Examen National
Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Examen National
EU |
#4276 Frauda2016-06-30 06:47V-ati gandit, oare...si cat de usor poate fi modificat un 8 in 3 sau un 3 in 8? Oare de ce n-au ales pe diagrama cu bare...ca si rezultat...numere care nu pot fi usor "masluite" ? Incredere ZERO oricum in sistemul de invatamant! |
Cristian |
#4277 Re:2016-06-30 06:47unde este arbitrariul???? sau altfel spus ceea ce numesti arbtrariu reprezinta de fapt parte a problemei ce trebuia rezolvata.
|
Cristian |
#4278 Re:2016-06-30 06:49alta data sa nu mai greseasca. ... copilul, nu ministerul; |
Musafir |
#4279 Re: Re:2016-06-30 06:49Din moment ce era specificat ca numarul elevilor este reprezentat cu linia neagra nu mai e nimic de comentat. Ei au specificat treaba asta, atunci asta e corecta! Nu iti trebuie logica, trebuie sa stii sa citesti legenda unei diagrame! |
Musafir |
#4280 Examen matematica 20162016-06-30 06:50Problema este ca trebuia ca marcajele pe diagrama să fie mai precise.E normal ca cei care au ales rezultatul 8 să fi fost induși în eroare de legenda.Legenda era acolo pentru a fi folosita.Respectati ambele variante!
|
nemultumit |
#42812016-06-30 06:51Conform "legendei" , diagrama respectiva explica f clar ca acele coloane reprezinta numarul elevilor, deci rez ar fi 8, daca o interpretezi logic, adica notele nu pot fi de la 0 la 8 , at rezultatul este 3. In concluzie, ar trebui acceptate ambele variante....Un astfel de exemplu nu are ce sa caute intr-o varianta de examen. |
Musafir |
#4282 Re:2016-06-30 06:52Este foarte adevărat,ambele variante trebuie acceptate.Nu este examen de ambiguu ,este de matematica. |
Musafir |
#4283 Re: Re: Re:2016-06-30 06:55Nu e. Pentru ca daca notele erau pe verticală, ar fi fost mai multe valori la o singură notă. Nu toată lumea trebuie să ia 10. |
Musafir |
#4284 Re: Re:2016-06-30 06:57 |
Musafir |
#42852016-06-30 06:59Ministerul Invatamantului sa isi asume greseala pe care a facut-o si sa aprobe ambele rezultate |
Musafir |
#4286 Re: sa speram ca va fi ok2016-06-30 07:00#14: anon3455 - sa speram ca va fi ok Da ma cum, ca nu ai scris tu bine sa puncteze ambele variante. Uite acum, ce sa faca si cei de la minister. Nu va puncteaza nimic, stati voi linistiti, cum sa va ganditi ca va puncteaza cu o petitie? Aa, stai. N-ati fost in stare sa va dati seama ca notele sunt de la 1 la 10, ci ati crezut ca sunt de la 0 la 8, e normal sa credeti ca petitia va merge, insa va spun eu ca nu. Si sa zicem ca va puncteaza, nu e normal sa ne mai dea si noua 0.5 puncte? Uite asa pe ochi frumosi. Degeaba strangeti voi zeci de mii de semnaturi, ca in fata ministerului sunteti nimic, plus de asta, au inceput deja sa corecteze, nu mai visati atat. |
Musafir |
#4287 Re:2016-06-30 07:01Asta ar fi cea mai bună soluție |
Musafir |
#4288 Re: Re: Subiect exercitiul 6 la Matematica - Evaluare Nationala2016-06-30 07:01 |
Musafir |
#42892016-06-30 07:01Sincer ,ar trebui sa se abtina toti cei care au scris 3 .Sa nu mai sustina ca ei stiu sa citeasca o diagrama.Daca enutul ar fi fost :"cati copii au luat nota 3?"...raspunsul lor ar fi fost probabil ,pai 3,9,10.....si atunci care stie sa citeasca o diagrama? Sa va fie rusine pt ca sustineti ca nu este gresita diagrama !Este al dracului de gresita ...ganditi un pic ,mai uitati-va la ea ,macar acum in al 9-lea ceas recunoasteti ca ati pus la nimereala .. |
Musafir |
#42902016-06-30 07:02Cum sa se puncteze raspunsul gresit? Atunci sa se puncteze toate exercitiile rezolvate gresit si astfel vom lua cu totii 10. Logic ca notele sunt de la 1 la 10 iar elevi de la 0 la 8. Nu e devina graficul ca sunteti voi prosti. |
Musafir |
#42912016-06-30 07:02Respectivul exercițiu are o greșeală, toate diagramele din lume vor arata că procentele sunt de fapt notele nu cele de pe verticala. E greșit. Răspuns corect 3 elevi. |
Musafir |
#42922016-06-30 07:02Presa nu acorda acestui subiect nici o importanta.Daca erau ceva violuri,aparea o dezbatere pe toate posturile de televiziune.Dupa afisarea rezultatelor ,vom face toti nemultumitii contestatii.Sa se schimbe modul de evaluare,generatiile viitoare sa nu mai fie umilite. |
Musafir |
#4293 Re: Re: sa speram ca va fi ok2016-06-30 07:04#4286: - Re: sa speram ca va fi ok Daca tu crezi ca asta a fost examen din ambiguu crezi prost,tin să te anunț că a fost examen de matematica si ca legenda din diagrama trebuie folosita pentru că de acea este acolo ,dacă se ia după cum e corect adică după legendă era 8.Daca se ia după logica era 3.Din nefericire este examen la matematică nu la logica!!!! Ambele rezultate trebuie punctate. |
Musafir |
#4294 Re: Re:2016-06-30 07:04Vai ,ai facut OXFORD -ul ? Treziti-va in pana mea odata . Nu e ambigu subiectul .ESTE pur si simplu gresit . Notarea in Romania este pana la 10 !!! In grafic DE CE ESTE PANA LA 8 ? Dupa mintea voastra daca raspunsul corect este 8 cati elevi erau in clasa aia de-a VIII-a ??? 52 elevi .Atati elevi ati fost in clasa voi toti astia destepti care dau vina pe copii de 14 ani pt aberatiile unor basinosi din ministere .Voi nu intelegeti ca trebuie facuta curatenie in toate ministerele .Noapte buna ! |
Musafir |
#42952016-06-30 07:04Am semnat-o fiindca am scris 8 si ceilalți au spus 3 .. si ma simt proasta :-)) |
Musafir |
#4296 Re:2016-06-30 07:07fiindca esti |
Laurentiu |
#42972016-06-30 07:07Am ajuns la televizor. Vrem dreptate!!!!! |
Musafir |
#42982016-06-30 07:07Fără discutie formularea enuntului aferent problemei nr. 6 , subiect I, nu a fost suficient de explicita, motiv ptr. care copiii cei mai buni, cei mai analitici, care au facut perfect restul subiectelor nu au înteles nimic din aceasta problema. Susținem acordarea punctajului maxim ptr. ambele variante de răspuns , 3 respectiv 8 elevi, ptr. ca interpretarea nu este gresita în nici unul din cazuri , avand in vedere continutul incomplet al problemei. |
Musafir |
#4299 Re: Evaluarea nationala2016-06-30 07:08#454: Mădălina - Evaluarea nationala Dan Camelia |
Musafir |
#4300 Re:2016-06-30 07:11Asta vrem! |
|
Legalizarea Eutanasierii la oameni în România
Doriți să schimbați ceva?
Schimbarea nu se întâmplă dacă tăceți. Autorul acestei petiții a luat atitudine și a acționat. Veți face la fel? Porniți o mișcare socială creând o petiție.
Creeați propria dumneavoastră petițieAlte petiții care v-ar putea interesa
Petiția Brațul Chilia
2394 Creat: 2023-03-21
STOP majorarii cotizatiei anuale si sustinere mai mare pentru farmacisti!
398 Creat: 2023-03-23
TRANSPARENTA VOTURILOR LA EMISIUNEA MIREASA
370 Creat: 2023-03-27
Decontati banii pentru Ucrainieni si gazde!
1240 Creat: 2023-03-11
Solicităm tragerea la răspundere a Marinei Tauber, pentru instigare la ură și falsuri.
238 Creat: 2023-03-27
Cerem retragerea Romaniei din Organizatia Mondiala a Sanatatii!
375 Creat: 2023-03-14
Vrem Steaua în A-Superliga
223 Creat: 2023-03-25
O Românie educată?
294 Creat: 2023-03-20
Asigurați accesul pompierilor pe Str Sf. Ana, com Berceni
145 Creat: 2023-03-27
Modificarea Regulamentului de Organizare și Funcționare a Învățământului Preuniversitar prin introducerea obligativității testelor antidrog
120 Creat: 2023-03-22
OCDL: PROTEJAREA ELEVILOR României de ideologia de gen în învățământul preuniversitar
12478 Creat: 2022-12-22
Vrem nașteri blânde
100 Creat: 2023-03-27
Stație Beta Residence
364 Creat: 2023-03-20
Asociația Bibliotecarilor din Republica Moldova în susținerea Bibliotecii Naționale a Republicii Moldova!
2263 Creat: 2023-03-10
Cetățuia trebuie să redevină a Brașovului și a brașovenilor!
6080 Creat: 2022-12-31
SENS GIRATORIU CALEA URSENI CU CENTURA TIMISOARA SUD
136 Creat: 2023-03-07
CEREM DEMISIA DOCTORULUI DANIEL CORIU, PREȘEDINTELE COLEGIULUI MEDICILOR DIN ROMÂNIA
2340 Creat: 2023-02-14
PETITIE privind LOCURILE DE PARCARE din zona Parcului Iuliu Hatieganu si Sala Sporturilor „Horia Demian” din Municipiul Cluj-Napoca Jud Cluj
84 Creat: 2023-03-19
Elevii nu doresc dublă admitere! Noile Legi ale Educației reprezintă un nou stres pentru elevii din ciclul gimnazial!
1098 Creat: 2023-01-14
Petiție pentru modificarea Legii 8/1996 în vederea anulării metodologiilor neconforme cu prevederile legale și a adaptării la interpretările CJUE
542 Creat: 2023-03-15