Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!

CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.

#39676 Re: Re: Re: Re: Re:

2015-06-09 11:57

#39673: nebunule - Re: Re: Re: Re:   < = NE ARATA CONTINUU MATEITA SI DEACONU CARE SUNTETI SI CINE SUNTETI VOI CEI CARE VA HRANITI IN ILEGALITATE, V-AU DESCRIS CONTINUU..VA LASA MEREU IN FATA... PE SEMNATURILE VOASTRE SI DECIZILE VOASTRE CU INITIATIVELE VOASTRE ,  NU ALE LOR , VA ARUNCA IN TARUSII VIETII PE CARE TOT VOI I-ATI CREAT CU AJUTORUL LOR, VA LASA SA MURITI PE LIMBA SI FAPTELE VOASTRE, VA ABANDONEAZA ASA CUM V-AU UMILIT SI VA UMILESC CONTINUU..., VA CHEAMA PUBLIC PE SITE DAR NU VI SE ADRESEAZA VOUA NICIODATA VOUA NU VI SE ADRESEAZA IN CE LASA EI SCRIS, MERGETI VOI SA DATI SCRIS.

 

 

#39675  DACA TOT INTREBI PRECUM UN TROLL IN NESTIINTA TA SI ALTORA CA TINE  SI AI O SINAPSA LIPSA CE ESTI, SI CONTINUU...INTREBI..., ITI VIN RASPUNSURILE MEREU REPETITIV... TINE-O TOT ASA...VEI VEDEA URMARILE..., ASTA DACA NU-TI PLESNESTE IN OCHI MAI DEVREME, PE TOT CE AI LASAT TU IN URMA TA SI ALTII CA TINE.

 

 

OLTCHIM NU VA CHEMAT / NU NE-A CHEMAT IN CEEA  CE ARATA PE SITE-UL OLTCHIM.

Anunt

08 Iunie 2015

In saptamana 08-12 iunie 2015, administratorii societatii vor fi la sediul Oltchim din Rm. Valcea in data de 11.06.2015.

 

 

 

OLTCHIM NU VA CHEMAT / NU NE-A CHEMAT IN CEEA  CE ARATA PE SITE-UL OLTCHIM.

http://www.oltchim.ro/

 

OLTCHIM A LASAT PE SITE-UL SAU UN ATFEL DE TROLL

 

Troll

Un troll este un provocator fără cauză, cineva care lansează o discuție cu scopul de a recrea un conflict de idei. Uneori, conflictul devine amuzant pentru troll, dar aproape niciodată pentru participanții inocenți.

Troll-ul se folosește de subiecte clasice, cunoscute pentru pasiunea pe care o pot genera și pentru imposibilitatea de a le argumenta definitiv. Adesea, troll-ul se folosește de subiecte specifice comunității în care dorește să stârnească zâzania, cum ar fi regulile sau eticheta. Atunci când întâmpină rezistență, de cele mai multe ori troll-ul nu se va adresa unei singure persoane ci audienței, într-o speranță de instigare a acesteia în ajutorul său. De aceea el va răstălmăci de cele mai multe ori mesajele și le va modela cât mai tendențios prezentând această "dezvăluire" publicului larg cu scopul de a defăima.

Denumirea de troll se poate aplica și mesajului menit să agite spiritele.

CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.

#39677 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-06-09 11:58

#39674: NEVROZAT - Re: Re: Re: Re: Re:  < = NE ARATA CONTINUU MATEITA SI DEACONU CARE SUNTETI SI CINE SUNTETI VOI CEI CARE VA HRANITI IN ILEGALITATE, V-AU DESCRIS CONTINUU..VA LASA MEREU IN FATA... PE SEMNATURILE VOASTRE SI DECIZILE VOASTRE CU INITIATIVELE VOASTRE ,  NU ALE LOR , VA ARUNCA IN TARUSII VIETII PE CARE TOT VOI I-ATI CREAT CU AJUTORUL LOR, VA LASA SA MURITI PE LIMBA SI FAPTELE VOASTRE, VA ABANDONEAZA ASA CUM V-AU UMILIT SI VA UMILESC CONTINUU..., VA CHEAMA PUBLIC PE SITE DAR NU VI SE ADRESEAZA VOUA NICIODATA VOUA NU VI SE ADRESEAZA IN CE LASA EI SCRIS, MERGETI VOI SA DATI SCRIS.

 

 

#39675  DACA TOT INTREBI PRECUM UN TROLL IN NESTIINTA TA SI ALTORA CA TINE  SI AI O SINAPSA LIPSA CE ESTI, SI CONTINUU...INTREBI..., ITI VIN RASPUNSURILE MEREU REPETITIV... TINE-O TOT ASA...VEI VEDEA URMARILE..., ASTA DACA NU-TI PLESNESTE IN OCHI MAI DEVREME, PE TOT CE AI LASAT TU IN URMA TA SI ALTII CA TINE.

 

 

OLTCHIM NU VA CHEMAT / NU NE-A CHEMAT IN CEEA  CE ARATA PE SITE-UL OLTCHIM.

Anunt

08 Iunie 2015

In saptamana 08-12 iunie 2015, administratorii societatii vor fi la sediul Oltchim din Rm. Valcea in data de 11.06.2015.

 

OLTCHIM NU VA CHEMAT / NU NE-A CHEMAT IN CEEA  CE ARATA PE SITE-UL OLTCHIM.

http://www.oltchim.ro/

 

 

OLTCHIM A LASAT PE SITE-UL SAU UN ATFEL DE TROLL

 

Troll

Un troll este un provocator fără cauză, cineva care lansează o discuție cu scopul de a recrea un conflict de idei. Uneori, conflictul devine amuzant pentru troll, dar aproape niciodată pentru participanții inocenți.

Troll-ul se folosește de subiecte clasice, cunoscute pentru pasiunea pe care o pot genera și pentru imposibilitatea de a le argumenta definitiv. Adesea, troll-ul se folosește de subiecte specifice comunității în care dorește să stârnească zâzania, cum ar fi regulile sau eticheta. Atunci când întâmpină rezistență, de cele mai multe ori troll-ul nu se va adresa unei singure persoane ci audienței, într-o speranță de instigare a acesteia în ajutorul său. De aceea el va răstălmăci de cele mai multe ori mesajele și le va modela cât mai tendențios prezentând această "dezvăluire" publicului larg cu scopul de a defăima.

Denumirea de troll se poate aplica și mesajului menit să agite spiritele.

 

 

MARȘ PUTOARE ISTERICA MARȘ HOITULE

#39678 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-06-09 12:17

#39676: CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA. - Re: Re: Re: Re: Re:  

 Nu mai bea nebunule! Alcoolul cu medicamentele nu fac casa buna!

Marș la gunoi, hoit batran!

Ai supt-o toata viata la oltchim, asa faci si acum.

MARȘ PUTOARE ISTERICA!

CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.

#39680 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C

2015-06-09 12:20

#39678: MARȘ PUTOARE ISTERICA MARȘ HOITULE - Re: Re: Re: Re: Re: Re:  <= NU STI CE-I OLTCHIM , NU VEI STI NICIODATA CEI OLTCHIM . [ PUNCT ]

 MARȘ , FUGAAA MARȘ , MARȘ , MARȘ  TROLLULEEE, HOITULE SI JAGARDEAUA VIETII DE O RESPIRI, N-AI AER, MORI FRAIERE, MORI TU IN TARUSII TAI...,  NU ALTII.  SA-TI IEI TOATA CASA SI COMBINATUL CHIMIC OLTCHIM IN CAP SI PE TOTI CREDITORII OLTCHIM, SA TE HAITUIASAC EI CUM NE-AI HAUTUIT TU PE NOI. NICI NU STI SI NU  CUNOSTI, RAMAI UN LUZAR OFTICAT SI MORT, MORT VIU.

TI-AM BAGAT SI DIACRITICILE LA S , SA TE SCOT IN EVIDENTA CA ESTI CEEA CE LASI IN URMA TA, UN TRAGIC ACCIDENT IN VIATA ASTA RAMAS PE AICI SI EMBRION NEDEZVOLTAT IN CUTIA CRANIANA DE O DETII PE UMERI.

NU STI CE-I OLTCHIM,  NU VEI STI NICIODATA CEI OLTCHIM . [ PUNCT ]

P.S: CEL DE LA #39678 ESTE

Troll

Un troll este un provocator fără cauză, cineva care lansează o discuție cu scopul de a recrea un conflict de idei. Uneori, conflictul devine amuzant pentru troll, dar aproape niciodată pentru participanții inocenți.

Troll-ul se folosește de subiecte clasice, cunoscute pentru pasiunea pe care o pot genera și pentru imposibilitatea de a le argumenta definitiv. Adesea, troll-ul se folosește de subiecte specifice comunității în care dorește să stârnească zâzania, cum ar fi regulile sau eticheta. Atunci când întâmpină rezistență, de cele mai multe ori troll-ul nu se va adresa unei singure persoane ci audienței, într-o speranță de instigare a acesteia în ajutorul său. De aceea el va răstălmăci de cele mai multe ori mesajele și le va modela cât mai tendențios prezentând această "dezvăluire" publicului larg cu scopul de a defăima.

Denumirea de troll se poate aplica și mesajului menit să agite spiritele.

CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.

#39681 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C

2015-06-09 12:21

#39679: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 MARȘ ,FUGA MARȘ , FUGAA MARȘ , APORT, FUGAAA MARȘ ...ROIU...,  RAMAI INFIPT IN TARUSI TAI NEMERNICULE DUPLICITAR SI MULTIPLICAT IN DUPLICARE SI REMULTIPLICARE DE HOT NENOROCIT CE ESTI ,SCOALA SOVIETICA, PRAF SI PULBERE, PSIHOLOGIA TA ESTE UNDE TRAG EU APA ZILNIC..., MARSSS SI MORI.

NU STI CE-I OLTCHIM,  NU VEI STI NICIODATA CEI OLTCHIM . [ PUNCT ]

P.S: CEL DE LA #39679 ESTE

Troll

Un troll este un provocator fără cauză, cineva care lansează o discuție cu scopul de a recrea un conflict de idei. Uneori, conflictul devine amuzant pentru troll, dar aproape niciodată pentru participanții inocenți.

Troll-ul se folosește de subiecte clasice, cunoscute pentru pasiunea pe care o pot genera și pentru imposibilitatea de a le argumenta definitiv. Adesea, troll-ul se folosește de subiecte specifice comunității în care dorește să stârnească zâzania, cum ar fi regulile sau eticheta. Atunci când întâmpină rezistență, de cele mai multe ori troll-ul nu se va adresa unei singure persoane ci audienței, într-o speranță de instigare a acesteia în ajutorul său. De aceea el va răstălmăci de cele mai multe ori mesajele și le va modela cât mai tendențios prezentând această "dezvăluire" publicului larg cu scopul de a defăima.

Denumirea de troll se poate aplica și mesajului menit să agite spiritele.

CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.

#39682 CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.

2015-06-09 12:31

 CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM

UNDE SUNT BANII????

HAI LA VALCEA IN OLTCHIM!!!!!!!!!!!!!!

S.O.S. OLTCHIM !!! SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA LA  SC. OLTCHIM SA.

UNDE SUNT BANII DE LA  OLTCHIM?????

 planul Rominsolv – BDO.  : Plan_Reorganizare_Oltchim

Salarii compensatorii pentru personalul deja disponibilizat :

T1 8,659; T2 17,821; T3 17,821; T4 17,821; T5 17,821; T6 17,821; T7 17,821;T8 17,821; T9 17,821; T10 17,821; T11 17,821;T12 17,821

5.1 Situatia datoriilor generate de functionarea societatii debitoare dupa deschiderea procedurii insolventei si neachitate pana la data de 30 noiembrie 2014
La data de 30 noiembrie 2014, Oltchim S.A. inregistra datorii cu_rente si restante in valoare de aproximativ 50 milioane Euro, defalcate dupa cum urmeaza:

Sold Datorii nete acumulate in insolventa Mii Euro:

Participatie RCS-RDS 1,509

Dobanzi Credite Banci 5,850

Furnizori interni si externi 21,574

Clienti in avans interni si externi 478

Salarii nete fara taxe, exclusiv platile compensatorii 3,354

 

Salarii compensatorii pentru personalul deja disponibilizat 8,699

Sursa: Informatii furnizate de catre societatea debitoare  pag 81 din 315 din :PLANUL DE REORGANIZARE 2015.

2. Creditorii salariaţi primesc 100% din valoarea creanţelor acestora.

Reducerea de personal vizează 929 de salariaţi (602 în Vâlcea şi 327 în Piteşti) şi are ca scop realizarea unei economii lunare de aproximativ 1.200.000 euro (14,4 milioane euro anual). Demn de remarcat este procentul mare (peste 60%) de salariaţi care au solicitat benevol să fie acceptaţi pe listele de disponibilizări.

 http://www.rominsolv.ro/ ; http://www.oltchim.ro/

CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA ( CCM ) si toate drepturile cuvenite salariatului, fiecaruia in functie de creantele neachitate inpotriva S.C. Oltchim S.A.

SALARII PLATI COMPENSATORII CCM SUMA NETA: 38.164.916 LEI (9 milioane euro) la 929 salariati(602 în Vâlcea şi 327 în Piteşti) disponibilizati:

1.    17.106 lei pentru o vechime  intre 0 - 5 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
2.    34.212 lei pentru o vechime  intre 5 - 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
3.    51.318 lei pentru o vechime mai mare de 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata ABROGATA

Art. 3.10. creantele salariale sunt creantele ce izvorasc din raporturi de munca între debitor si angajatii acestuia. Aceste creante sunt înregistrate din oficiu în tabelul de creante de catre administratorul judiciar/lichidator;

 Art. 96.  (2) Planul va stabili acelasi tratament pentru fiecare creanta din cadrul unei categorii distincte, cu exceptia cazului în care detinatorul unei creante din categoria respectiva consimte un tratament mai putin favorabil pentru creanta sa.

Art. 101. (2) Tratament corect si echitabil exista atunci când sunt îndeplinite cumulativ urmatoarele conditii:

b) nici o categorie sau nici o creanta apartinând unei categorii nu primeste mai mult decât valoarea totala a creantei sale;

Art. 41. (3) În cazul în care se confirma un plan de reorganizare, dobânzile, majorarile ori penalitatile de orice fel  sau cheltuielile accesorii la obligatiile nascute ulterior datei deschiderii procedurii generale se achita în conformitate cu actele din care rezulta si cu prevederile programului de plati. În cazul în care planul esueaza, prevederile alin. (1) si (2) se aplica corespunzator pentru calculul accesoriilor cuprinse în programul de plati, la data intrarii în faliment.

Art. 64.(6) Creantele nascute dupa data deschiderii procedurii, în perioada de observatie sau în procedura reorganizarii judiciare vor fi platite conform documentelor din care rezulta, nefiind necesara înscrierea la masa credala. Prevederea se aplica în mod corespunzator pentru creantele nascute în procedura de faliment.

UNDE SUNT BANII????

 


Musafir

#39683 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C

2015-06-09 12:36

#39680: CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA. - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C 

 CIOCUL MIC RETARDULE! AI SUPTO O PANA ACUM , O SUGI SI ACUM LA GREU.

TRECI LA PUS LEGI, IMBECILULE. NU MA MAI COPIA, SENILULE!

CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.

#39684 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C

2015-06-09 12:45

#39683: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  <= ITI LASI SCRIS  TRAUMELE TALE SI CEEA CE TI S-A INTAMPLAT TIE SI NUMAI TIE, AI GURA PLINA DE ACADELE SI PAPTI TOT, PAPA TOT..., NU MAI LASA FIRMITURI IN URMA TA...

BATI CAMPII, ESTI NAUC SI NAUCIT, TUMEFIAT SI SIDERAT, PICAT SI BULVERSAT, NICI TELEFOANELE NU-TI MAI SPUN NIMIC, NIMENI NU MAI SPUNE NIMIC , TE VOM SCOATE LA LUMINA..., SA VEZI JOCU_RILE CUI LE FACI TU SI IMPOTRIVA CUI TE PUI TU SI ALTII CA TINE CARE NU AI NICIUN INTERES SI SESTI DEZINTERESAT DE OLTCHIM  , TOTI CREDITORII CU CREANTE OLTCHIM, SUNTEM PE URMA TA SI ATAT ITI SPUN, MARSSSS..., FUGAAA MARSSSSSSSSS, APORT, FUGAAA , MARSS, ROIU ........ TE INFIGI IN TARSUSII TAI.

SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.

"Voi lupta pana la ultima mea picatura de sange, ca sa ai dreptul, sa nu fi de acord cu mine "

A FOST O COMPLICITATE SINDICATE #34833(TOATE INCLUS SI  IONEL VINCEA DE LA CARTEL ALFA SI FOST MENTCHIM FALIMENT ) SI STATUL ROMAN#30014 SUNT IN CULPA.

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA


Musafir

#39685 Iohannis întoarce în Parlament încă o lege!

2015-06-09 12:46

Iohannis întoarce în Parlament încă o lege

Autor: Florin Pușcaș, Redactor
Publicat: 14:29
http://www.stiripesurse.ro/iohannis-intoarce-in-parlament


Preşedintele României, Klaus Iohannis, a semnat marți, 9 iunie, cererea de reexaminare asupra Legii pentru modificarea şi completarea Legii dialogului social nr. 62/2011.

Textul integral al cererii:

Domnului Călin Popescu -Tăriceanu,
Președintele Senatului


În temeiul Articolului 77 alineatul (2) din Constituţia României, republicată,
formulez următoarea

CERERE DE REEXAMINARE
asupra
Legii pentru modificarea şi completarea Legii dialogului social nr. 62/2011


Legea pentru modificarea şi completarea Legii dialogului social nr. 62/2011, în forma transmisă spre promulgare, introduce noi reglementări referitoare la: posibilitatea angajatorilor de a reţine şi de a vira cotizaţia de sindicat pe statele lunare de plată la cererea organizaţiilor sindicale şi cu acordul membrilor acesteia, competenţa Consiliului Naţional Tripartit de a stabili sectoarele de activitate, care urmează a fi aprobate prin hotărâre a Guvernului, introducerea organizaţiilor patronale ca părţi ale contractului colectiv de muncă, stabilirea modalităţilor concrete de negociere colectivă a contractelor ce se vor încheia la nivelul autorităţilor sau instituţiilor publice care au în subordine sau în coordonare alte persoane juridice care angajează forţă de muncă sau care se află în coordonarea sau subordonarea autorităţii publice centrale. 

În ceea ce privește posibilitatea angajatorilor de a reţine şi de a vira cotizaţia de sindicat pe statele lunare de plată la cererea organizaţiilor sindicale şi cu acordul membrilor acestora, prin Art. I pct. 2 din legea transmisă la promulgare, Art. 24 din Legea nr. 62/2011 se completează cu un nou alineat care prevede: „(1) La cererea organizaţiilor sindicale şi cu acordul membrilor acestora, angajatorii vor reţine şi vor vira sindicatului cotizaţia de sindicat pe statele lunare de plată”.

Subliniem că, în jurisprudenţa C_urţii Europene a Drepturilor Omului s-a reținut că, deşi drepturile salariale nu sunt drepturi reale, cum este dreptul de proprietate, ci drepturi de creanţă, în privinţa apărării lor, acestea sunt asimilate cu bunuri, statuându-se că noţiunile de „bun" şi „proprietate" au un sens care „nu este limitat la dreptul de proprietate asupra bunurilor corporale, ci cuprinde şi alte drepturi şi interese patrimoniale" (cauza Beyler împotriva Italiei, 2000). Așadar, drepturile salariale se circumscriu prevederilor Art. 44 din Constituţie şi ale Art. 1 paragraful 1 din Primul Protocol adiţional la Convenţia pentru apărarea drepturilor omului şi a libertăţilor fundamentale, ce stipulează că „Orice persoană fizică sau juridică are dreptul la respectarea bunurilor sale. Nimeni nu poate fi lipsit de proprietatea sa decât pentru cauză de utilitate publică şi în condiţiile prevăzute de lege şi de prevederile generale ale dreptului internaţional". Totodată, în conformitate cu dispoziţiile Art. 167 alin. (1) din Codului Muncii salariul se plăteşte direct titularului sau persoanei împuternicite de acesta.

În consecință, faţă de cele de mai sus, apreciem că se impune reanalizarea conținutului Art. I pct. 2 din legea transmisă spre promulgare, în sensul asigurării dreptului salariatului de a-și manifesta voința în mod direct şi expres cu privire la veniturile sale salariale. 

În ceea ce privește reglementările referitoare la reprezentarea părţilor la negocierea colectivă, considerăm că prevederile introduse prin Art. I pct. 6 din legea transmisă spre promulgare nu pot fi disjunse de necesitatea scăderii pragului de reprezentativitate a sindicatului la nivel de unitate. În acest sens, pentru o mai bună exercitare a dreptului la negocieri colective, drept garantat de Art. 41 din Constituție, considerăm că este oportună diminuarea pragului de reprezentativitate a sindicatelor la nivel de unitate. Semnalăm că dispoziții referitoare la reducerea pragului de reprezentativitate la nivel de unitate a sindicatului figurau în forma inițială a propunerii legislative, iar argumentele legate de acest aspect sunt reţinute în raportul Comisiei pentru muncă şi protecţie socială a Camerei Deputaţilor, fiind reluate şi cu ocazia dezbaterilor parlamentare din plenul Camerei Deputaţilor (şedinţa din data de 13.05.2015). 

Având în vedere necesitatea clarificării aspectelor de mai sus şi ţinând cont de competenţa legislativă exclusivă a Parlamentului, vă solicit reexaminarea Legii pentru modificarea şi completarea Legii dialogului social nr. 62/2011.

PREŞEDINTELE ROMÂNIEI

KLAUS-WERNER IOHANNIS


Musafir

#39686 Atentie ce se spune despre drepturile salariale! Sunt asimilate cu bunurile.

2015-06-09 12:52

#39685: - Iohannis întoarce în Parlament încă o lege! 

 "Subliniem că, în jurisprudenţa C_urţii Europene a Drepturilor Omului s-a reținut că, deşi drepturile salariale nu sunt drepturi reale, cum este dreptul de proprietate, ci drepturi de creanţă, în privinţa apărării lor, acestea sunt asimilate cu bunuri, statuându-se că noţiunile de „bun" şi „proprietate" au un sens care „nu este limitat la dreptul de proprietate asupra bunurilor corporale, ci cuprinde şi alte drepturi şi interese patrimoniale" (cauza Beyler împotriva Italiei, 2000).

Așadar, drepturile salariale se circumscriu prevederilor Art. 44 din Constituţie şi ale Art. 1 paragraful 1 din Primul Protocol adiţional la Convenţia pentru apărarea drepturilor omului şi a libertăţilor fundamentale, ce stipulează că „Orice persoană fizică sau juridică are dreptul la respectarea bunurilor sale. Nimeni nu poate fi lipsit de proprietatea sa decât pentru cauză de utilitate publică şi în condiţiile prevăzute de lege şi de prevederile generale ale dreptului internaţional".

Totodată, în conformitate cu dispoziţiile Art. 167 alin. (1) din Codului Muncii salariul se plăteşte direct titularului sau persoanei împuternicite de acesta."


Musafir

#39687 Atentie ce se spune CONSTITUTIA despre drepturile salariale! Sunt asimilate cu bunurile.

2015-06-09 12:54

#39686: - Atentie ce se spune despre drepturile salariale! Sunt asimilate cu bunurile. 

CAPITOLUL II
Drepturile şi libertăţile fundamentale

ARTICOLUL 44

Dreptul de proprietate privată

(1) Dreptul de proprietate, precum şi creanţele asupra statului, sunt garantate. Conţinutul şi limitele acestor drepturi sunt stabilite de lege.

(2) Proprietatea privată este garantată şi ocrotită în mod egal de lege, indiferent de titular. Cetăţenii străini şi apatrizii pot dobândi dreptul de proprietate privată asupra terenurilor numai în condiţiile rezultate din aderarea României la Uniunea Europeană şi din alte tratate internaţionale la care România este parte, pe bază de reciprocitate, în condiţiile prevăzute prin lege organică, precum şi prin moştenire legală.

(3) Nimeni nu poate fi expropriat decât pentru o cauză de utilitate publică, stabilită potrivit legii, cu dreaptă şi prealabilă despăgubire.

(4) Sunt interzise naţionalizarea sau orice alte măsuri de trecere silită în proprietate publică a unor bunuri pe baza apartenenţei sociale, etnice, religioase, politice sau de altă natură discriminatorie a titularilor.

(5) Pentru lucrări de interes general, autoritatea publică poate folosi subsolul oricărei proprietăţi imobiliare, cu obligaţia de a despăgubi proprietarul pentru daunele aduse solului, plantaţiilor sau construcţiilor, precum şi pentru alte daune imputabile autorităţii.

(6) Despăgubirile prevăzute în alineatele (3) şi (5) se stabilesc de comun acord cu proprietarul sau, în caz de divergenţă, prin justiţie.

(7) Dreptul de proprietate obligă la respectarea sarcinilor privind protecţia mediului şi asigurarea bunei vecinătăţi, precum şi la respectarea celorlalte sarcini care, potrivit legii sau obiceiului, revin proprietarului.

(8) Averea dobândită licit nu poate fi confiscată. Caracterul licit al dobândirii se prezumă.

(9) Bunurile destinate, folosite sau rezultate din infracţiuni ori contravenţii pot fi confiscate numai în condiţiile legii.


http://legeaz.net/constitutia-romaniei/articolul-44-constitutie


Musafir

#39688 Atentie ce se spune Conventia drepturilor omului despre drepturile salariale!

2015-06-09 12:58

#39687: - Atentie ce se spune CONSTITUTIA despre drepturile salariale! Sunt asimilate cu bunurile. 

 Guvernele semnatare, membre ale Consiliului Europei,hatarite sa ia masuri de natura sa asigure garantarea colectiva a drepturilor si libertatilor, altele decit cele care sint deja inscrise in titlul I al Conventiei pentru apararea drepturilor omului si a libertatilor fundamentale, semnata la Roma la 4 noiembrie 1950 (denumita in continuare conventia),au convenit asupra celor le urmeaza:

Art. 1. - Orice persoana fizica sau juridica are dreptul la respectarea bunurilor sale. Nimeni nu poate fi lipsit de proprietatea sa decit pentru cauza de utilitate publica si in conditiile prevazute de lege si de principiile generale ale dreptului international.

http://www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck.htp

 

 

CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.

#39689 CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.

2015-06-09 13:40

OLTCHIM

 CREANTELE OLTCHIM.

5.1 Situatia datoriilor generate de functionarea societatii debitoare dupa deschiderea procedurii insolventei si neachitate pana la data de 30 noiembrie 2014


La data de 30 noiembrie 2014, Oltchim S.A. inregistra datorii cu_rente si restante in valoare de aproximativ 50 milioane Euro, defalcate dupa cum urmeaza:

Sold Datorii nete acumulate in insolventa Mii Euro

Participatie RCS-RDS 1,509

Dobanzi Credite Banci 5,850

Furnizori interni si externi 21,574

Clienti in avans interni si externi 478

Salarii nete fara taxe, exclusiv platile compensatorii 3,354

Salarii compensatorii pentru personalul deja disponibilizat 8,699

Bugetul de stat 7,334

Bugetul local 1,542

TOTAL DATORII 50,340

Sursa: Informatii furnizate de catre societatea debitoare

pag 81 din 315 din Plan_Reorganizare_Oltchim

Art. 3.10. creantele salariale sunt creantele ce izvorasc din raporturi de munca între debitor si angajatii acestuia. Aceste creante sunt înregistrate din oficiu în tabelul de creante de catre administratorul judiciar/lichidator;

Art. 102 (4) Remuneratiile persoanelor angajate în temeiul art. 10, art. 19 alin. (2), art. 23, 24 si al art. 98 alin. (3) si alte cheltuieli administrative vor fi achitate la momentul prevazut, dupa caz, de lege, cu exceptia cazurilor în care partile interesate ar accepta, în scris, alte termene de plata. Planul trebuie sa precizeze în programul de plati cum va fi asigurata aceasta plata.
(5) Plata va putea fi facuta trimestrial, pe baza de acte legale.

"1. Creditorii garantaţi primesc între 68-75% din valoarea creanţelor acestora (...).

2. Creditorii salariaţi primesc 100% din valoarea creanţelor acestora.

3.Creditorii bugetari primesc între 16-18% din valoarea creanţelor acestora (…).

4.Creanţele chirografare, conform art. 96 din Legea 85/2006, primesc 30%.

5.Celelalte creanţe chirografare primesc 0%”, se arată în planul Rominsolv – BDO.

1.5. Modificarea Planului de reorganizare
Pe toata perioada de aplicare a Planului de reorganizare, acesta poate sa fie modificat, conform art. 101, alin. 5 din Legea nr. 85/2006, in ipoteza in care premizele care au stat la baza intocmirii acestuia nu mai corespund cu situatia cu_renta a debitorului sau au fost identificate noi mecanisme de acoperire a masei credale.
In acest caz, modificarile aduse Planului de reorganizare se vor vota de catre creditori in conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2006.

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata 2013 ABROGATA

Art. 101.(5) Modificarea planului de reorganizare se poate face oricând pe parcu_rsul procedurii, cu respectarea
condițiilor de vot și de confirmare, prevăzute de prezenta lege. Dacă modificarea planului este propusă de
debitor ea va trebui să fie aprobată de adunarea generală a acționarilor/asociaților

 Plan Reorganizare Oltchim

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

Sentinta nr. 617 din 30.01.2013 pronuntata de Tribunalul Valcea in dosarul 887/90/2013

 Plan Reorganizare Oltchim

VA OBLIGA LEGEA SA NE PLATITI SALARIILE TOATE CATRE NOI  LA ZI!!!!

VALOAREA INTREAGA SI CONFORAM CU ACTELE SI DECIZILE SI HOTARAREA JUDECATOREASCA SI TOATE LEGILE IN SUSTINERE, AGHITATI CREANTELE SALARIALE DISPONIBILIZATII 2013, DREPTURI LEGALE SI SE EVITA FALIMENTUL.

 

CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.

#39690 CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.

2015-06-09 13:41

OLTCHIM

 Page 109 of 315 Page 110 of 315 Plan_Reorganizare_Oltchim

1.3. Comparatia dintre reorganizare si faliment


Reorganizarea societatii debitoare va crea premizele acoperirii creantelor inscrise la masa credala intr-o proportie mai mare decat ceea ce s-ar putea distribui intr-un scenariu de faliment, astfel cum vom arata in cele ce urmeaza.
Votarea Planului de reorganizare si implementarea cu succes a acestuia sunt masuri menite sa satisfaca atat interesele creditorilor, cat si sa asigure continuitatea unui important jucator pe piata petro-chimica europeana, cu implicatii socio-economice semnificative pe plan local.
Avantaje fata de procedura falimentului. Efecte socio-economice

REORGANIZARE

Afacerea Oltchim SA va fi mentinuta in functiune si va fi dezvoltata, cu implicatii imediate atat in economia locala, cat si in economia nationala.

Mai mult, importante capitaluri de investitii straine vor fi atrase in aceasta afacere.

Echilibrul macro si micro-economic in care s-a integrat societatea debitoare nu va fi afectat intr-o masura negativa cum ar fi cazul in care aceasta ar intra in faliment.

Locu_rile de munca ale salariatilor (integral sau partial) vor fi pastrate, cu perspectiva unor viitoare angajari de personal in cazul in care societatea va investi in extinderea capacitatii dupa finalizarea Planului de Reorganizare.

Ramane activ un important contribuabil la bugetul local.Toate obligatiile bugetare nascute dupa data deschiderii procedurii insolventei se vor achita conform prevederilor prezentului Plan.

De asemenea, se asigura premizele achitarii intr-o proportie mai mare a creantelor bugetare, fata de scenariul falimentului.


FALIMENT

Cel mai mare jucator de pe piata petro-chimica din Romania va disparea.

In acelasi timp, se va diminua semnificativ posibilitatea atragerii de capitaluri de investitii straine in Romania in acest domeniu industrial.

Falimentarea Oltchim SA va afecta in mod negativ echilibrul economic local (si, in mod indirect, echilibrul economic la nivel national), conducand la intrarea in insolventa/faliment a intregii industrii dezvoltate pe orizontala.

Toti angajatii Oltchim SA vor intra in somaj, cu posibilitati foarte reduse de reangajare din cauza contextului macro-economic nefavorabil, precum si a specializarii acestora in industria petro-chimica. Acest lucru va conduce implicit la cresterea semnificativa a indicatorilor de somaj din zona.

Dispare cel mai mare contribuabil la bugetul local.Nu se vor mai incasa sumele reprezentand contributii la bugetul consolidat, derivand din continuarea activitatii Oltchim SA.

Efecte asupra gradului de acoperire a creantelor
Conform raportului de evaluare intocmit in cadrul procedurii, in ipoteza incetarii activitatii societatii debitoarei, s-a estimat valoarea de vanzare fortata a activelor la aproximativ 141,158 mii EUR (aproximativ 595 milioane RON).
Conform GN 6 – Evaluarea intreprinderii 5.7.1.1, „in lichidari, valoarea multor active necorporale (de exemplu fondul comercial) tinde spre zero, iar valoarea tuturor activelor corporale reflecta circumstantele lichidarii. Si cheltuielile asociate cu lichidarea (comisioane pentru vanzari, onorarii, impozite si taxe, alte costuri de inchidere, cheltuielile administrative pe timpul incetarii activitatii si pierderea de valoare a stocu_rilor) sunt calculate si deduse din valoarea estimata a intreprinderii”.
Am procedat, in continuare, la efectuarea unei simulari de vanzare in scenariul unui faliment a activelor proprietatea societatii debitoare, in scopul evidentierii posibilitatilor de recuperare a creantelor creditorilor, conform art. 121 si 123 din legea nr. 85/2006, pornind de la urmatoarele premize:
- valorificarea tuturor activelor se face integral, la finele unei perioade de 18 luni de la data intrarii in faliment, la valoarea de vanzare fortata stipu_lata in cadrul raportului de evaluare intocmit in cadrul procedurii insolventei de catre Winterhil Romania;
- pana la valorificarea integrala a activelor, societatea debitoare va inregistra cheltuieli cu conservarea patrimoniului (paza, consum de utilitati, o minima functionare din punct de vedere administrativ, etc.);
- toti salariatii vor fi disponibilizati in aceasta perioada;
- conform Autorizatiei Integrate de Mediu nr. 14 revizuita in data de 18.06.2012, emisa de ARPM Craiova, „indeplinirea obligatiilor de mediu este prioritara in cazul procedurilor de ... lichidare, faliment, ...”. Conform estimarilor efectuate de reprezentantii societatii debitoare, obligatiile de mediu si ecologizare sunt de aproximativ 304 milioane Euro pentru platforma din Rm-Valcea si, respectiv, aproximativ 160 milioane Euro pentru platforma Bradu;- onorariul administratorului judiciar / lichidatorului este cel stabilit de catre judecatorul sindic in incheierea din 16 octombrie 2013;
-din sumele obtinute in urma valorificarii activelor proprietatea debitoare se va retine si vira catre UNPIR cota de 2%, in conditiile Legii nr. 85/2006.
Astfel, pornind de la premizele enuntate si de la faptul ca obligatiile de mediu sunt asimilate cheltuielilor mentionate la art. 121, alin. 1, punctul 1 si, respectiv, art. 123, punctul 1 din Legea 85/2006, in scenariul falimentului nu s-ar putea efectua distribuiri catre creditorii inscrisi la masa credala, deoarece valoarea obligatiilor de mediu depaseste cu mai mult de 300% valoarea de vanzare fortata a tuturor activelor proprietatea societatii debitoare. Prin urmare, in ipoteza in care, in scenariul falimentului, activele proprietatea debitoarei s-ar valorifica la valorile stipu_late in cadrul raportului de evaluare intocmit de Winterhill Romania (respectiv aproximativ 108 milioane Euro, pentru activele garantate, si aproximativ 32 milioane Euro, pentru activele libere de sarcini), fondurile obtinute nu ar fi suficiente nici macar pentru acoperirea obligatiilor de mediu sus-mentionate.
Sintetizand, distribuirile catre creditorii inscrisi in Tabelul definitiv al obligatiilor societatii debitoare, intr-un scenariu de faliment si pe baza ipotezelor enuntate anterior, sunt dupa cum urmeaza:

Simulare distribuiri intr-un scenariu de faliment

Categorii creditori Total creante (Mii EURO)

Sume distribuite (Mii EURO)       % acoperire

Creante garantate 203,001 0      0%

Creante din raporturi de munca 2,213 0   0% 

Creante bugetare 293,775         0 0%

Creante chirografare 288,746      0 0%

Total 788,342       0  0%

 Plan Reorganizare Oltchim

 VA OBLIGA LEGEA SA NE PLATITI SALARIILE TOATE CATRE NOI  LA ZI!!!!

VALOAREA INTREAGA SI CONFORAM CU ACTELE SI DECIZILE SI HOTARAREA JUDECATOREASCA SI TOATE LEGILE IN SUSTINERE, AGHITATI CREANTELE SALARIALE DISPONIBILIZATII 2013, DREPTURI LEGALE SI SE EVITA FALIMENTUL.

CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.

#39691 CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.

2015-06-09 13:43

   

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata 2010 ABROGATA

Decizia din data de 15.05.2013  DECIDE: Art. 6 - Prezenta decizie isi produce efectele de la data comunicarii sale.*SI ART. 41 DIN CCM CARE SPECIFICA ACEEASI DECIZIE.  (BANII TREBUIAU ACHITATI PE LOC 15.05.2013)

CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA:  Art.36, Art. 37 si Art.42,

Art38.

Al1.b) incepand cu 01.01.2012 se acorda o compensatie in functie de vechime,astfel:

1. pentru vechime intre 0 -5 ani o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii;

2. pentru vechime intre 5-15 ani o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii;

3. pentru vechime >15 ani o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii.

REGULAMENTUL DE SALARIZARE:
Art. 37.
Toate drepturile banesti cuvenite salariatilor se platesc inaintea oricaror obligatii banesti ale societatii.
Art. 38.
Al.1. In caz de faliment sau lichidare judiciara, salariatii au calitatea de creditori privilegiati, drepturile lor banesti urmand sa fie platite integral inainte de a-si revendica cota parte ceilalti creditori.
Al.2. Salariatilor li se va comunica in scris, pe baza de cerere scrisa adresata serviciului Financiar, dovezile eventualelor retineri legale efectuate.

Art. 39

Al.2. Intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului.

Ceea  ce a comunicat si ITM la solicitarea noastra:

".... art.166 alin4 din aceeasi lege "intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului."

SALARII PLATI COMPENSATORII CCM SUMA NETA: 38.164.916 LEI (9 milioane euro) la 929 salariati(602 în Vâlcea şi 327 în Piteşti) disponibilizati:  

1.    17.106 lei pentru o vechime  intre 0 - 5 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
2.    34.212 lei pentru o vechime  intre 5 - 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
3.    51.318 lei pentru o vechime mai mare de 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;

CONTRACT INDIVIDUAL DE MUNCĂ

1. Salariatul are , in principal, urmatoarele drepturi:

    a) dreptul la salarizare pentru munca depusa;

    n) alte drepturi prevăzute de lege sau de contractele colective de muncă aplicabile

4. Angajatorului ii revin, in principal, urmatoarele obligatii:

a) sa inmaneze salariatului un exemplar din contractul individual de munca, anterior inceperii activitatii;

  a¹) sa acorde salariatului toate drepturile ce decu_rg din contractele individuale de munca, din contractul colectiv de munca aplicabil si din lege;

c) sa acorde salariatilor toate drepturile ce decu_rg din lege, din contractul colectiv de munca aplicabil si din contractele individuale de munca;

d) sa elibereze, la cerere, un document care sa ateste calitatea de salariat a solicitantului, respectiv activitatea de acesta, durata activitatii, salariul, vechimea in munca, in meserie si specialitate;

g) sa infiinteze registrul general de evidenta a salariatilor si sa opereze inregistrarile prevazute de lege;  

i) sa asigure confidentialitatea datelor cu caracter personal ale salariatilor.

SC OLTCHIM SA RM VALCEA  

Plan_Reorganizare_Oltchim.pdf (11 MB)

VA OBLIGA LEGEA SA NE PLATITI SALARIILE TOATE CATRE NOI  LA ZI!!!!

VALOAREA INTREAGA SI CONFORAM CU ACTELE SI DECIZILE SI HOTARAREA JUDECATOREASCA SI TOATE LEGILE IN SUSTINERE, AGHITATI CREANTELE SALARIALE DISPONIBILIZATII 2013, DREPTURI LEGALE SI SE EVITA FALIMENTUL.

CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.

#39692 CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.

2015-06-09 13:45

Plan Reorganizare Oltchim

Art. 3.10. creantele salariale sunt creantele ce izvorasc din raporturi de munca între debitor si angajatii acestuia. Aceste creante sunt înregistrate din oficiu în tabelul de creante de catre administratorul judiciar/lichidator;

22. prin program de plata a creantelor se întelege tabelul de creante mentionat în planul de reorganizare care cuprinde cuantumul sumelor pe care debitorul se obliga sa le plateasca creditorilor, prin raportare la  tabelul definitiv de creante si la fluxurile de numerar aferente planului de reorganizare, si care cuprinde:
a) cuantumul sumelor datorate creditorilor conform tabelului definitiv de creante pe care debitorul se
obliga sa le plateasca acestora;
b) termenele la care debitorul urmeaza sa plateasca aceste sume;

Art. 96.  (2) Planul va stabili acelasi tratament pentru fiecare creanta din cadrul unei categorii distincte, cu exceptia cazului în care detinatorul unei creante din categoria respectiva consimte un tratament mai putin favorabil pentru creanta sa.

Art. 101. (2) Tratament corect si echitabil exista atunci când sunt îndeplinite cumulativ urmatoarele conditii:

b) nici o categorie sau nici o creanta apartinând unei categorii nu primeste mai mult decât valoarea totala a creantei sale;

Art. 41. (3) În cazul în care se confirma un plan de reorganizare, dobânzile, majorarile ori penalitatile de orice fel  sau cheltuielile accesorii la obligatiile nascute ulterior datei deschiderii procedurii generale se achita în conformitate cu actele din care rezulta si cu prevederile programului de plati. În cazul în care planul esueaza, prevederile alin. (1) si (2) se aplica corespunzator pentru calculul accesoriilor cuprinse în programul de plati, la data intrarii în faliment.

Art. 64.(6) Creantele nascute dupa data deschiderii procedurii, în perioada de observatie sau în procedura reorganizarii judiciare vor fi platite conform documentelor din care rezulta, nefiind necesara înscrierea la masa credala. Prevederea se aplica în mod corespunzator pentru creantele nascute în procedura de faliment

Art. 102 (5) Plata va putea fi facuta trimestrial, pe baza de acte legale.

"1. Creditorii garantaţi primesc între 68-75% din valoarea creanţelor acestora (...).

2. Creditorii salariaţi primesc 100% din valoarea creanţelor acestora.

3.Creditorii bugetari primesc între 16-18% din valoarea creanţelor acestora (…).

4.Creanţele chirografare, conform art. 96 din Legea 85/2006, primesc 30%.

5.Celelalte creanţe chirografare primesc 0%”, se arată în planul Rominsolv – BDO.

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

Sentinta nr. 617 din 30.01.2013 pronuntata de Tribunalul Valcea in dosarul 887/90/2013

 
Portal  > Tribunalul VÂLCEA  > Informaţii dosar

Informaţii generale

Nr. unic (nr. format vechi) : 887/90/2013
Data inregistrarii 25.01.2013
Data ultimei modificari: 08.06.2015
Sectie: a II a CIVILA
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului - L85/2006 art.27 alin.5
Stadiu procesual: Fond

 

NumeCalitate parte
SC OLTCHIM SA RM VALCEA Debitor
CONSORTIUL ROMINSOLV SPRL - RFO 0122/2006 Lichidator
BDO BUSINESS RESTRUCTURING SPRL - RFO 0239/2006 Lichidator
JUDECĂTORIA RÂMNICU VÂLCEA Reprezentant legal
OFICIUL REGISTRULUI COMERŢULUI DE PE LÂNGĂ TRIBUNALUL VÂLCEA Reprezentant legal
D.G.F.P VÂLCEA Reprezentant legal
COMISIA NAŢIONALĂ A VALORILOR MOBILIARE Reprezentant legal

 si TOTI CREDITORII CU CREANTE....

Şedinţe

23.09.2015

Ora estimata: 08:00
Complet: S3-Faliment
Tip solutie:
Solutia pe scu_rt:
Document:  

 

17.06.2015

Ora estimata: 08:00
Complet: S3-Faliment
Tip solutie: Amână cauza
Solutia pe scu_rt:
Document:    

SC OLTCHIM SA RM VALCEA 

VA OBLIGA LEGEA SA NE PLATITI SALARIILE TOATE CATRE NOI  LA ZI!!!!

VALOAREA INTREAGA SI CONFORAM CU ACTELE SI DECIZILE SI HOTARAREA JUDECATOREASCA SI TOATE LEGILE IN SUSTINERE, AGHITATI CREANTELE SALARIALE DISPONIBILIZATII 2013, DREPTURI LEGALE SI SE EVITA FALIMENTUL.

 


Musafir

#39693 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TIC TAC,A MAI TRECUT O ZI.....

2015-06-09 13:48

#39679: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 of  ghioca nici nu sti ce te asteapta de la fota,numai m..uie.mu//ieeeeeeeeeeeee

CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.

#39694 CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.

2015-06-09 13:51

VA OBLIGA LEGEA SA NE PLATITI SALARIILE TOATE CATRE NOI  LA ZI!!!!VALOAREA INTREAGA SI CONFORAM CU ACTELE SI DECIZILE SI HOTARAREA JUDECATOREASCA SI TOATE LEGILE IN SUSTINERE, AGHITATI CREANTELE SALARIALE DISPONIBILIZATII 2013, DREPTURI LEGALE SI SE EVITA FALIMENTUL.

  JAF LA OLTCHIM 2013-2015: 

  Capitolul IV - Raspunderea membrilor organelor de conducere

 
Art. 138
(1) In cazul in care in raportul intocmit in conformitate cu dispozitiile art. 59 alin. (1) sunt identificate persoane carora le-ar fi imputabila aparitia starii de insolventa a debitorului, la cererea administratorului judiciar sau a lichidatorului, judecatorul sindic poate dispune ca o parte a pasivului debitorului, persoana juridica, ajuns in stare de insolventa, sa fie suportata de membrii organelor de conducere si/sau supraveghere din cadrul societatii, precum si de orice alta persoana care a cauzat starea de insolventa a debitorului, prin una dintre urmatoarele fapte:

a) au folosit bunurile sau creditele persoanei juridice in folosul propriu sau in cel al unei alte persoane;
b) au facut acte de comert in interes personal, sub acoperirea persoanei juridice;
c) au dispus, in interes personal, continuarea unei activitati care ducea, in mod vadit, persoana juridica la incetarea de plati;
d) au tinut o contabilitate fictiva, au facut sa dispara unele documente contabile sau nu au tinut contabilitatea in conformitate cu legea;
e) au deturnat sau au ascuns o parte din activul persoanei juridice ori au marit in mod fictiv pasivul acesteia;
f) au folosit mijloace ruinatoare pentru a procu_ra persoanei juridice fonduri,
in scopul intarzierii incetarii de plati;
g) in luna precedenta incetarii platilor, au platit sau au dispus sa se plateasca cu preferinta unui creditor, in dauna celorlalti creditori.

(2) Aplicarea dispozitiilor alin.(1) nu inlatura aplicarea legii penale pentru faptele care constituie infractiuni.

Capitolul V - Infractiuni si contraventii

Art. 143
(1) Constituie infractiunea de bancruta simpla si se pedepseste cu inchisoare de la 3 luni la un an sau cu amenda neintroducerea sau introducerea tardiva, de catre debitorul persoana fizica ori de reprezentantul legal al persoanei juridice debitoare, a cererii de deschidere a procedurii in termen, care depaseste cu mai mult de 6 luni termenul prevazut la art.27.
(2) Constituie infractiunea de bancruta frauduloasa si se sanctioneaza cu pedeapsa de la 6 luni la 5 ani fapta persoanei care:
a) falsifica, sustrage sau distruge evidentele debitorului ori ascunde o parte din activul averii acestuia;
b) infatiseaza datorii inexistente sau prezinta in registrele debitorului, in alt act sau in situatia financiara sume nedatorate, fiecare dintre aceste fapte fiind savarsite in frauda creditorilor;
c) instraineaza, in frauda creditorilor, in caz de insolventa a debitorului, o parte din active.

Art. 144
(1) Infractiunea de gestiune frauduloasa, prevazuta la art.214 alin.(1) din Codul penal, se pedepseste cu inchisoare de la 3 la 8 ani, atunci cand este savarsita de administratorul judiciar ori lichidatorul averii debitorului, precum si de orice reprezentant sau prepus al acestuia.
(2) Infractiunea de gestiune frauduloasa, prevazuta la art.214 alin.(2) din Codul penal, se pedepseste cu inchisoare de la 5 la 12 ani, atunci cand este savarsita de administratorul judiciar ori lichidatorul averii debitorului, precum si de orice reprezentant sau prepus al acestuia, daca fapta nu constituie o infractiune mai grava.
(3) Tentativa infractiunilor prevazute la alin.(1) si (2) se pedepseste.

Art. 145
(1) Insusirea, folosirea sau traficarea de catre administratorul judiciar ori lichidatorul averii debitorului, precum si de orice reprezentant sau prepus al acestuia de bani, valori ori alte bunuri pe care le gestioneaza sau le administreaza constituie infractiunea de delapidare si se pedepseste cu inchisoare de la unu la 15 ani si interzicerea unor drepturi.
(2) In cazul in care delapidarea a avut consecinte deosebit de grave, pedeapsa este inchisoarea de la 10 ani la 20 de ani si interzicerea unor drepturi.
(3) Tentativa infractiunilor prevazute la alin.(1) si (2) se pedepseste.

Art. 146
Fapta persoanei care, in nume propriu sau prin persoane interpuse, solicita inregistrarea unei cereri de admitere a unei creante inexistente asupra averii debitorului se pedepseste cu inchisoare de la 3 luni la un an sau cu amenda.

Art. 147
Refuzul debitorului persoana fizica sau al administratorului, directorului, directorului executiv sau al reprezentantului legal al debitorului, persoana juridica, de a pune la dispozitie judecatorului-sindic, administratorului judiciar sau lichidatorului, in conditiile prevazute la art.35, documentele si informatiile prevazute la art.28 alin.(1) lit.a)-f) sau impiedicarea acestora, cu rea-credinta, de a intocmi documentatia respectiva se pedepseste cu inchisoare de la un an la 3 ani sau cu amenda.

Art. 148
Infractiunile prevazute la art.143-147 se judeca in prima instanta de tribunal, cu celeritate.

Art. 148^1
(1) Nerespectarea prevederilor art. 45 alin. (2^1) constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 10.000 lei la 30.000 lei.
(2) Constatarea contraventiei si aplicarea sanctiunii prevazute la alin. (1) se fac de catre organele de specialitate ale Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, din oficiu sau la sesizarea judecatorului-sindic, a administratorului judiciar/lichidatorului sau a oricarei persoane interesate. Veniturile rezultate din aplicarea sanctiunii prevazute la alin. (1) se fac venit la bugetul de stat.
(3) Contraventiei prevazute la alin. (1) ii sunt aplicabile dispozitiile Ordonantei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 180/2002, cu modificarile si completarile ulterioare

A FOST O COMPLICITATE SINDICATE (TOATE INCLUS SI VINCEA, CARTEL ALFA) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

http://www.oltchim.ro/
CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.

#39695 CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.

2015-06-09 14:00

SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.

Troll

Un troll este un provocator fără cauză, cineva care lansează o discuție cu scopul de a recrea un conflict de idei. Uneori, conflictul devine amuzant pentru troll, dar aproape niciodată pentru participanții inocenți.

Troll-ul se folosește de subiecte clasice, cunoscute pentru pasiunea pe care o pot genera și pentru imposibilitatea de a le argumenta definitiv. Adesea, troll-ul se folosește de subiecte specifice comunității în care dorește să stârnească zâzania, cum ar fi regulile sau eticheta. Atunci când întâmpină rezistență, de cele mai multe ori troll-ul nu se va adresa unei singure persoane ci audienței, într-o speranță de instigare a acesteia în ajutorul său. De aceea el va răstălmăci de cele mai multe ori mesajele și le va modela cât mai tendențios prezentând această "dezvăluire" publicului larg cu scopul de a defăima.

Denumirea de troll se poate aplica și mesajului menit să agite spiritele.

SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.

"Voi lupta pana la ultima mea picatura de sange, ca sa ai dreptul, sa nu fi de acord cu mine "

UNDE SUNT BANII DE LA  OLTCHIM?????

 SUNTEM PRADUITI!!!!!!

INSOLVENTA OLTCHIM 30.01.2013

N-A PRIMIT NICIUN DISPONIBILIZAT O HARTIE SAU ACT IN CARE SA SE JUSTIFICE INTELEGEREA STATULUI ROMAN CU SINDICATELE SA NI SE CEARA ACORDUL SCRIS SI MASA CREDALA, CEEA CE ESTE PENAL, UNDE SUNT BANII DISPONIBILIZATILOR?????

N-AM IMPUTERNICIT PE NIMENI SA SE FACA PE SUSTA PROTOCOALE IN DEFAVOAREA ALTOR CREANTE SALARIALE DISPONIBILIZATII 2013 SI ORICE FEL DE PROTOCOL IN DEFAVOAREA ALTORA...!!!!!! Alt aspect, NIMENI, ABSOLUT NIMENI NU ARE VOIE PE LEGE SA DECIDA IN NUMELE ALTEI CREANTE SAU ALTOR DREPTURI CREANTE DIN ACTELE PE CARE LE DETINE / DETINEM, CEEA CE S-A INTAMPLAT....

PENTRU A FI MANDADAT PE CREANTELE SALARIALE TREBUIA UN JURIST SAU AVOCAT SA CONCEAPA O FORMA LEGALA IN CARE INDIVIDUAL ( DECI FIECARE IN PARTE, NU TABELAR ) ACEA PERSOANA MANDATA ALTA ENTITATE ( EX:SINDICATE )   SAU PERSOANA  ( AVOCATI, JURISTI..S.A.M.D) SA LE REPREZINTE CREANTELE SALARIALE, CEEA CE NU S-A INTAMPLAT, DIN CONTRA S-AU PRONUNTAT SALARIATII ANGAJATI PE SUME ALE SALARIATILOR FOSTI SALARIATI.http://www.docdroid.net/

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA


Musafir

#39696 TIC TAC,A MAI TRECUT O ZI.....OF CIT AMI E DE DOR SA VA DAU UN PIC DE UUEEEE

2015-06-09 14:00

#39693: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TIC TAC,A MAI TRECUT O ZI..... 

 O SA VEDETI  CITA MU..IE VA DA FOTA MAI BIDINE,TUGURINE[TARAN RETARDAT]SI TU GAOAZAA,O SA NE INTILNIM,UNDEVA PE DRUM CINDVA,DAR NU IN FATA OLTCHIMULUI,PT. CA SINTETI NISTE BULANGIII,UNA DOUA POLITIA,DA AM TIMP DE VOI SI PE ALT PLAN SENTIMENYTAL,PE LA SPATE,PE LA SPATE,ASA VOR C..UR...VELE DE OLTCHIM[MARCELA] TOATEEEE

CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.

#39697 CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.

2015-06-09 14:13

 

HOTUL ASTA A FURAT SI DOSARE IN INSTANTA JUDECATORESTI  ALE DISPONIBILIZATILOR OLTCHIM 2013, A FURAT DOSAR,

Premierul aruncă în stanga și-n dreapta cu mită electorală.

POFTA BUNA SI CERINTA ITI ESTE INDEPLINITA!!!!!


Musafir

#39698 Re: CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.SI TREPADUSI CERNEVISTII

2015-06-09 14:21

CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.

#39699 Re: Re: sunt nebunul cu creantele

2015-06-09 14:23

#38595: SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA. - Re: sunt nebunul cu creantele 

 

 

HOTUL ASTA A FURAT SI DOSARE IN INSTANTA JUDECATORESTI  ALE DISPONIBILIZATILOR OLTCHIM 2013, A FURAT DOSAR,

Premierul aruncă în stanga și-n dreapta cu mită electorală.

 

CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.

#39700 CREANTELE SALARIALE OLTCHIM.SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.

2015-06-09 14:28

BVB OLT OLTCHIM S.A. RM. VALCEA

 

http://www.bvb.ro/

Oltchim va reveni la tranzacţionare după doi ani

Acţiunile combinatului chimic Oltchim Râmnicu Vâlcea (simbol bursier OLT), aflat în insolvenţă, ar putea reveni în scu_rt timp libere la tranzacţionare, după o suspendare care durează de mai bine de doi ani.

Deşi compania, care are datorii de peste 3 miliarde de lei, mai are un drum lung până va deveni din nou solvabilă, legea nu impune menţinerea suspendării de la tranzacţionare pe durata întreg procesului de restructurare a firmei. Acţiunile pot reveni pe bursă în momentul în care instanţa confirmă planul de reorganizare.

 În cazul Oltchim, acest lucru s-a întâmplat pe 22 aprilie 2015, dar Tribunalul Vâlcea nu a publicat încă hotărârea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, moment de la care ar putea să cu_rgă termenul de recu_rs împotriva deciziei.

„Reluarea tranzacţionării acţiunilor Oltchim va interveni după rămânerea definitivă a hotărârii de confirmare a Pla­nu­lui de reorganizare, ce va fi transmisă către ASF şi BVB“, au arătat administratorii Oltchim într-un răspuns către ZF datat 21 mai. Pe bursă există companii insolvente ale căror titluri pot fi cumpărate şi vândute, precum Uztel Plo­ieşti (UZT) şi Industria Sârmei Câmpia Turzii (INSI), deşi aceasta din urmă este din nou suspendată, în vederea unei fuziuni.

Titlurile OLT au fost blocate la valoarea de 0,307 lei/titlu pe 30 ianuarie 2013, când Tribunalul Vâlcea a informat bursa că a deschis procedura de insolvenţă a combinatului. Capitalizarea bursieră a companiei a rămas astfel îngheţată la 105,3 milioane de lei.

 

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 25.05.2015

 http://www.zf.ro/burse