Respectaţi Legea Educaţiei Naţionale la UMF Tg. Mureş!

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Respectaţi Legea Educaţiei Naţionale la UMF Tg. Mureş!


Musafir

#151

2012-03-16 10:07

Sunt curioasa ca medicii romani plecati in strainatate cum comunica cu pacientii din Italia ,Franta,Danemarca,Spania etc.
LOL

#152 Re: Re:

2012-03-16 10:08

#73: anonim - Re:

Dar noi nu vrem sa vindecam pacienti romani.

Nu vezi conspiratia? Medicii romani pleaca din tara, iar Medicii maghiari n-o sa trateze pacientii romani, si astfel veti disparea din Transilvania.

=))


Musafir

#153 Re: Re:

2012-03-16 10:08

#147: - Re:

nu mi-e rusine sunt mandru ca fac parte din majoritate si sunt roman...as avea alternative si le-as folosi asta as face nu as santaja un popor care m-a primi in sanul sau si mi-a dat mai multe drepturi decat sunt in orice tara ...Isten legyen veled, mint amire szüksége van!


Musafir

#154 Re:

2012-03-16 10:13

#11: -

pupincurist ce esti si lingau!poti sa pleci la Bucuresti acu cu siguranta vei primi  vre-un premiu academic mai ales ca ti-ai scris titlurile acolo .......Ha ha ha!


Musafir

#155

2012-03-16 10:14

Facultatea de Medicina infiintata in 1945 in limba maghiara a pregatit medici de valoare in perioada 1945-1962 numai in limba maghiara, care a u facut fata cu brio in locurile in care in general au fost repartizati, inafara Transilvaniei. Nu exista nicio contradictie in a invata in limba materna , pe langa care se invata si termenele din limba romana, si a profesa oriunde in Romania. Sa nu-si faca griji studentii romani, ca cei maghiari vor fi mai slab pregatiti , daca invata in limba materna.Dragi studenti romani, puneti-va Dvs in situatia inversa si vedeti cum v-ati gandi !

Musafir

#156 Re: Re: Re:

2012-03-16 10:16

#153: - Re: Re: