Petitie pentru pastrare a rezultatului "3" la en matematica

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Petitie pentru pastrare a rezultatului "3" la en matematica


Musafir

#151 Re:

2016-06-29 15:45

#4: -  

Cerinta problemei a fost lipsita de claritatea necesara absolvirii autorilor subiectului de orice vina. Daca cerinta ar fi fost clara atunci era discutabil daca elevii au fost sau nu destul de pregatiti/atenti samd. Din moment ce enuntul nu a fost clar, atunci nici nu are sens sa se discute nivelul de pregatire al elevilor, e irelevant. O cerinta a fost gresita, exercitiul trebuie anulat.

Spun ca cerinta respectiva a fost gresita deoarece, precum oricine care a facut 4 clase ar trebui sa stie, elementele unui reper cartezian sunt: originiea, unitatea de masura, si dreptele perpendiculare carora le sunt asociate un sens si un nume (de exemplu (x,y),(viteza, timp), (forta, alungire) samd). Axele din cerinta nu au avut precizat numele.

Totodata, argumente din categoria "daa..dar daca se gandea asa, se prindea el" sau "trebuia sa si dea seama la ce se refera autorul" sunt de neluat in considerare dat fiind faptul ca acest exercitiu avea ca rol simpla identificare a corespondentului unui punct in multimea cealalta, nu intuitia elevului in ceea ce priveste cerinta.

In opinia mea, e vorba de o lipsa de acuratete, de un lucru facut pana la jumatate, "la misto", neatent, in ceea ce priveste redactarea subiectului.

Inchei prin a spune ca niciun interes personal nu mi influenteaza opinia, fiind terminat de mult scoala generala.


Musafir

#152

2016-06-29 15:48

Cei care au greșit din neatenție nu pot invoca propria greșeala pentru a primi puncte in defavoarea celor care s-au concentrat. Condițiile au fost aceleași pentru toți elevii si atunci nu este corect sa dam puncte celor neatenți pentru ca ups, au greșit la un Exercițiu ușor si sa ii trecem in fala sa obțină note mari pentru licee bune obisnuindu-i cu ideea ca faci presiuni si petiții si obți ce dorești in defavoarea celorlalti


Musafir

#153 Re: Re: Re: Re:

2016-06-29 15:49

#83: - Re: Re: Re:  

 nu pot fi uniti cand se lupta pt aceleasi locuri la liceu... 

Alex

#154 Re:

2016-06-29 15:49

#2: Dan -  

 Ba, nu e nimic neclar fratilor. Cine nu stie ca notele sunt de la 1 la 10, NU DE LA 0 LA 8 si nu stie sa citeasca un grafic, sa zica multumesc ca a ajuns la evaluarea nationala, ca a avut ocazia sa dea examenul si ca l-a si luat eventual.

Este total anormal si incorect sa se puncteze si rezultatul gresit.

Invatati sa va asumati greselile, ca de aia suntem unde suntem.


Musafir

#155 Re:

2016-06-29 15:49

#14: -  

 Ai vazut subiectul de anul trecut?

A fost identic...doar nota difera...

Atunci nu a facut nimeni plangere...nu va mai prostiti atat

Era un exercitiu de clasa a III-a...


Musafir

#156

2016-06-29 15:49

Am scris 3 si sper ca numarul luat in considerare sa fie 3 !!

Musafir

#157

2016-06-29 15:58

Rezultatul corect este 3. Nu e vina noastră că ceilalți nu stiu sa se uite pe un grafic.

Musafir

#158 Re:

2016-06-29 15:58

#29: -  

 Frustrat este unul care a greșit si nu vrea sa recunoască si cerșește note. Corectitudine nu pomana, din neatenție au greșit, atunci sa accepte asa cum vor accepta si cei care au greșit un alt Exercițiu sau la romană. Cine a fost atent a inteles cine nu, a greșit si plătește propria sa culpa. Nimeni nu- si poate invoca propria greșeala in apărare 

Maresmechernatural

#159 Re:

2016-06-29 16:03

#36: Un elev din clasa a VIII - a -  

 puradel , taci din gura , daca nu poti sa citesti un grafic sau macar sa rezolvi subiectele de anu trecut , unde a fost la fel ,fara nici-o specificare pe nici-o axa si nu s-a plans nimeni nu e vina noastra . pana la urma este o competitie , ne batem pe niste locuri , toti vrem la liceele cele mai bune , asta e unii sunt mai atenti


Musafir

#160 Re:

2016-06-29 16:03

#39: Aham -  

 Nu era greșita legenda, păcat însă ca un elev de clasa a 8-a nu știe sa citească si sa interpreteze un grafic. Degeaba Spuneti ca Rezolvați probleme grele daca nu puteți citi o diagrama

Acest articol a fost șters de către autor (Arata detaliile)

2016-06-29 16:03


Acest articol a fost șters de către autor (Arata detaliile)

2016-06-29 16:05


anamaria

#163

2016-06-29 16:06

 Sunt de parere ca cei care au scris 8 au aprofundat chiar mai mult problema decat ceilalti. S-au gandit ca ar putea fi chiar o capcana si clar au fost indusi in eroare de legenda. Intr-o clasa notele pot fi pana la 8 si nu obligatoriu pana la 10, nu gasesc nicio relevanta in argumentarea faptului ca notele sunt pana la zece si trebuiau sa-si dea seama ca acestea sunt pe axa OX. Pana si adultii au fost indusi in eroare de o diagrama ce in mod normal ar fi trebuit sa fie banala cu scopul sa ajute pana si pe cei mai slabi cu o nota de trecere nu sa distruga munca asidua a unor elevi foarte buni.


Musafir

#164 Re: Re:

2016-06-29 16:07

#154: Alex - Re:  

 Sunt de parere ca cei care au scris 8 au aprofundat chiar mai mult problema decat ceilalti. S-au gandit ca ar putea fi chiar o capcana si clar au fost indusi in eroare de legenda. Intr-o clasa notele pot fi pana la 8 si nu obligatoriu pana la 10, nu gasesc nicio relevanta in argumentarea faptului ca notele sunt pana la zece si trebuiau sa-si dea seama ca acestea sunt pe axa OX. Pana si adultii au fost indusi in eroare de o diagrama ce in mod normal ar fi trebuit sa fie banala cu scopul sa ajute pana si pe cei mai slabi cu o nota de trecere nu sa distruga munca asidua a unor elevi foarte buni.


Musafir

#165

2016-06-29 16:08

Neatentia costa, asta este

Musafir

#166 Re: Elevii pe abscisa

2016-06-29 16:08

#79: - Elevii pe abscisa 

 Asta e, poate data viitoare citești diagrama corect, din moment ce coloanele hașurate sunt pe verticala si reprezintă nr. Copiilor, atunci axa cu nr elevilor era cea verticala, daca era invers atunci coloana hașurata trebuia sa fie pe orizontala


Musafir

#167 Re:

2016-06-29 16:10

#163: anamaria -  

 DACA AR FI APROFUNDAT ASA MULT AR FI VAZUT CA IN DREPTUL CIFREI 3 AR FI AVUT TREI VARIANTE DE RASPUNS PE GRAFIC,  CEEA CE ESTE IMPOSIBIL


Musafir

#168

2016-06-29 16:11

Toate testele pe care le am lucrat, la exercițiul 6 ,a fost precizat clar pe săgeți nr elevilor sau orice era în ex respectiv. Cerința nu a fost clara, asa ca ar trebui acceptate ambele variante. ( 3 și 8 )

Musafir

#169 Re: Re:

2016-06-29 16:11

#10: - Re:  

 De ce să ți se pară ceva rău? Ăia de au scris 8 și-au pus toate cunoștințele să semneze petiția cealaltă și nu li se mai pare nimic rău.


Musafir

#170

2016-06-29 16:13

Si anul trecut a fost dat acelasi grafic si nimeni nu s-a plans de nimic. Nu este drept fata de cei care s-au gandit la problema si nu au scris pe fuga raspunsul fara sa se verifice. Acceptati faptul ca nu ati gandit corect si nu va mai milogiti sa primiti puncte in plus

Musafir

#171

2016-06-29 16:14

Pentru orice om care a terminat 8 clase ar trebui sa fie evident cum se citeste un grafic banal. Si daca nu esti obisnuit cu axele absciselor si coordonatelor, tot este la mintea cocosului sa te prinzi ca nota maxima trebuie sa fie 10, nu 8. Poate daca nu ai vazut o nota mai mare de 8 in viata ta la scoala nu te prinzi... dar altfel :~)

Musafir

#172 Re: Citiți asta!!!

2016-06-29 16:15

#50: Anonim - Citiți asta!!! 

 hai sa fim corecti un prost nu o sa aiba nota peste9 deci nu este corect ca unul care chiar daca a facut totul corect mai putin diagrama sa primeasca pomana Rusine

0000

#173 Re:

2016-06-29 16:16

#168: -  

 Nu este adevarat anul trecut s-a dat acelasi grafic daca tu nu ai lucrat testul de anul trecut imi pare rau de tine


Musafir

#174

2016-06-29 16:16

Vreau dreptate
bhfjlk

#175 Re: Re: Re: Re: Re:

2016-06-29 16:18