Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!


Musafir

#22601 Re:

2014-06-20 17:52

#22581: -

Bine punctat:
"CEI DIN VALCEA SI PITESTI PUTAND SA VINA CU ARGUMENTE AICI SI  AVAND POSIBILITATEA SA SE REGASEASCA, PLUS ACEASTA PETITIE ARE SCOP DE A REZOLVA PROBLEME, NU A CREA FANTASMAGORII SI A NU MAI INTELEGE NIMENI NIMIC.
NOI SUNTEM PE ACEASTA PETITIE SA SUSTINEM REZOLVAREA TUTUOR PROBLEMELOR, ACHITAREA BANILOR, REPORNIREA COMBINATULUI, SA SE ADUCA TOT CE S-A PROMIS SI SA SE CREEZE LOCURI DE MUNCA, NU SA LE PIERDEM, NICI CEI DIN VALCEA SI NICI CEI DIN PITESTI CHIAR DACA AZI SUNT SI DISPONIBILIZATI, ACESTIA TREBUIE SA BENEFICIEZE DE DRPTURILE LOR LEGALE. STOP."


Musafir

#22602 Re:

2014-06-20 18:03

#22599: -

Nu, nu! Haideti sa fim corecti! Aici nu este vorba despre "salariile compensatorii", este vorba despre "venitul lunar de completare" care se va plati disponibilizatiilor de la CFR, asa cum se plateste si disponibilizatiilor de la OLTCHIM.

La OLTCHIM, daca mai tineti minte, s-a aprobat pentru anul 2012 (iunie - decembrie) suma de 7 minioane de lei pentru cca. 900 de disponibilizati.
La CFR MARFA, se va aproba pentru anul 2014 (iulie - decembrie) suma de 17 minioane de lei pentru cca. 2.500 de disponibilizati.

Problema se va pune atunci cand se vor plati salariile compensatorii la CFR si cand vom sti de unde se vor plati aceste salarii compensatorii!


Musafir

#22603

2014-06-20 18:06

Corect.Platile compensatorii fac obiectul societatii cu care s-a incheiat CCM.


Musafir

#22604

2014-06-20 18:07

http://www.economica.net/piperea-din-august-va-exista-un-plan-de-reorganizare-la-oltchim_82305.html

Piperea:Referitor la banii pe care îi solicită disponibilizaţii de la Oltchim, avocatul Piperea spune că 'în secunda în care vor fi 9 milioane de euro în conturile societăţii, eventual din vânzarea Oltchim SPV, vor fi plătite sumele disponibilizaţilor'.

"'Dacă disponibilizaţii ar cere falimentul Oltchim, ar fi o acţiune complet greşită deoarece falimentul înseamnă cel puţin un an jumătate până când se obţin nişte bani din vânzări şi, de asemeni, lichidarea nu se ştie cât ar dura. Dar ar trebui pus în balanţă, a aştepta 6-7 luni de zile până la privatizarea combinatului sau a aştepta doi ani de zile pentru lichidare, cu riscul de a intra în concurs cu creditorii. Şi ar trebui să ştie toată lumea că dacă se va ajunge la faliment, Piperea nu va fi lichidator. Dacă se va ajunge la faliment, în secunda următoare eu am plecat', a mai spus Piperea.

PAI FRATELE MEU PIPEREA SA NE FIE CLAR,ASTA PUTEAI SA O SPUI INAINTE SA DAI LUMEA AFARA,DADEAI LUMEA AFARA CUM ZICI IN SECUNDA IN CARE AVEAI BANI DE COMPENSATORII .NU VII ACU SI NE SPUI ASTA ,LA UN AN DE ZILE.

http://adevarul.ro/locale/ramnicu-valcea/avocatul-gheorghe-piperea-nu-garanta-oltchim-privatiza-data-12-decembrie-1_53a194590d133766a8afcf7f/index.html

Piperea:Administratorul judiciar al Oltchim a ţinut să precizeze, în faţa mai multor persoane concediate anul trecut de la combinat, că nu poate oferi garanţii nici măcar în ceea ce priveşte plata salariilor compensatorii, în cazul în care societatea se privatizează. „Nu le pot garanta acestor oameni că-şi vor primi banii după 12 decembrie."




JUDECATI SI VOI,DUPA MINTEA LOR ANUL ASTA DISPONIBILIZATII NU VOR VEDEA NICI UN BAN DIN COMPENSATORII.SCRIE MAI SUS CLAR SI CONCIS.CE ESTE DE FACUT?

TINETI MINTE,NE-O SPUN IN FATA:

ANUL ASTA NU SE DAU SALARIILE COMPENSATORII(scrie destul de clar mai sus)

DECIDETI VOI CAND II VOM LUA DE GULER!


Musafir

#22605

2014-06-20 18:11

Ascultati ceea ce a spus aici https://www.youtube.com/watch?v=R5G53xM9ty0 , si vedeti reactia, dupa proces, ce a comunicat si cum se tine de promisiuni, pentru ca el nu incalca promisiunile...

LUCREAZA LA SECUNDA.

DACA PENTRU NOI ESTE TOTUL CONFIDENTIAL SA RASPUNDA IN FATA LEGII DESPRE TOT CEEA CE A FACUT LA OLTCHIM.


Musafir

#22606 Re:

2014-06-20 18:22

#22603: -

Intra in tabelul de creante prin planul de reorganizare aprobat de judecatorul-sindic, primii pe lista la achitare sunt disponibilizatii si salariatii, dupa restul....

 

SE POT ACHITA LA ZI SI TUTUROR BANII,  NUMAI DACA SE DORESTE ...


Musafir

#22607 Planul de reorganizare a fost aprobat! Rapid trebuie să le achite angajaţilor 10% din datoriile ...

2014-06-20 18:42

Planul de reorganizare a fost aprobat! Rapid trebuie să le achite angajaţilor 10% din datoriile de la finalul lui 2012

http://www.digisport.ro/Sport/FOTBAL/Competitii/Liga+2/Ziua+Z+pentru+giulesteni+Rapidul+afla+astazi+daca+i+se+aproba+pl

 

UPDATE 12:40: Conform planului aprobat de către instanţa de la Tribunalul Bucureşti, Rapid trebuie să achite angajaţilor 588.613,444 lei, adică 10% din datoria existentă la 31 decembrie 2012.

O societate aflată în procedură de insolvenţă este obligată să achite la termen toate datoriile, orice zi de întârziere dându-le posibilitate celor care au de primit bani să reclame societatea la tribunal.

Datoriile clubului giuleştean pe 2013 încă nu au fost calculate.


http://www.digisport.ro/onedb/picture/53390c3995f9cf2c7b000000...

UPDATE 09:50: Tribunalul Bucureşti a aprobat în această dimineață planul de reorganizare al Rapidului, clubul din Giuleşti evitând astfel falimentul.

Așadar, gruparea vișinie poate să-și depună dosarul pentru licențiere la FRF în ultima zi în care acest lucru este posibil, azi, 31 martie.

"În baza articolului 101, alineatul 1, din Legea nr. 85 pe 2006, privind procedura insolvenţei, confirmă planul de reorganizare al debitoarei Fotbal Club Rapid - în insolvenţă. Fixează termen pentru continuarea procedurii la data de 26.09.2014. Cu recurs în 7 zile de la comunicare", se arată în soluţia dată de completul de judecată de la Tribunalul Bucureşti.

Doar 10 jucători au fost de acord până acum să accepte amânarea plăţilor pentru depunerea dosarului de licenţiere de către Rapid. Zamfir speră acum că vestea primită de la Tribunalul Bucureşti să-i determine şi pe ceilalţi să fie de acord să-şi ia banii după 1 mai. Una dintre condiţiile esenţiale pentru primirea licenţei este ca un club să nu aibă datorii către angajaţi sau către terţi.

La termenul de vineri, avocaţii lui Dănuţ Coman, Ovidiu Burcă, Ionuţ Stancu, Paul Codrea, Marius Bilaşco şi Călin Albuţ au solicitat instanţei respingerea planului de reorganizare şi intrarea clubului Rapid în procedura de faliment. Aceştia au anunţat că vor face recurs la decizia dată azi de Tribunalul Bucureşti.


Viitorul Rapidului se decide astăzi, luni, 31 martie, după ce vineri Tribunalul București a decis să rămână în pronunțare până la începutul acestei săptămâni cu privire la aprobarea planului de reorganizare a grupării de lângă Podul Grant.

Tot astăzi este și ultima zi în care giuleștenii mai pot depune dosarul la Comisia de Licențiere, pentru a putea juca în prima ligă în cazul în care va promova la finalul acestui sezon. De decizia instanței depinde, însă, și posibilitatea depunerii dosarului la Federație.

De asemenea, în funcție de ce vor decide judecătorii depinde și viitorul financiar al Rapidului. Marian Iancu, fostul patron al Politehnicii Timișoara, și-a anunțat disponibilitatea de a deveni investitor la clubul vișiniu, alături de Viorel Moldovan, dacă gruparea giuleșteană va trece cu bine de ziua de astăzi.

În cazul în care instanţa va respinge planul de reorganizare, FC Rapid va intra în procedură de faliment, urmând să fie retrogradată în Liga a IV-a.


Musafir

#22608 Insolvenţa unei companii, între salvare şi faliment

2014-06-20 18:48

http://www.businesscover.ro/19-03-2013-insolventa-unei-companii-intre-salvare-si-faliment/

Insolvenţa e una dintre cele mai dese întâlnite stări în economia actuală, marcată de blocaj financiar şi lipsa banilor necesari pentru a achita facturile furnizorilor, impozitele sau returnarea creditelor bancare. Deşi e văzută ca o sperietoare, insolvenţa poate avea şi efecte benefice, atâta vreme cât reorganizarea companiei se face corect. Cele mai importante aspecte ale insolvenţei şi potenţialele soluţii de ieşire cu succes din această stare dezvăluie Mihai Jelea, senior associate Eversheds Lina & Guia.

Întreprinderile comerciale se confruntă din ce în ce mai des cu greutăţi financiare, în contextul economic actual în care finanţarea a devenit din ce în ce mai greu de obţinut. În unele cazuri, nu puţine la număr în România, dificultatea financiară se transformă în incapacitate de plată sau insolvenţă (adică imposibilitatea de a face faţă datoriilor scadente cu sumele de bani disponibile).

Majoritatea comercianţilor vede insolvenţa ca punctul terminus al afacerii – un moment în care societatea este asaltată de creditori, iar singura opţiune rămasă este falimentul/închiderea societăţii. Într-adevăr, în unele cazuri, insolvenţa este unul dintre simptomele unei afaceri neperformante, totuşi în multe situaţii incapacitatea de plată este doar rezultatul unei conjuncturi nefavorabile cu care se poate întâlni orice comerciant, chiar şi cei care au un business viabil (de exemplu clienţii nu-şi achită datoriile la timp, sursele de finanţare devin indisponibile etc.).

Diferenţa dintre societăţile în insolvenţă care rezistă pe piaţă şi cele care dispar o face capacitatea managerilor de a identifica rapid resursele necesare unei redresări. Soluţiile trebuie căutate în primul rând în sfera economicului şi presupun întotdeauna schimbări profunde în modul de funcţionare a societăţii; nu trebuie însă neglijate şi celelalte instrumente care pot facilita o revenire mai rapidă a societăţii aflate în dificultate.

Un asemenea exemplu de instrument complementar poate fi o reorganizare judiciară în cadrul procedurii insolvenţei reglementate de Legea nr. 85/2006.
Planul de reorganizare
Mihai Jelea

Mihai Jelea, Eversheds Lina şi Guia

Astfel, orice societate insolventă poate solicita tribunalului în raza căruia îşi are sediul să fie pusă sub protecţia legii insolvenţei până la elaborarea şi implementarea unui plan de reorganizare judiciară.

Odată deschisă procedura insolvenţei, societatea (debitorul) beneficiază de o serie de „privilegii” legale temporare menite să-i dea răgazul necesar pentru a-şi pregăti un plan de reorganizare. Un exemplu în acest sens ar fi că de la data deschiderii procedurii are loc suspendarea de drept a oricărei acţiuni judiciare sau extrajudiciare de recuperare a carenţelor deţinute împotriva debitorului; astfel, creditorii societăţii având creanţe anterioare datei deschiderii procedurii insolvenţei vor fi obligaţi prin lege să îşi amâne realizarea pretenţiilor împotriva debitorului şi să îşi înregistreze creanţele la masa credală.

Planul de reorganizare judiciară nu este altceva decât un plan de afaceri derulat de regulă pe un termen de maximum trei ani, şi care presupune diferite măsuri de restructurare (restructurare corporativă, lichidare parţială a activelor, infuzie de capital, etc.) ce pot fi luate împreună sau separat.

Planul va trebui să cuprindă în mod necesar şi un program de plată a creanţelor anterioare deschiderii procedurii insolvenţei. Principalul său avantaj este că, potrivit legii, acesta poate să prevadă reducerea, eşalonarea sau chiar ştergerea completă a unora dintre datoriile societăţii.

Pentru a putea intra în vigoare, planul de reorganizare trebuie întâi aprobat prin votul creditorilor societari înscrişi la masa credală; în acest scop, creditorii vor fi grupaţi în mai multe categorii (creditori garantaţi, creditori bugetari, creditori salariaţi, creditori chirografari, etc.) care vor vota separat pe fiecare categorie. Aşadar, pentru a putea fi adoptat, planul va trebui să treacă, printre altele, de o dublă majoritate (atât în cadrul fiecărei categorii, cât şi raportat la numărul total de categorii).

În acest fel, debitorul are şansa unui nou început fiind degrevat de o parte (în unele cazuri, o parte semnificativă) din datoriile anterioare deschiderii procedurii. Prin urmare, perspectiva reorganizării judiciare a unei societăţi poate fi interesantă pentru managementul societăţii (care scapă de balastul datoriilor din bilanţ), dar şi pentru un potenţial investitor (care poate dobândi un activ mult mai valoros), având în vedere că micşorarea pasivului se produce prin efectul legii, fără nicio cheltuială de finanţare suplimentară.
Dezavantajele

Desigur, există şi o serie de potenţiale obstacole sau dezavantaje legate de alegerea procedurii insolvenţei ca modalitate de asanare a situaţiei unei societăţi aflate în dificultate, din care câteva mai jos sunt prezentate cu titlu de exemplu. Menţionăm însă că toate aceste dezavantaje pot fi gestionate profesionist cu implicarea cât mai devreme a consultanţilor sepcializaţi în astfel de proceduri.

În primul rând, dezavantajul de imagine poate fi unul semnificativ: procedura insolvenţei este asimilată îndeobşte cu falimentul sau închiderea societăţii. Această percepţie gresită poate avea consecinţe nefaste: partenerii comerciali vor căuta să se expună cât mai puţin în relaţia cu debitorul reducând livrările/comenzile, clienţii vor fi reticenţi să mai achiziţioneze bunuri/servicii, ceea ce va afecta cifra de afaceri a societăţii în cauză.

În al doilea rând, desfăşurarea procedurii insolvenţei poate determina deteriorarea relaţiilor cu partenerii comerciali care sunt nevoiţi, de cele mai multe ori fără niciun preaviz, fie să-şi vadă creanţele amânate, fie reduse, fie chiar stinse fără să şi le mai poată recupera vreodată. Ideal ar fi (în special dacă se doreşte o reorganizare prin continuarea activităţii) ca partenerii comerciali importanţi cu care societatea colaborează pe termen lung (băncile, furnizorii de materii prime etc.) să fie avertizaţi în măsura posibilului de iminenţa deschiderii procedurii insolvenţei, sau poate chiar cooptati în strategia de redresare.

În al treilea rând, declanşarea procedurii insolvenţei poate avea o serie de efecte nedorite pentru persoanele din managementul societăţii, în măsura în care acestea pot răspunde personal pentru datoriile societăţii, dacă intarea acesteia în incapacitate de plată a fost cauzată de acte frauduloase ale conducerii (de exemplu: abuzul de bunurile societare în interes propriu, ţinerea unei contabilităţi neconforme cu realitatea, efectuarea de acte de comerţ în interes propriu, etc.). De aceea, înainte de a trece la o reorganizare judiciară este util un audit economico-juridic al actelor încheiate de societate pentru a putea identifica eventualele riscuri.

În al patrulea rând, simpla opţiune a debitorului pentru o reorganizare judiciară nu echivalează automat cu adoptarea şi intrarea în vigoare a unui plan de reorganizare judiciară. Esential este ca majoritatea categoriilor de creditori să-şi dea acordul pentru plan, ceea ce implică de multe ori un proces îndelungat şi delicat de negociere, cu atât mai mult cu cât creditorii sunt cei afectaţi în primul rând de tăierile de datorii pe care debitorul le va face pentru a putea supravieţui. În acest context, planificarea din timp a intrării în procedura insolvenţei şi, în măsura posibilului, chiar „modelarea” categoriilor creditorilor împreună cu consultanţii poate juca un rol cheie în reuşita planului.
Soluţii

Insolvenţa unei societăţi nu echivalează neapărat cu sfârşitul întreprinderii comerciale. Acesta poate fi un moment bun de reconsiderare a strategiei de afaceri şi de utilizare a unui întreg arsenal de resurse, între care şi cea a redresării în cadrul unei proceduri de reorganizare judiciară.

Înainte de a alege calea reorganizării judiciare trebuie pornit de la premisa ca nu este o soluţie aplicabilă în mod universal şi nediscriminat, şi în niciun caz nu este un leac miraculos pentru o afacere neperformantă. Soluţia reorganizării judiciare este o opţiune ce prezintă numeroase avantaje, dar poate avea şi inconveniente, de aceea alegerea ei trebuie făcută în mod informat, prin cântărirea tuturor aspectelor relevante şi numai după implicarea unor specialişti în domeniu (economişti, avocaţi, practicieni în insolvenţă).

Aceştia pot creiona strategia şi pasii de urmat încă dinainte de începerea procedurii, astfel încât posibilele neajunsuri să fie cel puţin minimizate, iar surprizele neplăcute să fie eliminate.

Acest articol a fost șters de către autorul petiției (Arata detaliile)

2014-06-20 19:09



Musafir

#22610 2392 de angajati din Posta Romana au optat pentru concedierea colectiva. Urmeaza testarea profesiona

2014-06-20 19:44

2392 de angajati din Posta Romana au optat pentru concedierea colectiva. Urmeaza testarea profesionala in urma careia alti 1258 de angajati vor fi concediati

http://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-15455937-2392-angajati-din-posta-romana-optat-pentru-concedierea-colectiva-parasesc-compania-incepand-3-septembrie-urmeaza-testarea-profesionala-urma-careia-alti-1258-angajati-vor-concediati.htm

Posta Romana a finalizat prima etapa a procesului de restructurare a companiei, 2.392 de angajati optand individual pentru disponibilizarea colectiva, a anuntat marti compania de stat. In conformitate cu calendarul procesului de restructurare a Postei Romane, in perioada 28 - 31 august 2013 va avea loc testarea profesionala a angajatilor, avand ca obiectiv selectarea personalului, pe baza cunostintelor specifice posturilor ocupate. La finalul procesului de restructurare, din cadrul Postei Romane vor fi disponibilizati in total 3.650 de angajati, pe baza procedurii si a setului de criterii stabilite de conducerea companiei, de comun acord cu Sindicatul Lucratorilor Postali din Romania.

Etapa finalizata face parte din procesul de restructurare a Postei Romane, ce are ca obiectiv pe termen scurt restabilirea echilibrului intre volumul de prestatii postale si numarul de angajati ai companiei, asigurand astfel premisele cresterii competitivitatii Postei Romane pe piata serviciilor postale, piata liberalizata incepand cu luna ianuarie 2013.

UPDATE Posta Romana: "In prima decada a lunii septembrie 2013, dupa finalizarea listei de 3.650 de angajati ce vor fi disponibilizati, se vor emite deciziile de incetare a contractului de munca, cu acordarea preavizului legal. Pentru anul 2013, din bugetul asigurarilor pentru somaj au fost alocate 7,4 milioane lei pentru platile corespunzatoare personalului disponibilizat de la Posta Romana.

Drepturile cuvenite salariatilor disponibilizati se vor acorda conform prevederilor OUG 36/2013, corelate cu prevederile Contractului Colectiv de Munca 2008/2018, valabil in CN Posta Romana.

Prevederi OUG 36 (extras)
"Art. 8
(1) Venitul lunar de completre prevazut la art. 7 lit. b) se stabileste odata cu indemnizatia de somaj si este egal cu diferenta dintre castigul salarial individual mediu net pe ultimele 3 luni inainte de concediere, stabilit pe baza clauzelor din contractul individual de munca, dar nu mai mult decat castigul salarial mediu net pe economie din luna ianuarie a anului in care s-a efectuat concedierea, comunicat de Institutul National de Statistica si nivelul indemnizatiei de somaj.
(2) Venitul de completare prevazut la art. 7 lit. b) se acorda lunar pe perioade stabilite diferentiat, in functie de conditiile prezentei ordonante de urgenta, dupa cum urmeaza:
a) 12 luni, pentru persoanele care au o vechime in munca cuprinsa intre 3 ani si pana la 10 ani;
b) 20 de luni, pentru persoanele care au o vechime in munca cuprinsa intre 10 ani si pana la 15 ani;
c) 22 de luni, pentru salariatii care au o vechime in munca cuprinsa intre 15 ani si pana la 25 ani;
d) 24 de luni, pentru salariatii care au o vechime in munca de cel putin 25 de ani.
(3) Dupa incetarea platii indemnizatiei de somaj, in conditiile Legii nr. 76/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele concediate in conditiile prezentei ordonante de urgenta beneficiaza, pana la incheierea perioadei prevazute de alin. (2), de un venit lunar de completare egal cu diferenta dintre castigul salarial individual mediu net pe ultimele 3 luni inainte de concediere, stabilit pe baza clauzelor din contractul individual de munca, dar nu mai mult decat castigul salarial mediu net pe economie din luna ianuarie a anului in care s-a efectuat concedierea, comunicat de Institutul National de Statistica, si nivelul indemnizatiei de somaj la data incheierii platii indemnizatiei de somaj."

Prevederi Contract Colectiv de Munca (CCM) Posta Romana 2008/2018 (extras)
"Conform CCM 2008/2018, in condiţiile in care C.N.P.R. va dispune concedieri colective, salariaţii concediaţi, cărora C.N.P.R. nu le poate oferi alte posturi conform art. 26.1, sau pe posturile oferite nu poate asigura păstrarea salariului de baza si salariaţii in cauza optează pentru concediere, vor beneficia de salarii compensatorii in funcţie de vechimea totala in sistemul postal, dupa cum urmează:
- intre 1 - 5 ani, 3 salarii de baza de incadrare a persoanei respective;
- intre 5-10 ani, 5 salarii de baza de incadrare a persoanei respective;
- intre 10-15 ani, 10 salarii de baza de incadrare a persoanei respective;
- intre 15-20 ani, 15 salarii de baza de incadrare a persoanei respective;
- intre 20-25 ani, 20 salarii de baza de incadrare a persoanei respective;
- intre 25-30 ani, 25 salarii de baza de incadrare a persoanei respective;
- peste 30 ani, 30 salarii de baza de incadrare a persoanei respective.
În situaţia în care sunt aplicabile dispoziţiile O.U.G. nr. 36/2013 privind aplicarea în perioada 2013-2018 a unor măsuri de protecţie socială acordată persoanelor disponibilizate prin concedieri colective efectuate în baza planurilor de disponibilizare, C.N.P.R plăteşte numai salariaţilor disponibilizaţi in baza O.U.G. nr. 36/2013 care îndeplinesc condiţiile de acordare a salariilor compensatorii potrivit 26.3, alin. 1 din CCM, doar diferenta dintre suma reprezentata de totalul salariilor compensatorii la care au dreptul potrivit 26.3, alin. 1 din CCM si suma reprezentand totalul drepturilor banesti la care are dreptul conform O.U.G. nr. 36/2013. Plata diferenţei se va face in rate lunare egale echivalente cu:
- Diferenta dintre salariul de bază la care a avut dreptul in ultima lună anterioara concedierii si venitul de completare acordat de O.U.G. nr. 36/2013 si se va acorda in luna imediat următoare celei in care incetează plata drepturilor reprezentand indemnizatia de somaj
- Salariul de bază la care a avut dreptul in ultima lună anterioara concedierii si se va acorda in luna imediat următoare celei in care incetează plata drepturilor prevazute de O.U.G. nr. 36/2013, pentru restul ramas de plata in conditiile prezentului alineat.
Încetarea sau reducerea drepturilor acordate potrivit O.U.G nr. 36/2013 in conditiile stabilite de aceasta nu dă dreptul salariatului la creşterea diferentei stabilita initial."

Echipa de management a Postei Romane are ca obiective principale cresterea veniturilor, reducerea cheltuielilor si consolidarea pozitiei de lider pe piata a companiei, in contextul liberalizarii totale a pietei serviciilor postale incepand cu data de 1 ianuarie 2013.

Posta Romana este lider pe piata serviciilor postale in Romania, are o cifra de afaceri anuala de peste 1,2 miliarde lei si opereaza printr-o retea de peste 5.600 de oficii postale cu acoperire nationala. Anual sunt procesate sute de milioane de trimiteri postale si sunt distribuite catre 5.000.000 de beneficiari drepturi banesti aferente sistemului public de pensii, al asigurarilor sociale de stat, IOVR, agricultori si pensii militare.
Musafir

#22611 Subiect

2014-06-20 20:43

Ne meritam soarta si cand spun asta ma refer la noi romanii. Si au batut joc de noi si am acceptat asta cand ne am trezit noi ca ne au facut pe fata era prea târziu. Ne meritam soarta. DAR ASTA NU INSEAMNA CA TEEBUIE SA NE DAM BĂTUȚI TREBUIE SA LUPTAM PANA LA CAPAT.

Musafir

#22612

2014-06-20 20:55

Acum a inceput real sa iasa minciunile si faptele lor sunt la vedere, au multe de raspuns si de facut in termen scurt, trebuie sa gaseasca cei 9 mil. euro sa ni achite, trebuie sa faca planul de reorganizare sa poata pornii Oltchim, asa cum trebuie si multe alte probleme care au sa le rezolve intr-un timp scurt, LUPTA NOASTRA ACUM A CAPATAT PE BAZE REALE MULT ADEVAR SI CONSISTENTA.

ma m saturat de minciunile lui cernev,acum vine piperea si ne intoxica

#22613 nu fratilor,dar trebuie sa intelegeti ca acest piperea pt noi este cernev 2

2014-06-20 21:08

#22611: Musafir - Subiect

mai nea piperea[nea georgeeee],lasa ne fraierica si nu ne mai intoxica,pt ca suntem satui de minciuni,iti aduc aminte ca tu sau voi[vezi cernev]nu ati urmarit decit jocurile si interese voastreeeeee[jocurile lui zaremba si asta spune tot]cu vosganian la timonaaaaaaa,plecati dreacului si lasatineeee,tradatorule si tradatorilor ,pe care FOTA va enumerat si ne am saturat,lasati neeeeeeeeeeee

de la MARGELATU CITIREEEEE

#22614 Re: nu fratilor,dar trebuie sa intelegeti ca acest piperea pt noi este cernev 2

2014-06-20 21:19

#22613: ma m saturat de minciunile lui cernev,acum vine piperea si ne intoxica - nu fratilor,dar trebuie sa intelegeti ca acest piperea pt noi este cernev 2

si ca sa vdeti ca nu mint,voi tradatorilor mincati rahat exact ca ponta si antonescu[prioritatea nr 1 oltchim si arpechim],iar grevele[acele greve imputite]au fost degeaba,am cerut degeaba locuri de munca,ne au mintit ei,acum ne ati mintit si voi,ati mincat prea mult rahat,iar oameni sau saturat scirbelor,merge ti cu dreacu in alta parte,numai in OLTCHIM sa nu va mai vedem nenorocitilor


Musafir

#22615 Re: Re: nu fratilor,dar trebuie sa intelegeti ca acest piperea pt noi este cernev 2

2014-06-20 21:23

#22614: de la MARGELATU CITIREEEEE - Re: nu fratilor,dar trebuie sa intelegeti ca acest piperea pt noi este cernev 2

Piperea si Cernev umbla brat la brat, sufla tambalagiu in urechea avocatului..., numai prosti spune.

pupa ne si pe noi cu tacto cernev, in spatele GARIIIII

#22616 da ma ghiocaaaa,stim ca tu cu cernev l ai pupat pe zaremba,pe portofel

2014-06-20 21:26

Acest articol a fost șters de către autor (Arata detaliile)

2014-06-20 21:27


PICASSO stie mai multe frateee,dar toate la timpul lor

#22618 Re: Re: Re: nu fratilor,dar trebuie sa intelegeti ca acest piperea pt noi este cernev 2

2014-06-20 21:28


Musafir

#22619 Re: Re: Re: Re: nu fratilor,dar trebuie sa intelegeti ca acest piperea pt noi este cernev 2

2014-06-20 21:30

#22618: PICASSO stie mai multe frateee,dar toate la timpul lor - Re: Re: Re: nu fratilor,dar trebuie sa intelegeti ca acest piperea pt noi este cernev 2

PAI CE ROL,ROLUL DE A PUPA IN FUND PE ALTIIIIIII,POATE SI PE NOI CINDVA,UNDEVA SAU POATE NE VA SUGE CEVA?


Musafir

#22620 AM UITAT SA TI SPUN FRATEEEE;ARE DOSARUL STERS,S A OCUPAT FELIX MOTANUL

2014-06-20 21:32

Acest articol a fost șters de către autor (Arata detaliile)

2014-06-20 21:36


MERITATI LEGEA JIHADULUI,TRADATORILOR

#22622 Re: AM UITAT SA TI SPUN FRATEEEE;ARE DOSARUL STERS,S A OCUPAT FELIX MOTANUL

2014-06-20 22:50

#22620: - AM UITAT SA TI SPUN FRATEEEE;ARE DOSARUL STERS,S A OCUPAT FELIX MOTANUL

IDIOTIII  SE STIU,PAPAGALIII SE STIU,ACUM NE MAI RAMINE SA I ASTEPTAM PE LA COLTURILE PAVILIONULUI SAU IN FATA PAVILIONULUI SI SA AVEM GRIJA DE EIII;UNU CA GHIOCA,MARCELA,CERNEV SI DE CE NU CHIAR HAHALERA DE PIPEREA


Musafir

#22623

2014-06-21 07:25

http://www.economica.net/piperea-din-august-va-exista-un-plan-de-reorganizare-la-oltchim_82305.html

Piperea:Referitor la banii pe care îi solicită disponibilizaţii de la Oltchim, avocatul Piperea spune că 'în secunda în care vor fi 9 milioane de euro în conturile societăţii, eventual din vânzarea Oltchim SPV, vor fi plătite sumele disponibilizaţilor'.

"'Dacă disponibilizaţii ar cere falimentul Oltchim, ar fi o acţiune complet greşită deoarece falimentul înseamnă cel puţin un an jumătate până când se obţin nişte bani din vânzări şi, de asemeni, lichidarea nu se ştie cât ar dura. Dar ar trebui pus în balanţă, a aştepta 6-7 luni de zile până la privatizarea combinatului sau a aştepta doi ani de zile pentru lichidare, cu riscul de a intra în concurs cu creditorii. Şi ar trebui să ştie toată lumea că dacă se va ajunge la faliment, Piperea nu va fi lichidator. Dacă se va ajunge la faliment, în secunda următoare eu am plecat', a mai spus Piperea.

PAI FRATELE MEU PIPEREA SA NE FIE CLAR,ASTA PUTEAI SA O SPUI INAINTE SA DAI LUMEA AFARA,DADEAI LUMEA AFARA CUM ZICI IN SECUNDA IN CARE AVEAI BANI DE COMPENSATORII .NU VII ACU SI NE SPUI ASTA ,LA UN AN DE ZILE.

http://adevarul.ro/locale/ramnicu-valcea/avocatul-gheorghe-piperea-nu-garanta-oltchim-privatiza-data-12-decembrie-1_53a194590d133766a8afcf7f/index.html

Piperea:Administratorul judiciar al Oltchim a ţinut să precizeze, în faţa mai multor persoane concediate anul trecut de la combinat, că nu poate oferi garanţii nici măcar în ceea ce priveşte plata salariilor compensatorii, în cazul în care societatea se privatizează. „Nu le pot garanta acestor oameni că-şi vor primi banii după 12 decembrie."




JUDECATI SI VOI,DUPA MINTEA LOR ANUL ASTA DISPONIBILIZATII NU VOR VEDEA NICI UN BAN DIN COMPENSATORII.SCRIE MAI SUS CLAR SI CONCIS.CE ESTE DE FACUT?

TINETI MINTE,NE-O SPUN IN FATA:

ANUL ASTA NU SE DAU SALARIILE COMPENSATORII(scrie destul de clar mai sus)

DECIDETI VOI CAND II VOM LUA DE GULER!

PIPPICACATU sau Margelatu care suge p...a lu Diculoiu

#22624 Re: AM UITAT SA TI SPUN FRATEEEE;ARE DOSARUL STERS,S A OCUPAT FELIX MOTANUL

2014-06-21 10:34

#22620: - AM UITAT SA TI SPUN FRATEEEE;ARE DOSARUL STERS,S A OCUPAT FELIX MOTANUL

Baaaaaaaa , ce dracului ati murit cu totii? Mai bagati o injuratura sa salvati Oltchimul


Musafir

#22625 Re: Re: AM UITAT SA TI SPUN FRATEEEE;ARE DOSARUL STERS,S A OCUPAT FELIX MOTANUL

2014-06-21 11:36

#22624: PIPPICACATU sau Margelatu care suge p...a lu Diculoiu - Re: AM UITAT SA TI SPUN FRATEEEE;ARE DOSARUL STERS,S A OCUPAT FELIX MOTANUL

FACETI PUBLIC NUMELE CELOR  REPREZENTATI  IN AGA ( ADUNAREA CREDITORILOR) , AI SALARIATILOR SI DISPONIBILIZATILOR.

 

SA COMUNICE CU NOI SI SA NE ADUCA LA CUNOSTINTA CAT SI SA SE CONSULTE CU NOI. CHIAR SA PUBLICE AICI COMUNICATELE LOR SAU SA NI SE ADUCA LA CUNOSTINTA TUTUROR CEEA CE FAC DANSII ACOLO IN NUMELE NOSTRU.

ULTIMA:

http://www.oltchim.ro/index.php?name=relatia-cu-investitorii/adunari-generale-ale-actionarilor/2014/adunarea-generala-ordinara-a-actionarilor-din-data-de-2930042014

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor din data de 29/30.04.2014

Descriere Documente
Convocatorul Adunarii Generale

Convocator.pdf

Convening notice.pdf
Formular de Procura speciala
Formular de procura speciala.doc

Form for special proxy.doc
Formular de vot prin corespondenta
Formular de vot prin corespondenta.doc

Form for voting by correspondence.doc
Situatia actiunilor si drepturilor de vot Situatia actiunilor si a drepturilor de vot.pdf

Status of shares and voting rights.pdf
Documente si materiale informative AGOA
Materiale pentru pct.1 si 2:
- Raport Activitate - Neconsolidat - 2013.pdf
- Situatii financiare neconsolidate 2013.pdf
- Raport Audit - Situatii financiare neconsolidate 2013.pdf

Materiale pentru pct.3:
- Raport Activitate - Consolidat - 2013.pdf
- Situatii financiare consolidate 2013.pdf
- Raport Audit - Situatii financiare consolidate 2013.pdf
Proiect de hotarare Proiect de hotarare.pdf
Hotarari AGOA Hotarari.pdf