Examen National

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Examen National


Musafir

#4351

2016-06-30 07:42

Problema a fost gresit formulata . Sa accepte ambele variante. Idiotii din minister sa nu se joace cu viitorul copiilor nostri ca-i ajung blestemele.

Musafir

#4352

2016-06-30 07:43

pentru ca nu mi se pare corect sa plateasca elevii pentru greseala celor de la MEN
Alexandra

#4353 Re:

2016-06-30 07:44

#3662: -  

 Bravo, ai dat duma!


Musafir

#4354 Re:

2016-06-30 07:44

#1523: -  

 TREZITI-VAAAAAAAA .PT TOTI CARE CRED CA DIAGRAMA E BUNA  SPUNETI-MI conf.diagramei 

1) CATI elevi  AU LUAT NOTA 3 ....................................... 5 elevi ,9 elevi ,10 elevi !!!!!!!!!?????????

2) CARE ESTE NOTA MAXIMA IN IVATAMANTUL NOSTRU ...........................nota 8 !!!!!!1????????

3)CE NR. DE ELEVI ARE IN MEDIE O CLASA A 8 a ........................................52 elevi !!!!!!!?????

SI ASA O SA VA DATI SEAMA CAM CE VOR ASTIA DE LA COPIII NOSTRI . Si  zice o tanti ,mare consultanta ca "exact genul asta de deductii nu fac copiii romani" . Of mai tanti ......

David

#4355 Rusine

2016-06-30 07:44

Dupa ce ca subiectele au fost extraordinar de usoare, mai vreti si o reevaluare? Natie de prosti si generatie de copii incompetenti ce sunteti!


Musafir

#4356

2016-06-30 07:46

Eu nu ma voi da batut pana nu se afiseaza rezultatele, este clar ca ministerului nu ii pasa de greseala comisa. In ceilalti s-au dat grafice, dar erau complete, anul acesta diagrama a fost interpretabila, notele nu pot fi numai de la 1 la 10, poate ca nimeni nu a luat 10, 9 sau 8. Acea legenda m-a derutat complet, eram cat pe ce sa pun si eu 3, dar m-am luat dupa legenda.

Musafir

#4357 Re:

2016-06-30 07:46

#4351: -  

 Asa este ,nu se joace cu viitorul celor de a 8a.


Musafir

#4358 Re: Re:

2016-06-30 07:46

#289: Vladut - Re:  

Exercitiul a fost ff clar, nu a fost nimic ambiguu in enunt, asa ca mi se pare inadmisibil sa se puncteze ambele variante de raspuns! Este nedrept pentru cei care au gandit corect si logic! Mereu trebuie sa gasim scuze in aceasta tara, ptr a ne acoperi greselile!!! 

TreiFTW

#4359 Re:

2016-06-30 07:49

#4351: -  

 Hoo tu cu blestemele tale. E vina Ministerului ca aveti copii inapti care nu stiu sa citeasca o diagrama ? Ministerul a spus clar ca diagrama si enuntul au fost corecte, ce deducem din asta ? Ca nu se vor acorda puncte pentru cei care au gresit exercitiul.


Musafir

#4360

2016-06-30 07:50

Fetița mea a muncit asiduu pentru acest examen,cu multe restricții şi cu mari aşteptări şi nu e corect, ca din cauza unei ambiguități voite sau nu,din partea celor care au pregătit subiectele la matematică,să aibă dezamăgirea,ca di cauza unei medii mici să ajungă la un liceu cotat ca fiind "slab ".
Vă mulțumesc.
Jeni

#4361 Re:

2016-06-30 07:51

#280: Chelios -  

 Un punct de vedere concis si la obiect! Ai perfecta dreptate , sunt de acord cu punctul tau de vedere. Mereu trebuie sa gasim scuze ptr neputintele noastre! 

Elev

#4362

2016-06-30 07:51

Subiectul 1 din cate stiu eu este cel mai usor, deobicei pentru elevii care nu sunt straluciti la matematica pentru a-i ajuta sa ia macar nota 5. De ce pentru numele lui Dumnezeu sa induci in eroare la acest subiect? cele grele, cele care departajeaza sunt la partea a 3a unde toata lumea se asteapta sa fie grele.
Ca elev de clasa a 8a, indiferent de cat de bun esti la matematica, te pregatesti pentru examen rezolvand variante. Cand rezelovi cel putin 5 variante iti intra un reflex. Acorzi atentie subiectelor mai grele. Rezolvi poate mai rapid subiectul 1 ca sa ai timp pentru celelalte mai dificile. Intr-adevar diagrama ar fi putut rezolvata si eu zic ca toti ar fi rezolvat-o cu siguranta daca era la subiectul al 2 lea unde repet toata lumea se asteapta la un grad de dficultate ridicat, insa sa se ajunga intr-o situatie in care diagrama sa fie element de departajare pentru copii de clasa a 8a care rezolva distante, ecuatii si alte nebunii, mi se pare exagerat!

TreiFTW

#4363 Re:

2016-06-30 07:52

#4360: -  

 Daca fetita dumitale a muncit atat de mult, cum **** nu stie sa citeasca o diagrama ? Sunt foarte curios. Fetita ta nu stie ca notele nu incep de la 0 si se termina la 8 ? Nu a fost 8 ani in scoala generala ? #3FTW

Alexandra

#4364 Re:

2016-06-30 07:54

#4351: -  

 De unde stiti ca problema a fost gresit formulata? Cu tot respectul, dar stitit dumneavoastra sa rezolvati exercitiul sau v-a zis puisorul ca el e foarte destept si ar fi luat 10, dar au gresit "idiotii din minister" subiectul? Pun pariu ca nu stiti sa rezolvati nici primul subiect corect! Insa, cand e vorba de criticat sistemul va pricepeti doarte bine, doar nu aveti de aplicat formule sau -ce sa vedeti- sa interpretati un grafic. Si serios? Ii ajung blestemele? Terminati odata cu prostiile si recunoasteti greseala copiilor care nu sunt chiar asa de destepti pe cat credeti.

ltwotwoyepy

#4365

2016-06-30 07:54

 Soluția 3 a evidentă. Dar, semnez petitia pt modul cum a fost concepută diagrama.Legenda trebuia sa apara jos, sub diagramă, si sa fie explicită. Modul cum a fost pusa , în dreapta, deasupra orizontalei( pe direcția si sensul axei OX), faptul ca pe foaia de examen ( alb-negru), prost imprimată pătratul s-a vazut ca un punct ingrosat, a creat confuzie. Mai bine lipsea asa-zisa legendă si atunci elevii stiau ce sa caute. Eu cred ca au facut-o intenționat.


Musafir

#4366

2016-06-30 07:55

Pentru formularea ambigua a unui subiect de examen national.
Inadmisibil.

Musafir

#4367

2016-06-30 07:55

De ce nu raspunde ministrul la solicitarea parintilor.Nici el nu stie care trebuia sa fie raspunsul corect,da vina pe copii ca n-au invatat !! Isi bate joc de copii!!!!! Rusine!!!!!!

Musafir

#4368

2016-06-30 07:55

O problemă de matematică nu poate să conțină elemente subiective.
Dacă o problemă are elemente subiective, atunci ea nu poate fi o problemă de matematică.
Consider că toate persoanele care au contribuit la acest test sunt incompetente.

Musafir

#4369

2016-06-30 07:56

Maine vor fi peste 50000 de contestatii la mate!Halal examen.Ministerul nu a folosit nici logica nr.de copii din clasa, nici logica sistemului de notare romnesc(de la 1 la 10).Ei s-au gandit la "variabile"etc,din întâmplare cei care ati pus 3 ati nimerit raspunsu,bravo.Cei din minister nu au aplicat nici "logica"celor cu 3,nici a celor cu 8, studiati cu atentie raspunsul lor.Profii din Minister au o alta viziune asupra rezolvării itemului.Faceti contestatii!!!


Musafir

#4370 scuzele sunt de prisos

2016-06-30 07:56

Anul trecut, acelasi grafic si acelasi raspuns corect. Va agitati degeaba 


Musafir

#4371 Re: Re:

2016-06-30 07:57

#4354: - Re:  

 1) 1 ELEV A LUAT NOTA 3

 2) 10 ESTE NOTA MAXIMA

 3) CONFORM GRAFICULUI SUNT 30 DE ELEVI.

Este foarte clar graficul.


Musafir

#4372

2016-06-30 07:58

Pentru a se accepta ambele variante (3, 8) la Subiectul nr. I , punctul 6, intrucat diagrama nu a fost facuta corect.
Ce ar fi trebuit sa faca elevii? sa dea la Ghici ce zice ministerul?.
Sa le fie rusine celor care au facut subiectul respectiv, sa nu aiba liniste toata viata pentru ca au distrus viitorul copiilor. Dar Dumnezeu este mare...si cei care si-au batut joc vor plati...
iuliana

#4373 Re: Re: Re:

2016-06-30 07:59

#4345: #3FTW - Re: Re:  

 enuntul de anul trecut a fost diferit, se referea la repartitia elevilor si nu a notelor. cititi cu atentie

 

Un parinte

#4374

2016-06-30 08:00

Este evident ca enuntul problemei este incomplet. Orice prezentare a datelor in acest format trebuie sa contina denumirea marimii precum si unitatea de masura pe fiecare axa. Determinarea marimilor nu se face pe baza valorilor prezentate. Pe baza unui rationament similar, n-ar fi trebuit sa se specifice la problema de geometrie ca este vorba despre un triunghi echilateral, intrucat oricine vede din desen ca laturile sunt egale, iar cine nu observa putea pune mana pe rigla si masura. La fel si pentru unghiul de 60 de grade, in cazul in care nu era evident, se putea folosi un raportor si se obtinea valoarea lui.

Domnilor de la minister, parerea mea este ca nu e vorba de incompetenta, ci pur si simplu de neglijenta si nepasare. Cel care a scris subiectul nu a facut decat sa copieze un exercitiu mai vechi (si el incomplet) si sa schimbe niste valori, fara a verifica corectitudinea si completitudinea enuntului.

Rezolvarea acestei probleme se face prin recunoasterea greselii si indreptarea ei, si nu prin comunicate artagoase si un pic belicoase, adresate unor copii de 14 ani, aflati in fata primului examen cu adevarat important din viata lor. Ati gresit si mii de copii vor fi influentati in viata de acest lucru. Rezolvati problema.

 

Alex Dima

#4375 Re: Re:

2016-06-30 08:00

#4364: Alexandra - Re:  

 Ușor fetita ca nici tu nu faci de 10 nu mai sari la gatul altora