NU acceptăm 2 variante în barem!!
Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția NU acceptăm 2 variante în barem!!
Musafir |
#762016-06-30 05:58Nu e corect sa li se puncteze dacă nu a pus rezultatul corect,deoarece uni cum au știut și alți nu !! Deci nu e corect fata de noi care am pus răspunsul corect |
anonim |
#772016-06-30 06:08Uitati cum sta treaba cei care au pus 8 au fost destul de atenti pentru ca si primul meu raspuns a fost 3 dupa care am taiat. Adevarat era ilogic sa fie pana la 8 notele si pana la 10 elevii dar acel patratel care era hasurat cu gri m-a facut sa ma gandesc ca poate asa e diagrama si totusi e Examen National subiectele trebuie sa fie clare. Asa cum si ei ne cer ca raspunsurile noastre sa fie clare si complete asa ar trebui sa fie si subiectele lor. |
Musafir |
#782016-06-30 06:57Nu este corect să neglijăm cu bună știință lipsa de atentie a unor copii ( chiar dacă emoțiile și-au spus cuvântul) și să-i notam la fel cu cei care au gândit logic |
Alex S. |
#79 Re: Re:2016-06-30 08:10Daca acel copil primeste nota 9,50, inseamna ca nu e de 10. 15-20 de minute? Un copil bine pregatit(cred ca si eu ma includ) il poate face in 5-8 minute. Exercitiile astea sunt si pe atentie si eu m-am chinuit mult sa ajung la nivelul asta. Daca gresesti la exercitiul cu graficul, asta nu te face altceva decat neatent, gata, ai pierdut, am castigat un loc in fata pe meritul meu. Daca eu as gresi la altul, nici dracu nu ar face cerere cu mine sa iau punct, doar ca voi ati gasit un cacat de motiv. |
Mihai |
#80 Care ar fi fost raspunsul corect la intrebarea: numarul elevilor care au obtinut nota 3 este ...?2016-06-30 08:10nu exista decat o singura interpretare a graficului, interpretare care duce la raspunsul corect: 3 elevi au obtinut nota 5! pe interpretarea celor care sustin ca si 8 ar fi putut fi un raspuns corect (considerand notele pe ordonata), care ar fi fost raspunsul la intrebarea "numarul elevilor care au obtinut nota 3 este ..."? adunau 5 cu 9 si cu 10 (toate corespund cu 3 pe ordonata) sau luau una dintre cifre la intamplare? Cei care au formulat subiectul au dat indirect si o indicatie elevilor care trebuiau sa se prinda ca pe abscisa sunt mai multe pozitii pentru care ordonata are valoarea 3! Te mai puteai desigur intreba cum de nu a luat nimeni 4, 8, 9, 10 ... daca judecai un pic ... |
Mihai |
#81 Re:2016-06-30 08:12
nu exista decat o singura interpretare a graficului, interpretare care duce la raspunsul corect: 3 elevi au obtinut nota 5!
pe interpretarea celor care sustin ca si 8 ar fi putut fi un raspuns corect (considerand notele pe ordonata), care ar fi fost raspunsul la intrebarea "numarul elevilor care au obtinut nota 3 este ..."? adunau 5 cu 9 si cu 10 (toate corespund cu 3 pe ordonata) sau luau una dintre cifre la intamplare?
Cei care au formulat subiectul au dat indirect si o indicatie elevilor care trebuiau sa se prinda ca pe abscisa sunt mai multe pozitii pentru care ordonata are valoarea 3!
Te mai puteai desigur intreba cum de nu a luat nimeni 4, 8, 9, 10 ... daca judecai un pic ...
|
Mihai |
#82 Re:2016-06-30 08:14nu exista decat o singura interpretare a graficului, interpretare care duce la raspunsul corect: 3 elevi au obtinut nota 5! pe interpretarea celor care sustin ca si 8 ar fi putut fi un raspuns corect (considerand notele pe ordonata), care ar fi fost raspunsul la intrebarea "numarul elevilor care au obtinut nota 3 este ..."? adunau 5 cu 9 si cu 10 (toate corespund cu 3 pe ordonata) sau luau una dintre cifre la intamplare? Cei care au formulat subiectul au dat indirect si o indicatie elevilor care trebuiau sa se prinda ca pe abscisa sunt mai multe pozitii pentru care ordonata are valoarea 3! Te mai puteai desigur intreba cum de nu a luat nimeni 4, 8, 9, 10 ... daca judecai un pic ...
|
Musafir |
#832016-06-30 08:38Nu mi se pare corect. |
Musafir |
#842016-06-30 08:42Subiectul a fost foarte simplu ( micuta mea a facut grafice in clasa a II-a). Cat timp unii au stiut raspunsul corect, inseamana ca exercitiul se putea rezolva fara a fi geniu al matematicii. Ce-i drept, matematica, fizica si chimia nu sunt pentru toata lumea... Dar regulile ''jocului'' au fost aceleasi pentru toti elevii si nu se pot schimba dupa incheierea ''jocului'' |
Musafir |
#852016-06-30 10:25Deoarece exercițiul nu a fost clar. Și am scris 8 |
Hehe |
#86 Re: Re: Re: Re: căsuța exterior grafic2016-06-30 10:31#55: - Re: Re: Re: căsuța exterior grafic Dacă tu faci diferența dintre deștepți și proști în urma unui exercițiu,îmi pare foarte rău de tine,prietene. Ai o gândire care lasă de dorit. |
Musafir |
#87 Re:2016-06-30 10:35Decât să faci comentarii aiurea din invidie,mai bine du-te și învață să scri corect. |
Musafir |
#882016-06-30 10:39Pentru ca mi se pare o discriminare fata de copiii care au pus corect la exercitiul 6 sa se puncteze 2 variante! Una fiind incoerenta! |
Musafir |
#892016-06-30 10:44Deoarece sunt mulți copii nedreptățiți pentru ca au făcut corect exercițiul asta nu înseamnă ca trebuie sa fie doua numere în barem !!! |
Musafir |
#902016-06-30 10:47Nu sunt clasa a 8-a si prin urmare nu am susținut examenul anului acesta ci l-am dat cu 3 ani in urmă si stiu ca este unul foarte important si decisiv pentru următorii ani de liceu. Am auzit despre subiectul foarte mult discutat , cum ca la subiectul 1 , exercițiul 6 ar fi doua variante de răspuns. Este total gresită această concepție deoarece scria în partea dreaptă sus a diagramei nr elevi . Iar in al doilea rand nici nu se putea altfel deoarece axa Oy începea de la 0 . Iar notele se dau de la 1 , cum era si axa Ox . |
Musafir |
#912016-06-30 14:10Nu pot exista doua raspunsuri corecte pentru o problema de matematica iar enuntul a fost clar si corect atata timp cat exista si raspunsuri corecte. |
Musafir |
#922016-06-30 17:39Pentru că a fost exact ca anul trecut , dar acum a fost nota 5 nu 10 |
Maria |
#93 Penibil2016-06-30 18:08Tipic romanesc. Celalalt trebuie bagat in mizerie, ca sa fiu eu cel mai bun. Raspunsul a fost 8. Interpretabil, intr-adevar, dar 8. Aveati legenda acolo, doamnelor si domnilor, copii dragi. Ca v-ati gandit voi si ati facut tot felul de asocieri, aia e partea a doua. Legenda arata clar care e raspunsul corect. Puteau sa puna nota de la -50 la +infinit, e matematica, trebuie sa folosesti graficul si legenda, nu povesti cu feti frumosi. Penibil si din partea celor care au facut subiectul, si din partea celor care nu sunt solidari cu ceilalti colegi. Penibil. Rusine. |
Gigel |
#94 Re: Re:2016-06-30 18:11 |
Musafir |
#95 Re: Re:2016-06-30 18:20zău? Și de unde știi tu ca sunt <<innapoiata>> (aparent nici sa scrii nu știi, nu ma mira ca probabil ai pus un răspuns PROST la exercițiul 6) și nu INAPOIAT? Dacă iei 5 la matematica fiindcă nu știi sa citești un grafic simplu, măcar la romana sa iei nota de trecere,zic și eu.
|
Gg |
#962016-06-30 19:24Sa sugeti pula cu diagrama voastra ! Am scris 8 ( nu exista nota 0 ) |
Musafir |
#97 Re:2016-07-01 10:39Sa te duci in mortii ma-tii cu tot cu inteligenta ta |
|
Împotriva alegerii și menținerii în funcție a unei persoane implicate în lipsirea de viață a unei persoane!
Noi romanii vrem pace! Respect față de toate statele, conform Constituției Romaniei Art 10
Eliminarea subvenției de stat pentru partide!
Salvați cei trei pui de urs orfani de pe Transfăgărășan!
Integrarea medicinilor traditionale si de stil de viata, in ingrijirile medicale
Salvati Dealul Lempes si comunitatile din jur de impactul Autostrazii A13
SUNT FEMEIE ȘI AM DEMNITATE, SUSȚIN DIANA GUDIMA!
Spune STOP eutanasierii câinilor sănătoși din adăposturile publice din Timiș!
Cerem sancționarea influenceriței Marilu care a lovit o pisică – STOP cruzimii față de animale!
LIBERTATEA de EXPRIMARE
Cerem retragerea Romaniei din Organizatia Mondiala a Sanatatii!
Salvăm Casa Dinu Lipatti
Vrem o legislație pro-europeană a artificiilor care să respecte drepturile românilor la fel ca și drepturile celorlalți cetățeni europeni.
Salvați-l pe Cezar Avrămuță („Stegarul Dac”)! Scrisoare deschisă către autoritățile statului român
Solicităm prelungirea termenului de încheiere a contractelor de vânzare-cumpărare cu TVA 9% până la 30 decembrie 2026
Doriți să schimbați ceva?
Schimbarea nu se întâmplă dacă tăceți. Autorul acestei petiții a luat atitudine și a acționat. Veți face la fel? Porniți o mișcare socială creând o petiție.
Creeați propria dumneavoastră petițieAlte petiții care v-ar putea interesa
GRATIERE 2025
81601 Creat: 2025-02-03
PETIȚIE PENTRU ABROGAREA ARTICOLULUI 6 DIN LEGEA NR. 141/2025 PRIVIND MAJORAREA NORMEI DIDACTICE
1902 Creat: 2025-08-01
Înființarea tribunalul poporului 7
490 Creat: 2025-08-06
Cerem de urgență delimitatoare de beton și bannere de avertizare pe drumul Zimandcuz–Zimandul Nou, după două accidente mortale în trei luni.
477 Creat: 2025-08-03
Spunem NU comasării liceelor din Năsăud!
369 Creat: 2025-08-07
Referendumul pentru demiterea Preşedintelui României Nicusor Dan
13249 Creat: 2025-06-04
Reducerea taxelor CECCAR
1117 Creat: 2025-07-20
PETIȚIE PENTRU DEMITEREA MINISTRULUI EDUCAȚIEI ȘI CERCETĂRII, DANIEL DAVID
1316 Creat: 2025-07-30
Spune STOP jefuirii României și falimentării românilor!
997 Creat: 2025-08-01
IUS-Lubrifin - parcul din inima Brașovului. Cerem Consiliului Local demararea unui referendum. Semnează petiția!
6350 Creat: 2024-11-02
Greva generală în educație – ACUM și până la retragerea legii care distruge sistemul de învățământ!
336 Creat: 2025-08-03
Vrem o legislație pro-europeană a artificiilor care să respecte drepturile românilor la fel ca și drepturile celorlalți cetățeni europeni.
4804 Creat: 2025-06-14
Vrem un preț corect la apă în Valea Jiului! Nu mai acceptăm facturi umflate și scumpiri nejustificate!
111 Creat: 2025-08-07
Eliminarea reținerii de 10% din indemnizație creștere copil pentru CASS
1108 Creat: 2025-07-07
Cerem retragerea Romaniei din Organizatia Mondiala a Sanatatii!
8343 Creat: 2023-03-14
Autobuz Oras Pantelimon Str Rascoala din 1907
120 Creat: 2025-07-28
SALVATI CO-ASIGURATII DIN ROMANIA! DREPTUL LA SANATATE, ANULAT DE STATUL ROMAN!
66 Creat: 2025-08-07
După 65 de ani, Hunedoara merită un stadion nou!
1370 Creat: 2025-07-22
Declarație privind respingerea majorării normei didactice
2802 Creat: 2025-07-09
Salvati Dealul Lempes si comunitatile din jur de impactul Autostrazii A13
212 Creat: 2025-07-28