Semneaza pentru desfiintarea unui tronson de cale ferata de la Titan Sud pana la Gara Catelu


Musafir

#51 re

2015-07-10 13:56

#49: Ana - Re:  

 Draga doamna Ana, nu va cunosc deci nu imi permit sa va tutuiesc. Stiu ca e tipic noua, dar s-a demonstrat ca nu rezolvam nimic cu ironia si bascalia. Asadar: tocmai pentru ca lucrurile au evoluat, in alte tari exista metrou de suprafata sau tren usor pentru asa zisii navetisti. Intrebati, de curiozitate, cunostintele plecate sau faceti o simpla cautare pe internet (va pot trimite linkuri) si veti vedea cum stau lucrurile la acest aspect in orice tara civilizata pe care ati alege-o la intamplare. Veti afla cu ce ajung ei din oras in zona metropolitana si ca nu e vorba de trasee doar prin camp sau de pasarele intinse pe 60 km, cum "fin" ati sugerat sa cer. Apoi, toate aceste trenuri usoare sunt legate de statii de metrou, pentru ca asa e logic si eficient, atat pentru transportatori cat, mai ales, pentru calatori. Diferenta uriasa dintre noi este ca la ei contribuabilul este respectat si, din taxele platite, ii sunt create conditii de siguranta: pasarele etc. E adevarat, si educatia aduce un plus de valoare la toate capitolele. Haideti sa mai terminam cu transportul made in India, cu statii fara refugii, cu maxi-taxi-uri.. Sa nu mai gandim, cum a spus cineva, ca o solutie ar fi ca navetistul sa plece mai devreme de acasa si sa mai plateasca pe luna inca 30 de lei la ratb pentru 6 statii. Deasemenea, va informez ca si eu locuiesc in cartier (am o banuiala ca de mult mai multi ani fata de dvs.) si vad zilnic trenul aglomerat. Ma gandesc ca nu ar fi rentabil pentru ei sa functioneze cu pierderi.. ca asa e in economia de piata. Intr-adevar, de vreo 3 ani "trenul merge cu paza" dar la fel avem paza si in metrou, prin magazine si alte spatii publice. Si asta face parte din ce aminteam mai sus, treaba cu educatia. Asadar, nu e deloc un tren fantoma care circula cu viteza luminii. Poate viata va va aduce in punctul in care va veti muta in apropierea Bucurestiului...sa ne imaginam: oare cum ati gandi atunci? Nu mi-o luati in nume de rau, dar repet: autoritatile trebuie sa caute, sa gaseasca si sa aplice solutii sigure, pentru anul 2015.


Musafir

#52

2015-07-13 10:33

Tronsonul de cale ferată, este periculos pt pietoni, este inestetic și încurca circulația la intersecția dintre Sos. Dudesti-Pantelimon și Basarabia

Musafir

#53 Re: re

2015-07-16 21:42

#51: - re 

 Am eu o mica ,mare banuiala ca aveti ceva in comun cu firma de transport si nu cred ca stati in cartier ,cu atat mai mult nu cred ca stati de mai multi ani ca mine in cartier .Sunt pentru desfiintarea liniei de tren care desparte un cartier si nu mai vreau sa vad si sa aud nenorocirile produse de tren.Sa-mi explicati si cum poti face un copil sa nu se mai joace pe langa sinele de tren.


Musafir

#54

2015-07-20 12:50

Atunci când vine trenul în gara Republica , călătorii trag semnalul de alarma al trenului, blocând astfel soseau.Plus ca și dimineața și seara când plec la serviciu trebuie sa stau câte15 minute la bariera.

Musafir

#55 cucoanad

2015-08-26 08:44

Ia mai taci fai cucoana din gura inseamna ca,copii tai sunt prosti se aude si se vede trenu de la 1km departare de ce sa sufere mii de calatori din cauza voastra

Ciprian Birtea

#56 Re: Re: Re:

2016-06-29 02:18

#40: - Re: Re:  

 Gara de care vorbești se cheamă București Sud și este funcțională. Dar care-i diferența între o linie de tramvai între Republica și București Sud și o cale ferată pe aceeași distanță? La Titan Sud se poate ajunge cu metroul, ori dacă de desființează acel tronson, se ajunge mai greu. Dacă accidentele sunt motivul petiției, atuncea de ce nu faci o petiție către CFR pentru a construi un gard și pasarele, pentru a nu mai trece oamenii aiurea peste calea ferată fără să se asigure?