Examen National

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Examen National


Musafir

#4376

2016-06-30 09:02

E de tot cacatu pentru o diagrama iti scade 5 puncte si daca faci un subpunct de la subiectul 3 iti da 5 puncte ce drq macar la astia care au pus 8 sa le puna 2-3 puncte nu direct minus 5

TreiFTW

#4377 Re: Re: Re:

2016-06-30 09:02

#4375: Alex Dima - Re: Re:  

 Ce iti pasa tie daca ia 10 sau nu ? Nici nu a zis asta, si-a spus punctul de vedere, care este unul clar si corect. Asa sezi bland si poti incepe sa plangi ca nu sti sa citesti o diagrama.


Musafir

#4378

2016-06-30 09:07

Ar trebui sa mergem la Ministerul Educatiei si sa le cerem socoteala. Rusine sa le fie

Musafir

#4379

2016-06-30 09:07

Pentru ca ministerul a făcut greșit tabelul.
Alexandra

#4380 Re:

2016-06-30 09:09

#4328: -  

 Da, ar trebui sa ia nota 10,50!

carmenmurarasu

#4381 Re: Evaluarea nationala

2016-06-30 09:09

Alexandra

#4382 Re:

2016-06-30 09:12

#4376: -  

 Voi nu intelegeti ca sistemul de notare la evaluarea nationala e acelasi de ani de zile? Cum am mai scris pe aici, matematica e stiinta exacta... Nu ai scris cifra 3 la exercitiul 6, nu iei punctele de la acest item. E matematica, nu piata - nu se negociaza. 

Ciobanu Gabriela

#4383

2016-06-30 09:13

Diagarama este logica! Nu inteleg ce vi se pare ambiguu!


Musafir

#4384

2016-06-30 09:14

Graficul de la evaluare este ambiguu.
1. Legenda afisata indica graficul cu albastru reprezinumarul de elevi
2. Explicatia CNEE este redactata cu un jargon stiintific inacceptabil elevilor de clasa a 8-a. Ea este contra-intuitiva si sfideaza logica desenata a graficului.
Alex Dima

#4385 Re: Re: Re: Re:

2016-06-30 09:15

#4377: TreiFTW - Re: Re: Re:  

 Îmi pare rău să îți răspund dar am rezultate la olimpiada de matematica pe tara și da, am greșit, dar ideea este ca intr-un grafic este nevoie sa fie specificate semnificațiile axelor. Oricum știu ca merg la un liceu mai bun decât tine asa ca închide frumos gura și învață 

Alexandra

#4386 Re:

2016-06-30 09:15

#4378: -  

 Ar trebui sa mergeti la copiii vostri sa le cereti socoteala ca nu au stiut sa rezolve unul dintre cele mai simple exercitii. Rusine sa le fie ca nu stiu sa citeasca o diagrama. Nu dati vina pe Minister chiar si atunci cand nu greseste.


Musafir

#4387 Re: diagrama este interpretabila

2016-06-30 09:15

#1: -  

 


Musafir

#4388 Re:

2016-06-30 09:17

#4379: -  

 da, ministerul ar trebui doar sa dea o cautare de diagrame pe google, sa vada cum arata o diagrama corect reprezentata, ecte specificat clar ce anume se reprezinta pe OX, ( nume oras, nume elev, nume .... mai stiu eu ce produs), iar OY sunt puse niste valori. Se pare ca logica ii lipseste exact celor care fac subiectele.  Dati toti o cautare google, diagramele corecte arata cu totul altfel, la nici una nu trebuie ghicit ce se reprezinta pe orizontala sau verticala, 

3 = life

#4389 Calmati-va

2016-06-30 09:18

"

• Itemul evaluează competenţa Analizarea unor situaţii practice cu ajutorul elementelor de organizare a datelor, competenţă formată/dezvoltată în cadrul unităţii de învăţare „Elemente de organizare a datelor”, clasa a VII-a, prezentă în programa pentru Evaluarea naţională pentru absolvenţii clasei a VIII-a şi aprobată prin Ordinul de ministru nr. 4431/29.08.2014, Anexa nr. 3.

• Itemul este complet formulat, enunţul este clar, fără ambiguităţi şi permite un singur răspuns corect. Acesta conţine toate elementele necesare unui răspuns corect şi se referă la o diagramă care a mai fost prezentată în subiectele formulate de Centrul Naţional de Evaluare şi Examinare (vezi www.subiecte2016.edu.ro/2016). Tipul de diagramă în discuţie este inclus în modelul de subiect pentru Evaluarea naţională a absolvenţilor clasei a VIII-a, anul şcolar 2014-2015.

• Itemul  conţine legenda referitoare la reprezentarea numărului elevilor, legendă care este echivalentă cu identificarea prin axele de coordonate. În esenţă, acesta se referă la prezentarea unei dependenţe funcţionale (între notă şi numărul elevilor din clasă care au obţinut această notă), iar în cazul unei dependenţe funcţionale variabila se reprezintă pe axa orizontală (a absciselor).  "

 

 

Va cacati pe voi degeaba, s-a pisat MEN pe petitia voastra


Musafir

#4390

2016-06-30 09:18

Stiu ca nu se mai poate face nimic pentru copilul meu,care desi a facut ce a fost greu(problemele de geometrie) la diagrama a gresit.Am semnat aceasta petitie pentru generatiile viitoare poate ei o sa fie mai norocosi ca băiatul meu care a invatat zi si noapte ca la final sa fie învins de o cerinta ambigua.

Musafir

#4391 Re: Re:

2016-06-30 09:18

#4335: - Re:  

 A avut pe naiba creier daca nu a facut punctele ,,c'' . Nu a citit legenda. De aia a pus 3.

Daca nu era legenda, toti ar fi pus acel raspuns ,,3''. 

 

profesorul de matematica

#4392 Re: BAA TU ESTI INAPT?

2016-06-30 09:18

#4376: -  

 taci baga-mi-as pula in ma-ta de parinte prost sau de copil handicapat, da-te-n mortii ma-tii de ce sa pun 2-3 puncte la niste retardati care nu sunt in stare sa perceapa un simplu grafic. mai da-va-n pula mea, la liceu ce mortii ma-tii o sa faceti ma? murir-ati cu pula-n cur!


Musafir

#4393

2016-06-30 09:19

Deoarece vreau ca ambele rezultate sa fie considerate corecte.
profesorul de matematica

#4394 Re: MUIE

2016-06-30 09:19

#4390: -  

 hai da-te-n pula mea si tu si copilul tau, ca sunteti o familie de terminati pe viata. creste-l tu acasa si invata-l sa fie vegan ca tot e la moda si lasa-l in pula mea cu scoala ca nu e de el


Musafir

#4395

2016-06-30 09:20

Cerinţa punctului 6 de la Subiectul I de la proba de Matematică din cadrul Evaluării Naţionale 2016 nu a fost corect formulată . Informatiile prezentate in diagrama au fost incomplete.


Musafir

#4396

2016-06-30 09:21

DIN PUNCTUL DE VEDERE AL UNUI ADULT care poate să judece ca rezultatul 3 este corect ,este perfect normal. Dar să ne gândim la elevi de clasa a 8a care au ales răspunsul 8 FIIND INDUSI IN EROARE DE LEGENDA. Acum normal ar fi ca ministerul să ia cea mai corectă decizie si sa puncteze ambele variante căci din punct de vedere legenda este acolo centru a fi folosita ,dar cum sa o folosesti cand e greșit ? SA SE PUNCTEZE AMBELE VARIANTE 

profesorul de matematica

#4397 Re: CUM 10 PUNCTE FA IDIOATO?

2016-06-30 09:22

#4328: -  

 mama cand va vad adulti in toata firea si asa prosti, nu imi pot imagina cum ati supravietuit voi in scoala si apoi pe piata muncii...daca faceati matematica cu mine va trecea pulea, cum mortii ma-tii de om prost sa zici ca ar trebui sa primeasca 10 puncte? daca curva de fii-ta sau popandau de fii-tu ar face totu perfect si, ipotetic vorbind pentru ca e imposibil, s-ar valida ambele raspunsuri, plodu pe care tu l-ai cacat la nastere ar lua 10,50? da bravo ma, da-va-n pula mea de idioti ma!


Musafir

#4398

2016-06-30 09:24

Ganditi numai cate pareri împărțite pe acest subiect. SI TOTUSI MINISTERUL INCA SUSȚINE FAPUL CA ERA CORECT.Era prea putina informație și să nu mai  spu de acea legenda. Rușine!!

Mihai

#4399 Petitie absurda!

2016-06-30 09:24

nu exista decat o singura interpretare a graficului, interpretare care duce la raspunsul corect: 3 elevi au obtinut nota 5!

pe interpretarea celor care sustin ca si 8 ar fi putut fi un raspuns corect (considerand notele plasate pe ordonata), care ar fi fost raspunsul la intrebarea "numarul elevilor care au obtinut nota 3 este ..."? adunau 5 cu 9 si cu 10 (toate corespund cu 3 pe ordonata) sau luau una dintre cifre la intamplare?

Cei care au formulat subiectul au dat indirect si o indicatie elevilor care trebuiau sa se prinda ca pe abscisa sunt mai multe pozitii pentru care ordonata are valoarea 3!

Te mai puteai desigur intreba cum de nu a luat nimeni 4, 8, 9, 10 ... daca judecai un pic ...

Sunt chiar asa de multi (peste 40.000) care nu inteleg aceasta problema?

Sau sunt atat de multi care inteleg ca face parte din educatie sa incerci sa obtii ceva nemeritat?

geo

#4400 geRe: Re: Sunteti prosti ?:))

2016-06-30 09:24