NU acceptăm 2 variante în barem!!

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția NU acceptăm 2 variante în barem!!


Musafir

#76

2016-06-30 05:58

Nu e corect sa li se puncteze dacă nu a pus rezultatul corect,deoarece uni cum au știut și alți nu !! Deci nu e corect fata de noi care am pus răspunsul corect
anonim

#77

2016-06-30 06:08

Uitati cum sta treaba cei care au pus 8 au fost destul de atenti pentru ca si primul meu raspuns a fost 3 dupa care am taiat. Adevarat era ilogic sa fie pana la 8 notele si pana la 10 elevii dar acel patratel care era hasurat cu gri m-a facut sa ma gandesc ca poate asa e diagrama si totusi e Examen National subiectele trebuie sa fie clare. Asa cum si ei ne cer ca raspunsurile noastre sa fie clare si complete asa ar trebui sa fie si subiectele lor.


Musafir

#78

2016-06-30 06:57

Nu este corect să neglijăm cu bună știință lipsa de atentie a unor copii ( chiar dacă emoțiile și-au spus cuvântul) și să-i notam la fel cu cei care au gândit logic
Alex S.

#79 Re: Re:

2016-06-30 08:10

#9: - Re:  

 Daca acel copil primeste nota 9,50, inseamna ca nu e de 10. 15-20 de minute? Un copil bine pregatit(cred ca si eu ma includ) il poate face in 5-8 minute. Exercitiile astea sunt si pe atentie si eu m-am chinuit mult sa ajung la nivelul asta. Daca gresesti la exercitiul cu graficul, asta nu te face altceva decat neatent, gata, ai pierdut, am castigat un loc in fata pe meritul meu. Daca eu as gresi la altul, nici dracu nu ar face cerere cu mine sa iau punct, doar ca voi ati gasit un cacat de motiv.

Mihai

#80 Care ar fi fost raspunsul corect la intrebarea: numarul elevilor care au obtinut nota 3 este ...?

2016-06-30 08:10

nu exista decat o singura interpretare a graficului, interpretare care duce la raspunsul corect: 3 elevi au obtinut nota 5!

pe interpretarea celor care sustin ca si 8 ar fi putut fi un raspuns corect (considerand notele pe ordonata), care ar fi fost raspunsul la intrebarea "numarul elevilor care au obtinut nota 3 este ..."? adunau 5 cu 9 si cu 10 (toate corespund cu 3 pe ordonata) sau luau una dintre cifre la intamplare?

Cei care au formulat subiectul au dat indirect si o indicatie elevilor care trebuiau sa se prinda ca pe abscisa sunt mai multe pozitii pentru care ordonata are valoarea 3!

Te mai puteai desigur intreba cum de nu a luat nimeni 4, 8, 9, 10 ... daca judecai un pic ...

Mihai

#81 Re:

2016-06-30 08:12

 

nu exista decat o singura interpretare a graficului, interpretare care duce la raspunsul corect: 3 elevi au obtinut nota 5!

 

pe interpretarea celor care sustin ca si 8 ar fi putut fi un raspuns corect (considerand notele pe ordonata), care ar fi fost raspunsul la intrebarea "numarul elevilor care au obtinut nota 3 este ..."? adunau 5 cu 9 si cu 10 (toate corespund cu 3 pe ordonata) sau luau una dintre cifre la intamplare?

 

Cei care au formulat subiectul au dat indirect si o indicatie elevilor care trebuiau sa se prinda ca pe abscisa sunt mai multe pozitii pentru care ordonata are valoarea 3!

 

Te mai puteai desigur intreba cum de nu a luat nimeni 4, 8, 9, 10 ... daca judecai un pic ...

#77: anonim -  

 

Mihai

#82 Re:

2016-06-30 08:14

nu exista decat o singura interpretare a graficului, interpretare care duce la raspunsul corect: 3 elevi au obtinut nota 5!

pe interpretarea celor care sustin ca si 8 ar fi putut fi un raspuns corect (considerand notele pe ordonata), care ar fi fost raspunsul la intrebarea "numarul elevilor care au obtinut nota 3 este ..."? adunau 5 cu 9 si cu 10 (toate corespund cu 3 pe ordonata) sau luau una dintre cifre la intamplare?

Cei care au formulat subiectul au dat indirect si o indicatie elevilor care trebuiau sa se prinda ca pe abscisa sunt mai multe pozitii pentru care ordonata are valoarea 3!

Te mai puteai desigur intreba cum de nu a luat nimeni 4, 8, 9, 10 ... daca judecai un pic ...

 


Musafir

#83

2016-06-30 08:38

Nu mi se pare corect.

Musafir

#84

2016-06-30 08:42

Subiectul a fost foarte simplu ( micuta mea a facut grafice in clasa a II-a). Cat timp unii au stiut raspunsul corect, inseamana ca exercitiul se putea rezolva fara a fi geniu al matematicii. Ce-i drept, matematica, fizica si chimia nu sunt pentru toata lumea...
Dar regulile ''jocului'' au fost aceleasi pentru toti elevii si nu se pot schimba dupa incheierea ''jocului''

Musafir

#85

2016-06-30 10:25

Deoarece exercițiul nu a fost clar. Și am scris 8
Hehe

#86 Re: Re: Re: Re: căsuța exterior grafic

2016-06-30 10:31

#55: - Re: Re: Re: căsuța exterior grafic 

 Dacă tu faci diferența dintre deștepți și proști în urma unui exercițiu,îmi pare foarte rău de tine,prietene. Ai o gândire care lasă de dorit.


Musafir

#87 Re:

2016-06-30 10:35

#76: -  

 Decât să faci comentarii aiurea din invidie,mai bine du-te și învață să scri corect.


Musafir

#88

2016-06-30 10:39

Pentru ca mi se pare o discriminare fata de copiii care au pus corect la exercitiul 6 sa se puncteze 2 variante! Una fiind incoerenta!

Musafir

#89

2016-06-30 10:44

Deoarece sunt mulți copii nedreptățiți pentru ca au făcut corect exercițiul asta nu înseamnă ca trebuie sa fie doua numere în barem !!!

Musafir

#90

2016-06-30 10:47

Nu sunt clasa a 8-a si prin urmare nu am susținut examenul anului acesta ci l-am dat cu 3 ani in urmă si stiu ca este unul foarte important si decisiv pentru următorii ani de liceu. Am auzit despre subiectul foarte mult discutat , cum ca la subiectul 1 , exercițiul 6 ar fi doua variante de răspuns. Este total gresită această concepție deoarece scria în partea dreaptă sus a diagramei nr elevi . Iar in al doilea rand nici nu se putea altfel deoarece axa Oy începea de la 0 . Iar notele se dau de la 1 , cum era si axa Ox .

Musafir

#91

2016-06-30 14:10

Nu pot exista doua raspunsuri corecte pentru o problema de matematica iar enuntul a fost clar si corect atata timp cat exista si raspunsuri corecte.

Musafir

#92

2016-06-30 17:39

Pentru că a fost exact ca anul trecut , dar acum a fost nota 5 nu 10
Maria

#93 Penibil

2016-06-30 18:08

Tipic romanesc. Celalalt trebuie bagat in mizerie, ca sa fiu eu cel mai bun. Raspunsul a fost 8. Interpretabil, intr-adevar, dar 8. Aveati legenda acolo, doamnelor si domnilor, copii dragi. Ca v-ati gandit voi si ati facut tot felul de asocieri, aia e partea a doua. Legenda arata clar care e raspunsul corect. Puteau sa puna nota de la -50 la +infinit, e matematica, trebuie sa folosesti graficul si legenda, nu povesti cu feti frumosi.

Penibil si din partea celor care au facut subiectul, si din partea celor care nu sunt solidari cu ceilalti colegi. Penibil. Rusine. 

Gigel

#94 Re: Re:

2016-06-30 18:11


Musafir

#95 Re: Re:

2016-06-30 18:20

#32: Diana - Re:  

 zău? Și de unde știi tu ca sunt <<innapoiata>> (aparent nici sa scrii nu știi, nu ma mira ca probabil ai pus un răspuns PROST la exercițiul 6) și nu INAPOIAT? Dacă iei 5 la matematica fiindcă nu știi sa citești un grafic simplu, măcar la romana sa iei nota de trecere,zic și eu.

 

Gg

#96

2016-06-30 19:24

Sa sugeti pula cu diagrama voastra ! 

Am scris 8 ( nu exista nota 0 ) 


Musafir

#97 Re:

2016-07-01 10:39

#14: -  

 Sa te duci in mortii ma-tii cu tot cu inteligenta ta