Examen National
Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Examen National
Musafir |
#43262016-06-30 07:26Am semnat aceasta petitie pentru ca: - mi se pare inadmisibil ca, un copil care rezolva intreaga lucrare si face doar aceasta greseala care este minora dar cu un punctaj atat de mare sa aiba nota finala mai mica decat - un copil care a pus pur si simplu un raspuns evaziv (fara sa citeasca acea casuta din dreapta- care deruteaza) si care nu a rezolvat acele puncte ,,c" de la subiectele II si III pentru ca nu avea capacitatea necesara. Rog sa se analizeaze situatia si privind din acest punct de vedere. |
Musafir |
#43272016-06-30 07:28Am semnat aceasta petitie pentru ca: - mi se pare inadmisibil ca, un copil care rezolva intreaga lucrare si face doar aceasta greseala (care este minora dar cu un punctaj atat de mare) sa aiba nota finala mai mica decat - un copil care a pus pur si simplu un raspuns evaziv (fara sa citeasca acea casuta din dreapta- care deruteaza) si care nu a rezolvat acele puncte ,,c" de la subiectele II si III pentru ca nu avea capacitatea necesara. Rog sa se analizeaze situatia si privind din acest punct de vedere. |
Musafir |
#43282016-06-30 07:29Am semnat aceasta petitie pentru copilul meu,care a pus 3-8 elevi si daca s-ar acepta petitia,ar trebui sa primeasca 10 puncte,pentru ca ambele variante vor fi corecte. |
TreiFTW |
#43292016-06-30 07:29Era la mintea cocosului ca raspunsul corect este 3. Daca aveai putina logica puteai sa iti dai seama usor care axa corespunde elevilor respectiv notelor. Voi terminati scoala generala si inca nu stiti ca notele nu se incep de la 0 si se termina la 8 ? Sa nu mai spun ca este aceeasi diagrama ca anul trecut... In concluzie nu mai plangeti atat ca deja Ministerul a comunicat clar ca enuntul si diagrama erau corecte si duceau la un singur raspuns corect, acesta fiind 3. Va pwp, ofticati mici ce sunteti ! |
Musafir |
#43302016-06-30 07:30Nu sunt explicate axele.examenul nu trebuie sa fie o capcana |
TreiFTW |
#4331 Re:2016-06-30 07:31Atunci cum facem diferenta dintre prosti si cei care ii mai duc putin capul ? |
Musafir |
#43332016-06-30 07:31Dupa ce ca examenul la romana a fost foarte usor mai aveti si pretentia ca cel la matematica sa fie la fel? Pai atunci unde ar mai fi repartizarea elevilor daca examenele ar fi usoare. Multi zic ca nu trebuia sa existe un astfel de exercitiu intr-un examen national, ba trebuia pentru ca in primul rand examenul la romana a fost foarte usor si nu avea cum sa fie la fel si cel de la matematica, iar in al doilea rand acest exercitiu a facut diferenta dintre cei prosti care nu gandesc si cei destepti care au gandit. Nu va accepta nimeni petitia. Examenele au inceput sa fie corectate nu se acorda punct pentru raspunsul gresit, deci nu va mai bateti capul ca niste prosti caci ministerul nu va baga in seama. |
mmm |
#4334 Re:2016-06-30 07:33asta inseamna ca acel copil ''destept'' care a rezolv subiectele 2 si 3 o invatat mecanic totul memorare si cand o venit ceva logic 0.5 puncte cadou le pierde :)) cum naiba sa pui 8 cand notele sunt de la 1-10 nu de la 0-8? :))) Aici tine de ce ai in cap si consider ca nu merita sa primeasca acele 0.5 puncte ;) |
Musafir |
#4335 Re:2016-06-30 07:33Ba este corect sa nu se puncteze greseala (raspunsul 8) deoarece acel copil care nu a rezolvat punctele c de la subiectul III a avut creier ca sa gandeasca exercitiul 6 |
Musafir |
#4336 Re:2016-06-30 07:33Nu e capcana. E prostia unor incompetenti care ocupa functii importante! |
Musafir |
#4337 Re:2016-06-30 07:34Ofticati sunt cei care susțin că rezultatul este 3 doar așa din răutate ca nu cumva să se puncteze ambele.De ce era legena acolo? Ca să fie folosita este răspunsul.Daca făceai după legendă în modul normal era 8 dacă făceai după logica era 3.Sustin ca ambele sunt corecte. |
Musafir |
#43382016-06-30 07:35Haideti sa recunoastem ca graficul a fost formulat gresit. Chiar daca in ciuda acestui obstacol ai fi putut rezolva corect exercitiul, a fost o greseala a sistemului ce a indus multi elevi in eroare si nu ar merita ei sa piarda cele 5 puncte ale exercitiului datorita unei greseli a celor ce au creat diagrama. |
Anonim |
#43392016-06-30 07:35Aceasta diagrama era interpretabila , daca este sa ne luam dupa legenda , răspunsul corect este 8, in schimb daca e sa ne luam dupa logica, răspunsul este 3. Nu neapărat notele pot începe de la 1 si sa se termine la 10. Eu sunt de părere ca nu trebuie sa plătim noi, ca si elevi gresala unor oameni care nu isi dau nici măcar un pic interesul ca sa vada cum este sistemul educațional romanesc. Nu este corect ca noi sa fim victimele acestor oameni incompetenti, care doar stiu sa fure si nu le pasa numai de persoana lor. Trăim într-o tara in care avem dreptul la libera exprimare si nu cred ca ar trebui ca acest lucru sa rămână neverificat. |
eli |
#43402016-06-30 07:35Sunt parintele unui elev care a sustinut examenul de capacitate in acest an. Nu au fost precizate elementele trecute pe abscisa si pe ordonata, nu au fost date ajutatoare pentru elevi in sensul ca numarul de elevi a fost de...sau ca notele au fost de la 1 la 10, elemente care nu ar fi lasat loc la ambiguitati. In anii trecuti, graficele au fost prezentate cu elemente complete prezentand variabilele de pe abscisa si ordonata ca si patratelul colorat adica legenda, in acest an ar fi trebuit sa intuiesti ca notele sunt de la 1 la 10, dar in acest caz de ce nu s-a trecut pe axa ordonatelor numarul total de elevi? Si nu se spune macar ca variabila x este nota obtinuta. Variabila x ar putea fi prea bine numarul de elevi. Trebuie sa intuiesti.Graficul poate fi oricum interpretat. Sau sa intuiesti ca sunt trei valori care se repeta si sa deduci ca nu pot fi decat numarul de elevi. In acest caz cred ca ar trebui introdusa o noua disciplina in scoala, cea de intuitie. Copilul meu a facut toate subiectele care sunt de complexitate medie, a gresit doar acest subiect ce lasa loc interpretarilor. Rog o parere avizata , raspunsul Ministerului este jignitor si nu vor recunoaste greselile lor. Si nici parintii ai caror copii poate au intuit raspunsul nu neaparat pentru ca stiu matematica ci pentru ca au citit subiectele din anii trecuti. Unde erau trecute corect toate elementele. Da, in anii trecuti pe grafic au fost trecute toate elementele! Un subiect de departajare a notelor trebuie sa fie unul complex nu unul ambiguu formulat. De aceea nimeni nu contesta celelalte subiecte ci acesta incomplet formulat. Am avut curiozitatea sa repet cu copilul putin subiectele pentru examen. Manualul este plin de greseli ca si culegerile dupa care trebuiesc sa lucreze copiii. Rog faceti ceva ca in tara asta sa se stopeze abuzurile din invatamant ca si notele obtinute pe subiecte ambiguu formulate. Nu cerseste nimeni note, ci adevarul prezentat de oameni cu experienta si corecti. Poate elevii ce au semnat petitia, profesorii si parintii nu au dreptate. Dorim un raspuns avizat in acest caz.
|
ANONIM |
#43412016-06-30 07:36ba nu mai fiti distrusi serios, si astia care ati pus 3 va credeti matematicieni dar toti stim ca si voi ati pus la nimereala si acum va dati in stamba |
RaulQQ |
#43422016-06-30 07:36Graficul a fost clar facut ! Nu va mai cacati atat pe voi ! Daca nici un grafic nu stiti sa cititi... |
Musafir |
#4343 Re: Re:2016-06-30 07:36Legenda arata ca coloana este numarul de elevi. Dar aceasta trebuie sa se ridice pana la o inaltime ca sa indice numarul de elevi. Eu am dat examenul ieri, am vazut si legenda, si am luat-o logic, NU EXISTA NOTA DE LA 0 la 8. si asta a fost. |
Musafir |
#43442016-06-30 07:37Eu am semnat aceasta petitie deoarece sunt nemultumit de exercitiul dat la evaluarea nationala 2016 la proba de matematica ! |
#3FTW |
#4345 Re: Re:2016-06-30 07:39A fost acelasi exercitiu ca si anul trecut si nimeni nu s-a plans de el, orfanu' pulii mele. Si poftim si un raspuns de la ministerul educatiei : „Acesta conţine toate elementele necesare unui răspuns corect şi se referă la o diagramă care a mai fost prezentată în subiectele formulate de Centrul Naţional de Evaluare şi Examinare. Tipul de diagramă în discuţie este inclus în modelul de subiect pentru Evaluarea naţională a absolvenţilor clasei a VIII-a, anul şcolar 2014-2015”, mai precizează Ministerul Educaţiei în comunicat." Te pup, #3FTW.
|
TreiFTW |
#4346 Re:2016-06-30 07:39Cum sa pui la nimereala, te gandeai logic, nu exista note de la 0 la 8, deci asta e axa elevilor. Deci nu e vorba de nimereala e vorba de incompetenta voastra de a va da seama care axa corespunde elevilor si a notelor acestora |
Musafir |
#4347 Re:2016-06-30 07:39e inadmisibil sa nu stii sa citesti o diagrama si sa faci petitie ca sa primesti punctaj oricum. ce pana mea credeai ca noata e pana la 8? nici macar nu se poate citi diagrama invers. prosti in turma |
Ma rog |
#43482016-06-30 07:40Realizati ca va agitati degeaba ? Si eu am semnat-o, dar nu o sa se intample nimic,ii doare la basca,vor oameni prosti nu destepti ! |
Musafir |
#43492016-06-30 07:40deorece am o nepoata care aavut ieri examen la matematica |
iuliana |
#4350 subiect 20152016-06-30 07:40
aceeasi problema a figurat in subiectele din 2015 cu un enunt corect care se referea la repatitia elevilor si nu a notelor
|
|
DEMISIA IOHANNIS ȘI JUDECATORI CCR
Cerem pedepsirea maxima si urgenta a criminalului Geantimir Sorin
Salvăm Casa Dinu Lipatti
SUNT FEMEIE ȘI AM DEMNITATE, SUSȚIN DIANA GUDIMA!
Integrarea medicinilor traditionale si de stil de viata, in ingrijirile medicale
Mariti amenda pentru taierea copacilor din Bucuresti
Suspendarea celor 9 judecatori ai CCR
Ilie Bolojan – președintele de care România are nevoie!
NU taxa speciala dezvoltare urbana Sector 4
Cerem ARESTAREA criminalului care a legat și târât cu mașina un animal nevinovat!
Doriți să schimbați ceva?
Schimbarea nu se întâmplă dacă tăceți. Autorul acestei petiții a luat atitudine și a acționat. Veți face la fel? Porniți o mișcare socială creând o petiție.
Creeați propria dumneavoastră petițieAlte petiții care v-ar putea interesa
Cerem pedepsirea maxima si urgenta a criminalului Geantimir Sorin
60339 Creat: 2025-04-22
Vrem McDonald's In Turda!
901 Creat: 2025-05-04
Apel național: „STOP umilirii medicilor! Sistemul medical românesc este în pragul colapsului! Aplicați Legea Salarizării 153/2017 și salvați sistemul medical!”
1026 Creat: 2025-04-30
Cerem ARESTAREA criminalului care a legat și târât cu mașina un animal nevinovat!
26966 Creat: 2025-04-16
În sprijinul introducerii Religiei-Cristianism-Ortodocie ca disciplină obligatorie în școlile din Bulgaria.
11724 Creat: 2025-02-13
GRATIERE 2025
16161 Creat: 2025-02-03
Stop jafului Aquavas Vaslui !!!
614 Creat: 2022-10-10
Încadrarea în condiții speciale de muncă
814 Creat: 2025-02-20
Sa ne lase mesele in fata la A1
86 Creat: 2025-05-07
Pastrarea Verde a Canalului Matei Basarab- PETIȚIE PRIVIND CURĂȚAREA CANALULUI CC4 ȘI PROTEJAREA VEGETAȚIEI DIN OTOPENI
227 Creat: 2020-09-16
Montare semafor treceri pietoni DN3 oraș Pantelimon
303 Creat: 2025-04-30
Solicitare de remediere urgentă a disfuncționalităților din cadrul Consulatului României la Copenhaga
467 Creat: 2025-04-16
Noi, locuitorii cartierului Avantgarden3 Brașov, solicităm cedarea rețelei de apă-canal din Avantgarden3 către SC COMPANIA APA SA Brașov - furnizorul de apă al cartierului.
521 Creat: 2025-04-16
SĂNĂTATEA – PRIORITATE NAȚIONALĂ
1193 Creat: 2020-11-28
Dacă suntem 5 milioane câstigăm!
40 Creat: 2025-05-06
APEL: Un vot util pentru România europeană, fără corupție și extremism
4521 Creat: 2025-04-24
Salvam Dealul Lempes, rezervație naturală în Brasov
586 Creat: 2025-04-18
Semnaturi pentru pedepsirea celui care a batut vacile in Sibiu
669 Creat: 2025-04-24
CRIMINALUL DIN GIURGIU TREBUIE SA RASPUNDA PENAL !!!
90 Creat: 2025-04-30
Scurtarea saptamanii de invatamant la 4 zile
2176 Creat: 2023-10-14