Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!


Musafir

#30151 Ion Cîlea s-a stins din viaţă în această noapte

2014-12-03 05:56

Judeţul Vâlcea este în doliu după ce, în urmă cu câteva ore, Ion Cîlea s-a stins din viaţă. Preşedintele CJV şi al PSD Vâlcea era internat la Spitalul Judeţean de Urgenţă Vâlcea şi suferea de o boală necruţătoare.

Starea de sănătate a liderului PSD a început să se agraveze într-un ritm accelerat de săptămâna trecută. Vineri, când Ion Cîlea a ţinut să conducă şedinţa Consiliului Judeţean, acest lucru era foarte evident. Văzând că social-democratul abia se ţine pe picioare şi poate vorbi, consilierilor Opoziţiei le-a cam pierit cheful de răfuieli politice, iar cei de la PSD erau pur şi simplu şocaţi.

Este posibil ca, după moartea şefului CJV, să nu fie organizate alegeri locale parţiale, ci unul dintre vicepreşedinţi să îndeplinească până în iunie 2016 atribuţiile pe care le-a avut Ion Cîlea.

În prezent, în Consiliul Judeţean Vâlcea, majoritatea o deţin cei 16 consilieri PNL, sprijiniţi de independenţi (Petre Grigore, Filip Teodosie şi Tiberiu Georgescu). S-ar putea însă ca deputatul Cristian Buican, avantajat de situaţia actuală, să nu vrea nicio schimbare. În cazul în care parlamentarul le-ar da undă verde liberalilor să-l schimbe pe Dumitru Persu din funcţia de vicepreşedinte, în mod normal, postul le-ar reveni foştilor pedelişti, care au cel puţin două variante pentru acesta (Romulus Bulacu şi Ştefan Prală). Se spune că Buican nu ar fi avantajat de o astfel de situaţie pentru că

http://arenavalceana.ro/


Musafir

#30152 Încă mai aşteptăm minunea!

2014-12-03 06:00

Încă mai aşteptăm minunea!

Vin sărbătorile. Foştii angajaţi de la Oltchim nu şi-au primit nici acum drepturile băneşti pe care le aveau de încasat conform contractului colectiv de muncă. Nici angajaţii care încă sunt în Oltchim nu ştim dacă o duc prea bine. Guvernul Ponta nu mai zice nimic de Oltchim, că doar a trecut campania electorală, nu mai are pe cine păcăli şi nici n-a reuşit să-i păcălească pe vâlceni. În continuare, câţiva investitori, puţini la număr, încă îşi mai fac planuri pentru Oltchim. Interesul, declarativ, există, însă nu se ştie pentru ce, pentru că statul român nu mai dă nici un semn de privatizare a Oltchim.

Administratorul judiciar a venit în faţa autorităţilor şi a afirmat că totul merge bine la Oltchim, că lucrurile s-au îndreptat, că merg spre bine şi că ne apropiem de o privatizare. Părea sincer, părea chiar preocupat de un succes la Oltchim. A promis chiar o comunicare mai bună cu presa pentru ca opinia publică să fie mai bine informată. A promis şi o comunicare mai bună cu autorităţile judeţului. Deocamdată nu se observă nimic din promisiunile lui Piperea. Încă mai aşteptăm minunea!


Musafir

#30153 A MURIT ION CÎLEA

2014-12-03 06:11

Ion Cîlea, președintele Consiliului Județean Vâlcea, a murit după o luptă eroică purtată cu cancerul. 

Nu spunem vorbe mari. 

Președintele Vâlcii a fost până în ultima clipă la muncă și s-a ocupat de problemele județului.

Dumnezeu să îl ierte.

http://www.criterii.ro/


Musafir

#30154 Ion Cîlea a murit în această dimineaţă

2014-12-03 06:23

Ion Cîlea, preşedintele Coniliului Judeţean Vâlcea, s-a stins din viaţă în această dimineaţă, la ora 6.00, la Spitalul Judeţean Vâlcea. În ultimele luni, Ion Cîlea s-a luptat cu demnitate cu o boală necruţătoare. A fost un om bun, dedicat vâlcenilor, un om care şi-a iubit până la sacrificiu semenii. Să-i fie ţărâna uşoară! Sincere condoleanţe familiei!

http://ziaruldevalcea.ro/

 


Musafir

#30155 Preşedintele CJ Vâlcea, Ion Cîlea, a murit

2014-12-03 06:37

Preşedintele Consiliului Judeţean Vâlcea, Ion Cîlea, lider de aproape 10 ani al organizaţie judeţene a PSD, a decedat miercuri dimineaţă, la ora 6,00, la Spitalul Judeţean de Urgenţă din Râmnicu Vâlcea, în urma unei boli incurabile.

Ion Cîlea s-a născut în Ocnele Mari, în 1945, şi în cursul acestui an a fost diagnosticat cu cancer.

Cîlea a fost preşedintele Consiliului Judeţean Vâlcea din anul anul 2008 şi lider al organizaţiei PSD Vâlcea din anul 2005.

http://www.gandul.info/


Musafir

#30156 Președintele CJ Vâlcea, Ion Cîlea, a decedat mi

2014-12-03 06:42

Președintele Consiliului Județean Vâlcea, Ion Cîlea, lider de aproape 10 ani al organizație județene a PSD, a decedat miercuri dimineață, la ora 6,00, la Spitalul Județean de Urgență din Râmnicu Vâlcea, în urma unei boli incurabile.

Ion Cîlea s-a născut în Ocnele Mari, în 1945, și în cursul acestui an a fost diagnosticat cu cancer.

Cîlea a fost președintele Consiliului Județean Vâlcea din anul anul 2008 și lider al organizației PSD Vâlcea din anul 2005.

http://www.agerpres.ro


Musafir

#30157 Salariile disponibilizaţilor de la Oltchim au ajuns credite negarantate.

2014-12-03 08:38

Salariile disponibilizaţilor de la Oltchim au ajuns credite negarantate.

http://www.infopuls.ro/index.php/economic/741

Disponibilizaţii de la Oltchim au aflat săptămâna trecută că salariile compensatorii promise în 2013 de guvernul Ponta  şi CAR-urile au intrat la credite negarantate.

Foştii angajaţi au pierdut procesele pe mâna avocaţilor şi CAR-urile pe mâna liderilor de sindicat, un scenariu care a mers uns în complicitate cu guvernul.

Un grup de şase persoane au cerut falimentul pentru obţinerea banilor, un alt grup a hotărât să se adreseze CEDO cu acelaşi scop. Oficialii susţin că se zbat degeaba, deoarece zarurile au fost aruncate în defavoarea lor, angajaţii au fost negociaţi pe minus, altfel Guvernul ar fi obligat să plătească peste 9 milioane de euro, valoarea salariilor compensatorii.

Între timp, angajaţii rămaşi sunt testaţi cu fiola pentru reducerea numărului pe motive disciplinare.

Conducerea Oltchim a fost luată cu asalt săptămâna trecută de 80 dintre foştii angajaţi ai societăţii. Disponibilizaţii s-au dus să-şi ceară salariile compensatorii şi CAR-urile reţinute de conducerea societăţii şi s-au ales cu un şut în dos şi cu ameninţarea tăierii  banilor. Foştii angajaţi au informat conducerea că sunt ameninţaţi lunar de şefii CAR cu executarea silită a celor care au garantat creditul, deşi ei şi-au plătit ratele la timp, dar societatea a deturnat sumele. Mare parte dintre garanţii celor de la Oltchim sunt  pensionari, care au fost deja executaţi de Casa de Pensii Vâlcea pentru împrumuturile făcute de copii. Conducerea nu a avut niciun răspuns la acest capitol, la cel de-al doilea, cel al salariilor compensatorii i-a informat că fac gură degeaba pentru că salariile compensatorii, ca şi CAR-urile au fost declarate credite negarantate, în traducere liberă disponibilizaţii îşi vor lua banii după privatizare… doar dacă mai rămâne ceva de la masa creditorilor garantaţi.

,,Ne-am dus acolo să ne cerem banii obţinuţi printr-o OUG şi ne-au  tratat ca pe nişte cerşetori. Am lucrat 30 de ani în combinat şi am plecat cu datorii către societate, deşi noi ne-am plătit toate ratele. Noi am muncit, alţii s-au ales cu salarii de milioane de euro şi tot noi suntem priviţi urât. Singurii bani cu care  ne  alegem sunt  avansul pe ianuarie 2012, până la intrarea în insolvenţă. Ei îşi iau toţi banii, noi o luăm în mână!
Ni s-a spus că funcţionarea combinatului este garantată încă 5 luni, nu mai mult, după aceea se va închide dacă nu-l ia nimeni şi că salariile noastre compensatorii şi CAR-urile  au intrat la credite negarantate, că aşa s-a negociat.

Ne-au negociat de ne-au rupt! Au pus sechestru şi pe  pensiile giranţilor. Bălan ar trebui să plătească din salariul lui şi al nevestei, că el ne-a ,,lucrat””, a declarat unul dintre participanţii la discuţii.

Angajaţii Oltchim, testaţi cu fiola

Potrivit declaraţiilor, conducerea combinatului a găsit o metodă inedită de a trimite în şomaj un nou lot de 500 de angajaţi, toţi din secţii… testarea alcoolemiei cu fiola. Muncitorilor  li se pune fiola la fiecare intrare în schimb în speranţa că au tras o duşcă mică pe stomacul gol la prima oră a dimineţii, iar primele vizate sunt… femeile. 

,,Am înţeles că vor să dea din nou afară, tot din rândul muncitorilor, deşi în prezent sunt 1000 de muncitori şi 1000 TESA, toţi angajaţi pe pile… neveste, amante, copii, nepoţi, toţi cu salarii între 25-30 mil. lei vechi. Listele noi sunt făcute în baza sancţiunilor disciplinare. Conducerea le-a pus fiola angajaţilor, în special femeilor, ele sunt cele vizate. De la noi se dă afară în draci, la Piteşti nu s-a disponibilizat nimic, toţi cei 200 de angajaţi sunt bine mersi cu salariile la zi cu toate că stau acasă. Ne-au spus că-i ţin în speranţa că va fi privatizat integral, păi ei nici nu au fost preluaţi de Oltchim, deci nu înţeleg de ce au tratament preferenţial.
Am mai înţeles că săptămâna trecută s-a decis, tot la Bucureşti, ca următorii disponibilizaţi să primească până la 24 de salarii compensatorii dacă se privatizează, pentru că vor fi daţi afară de noii proprietari, şi până-n 10 dacă nu se privatizează, pentru că vor fi plătite de stat. Dacă le dau  şi lor cum ne-au dat nouă… e clar!”, a menţionat chimistul.


În data de 19 noiembrie, cu doar o lună înainte de o nouă aşa zisă  tentativă de  privatizare, şase foşti angajaţi ai Oltchim au cerut în faţa judecătorului sindic falimentul combinatului din Râmnicu Vâlcea din cauza unor promisiuni false  făcute în 2013.

Săptămâna trecută, disponibilizaţii de la Oltchim au aflat de ce  reprezentanţii consorţiului de administratori judiciari ai Oltchim, Rominsolv  şi BDO Business  Restructuring, nu au  prezentat judecătorului sindic tabelul definitiv al creanţelor şi planul de reorganizare al societăţii…

Oltchim va fi închis fără ca angajaţii să vadă un leu din sumele promise, iar stingerea se va da în primăvară, după instalarea guvernului liberal.

D.N.

MORTII LOR, DAR MORTII NOSTRIIIIII....???...???
Musafir

#30158 MORTII LOR, DAR MORTII NOSTRIIIIII....???...???

2014-12-03 08:48

Ion Cîlea: „Nu mă duc eu să pup fiecare babă, vin ele la mine să mă pupe"

 

Bocetele si paralizarea judetului se va desfasura exact cum a lasat acest personaj si multi altii ca el cu limba otravita, poate ne aude si Persu, Cornoiu..etc.

Presa il descrie ca pe un erou cazut la datorie, asta pentru ca asa a lasat cu limba lui moarta si otravita sa se creada, el a fost un nemernic otravit sa franeze si obstructioneze viata in judetul Vilcea  la fel ca Nicolescu din judetul  Arges,  TOATE ACESTEA PENTRU OBSESIA LUI COMUNISTA PSD ( PCR ACEEASI INFECTIE )

Iesirea din scena vietii a unui cadavru planuit din timp ca sa iasa pe usa Consiliului Judetean cu picioarele inainte si cu fanfara, urmata de paralizarea vietii municipiului si  doliu impus pe linie de partid, bocitoarele fiind garantate si asteptate la mortul care din dorinta sa sa fie cel ce a fost dar a distrus exact Oltchim care a mancat si hranit familia sa si la facut ceea ce a fost, aruncat ca o otrava vie in istoria judetului cu alte otravuri pe langa el. Acest personaj nu merita decat un Dumnezeu sa-l ierte, OLTCHIMUL NU-L IARTA si NICIUN DISPONIBILIZAT PENTRU MINCIUNILE, DETURNARILE DE ADEVAR SI TOATE FAPTELE LUI..., CARE LE-A ADUS EL SI CEI DE LANGA EL.

AM SCRIS PENTRU MEMORIA COLEGILOR NOSTRII CARE AU DECEDAT SI AU SPERAT CA LI SE VA FACE LUMINA PENTRU SALARIILE LOR SI PENTRU COLEGII NOSTRI IN GREAUA SUFERINTA CARE SUNT PARTASI LA DISTRUGEREA OLTCHIM CU VOIA ACESTUI psd ODIOS SI NIMICITOR.

DUMNEZEU  SA-I ODIHNEASCA PE COLEGII NOSTRI OLTCHIM SI PACE FIE LOR IN CERURURI!!!

PENTRU SUFERINTA CELOR DECEDATI SI CELOR VI CARE AU SUPORTAT SI SUPORTA SOARTA DOVEDITA DE INCALCAREA VIETII PRIN INVECTIA LIMBII LUI ION CILEA SI ALTORA CA EL, MARSSSSSSSSSSS LA LADA DE GUNOI A ISTORIEI NEGRE OLTCHIM.

 

SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.
Musafir

#30159 Re: Salariile disponibilizaţilor de la Oltchim au ajuns credite negarantate.

2014-12-03 08:50

#30157: - Salariile disponibilizaţilor de la Oltchim au ajuns credite negarantate. 

http://www.infopuls.ro/index.php/economic/741

 ACEST TEXT INFECT DIN INFOPULS, ESTE O MINCIUNA ODIOASA, SCRIE IN LEGE SALARIILE NU SE POT TRECE CA NEGARANTATE, CINE A SPUS ASTA SI REFACE MIZERIA LA FEL CUM A FACUT-O CU MASA CREDALA RASPUNDE PENAL.

DE CE NU IESE ALA DE A SPUS ASA CEVA SA ISI ASUME PUBLIC VORBELE cu nume prenume si mecla in poze????

DE CE NU IESE PIPEREA SA SPUNA PUBLIC cu nume prenume si mecla in poze???

===PENTRU CA LEGILE NU PERMIT MIZERII SI SE LASA CU PENAL!!!!!!!!!!!===

A FOST O COMPLICITATE SINDICATE #30008 (TOATE INCLUS SI VINCEA ) SI STATUL ROMAN#30014 SUNT IN CULPA.

 ARUNCA CU NOROI SI OTRAVA TOTI BASTARZII SI CONDUCEREA OLTCHIM SE PREGATESC DE PETRECERI SI VOIE BUNA, SPUN MINCIUNI SA TRECA  TIMPUL SI SA SCAPE DE NOI.

 SINDICATELE (TOATE) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA !!!!!

 

 ACTIVITATI DE SERVIRE A BAUTURILOR, MASA SI DANSUL OLTCHIM:

 http://www.zf.ro/

 

Oltchim Râmnicu Vâlcea (simbol bursier OLT), aflată în insolvenţă de anul trecut,  îşi va extinde businessul în mai multe domenii noi, inclusiv cultivarea plantelor şi fabricarea ambalajelor din lemn, în condiţiile în care fabricaţia produselor chimice se desfăşoară la mai puţin de un sfert din capacitatea combinatului chimic.
 
Administratorii judiciari ai companiei vâlcene au convocat o adunare extraordinară a acţionarilor pentru a aproba completarea obiectului de activitate cu mai multe activităţi, printre care fabricarea de instrumente medicale şi stomatologice, şi lucrări de demolare a construcţiilor.
 
Noile domenii vor spori diversitatea activităţilor Oltchim, care, pe lângă petrochimie, mai numără şi comerţul cu ridicata al florilor, activităţi de servire a băuturilor şi repararea calculatoarelor şi a echipamentelor de comunicaţii, potrivit unui comunicat trimis Bursei de Valori.

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

Sentinta nr. 617 din 30.01.2013 pronuntata de Tribunalul Valcea in dosarul 887/90/2013

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata 2010 ABROGATA

#28378 CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA ( CCM )

 

Portal  > Tribunalul VÂLCEA  > Informaţii dosar

Informaţii generale

Nr. unic (nr. format vechi) : 887/90/2013
Data inregistrarii 25.01.2013
Data ultimei modificari: 30.07.2014
Sectie: a II a CIVILA
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului - L85/2006 art.27 alin.5
Stadiu procesual: Fond
MORTII LOR, DAR MORTII NOSTRIIIIII....???...???

#30160 Re: Re: Re: Re: DNA, DIICOT SI CELE 7 SERVICII SECRETE, s-au furat banii disponibilizatilor si anga

2014-12-03 09:04

#26297: - Re: Re: Re: DNA, DIICOT SI CELE 7 SERVICII SECRETE, s-au furat banii disponibilizatilor si angajati 

"

CRIMINALII ASTIA SUNT IN STARE SA BAGE MORTII... SI SA SE VOTEZE EI PE EI.

SUNT OAMENI FOARTE,FOARTE,FOARTE BOLNAVI DINTRE NOI SI AU NEVOIE DE TRATAMENT SI DE BANII LOR, PLANG SI SUPORTA DURERI SI AU STARI... UFFFFFF, MA OAMENILOR...!!! BANII LOR.

OAMENI, COLEGII NOSTRI AJUNSI MAI RAU CA SI CILEA IN STAREA CARE SE AFLA, UNII NU MAI AU PUTERE SA VINA LA INSTITUTII....

SUNT OAMENI DISPERATI SI  PICA PSIHIC, CARE NU MAI REZISTA.... NU MAI POT DE NECAZURILE CARE I-AU RUINAT, BANII LOR FURATI DIN COTIZATII DE ANI SI MUNCA IN COMBINAT CHIMIC OLTCHIM.

POATE O SA APARA VIDEO SA VEDETI SI AUZI JAAAAAALEEEEEEEE...... LA VL 1 TV AU FOST DIFUZATE ACESTE EVENIMENTE SI DECLARATIA LUI CILEA. "

 

A VENIT SI CLIPA SA  MORI, LA TOTI NE VINE ACEASTA CLIPA, INSA TU NE-AI UCIS INAINTE...!!!!!!

 


Musafir

#30161 Salariile disponibilizaţilor de la Oltchim au ajuns credite negarantate.

2014-12-03 09:14

#30159

ULTIMUL APEL, ULTIMA INCERCARE, ULTIMA SANSA.

Daca vreti sa stiti adevarul, haideti la "sursa"!
Sa ne spuna ei, "prin viu grai", cu guritele lor.
Sa-i auzim noi, cu urechile noastre, fara intermediari care denatureaza adevarul.

SI, DUPA EI ... POTOPUL!

 C O N V O C A T O R

AL ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE A SALARIATILOR SI DISPONIBILIZATILOR DE LA S.C. OLTCHIM S.A.

 

Salariatii vor raspunsuri? 

Disponibilizatii au nemultumiri?

 
In data de 10.12.2014, intre orele 11 si 12, puteti afla raspunsuri direct de la sursa (Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor - vedeti convocatorul: http://i.imgur.com/nqWb4io.jpg?1): 
-PATRONII OLTCHIM - reprezentati de actionarul majoritar (Statul Roman) si de actionarii minoritari (cel mai semnificativ fiind PCC);
-ADMINISTRATORII JUDICIARI:
     - ROMINSOLV - reprezentat de av. Gheorghe Piperea;
     - BDO - reprezentată prin partener coordonator Niculaie Bălan;
-ADMINISTRATORUL SPECIAL - Bogdan Nicolae Codruţ Stănescu;
-CONDUCEREA OLTCHIM - Victor Avram, Mihail Talpasanu, Armand Laurentiu Spiru-Ciobescu, etc.

 

Haideti cu totii - salariati si disponibilizati, haideti in numar cat mai mare la Oltchim in data de 10.12.2014, ora 11:00, pentru a discuta cu reprezentantii “proprietarilor” Oltchim si conducerii Oltchim care sunt responsabili de soarta Oltchim, de soarta salariatilor si de neplata salariilor compensatorii catre disponibilizati.

 

Cititi si transmiteti mai departe!

Acest articol a fost șters de către autor (Arata detaliile)

2014-12-03 09:21


Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor din data de 10/11.12.2014
Musafir

#30163 Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor din data de 10/11.12.2014

2014-12-03 09:48

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor din data de 10/11.12.2014

 

Descriere Documente
Convocatorul Adunarii Generale  
  Convocator.pdf
  Convening notice.pdf
Formular de Procura speciala Formular procura speciala.doc
  Form for special proxy.doc
Formular de vot prin corespondenta Formular vot prin corespondenta.doc
  Form for voting by correspondence.doc
Situatia actiunilor si drepturilor de vot  
  Status of shares and voting rights.pdf
Material informativ Solicitare PCC.pdf
Proiect de Hotarare Proiect de hotarare AGOA.pdf
  OGMS draft decision.pdf
CREANTE SALARIALE LEGEA INSOLVENTEI 85/2006

#30164 Re: LEGEA 85/2006 si CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA ( CCM ).

2014-12-03 09:53

#30127: Societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective SC OLTCHIM SA RM VALCEA - LEGEA 85/2006 si CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA ( CCM ). 

 

 SA INVATATI TERMENUL ASTA SALARII SI CREANTE SALARIALE LEGE.

SALARII PLATI COMPENSATORII CCM SUMA NETA: 38.164.916 LEI
9 milioane de euro, valoarea salariilor compensatorii

LEGEA 85/2006:

 CAPITOLUL-I I
Dispozitii generale

Art. 3.

10. creantele salariale sunt creantele ce izvorasc din raporturi de munca între debitor si angajatii acestuia.
Aceste creante sunt înregistrate din oficiu în tabelul de creante de catre administratorul judiciar/lichidator;

33. operatiunea de compensare bilaterala (netting) presupune realizarea, în legatura cu unul sau mai multe contracte financiare calificate, a uneia sau a mai multora dintre urmatoarele operatiuni:
a) încetarea unui contract financiar calificat si/sau accelerarea oricarei plati sau îndepliniri a unei obligatii ori realizari a unui drept în baza unuia sau a mai multor contracte financiare calificate având ca temei un acord de compensare bilaterala (netting);
b) calcularea sau estimarea unei valori de compensare, valori de piata, valori de lichidare ori valori de înlocuire a oricareia dintre obligatiile sau drepturile la care se refera lit. a);
c) conversia într-o singura moneda a oricarei valori, calculata potrivit lit. b);
d) compensarea, pâna la obtinerea unei sume nete (off-set), a oricaror valori calculate potrivit lit. b) si convertite potrivit prevederilor lit. c);

34. prin acord de compensare bilaterala (acord de netting) se întelege:
a) orice întelegere sau clauza în cadrul unui contract financiar calificat dintre doua parti, prin care seprevede un netting al unor plati ori o îndeplinire a unor obligatii sau o realizare a unor drepturi prezente ori viitoare rezultând din sau având legatura cu unul ori mai multe contracte financiare calificate ("acord master de netting");

 

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata 2010 ABROGATA

 

#28378 CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA ( CCM )

CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA

Art38.

Al1.b) incepand cu 01.01.2012 se acorda o compensatie in functie de vechime,astfel:

1. pentru vechime intre 0 -5 ani o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii;

2. pentru vechime intre 5-15 ani o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii;

3. pentru vechime >15 ani o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii.

REGULAMENTUL DE SALARIZARE:
Art. 37.
Toate drepturile banesti cuvenite salariatilor se platesc inaintea oricaror obligatii banesti ale societatii.

Art. 38.
Al.1. In caz de faliment sau lichidare judiciara, salariatii au calitatea de creditori privilegiati, drepturile lor banesti urmand sa fie platite integral inainte de a-si revendica cota parte ceilalti creditori.
Al.2. Salariatilor li se va comunica in scris, pe baza de cerere scrisa adresata serviciului Financiar, dovezile eventualelor retineri legale efectuate.

Art. 39

Al.2. Intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului.

Ceea  ce a comunicat si ITM la solicitarea noastra:

".... art.166 alin4 din aceeasi lege "intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului."

SALARII PLATI COMPENSATORII CCM SUMA NETA: 38.164.916 LEI
9 milioane de euro, valoarea salariilor compensatorii

1.    17.106 lei pentru o vechime  intre 0 - 5 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
2.    34.212 lei pentru o vechime  intre 5 - 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
3.    51.318 lei pentru o vechime mai mare de 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;

#28420 Re: Re: CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA ( CCM ) si toate drepturile cuvenite salariatului, fiecaruia in functie de creantele neachitate inpotriva S.C. Oltchim S.A.

#29828 DECIZIE DE INCETARE A CONTRACTULUI INDIVIDUAL DE MUNCA DISPONIBILIZAT OLTCHIM :

#29830 CE SPUNE CODUL FISCAL DESPRE VENITURI SALARIALE?


Musafir

#30165 BREAKING NEWS: Victor Ponta va participa la înmormântarea preşedintelui Ion Cîlea

2014-12-03 09:55

 

Preşedintele executiv al PSD Vâlcea, deputatul Constantin Rădulescu, a primit vestea trecerii în nefiinţă a lui Ion Cîlea cu tristeţe, mâhnire şi durere în suflet. Parlamentarul susţine că a vorbit la cancelaria prim-ministrului Victor Ponta şi a prin sms-uri chiar cu premierul, acesta spunându-i că vineri, 5 decembrie a.c., va fi prezent la înmormântarea celui ce a fost preşedintele Consiliului Judeţean Vâlcea, Ion Cîlea.

„Sunt foarte supărat şi trist. Foarte multe detalii nu ştiu să vă dau. Am vorbit cu Valentin Cîlea, fiul preşedintelui Ion Cîlea, care mi-a spus că slujba de înmormântare va avea loc vineri, la ora 12.00, la Cimitirul Sf. Ion. Am vorbit şi la cancelaria premierului şi am discutat şi prin sms-uri cu Victor Ponta şi, dacă nu apare ceva neprevăzut, va fi prezent la înmormântarea lui Ion Cîlea. Vreau să mai transmit că sunt alături de familia îndurerată şi le transmit condoleanţele mele" – ne-a declarat preşedintele executiv al PSD Vâlcea, Constantin Rădulescu.

http://www.voceavalcii.ro/

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor din data de 10/11.12.2014
Musafir

#30166 Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor din data de 10/11.12.2014

2014-12-03 10:28

MORTII LOR, DAR MORTII NOSTRI!!!!!....???

#30167 VIDEO / Angajatii de la Oltchim, SARACI SI SUFERINZI chiar si dincolo de moarte

2014-12-03 13:32

VIDEO / Angajatii de la Oltchim, SARACI SI SUFERINZI chiar si dincolo de moarte -

http://www.kanald.ro/

 

....si muulti alti in aceeasi situatie asemanatoare.

Acest articol a fost șters de către autorul petiției (Arata detaliile)

2014-12-03 14:05


Acest articol a fost șters de către autorul petiției (Arata detaliile)

2014-12-03 14:08


maryan

#30170

2014-12-03 14:09

Mda intradevar este tragic ,daca acesti oameni au nevoie de alimente,haine ar fi bine sa lase un numar de telefon ,sant multi oameni cu suflet care le-ar mai alina suferinta.

Acest articol a fost șters de către autorul petiției (Arata detaliile)

2014-12-03 14:29



Musafir

#30172 Referendum limitare privilegii parlamentari

2014-12-03 15:02

http://www.petitieonline.com/referendum_cu_privire_la_drepturile_parlamentarilor

Referendum limitare privilegii parlamentari

 

Extras din petitie:

Informații importante pentru semnatarii petiției:

 

  • dacă fiecare semnatar ar distribui petiția către alte 3 persoane (ex. Facebook), iar acestea la rândul lor ar semna și ar distribui fiecare către alte 3 persoane, atunci s-ar putea strânge în 13 pași mai mult de 500 mii de semnături (1+3+3*3+3*3*3+...)
  • din acest motiv, este foarte importantă, pe lângă semnare, și distribuirea petiției, pentru că doar în acest fel se poate strânge un număr suficient de mare de semnături
  • un referendum cu caracter național poate fi inițiat de către (vezi link):
    • președinte
    • un sfert dintre parlamentari (exclus în acest caz :)
    • 500 mii cetățeni cu drept de vot (semnături olografe + date personale)
  • cea mai facilă variantă pare a fi strângerea de semnături prin intermediul unei petiții online, iar în momentul în care aceasta are o susținere suficient de puternică (mai mult de 500 mii semnături), ea poate fi trimisă spre atenția președintelui/presei (în acest fel președintele poate avea legitimitatea necesară pentru a propune referendumul)

 


Musafir

#30173 D LE CERNEV,SA STI CA AI PE CONSTIINTA PE D L CILEA,L AI TERORIZAT,STI PREA BINE CE TI SPUN

2014-12-03 15:17

Societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective SC OLTCHIM SA RM VALCEA

#30174 Re: Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor din data de 10/11.12.2014

2014-12-03 15:27

#30166 Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata 2010 ABROGATA

Sectiunea 5 - Planul

Art. 94
(1) Urmatoarele categorii de persoane vor putea propune un plan de reorganizare in conditiile de mai jos:
a) debitorul, cu aprobarea adunarii actionarilor/asociatilor, in termen de 30 de zile de la afisarea tabelului definitiv de creante, cu conditia formularii, potrivit art.28, a intentiei de reorganizare, daca procedura a fost declansata de acesta, si potrivit art.33 alin.(6), in cazul in care procedura a fost deschisa ca urmare a cererii unuia sau a mai multor creditori;
b) administratorul judiciar, de la data desemnarii sale si pana la implinirea unui termen de 30 de zile de la data afisarii tabelului definitiv al creantelor, cu conditia sa-si fi manifestat aceasta intentie pana la votarea raportului prevazut la art.59 alin.(2);
c) unul sau mai multi creditori care si-au anuntat aceasta intentie pana la votarea raportului prevazut la art.59 alin.(2), detinand impreuna cel putin 20% din valoarea totala a creantelor cuprinse in tabelul definitiv, in termen de 30 de zile de la data afisarii tabelului definitiv al creantelor.
(2) La cererea oricarei parti interesate, judecatorul-sindic poate scurta, pentru motive temeinice, perioadele prevazute la alin.(1).
(3) Planul va putea sa prevada fie restructurarea si continuarea activitatii debitorului, fie lichidarea unor bunuri din averea acestuia, fie o combinatie a celor doua variante de reorganizare.
(4) Nu vor putea propune un plan de reorganizare debitorul care, intr-un interval de 5 ani anteriori formularii cererilor introductive, a mai fost subiect al procedurii instituite in baza prezentei legi si nici debitorul care a fost condamnat definitiv pentru falsificare sau pentru infractiuni prevazute in Legea concurentei nr.21/1996, sau ai carui administratori, directori si/sau asociati au fost condamnati definitiv pentru: bancruta frauduloasa, gestiune frauduloasa, abuz de incredere, inselaciune, delapidare, marturie mincinoasa, infractiuni de fals ori infractiuni prevazute in Legea concurentei nr.21/1996, in ultimii 5 ani anteriori deschiderii procedurii.
(5) Nerespectarea termenelor prevazute la alin.(1) conduce la decaderea partilor respective din dreptul de a depune un plan de reorganizare si, ca urmare, la trecerea, din dispozitia judecatorului-sindic, la faliment.
Art. 95
(1) Planul de reorganizare va indica perspectivele de redresare in raport cu posibilitatile si specificul activitatii debitorului, cu mijloacele financiare disponibile si cu cererea pietei fata de oferta debitorului, si va cuprinde masuri concordante cu ordinea publica, inclusiv in ceea ce priveste modalitatea de selectie, desemnare si inlocuire a administratorilor si a directorilor.
(2) Planul de reorganizare va cuprinde in mod obligatoriu programul de plata a creantelor.
(3) Executarea planului de reorganizare nu va putea depasi 3 ani, socotiti de la data confirmarii.
(4) La recomandarea administratorului judiciar, dupa trecerea unui termen de cel mult 18 luni de la confirmarea planului, aceasta perioada va putea fi extinsa cu cel mult inca o perioada de un an, daca propunerea este votata de cel putin doua treimi din creditorii aflati in sold la acea data.
(5) Planul de reorganizare va mentiona:
a) categoriile de creante care nu sunt defavorizate, in sensul legii;
b) tratamentul categoriilor de creante defavorizate;
c) daca si in ce masura debitorul, membrii grupului de interes economic, asociatii din societatile in nume colectiv si asociatii comanditati din societatile in comandita vor fi descarcati de raspundere;
d) ce despagubiri urmeaza a fi oferite titularilor tuturor categoriilor de creante, in comparatie cu valoarea estimativa ce ar putea fi primita prin distribuire in caz de faliment; valoarea estimativa se va calcula la data propunerii planului.
(6) Planul va specifica masurile adecvate pentru punerea sa in aplicare, cum ar fi:
A. pastrarea, in intregime sau in parte, de catre debitor, a conducerii activitatii sale, inclusiv dreptul de dispozitie asupra bunurilor din averea sa, cu supravegherea activitatii sale de catre administratorul judiciar desemnat in conditiile legii;
B. obtinerea de resurse financiare pentru sustinerea realizarii planului si sursele de provenienta a acestora;
C. transmiterea tuturor sau a unora dintre bunurile averii debitorului catre una sau mai multe persoane fizice sau juridice, constituite anterior sau ulterior confirmarii planului;
D. fuziunea debitorului, in conditiile legii;
E. lichidarea tuturor sau a unora dintre bunurile averii debitorului, separat sau in bloc, libere de orice sarcini, sau distribuirea acestora catre creditorii debitorului, in contul creantelor pe care acestia le au fata de averea debitorului;
F. lichidarea partiala sau totala a activului debitorului in vederea executarii planului se face potrivit art.116-120;
G. modificarea sau stingerea garantiilor reale, cu acordarea obligatorie, in beneficiul creditorului garantat, a unei garantii sau protectii echivalente, in conditiile prevazute la art.39 alin.(2) lit.c);
H. prelungirea datei scadentei, precum si modificarea ratei dobanzii, a penalitatii sau a oricarei alte clauze din cuprinsul contractului sau a celorlalte izvoare ale obligatiilor sale;
I. modificarea actului constitutiv al debitorului, in conditiile legii;
J. emiterea de titluri de valoare de catre debitor sau oricare dintre persoanele mentionate la lit.C si D, in conditiile prevazute de Legea nr.31/1990 privind societatile comerciale si de Legea nr.297/2004 privind piata de capital. Pentru inscrierea in plan a unei emisiuni de titluri de valoare este necesar acordul expres, in scris, al creditorului care urmeaza sa primeasca titlurile de valoare emise, acord ce se va da inainte de admiterea planului de catre judecatorul-sindic, in conformitate cu prevederile art.98 alin.(3). Prin exceptie de la prevederile art.205 alin.(2) din Legea nr.297/2004 privind piata de capital, operatiunile cuprinse la acest punct sunt considerate operatiuni exceptate in sensul art.205 alin.(1) din acea lege;
K. prin derogare de la prevederile lit.J, planul de reorganizare nu poate prevedea conversia creantelor bugetare in titluri de valoare;
L. inserarea in actul constitutiv al debitorului - persoana juridica - sau al persoanelor mentionate la lit.C si D a unor prevederi:
a) de prohibire a emiterii de actiuni fara drept de vot;
b) de determinare, in cazul diferitelor categorii de actiuni ordinare, a unei distributii corespunzatoare a votului intre aceste categorii;
c) in cazul categoriilor de actiuni preferentiale cu dividend prioritar fata de alte categorii de actiuni, de reglementare satisfacatoare a numirii administratorilor reprezentand categoriile de actiuni respective in ipoteza neonorarii obligatiei de plata a dividendelor.
(7) Prin derogare de la prevederile Legii nr.31/1990 privind societatile comerciale si ale Legii nr.297/2004 privind piata de capital, planul propus de creditori poate prevedea modificarea, fara acordul statutar al membrilor sau asociatilor/actionarilor debitorului, a actului constitutiv, daca se indeplinesc cumulativ urmatoarele conditii:
a) planul propus de debitor ofera o recuperare mai redusa a creantelor debitorului; b) in caz de faliment, membrilor sau asociatilor/actionarilor debitorului nu li s-ar cuveni nimic din distribuire;
c) membrii sau asociatii/actionarii debitorului refuza sa participe la planul propus de creditori.
(8) Inregistrarea mentiunii in registrul comertului va fi solicitata de administratorul judiciar pe cheltuiala debitorului, pe baza hotararii de confirmare a planului de reorganizare, care se va publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a VI-a.
Art. 96
(1) In vederea administrarii eficiente a procedurii, planul poate desemna o categorie separata de creante, compusa numai din acele creante chirografare care, in sensul art.49 alin.(1), apartin furnizorilor fara de care activitatea debitorului nu se poate desfasura si care nu pot fi inlocuiti. Lista acestor creante trebuie confirmata de administratorul judiciar.
(2) Planul va stabili acelasi tratament pentru fiecare creanta din cadrul unei categorii distincte, cu exceptia cazului in care detinatorul unei creante din categoria respectiva consimte un tratament mai putin favorabil pentru creanta sa.
Art. 97
Nu se considera modificare a creantei sau a conditiilor de realizare a acesteia situatia in care planul propus prevede revenirea la conditiile de realizare a creantei anterioare survenirii evenimentelor care au condus la modificarea conditiilor respective, cum ar fi neplata uneia sau a mai multor rate scadente ale unui imprumut, la termenele si in conditiile stipulate in contract, care conduce la accelerarea platii intregului rest al imprumutului.
Art. 98
(1) Cate o copie de pe planul propus va fi depusa la grefa tribunalului si la oficiul registrul comertului sau, dupa caz, la registrul societatilor agricole si va fi comunicata debitorului, prin administratorul special, administratorului judiciar si comitetului creditorilor.
(2) Judecatorul-sindic va convoca o sedinta, in termen de 20 de zile de la inregistrarea planului la tribunal, la care vor fi citati cei care au propus planul si persoanele mentionate la alin.(1) si in care planul va fi admis sau respins de judecatorul-sindic, dupa audierea persoanelor citate.
(3) Judecatorul-sindic va putea admite un plan propus de partile legal indreptatite, care contine toate informatiile prevazute de prezenta lege. Judecatorul-sindic poate sa ceara unui practician in insolventa sa-si exprime o opinie privind posibilitatea de realizare a planului, inainte de admiterea lui.
(4) Daca au fost exprimate mai multe intentii de depunere a unor planuri de reorganizare, judecatorul-sindic va fixa un termen maxim pana la care acestea pot fi depuse, cu respectarea dispozitiilor art.74 alin.(2), astfel incat votarea planurilor admise sa se faca in aceeasi sedinta a adunarii creditorilor.
Art. 99
(1) Dupa admiterea planului, judecatorul-sindic va dispune administratorului judiciar convocarea adunarii creditorilor si a debitorului intr-un termen cuprins intre 20 si 25 de zile, dar nu mai inainte de afisarea tabelului definitiv al creantelor.
(2) Judecatorul-sindic va dispune administratorului judiciar, in termen de 5 zile de la admitere, publicarea unui anunt referitor la propunerea planului in Buletinul procedurilor de insolventa, cu indicarea celui care l-a propus, a datei cand se va vota cu privire la plan si a faptului ca este admisibila votarea prin corespondenta, precum si a datei de confirmare a planului, care nu va depasi 15 zile de la data exprimarii votului asupra planului.
(3) Actionarii si creditorii cu titluri de valoare la purtator vor trebui sa depuna originalele la administrator cu cel putin 5 zile inainte de data fixata pentru exprimarea votului, sub sanctiunea decaderii din dreptul de a vota.
(4) Din momentul publicarii, toate partile interesate vor fi socotite ca au cunostinta de plan si de data de exprimare a votului. In toate cazurile, debitorul va asigura posibilitatea consultarii planului la sediul sau, pe cheltuiala solicitantului.
Art. 100
(1) La inceputul sedintei de vot, administratorul judiciar va informa creditorii prezenti despre voturile valabile primite in scris.
(2) Fiecare creanta beneficiaza de un drept de vot, pe care titularul acesteia il exercita in categoria de creante din care face parte creanta respectiva.
(3) Urmatoarele creante constituie categorii distincte de creante, care voteaza separat:
a) creditorii cu creante garantate;
b) creditorii bugetari;
c) creditorii chirografari stabiliti conform art.96 alin.(1);
d) ceilalti creditori chirografari.
(4) Un plan va fi socotit acceptat de catre o categorie de creante daca in categoria respectiva planul este acceptat de catre o majoritate absoluta din valoarea creantelor din acea categorie.
(5) Categoriile care, direct sau indirect, controleaza, sunt controlati sau se afla sub control comun cu debitorul, in sensul legislatiei pietei de capital, pot participa la sedinta, dar pot vota cu privire la plan doar in cazul in care acesta le acorda mai putin decat ar primi in cazul falimentului.
Art. 101
(1) La data stabilita, un plan va fi confirmat de catre judecatorul-sindic, daca sunt intrunite cumulativ urmatoarele conditii:
A. cel putin jumatate plus una din categoriile de creante mentionate in programul de plati, dintre cele mentionate la art.100 alin.(3), accepta sau sunt socotite ca accepta planul, cu conditia ca minimum una dintre categoriile defavorizate sa accepte planul;
B. in cazul in care sunt doar doua categorii, planul se considera acceptat in cazul in care categoria cu valoarea totala cea mai mare a creantelor a acceptat planul;
C. fiecare categorie defavorizata de creante care a respins planul va fi supusa unui tratament corect si echitabil prin plan.
(2) Tratament corect si echitabil exista atunci cand sunt indeplinite cumulativ urmatoarele conditii:
a) nici una dintre categoriile care resping planul si nici o creanta care respinge planul nu primesc mai putin decat ar fi primit in cazul falimentului;
b) nici o categorie sau nici o creanta apartinand unei categorii nu primeste mai mult decat valoarea totala a creantei sale;
c) in cazul in care o categorie defavorizata respinge planul, nici o categorie de creante cu rang inferior categoriei defavorizate neacceptate, astfel cum rezulta din ierarhia prevazuta la art.100 alin.(3), nu primeste mai mult decat ar primi in cazul falimentului.
(3) Doar un singur plan de reorganizare va fi confirmat.
(4) Confirmarea unui plan de reorganizare impiedica propunerea, admiterea, votarea sau confirmarea oricarui alt plan.
Art. 102
(1) Cand sentinta care confirma un plan intra in vigoare, activitatea debitorului este reorganizata in mod corespunzator; creantele si drepturile creditorilor si ale celorlalte parti interesate sunt modificate astfel cum este prevazut in plan. In cazul intrarii in faliment ca urmare a esuarii planului sau a unei executari silite, planul confirmat va fi socotit ca o hotarare definitiva si irevocabila impotriva debitorului.
Pentru executarea silita a acestor creante, calitatea de titlu executoriu o va avea sentinta de confirmare a planului.
(2) Creditorii conserva actiunile lor, pentru intreaga valoare a creantelor, impotriva codebitorilor si a fidejusorilor debitorului, chiar daca au votat pentru acceptarea planului.
(3) Daca nici un plan nu este confirmat si termenul pentru propunerea unui plan, in conditiile art.94, a expirat, judecatorul-sindic va dispune inceperea de indata a procedurii falimentului, in conditiile art.107 si urmatoarele.
(4) Remuneratiile persoanelor angajate in temeiul art.10, art.19 alin.(2), art.23, 24 si al art.98 alin.(3) si alte cheltuieli administrative vor fi achitate la momentul prevazut, dupa caz, de lege, cu exceptia cazurilor in care partile interesate ar accepta, in scris, alte termene de plata. Planul trebuie sa precizeze in programul de plati cum va fi asigurata aceasta plata.
(5) Plata va putea fi facuta trimestrial, pe baza de acte legale.


Musafir

#30175 Re: Salariile disponibilizaţilor de la Oltchim au ajuns credite negarantate.

2014-12-03 15:31

#30161: - Salariile disponibilizaţilor de la Oltchim au ajuns credite negarantate. 

 Toata conducerea oltchim trebuie sa raspunda penal  in fata legi pentru ca au incalcat legea cu salarile care nu ne au fost platite.