Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!


Musafir

#28776 Re: Premierul Ponta: "Oltchimul poate fi salvat, nu în formula cu 3.200 de angajaţi"

2014-11-09 16:34

#27046: - Premierul Ponta: "Oltchimul poate fi salvat, nu în formula cu 3.200 de angajaţi" 

 MINCIUNILE MARCA PONTA SI PSD, STA DOVADA MINCIUNA SI IMBARLIGAREA CREATA DIN GLASUL LUI SI VORBELE SALE, ODIOS SI NEMERNIC, FANTEZISMELE SI DEZINFORMARE LA NIVEL DE PRIM MINISTRU ROMANIA:

Premierul Ponta: "Oltchimul poate fi salvat, nu în formula cu 3.200 de angajaţi"

2014-10-01 19:09

"Am spus-o atunci: nu pot să rămână toţi angajaţii. Iar cei care pleacă primesc 24 de salarii compensatorii [ FALS ], şi în primul rând şi-au primit salariile la zi [ FALS]", a spus Victor Ponta joi seara, la TVR, într-o Ediţie Specială.

17 Mai 2013, 09:46 (actualizat 17 Mai 2013 )

Premierul României, Victor Ponta, a declarat joi seară la TVR, într-o Ediţie Specială, că Oltchimul poate fi salvat cu doar 2.000 de angajaţi. Ponta a subliniat că alternativa disponibilizărilor ar fi fost lacătul pe uşă. Premierul a apreciat că niciun investitor nu ar cumpăra o companie cu o datorie de 800 de milioane euro.

Victor Ponta: "Oltchimul poate fi salvat, nu în formula 3.200 de angajaţi. Am spus-o atunci: nu pot să rămână toţi angajaţii. Iar faptul că cei care pleacă primesc 24 de salarii compensatorii, şi în primul rând şi-au primit salariile la zi. Nu ştiu cum e la TVR, dacă aveţi atâtea salarii compensatorii, în lumea privată sigur nu există".

900 de salariaţi ai companiei Oltchim, 600 de la Râmnicu Vâlcea şi încă 300 de la divizia Petrochimică Bradu de la Piteşti urmează să fie concediaţi săptămâna aceasta.

Premierul a vorbit şi despre privatizarea CFR Marfă şi a precizat că procedura a fost reluată după consultări cu FMI: "Probabil din cauza termenelor foarte scurte, fiecărei firme îi lipsea ceva. Niciodată nu s-a făcut o privatizare atât de repede, pentru că avem o sabie a lui Damocles, care este bordul FMI de la sfârşitul lui iunie. Am pus condiţii foarte  dure, pentru că puteam să punem condiţii foarte laxe şi ne trezeam iarăşi cu Dan Diaconescu cu banii în pungă".

Şeful Executivului a mai anunţat că aproximativ 2.000 de angajaţi din companiile de stat vor fi disponibilizaţi, anul acesta, şi 10.000 - în următorii şase ani. Ponta a mai spus că România a înregistrat o creştere economică mai ales din exporturi, apoi din energie şi din previziunile pe agricultură: "Unde avem o scădere importantă, de aproape 8%, este la impozitul pe profit, pentru că avem un fenomen economico-social, al intrărilor în insolvenţă. Avem o creştere importantă a intrărilor în insolvenţă".

Premierul a anunţat că TVA-ul la pâine va fi redus experimental, pe tot lanţul, din a doua parte a anului. Ponta le-a cerut reprezentanţilor din panificaţie să ajute guvernul prin indicarea zonelor unde există probleme: "FMI-ul a spus că nu merge pe promisiuni. Că reduceţi TVA-ul şi, uite, o să fie mai puţină evaziune şi o să aveţi încasări mai bune. Deocamdată reduceţi TVA-ul la pâine pe tot lanţul, pentru sementrul 2. Asta înseamnă că din altă parte, la rectificare, puneţi 250 de milioane".

Victor Ponta a dat asigurări că autostrăzile Comarnic-Braşov, Piteşti-Craiova şi Centura Sud vor fi finalizate. Totul depinde, însă, de deblocarea programului de transport, aşteptată pe 15 iunie.

http://stiri.tvr.ro/premierul-ponta-oltchimul , => DAR SA-L ASCULTATI CEEA CE SPUNE, ESTE VIDEO IN LINK.


Musafir

#28777 Re: Re: CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA ( CCM )

2014-11-09 16:37

#26356: - CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA ( CCM ) 

 

Decizia din data de 15.05.2013  DECIDE: Art. 6 - Prezenta decizie isi produce efectele de la data comunicarii sale.*SI ART. 41 DIN CCM CARE SPECIFICA ACEEASI DECIZIE.  (BANII TREBUIAU ACHITATI PE LOC 15.05.2013)

CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA:  Art.36, Art. 37 si Art.42,Art38.

Al1.b) incepand cu 01.01.2012 se acorda o compensatie in functie de vechime,astfel:

1. pentru vechime intre 0 -5 ani o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii;

2. pentru vechime intre 5-15 ani o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii;

3. pentru vechime >15 ani o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii.

REGULAMENTUL DE SALARIZARE:
Art. 37.
Toate drepturile banesti cuvenite salariatilor se platesc inaintea oricaror obligatii banesti ale societatii.

Art. 38.
Al.1. In caz de faliment sau lichidare judiciara, salariatii au calitatea de creditori privilegiati, drepturile lor banesti urmand sa fie platite integral inainte de a-si revendica cota parte ceilalti creditori.
Al.2. Salariatilor li se va comunica in scris, pe baza de cerere scrisa adresata serviciului Financiar, dovezile eventualelor retineri legale efectuate.

Art. 39

Al.2. Intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului.

Ceea  ce a comunicat si ITM la solicitarea noastra:

".... art.166 alin4 din aceeasi lege "intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului."

SALARII PLATI COMPENSATORII CCM SUMA NETA: 38.164.916 LEI

1.    17.106 lei pentru o vechime  intre 0 - 5 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
2.    34.212 lei pentru o vechime  intre 5 - 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
3.    51.318 lei pentru o vechime mai mare de 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;

CONTRACT INDIVIDUAL DE MUNCĂ

M. Drepturi si obligatii generale ale partilor

1. Salariatul are , in principal, urmatoarele drepturi:

    a) dreptul la salarizare pentru munca depusa;

    n) alte drepturi prevăzute de lege sau de contractele colective de muncă aplicabile

4. Angajatorului ii revin, in principal, urmatoarele obligatii:

  a) sa inmaneze salariatului un exemplar din contractul individual de munca, anterior inceperii activitatii;

    a¹) sa acorde salariatului toate drepturile ce decurg din contractele individuale de munca, din contractul colectiv de munca aplicabil si din lege;

   c) sa acorde salariatilor toate drepturile ce decurg din lege, din contractul colectiv de munca aplicabil si din contractele individuale de munca;

    d) sa elibereze, la cerere, un document care sa ateste calitatea de salariat a solicitantului, respectiv activitatea de acesta, durata activitatii, salariul, vechimea in munca, in meserie si specialitate;

   g) sa infiinteze registrul general de evidenta a salariatilor si sa opereze inregistrarile prevazute de lege;

      i) sa asigure confidentialitatea datelor cu caracter personal ale salariatilor.


Musafir

#28778 Re: Re: Re: Re: CE SPUNE CODUL FISCAL DESPRE VENITURI SALARIALE?

2014-11-09 16:41

#27041: - Re: Re: Re: CE SPUNE CODUL FISCAL DESPRE VENITURI SALARIALE? SI PE MINE DE CE MA OPRESTE FISCUL (ANAF), SA-MI SPUNA BA.... AU FACUT NISTE NATARAI...., NISTE CHESTIII....?????? SI MI-AU ARUNCAT SI O HARTIE, CICA ASA AU ZIS EI.....!!!!!!!!!

 

#26358: - Re: Re: CE SPUNE CODUL FISCAL DESPRE VENITURI SALARIALE? SI PE MINE DE CE MA OPRESTE FISCUL (ANAF), SA-MI SPUNA BA.... AU FACUT NISTE NATARAI...., NISTE CHESTIII....?????? SI MI-AU ARUNCAT SI O HARTIE, CICA ASA AU ZIS EI.....!!!!!!!!!

 

Legea 571/2003 coroborată cu HG 44/2004 privind

Codul fiscal

cu normele metodologice de aplicare

 

Text  valabil pentru anul 2014, actualizat prin mijloace informatice. Aceasta nu este o republicare.

 

Ultima actualizare: Ordonanţa  Guvernului nr. 46  din 26 iunie 2014

http://static.anaf.ro/

CAP. 3

Venituri din salarii

ART. 55 Definirea veniturilor din salarii

(1) Sunt considerate venituri din salarii toate veniturile în bani şi/sau în natură obţinute (deci obtinute nu datorate) de o persoană fizică ce desfăşoară o activitate în baza unui contract individual de muncă sau a unui statut special prevăzut de lege, indiferent de perioada la care se referă, de denumirea veniturilor ori de forma sub care ele se acordă, inclusiv indemnizaţiile pentru incapacitate temporară de muncă.

ART. 59 Obligaţii declarative ale plătitorilor de venituri din salarii

(1) Plătitorii de venituri cu regim de reţinere la sursă a impozitului au obligaţia să completeze şi să depună declaraţia privind calcularea şi reţinerea impozitului pentru fiecare beneficiar de venit în termenul prevăzut la art. 93 alin. (2) {la ANAF}.

DECIZIE DE INCETARE A CONTRACTULUI INDIVIDUAL DE MUNCA DISPONIBILIZAT OLTCHIM

#28779 Re: DECIZIE DE INCETARE A CONTRACTULUI INDIVIDUAL DE MUNCA DISPONIBILIZAT OLTCHIM :

2014-11-09 16:44

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

DECIZIA NR... DIN DATA DE 15.05.2013.

Sentinta nr. 617 din 30.01.2013 pronuntata de Tribunalul Valcea in dosarul 887/90/2013

http://portal.just.ro/

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata 2010 ABROGATA

  • Legea nr. 85/2006 privind procedura insolventei, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 359 din 21 aprilie 2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 381/2009 privind introducerea concordatului preventiv si mandatului ad-hoc, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 870 din 14 decembrie 2009, cu modificarile ulterioare;
  • Ordonanta Guvernului nr. 10/2004 privind falimentul institutiilor de credit, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 84 din 30 ianuarie 2004, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 278/2004, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • sectiunile 1-3 ale capitolului III, capitolul IV si art. 83 din Legea nr. 503/2004 privind redresarea financiara, falimentul, dizolvarea si lichidarea voluntara in activitatea de asigurari, republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 453 din 23 iulie 2013;
  • Legea nr. 637/2002 cu privire la reglementarea raporturilor de drept international privat in domeniul insolventei, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 931 din 19 decembrie 2002, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • art. 175 din Legea nr. 187/2012 pentru punerea in aplicare a Legii nr. 286/2009 privind Codul penal, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 757 din 12 noiembrie 2012, cu modificarile ulterioare, precum si art. 81 din Legea nr. 255/2013 pentru punerea in aplicare a Legii nr. 135/2010 privind Codul de procedura penala si pentru modificarea si completarea unor acte normative care cuprind dispozitii procesual penale, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 515 din 14 august 2013;
  • orice alte dispozitii contrare, chiar daca acestea sunt cuprinse in legi speciale.
Atentie! Procesele incepute inainte de intrarea in vigoare a noii legi Legea 85/2014 raman supuse legii aplicabile anterior acestei date.

 S.C.Oltchim S.A se judeca pe legea insolventei aprobata de judecatorul-sindic in ianuarie 2013.

#28417 Legea nr. 53 din 2003 - Codul Muncii (republicat si actualizat 2013)

 CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA ( CCM )SC OLTCHIM SA RM VALCEA

#28418 OUG nr. 36/2013 - aplicarea in perioada 2013-2018

#28419 Re: Re: H.G. 241/08.05.2013

 DECIDE:

Incepand cu data de 14.06.2013, inceteaza contractul individual de munca (CIM ):

#28420 Re: Re: CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA ( CCM ) si toate drepturile cuvenite salariatului, fiecaruia in functie de creantele neachitate inpotriva S.C. Oltchim S.A.

  CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA:  Art.36, Art. 37 si Art.42,

Art38.

Al1.b) incepand cu 01.01.2012 se acorda o compensatie in functie de vechime,astfel:

1. pentru vechime intre 0 -5 ani o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii;

2. pentru vechime intre 5-15 ani o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii;

3. pentru vechime >15 ani o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii.

REGULAMENTUL DE SALARIZARE:
Art. 37.
Toate drepturile banesti cuvenite salariatilor se platesc inaintea oricaror obligatii banesti ale societatii.
Art. 38.
Al.1. In caz de faliment sau lichidare judiciara, salariatii au calitatea de creditori privilegiati, drepturile lor banesti urmand sa fie platite integral inainte de a-si revendica cota parte ceilalti creditori.
Al.2. Salariatilor li se va comunica in scris, pe baza de cerere scrisa adresata serviciului Financiar, dovezile eventualelor retineri legale efectuate.

Art. 39

Al.2. Intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului.

Ceea  ce a comunicat si ITM la solicitarea noastra:

".... art.166 alin4 din aceeasi lege "intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului."

SALARII PLATI COMPENSATORII CCM SUMA NETA: 38.164.916 LEI (9 milioane euro) la 929 salariati(602 în Vâlcea şi 327 în Piteşti) disponibilizati:

1.    17.106 lei pentru o vechime  intre 0 - 5 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
2.    34.212 lei pentru o vechime  intre 5 - 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
3.    51.318 lei pentru o vechime mai mare de 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;

Art. 6 - Prezenta decizie isi produce efectele de la data comunicarii sale.*SI ART. 41 DIN CCM CARE SPECIFICA ACEEASI DECIZIE.  (BANII TREBUIAU ACHITATI PE LOC 15.05.2013)

CREÁNȚĂ s.f. Drept pe care îl are creditorul asupra unei sume de bani ce i se datorează; (concr.) titlu, înscris care confirmă acest drept. [Pron. cre-an-. / < fr. créance].

Sursa: DN (1986) | Adăugată de LauraGellner | Semnalează o greșeală | Permalink

CREÁNȚĂ s.f. act prin care se constată dreptul creditorului de a primi o sumă de bani de la debitor. (< fr. créance)
Sursa: MDN (2000) | Adăugată de raduborza | Semnalează o greșeală | Permalink

#28421 Re: Re: CE SPUNE CODUL FISCAL DESPRE VENITURI SALARIALE

Societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective SC OLTCHIM SA RM VALCEA

#28780 Re: Re: Re: Re: Tribunalul Vâlcea a decis intrarea "Oltchim" în insolvenţă

2014-11-09 16:45

#28426: SINDICATELE SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA !!!!! - Re: Re: Tribunalul Vâlcea a decis intrarea "Oltchim" în insolvenţă SI PE MINE DE CE MA OPRESTE FISCUL (ANAF), SA-MI SPUNA BA.... AU FACUT NISTE NATARAI...., NISTE CHESTIII....?????? SI MI-AU ARUNCAT SI O HARTIE, CICA ASA AU ZIS EI.....!!!!!!!!!

 

#27146: - Tribunalul Vâlcea a decis intrarea "Oltchim" în insolvenţă CE ESTE PE PETITIE ESTE SCRIS SI-N DECIZIE SI TOT CE EXSITA SUNT PUBLICE, AI INTELES.

 

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

Sentinta nr. 617 din 30.01.2013 pronuntata de Tribunalul Valcea in dosarul 887/90/2013

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata 2010 ABROGATA

#28378 CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA ( CCM )

http://portal.just.ro/

Portal  > Tribunalul VÂLCEA  > Informaţii dosar

Informaţii generale

Nr. unic (nr. format vechi) : 887/90/2013
Data inregistrarii 25.01.2013
Data ultimei modificari: 30.07.2014
Sectie: a II a CIVILA
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului - L85/2006 art.27 alin.5
Stadiu procesual: Fond

Musafir

#28781 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Administratorii judiciari, acuzati de devalizarea Oltchim

2014-11-09 17:04

#26409: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Administratorii judiciari, acuzati de devalizarea Oltchim  

 

Ziarul Financiar a avut ieri o discuţie cu Gheorghe Piperea, administrator judiciar la Oltchim, şi Petre Ianc, fost director general în Ministerul Economiei, despre stadiul insolvenţei de la Oltchim şi ce soluţii sunt pentru punerea pe picioare a companiei.

Care e situaţia acum la Oltchim?

Gheorghe Piperea: După două luni şi jumătate de la deschiderea procedurii insol­venţei, pacientul Oltchim este stabilizat. Sunt două elemente care mă fac să spun acest lucru. În primul rând nivelul producţiei s-a stabilizat la 23-25% din capacitate.

Încercăm ca până la finalul lunii să obţinem finanţarea de capital de lucru, 15 milioane cash şi încă 35 de milioane în contracte, care să ne ducă la 65%, despre care s-a spus că e nivelul de breakeven pentru Oltchim.

În acelaşi timp, salariaţii pentru care există o intenţie de restructurare, suspendată deocamdată, sunt plătiţi atât din fondurile de la  AJOFM, cât şi din fondurile societăţii. În momentul de faţă, există însă o restanţă salarială pe luna februarie, dar ea va fi achitată foarte curând.

De la un nivel de pierdere de 4,5 milioane de euro pe lună, am redus pierderile cu peste 3 milioane. Sperăm în mai să ajungem la zero.

Principala sarcină a administratorului judiciar în cadrul unei proceduri de insolvenţă este să maximizeze averea debitorului şi face acest lucru prin creşterea veniturilor, respectiv reducerea costurilor. Deocamdată creşterea veniturilor depinde de nişte condiţionalităţi, de obţinerea finanţării capitalului de lucru, dar costurile au fost reduse substanţial şi putem spune că până la sfârşitul lunii vom ajunge pe zero.

Ce soluţii întrevedeţi pentru Oltchim pentru perioada următoare?

Gheorghe Piperea: Există trei paliere care trebuie avute în vedere.

Dacă vorbim de insolvenţă, această procedură are nişte termene pe care nu le putem încălca. Pe data de 19 iunie, preconizăm că se vor soluţiona contestaţiile la tabelul preliminar, depus săptămâna trecută.

După ce se vor soluţiona aceste contestaţii vom avea un tabel definitiv, după care urmează un termen de 30 de zile în care trebuie să depunem planul de reorganizare, fie noi, fie debitorul prin administratorul special. Soluţia e ca acest plan de reorganizare să fie cosemnat de noi şi de administratorul special, care e reprezentantul acţionarului majoritar.

Cel de-al doilea palier e operaţional. În momentul de faţă, societatea funcţionează la 23% din capacitatea de producţie. Încercăm să obţinem nişte contracte cu traderii. Furnizorul de propilenă ne-a anunţat zilele trecute că poate să ridice livrarea de propilenă la 5.000 de tone pe lună, ceea ce înseamnă aproape jumătate din capacitatea totală a Oltchim pe partea de propilenă.

Principala problema este energia electrică. Aceasta este foarte costi­sitoare. Între timp, ea a fost redusă însă de la 80 de euro pe MW la 69 euro/ MW. Consumul maxim este de 110 euro/MW.

Ca să funcţionezi la capacitate maximă trebuie să pui în funcţiune electroliza cu mercur, care este relativ învechită din punct de vedere energetic şi consumă jumătate din energie. A cumpăra această energie acum, când nu suntem siguri că putem vinde la întreaga capacitate, este periculos.

În ceea ce priveşte al treilea palier, noi pregătim în momentul de faţă nu doar schiţa planului de organizare. Nu orice visător poate să facă un plan de reorganizare la Oltchim. Există doar trei persoane care pot face acest lucru: administratorul special (Bogdan Stă­nescu), adică acţionarul majoritar, administra­torul judiciar şi orice creditor care are minim 20% din creanţe. În această postură sunt AVAS şi Electrica.

Vorbim despre creditori care au o expunere de 793 de milioane de euro, cu şanse foarte mari să piardă o mare parte din aceste creanţe. Ei nu vor vota un plan de reorganizare „fantezist“, ci unul care include cel puţin două condiţii: e fezabil, inclusiv la nivel operaţional şi la nivel de plăţi şi asigură un tratament echitabil pentru creditori.

Judecătorul sindic este cel care are un cuvântul final în planul de reorganizare. Noi lucrăm la pregătirea acestui plan de reorga­nizare, dar şi la pregătirea privatizării. La pregătirea privatizării noi încercăm să încheiem nişte contracte care să ne asigure o precalificare a unui investitor.

http://www.zf.ro/ => DAR SA-L ASCULTATI CEEA CE SPUNE, ESTE VIDEO IN LINK.


Musafir

#28782 Re: Re: Cum este domnii Piperea si Borza, strambati din nas domnului Blanculescu la TVR1

2014-11-09 17:05

#26411: - Re: Cum este domnii Piperea si Borza, strambati din nas domnului Blanculescu la TVR1 

  8 mai 2013

Lichidatorii judiciari Gheorghe Piperea şi Remus Borza, precum şi consilierul onorific al premierului, Ionel Blănculescu, au dezbătut subiectul la "Prim Plan".

http://stiri.tvr.ro/

Manualul de management al restructurarii.

Reorganizare:

1. La nivel operational

2. La nivel financiar

3. La nivel contabil

4. La nivel comercial

5. La nivel legal

si

6.  La nivel resurse umane

Blanculescu la TVR1

8 mai 2013

1.Finantarea  capitalului de lucru la minim 30 milioane euro

2. Oltchim II infintare

3. Pregatirea unui contract cu acest investitor (care sunt mai multi...), pentru a putea sa primeasca o obtiune de privatizare in septembrie sau octombrie 2013,  cand se va vota planul de reorganizare.

Piperea la TVR 1


Musafir

#28783 Re: CUM ESTE PIPEREA,....???? GARANTAT PIPEREA....!!!!!

2014-11-09 17:06

#26407: - CUM ESTE PIPEREA,....???? GARANTAT PIPEREA....!!!!! 

 https://www.youtube.com/  MIN. 1,26  " Eu fac promisiuni pe care eu mi le respect, nu promisiuni doar asa ca sa ma aflu in treaba, pentru ca nu sunt politician..., VA POT GARANTA CA LA SFARSITUL LUNII AUGUST AVEM UN PLAN DE REORGANIZARE LA OLTCHIM... " => PIPEREA&CO 18 iun. 2014


Musafir

#28784 Re: Re: CUM ESTE PIPEREA,....???? GARANTAT PIPEREA....!!!!!

2014-11-09 17:08


Musafir

#28785 Re: Ce spune Gheorghe Piperea despre onorariul administratorului de la Oltchim

2014-11-09 17:09

#26404: - Ce spune Gheorghe Piperea despre onorariul administratorului de la Oltchim SI EI ISI PRIMESC SUMELE DE BANI!!!

 Ce spune Gheorghe Piperea despre onorariul administratorului de la Oltchim

 Capital.ro a informat în urmă cu două zile că Adunarea creditorilor Oltchim urma să discute despre onorariul administratorilor combinatului chimic din Vâlcea. Potrivit Buletinului Procedurilor de Insolvenţă, va fi luat în discuţie un onorariu fix de 50.000 de euro pe lună datorat începând cu data deschiderii procedurilor de insolvenţă şi plătibil începând cu luna septembrie.

 

 

Articolul poate fi citit aici> Onorariul administratorilor Oltchim: 50.000 de euro pe lună plus procent din ce recuperează
Într-un punct de vedere remis Capital.ro, Gheorghe Piperea nu contestă cele scrise de Capital, dar aduce unele clarificări pe care vi le prezentăm mai jos.

1.    Onorariul administratorului judiciar nu a fost discutat de creditorii Oltchim in adunarea creditorilor din data de 15 aprilie. Cu unanimitate de voturi, s-a decis ca acest aspect sa fie discutat la o data ulterioara, din ratiuni de proces decizional al fiecarui creditor institutional. In acest moment, singurul onorariu pentru administratorii judiciari este cel prevazut de Tribunalul Vilcea in sentinta de deschidere a procedurii insolventei la Oltchim, de 8000 de lei pe toata perioada de observatie. Acest onorariu provizoriu de 8 mii de ron nu s-a incasat si nu se va incasa de consortiul de administratori judiciari Rominsolv si BDO

2.      Suma de 50 de mii de euro lunar care ar putea fi votata de creditori nu este un salariu/onorariu al meu personal, ci un onorariu lunar platibil incepind din septembrie 2013 unui consortiu de administratorii judiciari, format din doua firme (Rominsolv si BDO) care, pentru buna gestiune a acestui dosar, a alocat un numar de 11 practicieni, dintre care 5 avocati, dintre cei mai importanti din domeniul insolventei in Romania; alaturi de acesti practicieni in insolventa lucreaza inca alti 11 auxiliari; echipa reunita pentru buna gestiune a acestui dosar este compusa, asadar, din 22 de persoane; dupa ce eliminati din aceasta suma costurile fixe ale consortiului (estimate la 50% din total, in fiecare luna), va las pe dvs sa calculati cit din onorariul de 50 de mii de euro lunar ar reveni, daca s-ar ajunge sa fie platit, fiecaruia dintre acesti specialisti, in medie.

3.      Suma de 50 de mii de euro lunar, daca ar fi acceptata de creditori, ar urma sa fie incasata doar din septembrie 2013, cind preconizam ca se va putea confirma planul de reroganizare la Oltchim si, implicit, vom avea deja un investitor care sa finanteze si acest onorariu; pina atunci, consortiul de administratori judiciari nu va incasa nici un onorariu de la Oltchim, pentru a nu greva situatia financiara a acestuia, si asa destul de dificila in prezent; cu exceptia mea si, probabil, a dlui Balan, cei 22 de oameni implicati in acest proces, insa, vor fi platiti de cele doua firme care fac parte din consortiu, Rominsolv si BDO; reamintesc estimarea de cost fix de 50% din aceasta suma, lunar, cost care este deja angajat de cele doua firme din consortiu; asadar, pina in septembrie 2013, costurile fixe si costurile cu remuneratiile acestor oameni, desi ar putea fi suportate de Oltchim, vor fi suportate, de fapt, de Rominsolv (firma mea) si de BDO (firma condusa de dl Balan).

4.      Pina la momentul in care onorariul lunar al administratorilor va putea fi incasat (septembrie 2013) salariile celor 3300 de salariati ai Oltchim, inclusiv salariile liderilor de sindicat si salariul de inginer al dlui Roibu, se achita integral, fie din fondurile de garantare accesate de noi, fie din activitatea societatii; daca vor fi facute disponibilizari, veniturile de completare alaturate indemnizatiei de somaj vor fi achitate din fondurile de garantare, conform recentei ordonante de urgenta care permite plata acestor bani (fost OUG 116/2006, reiterata marti, 16 aprilie, de guvern, cu aplicatie speciala la Oltchim); restul sumelor platibile cu titlu de salarii compensatorii, conform contractului colectiv de munca, vor fi asigurate din fondurile societatii, in termenii prevazuti de Legea insolventei;

5.      Pina la momentul la care se va putea incasa onorariul administratorului judiciar, societatea va continua sa functioneze, in baza contractelor negociate de noi in vederea asigurarii finantarii capitalului de lucru si a aprovizionarii cu materii prime si desfacerii marfurilor produse la Oltchim. Supravietuirea Oltchim este doar  o parte din ceea ce am reusit sa facem pina in acest moment. Cel mai important este faptul ca Oltchim nu doar a supravietuit (cind toata lumea, cu exceptia noastra si a dlui Vosganian, dadeau ca sigur falimentul), ci a fost pregatit pentru privatizare, ca un organism economic care continua sa functioneze, si nu ca o masa de bunuri aflate in conservare.

6.      In fine, in conditiile in care toate demersurile necesare in procedura insolventei au fost facute la timp (raportul asupra cauzelor, tabelul preliminar, adunarea creditorilor, intr-un dosar de anvergura si dificultatea dosarului Oltchim, se depun, de regula, cu luni sau chiar ani de zile de intirzierea), consortiul de administratori judiciari efectueaza necesarii pasi procedurali, inclusiv actiunile in anularea contractelor incheiate de debitor in perioada suspecta si actiunea in raspundere civila si penala contra persoanelor care au cauzat insolventa Oltchim, pe fundalul pregatirii planului de reorganizare. Desi terte persoane anunta pompos planuri de reorganizare la Oltchim, consortiul de administratori judiciari atrage atentia ca : (i) exista doar trei persoane indrituite de lege sa propuna un plan de reorganizare, respectiv, debitorul, prin administratorul sau special, administratorul judiciar si creditorii care detin cel putin 20% din creantele contra debitorului; (ii) un plan de reorganizare nu se poate depune mai devreme de 30 de zile de la afisarea tabelului definitiv al creantelor, ceea ce, in cazul Oltchim, unde sunt contestatii la tabelul preliminar al creantelor, presupune timp, probabil 4-6 luni; (iii) planul este votat de creditori, iar creditorii Oltchim, cu o expunere de 793 milioane de euro pe aceasta societate, vor respinge orice fantezie sau plan de reorganizare visator; (iv) planul de reorganizare este supus confirmarii judecatorului sindic, care va respinge orice plan care nu este fezabil si/sau nu asigura un tratament echitabil al creditorilor. De aceea, orice plan de reorganizare emis de echipe de super-specialisti sau de actionari visatori ai societatii este sortit esecului daca nu trece prin aceste etape si nu este acceptat de simplii specialisti, asa cum suntem noi, Rominsolv si BDO. [ACESTIA SUNT SPECIALISTII VISATORI, NE-AU CONFIRMAT SI NE-AU FURAT ]


Musafir

#28786 Re: Re: Premierul Ponta: "Oltchimul poate fi salvat, nu în formula cu 3.200 de angajaţi"

2014-11-09 17:12

#27047: - Re: Premierul Ponta: "Oltchimul poate fi salvat, nu în formula cu 3.200 de angajaţi" 

 

Comunicat privind concedierile

15 Mai 2013

Obiectivul principal al consortiului de administratori judiciari este reorganizarea activitatii Oltchim SA pe principii de performanta si productivitate, concomitent cu mentinerea in stare functionala a activelor neutilizate. Pentru sectiile si fabricile oprite (de ex. Arpechim este inchis de 4 ani, Monomer de 4 ani, PVC de 2 ani etc), am decis revenirea la normalitate, respectiv pastrarea exclusiv a personalului necesar conservarii.

Reducerea de personal vizeaza 929 de salariati (602 in Vâlcea si 327 in Pitesti) si are ca scop realizarea unei economii lunare de aproximativ 1.200.000 euro (14,4 milioane euro anual). Demn de remarcat este procentul mare (peste 60%) de salariati care au solicitat benevol sa fie acceptati pe listele de disponibilizari.

Atenuarea impactului social al planului de disponibilizare se realizeaza prin dispozitiile legale in vigoare si prevederile Contractului Colectiv de Munca al S.C. OLTCHIM S.A, iar criteriile de concediere sunt stabilite prin CCM Oltchim, Codul Muncii si Legea 85/2006 - privind procedura insolventei.

In ceea ce priveste masurile de protectie sociala acestea se refera, in principal, la indemnizatia de somaj, venitul lunar de completare si nivelul salariilor compensatorii acordate conform Contractului Colectiv de Munca Oltchim.

Conform art. 39 din Legea 76/2002 privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca indemnizatia de somaj se acorda somerilor pe perioade stabilite diferentiat, in functie de stagiul de cotizare, dupa cum urmeaza:
a)  6 luni, pentru persoanele cu un stagiu de cotizare de cel putin un an;
b)  9 luni, pentru persoanele cu un stagiu de cotizare de cel putin 5 ani;
c) 12 luni, pentru persoanele cu un stagiu de cotizare mai mare de 10 ani.

Conform art. 8, al. 2 din Ordonanta de Urgenta 36/2013, venitul de completare se acorda lunar pe perioade stabilite diferentiat, in functie de vechimea in munca a persoanelor concediate, dupa cum urmeaza:
-    12 luni, pentru persoanele care au o vechime in munca intre 3 ani si pana la 10 ani;
-    20 de luni, pentru persoanele care au o vechime in munca intre 10 ani si pana la 15 ani;
-    22 de luni, pentru salariatii care au o vechime in munca intre 15 ani si pana la 25 de ani;
-    24 de
luni, pentru salariatii care au o vechime in munca de cel putin 25 de ani;

De asemenea, conform art. 38, alin. b din Contractului Colectiv de Munca al S.C. OLTCHIM S.A. salariatii concediati vor beneficia de o indemnizatie de concediere  [ UPS, ASA EROARE MINCIUNA SI DEZINFORMARE MARCA PONTA????] in functie de vechime, astfel:
1.    17.106 lei pentru o vechime  intre 0 - 5 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
2.    34.212 lei pentru o vechime  intre 5 - 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
3.    51.318 lei pentru o vechime mai mare de 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;

De exemplu, un salariat Oltchim cu un salariu de 1.500 lei net si 20 de ani vechime, va beneficia cu titlu de protectie sociala in urma concedierii colective, de urmatoarele facilitati:

  1. Primele 12 luni va avea un venit lunar de 1.500 de lei compus din indemnizatie de somaj in valoare de 525 lei si venit de completare de 975 lei,
  2. Urmatoarele 10 luni va avea un venit lunar de completare de 975 lei,
  3. La care se adauga 51.318 lei reprezentând salarii compensatorii.
    [ SCRIE FOARTE CLAR AICI PONTA, PENTRU CA VOI NU PUTETI SA MINTITI CU ACTE SI FAPTE SI DOVEZI PE CARE NOI LE AVEM SI EXISTA CONFORM LEGII ASA CUM SCRIE DAR LA EXEMPLU, IN ACTE EXISTA REALITATE SI  IN LEGI, ACOLO NU PUTETI MINTII ]

http://www.oltchim.ro/

http://www.rominsolv.ro/


Musafir

#28787 Re: JUSTITIA TREBUIE SA-SI FACA DATORIA, JOS LABELE DE PE OLTCHIM SI ARPECHIM!!!

2014-11-09 18:44

#24984: - JUSTITIA TREBUIE SA-SI FACA DATORIA, JOS LABELE DE PE OLTCHIM SI ARPECHIM!!! 

 

JUSTITIA TREBUIE SA-SI FACA DATORIA, JOS LABELE DE PE OLTCHIM SI ARPECHIM!!!

2014-08-10 18:30


Musafir

#28788 HOTIA, MINCIUNA SI TRADAREA ! JUSTITIA TREBUIE SA-SI FACA DATORIA, JOS LABELE DE PE OLTCHIM SI ARPEC

2014-11-09 18:47

JUSTITIA TREBUIE SA-SI FACA DATORIA, JOS LABELE DE PE OLTCHIM SI ARPECHIM!!!

#25081: - HOTIA, MINCIUNA SI TRADAREA !!!!!!!!!!  TOP MINCIUNI !!!

#17988

 TOP MINCIUNI !!!

#4718 Nesimţire şi aroganţă!

HOTIA, MINCIUNA SI TRADAREA !!!!!!!!!!

TOP MINCIUNI !!!

#25090

https://www.youtube.com/watch?v=L-avFshzBOI min.5,53  TOP MINCIUNI !!!

#25091

http://adevarul.ro/   TOP MINCIUNI !!!

 ...s.a.m.d.

2014-08-13 08:45

 NU A MAI AVUT CAND SA DUDUIE LA CAPACITATE :

 

CREANTA

#28789 Re: Re: Re: Re: Re: Planul de reorganizare al OLTCHIM iese după alegeri

2014-11-09 19:05

#28768: - Re: Re: Re: Re: Planul de reorganizare al OLTCHIM iese după alegeri 

Drgul si scumpul meu coleg,

Cred ca esti foarte odihnit , dar degeaba. Probabil vrei ca prin intermediul acestei mizere petiti sa iti inhibi frustarile tale de o viata. Probabil toata  viata ta te-ai considerat ceea ce nu ai putut fi, adica sa ai si tu o pregatire acolo, sa ai o functie acolo, sa poti sa te mandresti si tu la apropiatii tai ca esti si tu cineva (esti o pula si aia bleaga). Oare ti-o fi greu sa copiezi un articol de lege si sa il pui pe aceasta mizerie? Cred ca nu, cred ca e mult mai greu sa intelegi ca drepturile tale salariale nu trebuiau sa fie creante si mai greu ca orice iti este sa intelegi ca de fapt banii tai au ajuns in salariul lui Talpasanu, Spiru 1 si Spiru 2 , Alin Smeut , Valentin Popescu si altii.

Ma oboseste sa raspund la toti prostii care de fapt nu vad in ce tara traiesc , refuzand sa vada realitatea. Oare nu vezi ca in tara asta nenorocita nimic nu se mai obtine fara presiune?

Eu cred ca te va prinde varsta de 80-90 ani (vezi ca nu sunt rautacios) pe care tii doresc in primul rand sanatosi, scriind pe acesta petitie cu niste degete batrane si obosite pe niste taste tot la fel de batrane si  obosite " c   r   e   a   n   t   a" , " c   r   e   a   n   t   a" , " c   r   e   a   n   t   a" , " c   r   e   a   n   t   a" , " c   r   e   a   n   t   a" , " c   r   e   a   n   t   a" , " c   r   e   a   n   t   a" , " c   r   e   a   n   t   a" , " c   r   e   a   n   t   a" , " c   r   e   a   n   t   a" ,

CREANTE SALARIALE LEGEA INSOLVENTEI 85/2006
Musafir

#28790 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Planul de reorganizare al OLTCHIM iese după alegeri

2014-11-09 19:11

#28789: CREANTA - Re: Re: Re: Re: Re: Planul de reorganizare al OLTCHIM iese după alegeri 

 Dragul si scumpul meu coleg,

TOATE ASTEA PENTRU CA AU FOST LASATI DIN  LIMBA TA SI PE LIMBA TA SA FIM TOTI FURATI.

PE NOI NU NE INTEREZEAZA CE VIZESI TU SI ALTII, EU TI-AM SCRIS PE  LEGE SI ADEVAR, CREANTE SALARIALE OBLIGATORII DE PLATA PRIN LEGEA INSOLVENTEI 85/2006 FALIMENT.

EU TE INTELEG CA ESTI PROST INFORMAT SI PROST CITIT, DAR TACI DRACU CU PROSTIILE SI INTOXICARILE TALE.

DA, NE-AU FURAT PENTRU CA BOTUL TAU SI MINTEA TA E DEPARTE DE ADEVAR SI REALITATE.

BABUINII NU MERITA SA STIE ADEVARUL, ASA NE-AU MINTIT EI TOTI INTOXICATORII ( UNU ESTI TU TOXIC SI DEZINFORMAT ) SI MULTI ALTII CA TINE CRETINIZATI DE FAPTE IMAGINARE SI SPUSE DE TINE PUBLIC , CITESTE LEGEA 85/2006, DACA NU INTELEGI, POTI SA INTREBI, MI S-A USCAT SI TUSUL DIN TASTE CAT TI-AM EXPLICAT, A OBOSIT SI NETUL CAT ITI EXPLIC.

NICIODATA DACA-L ASCULTI PE PIPEREA NU A SPUS PROSTIILE PE CARE LE SPUI TU, PENTRU CA EL STIE CA NU E ADEVARAT, INSA A PUS PE ALTII SA MINTA, DENIGREZE, DEZINFORMEZE, IMBARLIGE, SA FURE, SA INSTIGE, SA COMITA ALTE FAPTE...S.A.M.D (DEMONSTRATE AICI PE PETITIE) PE NESTIINTA LOR SI INTERPRETAREA LEGII.

Multumesc, iti urez si eu tie sa ajungi la 80-90 de ani si sa fim linistiti pentru ca ne-au agitat cam multi cretini si deturnat adevarul.

 CREANTE SALARIALE,  CREANTE SALARIALE,  CREANTE SALARIALE,  CREANTE SALARIALE,  CREANTE SALARIALE,  CREANTE SALARIALE,  CREANTE SALARIALE,  CREANTE SALARIALE,  CREANTE SALARIALE,  CREANTE SALARIALE,  CREANTE SALARIALE,  CREANTE SALARIALE,  CREANTE SALARIALE,  CREANTE SALARIALE,  CREANTE SALARIALE, CREANTE SALARIALE, CREANTE SALARIALE, CREANTE SALARIALE, CREANTE SALARIALE, CREANTE SALARIALE, CREANTE SALARIALE, CREANTE SALARIALE, CREANTE SALARIALE, CREANTE SALARIALE, CREANTE SALARIALE, CREANTE SALARIALE, CREANTE SALARIALE, CREANTE SALARIALE, CREANTE SALARIALE, CREANTE SALARIALE, CREANTE SALARIALE, CREANTE SALARIALE, CREANTE SALARIALE, CREANTE SALARIALE, CREANTE SALARIALE, CREANTE SALARIALE, CREANTE SALARIALE, CREANTE SALARIALE, CREANTE SALARIALE,

CREÁNȚĂ s.f. Drept pe care îl are creditorul asupra unei sume de bani ce i se datorează; (concr.) titlu, înscris care confirmă acest drept. [Pron. cre-an-. / < fr. créance].

Sursa: DN (1986) | Adăugată de LauraGellner | Semnalează o greșeală | Permalink

CREÁNȚĂ s.f. act prin care se constată dreptul creditorului de a primi o sumă de bani de la debitor. (< fr. créance)
Sursa: MDN (2000) | Adăugată de raduborza | Semnalează o greșeală | Permalink

PRIORITARI SI OBLIGATORIU DE PLATIT SI ACHITAT PRIN TABELUL DE CREANTE PRIMII LA ACHITARE INAINTEA TUTUROR SI INTERESELOR SOCIETATII PESTE TOTI CEILALTI CREDITORI NEACHITATI, URMATORII LA ACHITARE DIN TABELUL DE CREANTE PLATI, SALARIILE ANGAJATI SI DISPONIBILIZATI, PRIORITARI  LA ACHITARE PRIN PLANUL DE REORGANIZARE DIN TABELUL FINAL PLATI CREANTE A LEGII,  APROBAT DE JUDECATORUL-SINDIC.

LEGEA:

Societate in insolventa,
in insolvency,

, en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

Sentinta nr. 617 din 30.01.2013 pronuntata de Tribunalul Valcea in dosarul 887/90/2013

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata 2010 ABROGATA

#28378 CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA ( CCM )

http://portal.just.ro/

JUSTITIA TREBUIE SA-SI FACA DATORIA, JOS LABELE DE PE OLTCHIM SI ARPECHIM!!!

2014-08-10 18:30


Musafir

#28791

2014-11-09 19:59

Dragii mei cretini: din pacate pentru OLTCHIM e prea tarziu !!!!!!!!!!!

 

Marcelina

#28792 caut lider

2014-11-09 20:01

Cautam fraieri din Electroliza sa se inscrie in Sindicatul Vctoria fiinca unii ne-au tradat deasemenea cautam si un lider de sindicat fiindca Radu Ion nu are timp sa se ocupe de fraieri fiindca este mare Vicepresedinte la Sindicatul Victoria cu 180 de membri.

SINDICATELE SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA !!!!!
Musafir

#28793 Legea insolventei oricare ar fi ea este pentru ACHITARE CREANTE si aducerea la zi a platilor.

2014-11-09 20:03

Legea insolventei oricare ar fi ea este pentru ACHITARE CREANTE SI REDUCEREA PRIN PLATA A CREDITORILOR, ASTFEL TRECAND PE PROFIT SI REPORNIT TOTUL, INSOLVENTA ESTE UN RESTART PRIN ACHITARE SI REORGANIZARE, NU S-A CREAT ( SUMELE EXPLODAND LA NEACHITARE SI PIERDERI PE CONSUM INUTIL SI COSTISITOR ) SI MAI MULT A FOST OPRIT DE A SE RESPECTA LEGEA.

Este tarziu pentru ca NU s-au facut ACHITARI DE CREANTE SI A FOST DETURNATA SI OBSTRUCTIONATA, FRAUDATA SI INTERPRETATA LEGEA 85/2006 SI TOATE LEGILE. OLTCHIM SE JUDECA PE FALIMENT IN INSOLVENTA.

SI PIPEREA A RECUNOSCUT CA ACESTA ESTE DUSMANUL INSOLVENTEI, DETURNAREA, OBSTRUCTIONAREA, REAUA VOINTA, MINCIUNA, INSELATORIA, FRAUDAREA, DENIGRAREA, PIERDEREA DE TIMP, NEACHITARILE LA TIMP... SI MULTE ALTELE, PE CARE EL SI GASCA LUI LE-A RESPECTAT CU STRICTETE, BENEFICIIND SI DE SUSTINEREA SINDICALA, CONDUCEREA OLTCHIM SI GUVERNUL ROMANIEI IN CAZUL ACESTA. EI DIN ANII ANTERIORI SPUNAND FOARTE CLAR CA NUMAI 1% DIN CEI CARE INTRA IN INSOLVENTA IES DIN ACEASTA PE PROFIT, RESTUL TREC IN FALIMENT SI SE VALORIFICA TOT PENTRU ACHITARE CEEA CE NU S-A FACUT IN TIMPUL INSOLVENTEI STRANGAND PIERDERI URIASE NEACHITATE . SUFOCA SI INCHIDE !!! S-A INCALCAT LEGEA DE REDRESARE SI REORGANIZARE, CU MANA  PERSOANELE DIN INTERIOR SI ALIMENTAT DIN EXTERIOR.

CREANTA

#28794 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Planul de reorganizare al OLTCHIM iese după alegeri

2014-11-09 20:30

#28790: CREANTE SALARIALE LEGEA INSOLVENTEI 85/2006 - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Planul de reorganizare al OLTCHIM iese după alegeri 

 Bravo, esti tare dar banii o sa ii vezi can i-o mai venii fu Fonta minte (adica niciodata)

CREANTE SALARIALE LEGEA INSOLVENTEI 85/2006
Musafir

#28795 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Planul de reorganizare al OLTCHIM iese după alegeri

2014-11-09 20:33

#28794: CREANTA - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Planul de reorganizare al OLTCHIM iese după alegeri 

 Niciodata sa nu spui NICIODATA, colegii nostri sunt la CEDO, suntem si o sa fim mereu in fata justitiei ORICAT VREI TU SAU EU, BANII SUNT SI APAR IN ACTE SI IN TOATE DOCUMENTELE PE CARE LE AVEM, NU S-AU ACHITAT, O SA FIE OBLIGATORIU ACHITATI SI CONFORM LEGILOR  CU DAUNE-INTERESE FIECARUIA IN PARTE, AVOCATII NOSTRI AU DE MUNCA, TIMPUL SI SECUNDA ADUC BANI.

 

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata 2010 ABROGATA

 

 

abcdef

10. creantele salariale sunt creantele ce izvorasc din raporturi de munca intre debitor si angajatii acestuia. Aceste creante sunt inregistrate din oficiu in tabelul de creante de catre administratorul judiciar/lichidator;

 

JUSTITIA TREBUIE SA-SI FACA DATORIA, JOS LABELE DE PE OLTCHIM SI ARPECHIM!!!

2014-08-10 18:30

DOMNUL CREANTA RETARDATA

#28796 Re: Legea insolventei oricare ar fi ea este pentru ACHITARE CREANTE si aducerea la zi a platilor.

2014-11-09 20:44

#28793: - Legea insolventei oricare ar fi ea este pentru ACHITARE CREANTE si aducerea la zi a platilor. 

TRECAND PE PROFIT SI REPORNIT TOTUL, INSOLVENTA ESTE UN RESTART PRIN ACHITARE SI REORGANIZARE, NU S-A CREAT ( SUMELE EXPLODAND LA NEACHITARE SI PIERDERI PE CONSUM INUTIL SI COSTISITOR ) SI MAI MULT A FOST OPRIT DE A SE RESPECTA LEGEA."

Ba , ma uimesti , tu nu esti prost. Esti fffffffffffffffff prost. Cred ca esti singurul care te intelegi. Vrei sa filosofezi dar esti penibil.

Nu stiu de trebuie sa-ti raspund , cu toate ca sunt un tip fair plat de felul meu nu ma pot abtine, efectiv ma oripileaza prostia ta.

Concluzie: Fota , esti destept frate si promit ca nu am sa-ti mai zic nicodata Retard Fo(n)ta


Musafir

#28797 Re: caut lider AI VRUT SA SPUI 180 IMPARTIT LA 60 EGAL 30,PT CA ASTIA MAI SUNTETI.

2014-11-09 20:46

CREANTE SALARIALE LEGEA INSOLVENTEI 85/2006

#28798 Re: Re: Legea insolventei oricare ar fi ea este pentru ACHITARE CREANTE si aducerea la zi a platilor

2014-11-09 20:47

#28796: DOMNUL CREANTA RETARDATA - Re: Legea insolventei oricare ar fi ea este pentru ACHITARE CREANTE si aducerea la zi a platilor. LA TINE DOARE PROSTIA SI SE MANIFESTA AICI, DAR JIGNESTI SI AI NEURONUL LIPSA CARE DUPA CE CA ERA SUFOCAT ACUM A DISPARUT SI ESTE UN VID IN CAPUL TAU, CRETINISMUL SE MANIFESTA PUBLIC LA TINE. NICI NU TREBUIA SA CITESTI MULT DIN LEGE, INSA TU AI PREFERAT SA MACANI AICI CRETINISME....!!!! EU TI-AM MAI SCRIS, AI BOALA GREA SI TREBUIE TRATATA DE MEDICI DE SPECIALITATE.

 

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata 2010 ABROGATA

 

 

abcdef

Capitolul I - Dispozitii generale



Art. 1

10. creantele salariale sunt creantele ce izvorasc din raporturi de munca intre debitor si angajatii acestuia. Aceste creante sunt inregistrate din oficiu in tabelul de creante de catre administratorul judiciar/lichidator;

abcdef

11. creantele bugetare reprezinta creantele constand in impozite, taxe, contributii, amenzi si alte venituri bugetare, precum si accesoriile acestora;
12. valoare prag reprezinta cuantumul minim al creantei, pentru a putea fi introdusa cererea creditorului. Acesta este de 10.000 lei, iar pentru salariati, de 6 salarii medii pe economie;
13. creditorii chirografari sunt creditorii debitorului care nu au constituite garantii fata de patrimoniul debitorului si care nu au privilegii insotite de drepturi de retentie, ale caror creante sunt curente la data deschiderii procedurii, precum si creante noi, aferente activitatilor curente in perioada de observatie;
14. activitatile curente reprezinta acele fapte de comert si operatiuni financiare propuse a fi efectuate de debitor in perioada de observatie, in cursul normal al comertului sau, cum ar fi:
a) continuarea activitatilor contractate, conform obiectului de activitate;
b) efectuarea operatiunilor de incasari si plati aferente acestora;
c) asigurarea finantarii capitalului de lucru in limite curente;
15. perioada de observatie este perioada cuprinsa intre data deschiderii procedurii si data confirmarii planului sau, dupa caz, a intrarii in faliment;

16. tabelul preliminar de creante cuprinde toate creantele nascute inainte de data deschiderii procedurii curente, scadente, sub conditie sau in litigiu, acceptate de catre administratorul judiciar in urma verificarii acestora. In tabel va fi mentionata atat suma solicitata de catre creditor, cat si suma acceptata si rangul de preferinta. In cazul procedurii simplificate, in acest tabel se vor inregistra si creantele nascute dupa deschiderea procedurii si pana la momentul intrarii in faliment;
17. prin tabel definitiv de creante se intelege tabelul care cuprinde toate creantele asupra averii debitorului la data deschiderii procedurii, acceptate in tabelul preliminar si impotriva carora nu s-au formulat contestatii in conformitate cu prevederile art.73, precum si creantele admise in urma solutionarii contestatiilor. In acest tabel se arata suma solicitata, suma admisa si rangul de prioritate a creantei;
18. tabelul suplimentar cuprinde toate creantele nascute dupa data deschiderii procedurii generale si pana la data inceperii procedurii falimentului, acceptate de catre lichidator in urma verificarii acestora. In tabel va fi mentionata atat suma solicitata de catre creditor, cat si suma acceptata si rangul de preferinta;
19. tabelul definitiv consolidat va cuprinde totalitatea creantelor ce figureaza ca admise in tabelul definitiv de creante si cele din tabelul suplimentar necontestate, precum si cele rezultate in urma solutionarii contestatiilor la tabelul suplimentar. In situatia in care s-a dispus intrarea in faliment dupa confirmarea unui plan de reorganizare, urmeaza a se intocmi o varianta actualizata a tabelului definitiv consolidat, in concordanta cu programul de plata a creantelor, cuprins in planul de reorganizare si cu deducerea sumelor achitate pe parcursul desfasurarii acestuia;
20. reorganizarea judiciara este procedura ce se aplica debitorului, persoana juridica, in vederea achitarii datoriilor acestuia, conform programului de plata a creantelor. Procedura de reorganizare presupune intocmirea, aprobarea, implementarea si respectarea unui plan, numit plan de reorganizare, care poate sa prevada, impreuna sau separat:

a) restructurarea operationala si/sau financiara a debitorului;
b) restructurarea corporativa prin modificarea structurii de capital social; c) restrangerea activitatii prin lichidarea unor bunuri din averea debitorului;
21. categoria de creante defavorizate este prezumata a fi categoria de creante pentru care planul de reorganizare prevede cel putin una dintre modificarile urmatoare pentru oricare dintre creantele categoriei respective:
a) o reducere a cuantumului creantei;
b) o reducere a garantiilor sau a altor accesorii, cum ar fi reesalonarea platilor in defavoarea creditorului;
c) valoarea actualizata cu dobanda de referinta a Bancii Nationale a Romaniei, daca nu este stabilit altfel prin contractul privind creanta respectiva sau prin legi speciale, este mai mica decat valoarea la care a fost inscrisa in tabelul definitiv de creante;
22. prin program de plata a creantelor se intelege tabelul de creante mentionat in planul de reorganizare care cuprinde cuantumul sumelor pe care debitorul se obliga sa le plateasca creditorilor, prin raportare la tabelul definitiv de creante si la fluxurile de numerar aferente planului de reorganizare, si care cuprinde:
a) cuantumul sumelor datorate creditorilor conform tabelului definitiv de creante pe care debitorul se obliga sa le plateasca acestora;
b) termenele la care debitorul urmeaza sa plateasca aceste sume;

Acest articol a fost șters de către autorul petiției (Arata detaliile)

2014-11-09 20:54