SPUNE "NU!" STRATEGIEI NAȚIONALE DE EDUCAȚIE PARENTALĂ

Comentarii

#3601

Ferencz

(Turda, 2018-06-25)

#3603

Semnez pentru ca nu sunt de acord cu acesata strategie....Marioara Serdenciuc

(Medgidia, 2018-06-25)

#3605

nu acceptam asemenea conceptii

(Cluj-napoca , 2018-06-25)

#3606

Dumnezeu a creat familia dintr-un barbat si o femeie, si asa trebuie sa ramana

(cluj-napoca, 2018-06-25)

#3608

Semnez pentru ca nu sunt deloc de acord cu aceasta Strategie......

(Medgidia, 2018-06-25)

#3609

Semnez pentru că îmi pasă de copiii noștri, să fie educați prin prisma valorilor, nu a nonvalorilor; pentru ca ei să facă distincție între bine și rău, iar nu să amestece binele cu răul, adevărul cu minciuna, frumosul cu grotescul ș.a.m.d.

(BOTOȘANI, 2018-06-25)

#3612

Nu sunt de acord cu Strategia Națională de Educație Parentala!!!!

(Bucuresti, 2018-06-25)

#3616

Semnez pentru ca nu sunt de acord cu mizeria ce este pusa in locul dreptatii, al normalitatii si al stiintei adevarate. Aceasta strategie nationala de educatie parentala contravinte principiilor Bune, se arata gandita de inculti si mandri ce nu stiu ca dupa moarte se vor intalni cu Dumnezeu si vor sa faca din societatea asta o societate de netrait, o minciuna, ceva ce nu este si nici nu va fi, dar ei vor. Mizerie!

(Cluj-Napoca, 2018-06-25)

#3621

Pot

(Almas , 2018-06-25)

#3629

Nu sunt de acord cu ca să am vecini de orientare sexuală gay, sau prieteni, sau orice altceva. E STRIGĂTOR LA CER!

Dă-le Doamne minte acestor oameni !

(Cluj, 2018-06-25)

#3638

nu sunt deacord!!!

(timis, 2018-06-25)

#3639

Sunt romanca .. o familista convinsa ce tine la valorile cu adevarat importante in aceasta viata.

(Lustenau, 2018-06-25)

#3646

Mica 4:5

(Lindau , 2018-06-25)

#3648

Nu familia este bărbat femeie și copii

(Arad, 2018-06-25)

#3650

Este imposibil sa nu observi ca acest document conduce la subminarea principiilor morale si brumei de valori care mai exista in societatea noastra si anihilarea oricarui drept uman la o familie normala si la o educatie care sa ridice nu sa coboare standardele !

(Bucuresti, 2018-06-25)

#3651

Sunt de acord cu aceasta petiție

(Sibiu, 2018-06-25)

#3654

Nu sunt de acord

(Ploiesti , 2018-06-25)

#3667

NU

(Ploiesti, 2018-06-25)

#3672

Nu sunt de acord cu Strategia nationala de educatie parentala

(București , 2018-06-25)

#3673

Semnez pentru ca nimanui nu ii pasa de un copil decat parintilor si ei se trudesc pentru ei, e obligatia lor sa ii educe si sa ii faca oameni in societate care se ghideaza dupa legi morale si nu care sa accepte orice ca fiind bun

(Zalau, 2018-06-25)

#3674

Sunt părinte și-mi pasa

(Sat Siliștea Snagovului , 2018-06-25)

#3675

Semnez impotriva Strategiei Naționale de Educație Parentala

(Suceava, 2018-06-25)

#3677

Vreau normalitate in ROMANIA!!!
GOD BLESS ROMANIA!!!

(Cluj, 2018-06-25)

#3678

Sunt impotriva demersurilor facute de ministerul educatiei care doreste sa otraveasca copii si parintii cu o gandire bolnava si nascocita. Familia e de mii de ani a danuit si dainuieste pana cand Dumnezeu va dori. Toti cu mici cu mari am fost copii si DOAR dintro mama si un tata, altfel nu exista viata. Daca e greu de inteles uitati-va la amimale ele cum se comporta....se dovedeste incet incet ca suntem mai rau ca animalele, ele isi respecta legea dar oamenii vor sa schimbe ce a lasat Dumnezeu mai frumos pe pamant FAMILIA= MAMA +TATA si COPII

(Cluj-Napoca, 2018-06-25)

#3680

Nu sunt de a cord cu educarea paternal. Eu sunt preot si imi educ copii in spiritul credintei creatine.

(Cluj-Napoca , 2018-06-25)

#3681

Nu !!!

(Cluj, 2018-06-25)

#3682

Sunt creștină și cred că Dumnezeu pedepsește păcatul. Cred cu tărie în principiile pe care Dumnezeu le-a lăsat în Cuvantul Sau. Spun un categoric NU celor care sunt împotriva principiilor Sfintei Scripturi.

(Galati, 2018-06-25)

#3689

Nu vreau ca anormalul sa fie prezentat ca fiind normal.

(Galati, 2018-06-25)

#3690

Semnez ptr ca e impotiva normalului lasat de Dumnezeu,pentru a se avea libertatea de a se creste si dezvolta copii normal si nu in scolile de monstrii fara de Dumnezeu si la care vor ajunge in iadul vesnic!

(London , 2018-06-25)

#3694

Nu sunt de acord cu noua educație parentală, familia este creată din bărbat, femeie și copii așa cum Dumnezeu a lăsat-o de la bun început.

(London, 2018-06-25)

#3697

Semnez pentru ca și eu spun NU STRATEGIEI NAȚIONALE DE EDUCAȚIE PARENTALĂ

(Maneciu, 2018-06-25)

#3706

De la inceput nu a fost asa. Ceea ce se stie , ceea ce simti si stii ca este o ,,familie’’ de mii de ani ,plus ceea ce vad cu ochii mei, nu vin niste derbedei de cea mai joasa speta si redefinesc ei ce inseamna familia...

(London , 2018-06-25)

#3708

Familia este formata din barbat si femee...din soț și soție

(Satu Mare, 2018-06-25)

#3709

Iubesc Adevarul.....

(Macungie pa, 2018-06-25)

#3717

Este dreptul parintilor sa isi educe copilul din punct de vedere religios si sa ii transmita adevaratele valori legate de familia traditionala si de principiile crestine care au stat la baza dezvoltarii societatii noastre.Dumnezeu este impotriva sodomiei si chiar daca unii se considera liberali in gandire si progresisti, aceasta nu il va impiedica pe Dumnezeu sa pedepsesca popoarele care practica acest pacat asa cum a facut-o in trecut si asa cum El promite in Cartea Cartilor ca o va face.

(Bucuresti, 2018-06-25)

#3722

Educația primită până acum, bazata pe crestinism a făcut că Europa și SUA să atingă nivelul de civilizație de astăzi. Nu cred că dacă se va schimba modul de a creste copii va aduce o schimbare in bine pentru orice societate.

(Oradea, 2018-06-25)

#3723

Acest experiment este pur si simplu o absurditate! Noi suntem ROMANI si promovam legile morale!!! Credeam ca au inteles de cand au vazut ca am spus NU cand au vrut sa construiasca moscheea!

(Oradea, 2018-06-25)

#3727

Nu sunt de acord

(Bucuresti, 2018-06-25)

#3728

- Solicit ca din cuprinsul strategiei să fie eliminată orice referire care tinde să facă o judecată de valoare cu privire la preferabilitatea unei convingeri sau viziuni (de tip progresist, ideologic, în direcția „teoriei genului”) în dauna alteia (de tip conservator, creștin sau „tradiționalist”) asupra lumii, familiei sau educaţiei.

- Art. 29 alin 6 din Constituția României recunoaşte părinţilor dreptul fundamental de a asigura, potrivit propriilor convingeri, educaţia copiilor minori a căror răspundere le revine (art. 29 alin. 6 din Constituție), iar libertatea gândirii şi a opiniilor, precum şi libertatea credinţelor religioase nu pot fi îngrădite sub nici o formă. Nimeni nu poate fi constrâns să adopte o opinie ori să adere la o credinţă religioasă, contrare convingerilor sale (art. 29 alin. 1 din Constituție). Art. 14 alineatul 3 din Carta Drepturilor Fundamentale a Uniunii Europene prevede dreptul părinţilor de a asigura educarea şi instruirea copiilor lor potrivit propriilor convingeri religioase, filosofice şi pedagogice, iar art. 2 din Primul Protocol adiţional la Convenţia pentru Apărarea Drepturilor Omului prevede dreptul părinţilor de a asigura această educaţie conform convingerilor lor religioase şi filosofice.

- De aici rezultă obligaţia de neutralitate a Statului faţă de diferitele opţiuni, opinii şi convingeri privitoare la valorile centrale ale educaţiei şi familiei; Statul şi funcţionarii săi nu au nici un temei prin care să se pună în poziţia de a stabili ce e bine şi ce e rău, ce e greşit şi ce e just în materie de opţiuni tradiţionaliste sau progresiste. Statul are obligaţia de a se abţine de la a impune sau favoriza propriul său model ideologic.

- Pe ce bază îşi arogă Guvernul calitatea de a decreta că viziunea conservatoare sau tradiţionalistă asupra familiei e rea, învechită şi trebuie abandonată şi că ar fi nevoie de o „nouă cultură familială”? Pe ce bază se auto-supra-situează Guvernul în poziţia de a decreta că cei care avem opţiuni conservatoare sau tradiţionale privind familia şi educaţia greşim şi pe ce bază îşi arogă dreptul de a ne „corecta”?

- Dacă nu trebuie să pornim de la „modele unice considerate ideale”, cum spune Strategia aflată în dezbatere publică pe site-ul MEN, de ce ni se impune ideea unui alt model unic considerat ideal, adică „cel nou”, ideologic, avut în vedere de Guvern?

- Impunând ca singură validă şi dezirabilă o anumită opţiune (cea „înnoitoare”, „progresistă”, „diversă”, ideologică) nu obţii „diversitate”, ci uniformitate; diversitatea rezultă din coexistenţa mai multor puncte de vedere și modele concurente în societate; şi din neutralitatea Statului faţă de ele.

- Solicit, aşadar, ca toată Strategia să fie regândită prin eliminarea oricărei presupoziţii care descalifică convingerile conservatoare, creștine şi „tradiţionaliste” despre familie şi pe cei care ni le însuşim şi care stabileşte ca unic model valid modelul „progresist”, „divers”, în direcția ideologiei de gen, etc, cu încălcarea obligaţiei de neutralitate a Statului.

- Solicit eliminarea asumării de către Stat a rolului de supra-educator şi a oricăror intenţii de a promova vreo concepție sau viziune despre lume în dauna alteia, fie că vorbim despre diversitate, fie că vorbim despre „revizuirea” (!) stilurilor parentale din perspectiva relaționării cu copiii și înlăturării „stereotipiilor de gen” (?!).

- Statul nu are dreptul de a ne impune opiniile sale, ci obligaţia de a le respecta şi sluji pe ale noastre.

În concluzie, solicit eliminarea din proiectul de strategie a ideii că ar trebui promovate „noile ideologii în domeniul protecţiei copilului” şi că ar trebui eliminate „mentalităţile conservatoare”, ori că ar trebui „regândit un sistem de valori ale familiilor”. Sau decretarea ca fiind anacronică a opţiunii ataşamentului față de „valorile care s-au transmis tradiţional şi pe care le consideră ca fundamentând modele valide de relaţionare intrafamilială”. De asemenea, solicit eliminarea ideii că ar fi nevoie de „stimularea interesului pentru o nouă cultură familială”; solicit renunţarea la „promovarea diversității” – diversitatea se obţine lăsând libere opţiunile diverse şi liber asumate ale oamenilor, nu impunând un model unic ca valid, fie el şi „divers”; și solicit renunţarea la „revizuirea stilurilor parentale din perspectiva relaționării cu copiii și înlăturării stereotipiilor de gen”.

Cât despre proiectul educării părinţilor prin cursuri de parenting, apreciez că, dincolo de obligaţia Statului de a nu impune cu valoare referenţială un anumit model şi mod de a vedea lucrurile, avem de a face cu o alocare imensă de resurse – peste 290 milioane de lei numai în primul an – pentru un scop lipsit de utilitate (tipul înrădăcinat din primii ani de relaţionare părinte-copil nu se modifică structural prin cursuri săptămânale de parenting) şi de legitimitate (nu e îndreptăţit Guvernul să decreteze că modelul guvernamental este cel just). Și, ținând cont de realităţile româneşti, chiar de eficienţă.

Consider că aceste sume ar trebui mai degrabă alocate în direcţia rezolvării numeroaselor probleme actuale cu care se confruntă infrastructura educaţională a României şi nu în direcţia reeducării părinţilor şi copiilor deopotrivă, după o ideologie de Stat.

(Rasinari, Sibiu, 2018-06-25)

#3731

Nu sunt de acord cu distorsionarea a cea ce a lăsat Dumnezeu.

(Tirgu Mures , 2018-06-25)

#3736

Sunt crestina si imi doresc ca copiii mei sa creasca avand valori reale, autentice, fara sa se indoiasca de lucrurile pe care si bunul simt le considera anormale.

(Tg. Mures, 2018-06-25)

#3741

familia este lasata de Dumnezeu si cat timp acesta functioneaza avem parte de binecuvantarea Lui
contravine normalului si afecteaza drepturile parintilor; copiii sunt expusi la decizii care nu le pot lua in deplina cunostinta

(cluj-napoca, 2018-06-25)

#3742

Nu sunt de acord!!!

(Cluj Napoca, 2018-06-25)

#3755

Semnez pentru ca consider ca familia adevarata este compusa din parte femeiasca si o parte barbateasca

(Botosani, 2018-06-25)

#3756

semnez pentru ca nu este in spiritul invataturii crestin ortodoxe.

(dimacheni, 2018-06-25)

#3768

Pentru ca asa ar face orice parinte care isi iubeste cu adevarat copilul.

(Cluj, 2018-06-25)

#3770

Sunt total impotriva strategiei nationale de educatie parentala!!!

(Suceava, 2018-06-25)

#3773

Doamne ajuta!

(Bucuresti, 2018-06-25)

#3774

NU SUNT DE ACORD CU NOUA EDUCATIE A COPIILOR !
Mai asteptam promulgarea legii sadirii pomilor cu crengile in pamant si radacina in sus. Va fi echivalent cu noua educatie a copiilor.
Familia "tata_mama" este unicul mediu sanatos pentru educarea normala a copilului.

(Nadlac, 2018-06-25)

#3776

Vreau ca valorile familiei sa ramana valorile ei, fara ca cineva din exterior sa intervina sau sa faca schimbari de 'metalitate'.

(Ialomita, 2018-06-25)

#3781

Cea mai mare autoritate in viata copiilor trebuie sa fie parintii, nu statul!!

(Calarasi, 2018-06-25)

#3786

Semnez aceasta petitie. Nu strategiei nationale de educare parentala.
NU NU NU !!!

(Sibiu, 2018-06-25)

#3788

Iubim Romania asa cum este , sa ramana o tara Crestina autentica bazata principiile Sfintei Scripturi.

(Arad, 2018-06-25)

#3789

Proverbe 14:34. Neprihanirea inalta pe un popor, dar pacatul este rusinea popoarelor

(Botosani, 2018-06-25)

#3790

Sunt impotriva educatiei transgender obligatorii in scoli.

(Tg Mures , 2018-06-25)

#3796

semnez deoarece se vrea anihilarea oricarei urme de moralitae, bun simt si respect

(Botosani, 2018-06-25)

#3799

Nu sant de acord cu aceasta asa zisa educatie.

(Curtea de Arges, 2018-06-25)

#3800

Vreau să cred în ceea ce vreau fără să îmi fie impus un curent socio-cultural.

(Cluj, 2018-06-25)