RESPINGEREA PROIECTULUI LEGISLATIV DE CERTIFICARE A OPERATORILOR ECONOMICI CARE DESFASOARA ACTIVITĂȚI DE PROIECTARE

Comentarii

#808

Colaborez cu cei care lucreaza in aceste domeniu, nu as vrea sa-i vad plecati din Romania.

Stefan Laurentiu Radulescu (Bucuresti, 2019-01-24)

#815

Si cei mici pot face lucruri marete.

Mihaela Stancu (Bucuresti, 2019-01-24)

#816

Este o prostie

Costel Dina (Bucuresti, 2019-01-24)

#852

O altă aberație care favorizează abonații la lucrările bănoase. O măsură anticoncurențială care nu înseamnă calitate neapărat, cât cantitate. Practic este o piedică pusă celor care abia încep.

Alina-Maria Ionescu (Bucuresti, 2019-01-24)

#868

Nu cred ca e normal

Catalin Tamba (Bacau, 2019-01-24)

#869

Nu este just

Walixmar Gaz Instal (Bucuresti, 2019-01-24)

#872

Problema este si mai grava decat pare. Nici macar un singur verificator de proiecte nu intruneste criteriile de certificare. Este o meserie care se incadreaza la cod CAEN, dar este realizata de un singur om, nu de angajati. Fara verificatori de proiecte piata va fi blocata. Din punct de vedere legal o profesie (cea de Arhitect, Inginerii sunt in aer) nu poate fi reglementata prin doua acte normative. Iar o lege nu poate fi modificata prin HGR. Sa vedem acum ce va face OAR.

Bogdan Banica (Bucuresti, 2019-01-24)

#885

O alta magarie, in favoarea celor care au dat spaga, pentru a ramane fara concurenta.

Ionescu Catalin-Dorian (Visan, Barnova, Iasi, 2019-01-24)

#890

Actul normativ nu rezolva problemele din sistem, reprezinta o birocratizare excesiva ce serveste interesele celor mari

Bogdan IOAN (Bucuresti, 2019-01-24)

#894

Nu a fost supus discuției publice; s-a luat decizia de câteva persoane apoi au fost informați toți Arhitecții; nimeni din conducere nu se opune, nu sunt in stare sa discute punctele și dau înapoi documentul corectat doar gramatical; decizia este aberanta, o certificare in plus este redundanta, in plus ce rost mai are atunci facultatea și ordinul?!; este doar un pretext de control și de luat bani pentru comisii inutile; nu se remediază cauza, doar se inventează motive;

Patrick Moraras (Bucuresti, 2019-01-24)

#900

Favorizeaza marii antreprenori in detrimentul celor mici; impovareaza prin taxe suplimentare respectiv prin proceduri nesfarsite; accesul la proiecte mari/semnificative este restrictionat oricum micilor proiectanti- cum de altfel e si firesc...neavand capacitatea/personalul/dotarile necesare.
Hai sa nu mai tot rererereglementam ceva ce functioneaza BINE si sa CONSTRUIM AUTOSTRAZI SI SPITALE REGIONALE cu bani Europeni!!!!! Asta ar fi o prioritate nu legi peste legi- majoritatea fara sens!

Mihai Dragomir (Cluj-Napoca, 2019-01-24)

#906

nu sunt de acord ca sa se faca aceste discriminari . exista concursuri,licitatii si tot tacamul care poate sa trieze.

Mihail Seitanescu (Bucuresti, 2019-01-24)

#916

Nimeni din partea administrativa nu are dreptul să discute nivelul profesional ai unuiarhitect. Calificare dobândita prin cei 6(șase) ani de studiu, dreptul de semnătură conferit de OAR și nu în ultimul rând talentul .

Dan Stefan Vlladimir Georgescu (Bucuresti, 2019-01-24)

#917

O astfel de reglementare va conduce la r3ducerea competentelor profesionale oferite de consultanti si va descuraja IMM-urile sa desfasoare activitati, in special cele aflata la inceput.... SRL-D, programul START-UP, etc.

Mitroi Ionut Sorin (Bucuresti, 2019-01-24)

#919

Este o masura abuziva de reglementare a unei piete libere. Sunt favorizati doar citiva agenti comerciali. Practic se formeaza un cartel cu baza “legala”. Concurenta nu este incurajata ci prin reglementare excesiva operatorii mici si mijlocii li se interzice sa lucreze liber pe piata. Probabil va trebui organizat o actionare in judecata a Guvernului Romaniei.

Theodor Raducan (Bucuresti, 2019-01-24)

#941

Practic o profesie liberala si vreau sa pot face acest lucru din pozitia unui om liber.

Iulian Nicolau (Iasi, 2019-01-24)

#944

pentru ca toti ne-am consumat viata la propriu ca sa avem drept de semnatura si nu mi se pare normal sa se impuna certificari suplimentare... mai ales de catre unii care nu au habar ce pregatire si sacrificii stau in spatele dreptului nostru de semnatura

Dragos Cristian Brandibur (Bucuresti, 2019-01-24)

#955

In loc sa ne preocupam de reducerea birocrației care ne consuma timpul de proiectare (dar și nervii și banii), niste "minți deștepte" s-au gândit să inventeze o hârțoagă in plus, care ne mai și restrânge drepturile. NU!

Cristian Constantinescu ( București, 2019-01-24)

#957

Orice reglementare in plus va duce la marirea coruptiei

Emanuel-Bogdan Bobic (Bucuresti, 2019-01-24)

#965

Este extrem de dubioasa aceasta initiativa...

Madalina Toma (Bucuresti, 2019-01-24)

#972

E un abuz!

Romeo Andries (Bacau, 2019-01-24)

#973

Restrangerea prin lege a concurentei si dreptului la munca.

Ion Dedu (Crevedia Dambovita, 2019-01-24)

#988

Este adresată legea anumitor firme si ii discreditează pe restul.

Ioan Candin Pintea-Ungureanu (Cărpiniș, Timid, 2019-01-25)

#990

Nu era dezbatuta tema, si se face lege fara studerea de impact asupra profesiei. NU SUNT DE ACORD!

Benedek Vaszi (Miercurea Ciuc, 2019-01-25)

#992

Am o profesie liberala...?!

Lucian Cipriqn Anton (Braila, 2019-01-25)

#994

Certificarea dupa alte criterii decat cele profesionale nu reprezinta decat un singur lucru, adica ABUZ.

Nicolae Mermeze (Buzau, 2019-01-25)



Publicitate plătită

Vom expune reclama pentru această petiție în atenția unui număr de 3000 de persoane.

Aflați mai multe informații...