Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!

JOS CENZURA !!! SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.: OLTCHIM CAND RUPE TACEREA ?????

#37126 JOS CENZURA !!! SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.: OLTCHIM CAND RUPE TACEREA ?????

2015-05-06 05:23

JOS CENZURA OLTCHIM!!!

JOS CENZURA ROMANIA!!!

 

JOS CENZURA !!! Noi avem  regulile lor U.E. , ONU , Romania, U.S.A. & NATO,

Convenţia europeană a drepturilor omului 

 

DATI BANII TUTUROR SI NU NE MAI VEDETI PE PETITIE SAU PE LA VOI IN AUDIENTE, MITINGURI, SEDINTE,...!!!

VA OBLIGA LEGEA SA NE PLATITI SALARIILE TOATE VALOAREA TOTALA DIN ACTE CATRE NOI  LA ZI!!!!

SI  EVITATI  FALIMENTUL!!!!!

SALARIILE PLATILOR COMPENSATORII CREANTELE OLTCHIM DISPONIBILIZATII 2013 TOATE,

CREANTE SALARII COMPENSATORII SI ALTE DREPTURI CREANTE SALARIALE.

 

A FOST O COMPLICITATE SINDICATE #34833 (TOATE INCLUS SI IONEL VINCEA  CARTEL ALFA SI FALIMENT MENTCHIM LIDERUL DE SINDICAT NEALES DE NIMENI NICIODATA) SI STATUL ROMAN #30014 SUNT IN CULPA.

 

UNDE SUNT BANII???? JOS CENZURA !!! SINDICATELE (TOATE, SLO, SUO, SRO, SVO,SSO, INCLUSIV IONEL VINCEA CARTEL ALFA SI FALIMENT MENTCHIM, LIDER NEALES DE NIMENI NICIODATA) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA: OLTCHIM CAND RUPE TACEREA ?????

CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA ( CCM ) 2011 - 2014 LEGE OLTCHIM:

#37127 CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA ( CCM ) 2011 - 2014 LEGE OLTCHIM:

2015-05-06 05:31

 

Salarii compensatorii pentru personalul deja disponibilizat :

T1 8,659; T2 17,821; T3 17,821; T4 17,821; T5 17,821; T6 17,821; T7 17,821;T8 17,821; T9 17,821; T10 17,821; T11 17,821;T12 17,821

5.1 Situatia datoriilor generate de functionarea societatii debitoare dupa deschiderea procedurii insolventei si neachitate pana la data de 30 noiembrie 2014
La data de 30 noiembrie 2014, Oltchim S.A. inregistra datorii cu_rente si restante in valoare de aproximativ 50 milioane Euro, defalcate dupa cum urmeaza:

Sold Datorii nete acumulate in insolventa Mii Euro:

Participatie RCS-RDS 1,509

Dobanzi Credite Banci 5,850

Furnizori interni si externi 21,574

Clienti in avans interni si externi 478

Salarii nete fara taxe, exclusiv platile compensatorii 3,354

Salarii compensatorii pentru personalul deja disponibilizat 8,699

2. Creditorii salariaţi primesc 100% din valoarea creanţelor acestora.

Sursa: Informatii furnizate de catre societatea debitoare  pag 81 din 315 din :PLANUL DE REORGANIZARE 2015.

Reducerea de personal vizează 929 de salariaţi (602 în Vâlcea şi 327 în Piteşti) şi are ca scop realizarea unei economii lunare de aproximativ 1.200.000 euro (14,4 milioane euro anual). Demn de remarcat este procentul mare (peste 60%) de salariaţi care au solicitat benevol să fie acceptaţi pe listele de disponibilizări.

http://www.rominsolv.ro/ ; http://www.oltchim.ro/

CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA ( CCM ) si toate drepturile cuvenite salariatului, fiecaruia in functie de creantele neachitate inpotriva S.C. Oltchim S.A.

SALARII PLATI COMPENSATORII CCM SUMA NETA: 38.164.916 LEI (9 milioane euro) la 929 salariati(602 în Vâlcea şi 327 în Piteşti) disponibilizati:

1.    17.106 lei pentru o vechime  intre 0 - 5 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
2.    34.212 lei pentru o vechime  intre 5 - 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
3.    51.318 lei pentru o vechime mai mare de 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata ABROGATA

Art. 3.10. creantele salariale sunt creantele ce izvorasc din raporturi de munca între debitor si angajatii acestuia. Aceste creante sunt înregistrate din oficiu în tabelul de creante de catre administratorul judiciar/lichidator;

Art. 96.  (2) Planul va stabili acelasi tratament pentru fiecare creanta din cadrul unei categorii distincte, cu exceptia cazului în care detinatorul unei creante din categoria respectiva consimte un tratament mai putin favorabil pentru creanta sa.

Art. 101. (2) Tratament corect si echitabil exista atunci când sunt îndeplinite cumulativ urmatoarele conditii:

b) nici o categorie sau nici o creanta apartinând unei categorii nu primeste mai mult decât valoarea totala a creantei sale;

Art. 41. (3) În cazul în care se confirma un plan de reorganizare, dobânzile, majorarile ori penalitatile de orice fel  sau cheltuielile accesorii la obligatiile nascute ulterior datei deschiderii procedurii generale se achita în conformitate cu actele din care rezulta si cu prevederile programului de plati. În cazul în care planul esueaza, prevederile alin. (1) si (2) se aplica corespunzator pentru calculul accesoriilor cuprinse în programul de plati, la data intrarii în faliment.

Art. 64.(6) Creantele nascute dupa data deschiderii procedurii, în perioada de observatie sau în procedura reorganizarii judiciare vor fi platite conform documentelor din care rezulta, nefiind necesara înscrierea la masa credala. Prevederea se aplica în mod corespunzator pentru creantele nascute în procedura de faliment.

 

CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA ( CCM ) 2011 - 2014 LEGE OLTCHIM:

#37128 CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA ( CCM ) 2011 - 2014 LEGE OLTCHIM:

2015-05-06 05:49

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

 Sentinta nr. 617 din 30.01.2013 pronuntata de Tribunalul Valcea in dosarul 887/90/2013

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata  ABROGATA

http://portal.just.ro/

Portal  > Tribunalul VÂLCEA  > Informaţii dosar

Informaţii generale

Nr. unic (nr. format vechi) : 887/90/2013
Data inregistrarii 25.01.2013
Data ultimei modificari: 04.05.2015
Sectie: a II a CIVILA
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului - L85/2006 art.27 alin.5
Stadiu procesual: Fond

 

NumeCalitate parte
SC OLTCHIM SA RM VALCEA Debitor
CONSORTIUL ROMINSOLV SPRL - RFO 0122/2006 Lichidator
BDO BUSINESS RESTRUCTURING SPRL - RFO 0239/2006 Lichidator
JUDECĂTORIA RÂMNICU VÂLCEA Reprezentant legal
OFICIUL REGISTRULUI COMERŢULUI DE PE LÂNGĂ TRIBUNALUL VÂLCEA Reprezentant legal
D.G.F.P VÂLCEA Reprezentant legal
COMISIA NAŢIONALĂ A VALORILOR MOBILIARE Reprezentant legal

 si TOTI CREDITORII CU CREANTE....

Şedinţe

23.09.2015

Ora estimata: 08:00
Complet: S3-Faliment
Tip solutie:
Solutia pe scu_rt:
Document:  

 

17.06.2015

Ora estimata: 08:00
Complet: S3-Faliment
Tip solutie: Amână cauza
Solutia pe scu_rt:
Document:    

22.04.2015
Ora estimata: 08:00
Complet: S3-Faliment
Tip solutie: Legea 85/2006 privind insolventa
Solutia pe scu_rt: În temeiul art.101 alin.1 din Legea nr.85/2006 privind procedura insolvenţei: Confirmă Planul de reorganizare propus de către Consorţiul ROMINSOLV SPRL şi BDO BUSINESS RESTRUCTURING SPRL, fila 77 din Planul de reorganizare, cu scenariile A şi B, capitolul 1.1.1., filele 83-90 din Planul de reorganizare votat în şedinţa Adunării Creditorilor din data de 09.03.2015. Stabileşte termen de fond 23.09.2015, în vederea depunerii Raportului trimestrial prevăzut de dispoziţiile art.106 din Legea nr.85/2006. Cu drept de recu_rs în termen de 7 zile de la comunicare.
Document: Hotarâre  892/2015  22.04.2015

22.04.2015

Ora estimata: 08:05
Complet: Cameră de consiliu
Tip solutie: Amână cauza
Solutia pe scu_rt: Respinge cererea de plată (fila 184,vol68) ca neîntemeiată, formulată de Primăria Dăbuleni. Admite cererea de plată formulată de către creditoarea Mentchim SA, în parte. Obligă pe debitoare la plata sumei de 878.155,14 lei c.val. prestări servicii către creditoare, în limita disponibilităţilor băneşti,iar în caz de confirmare plan de reorganizare conform programului de plăţi prevăzut. Cu recu_rs.
Document: Hotarâre  893/2015  22.04.2015

 Nr. unic (nr. format vechi) :2999/90/2013 =  > Nr. unic (nr. format vechi) :887/90/2013

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata ABROGATA

#37129 Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata ABROGATA

2015-05-06 06:06

Sentinta nr. 617 din 30.01.2013 pronuntata de Tribunalul Valcea in dosarul 887/90/2013

http://portal.just.ro/

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata  ABROGATA

Capitolul V - Infractiuni si contraventii



Art. 143
(1) Constituie infractiunea de bancruta simpla si se pedepseste cu inchisoare de la 3 luni la un an sau cu amenda neintroducerea sau introducerea tardiva, de catre debitorul persoana fizica ori de reprezentantul legal al persoanei juridice debitoare, a cererii de deschidere a procedurii in termen, care depaseste cu mai mult de 6 luni termenul prevazut la art.27.
(2) Constituie infractiunea de bancruta frauduloasa si se sanctioneaza cu pedeapsa de la 6 luni la 5 ani fapta persoanei care:
a) falsifica, sustrage sau distruge evidentele debitorului ori ascunde o parte din activul averii acestuia;
b) infatiseaza datorii inexistente sau prezinta in registrele debitorului, in alt act sau in situatia financiara sume nedatorate, fiecare dintre aceste fapte fiind savarsite in frauda creditorilor;
c) instraineaza, in frauda creditorilor, in caz de insolventa a debitorului, o parte din active.

Art. 144
(1) Infractiunea de gestiune frauduloasa, prevazuta la art.214 alin.(1) din Codul penal, se pedepseste cu inchisoare de la 3 la 8 ani, atunci cand este savarsita de administratorul judiciar ori lichidatorul averii debitorului, precum si de orice reprezentant sau prepus al acestuia.
(2) Infractiunea de gestiune frauduloasa, prevazuta la art.214 alin.(2) din Codul penal, se pedepseste cu inchisoare de la 5 la 12 ani, atunci cand este savarsita de administratorul judiciar ori lichidatorul averii debitorului, precum si de orice reprezentant sau prepus al acestuia, daca fapta nu constituie o infractiune mai grava.
(3) Tentativa infractiunilor prevazute la alin.(1) si (2) se pedepseste.

Art. 145
(1) Insusirea, folosirea sau traficarea de catre administratorul judiciar ori lichidatorul averii debitorului, precum si de orice reprezentant sau prepus al acestuia de bani, valori ori alte bunuri pe care le gestioneaza sau le administreaza constituie infractiunea de delapidare si se pedepseste cu inchisoare de la unu la 15 ani si interzicerea unor drepturi.
(2) In cazul in care delapidarea a avut consecinte deosebit de grave, pedeapsa este inchisoarea de la 10 ani la 20 de ani si interzicerea unor drepturi.
(3) Tentativa infractiunilor prevazute la alin.(1) si (2) se pedepseste.

Art. 146
Fapta persoanei care, in nume propriu sau prin persoane interpuse, solicita inregistrarea unei cereri de admitere a unei creante inexistente asupra averii debitorului se pedepseste cu inchisoare de la 3 luni la un an sau cu amenda.

Art. 147
Refuzul debitorului persoana fizica sau al administratorului, directorului, directorului executiv sau al reprezentantului legal al debitorului, persoana juridica, de a pune la dispozitie judecatorului-sindic, administratorului judiciar sau lichidatorului, in conditiile prevazute la art.35, documentele si informatiile prevazute la art.28 alin.(1) lit.a)-f) sau impiedicarea acestora, cu rea-credinta, de a intocmi documentatia respectiva se pedepseste cu inchisoare de la un an la 3 ani sau cu amenda.

Art. 148
Infractiunile prevazute la art.143-147 se judeca in prima instanta de tribunal, cu celeritate.

Art. 148^1
(1) Nerespectarea prevederilor art. 45 alin. (2^1) constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 10.000 lei la 30.000 lei.
(2) Constatarea contraventiei si aplicarea sanctiunii prevazute la alin. (1) se fac de catre organele de specialitate ale Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, din oficiu sau la sesizarea judecatorului-sindic, a administratorului judiciar/lichidatorului sau a oricarei persoane interesate. Veniturile rezultate din aplicarea sanctiunii prevazute la alin. (1) se fac venit la bugetul de stat.
(3) Contraventiei prevazute la alin. (1) ii sunt aplicabile dispozitiile Ordonantei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 180/2002, cu modificarile si completarile ulterioare


Musafir

#37130 Re: OLTCHIM CAND RUPE TACEREA ????? CREANTELE SALARIALE.

2015-05-06 06:16

#37125: OLTCHIM CAND RUPE TACEREA ????? CREANTELE SALARIALE. - OLTCHIM CAND RUPE TACEREA ????? CREANTELE SALARIALE. 

Culmea tupeului şi nesimţirii la Oltchim: în timp ce muncitorii îşi primesc salariile mizerabile cu întârziere, armata de directori şi şefi nu are nici o remuşcare să-şi ridice salariile grase de circa 100 milioane lei vechi net/lună.

Nu am fi avut nimic împotriva ideii ca oamenii care aduc performanţă într-o companie să fie remuneraţi pe măsură, însă

Oltchim se află într-o situaţie dramatică, este în insolvenţă din ianuarie 2013, are pierderi şi datorii uriaşe

şi funcţionează la mai puţin de 20% din capacitate.

Dăm câteva exemple care în 2013 au ridicat de la Oltchim în total venituri de aproape 1 miliard de lei vechi:

- Popescu Valentin - director Directie Energetica - Mecanica
- Mihail Tălpăşanu – director Direcţia Producţie,
- Marius Pîrvu – fost director general,
- Spiru Ciobescu Laurentiu Armand – director Direcţia Comercială,
- Marinescu Norocel Lucian – director Direcţia Tehnică Calitate-Mediu,
- Ion Hancu Dumitru – şef Divizia Clorosodice-Produse Oxo,
- Mihai Pavel Dumitru – şef Divizia Materiale pentru Construcţii,
- Marian Tapu – şef Sector Marketing DMC,
- Victor Avram – director general adjunct-
- Spiru Ciobescu Elena Felicia – şef Divizia Financiară,

 

- Si acolitii lor' 

                  ĂŞTIA SUNT PENSIONARII DE LUX AI OLTCHIMULUI.

          ALTFEL  UNDE MAI GĂSESC EI LA CAPACITATEA SI PREGĂTIREA LOR  POSTURI AŞA BINE PLĂTITE . SI CULMEA SA NU MUNCEASCA MAI DELOC PENTRU BANII AŞTIA .

PE VREMEA FARAONULUI CAND DUDUIA COMBINATUL ASTIA NICI NU VISAU LA SINEC'URILE DE ACUM. 

           AŞTIA SUNT ADEVĂRAŢII DEMOLATORI AI OLTCHIMULUI. FOŞTII INGINERAŞI MEDIOCRI DE PE VREMEA LUI ROIBU . AJUNŞI ACUM MARI CONDUCATORI AI UNUI COMBINAT MORT.  

AU PĂPAT SALARIILE COMPENSATORII ALE  DISPONIBILIZAŢILOR DIN 2013. ŞI ACUM TRAG SPERANŢA CA VOR FACE LA FEL SI DISPONIBILIZAŢII DIN 2015

 

             UN SINCER HUOOO SI LA OASE.

 

ĂSTIA PE PIAŢA LIBERA A FORŢEI DE MUNCĂ SUNT ŞOMERI GARANTAŢI PE VIAŢĂ. NICI DR.ACU NU-I MAI ANGAJEAZA DACA SCĂPĂM DE EI.

 
DATII AFARA DIN OLTCHIM DOAMNA JUDECATOR SINDIC RAMNICU VALCEA SI SALVATI JUDETUL VALCEA!!!!!

#37131 DATII AFARA DIN OLTCHIM DOAMNA JUDECATOR SINDIC RAMNICU VALCEA SI SALVATI JUDETUL VALCEA!!!!!

2015-05-06 06:23

DATII AFARA DIN OLTCHIM DOAMNA JUDECATOR SINDIC RAMNICU VALCEA SI SALVATI JUDETUL VALCEA!!!!!

Nimeni nu este tinut iobag la OLTCHIM, DATII AFARA.

A FOST O COMPLICITATE SINDICATE (TOATE INCLUS SI VINCEA ) SI STATUL ROMAN  SUNT IN CULPA. 

ACTIVITATI DE SERVIRE A BAUTURILOR, MASA SI DANSUL OLTCHIM: HOTIA DE LA OLTCHIM = 9 MILIOANE EURO.

"Să mute "chermeza" la Oltchim sau Arpechim " recomandare de la Predoiu.

 

Victor-Viorel Ponta (n. 20 septembrie 1972, Bucu_rești)

 

http://ro.wikipedia.org/wiki/Victor_Ponta

Prefectul Dumitru Cornoiu, acuzat de deturnarea a 9 milioane de euro

http://www.infopuls.ro/

Control la sânge la Oltchim: nu s-au plătit salariile!

http://www.viatavalcii.ro/index.php

 Membrii CAR Oltchim acuza Consiliul de Administratie de deturnare de fonduri

http://www.impactreal.ro/

TOATE SINDICATELE SUNT IN CULPA DIN OLTCHIM.

1.SINDICATUL LIBER OLTCHIM, presedinte Mihai Diculoiu

2.SINDICATUL VICTORIA OLTCHIM, condus de Corneliu Cernev

3.SINDICATUL UNIREA OLTCHIM. condus de Marian Dumitru 

4.SINDICATUL SOLIDARITATEA OLTCHIM, condus de Dumitru Bica  

5.SINDICATUL RAFINORU, condus de Popescu Ionel

....SI TOATE STRUCTURILE SINDICALE.  

A FOST O COMPLICITATE SINDICATE (TOATE INCLUS SI  IONEL VINCEA DE LA CARTEL ALFA SI FOST MENTCHIM FALIMENT) SI STATUL ROMAN  SUNT IN CULPA.  

- Popescu Valentin - director Directie Energetica - Mecanica
- Mihail Tălpăşanu – director Direcţia Producţie,
- Marius Pîrvu – fost director general,
- Spiru Ciobescu Laurentiu Armand – director Direcţia Comercială,
- Marinescu Norocel Lucian – director Direcţia Tehnică Calitate-Mediu,
- Ion Hancu Dumitru – şef Divizia Clorosodice-Produse Oxo,
- Mihai Pavel Dumitru – şef Divizia Materiale pentru Construcţii,
- Marian Tapu – şef Sector Marketing DMC,
- Victor Avram – director general adjunct-
- Spiru Ciobescu Elena Felicia – şef Divizia Financiară,    etc.

Management:
Mihai Bălan - Director General
Elena Felicia Spiru-Ciobescu - Director Financiar
Mihail Dumitru Tălpăşanu - Director Operaţional
Laurenţiu Armand Spiru-Ciobescu - Director Marketing
Ion Coclet - Director Resurse Umane
 

  • ROMINSOLV S.P.R.L., reprezentată prin Partener Coordonator Gheorghe Piperea si
  • BDO BUSINESS RESTRUCTURING S.P.R.L., reprezentata prin Partener Coordonator Niculae Balan    Administrator Judiciar

Stanescu Nicolae Bogdan Codrut  Administrator Special  

Avram Danut-Victor     Director General Adjunct  

Talpasanu Mihail        Director Directia Productie

Spiru-Ciobescu Laurentiu-Armand  Director Directia Comerciala

Smeu Alin-Ion         Director Directia Economica  

Munteanu Dana Maria  Director Directia Resurse Umane  

Pirvu Marius   Director Directia Petrochimica Bradu

 impreuna cu MIRCEA DEACONU si FLORIAN MATEITA  etc.

www.oltchim.ro  SI TOTI MINISTRII ECONOMIEI SI FINANTELOR  SI ALTE MINISTERE DIALOG-SOCIAL...S.A.M.D, PANA AZI.

SI CEILALTI BAGATORI DE SEAMA CARE AU MAI SEMNAT, FARA ACORDUL PARTILOR SI IN DEFAVOAREA ALTOR CREDITORI,  HOTIII BAAAAAAAAAAAAAAAAA!

 

OLTCHIM CAND RUPE TACEREA ????? CREANTELE SALARIALE.

#37132 SARLATAN GHEORGHE PIPEREA CU ASOCIATII & CO. POMANAGII:

2015-05-06 07:04

CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM

DATII AFARA DIN OLTCHIM DOAMNA JUDECATOR SINDIC RAMNICU VALCEA SI SALVATI JUDETUL VALCEA!!!!!

 ACTIVITATI DE SERVIRE A BAUTURILOR, MASA SI DANSUL OLTCHIM: HOTIA DE LA OLTCHIM = 9 MILIOANE EURO.

Nimeni nu este tinut iobag la OLTCHIM, DATII AFARA.

 

SARLATAN GHEORGHE PIPEREA CU ASOCIATII & CO.http://oltchim.ro/

SARLATANIE PRIN SPOLIERE SI NEMERNICIE MARCA PIPEREA LA OLTCHIM.

SPOLIÉRE s.f. Acțiunea de a spolia și rezultatul ei; jefuire, prădare; înșelare; spoliație. [Pron. -li-e-. / < spolia].
Sursa: DN (1986) | Adăugată de LauraGellner | Semnalează o greșeală | Permalink

 

   ASA ATI AJUNS VOI IN OLTCHIM SI  VA DESCRIETI !!!! CRIMINALILOR.

ATI MINTIT VOI PE ALTII, VA MINTITI VOI INTRE VOI, NU SI PE NOI MAI PIPEREA:

Ramane cum am stabilit ... nimic nu s-a modificat: culmea tupeului şi nesimţirii la Oltchim

A FOST O COMPLICITATE SINDICATE (TOATE INCLUS SI IONEL VINCEA CARTEL ALFA ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA. 

SARLATAN GHEORGHE PIPEREA CU ASOCIATII & CO.http://oltchim.ro/

SARLATANIE PRIN SPOLIERE SI NEMERNICIE MARCA PIPEREA LA OLTCHIM.

SPOLIÉRE s.f. Acțiunea de a spolia și rezultatul ei; jefuire, prădare; înșelare; spoliație. [Pron. -li-e-. / < spolia].
Sursa: DN (1986) | Adăugată de LauraGellner | Semnalează o greșeală | Permalink

 

AFLA SI TU PIPEREA CU CINE ACTIVEZI IN COMBINATUL CHIMIC, ITI ADUCEM AMINTE, CITESTE-I PE TOTI SI DIN #35193 SI...

http://www.oltchim.ro/

Conducerea societatii

Consortiul alcatuit din
  • ROMINSOLV S.P.R.L., reprezentată prin Partener Coordonator Gheorghe Piperea si
  • BDO BUSINESS RESTRUCTURING S.P.R.L., reprezentata prin Partener Coordonator Niculae Balan
Administrator Judiciar
Administrator Special
Avram Danut-Victor
Director General Adjunct
Talpasanu Mihail
Director Directia Productie
Director Directia Comerciala
Smeu Alin-Ion
Director Directia Economica
Director Directia Resurse Umane
Director Directia Petrochimica Bradu

 Ultima actualizare 04 martie 2015

A FOST O COMPLICITATE SINDICATE (TOATE INCLUS SI IONEL VINCEA  CARTEL ALFA SI FALIMENT MENTCHIM LIDERUL DE SINDICAT NEALES DE NIMENI NICIODATA) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.

SALARIILE:

DNA S.O.S. OLTCHIM RAMNICU VALCEA

 UNDE SUNT BANII DE LA  OLTCHIM?????

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

 

 

 
OLTCHIM CAND RUPE TACEREA ????? CREANTELE SALARIALE.

#37133 OLTCHIM CAND RUPE TACEREA ????? CREANTELE SALARIALE.

2015-05-06 07:16

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

DECIZIA NR... DIN DATA DE 15.05.2013.

Sentinta nr. 617 din 30.01.2013 pronuntata de Tribunalul Valcea in dosarul 887/90/2013
 

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata ABROGATA

ATENTIE!
Prezentra Lege a fost abrogata de noua Lege a Insolventei: Legea 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolventei si de insolventa

 

Atentie! Procesele incepute inainte de intrarea in vigoare a noii legi Legea 85/2014 raman supuse legii aplicabile anterior acestei date.

Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 359 din 21 aprilie 2006

  • OUG nr. 86/2006
  • OUG nr. 173/2008
  • OG 1/2010
  • Legea nr. 25/2010

 S.C.Oltchim S.A se judeca pe legea insolventei aprobata de judecatorul-sindic in ianuarie 2013.

#28417 Legea nr. 53 din 2003 - Codul Muncii (republicat si actualizat 2013)

 CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA ( CCM )SC OLTCHIM SA RM VALCEA 2011-2014

#28418 OUG nr. 36/2013 - aplicarea in perioada 2013-2018

#28419 Re: Re: H.G. 241/08.05.2013

 DECIDE:

Incepand cu data de 14.06.2013, inceteaza contractul individual de munca (CIM ):

#28420 Re: Re: CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA ( CCM ) si toate drepturile cuvenite salariatului, fiecaruia in functie de creantele neachitate inpotriva S.C. Oltchim S.A.

  CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA:  Art.36, Art. 37 si Art.42,

Art38.

Al1.b) incepand cu 01.01.2012 se acorda o compensatie in functie de vechime,astfel:

1. pentru vechime intre 0 -5 ani o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii;

2. pentru vechime intre 5-15 ani o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii;

3. pentru vechime >15 ani o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii.

REGULAMENTUL DE SALARIZARE:
Art. 37.
Toate drepturile banesti cuvenite salariatilor se platesc inaintea oricaror obligatii banesti ale societatii.
Art. 38.
Al.1. In caz de faliment sau lichidare judiciara, salariatii au calitatea de creditori privilegiati, drepturile lor banesti urmand sa fie platite integral inainte de a-si revendica cota parte ceilalti creditori.
Al.2. Salariatilor li se va comunica in scris, pe baza de cerere scrisa adresata serviciului Financiar, dovezile eventualelor retineri legale efectuate.

Art. 39

Al.2. Intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului.

Ceea  ce a comunicat si ITM la solicitarea noastra:

".... art.166 alin4 din aceeasi lege "intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului."

 

Art. 6 - Prezenta decizie isi produce efectele de la data comunicarii sale.*SI ART. 41 DIN CCM CARE SPECIFICA ACEEASI DECIZIE.  (BANII TREBUIAU ACHITATI PE LOC 15.05.2013)

 

SALARII PLATI COMPENSATORII CCM SUMA NETA: 38.164.916 LEI (9 milioane euro) la 929 salariati(602 în Vâlcea şi 327 în Piteşti) disponibilizati:

1.    17.106 lei pentru o vechime  intre 0 - 5 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
2.    34.212 lei pentru o vechime  intre 5 - 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
3.    51.318 lei pentru o vechime mai mare de 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;

CREÁNȚĂ s.f. Drept pe care îl are creditorul asupra unei sume de bani ce i se datorează; (concr.) titlu, înscris care confirmă acest drept. [Pron. cre-an-. / < fr. créance].

Sursa: DN (1986) | Adăugată de LauraGellner | Semnalează o greșeală | Permalink

CREÁNȚĂ s.f. act prin care se constată dreptul creditorului de a primi o sumă de bani de la debitor. (< fr. créance)
Sursa: MDN (2000) | Adăugată de raduborza | Semnalează o greșeală | Permalink

#28421 Re: Re: CE SPUNE CODUL FISCAL DESPRE VENITURI SALARIALE

 http://www.indiscret.ro/

JOS CENZURA !!! SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.: OLTCHIM CAND RUPE TACEREA ?????

#37134 JOS CENZURA !!! SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.: OLTCHIM CAND RUPE TACEREA ?????

2015-05-06 07:41

„Follow the money” si comunicarea mai buna cu mediul de afaceri bancar – prioritati pentru organele de urmarire penala

In perioada 19-21 septembrie 2011, s-a desfasurat la Constanta cel de al doilea atelier cu tema „Sporirea eficienţei şi a eficacităţii în domeniul combaterii spălării de bani şi al recuperării creanţelor”, potrivit unui comunicat al MJ.

Concluzia atelierului a fost ca principiul „follow the money trebuie considerat o prioritate a organelor de urmărire penală.

La reuniune au participat magistraţi şi experţi din Franţa, Germania şi Spania, dar şi din ţara noastră: judecători din raza Cu _rţilor de Apel Constanţa, Galaţi, procu_rori din cadrul DIICOT, DNA, precum şi poliţişti specializaţi în investigarea fraudelor şi criminalităţii organizate.

Astfel, „principalele concluzii rezultate în urma atelierului de lucru au fost următoarele:

1. Pentru toate autorităţile judiciare din statele membre ale UE participante, abordarea criminalităţii, în special a celei economico – financiare, se realizează, din ce în ce mai mult, prin prisma confiscării produsului infracţional, în paralel cu abordarea de tip represiv, respectiv condamnarea la pedepse cu închisoarea a celor vinovaţi. Principiul „follow the money” trebuie considerat o prioritate a organelor de urmărire penală;

2. Legislaţia românească în materia prevenirii şi combaterii spălării banilor/finanţării terorismului, respectiv măsurilor asigurătorii şi confiscării, oferă suficiente instrumente autorităţilor judiciare române, fiind în concordanţă cu standardele şi convenţiile europene şi internaţionale în materie. Instituţia „confiscării extinse” va fi reglementată pentru a oferi suficiente instrumente organelor de urmărire penală şi instanţelor de judecată. Nu mai puţin, este necesară adoptarea proiectului de lege pentru modificarea Codului de procedură penală care permite valorificarea anumitor categorii de bunuri sechestrate înainte de a se dispune măsura confiscării de către instanţa de judecată.

De asemenea, se impune utilizarea instrumentelor legale existente referitoare la tehnici speciale de investigaţie, precum livrarea supravegheată, investigatorii sub acoperire, monitorizarea conturilor bancare, accesul la sisteme informatice, în condiţiile prevăzute de lege;

3. Necesitatea utilizării instrumentelor legale europene, pentru o cooperare judiciară eficientă şi rapidă (a se vedea Decizia cadru 2006/783/JAI privind aplicarea principiului recunoaşterii reciproce pentru hotărârile de confiscare, precum şi Decizia cadru 2003/577/JAI privind executarea în Uniunea Europeană a ordinelor de îngheţare a bunurilor sau a probelor, implementate de România din anul 2008). Ca obiectiv prioritar al organelor judiciare din Statele Membre trebuie realizată o „coordonare a anchetelor”;

4. Trimiterea în judecată a persoanelor juridice reprezintă un alt instrument care poate fi folosit în lupta împotriva spălării banilor, instrument utilizat din ce în ce mai mult atât de magistraţii români, cât şi de colegii din statele membre UE partenere;

5. Se impune o cooperare mai bună între instituţiile din sistemul judiciar şi „ofiţerii de conformitate”, respectiv persoanele desemnate conform art. 14 alin. 1 din Legea nr. 656/2002 pentru prevenirea şi sancţionarea spălării banilor, precum şi pentru instituirea unor măsuri de prevenire şi combatere a finanţării actelor de terorism,cu modificările ulterioare. Principala motivaţie este determinată de necesitatea probării unor fapte de spălare de bani inclusiv prin înscrisuri deţinute de instituţii de credit şi financiare. În acest sens, la activităţile ulterioare vor fi invitaţi şi ofiţeri de conformitate ai băncilor. De menţionat că în practică au existat situaţii în care angajaţii băncilor nu au dat cu_rs solicitărilor organelor de urmărire penală, uneori în lipsa indicării exprese a necesităţilor anchetei; ca atare, o mai bună comunicare între organele statului şi mediul de afaceri bancar va aduce beneficii reciproce;

6. Abordarea infracţiunii de spălare a banilor ca o infracţiune autonomă, fără a fi condiţionată de o condamnare anterioară sau simultană pentru infracţiunea generatoare, premisă. În anul 2010, a fost emis primul rechizitoriu din România cu acest tip nou de abordare, care este în perfectă consonanţă cu instrumentele internaţionale ratificate de România;

7. Utilizarea prevederilor art. 23 alin. 5 din Legea nr. 656/2002 care consacră legislativ prevederile convenţiilor internaţionale referitoare la „probele indirecte”, circumstanţe faptice obiective care pot servi la dovedirea laturii subiective a infracţiunii de spălare a banilor;

8. Identificarea bunurilor aflate pe teritoriul altor ţări UE şi care pot fi sechestrate/confiscate prin apelarea la reţeaua oficiilor de recuperare a creanţelor, reglementate prin Decizia 2007/845/JAI a Consiliului din 6 decembrie 2007 privind cooperarea dintre oficiile de recuperare a creanţelor din Statele Membre în domeniul urmăririi şi identificării produselor provenite din săvârşirea de infracţiuni sau a altor bunuri având legătură cu infracţiunile.

 Decizia a fost implementată în România prin adoptarea Hotărârii Guvernului nr. 32/2011 privind desemnarea Biroului pentru prevenirea criminalităţii şi de cooperare cu oficiile de recuperare a creanţelor din statele membre ale Uniunii Europene din cadrul Ministerului Justiţiei, în calitate de oficiu naţional pentru recuperarea creanţelor în domeniul urmăririi şi identificării produselor provenite din săvârşirea de infracţiuni sau a altor bunuri având legătură cu infracţiunile;

 9. Schimbul de bune practici între statele membre UE, prin identificarea cazurilor de corupţie şi criminalitate organizată instrumentate cu succes şi confirmate de instanţele de judecată şi prezentarea acestor speţe specialiştilor implicaţi în combaterea fenomenului, în vederea aplicării celor mai eficiente metode de prevenire şi combatere a spălării banilor, precum şi de confiscare a produsului infracţional.

Reamintim că proiectul are ca beneficiari Direcţia Naţională Anticorupţie, Parchetul de pe lângă Înalta Cu_rte de Casaţie şi Justiţie şi Inspectoratul General al Poliţiei Române şi va fi implementat de către Ministerul Justiţiei, prin Biroul pentru prevenirea criminalităţii şi de cooperare cu oficiile de recuperare a creanţelor din statele membre ale Uniunii Europene, în parteneriat cu alte trei state membre ale Uniunii Europene, respectiv:

  1. Franţa – Şcoala Naţională de Magistratură,
  2. Germania – Fundaţia Germană pentru Cooperare Juridică Internaţională
  3. Spania – Institutul de Studii Fiscale.

Ministerul Justiţiei va organiza încă două ateliere de lucru la Timişoara (noiembrie 2011) şi Baia Mare (ianuarie 2012). Totodată vor fi realizate asemenea seminarii în fiecare din cele trei state membre partenere.” se arata in comunicat.

http://www.juridice.ro/

JOS CENZURA !!! SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.: OLTCHIM CAND RUPE TACEREA ?????

#37135 Biroul pentru Prevenire Criminalităţii şi de Cooperare cu Oficiile de Recuperare a Creanţelor

2015-05-06 07:44

#37070: JOS CENZURA !!! SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.: OLTCHIM CAND RUPE TACEREA ????? - Re: Biroul pentru Prevenire Criminalităţii şi de Cooperare cu Oficiile de Recuperare a Creanţelor di 

 Biroul pentru Prevenire Criminalităţii şi de Cooperare cu Oficiile de Recuperare a Creanţelor

 Legislaţie în materie

Relaţia cu Ministerul Public 

Legislaţie în materie

Reprezentarea Ministerului Justiţiei

 
 
 
 
 

 

 Romania’s Annual report on progress registered in addressing the fight against corruption -   11 - 12th of November 2010

proiectul HOME/2010/ISEC/AG/FINEC-021 „Sporirea eficienţei şi a eficacităţii în domeniul spălării de bani şi al recuperării creanţelor” finanţat de către Uniunea Europeana in cadrul programului specific „Prevention of and Fight against Crime 2010”/ project HOME/2010/ISEC/AG/FINEC-021 „Enhancing the efficiency and effectiveness in the field of Money Laundering and assets recovery” financed by the European Union within the Prevention of and Fight against Crime Programme

JOS CENZURA !!! SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.: OLTCHIM CAND RUPE TACEREA ?????

#37136 MJ. (MINISTERUL DE JUSTITIE)Raport in domeniul combaterii spalarii de bani si recuperarii creantelor

2015-05-06 08:09

MJ. (MINISTERUL DE JUSTITIE) Raport in domeniul combaterii spalarii de bani si recuperarii creantelor

 

Joi, 29 noiembrie 2012, Ministerului Justiţiei a publicat, atât în limba română, cât şi în limba engleză, un raport destinat practicienilor, elaborat în cadrul proiectului „Sporirea eficienţei şi a eficacităţii în domeniul combaterii spălării de bani şi recuperării creanţelor”.

Raportul, care conţine principalele concluzii ale proiectului şi recomandări pentru viitor, se doreşte a fi un material util de drept comparat pentru practicieni, precum şi un reper de jurisprudenţă, incluzând speţe relevante în materia combaterii spălării banilor şi recuperării produsului infracţional.

Ministerul Justiţiei, în calitate de coordonator, a implementat proiectul mai sus menţionat, în parteneriat cu Germania, prin intermediul Fundaţiei Germane pentru Cooperare Juridică Internaţională (IRZ), Franţa, prin Şcoala Naţională a Magistraturii, Spania, prin intermediul Institutului de Studii Fiscale, precum şi cu instituţii din România: Parchetul de pe lângă Înalta Cu_rte de Casaţie şi Justiţie, Direcţia Naţională Anticorupţie şi Inspectoratul General al Poliţiei Române.

 Proiectul a fost derulat în perioada martie 2011 – septembrie 2012 şi a beneficiat de finanţare în cadrul Programului Specific al Uniunii Europene „Prevention of and Fight against Crime” în valoare de 264.532 Euro (dintre care 80% reprezintă finanţarea nerambursabilă acordată de Comisia Europeană, iar 20% – co-finanţarea asigurată de partenerii proiectului).

Noua lege pentru prevenirea şi sancţionarea spălării banilor

#37137 Noua lege pentru prevenirea şi sancţionarea spălării banilor

2015-05-06 08:14

Noua lege pentru prevenirea şi sancţionarea spălării banilor.doc.

 

SPĂLAREA DE BANI ÎN NOUL COD PENAL ŞI LEGISLAŢIA PENALĂ ACTUALĂ


Dr. Valerică Dabu,
conf. univ. la Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice „David Ogilvy”

I. Corelaţia dintre noul Cod penal şi legislaţia penală actuală în domeniul spălării produsului infracţiunii.
Apariţia noului Cod penal în condiţiile existenţei Legii pentru prevenirea şi sancţionarea spălării banilor nr. 656/2002, publicată în Monitorul Oficial nr. 904 din 12 decembrie 2002, a Convenţiei Naţiunilor Unite împotriva criminalităţii transnaţionale organizate, adoptate la New York la 15 noiembrie 2000, ratificată de Parlamentul României la 16 octombrie 2002, prin Legea nr.565 publicată în Monitorul Oficial nr. 813 din 8 noiembrie 2002 şi a Legii nr. 39/2003 privind prevenirea şi combaterea criminalităţii organizate, ne oferă ocazia să facem unele reflecţii pe marginea acestor dispoziţii şi ale aplicabilităţii lor în prezent şi după intrarea în vigoare a noului Cod penal.
Una din problemele prevenirii şi combaterii infracţiunilor prin care se produc prejudicii materiale este şi înlăturarea posibilităţilor făptuitorului de folosire a bunului produs al infracţiunii.
Astfel bunul produs al infracţiunii poate apărea în următoarele ipoteze:
a) bunul produs al infracţiunii a fost recuperat de la făptuitor de către autorităţile competente, şi restituit părţii vătămate; în această ipoteză făptuitorul nu mai beneficiază de produsul infracţiunii, dispărând astfel un factor în criminogeneza unei posibile activităţii infracţionale a acestuia.
b) bunul produs al infracţiunii a fost consumat în timpul săvârşirii infracţiunii;
c) bunul produs al infracţiunii este folosit ulterior săvârşirii, fără precauţii calificate, făptuitorul asumându-şi conştient sau inconştient riscul descoperirii faptei ca urmare a modului de folosire a bunului;
d) bunul este produsul unei infracţiunii a cărei existenţă nu a putut fi probată, dar a fost identificat împreună cu alte bunuri pentru care s-a probat infracţiunea al căror produs sunt;
e) bunul produs al infracţiunii este acumulat de făptuitor care se preocupă în mod calificat de a ascunde sau disimula originea sau natura ilicită a acestuia în vederea folosirii cu aparenţă de legalitate adică să-l „spele” .

LEGEA 656/2002 – Prevenirea şi sancţionarea spălării banilor – ACTUALIZATĂ 2014

#37138 LEGEA 656/2002 – Prevenirea şi sancţionarea spălării banilor – ACTUALIZATĂ 2014

2015-05-06 08:16

LEGEA 656/2002 – Prevenirea şi sancţionarea spălării banilor – ACTUALIZATĂ 2014

http://codfiscal.net/43198/l

2014-02-01 – Modificata de Legea nr. 255/2013 – pentru punerea în aplicare a Legii nr. 135/2010 privind Codul de procedură penală şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative care cuprind dispoziţii procesual penale (Art. 8, Art. 26, Art. 34, Art. 35, Art. 36, Art. 37)
2014-02-01 – Modificată de Legea nr. 187/2012 – pentru punerea în aplicare a Legii nr. 286/2009 privind Codul penal (Art. 24, Art. 29, Art. 31)
2002-10-12 – Publicat in M.Of. nr. 702 din 12.10.2012

LEGEA nr. 656/2002 pentru prevenirea şi sancţionarea spălării banilor, precum şi pentru instituirea unor măsuri de prevenire şi combatere a finanţării terorismului – ACTUALIZATĂ 2014

 

Biroului pentru prevenirea criminalitatii si de cooperare cu oficiile de recuperare a creantelor

#37139 Biroului pentru prevenirea criminalitatii si de cooperare cu oficiile de recuperare a creantelor

2015-05-06 08:20

Biroului pentru prevenirea criminalitatii si de cooperare cu oficiile de recuperare a creantelor

Infiintarea Biroului pentru prevenirea criminalitatii si de cooperare cu oficiile de recuperare a creantelor din statele membre ale Uniunii Europene

In Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, nr. 51 din data de 20 ianuarie 2011

http://www.juridice.ro/

 

[DOC]NOTĂ DE FUNDAMENTARE - Ministerul Justiţiei


HOTĂRÂRE
privind modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 32/2011 privind desemnarea Oficiului Naţional de Prevenire a Criminalităţii şi Cooperare pentru Recuperarea Creanţelor provenite din Infracţiuni din cadrul Ministerului Justiţiei, în calitate de oficiu naţional pentru recuperarea creanţelor în domeniul urmăririi şi identificării produselor provenite din săvârşirea de infracţiuni sau a altor bunuri având legătură cu infracţiunile, precum şi a Normelor metodologice de aplicare a Ordonanţei Guvernului nr. 14/2007 pentru reglementarea modului şi condiţiilor de valorificare a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr.731/2007, republicată

JOS CENZURA !!! SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.: OLTCHIM CAND RUPE TACEREA ?????

#37140 CREANTELE OLTCHIM: CINEMA FILM OLTCHIM SI ARPECHIM, PREZINTA...

2015-05-06 08:39

#35303: HOTIII... - Re: Re: SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA LA SC. OLTCHIM SA. 

 

 Ramane cum am stabilit ... nimic nu s-a modificat: culmea tupeului şi nesimţirii la Oltchim :

GHEORGHE PIPEREA

Profesor de drept, avocat şi practician în insolvenţă, vice-preşedintele UNPIR
 
 
 

FLORIAN MATEIŢĂ

Practician în insolvenţă
(partener RomInsolv)
 
 

MIRCEA DEACONU

Practician în insolvenţă
(partener RomInsolv)
 

 https://www.facebook.com/Fairsolve

JOS CENZURA !!! SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.: OLTCHIM CAND RUPE TACEREA ?????

#37141 Re: Re: CREANTELE OLTCHIM: CINEMA FILM OLTCHIM SI ARPECHIM, PREZINTA...

2015-05-06 08:47

#35307: HOTIII..... - Re: CREANTELE OLTCHIM: CINEMA FILM OLTCHIM SI ARPECHIM, PREZINTA... 

 " Ramane cum am stabilit ... nimic nu s-a modificat: culmea tupeului şi nesimţirii la Oltchim ":

http://www.rominsolv.ro/cine-i-desemnat-sa-infiga

FLORIAN MATEITA

Cine-i desemnat să înfigă ţăruşul în inimă, să o facă!

 

Vampirul economic nu este o ficţiune. Este prezent sub forma unui cod fiscal şi acţionează în timpul programului de lucru. Ţi se prezintă sub forma unei persoane agreabile, îţi prezintă planurile, proiecţiile şi te face să visezi nemurirea dinastică, alături de el. 

Semnezi contractul şi colţii lui se înfig în conturile tale de lichidităţi. Este bineştiut, înţepătura vampirului poate să îi contamineze pe cei atacaţi. Muşcătura lui provoacă o sete ancestrală şi, la rândul tău, este posibil să sfârşeşti prin a căuta victime cu lichiditate. După cum arată statisticile, nu sunt rare cazurile în care victimele devin, la rândul lor, vampiri.

În scu_rt timp de la contaminare, observi cum situaţiile financiare se deformează sub apăsarea unui bulgăre de datorii pe care vampirul, hipnotizându-te permanent cu o imagine strălucitoare a viitorului, te îndeamnă să-l rostogoleşti.În tot acest timp, va sta alături de tine şi îţi va sug* sângele. Munca ta, energia ta, banii tăi, vor fi devorate. Tu nu mai ai propriul tău sânge şi propria ta energie pe care să i le oferi, deci va trebui să le găseşti sau să mori lichidat. Din clipa în care alegi să nu mori, eşti şi tu un vampir.

Mediul economic ia măsuri împotriva vampirilor şi a vampirismului. Cu apă sfinţită şi usturoi judiciar, creaturile sunt împinse şi ferecate în cavoul deschis de legea insolvenţei pentru vampiri economici.

Apoi, cântece, descântece, ritualuri. Exorcizare şi proceduri de dat sângele înapoi. Cât sânge, cui, când, de ce, cum? Întrebări concrete, răspunsuri evazive. Să vedem cât sânge mai găsim, cât sânge mai producem, de unde, de la cine?…

Un sobor de practicieni, cu ţăruşul falimentului în mână, supravegheză permanent vampirul. A promis că nu mai sug* sânge, a promis că va trăi pe propriile lui picioare şi va produce plusvaloare. Dar este auzit clefăind tot timpul şi a fost prins mânjit de creanţe cu_rente la gură. Constatăm că exorcizarea a fost un eşec, iar explicaţia ar putea fi că de fapt, la data deschiderii procedurii, vampirul nu mai avea propria lui viaţă, propria lui energie. Se pare că exorcizarea funcţionează doar pentru fiinţele atinse de vampirism, dar care încă trăiesc, au sânge cald şi luptă să trăiască. Statistic sunt foarte puţini: sub 1 la 10.000.
 
Aşadar, unde observăm vampiri economici, trebuie să facem ceea ce au făcut toţi vânătorii de vampiri de-a lungul timpului: să le înfigem ţăruşul în inimă. Să îi radiem de pe faţa pământului! Repede!
JOS CENZURA !!! SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.: OLTCHIM CAND RUPE TACEREA ?????

#37142 Re: Oltchim are un plan de reorganizare. Procedura de salvare de la faliment va dura cel puţin 3 ani

2015-05-06 08:59

#35308: NEWS OLTCHIM: - Oltchim are un plan de reorganizare. Procedura de salvare de la faliment va dura cel puţin 3 ani 

 

Oltchim are un plan de reorganizare care va dura 3 ani. Adunarea generală a creditorilor a aprobat 3 variante de valorificare a patrimoniului societăţii. Pentru a fi pus în aplicare, planul trebuie însă aprobat de judecătorul sindic pe 25 martie, deoarece Oltchim este în insolvenţă. Şi dacă administratorul judiciar susţine că rentabilizarea se va face fără disponibilizări, sindicaliştii susţin că în orice variantă acceptată, cel puţin 1.500 de oameni vor pleca acasă


 http://www.digi24.ro/Media/

http://www.digi24.ro/Stiri/


Musafir

#37143 Cotizati in continuare

2015-05-06 09:07

Cine se baga la conducerea Sindicatului Liber trebuie sa fie inconstiient sa preia datoriile lui Diculoiu de aproape 3 miliarde lei.El va sta in slo pana nu va mai avea membri iar dupa aceea va dizolva sindicatul are articol in Statut.


Musafir

#37144 Datorii SLO LA anaf Valcea

2015-05-06 09:11

Pavilionul ce face tot cu Diculoiu raman sa cotizeze la un Sindicat plin de datorii ,Ce faci Dl. Sturzu Paul?

JOS CENZURA !!! SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.: OLTCHIM CAND RUPE TACEREA ?????

#37145 Re: Atentie oltchimisti! "Adio, dar ce ne aşteaptă Oh, Doamne, în Anul cel Nou?"

2015-05-06 09:13

#28588: - Atentie oltchimisti! "Adio, dar ce ne aşteaptă Oh, Doamne, în Anul cel Nou?"  

 

LUNA NEAGRĂ

 

Cum intră rugina în frunze
Cu foşnet de bronz vegetal
Aşa intră boala în oameni
Discret, sau de-a dreptul brutal.

 

Şi frunza rezistă o vreme
Pe creanga pe care-a crescut
Apoi, duhul toamnei o rupe
Se leagănă-n vînt şi-a căzut.

 

Tot astfel şi omul se schimbă
La faţă-n reflex arămiu
Se clatină singur, o vreme
Şi cade, şi nu mai e viu.

 

Dar frunza renaşte la viaţă
Pe ramul aceluiaşi pom
E Paşte-n întreg Universul -
De ce n-ar renaşte şi-un om?

 

Alege-ţi o stea, sau o frunză
Tu, om care speri în minuni
Nimic nu se stinge cu totul
Noi sîntem la moarte imuni.

 

E ultimul clopot al toamnei
Noiembrie - vreau să mă-mbăt
Precum o actriţă-n cabină
Azi, ploaia se schimbă-n omăt.

 

Ce an blestemat se termină!
A fost Luna Neagră, sau ce?
Hai, pleacă odată, e timpul
Ce milă de tine îmi e!

 

Nimic nu a mers, dimpotrivă
Eşecu_ri, depresii, necaz
Iar cîinele rău încă muşcă
Şi încă ne scuipă-n obraz.

 

Cad frunzele toamnei de ghiaţă
Pe-al patriei noastre cavou
Adio, dar ce ne aşteaptă
Oh, Doamne, în Anul cel Nou?

 

CORNELIU VADIM TUDOR
Noaptea de 1 spre 2 noiembrie 2014
(Sîmbătă spre duminică)

 

 

 

 

- See more at: http://www.dcnews.ro/corneliu-vadim-tudo

 

 

 


Musafir

#37146 Coperativa SLO-Sindicatul falimentar cu datorii uriase la ANAF

2015-05-06 09:15

Structura operativei a Sindicatului falimentar:Mitu,Buse Comanescu Dumitrascu,Sturzu.Rusine liderilor care mai stau alaturi de Diculoiu au tradat mambri de sindicat pentru interesul personal.

 

 

JOS CENZURA !!! SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.: OLTCHIM CAND RUPE TACEREA ?????

#37147 Re: Coperativa SLO-Sindicatul falimentar cu datorii uriase la ANAF

2015-05-06 09:19

#37146: - Coperativa SLO-Sindicatul falimentar cu datorii uriase la ANAF 

 SPĂLAREA DE BANI ÎN NOUL COD PENAL ŞI LEGISLAŢIA PENALĂ ACTUALĂ

Noua lege pentru prevenirea şi sancţionarea spălării banilor.doc.

LEGEA 656/2002 – Prevenirea şi sancţionarea spălării banilor – ACTUALIZATĂ 2014

 

 

Biroul pentru Prevenire Criminalităţii şi de Cooperare cu Oficiile de Recuperare a Creanţelor

 

JOS CENZURA !!! SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.: OLTCHIM CAND RUPE TACEREA ?????


Musafir

#37148 Re: Datorii SLO LA anaf Valcea

2015-05-06 09:27

#37144: - Datorii SLO LA anaf Valcea 

 ce tot aveti cu Sturzu Paul? Lasati-l ba linistit ca are si el o varsta ce dracului, chiar nu va e mila?

daca maine , poimaine ii ia locul lui Dicucoiu pe unde mai scoateti camasa?


Musafir

#37149 Re: Re: Datorii SLO LA anaf Valcea

2015-05-06 09:31

#37148: - Re: Datorii SLO LA anaf Valcea 

 bAAAA PROSTILOR, BAAA, VOI SINTETI ATAT DE PROSTI CA NU VA VEDETI. Sustineti ca s-a furat  si sau pierdut din combinat, incat nu faceti nimic, dormiti baaa, dormiti, somnul e benefic.

NEWS ALERTA:

#37150 Grupa I și a II-a de muncă. Rovana Plumb explică ce se întâmplă cu Codul muncii

2015-05-06 10:02

Grupa I și a II-a de muncă. Rovana Plumb explică ce se întâmplă cu Codul muncii

 

Ministrul Muncii, Rovana Plumb, a anunţat schimbări importante în sistemul de pensii. Ministrul vrea să îndrepte inechităţile în ceea ce-i priveşte pe românii care au lucrat în condiţii grele de muncă, respectiv în categoriile I și  II-a.

Rovana Plumb a anunţat că discută cu parlamentarii despre cea mai bună formulă pentru pensionari în ceea ce priveşte majorarea punctajelor pentru pensionarii cu grupa I şi a II-a de muncă.

"În actuala iniţiativă legislativă privind majorarea punctajelor pentru cei care au lucrat în grupa I şi a II-a de muncă nu se regăsesc decât anumite categorii, respectiv din siderurgie, metalurgie şi minerit. Există mai multe categorii de pensionari care îndeplinesc condiţiile de a fi lucrat în grupa I şi grupa a II-a şi trebuie şi aceştia să primească un tratament echitabil, corect din partea legiuitorilor în aşa fel încât să fie şi ei încadraţi în majorarea punctajului aferent grupei I şi a II-a de muncă", a declarat Rovana Plumb.

Citește și: Viitoarea lege a salarizării va conține CINCI clase de salarizare

 În acest sens, ministrul Muncii a cerut o amânare de două săptămâni pentru a afla numărul exact al pensionarilor care ar uma să beneficieze de majorarea punctajului.

"Pentru a vedea exact numărul de persoane beneficiare, am solicitat o amânare de 2 săptămâni (...) Aş vrea să fac precizarea că recalcularea tuturor dosarelor, care înseamnă peste 500.000, ia o perioadă de timp de aproape 2 ani de zile, chiar dacă intră în vigoare de la 1 ianuarie 2016. Plata se face în momentul în care se finalizează recalcularea fiecărui dosar, dar dreptul va fi calculat începând cu 1 ianuarie 2016", a mai precizat Rovana Plumb.