Vrem calitate, nu doar cantitate si locuri de munca "umflate" - Sustinem proiecte viabile, coerente si sustenabile in cadrul START-UP Nation 2018!

Comentarii

#401

P.S.: Factorilor de decizie - Foarte multi oameni au muncit enorm si si-au pus sperantele (si poate economiile) in acest program. Posibilitatile de finantare pentru startup-uri sunt si asa foarte reduse in Romania, nu transformati acest proiect benefic intr-o noua "teapa" sau gaselnita marca inregistrata RO

(Iasi, 2019-02-20)

#406

Semnez deoarece sunt nemultumit de SUN 2018

(Deva, 2019-02-20)

#411

Si eu am depus proiect SUN si nu am reusit sa prind locuri. Eu nu mi-am "umflat" locurile doar pentru a fi sigura ca prind si nici nu am firma de pe care as putea sa mut angajarile,

(Bucuresti, 2019-02-20)

#412

Sunt dezgustat de cum s a ajuns aceata idee de afacere.

(Remetea mare, 2019-02-20)

#413

Pentru ca vreau sa dezvolt o afacere de succes cu ajutorul acestor resurse, oferind de altfel altor persoane posibilitatea de a lucra .

(Timisoara, 2019-02-20)

#429

Sunt de acord cu faptul ca aceasta "competitie" a numarului de locuri de munca duce la denaturarea obiectivelor programului. Este greu de crezut ca un start-up poate sustine 4, 5 sau mai multe locuri de munca.

(Targoviste, 2019-02-20)

#430

Semnez pentru ca mi-se pare inadmisibil sa ai cheltuieili mai mari cu firma decat finantarea pe care o primesti! Practic nu ii sprijina pe cei care doresc sa isi inceapa un bussines, ii sprijina doar pe cei care au deja unul foarte bine pus la punct! Si atunci...de ce se mai numeste Start-Up Nation?

(Timisoara, 2019-02-20)

#437

Pentru ca nu e normal ce se intampla. Sa iei 45000 de euro dar sa platesti aproape 40000 pe 5 angajati pt 3 ani, plus cheltuielile cu deschiderea firmei, cu scrierea proiectului, contabilitate, etc.

(Timisoara, 2019-02-20)

#439

Si eu am depus un proiect cu 3 angajați, toți făcând parte din categoria celor defavorizați ( șomeri/absolvenți)
Proiect care a obținut 100 de puncte și totuși numărul rue este de 18 xxx.
Mi se pare nedrept deoarece ar fi trebuit să fie o oportunitate pentru mici întreprinzători nu pentru marile companii care oricum "atrag" sume mari din bugetul statului.

(Sebes, 2019-02-20)

#442

S-a deturnat programul din drumul sau si a ajuns unul care nu va genera ceea ce si-a propus initial.

(Oradea, 2019-02-20)

#445

Mi se pare nedrept ca statul sa investeasca in prostii nesustenabile.

(Iasi, 2019-02-20)

#454

Consider ca este ilegal ce se întâmpla la SUN 2018, acest program este gândit pentru a ajuta micii întreprinzători și nu pentru a spăla bani sau obținere de fonduri ilegale de către firmele mari!

(Viena, 2019-02-20)

#456

Doresc corectitudine in acest program! E imposibil sa incepi o afacere de la zero cu finantare de 40000euro cu 4 angajati...e aberant!

(Baia Mare, 2019-02-20)

#468

Cu un mic artificiu multi dintre castigatori transfera cei 4-5-6 angajati de pe o firma deja existenta pe cea nou creata, Nu asta a fost ideea acestui program.

(Galati, 2019-02-20)

#469

Factorilor de decizie - Foarte multi oameni au muncit enorm si si-au pus sperantele (si poate economiile) in acest program. Posibilitatile de finantare pentru startup-uri sunt si asa foarte reduse in Romania, nu transformati acest proiect benefic intr-o noua "teapa" sau gaselnita marca inregistrata RO.

(Timisoara , 2019-02-20)

#472

SUN sa revina la obiectivele pentru care a foat lansat.

(Alba Iulia, 2019-02-20)

#478

Semnez pentru ca este un proiect inovativ si de viitor

(Bucuresti, 2019-02-20)

#481

Doresc sa fie finantate proiecte sustenabile si realizabile in cadrul Start- up Nation

(Bucuresti, 2019-02-20)

#485

Nu mi se pare corect ca cei care au 4+ angajati sa aiba prioritate.Ar trebuie sa se i-a in considerare planul de afaceri si sustenabilitatea lui pe urmatorii 3 ani,plus ca ar trebui interzis schimbarea administratorul pe perioada supravegherii.

(Bacau, 2019-02-20)

#488

Nu reprezinta un program viabil.

(Bucuresti, 2019-02-20)

#497

NU ESTE O EVALUARE BAZATA PE CONCRETIZARE

(GAESTI, 2019-02-20)

#499

Ratiu Gabriel

(Timisoara, 2019-02-20)

#500

Vintila Simona

(Timisoara, 2019-02-20)

#506

Trebuie ca Start-Up Nation sa fie ceea ce si-a propus. Un ajutor indispensabil pentru multi antrepenori la inceput de drum, cu un plan solid si bine prezentat in proiectul depus pentru cererea de finantare.

(Nasturelu, 2019-02-20)

#518

Sa se corecteze toate proiectele si cele cu 2 sau 3 angajați.

(Braila , 2019-02-20)

#523

NU vad cum poti porni o firma NOUA cu 4+ angajati necalificati...

(Cluj-Napoca, 2019-02-20)

#524

Nu mi se pare corect de cele intamplate! Criteriul SUN a fost altul, nu ce a rezultat in final!

(Lugoj, 2019-02-20)

#526

Am facut calcule peste calcule si imi permit sa sustin firma pana la implementare cu doar 3 angajati. Nu sunt de acord cu criteriile de departajare a proiectelor.

(Odobesti, 2019-02-20)

#531

sunt de acord cu petitia

(satu mare, 2019-02-20)

#538

Vrem dreptate !

(Baia Mare , 2019-02-20)

#540

Nu susține start up-urile ci, pe aceea care sunt activi pe piata.
De exemplu pentru 5 angajați în domeniul construcțiilor trebuie sa achiti in primele 12 luni aproximativ 180.000.
Imi este greu sa cred ca, un antreprenor la inceput isi permite acest lucru. Nu este posibil având in vedere faptul ca, in primii 5 ani de viata a societatilor cifra de afaceri este scăzută din lipsa clienților ... din lipsa unui brend

(Bistrita, 2019-02-20)

#541

Nu sunt corecte planurile cu foarte multi angajati. Exemplu:20. Si 7 sunt mulți ptr afaceri mici,noi,cum se presupune ca ar trebui sa fie aici. Un simplu calcul este relevant!

(Buzau, 2019-02-20)

#547

Semnez pentru ca sunt la inceput de drum in antreprenoriat, cunosc definitia termenului de Start-Up. Modul cum s-a desfasurat programul initiat de Guvernul Romaniei, anume Start-Up Nation 2018, nu se identifica ca fiind un concept Start-Up. Criteriile de depratajare au defavorizat adevaratii antreperenori la inceput de drum, cu idei viabile.

(Tulcea, 2019-02-20)

#549

NU MI SA PARUT CORECTA ALEGEREA, SA ALES CANTITATEA SI PROIECTE FALSE A PERSOANELOR CARE AVEAU ALTE FIRME, FAC DOAR TRANSFER DE SALARIATI NU ESTE CORECT.
EU AM ALES 3 SALARIATI SI PTR STARTUP CHIAR ESTE DESTUL DE GREU SA SUSTII ACESTE COSTURI

(Romania, 2019-02-20)

#557

Oneasa

(Timișoara , 2019-02-20)

#558

Semnez pentru ca nu este normal sa se decida fara a se face o analiza corecta si sustenabila a fiecarui proiect in parte.

(Buzau, 2019-02-20)

#560

Sunt un aplicant al proiectului Start Up Nacion 2018 cu un proiect viabil promitand 3 locuri de munca cu toate riscurile si sacrificiile viitoate, de buna credinta dar din pacate am fost exclus de la finantare din cauza ca s-au depus proiecte de ordinul miilor in ultima zi cu locuri de munca intre 4 si 5+ in conditiile in care eu a lucrat la proiect din martie 2018-si au fost avantajati solicitantii care detin deja o afacere, si care se puteau baza pe un numar solid de angajati, pe care ii vor transfera pe firmele nou-infiintate (exista exemple concrete, firme cu 20-30 de angajati care au depus 4-5 proiecte cu cate 4-5 angajati ceea ce nu m-i se pare corect deloc !

(Zalau, 2019-02-20)

#567

Vreau sa se analizeze proiectele dupa cum sunt realizate planurile de afaceri. Nu dupa nr de angajati!!!!

(Constanta , 2019-02-20)

#568

Aprobarea acestui proiect in conditiile actuale conduce la destabilizarea mediului profesional din Romania.
Trist .... devenim o tara de mincinosi prin prisma legislatiei guvernamentale.
Lupta pentru putere, si hranirea egoului prin politica ne indeparteaza adevaratii oameni ai Romaniei.

(Cluj-Napoca, 2019-02-20)

#569

S-au schimbat regulile in mijlocul jocului, sunt revoltat pentru ca am investit in acest proiect si v-ati batut joc de cei ce au ci adevarat nevoie de acest proiect

(Bucuresti, 2019-02-20)

#571

Fara smecheri

(Raunheim, 2019-02-20)

#575

Am candidat cu 3 salariați 3 din categorii defavorizate! Societate cu o activitate de producție și refuz sa pierd în favoarea spalatoriilor/covrigariilor cu 6 angajați!

(Galati, 2019-02-21)

#581

Mosneagu Andrea

(Sfantu-Gheorghe, 2019-02-21)

#582

Mi se pare nedrept ca oameni care au afaceri profitabile sa aplice la acest program si sa fure sansa unor tineri care incearca sa isi faca propriul business. Cat timp exista programe de finantare pentru dezvoltarea afacerilor, corect ar fi ca ei sa nu aiba acces la acest program. Un tanar nu va putea niciodata sa isi deschida si sa sustina o afacere daca numarul de angajati va depasi mai mult de 3 pentru ca, realistic vorbind, indiferent de domeniul de lucru se stie ca e extrem de greu sa intri pe piata, iar profitul nu va rasari peste noapte.
Ceea ce s-a intamplat anul acesta la start up nation arata inca o data haosul din codul fiscal si sfera politica.
In mod clar asta nu e un ajutor pentru tineri, ar putea sa se numeasca foarte usor Step Up, nu start up.
Si acum te intrebi, oare de ce vor sa plece tinerii din tara?

(Slatina, 2019-02-21)

#585

Semnez pentru dreptate, semnez pentru a nu ne bate joc de acest program care nu-și mai respecta ideile fundamentale.

(Bacau, 2019-02-21)

#588

Semnezi pentru ca nu mi se pare normal ca un Start up sa inceapa cu 30-60 angajati, nimeni nu incepe o afacere cu atatia angajati la inceput este o prostie sa incepi afacere daca esti la inceput cu un numar atat de mare de angajati.

(Oradea, 2019-02-21)

#590

Sunt in aceeași situatie. Am depus proiect real cu 3 angajati. Si eu am aflat de firme care practica acest lucru. Deja stiu cazuri in care angajatii sunt in preaviz

(Alba Iulia, 2019-02-21)

#597

Imi doresc ca toate proiectele sa fie verificate, nu doare cele cu mai mult de 3 locuri de muncă.
Este imposibil ca un start up sa isi mentina mai multe locuri de munca.
VREAU CORECTITUDINE!

(Bacau , 2019-02-21)

#598

Au fost avantajati solicitantii care aveau deja o afacere... La trei angajati, maxim, poti numii acest proiect profitabil...

(Deva, 2019-02-21)

#599

Start up nation inca nu este in Romania ce ar trebui sa fie, daca esti cu afacerea de la zero si ti se aproba acest plan trebuie sa vii cu multi bani de acasa. Acest plan tii se va aproba doar in cazul in care ai un numar mai mare de angajati, fiind la inceput nu ai resurse de a sustine 6 7 angajati de exemplu.

(Bacau, 2019-02-21)