Spune NU desfiintarii Spitalului de Ortopedie din Eforie

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Spune NU desfiintarii Spitalului de Ortopedie din Eforie


Musafir

#1

2013-02-15 22:21

Daca nu sunteti in stare sa construiti, nu demolati si cea ce avem.

Musafir

#2

2013-02-16 06:08

Nu desfiintati spitale ci carciumi

Musafir

#3

2013-02-16 08:11

M-au convins sa semnez: calitatea oamenilor care lucreaza acolo si bunul-simt elementar, alaturi de filmul de pe youtube.

Musafir

#4

2013-02-16 08:46

Scrie un comentariu...............

Musafir

#5

2013-02-16 11:14

poate cu ajutorul celor care au trecut prin sotrm eforie sud vom reusi sa mentim ,,in picioare"acesta unitate medicala cu veche traditie in medicina romaneasca

Musafir

#6

2013-02-16 14:36

Nu ar trebui desfiintat acest spital. Acolo sunt medici foarte buni, de 1000 de ori mai buni decat cei din Constanta. Ar trebui renovat intr-adevar, deoarece unele aparate de acolo sunt demne de muzeu.
Am avut o problema de sanatate si am fost tratat acolo, de o echipa intra-devar profesionista! Haideti sa-l salvan, nu sa-l abandonam !!!

Musafir

#7

2013-02-16 15:20

Interesele rechinilor imobiliari nu tin seama de sanatate, morala, munca sau de oamenii obisnuiti. Problema este ce pot oferi la schimb. Din fericire aflam in fiecare zi, chiar si astazi, ca nici ei nu sunt nemuritori!

Musafir

#8

2013-02-16 21:35

spun nu desfiintari spitalului de ortoprdie din eforie
dana

#9

2013-02-17 10:15

Nu nu nu!!!!! O sa va para rau
Scupara Andreea

#10 Nu desfintati!!!

2013-02-17 13:35

NU desfintati Spitalul de Ortopedie din Eforie Sud. Am icredere in acest spital,pe mine m-a facut bine, m-am dus cu mana rupta si am plecat cu ea ca noua. Cu toti avem nevoie de acest spital si de medicii din el.

Musafir

#11

2013-02-17 15:25