Petitie pentru pastrare a rezultatului "3" la en matematica
Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Petitie pentru pastrare a rezultatului "3" la en matematica
Musafir |
#151 Re:2016-06-29 15:45Cerinta problemei a fost lipsita de claritatea necesara absolvirii autorilor subiectului de orice vina. Daca cerinta ar fi fost clara atunci era discutabil daca elevii au fost sau nu destul de pregatiti/atenti samd. Din moment ce enuntul nu a fost clar, atunci nici nu are sens sa se discute nivelul de pregatire al elevilor, e irelevant. O cerinta a fost gresita, exercitiul trebuie anulat. Spun ca cerinta respectiva a fost gresita deoarece, precum oricine care a facut 4 clase ar trebui sa stie, elementele unui reper cartezian sunt: originiea, unitatea de masura, si dreptele perpendiculare carora le sunt asociate un sens si un nume (de exemplu (x,y),(viteza, timp), (forta, alungire) samd). Axele din cerinta nu au avut precizat numele. Totodata, argumente din categoria "daa..dar daca se gandea asa, se prindea el" sau "trebuia sa si dea seama la ce se refera autorul" sunt de neluat in considerare dat fiind faptul ca acest exercitiu avea ca rol simpla identificare a corespondentului unui punct in multimea cealalta, nu intuitia elevului in ceea ce priveste cerinta. In opinia mea, e vorba de o lipsa de acuratete, de un lucru facut pana la jumatate, "la misto", neatent, in ceea ce priveste redactarea subiectului. Inchei prin a spune ca niciun interes personal nu mi influenteaza opinia, fiind terminat de mult scoala generala. |
Musafir |
#1522016-06-29 15:48Cei care au greșit din neatenție nu pot invoca propria greșeala pentru a primi puncte in defavoarea celor care s-au concentrat. Condițiile au fost aceleași pentru toți elevii si atunci nu este corect sa dam puncte celor neatenți pentru ca ups, au greșit la un Exercițiu ușor si sa ii trecem in fala sa obțină note mari pentru licee bune obisnuindu-i cu ideea ca faci presiuni si petiții si obți ce dorești in defavoarea celorlalti |
Musafir |
#153 Re: Re: Re: Re:2016-06-29 15:49nu pot fi uniti cand se lupta pt aceleasi locuri la liceu... |
Alex |
#154 Re:2016-06-29 15:49Ba, nu e nimic neclar fratilor. Cine nu stie ca notele sunt de la 1 la 10, NU DE LA 0 LA 8 si nu stie sa citeasca un grafic, sa zica multumesc ca a ajuns la evaluarea nationala, ca a avut ocazia sa dea examenul si ca l-a si luat eventual. Este total anormal si incorect sa se puncteze si rezultatul gresit. Invatati sa va asumati greselile, ca de aia suntem unde suntem. |
Musafir |
#155 Re:2016-06-29 15:49Ai vazut subiectul de anul trecut? A fost identic...doar nota difera... Atunci nu a facut nimeni plangere...nu va mai prostiti atat Era un exercitiu de clasa a III-a... |
Musafir |
#1562016-06-29 15:49Am scris 3 si sper ca numarul luat in considerare sa fie 3 !! |
Musafir |
#1572016-06-29 15:58Rezultatul corect este 3. Nu e vina noastră că ceilalți nu stiu sa se uite pe un grafic. |
Musafir |
#158 Re:2016-06-29 15:58Frustrat este unul care a greșit si nu vrea sa recunoască si cerșește note. Corectitudine nu pomana, din neatenție au greșit, atunci sa accepte asa cum vor accepta si cei care au greșit un alt Exercițiu sau la romană. Cine a fost atent a inteles cine nu, a greșit si plătește propria sa culpa. Nimeni nu- si poate invoca propria greșeala in apărare |
Maresmechernatural |
#159 Re:2016-06-29 16:03#36: Un elev din clasa a VIII - a - puradel , taci din gura , daca nu poti sa citesti un grafic sau macar sa rezolvi subiectele de anu trecut , unde a fost la fel ,fara nici-o specificare pe nici-o axa si nu s-a plans nimeni nu e vina noastra . pana la urma este o competitie , ne batem pe niste locuri , toti vrem la liceele cele mai bune , asta e unii sunt mai atenti |
Musafir |
#160 Re:2016-06-29 16:03Nu era greșita legenda, păcat însă ca un elev de clasa a 8-a nu știe sa citească si sa interpreteze un grafic. Degeaba Spuneti ca Rezolvați probleme grele daca nu puteți citi o diagrama |
Acest articol a fost șters de către autor (Arata detaliile)
2016-06-29 16:03- Date of removal: 2016-06-29
- Reason for removal:
Acest articol a fost șters de către autor (Arata detaliile)
2016-06-29 16:05- Date of removal: 2016-06-29
- Reason for removal:
anamaria |
#1632016-06-29 16:06Sunt de parere ca cei care au scris 8 au aprofundat chiar mai mult problema decat ceilalti. S-au gandit ca ar putea fi chiar o capcana si clar au fost indusi in eroare de legenda. Intr-o clasa notele pot fi pana la 8 si nu obligatoriu pana la 10, nu gasesc nicio relevanta in argumentarea faptului ca notele sunt pana la zece si trebuiau sa-si dea seama ca acestea sunt pe axa OX. Pana si adultii au fost indusi in eroare de o diagrama ce in mod normal ar fi trebuit sa fie banala cu scopul sa ajute pana si pe cei mai slabi cu o nota de trecere nu sa distruga munca asidua a unor elevi foarte buni. |
Musafir |
#164 Re: Re:2016-06-29 16:07Sunt de parere ca cei care au scris 8 au aprofundat chiar mai mult problema decat ceilalti. S-au gandit ca ar putea fi chiar o capcana si clar au fost indusi in eroare de legenda. Intr-o clasa notele pot fi pana la 8 si nu obligatoriu pana la 10, nu gasesc nicio relevanta in argumentarea faptului ca notele sunt pana la zece si trebuiau sa-si dea seama ca acestea sunt pe axa OX. Pana si adultii au fost indusi in eroare de o diagrama ce in mod normal ar fi trebuit sa fie banala cu scopul sa ajute pana si pe cei mai slabi cu o nota de trecere nu sa distruga munca asidua a unor elevi foarte buni. |
Musafir |
#1652016-06-29 16:08Neatentia costa, asta este |
Musafir |
#166 Re: Elevii pe abscisa2016-06-29 16:08Asta e, poate data viitoare citești diagrama corect, din moment ce coloanele hașurate sunt pe verticala si reprezintă nr. Copiilor, atunci axa cu nr elevilor era cea verticala, daca era invers atunci coloana hașurata trebuia sa fie pe orizontala |
Musafir |
#167 Re:2016-06-29 16:10DACA AR FI APROFUNDAT ASA MULT AR FI VAZUT CA IN DREPTUL CIFREI 3 AR FI AVUT TREI VARIANTE DE RASPUNS PE GRAFIC, CEEA CE ESTE IMPOSIBIL |
Musafir |
#1682016-06-29 16:11Toate testele pe care le am lucrat, la exercițiul 6 ,a fost precizat clar pe săgeți nr elevilor sau orice era în ex respectiv. Cerința nu a fost clara, asa ca ar trebui acceptate ambele variante. ( 3 și 8 ) |
Musafir |
#169 Re: Re:2016-06-29 16:11De ce să ți se pară ceva rău? Ăia de au scris 8 și-au pus toate cunoștințele să semneze petiția cealaltă și nu li se mai pare nimic rău. |
Musafir |
#1702016-06-29 16:13Si anul trecut a fost dat acelasi grafic si nimeni nu s-a plans de nimic. Nu este drept fata de cei care s-au gandit la problema si nu au scris pe fuga raspunsul fara sa se verifice. Acceptati faptul ca nu ati gandit corect si nu va mai milogiti sa primiti puncte in plus |
Musafir |
#1712016-06-29 16:14Pentru orice om care a terminat 8 clase ar trebui sa fie evident cum se citeste un grafic banal. Si daca nu esti obisnuit cu axele absciselor si coordonatelor, tot este la mintea cocosului sa te prinzi ca nota maxima trebuie sa fie 10, nu 8. Poate daca nu ai vazut o nota mai mare de 8 in viata ta la scoala nu te prinzi... dar altfel :~) |
Musafir |
#172 Re: Citiți asta!!!2016-06-29 16:15hai sa fim corecti un prost nu o sa aiba nota peste9 deci nu este corect ca unul care chiar daca a facut totul corect mai putin diagrama sa primeasca pomana Rusine |
0000 |
#173 Re:2016-06-29 16:16Nu este adevarat anul trecut s-a dat acelasi grafic daca tu nu ai lucrat testul de anul trecut imi pare rau de tine |
Musafir |
#1742016-06-29 16:16Vreau dreptate |
bhfjlk |
#175 Re: Re: Re: Re: Re:2016-06-29 16:18 |
|
Susține ridicarea limitelor plăților în numerar! Cu o semnătură revenim la normalitate!
Cerem ca Ambasada României din Israel să fi mutată de la Tel Aviv la Ierusalim
CEREM DEMITEREA LUI VASILE BANESCU
SUNT FEMEIE ȘI AM DEMNITATE, SUSȚIN DIANA GUDIMA!
Doriți să schimbați ceva?
Schimbarea nu se întâmplă dacă tăceți. Autorul acestei petiții a luat atitudine și a acționat. Veți face la fel? Porniți o mișcare socială creând o petiție.
Creeați propria dumneavoastră petițieAlte petiții care v-ar putea interesa
Etnicii români spun un NU hotărât modificărilor abuzive la Legea cetățeniei române nr.21/1991
3336 Creat: 2024-03-04
SUNT FEMEIE ȘI AM DEMNITATE, SUSȚIN DIANA GUDIMA!
801 Creat: 2024-04-16
Respingem semnarea Tratatului Pandemic și solicităm ieșirea României din Organizația Mondială a Sănătății!
1163 Creat: 2024-03-03
Montarea de panouri fonoabsorbante in dreptul Cartierelor Good Afternoon si Luna din Balotesti
179 Creat: 2024-04-18
Solicitare către Comisia pentru cercetarea abuzurilor,coruptiei si petițiilor ,catre Comisia de Munca si Protecție Socială Camera Deputatilor
1123 Creat: 2024-04-12
Petiție pentru Siguranța Locuitorilor de pe Strada Vulcanului, din Comuna Cristian, Judetul Brasov
39 Creat: 2024-04-19
Cerem retragerea Romaniei din Organizatia Mondiala a Sanatatii!
4421 Creat: 2023-03-14
Considerarea "asistentului personal", angajat al primăriei sau al DGASPC, ca meserie și eliminarea sintagmei "profesionist".
34 Creat: 2024-04-19
Petiție online privind declararea lui Herman von Hebel, Victoria HENLEY și Nona TSOTORIA ca persoane indezirabile
48 Creat: 2024-04-18
Restricționarea traficului de mărfuri pe drumul național 42 între Berettyóújfalu și Ártánd
58 Creat: 2024-04-11
Solicitare la Primăria Petreștii de Jos, județul Cluj, de a respecta dreptul localnicilor de a fii informați cu privire la hotărârile Consiliului Local
15 Creat: 2024-04-18
VREM UN PARC INDUSTRIAL ÎN ORAŞUL ŞTEFĂNEŞTI JUDEŢUL ARGEŞ
15 Creat: 2024-04-17
SUSTIN TRECEREA OREI DE NASTERE PE CERTIFICATUL DE NASTERE
4222 Creat: 2023-12-09
VREM PARC INDUSTRIAL IN COMUNA BRADU, ARGEŞ
92 Creat: 2024-04-17
Petiție pentru un Amendament: actualizarea soldelor de grad pentru militarii rezerviști
227 Creat: 2024-04-14
Majorarea indemnizațiilor de handicap – o necesitate imediată!
2114 Creat: 2024-01-29
Istoria Românilor în locul Istoriei evreilor în liceu
3659 Creat: 2023-11-03
Reducerea nivelului de dificultate al Examenului de Bacalaureat la disciplina matematică profilul real.
1444 Creat: 2024-04-04
Micșorăm prețul apei la Galați!
578 Creat: 2023-09-07
Opriti proiectul imobiliar urias de langa Lacul Noua, Brasov
2602 Creat: 2021-08-01