Desfiintarea examenului scris de titularizare in invatamant

Quoted post


Musafir

#17 Re:

2015-07-28 04:47

Da, ai perfecta dreptate ,acest examen este  un stres  cumplit pentru toti cei care vor sa se titularizeze ;o data lipsa posturilor ?  care nu stiu cat e de reala sau de  ,la voia directorilor  care  ascund ore pt pilele lor ;a doua a nu se uita ca sunt sute ,mii  de profesori titularizati ,fara examen in  anii 90  si sau ca  sunt mii de fosti invatatori  care au facut si ei o facultate asa cam dupa 40  de ani  si s au transferat bine mersi pe post de profesor !!!Ceea  ce mi se pare cumplit de nedrept ;adica tu , ca invatator  dai examen din aritmetica si litaratura pt copii ,faci o facultate la distanta si o termini cu chiu cu vai si ,uite asa  prin bunavointa ministerului care , cu siguranta a scos aceasta  lege cu dedicatie , uite asa ziceam te trezesti mare profesor de romana , mare psiholog etc ,iar tinerii care dau  an de an examene cumplite nu gasesc post !!Fiindca tu i l-ai furat cu legea !!Alta chestiune ; in urma cu nici 10  ani  titularizarea la rural se facea cu nota 5  iar la urban cu 7 !!! Asa ca inca exista profesori titulari cu 5 !!Care ne sfideaza si ne vor sfida !!Eu propun asa ; sa fie obligati toti dascalii sa dea examen   ca si noi din 5 in 5 ani  macar ,adica sa fie evaluati  ca si noi;si sa  se vada atunci  cine  merita sa ramana in sistem si cine nu !!EVALUARE DIN 5 IN 5 ANI !! PT TOATA LUMEA !!dIRECTORII SI ISJ URILE  SA FIE OBLIGATE  SA SCOATA TOATE POSTURILE ALTFEL SA _I CALCE DNA !!Invatatorii sa se poata titulariza pe post de profesori dupa examen de titularizare ca si noi  , nu  cu smecherii !!

Raspunsuri


Musafir

#41 Re: Re:

2015-07-28 09:07:56

#17: - Re:  

 Fara examen .


Musafir

#53 Re: Re:

2015-07-28 11:55:36

#17: - Re: