ispirescu nr 3,apt 21, 2017-09-04)

#119

Pentru ca nu mi se pare normal sa platim niste taxe in plus

(bucuresti, 2017-09-07)

#123

se impune sa se faca modificari legislative in sensul indicat in petitie

(TG. Mures, str. Budiului nr. 59, 2017-09-07)

#124

Nu sunt de acord cu ordonanța de urgență

(București , 2017-09-18)

#127

Aceasta masura duce la majorarea cotelor de contributie la cheltuielile comune pentru prorietari, implicit la reducerea personalului angajat in cadrul asociatiilor si mai putine contributii colectate de stat.

(Targu Mures, 2017-10-27)

#128

Semnez pentru că Ordonanța ne obliga sa platim mai mult pentru functionarea asociatiei !

(TÂGU -MURES, 2017-10-28)

#130

Dorim reducerea cheltuielilor pentru asociațiile de proprietari.

(Targu Mures, 2017-10-30)