Examen National
Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Examen National
Musafir |
#4401 Re: Calmati-va2016-06-30 08:25As vrea sa vad si eu cum arata lectia de clasa a VII-"ELEMENTE DE ORGANIZARE A DATELOR", inclusa in program, sa trimita ministerul in aceasta petitie lectiile respective, privind diagramele. Asa ceva nu exista in nici un manual. |
Musafir |
#44022016-06-30 08:26Punctarea ambelor răspunsuri 3 și 8 ca fiind corecte! |
Musafir |
#44032016-06-30 08:26Pentru a se face dreptate |
Musafir |
#44042016-06-30 08:26Nu mi se pare corect! Și eu sunt clasa a 8-a și am fost în stare sa rezolv exercițiul. Era banal. Cel mai ușor punct din grila ,ținând cont ca majoritatea variantelor accesibile elevilor conțin astfel de diagrame.Dacă reprezentarea nu li sa părut clara copiilor dvs.îmi pare rău. Este logic ca notele nu se iau de la 0 la 8 ci de la 1 la 10 ,cifre contunute de grafic,deci trebuie sa te duca puțin capul. Nu mi se pare corect ca atâția sa o ia înainte pt ca părinții lor fac scandal.Ati greșit. Asta e! Asumati-Va vina! Departajarea trebuie făcută cumva! |
Musafir |
#44052016-06-30 08:27SA SE PUNCTEZE AMBELE RĂSPUNSURI!!!!!!!! |
3 = life |
#4406 Re: Re: Calmati-va2016-06-30 08:27 |
Acest articol a fost șters de către autor (Arata detaliile)
2016-06-30 08:28- Date of removal: 2016-06-30
- Motivul eliminării:
Musafir |
#4408 Re:2016-06-30 08:29Auzi stii ceva, bine ca esti tu mai destept ca ministerul, om frustrat |
Musafir |
#44092016-06-30 08:29formulare incorecta fara taoate elementele la subiectul nr 1 pc.6 cu diagrama care a lasat loc de interpretare a rezultatului corect |
Acest articol a fost șters de către autor (Arata detaliile)
2016-06-30 08:30- Date of removal: 2016-06-30
- Motivul eliminării:
Mihai |
#4411 Re:2016-06-30 08:30
nu exista decat o singura interpretare a graficului, interpretare care duce la raspunsul corect: 3 elevi au obtinut nota 5! pe interpretarea celor care sustin ca si 8 ar fi putut fi un raspuns corect (considerand notele pe ordonata), care ar fi fost raspunsul la intrebarea "numarul elevilor care au obtinut nota 3 este ..."? adunau 5 cu 9 si cu 10 (toate corespund cu 3 pe ordonata) sau luau una dintre cifre la intamplare? Cei care au formulat subiectul au dat indirect si o indicatie elevilor care trebuiau sa se prinda ca pe abscisa sunt mai multe pozitii pentru care ordonata are valoarea 3! Te mai puteai desigur intreba cum de nu a luat nimeni 4, 8, 9, 10 ... daca judecai un pic ... |
Musafir |
#44122016-06-30 08:32Este inadmisibil ca la un examen de acest nivel enuntul subiectului sa lase loc de interpretari. De ce punctul 6 de la Evaluare Nationala - olimpici, este foarte clar enuntat ? |
Musafir |
#4413 Re: Re: Re: Calmati-va2016-06-30 08:32#4406: 3 = life - Re: Re: Calmati-va Anexa asta nu explica cum se citeste o diagrama. |
Alexey |
#4414 Re:2016-06-30 08:32Foarte buna gandirea! Cand toti vor lua cu 0.5 in plus cu ce te va ajuta? |
Acest articol a fost șters de către autor (Arata detaliile)
2016-06-30 08:32- Date of removal: 2016-06-30
- Motivul eliminării:
Musafir |
#44162016-06-30 08:33Cata vreme pe grafic exista punctarea de la 0-10 s-a interpretat ca acestea reprezinta notele iar nu numarul de elevi. De ce pe grafic notele sunt indicate de la 0-8? si nu de la 0-10? |
3 = life |
#4417 Re: Re: Re: Re: Calmati-va2016-06-30 08:33#4413: - Re: Re: Re: Calmati-va
"Atasăm programa pentru disciplina matematică din cadrul Evaluării Naţionale pentru absolvenţii clasei a VIII-a"
Ma intreb oare de ce |
Acest articol a fost șters de către autor (Arata detaliile)
2016-06-30 08:33- Date of removal: 2016-06-30
- Motivul eliminării:
Anonim |
#4419 Re: Re: Re: NU MAI JUDECATI .2016-06-30 08:34#1176: - Re: Re: NU MAI JUDECATI . Cu doi "i", nu doi de "i". Îmi pare rău pentru tine că îţi permiţi să corectezi pe alţii. |
Musafir |
#4420 Re: Re: Re: Re:2016-06-30 08:34Si atunci daca intrebau: cati elevi au luat nota 3? Ce raspundeau acesti copii derutati de enuntul ambiguu? |
siM |
#4421 NU ARE CURAJ CURAJ2016-06-30 08:34NU ARE CURAJ , DL CURAJ SA RECUNOASCA CA ESTE INCAPABIL. DISTRUGE ELEVI BUNI SI FAVORIZEAZA INCAPABILI. FELICITARI! |
Acest articol a fost șters de către autor (Arata detaliile)
2016-06-30 08:35- Date of removal: 2016-06-30
- Motivul eliminării:
3 = life |
#4423 Re: NU ARE CURAJ CURAJ2016-06-30 08:35#4421: siM - NU ARE CURAJ CURAJ Asa este!! Domnul Curaj distruge elevii care nu pot citi un grafic!!! Cuie Muraj!! |
Mihai |
#4424 Re: Petitie absurda!2016-06-30 08:35#4399: Mihai - Petitie absurda! demonstratie prin reducere la absurd ... QED! |
Musafir |
#44252016-06-30 08:36Nu exista in nicio carte, un grafic in care sa nu se specifice ce reprezinta parametrul de pe abscisa si parametrul de pe ordonata....dar se pare ca aici este posibil.... Cerinta a fost clara, dar datele despre grafic au fost incomplete. Ambele variante sunt corecte... |
|
Împotriva alegerii și menținerii în funcție a unei persoane implicate în lipsirea de viață a unei persoane!
Cerem investigarea suspiciunilor de fraudare a alegerilor și renumărarea voturilor – respectați democrația!
Noi romanii vrem pace! Respect față de toate statele, conform Constituției Romaniei Art 10
Vrem o legislație pro-europeană a artificiilor care să respecte drepturile românilor la fel ca și drepturile celorlalți cetățeni europeni.
Salvăm Casa Dinu Lipatti
APEL „Salvați Sala CUB”, Teatrul Național Iași
Cerem arestarea lui George Simion pentru instigare la violență și scoaterea în afara legii a partidului AUR
Integrarea medicinilor traditionale si de stil de viata, in ingrijirile medicale
Spune STOP eutanasierii câinilor sănătoși din adăposturile publice din Timiș!
Cerem sancționarea influenceriței Marilu care a lovit o pisică – STOP cruzimii față de animale!
Susținem desemnarea lui Ilie Bolojan ca Prim-Ministru al României
LIBERTATEA de EXPRIMARE
Anularea cetateniei Române persoanelor din Republica Moldova
SUNT FEMEIE ȘI AM DEMNITATE, SUSȚIN DIANA GUDIMA!
Doriți să schimbați ceva?
Schimbarea nu se întâmplă dacă tăceți. Autorul acestei petiții a luat atitudine și a acționat. Veți face la fel? Porniți o mișcare socială creând o petiție.
Creeați propria dumneavoastră petițieAlte petiții care v-ar putea interesa
GRATIERE 2025
21861 Creat: 2025-02-03
Semnam pentru a ne alege prin vot democratic Avocatul Poporului si cei 9 Judecatori ai Curtii Constitutionale!
16175 Creat: 2025-05-26
Vrem o legislație pro-europeană a artificiilor care să respecte drepturile românilor la fel ca și drepturile celorlalți cetățeni europeni.
3496 Creat: 2025-06-14
Nu depreciați limba și literatura română! Nu descalificați materna!
2087 Creat: 2025-02-25
Noi romanii vrem pace! Respect față de toate statele, conform Constituției Romaniei Art 10
5344 Creat: 2025-06-03
Locuitorii din Dezmir cer respect: Apa nu este un lux!
523 Creat: 2025-06-17
Propunere oficială pentru introducerea studierii scriitoarelor românce în programa liceală
506 Creat: 2025-06-19
PETIȚIE PUBLICĂ – Albaiulienii nu sunt turiști! Nu triplați abonamentele pentru cetățeni!
281 Creat: 2025-06-18
Oradea spune: NU paradă Pride
5407 Creat: 2025-06-10
Referendumul pentru demiterea Preşedintelui României Nicusor Dan
12217 Creat: 2025-06-04
ROMÂNII ÎȘI IAU ȚARA ÎNAPOI
550 Creat: 2025-05-27
Stabilirea răspunderii în cazul poluării apei Târnava Mică / Felelősség megállapítása a Kis-Küküllő vízszennyezésének ügyében
549 Creat: 2025-06-12
Cerem măsuri urgente și responsabile pentru protejarea oamenilor și a comunităților afectate de suprapopularea cu urși!
156 Creat: 2025-06-18
Împotriva alegerii și menținerii în funcție a unei persoane implicate în lipsirea de viață a unei persoane!
14036 Creat: 2025-06-03
Diploma de Bac 2025 NU trebuie să ascundă o ilegalitate!
139 Creat: 2025-06-16
Săli de așteptare NON-CONTAGIOASE spitale
109 Creat: 2025-06-18
STOP angajării în Administrația Publică, a persoanelor care cumulează pensia cu un salariu din bugetul de stat
212 Creat: 2025-06-08
LIBERTATEA de EXPRIMARE
1506 Creat: 2025-06-04
Deschideți clădirea destinată creșei în comuna Berceni pentru anul școlar 2025–2026!
72 Creat: 2025-06-17
Dreptate pentru Andrei tânărul omorât la Berești fără pic de mila și remușcări 😭😭😭
469 Creat: 2025-06-13