Petiție împotriva Proiectului de Lege a Vaccinarii OBLIGATORII!!

Comentarii

#3207

Consider ca este un abuz grav adus drepturilor omului, nu mai exista vaccinuri de calitate, nu se cunosc reactiile adverse, nimeni nu isi asuma raspunderea pentru ceea ce se poate intampla postvaccinare.

(Timisoara, 2017-08-10)

#3210

Nu doresc sa fiu cobaiul lor!

(Constanta, 2017-08-10)

#3215

Nu sunt de acord ca aceste vaccinuri sa cie obligatorii. Doresc sa am dreptul la informare și decizie.

(Londra, 2017-08-10)

#3218

Fetita mea a început cu crizele de epilepsie imediat după vaccin

(Bicaz , 2017-08-10)

#3221

Semnez pentru ca aceasta lege incalca constitutia si drepturile omului.

(Buzau, 2017-08-10)

#3228

Pentru ca prin acest proiect de lege dictatorial se aduce atingere libertății de exprimare și dreptului omului de a fi informat cu privire la riscuri!

(Bucuresti, 2017-08-10)

#3240

Dreptul la orice tratament medical este doar cu acordul pacientului.
Orice tratament cu forţa nu este de bun augur şi contravine constituţiei

(Iasi, 2017-08-10)

#3247

Unde exsita risc, trebuie sa poata exista alegere!
Nu sunt impotriva vaccinarii, ci impotriva obligativitatii.

(Iasi, 2017-08-10)

#3251

Sanatatea publica trebuie facuta in mod responsabil, nu prin legi coercitive ce lasa loc la erori si/sau manipulari.

(Costesti, 2017-08-10)

#3256

Cred in dreptul individului de a alege .

(Oradea, 2017-08-10)

#3258

impotriva legii a vaccinarii obligatorie

(Galati, 2017-08-10)

#3271

Semnez ca sunt impotriva vaccinarii obligatorii.

(Bucuresti, 2017-08-10)

#3273

Consider ca trebuie sa avem dreptul sa decidem singuri!!!!

(Campia Turzii, 2017-08-10)

#3278

Semnez pentru ca este copilul meu, eu l am purtat 9 luni in pantece, nu m a intrebat statul daca am bani de controalele medicale din timpul sarcinii, nu statul s a chunuit sa l nasca, nu statul sta cu el zi de zi, statul sa mareasca alocatia copiilor pentru a le veni in sprijin real spre crestere parintilor. De ce sa ma oblige sa mi vaccinez copilul? Medicul isi asuma acest risc? Sa semneze si ei inainte de orice vaccin ca isi asuma raspunderea pentru posibilele reactii adverse.

(Galati, 2017-08-10)

#3282

Nu sunt de acord cu legea vaccinarii obligatorie.

(Pitesti, 2017-08-10)

#3290

Nu toate vaccinatile sunt benefice, unele invoca imunizare la antibiotice si predispunere spre autism in copii

(Oradea, 2017-08-10)

#3293

Consider ca analizarea si luarea deciziilor legate de sanatatea copiilor nostri trebuie sa ne apartina noua , parintilor si nu unor oameni fara discernamant si fara dragoste parinteasca.
EU SPUN: NU, VACCINARI OBLIGATORII.

(Brasov, 2017-08-10)

#3294

Drepturile omului sunt incalcate de aceasta lege, pe langa multe alte drepturi constitutionale.

(Bucuresti, 2017-08-10)

#3299

Vaccinurile sunt toxice si distrug sistemul imunitar.Vreau sa am dreptul de a alege ce este bine pentru copilul Meu.

(Bucuresti, 2017-08-10)

#3301

Nu e normal să fim forțați să primim un medicament. Cine garantează pentru el? Nici producătorul, nici Ministerul. Nu-și asumă nimeni răspunderea. Doar „ beneficiarul“ și-o ia în barbă. Și în lumea medicală părerile sunt împărțite. Citiți ce zice Yehuda Shoenfeld, ditamai profesorul,medic și cercetător al bolilor autoimune în Israel. Doar un search pe youtube.

(Brasov, 2017-08-10)

#3303

Nu sunt impotriva vaccinurilor benefice, insa nu mai exista asa ceva, ci numai otrava sub forma de vaccinuri. Cine vrea sa oblige vaccinurile sa se vaccineze in public cu ele. Plus, cum dracu cei nevaccinati reprezinta un risc pentru cei vaccinati daca vaccinurile isi fac efectul? Rolul lor nu ar fi sa ii tina in siguranta? Tarfe guvernamentale, corporatiste ce sunte-ti. Vine vremea lui Tepes iar curand

(Bacau, 2017-08-10)

#3304

Asa veau

(Tulcea, 2017-08-10)

#3308

Sunt o persoana mai conservatoare si doresc vaccinurile produse in Romania !!!

(Bucuresti, 2017-08-10)

#3309

Sunt victima vaccinurilor.

(Falticeni, 2017-08-10)

#3315

Sunt împotriva Proiectului de Lege a Vaccinarii OBLIGATORII!!

(Bucuresti, 2017-08-10)

#3326

Nu sunt de acord sa fie obligatoriu un act medical avand in vedere ca nu isi asuma nimeni ,nici medici nici producatori posibilele reactii adverse.

(Valenii de munte, 2017-08-10)

#3327

Semnez pentru ca doresc ca aceasta situatie sa fie privita din toate punctele de vedere: medicale si situationale. Nu sustin "antivaccinarea" insa vaccinarea fortata este abuz daca se face fara a se tine cont de starea de sanatatea a copilului/adultului sau diverse predispozitii la reactii adverse dovedite medical . O cultura medicala corecta ses sutine prin informare pe toate canalele de comunicare: cel mai indicat pregatirea medicilor ca ei la randul lor sa poate oferi informatii concrete parintilor. Mass media este un instigator si adevarul este mai mereu pe jumatate sau pe sfert.

(Ploiesti, 2017-08-10)

#3329

Semnez pentru că obligarea populației la vaccinare este ilegală, obligând oamenii să facă ceva împotriva voinței lor li se încalcă drepturile, in afara de asta, vaccinurile sunt periculoase și nici un om întreg la minte nu se joacă cu viața copilului său.

(Constanța, 2017-08-10)

#3340

Semnez pentru că nu sunt de acord cu asemenea nivel de obligativitate al acestei legi asupra populației.

(Piatra-Neamț, 2017-08-10)

#3342

Copiii mei sunt alergici la foarte multe substante.

(Barlad, 2017-08-10)

#3346

Imi doresc sa ma bucur de un copil sanatos, nu sa plang alaturi de un sufletel nenorocit pe viata!

(Fagaras, 2017-08-10)

#3349

Sunt impotriva legii vaccinarii, uciderii in masa a copilasilor nostri.Corpul prin natura sa se vindeca singur, nu avem nevoie de aceste presupune vaccinuri "care ne salveaza viata"

(Horley, 2017-08-10)

#3352

E dreptul meu, ca om, sa decid daca-mi asum sau nu riscurile vaccinarii.

(Bistrita, 2017-08-10)

#3353

Se incalca dreptul omului de a decide pentru sanatatea lui si a familiei lui. Atat timp cat statul nu m-a protejat niciodata prin niciun act medical / de alta natura nu se gandeste la siguranta familiei mele prin introducerea obligatorie a unor seruri ale caror efecte adverse nu le recunoaste. Cine vrea sa se protejeze in acest mod e liber sa o faca, doar vaccinul e sufficient pt protectia lui, nu?

(Bucuresti, 2017-08-10)

#3362

nimic dar absolut nimic bun,nu se obtine cu forta...prin constrangerea ,in mod oficial,a parintiilor sa-si vaccineze copiii(si negarea dreptului la o informatie obiectiva,transparenta)nu putem decat sa acceptam cruda realitate...lobby-ul BIG PARMA a penetrat adanc buzunarele aparatului legislativ(la compromis)."ALL IT TAKES FOR EVIL TO PREVAIL IS FOR GOOD MEN TO DO NOTHING".

(Deva, 2017-08-10)

#3364

Semnez aceasta petitie pentru ca fetita mea a facut reactii adverse foarte puternice dupa vaccinul de 2 luni.
Are probleme neurologice foarte grave. Si anume epilepsie focala rezostenta la tratament, sindrom west, sindrom hipoton( desi are 2 ani este dezvoltata motoric si psihic ca un bebe de 4 luni) si altele...asadar faptul ca atatia medici mi-au recomandat sa NU mai vaccinez fetita, sa nu mai risc sa pateasca mai rau decat e, pentru ca, citez spusele medicilor : "vaccinul a fost factorul declansator al bolii fetitei dvs".
Testul de genetica este negativ..crizele epileptice (convulsiile) s-au declansat la 3 zile dupa vaccinul Hexacima de la 2 luni.
Asadar, spun NU vaccinarii obligatorii.
Nu vreau sa imi nenorocesc copilul mai tare decat e.
Multumesc!

(Constanta, 2017-08-10)

#3373

Semnez pentru că refuz ca vaccinarea să fiecare obligatorie!

(Segarcea, 2017-08-10)

#3376

Cati dintre noi stim ca Romania inregistreaza anual 500 de cazuri noi de cancer la copii?
Aceste vaccinuri ne sunt prezentate public, de catre autoritatile sanitare, ca fiind medicamente sigure, cu efecte adverse usoare si rare.
Cat de „sigure” sunt insa aceste vaccinuri din moment ce companiile farmaceutice care le produc refuza sa isi asume raspunderea legala pentru siguranta propriilor lor vaccinuri?!
Cat de „sigure” sunt aceste vaccinuri din moment ce in prospectele lor oficiale scrie, negru pe alb, ca ele nu sunt evaluate nici din punct de vedere carcinogen sau mutagen si nici din punct de vedere al impactului asupra fertilitatii celor injectati cu ele?!
Cat de „sigure” sunt aceste vaccinuri din moment ce se recunoaste public, in prospectul lor oficial, ca nimeni (nici producatorii de vaccinuri si nici autoritatile medicale) nu stie daca ele pot sau nu sa provoace cancer ori mutatii genetice deoarece nu a avut nimeni pana in prezent responsabilitatea/interesul de a le evalua si din acest punct de vedere esential?!
Va rog, cititi prospectele oficiale ale vaccinurilor si veti afla aceste lucruri. Iata, de exemplu, ce este stipulat la inceputul paginii 6 din prospectul oficial al trivaccinului ROR : „M-M-R II has not been evaluated for carcinogenic or mutagenic potential, or potential to impair fertility”.
Cititi si prospectele oficiale ale celorlalte vaccinuri si veti descoperi informatii importante pe care Ministerul Sanatatii ”uita” sa le comunice parintilor, inclusiv faptul ca nici ele nu sunt evaluate din punct de vedere carcinogenic sau mutagenic.
Veti vedea astfel cum se recunoaste, in mod oficial, faptul ca nimeni nu stie daca aceste produse biologice care le sunt injectate copiilor ar putea sau nu sa provoace cancer ori mutatii genetice.
Iar celor care vor sustine, pe drept cuvant, ca exista si alte medicamente in al caror prospect se mentioneaza ca nu au fost evaluate din punct de vedere carcinogen sau mutagen, le spun doar atat : in cazul acelor medicamente nu a propus nimeni niciun proiect de lege sinistru prin care sa se incerce impunerea obligativitatii consumarii/injectarii lor in mod preventiv. In cazul acelor medicamente ni se respecta dreptul de a alege daca le consumam sau nu si nu se incearca impunerea lor cu forta.

(Tandarei, 2017-08-10)

#3382

Pentru ca nu are ce cauta obligativitatea intr0un act medical

(Iasi, 2017-08-10)

#3385

Doresc sa.mi fie respectata libertatea de a alege ptr mine si ptr copilul meu,care imi apartine; pe care l.am primit de la Dumnezeu.
Doamne nu ne lasa pe noi in ghearele nemernicilor!

(slobozia, 2017-08-10)

#3386

Cred ca am dreptul sa aleg sa fiu liber si nu o marioneta a unui sistem indiferent care ar fi acesta!

(Toplita, Harghita, 2017-08-10)