Petitie pentru pastrare a rezultatului "3" la en matematica
Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Petitie pentru pastrare a rezultatului "3" la en matematica
Anonim McNestiutul |
#276 Re:2016-06-30 09:18Nu inteleg de ce e vina parintilor, copiii trebuiau sa fie atenti. |
Musafir |
#277 Re: Re:2016-06-30 09:25Nu e corect fata de cei care au scris bine ! |
Musafir |
#278 Re: Re: Re:2016-06-30 09:30Au scris bine in ce sens? Logic sau matematic? Unde specifica faptul ca sistemul de notare este de la 1-10 sau 1-8? Unde specifica numarul de elevi? Unde specifica faptul ca elevii invata in Ro.... cu sistemul de notare aferent? Stiti sa cititi o diagrama cu bare conform legendei? Lectura placuta: Conform formularii: “in diagrama de mai jos este prezentata repartitia notelor obtinute .... de elevii unei clase”, notele ar trebui reprezentate pe axa OY, iar numarul de elevi pe axa OX. In schimb, conform reprezentarii grafice, numarul de elevi pare a fi reprezentat pe axa OY. Consider ca acest subiect este interpretabil, putand fi date 2 raspunsuri diferite care pot fi considerate corecte. |
Musafir |
#2792016-06-30 09:31Pentru ca nu este normal... era un exercitiu de atentie. Cine nu a facut bine trebuie sa piarda cele 5 sutimi! |
musafir |
#2802016-06-30 09:36raspunsul corect este 3,era normal,si nu ducea pe nimeni in eroare graficul si patratelul din dreapta,trebuia sa te iei dupa cifrele de jos ! de la 1-10 fiind notele,si 1-8 nr.elevi! iar 0 era originea! daca nu stiti nici un grafic sa cititi.. |
Musafir |
#281 Re:2016-06-30 09:37Ce mai e normal? Pacat ca s-au creat aceste doua tabere...cu discutii imorale...jignitoare....cand foarte clar departajarea o va face subiectul III. |
Musafir |
#2822016-06-30 10:32Am semnat din cauza ca exercitiul respectiv a fost foarte clar din moment ce aparea o casuta marcata ce reprezenta nota eleviilor, si cealalta parte a graficului ce putea reprezenta? Numar de prosti? |
Musafir |
#283 Re: Re: Re: Re:2016-06-30 11:07Este exact, dar exact acelasi subiect ca anul trecut, aceeasi diagrama, la fel fara nici o notare pe axe. nu SIMILAR, ci exact la fel. daca se noteaza si raspunsul 8, solicitam si recorectarea lucrarilor de anul trecut ! |
Musafir |
#284 Re: Re:Nu e corect deloc .Eu cred ca este o nedreptate pentru cei care au ales raspunsul corect.!!!2016-06-30 11:25 |
Musafir |
#2852016-06-30 11:29nervos ca nu am pasarika
|
Musafir |
#2862016-06-30 11:58Nota nu poate fi 0,si nici 8 maxim |
Corect este "3" |
#287 Corect este "3"2016-06-30 12:09Exercitiul este clar formulat in subiectele pentru evaluarea nationala pentru absolventii clasei a VIII-a din 2016. Notarea cu 5 puncte a raspunsului "3 elevi" este cea corecta. Raspunsul corect este "3 elevi". Orice alta interpretare legata de acest subiect este rauvoitoare si va defavoriza elevii care au raspuns corect la acest subiect. |
Claudiu Savulescu Autorul acestei petitii |
#288 Re: Re: Re: Re:2016-06-30 12:19Habar nu ai matematica. Orice functie isi are rezultatul pe axa Oy. Pana si intuitiv, daca nu ar fi existat nicio legenda, tot ar fi trebuit sa va dati seama ca pe Oy sunt numere reprezentand numarul elevilor. |
prof |
#289 Re: en2016-06-30 12:35Ai dreptate! Nu trebuia sa mai arate in partea dreapta numar de elevi,astfel elevii nu mai erau induși in eroare! |
eu |
#290 Re:2016-06-30 12:43Este foarte corect .Avand in vedere ca acesta este un examen national,fiecare subiect este la fel de important si trebuie tratat cu la fel de multa seriozitate.Este problema copilului dumneavoastra si a majoritatii elevilor daca nu au fost atenti.Nu mai incercati sa gasiti tot felul de pretexte pentru care s-a gresit si acceptati efectiv greseala .Motivul adevarat pentru care elevii au gresit nu este deoatece enuntul nu era clar ,ci pentru ca au tratat cu superficialitate acest subiect ,obisnuindu-se cu el ca unul care nu provoaca probleme .In calitate de elev care a scris la acest examen raspunsul 3 (si nu acesta este motivul pentru care sunt impotriva luarii in considerare a ambelor variante,ci pentru ca este evident ca acesta este singurul raspuns corect),mi-a luat doar 20 de secunde sa realizez ca pe axa verticala nu pot fi notele ,ci doar elevii, fiind numere de la 0 la 8.Si aveam si eu la fel de multe emotii .Acest exercitiu era pentru cei care gandesc deoarece nici macar nu necesita decat o minima atentie si o capacitate de a rezolva un subiect corect formulat ,la care insa nu ti se da mura in gura |
Musafir |
#2912016-06-30 13:21Din punctul meu de vedere,era logic ca rezultatul este 3 iar cei care protesteaza ar trebui sa se mai uite inca o data pe acel exercitiu. |
Musafir |
#2922016-06-30 13:43Pentru ca am vrut !!!! |
Musafir |
#2932016-06-30 14:16Enuntul a fost clar si corect formulat. Nu putem puncta neatentia pentru ca nu-i corect fata de cei care au citit cu atentie enuntul si care au dat raspunsul CORECT. Ar trebui sa le acordam si lor cate 5 puncte , doar asa, ca n-au fost atenti la trasarea graficului, spre exemplu. |
Sanatate mintala |
#294 Aberezi.Re:2016-06-30 14:19Aberezi. Ia ceva de cap, ca ceva de logica nu cred sa te ajute. In cazul tau e mai grav decat am vazut pe aici. Dar totusi sunt curioasa daca esti sigura de ceea ce ai scris. E retorica, nu te chinui. Iti doresc sanatate. |
Musafir |
#2952016-06-30 14:38Cei care au raspuns corect au inteles. Deci nu este nimic neclar. Daca nu esti atent, te grabesti sa ajungi la celelalte subiecte ca sa castigi timp....atunci sa suporti. De ce trebuie sa punctam neatentia? Cum ii punctam pe cei care au fost atenti? Cu inca 5 puncte? Hai! |
Musafir |
#2962016-06-30 14:52Pt că acesta este răspunsul corect. |
Schlossadler Musafir |
#297 Beizadelele smiorcăte să pună mâna pe carte!2016-06-30 14:571. Orice funcție își are reprezentarea în ordinea firească: domeniul de definiție de-a lungul axei absciselor și valorile funcției (codomeniul) pe axa ordonatelor. 2. Un alt indicator logic ce putea fi luat în considerare, în vederea identificării corecte a categoriilor înscrise pe axe, este dat de linia corespunzătoare valorii 3 de pe axa OY: adoptând raționamentul defectuos al beizadelelor smiorcăite, ar rezulta nonsensul prin care nota 3 ar fi fost obținută CUMULATIV de 5, 9 și 10 elevi. 3. Dacă ar fi fost atenți la cei 4 ani în care au irosit timpul inutil în clasă, ar fi intuit că o clasă de nivel gimnazial NU POATE SĂ AIBĂ 52 de elevi, astfel cum ar rezulta din însumarea valorilor de pe axa OX. Enunțul problemei precizează clar: „notele obținute de elevii unei clase a VIII-a” Nu era nevoie ca elevii să cunoască prevederile art. 63, alin. (1), lit d) din Legea învățământului nr 1/2011 ca să-și dea seama că o clasă cu 52 de elevi e puțintel cam aglomerată și nu se aseamănă cu clasa în care și-au definitivat ei cursurile gimnazale după metoda dârei evanescente lăsată de o rață prin apă. Concluzii: a) BAREMUL SĂ RĂMÂNĂ ASTFEL CUM A FOST PROPUS. b) beizadelele să pună mâna pe carte.
|
Musafir |
#2982016-06-30 15:08 Unul dintre argumentele care sustin acest punct de vedere este faptul ca nu exista nota "0", iar numarul elevilor putea fi identificat conform datelor exercitiului. Dupa parerea mea, cei care vor sa ia in vedere ambele rezultate vor doar sa-si mareasca nota nemeritat si vor fi dezavantajati elevii care au scris corect, dovedind logica in gandire. Veti observa ca, preponderent, elevii slab pregatiti au scris 8 in loc de 3. Problema a fost formulata clar, deci singurul rezultat este acela din barem. |
Toni |
#299 Re:2016-06-30 15:24Daca jumatate din copii au gresit, inseamna ca jumatatea cealalta a avut dreptate. Parerea mea e ca raspunsul e doar trei si VREAU sa ma implic. Pentru cei care s-au concentrat si au raspuns corect. |
M.M. Musafir |
#3002016-06-30 16:13Vrem sanse corecte pentru toti copiii! Nu neaparat egale. |
|
Împotriva alegerii și menținerii în funcție a unei persoane implicate în lipsirea de viață a unei persoane!
Cerem investigarea suspiciunilor de fraudare a alegerilor și renumărarea voturilor – respectați democrația!
Noi romanii vrem pace! Respect față de toate statele, conform Constituției Romaniei Art 10
Vrem o legislație pro-europeană a artificiilor care să respecte drepturile românilor la fel ca și drepturile celorlalți cetățeni europeni.
APEL „Salvați Sala CUB”, Teatrul Național Iași
Cerem arestarea lui George Simion pentru instigare la violență și scoaterea în afara legii a partidului AUR
Anularea cetateniei Române persoanelor din Republica Moldova
SUNT FEMEIE ȘI AM DEMNITATE, SUSȚIN DIANA GUDIMA!
Integrarea medicinilor traditionale si de stil de viata, in ingrijirile medicale
Spune STOP eutanasierii câinilor sănătoși din adăposturile publice din Timiș!
Cerem sancționarea influenceriței Marilu care a lovit o pisică – STOP cruzimii față de animale!
LIBERTATEA de EXPRIMARE
Susținem desemnarea lui Ilie Bolojan ca Prim-Ministru al României
Salvăm Casa Dinu Lipatti
Doriți să schimbați ceva?
Schimbarea nu se întâmplă dacă tăceți. Autorul acestei petiții a luat atitudine și a acționat. Veți face la fel? Porniți o mișcare socială creând o petiție.
Creeați propria dumneavoastră petițieAlte petiții care v-ar putea interesa
Păstrarea a 2 ore în trunchiul comun al limbii moderne 2 la toate filierele
5986 Creat: 2025-02-06
Sprijin din partea statului pentru beneficiarii programului „Prima Casă (+/1/2/3/4)”.
552 Creat: 2025-06-23
Declararea Târnăveniului și comunelor afectate ca zonă calamitată
148 Creat: 2025-06-23
Vrem o legislație pro-europeană a artificiilor care să respecte drepturile românilor la fel ca și drepturile celorlalți cetățeni europeni.
3717 Creat: 2025-06-14
GRATIERE 2025
22051 Creat: 2025-02-03
Noi romanii vrem pace! Respect față de toate statele, conform Constituției Romaniei Art 10
5429 Creat: 2025-06-03
Furnizarea apei către locuitori comunei Ungureni Botoșani și respectarea contractului de către Nova Apaserv Botoșani
74 Creat: 2025-06-23
Semnam pentru a ne alege prin vot democratic Avocatul Poporului si cei 9 Judecatori ai Curtii Constitutionale!
16232 Creat: 2025-05-26
PETIȚIE pentru amenajarea de locuri de parcare în zona Spitalului Pantelimon
45 Creat: 2025-06-24
Nivel de studii minime pentru parlamentari și membrii guvernului ! Cei care dau legi pentru noi, sunt necalificați!! Haideți să spunem STOP incompetenței!!
35 Creat: 2025-06-20
Stop inundațiilor din Stupini – Cerem acțiune din partea SGA Brașov!
313 Creat: 2025-06-08
Nu depreciați limba și literatura română! Nu descalificați materna!
2120 Creat: 2025-02-25
LIBERTATEA de EXPRIMARE
1531 Creat: 2025-06-04
Vrem adevărul despre admiterea la clasa a V-a – CN Vrănceanu Bacău
20 Creat: 2025-06-24
Racordare la reteaua apa-canal Chiajna
15 Creat: 2025-06-23
Electoratul așteaptă...
19 Creat: 2025-06-15
Propunere oficială pentru introducerea studierii scriitoarelor românce în programa liceală
517 Creat: 2025-06-19
Referendumul pentru demiterea Preşedintelui României Nicusor Dan
12230 Creat: 2025-06-04
Sesizare disconfort olfactiv Baicoi
26 Creat: 2025-06-23
Cerem investigarea suspiciunilor de fraudare a alegerilor și renumărarea voturilor – respectați democrația!
20896 Creat: 2025-05-19