Petitie pentru pastrare a rezultatului "3" la en matematica

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Petitie pentru pastrare a rezultatului "3" la en matematica


Musafir

#1

2016-06-29 11:21

Este incorect ca ambele raspunsuri sa fie acceptate
Dan

#2

2016-06-29 11:25

Este clar o inducere in eroare datorita in primul rand ,,legendei,, din partea dreapta susunde este specificat clar ,,Numar Elevi,,. In acest context clar este o ameteala generala la acest subiect !

Gabriela Dima
Autorul acestei petitii

#3 Re:

2016-06-29 11:26

#2: Dan -  

 Nu este adevarat. Era foarte clar. Nu e vina ministerului ca elevii sunt neatenti 


Musafir

#4

2016-06-29 11:45

Exercitiul 6, subiect 1, este formulat (de data aceasta) corect, clar, in concordanta cu exercitii asemanatoare din manualele de matematica sau din culegerile cu "exercitii dupa modelul MECS".
In astfel de situatii nu trebuie sa decida majoritatea, ci doar corectitudinea solutiei. (Notarea n-ar trebui sa se ghideze dupa principiul "e prosti, da' multi").

Musafir

#5

2016-06-29 11:49

Sa se rezolve o data cu ambiguitatile

Musafir

#6

2016-06-29 12:03

Pentru ca nu este corect ca nu răspuns greșit și ilogic sa fie punctat.

Musafir

#7

2016-06-29 12:24

NU SEMNATI! ESTE O NEDREPTATE!


Musafir

#8

2016-06-29 12:25

Daca diferentiarea intre elevi se face prin faptul ca stiu sau nu sa "descalceasca" un grafic (sau diagrama) incomplet ... e cam trist ...

Cu alte cuvinte, daca cei care nu au deslusit diagrama incompleta sunt considerati mai "slabi" decat ceilalti) ... este si mai trist ...

Un exercitiu la care iti trebuiau 5 secunde sa dai rezultatul se noteaza cu 5 puncte la fel cu ultimul sub-punct la care-ti trebuiau 15-20 minute sa-l rezolvi daca esti foarte bine pregatit. Vor exista o gramada de copii buni care au rezolvat totul corect si vor lua maxim 9,50 pentru o gresala de interpretare.…


Musafir

#9

2016-06-29 12:30

Nu este corect fata de cei care au scris clar pe foaie 3. Din moment ce si in barem se exemplifica foarte concret raspunsul 3, nu este necesara petitia cu acceptarea ambelor variante. Rapsunsul 3 trebuie sa fie singurul acceptat!!!!

Musafir

#10 Re:

2016-06-29 12:30

#7: -  

 Am scris rezultatul 3 dar tot mi se pare ceva rau sa semnez asta

Musafir

#11

2016-06-29 12:31

In opinia mea, subiect formulat clar, pe care un elev cu o cunostinta minima il poate rezolva fara cusur...daca se poate numi rezolvare. Sa nu reusesti la finele clasei a 8-a, in conditiile in care esti promovat si inscris in Evaluarea Nationala, sa redai datele unui amarat de grafic... Este o problema crunta. Prefer sa cred ca a fost vorba de neatentie. 


Musafir

#12 Re:

2016-06-29 12:32

#8: -  

 Sustin acest argument

anonim

#13 Re: Re:

2016-06-29 12:46


Musafir

#14

2016-06-29 12:50

Subiectul a fost clar ambiguu, lasand loc interpretarii. Sper ca realizati ca daca cineva ar fi gresit la oricare alt subiect, nu s-ar fi facut atata tevatura. Dar acest subiect a lasat loc interpretarii, asadar e normal ca oamenii sa se sesizeze.

Va garantez ca daca jumatate din elevii care au dat Evaluare au gresit, exercitiul lasa loc de interpretari. Diagramele au mai fost prezente in modelele de subiecte, dar toate specificau clar despre ce e vorba, si astfel putea exista doar un raspuns.

E nedrept sa se ia in calcul doar raspunsul 3. Sper ca Ministerul sa faca ceva in aceasta privinta. Si daca parerea dvs. e ca raspunsul e doar 3, atunci nu va implicati. Nu trebuie luat dreptul unor copii in a-si exprima revolta cu privire la acest fapt.


Musafir

#15

2016-06-29 13:00

În calitate de cadru didactic, m-as orienta după note care pornesc de la 1, si pot ajunge pină la 10, dar un elev in situație de stres, presat de timp, oare se mai putea gîndi la asa ceva? Am copil care a sustinut examenul, care a muncit foarte mult si care datorită ambiguității diagramei, a luat cifra 8.E corect să fie depunctată in conditiile in care nu a gresit celelalte exercitii cu un grad ridicat de dificultate, dar concepute clar?


Musafir

#16

2016-06-29 13:01

De ce sa fie corect un rezultat gresit? Pentru ca multi elevi sunt prosti si nu stiu sa citeasca un grafic?

Musafir

#17

2016-06-29 13:06

Să nu uităm că in spatele unei lucrări,care in fond este o bucată de hartie se ascunde munca si truda unui copil.Este usor să vorbim, sa jignim, dar sa ne punem pentru o clipă in locul unui copil care munceste, care a facut totul corect, dar a fost indus in eroare de diagramă? Cred că ar trebui să functioneze DIMENSIUNEA UMANĂ.

 


Musafir

#18

2016-06-29 13:07

Nu e corect sa se accepte ambele variante. Ca sa ia cei ce au gresit 10 pe degeaba? E absurd. Oricum ai fi dat-o tot 3 dadea. Notele sunt pe merit, nu pe petitii.

Musafir

#19 Re:

2016-06-29 13:08

#17: -  

 asta e, poate sa fie si einstein junior, degeaba e daca nu stie sa scrie pe hartie


Musafir

#20 Re:

2016-06-29 13:08

#8: -  

 daca erau asa buni si atenti puneau raspunsul corect
chiar daca nu o sa iau 10,si nu conteaza,macar iau nota pe care o merit....nu cersesc


Musafir

#21

2016-06-29 13:08

Am semnat deoarece nu i corect ca cei neatenti sa castige 5 puncte pe deageaba, pentru ca nu acordat destula atentie.

Musafir

#22 Re:

2016-06-29 13:09

#1: -  

 Sunteți prosti grămada 

 


Musafir

#23 Re:

2016-06-29 13:09

#8: -  

 daca erau ei asa buni nu greseau la interpretare , totul a fost foarte clar

 


Musafir

#24 Re:

2016-06-29 13:10

#7: - NU SEMNAȚI PENTRU CA ESTE O NEDREPTATE FĂCUTĂ TUTUROR ELEVILOR


Musafir

#25

2016-06-29 13:11

Pentru celelalte probleme ati dat un raspuns corect sau asta a fost singurul raspuns bun si de aceea va bateti pentru el? Intreb si eu :)