NU Depunere personala la ANAF pentru Declaratia 230 "Redirectionare 2% din impozitul pe venit"

Comentarii

#1404

Asa e corect.

(Jibert, 2018-02-02)

#1406

NU Depunere personala la ANAF pentru Declaratia 230 "Redirectionare 2% din impozitul pe venit"

(GEAMANA, 2018-02-02)

#1416

Consider că este un subiect f important

(Bucuresti, 2018-02-02)

#1417

Vreau sa ajut!

(Gradistea, 2018-02-02)

#1418

Decontez din cei 2% terapia copilului meu care are Autism.

( hunedoara, 2018-02-02)

#1422

Cu acesti bani putem ajuta multi copilasi bolnavi, batrani etc. Sper sa reusim

(Bucuresti, 2018-02-02)

#1428

Terapia lui fiu-miu!

(Bucuresti, 2018-02-02)

#1437

SEMNEZ !!!!!!
PENTRU CA ALTFEL NU PUTEM SA SUSTINEM FINANCIAR COSTURILE RECUPERARILOR SI TRATAMENTELOR INGERASULUI NOSTRU !!!!

(Tulcea, 2018-02-02)

#1438

Semnez

(Tulcea, 2018-02-02)

#1441

Nu este normal sa se mearga personal sa se depuna actele pt cei 2%.Mi se pare o aberatie mai ales daca este vorba despre o cauza umanitara.

(Resita, 2018-02-02)

#1443

Doresc sa fac un bine unei persoane care are nevoie de ajutor, dar timpul nu-mi permite sa ajung sa depun declaratia.

(Bucuresti, 2018-02-03)

#1447

Este dreptul meu sa redirectionez acest procent din veniturile muncite de mine si nu de stat! Deja am muncit pt acesti bani, nu trebuie sa muncesc din nou pierzand o zi la rand la anaf pt depunerea formularului!!! Nu ne permitem sa ne luam liber sa venim intre orele 9-16 la ghiseele anaf!!! Faceti program 24/24 la ghisee, in acest caz!
In general, lasati topaiala pe banii nostri!

(Slobozia, 2018-02-03)

#1451

Formularul 230 e o solicitare! Pentru ORICE alta solicitare, poti sa mergi la Registratura sa o depui in numele cui vrei tu (adica vreun coleg, ruda sau prieten care te-a rugat sa stai la coada in locul lui / ei, pt. ca nu poate lipsi de la lucru sau e bolnav(a)), fara sa-ti ceara NIMENI nici un act de identitate, numai pentru ASTA nu, ceea ce inseamna CLAR tratament discriminator! Trecand peste faptul ca ANAF NU are program dupa-amiaza (deci oamenii trebuie sa lipseasca de la lucru ca sa depuna personal formularul), se vor forma cozi IMENSE (in detrimentul SI al celorlalti solicitanti, veniti cu alte probleme), pentru ca se va pierde de 3 ori mai mult timp decat normal, cu verificarea actului de identitate al fiecarui solicitant! Totul este o MARE porcarie - iar partidul care a nascocit porcaria asta trebuie sanctionat DUR

(Braila, 2018-02-03)

#1456

Am nepot cu handicap căruia doresc să- i donez 2% din impozitul pe veniturile din salariu, iar această măsură mi se pare a fi abuzivă și nefondată. În condițiile în care trăim întro eră digitală, când cu un simplu clic s-ar fi putut să- mi exprim această opțiune, cei aleși de noi, ce se pretează a fi fruntea țării, capetele cele mai luminate, nu fac decât să îngreuneze acest lucru prin ,,dorințele" lor de a ne vedea personal la ghișeele ANAF- ului, de a sta cu orele la cozile ce se vor forma, exact ca pe vremea lui Ceaușescu.
Dacă stau bine să mă gândesc, e si asta o modalitate de a ne îndoctrina cu ideea că am fost, suntem și vom fi proștii lor. Sau ar mai fi și modul prin care nu vor mai cheltui cu acești amărâți de 2%, pentru că mulți dintre noi, din cauza lipsei timpului, din comoditate, etc. vor renunța la această donație.
Pe scurt, semnez cu toată convingerea că vom reuși să remediem această problemă și că pe viitor, cei sus puși vor gândi de 10 ori înainte de a emite o Ordonanță sau Lege, după caz, care nu este benefică omului de rând, ,,talpa țării"" cum spunea bunicul meu.
Doamne ajută!

(Slobozia, 2018-02-03)

#1457

Nu exista niciun motiv pentru care s-ar imbunatati ceva daca declaratia s-ar depune la fisc in nume propriu.

(Cluj-Napoca, 2018-02-03)

#1460

Sunt foarte multe persoane care doresc sa redirectioneze acest procent de 2% dar nu au timpul fizic sa ajunga la Administratie. Astfel foarte multe cauze umanitare vor avea de suferit daca aceste formulare nu vor ajunge la Fisc.

(Craiova, 2018-02-03)

#1464

Societatea civilă cheltuiește mai bine banii.

(Craiova, 2018-02-03)

#1469

statul foloseste banii inutil

(Cluj, 2018-02-03)

#1476

Am copil cu sindr.Down si in fiecare an strang formulare pentru a plati terapiile.

(Bucuresti, 2018-02-03)

#1478

Nu am timpul pierdut pe la ghișee!

(Brasov, 2018-02-03)

#1490

Vreau sa ajut

(Pitesti, 2018-02-03)

#1492

Pentru ca am discutat deja cu multi contribuabili care nu au timp si astfel se vor pierde aceste sanse care desi sunt mici dar ajuta e un real suport.

(București , 2018-02-03)

#1496

Lupt pt copiii mei hpoacuzici

(TgJiu, 2018-02-03)

#1497

ONG-urile au nevoie de cei 2%, iar interzicand dreptul asta, privezi ONG-urile de un mijloc de supravietuire. Oamenii nu au timp efectiv sa mearga la ghiseu, iar acele chestionare erau duse de altii, daca si acest drept se ia atunci institutia insasi a democratiei e in pericol!!!

(Cluj-Napoca, 2018-02-03)

#1499

ANIMALELE NEAJUTORATE TREBUIESC AJUTATE, NU BETIVII SI PUTORILE DIN "ALTE ZONE" ..

(ORADEA, 2018-02-03)

#1505

Semnez

(Timisoara , 2018-02-03)

#1507

Nu este normal si corect fata de copiii aceștia care au nevoie de ajutor

(Bucuresti, 2018-02-03)

#1511

Asa e normal !

(Campulung, 2018-02-03)

#1515

Nu sunt de acord sa cedam din veniturile noastre pentru ca si asa sunt extrem de mici. Sa cedeze domnii din guvern de ex pentdu ca ei au destul

(Bucuresti, 2018-02-03)

#1522

Semnez

(Baicoi, 2018-02-03)

#1542

Am ajutat un copil bolnav de autism cativa ani, iar acum cunostintele mele nu mai sunt dispuse să completeze acest formular. Astfel, părinții pierd bani pentru terapia copilului si nu stiu daca vor mai putea sustine dezvoltarea lui. Rusine, domnilor guvernanti! Topaiti pe viețile oamenilor batuti de soartă!

(Popesti Leordeni, 2018-02-03)

#1547

Asa e corect

(Pucioasa, 2018-02-03)

#1548

NU

(Drobeta Tr Severin, 2018-02-03)

#1555

Sunt atatia copii, oameni care au nevoie de acești 2 %. Dacă ar fi să depună fiecare la ghișeu formularul ar fi mult mai putini oameni care ar restricționa cei 2%.

(Iași , 2018-02-03)

#1556

Persoanele care doresc redirectionarea 2% din impozit nu au timp pentru a merge personal .Daca declaratia este semnata, imputernicitul poate depune pe baza de tabel ca si pana acum.

(constanta, 2018-02-03)

#1559

pentru ca nu e normal!

(Iasi, 2018-02-03)

#1562

Pentru ca decizia asta e o aberatie menita sa puna bete in roate putinilor oameni care vor sa faca bine in aceasta tara.

(Iasi, 2018-02-03)

#1568

Nu cred ca modificare este in interesul beneficiarilor acesteia.

(Bistrita, 2018-02-03)

#1582

In principiu ONG-urile nu falsifica formulare. Dar în primul rând acele formulare pot fi verificate. Oricum se procesează informatia aceea.

De ce sa facă cetățeanul un drum în plus dacă personalul de acolo poate verifica tot în câteva minute

(Cluj-Napoca , 2018-02-03)

#1585

Pt ca drac sa va ia cu birocratia voastra de incompetenti

(Deva, 2018-02-03)

#1600

nu sunt de acord cu depunerea personala la ghiseu

(Cluj, 2018-02-03)