VREM SA PUTEM LUCRA!

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția VREM SA PUTEM LUCRA!


Musafir

#1

2016-02-11 09:17

Semnalam zilnic ca nu functioneaza sistemul, dar lucrurile raman tot asa. Medici si pacienti suntem in culmea nervozitatii. Doriti sa ne omorati cu zile, domnilor guvernanti?

Musafir

#2

2016-02-11 09:37

Asa nu se mai poate! Vrem sa lucram nu sa ne enervam!

Musafir

#3

2016-02-11 09:49

TOTUSI SUNT MEDIC NU INFORMATICIAN SA REZOLV IMBECILITATILE ALTORA!!!

Musafir

#4

2016-02-11 09:54

Este o bataie de joc permanenta, ce denota ce sisteme falimentare se pun in functiune permanent.

Musafir

#5

2016-02-11 09:54

Nu se mai poate.
Vrem sa fim medici.

Musafir

#6

2016-02-11 10:07

nu putem sa ne desfasuram activitatea. pacientii asteapta,noi asteptam,iar lucrurile , in loc sa se reglemanteze merg din ce in ce mai rau. toata activitatea, in sistemul de sanatate ,este blocata: incepand de la medicul de familie ,trecand prin farmacii si terminand cu spitalele. ni se spune ca totul e bine, noi nu vrem sa muncim,nu dorim controlul activitatii prin SIUI.dar SIUI-ul e mort.

Musafir

#7

2016-02-11 10:21

pt ca si noi, medicii si farmacistii, sa putem lucra in conditii normale

Musafir

#8

2016-02-11 10:24

pentru ca se lucreaza foarte greu,pacientii nu inteleg pt ce se sta asa de mult la usa mf,sunt plimbati de la o farmacie la alta;consider ca este o lipsa de respect din partea celor care coordoneaza acest sistem fata de pacienti si fata de medici

Musafir

#9

2016-02-11 11:03

pentru  ca nu putem lucra normal ,este strigator la cer


Musafir

#10

2016-02-11 12:44

Pentru ca sunt de acord cu continutul ei!

Musafir

#11

2016-02-11 12:51

pentru ca sunt zile de infarct si pentru mine si pentru pacienti !!!

Musafir

#12

2016-02-11 12:54

Pur si simplu nu se mai poate,am ajuns la limita rabdarii si noi medicii si pacientii...

Musafir

#13

2016-02-11 12:59

Siui deficitar grav.

Musafir

#14