Un avion care a scris istorie: YR-BRA. Haideti sa-i gasim un "camin" mai bun!


Musafir

#1

2015-02-02 09:33

Multe din avioanele care sau scris istorie ar trebui renovate si date gratuit intitutilor de invatamant din tara ( Palate si Cluburi ale copiilor ),asa cum avem si noi la Pucioasa.
www.pucioasa-modelism.ro

Musafir

#2

2015-02-02 13:49

acest avion face parte din istoria industrei aeronautice romanesti , din istoria aviatiei civile din Romania...

Musafir

#3

2015-02-02 14:18

CAM TARDIV DEMERSUL, DAR NICIODATA NU E PREA TIRZIU !!!!

Musafir

#4

2015-02-02 14:29

Romanii au una dintre cele mai frumoase contributii la dezvoltarea aviatiei mondiale. Noi primii trebuie sa ne respectam pentru a fi respectati de celelalte natiuni. YR-BRA este primul avion are de pasageri construit a noi. Nu trebuie sa dispara!

Musafir

#5

2015-02-02 14:49

O bucatica de istorie romaneasca . Nepoti vostri nu va vor crede c noi am fabricat candva asa ceva ....

Musafir

#6

2015-02-02 20:49

Sper sa se ia masuri :-)


Musafir

#7

2015-02-03 10:10

E pacat ca o tara ca Romania care a dat umanitatii o multime de specialisti (aviatori si constructori)incepand cu Vlaicu,Vuia siterminand cu Coanda sa nu aiba in muzeul aviatiei macar cate un exemplar din fiecare aeronava construita de ROMANIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Musafir

#8

2015-02-04 05:48

succes !!!

Musafir

#9

2015-02-04 09:53

Sa se vada ca nu suntem o tara de agricultori chiar daca ne-au distrus industria.LA MUZEU CU ACEST AVION

Musafir

#10

2015-02-06 20:29

Sunt pe deplin de acord cu pastrarea in conditii perfecte a acestui avion romanesc !

Musafir

#11

2015-02-07 19:55

Merita salvat.Un avion cu multa istorie.

Musafir

#12

2015-02-07 23:52

Am crescut cu aceasta aeronava

Va rog

Musafir

#13

2015-02-08 16:02

felicitari pentru initiativa si mult succes!

Iacar

#14 Re:

2015-02-08 16:51

#4: -  

 E poate primul avion de pasageri cu motoare jet construit in Romania!


Musafir

#15

2015-02-08 20:10

O inițiativă demnă de toată lauda.În anul 1982 eram elev în clasa a-XII a a Liceului Indusarial nr.3 IRMA și am asistat la mai multe zboruri de încercare ale acestui avion.Ulterior am lucrat timp de 8 ani în Întreprinderea de Avioane Bucureșt, la diverse subansambluri ale acestui avion :stabilizator,profundor,aripă. Fabricarea acestui avion a dat de lucru multor familii,a oferit oportunitatea deplasării în Marea Britanie a multor muncitori.Îmi doresc din toată inima ca demersul dvs.să reușească,succes!

Musafir

#16

2015-02-08 22:24

Am participat, ca inginer, la descarcarea fuselajului din Super-Guppy si apoi la montajul general al avionului in hangarul de la IAvB

Musafir

#17

2015-02-09 06:16

Binenteles ca este o initiativa laudabila! Inca mai pastrez in suflet, fara lehamite, perioada 1986-1992 in care am lucrat in sectia subansamble BAC - atelierul fuselaj posterior. Succes!


Musafir

#18

2015-02-09 08:33

Locului lui e la muzeu

Musafir

#19

2015-02-09 09:17

E posibil sa fi zburat chiar cu acest avion in 1985....Buc - Tel Aviv

Musafir

#20

2015-02-09 14:59

natia asta nu prea tine la nimic in afara de bani....totusi poate se mobilizeaza sa restaureze avionul acesta........hal de popor:(( am distrus tot in 25 ani


Musafir

#21

2015-02-09 17:48

Rusine autoritatilor competente,lasam in paragina tot ce inseamna cultura ,traditie,istorie etc.bani publici aruncati pe apa sambetei,

Musafir

#22

2015-02-09 19:29

si eu am lucrat la bac 1-11 copil fiind

Musafir

#23

2015-02-09 20:47

E pacat sa stergem o urma de istorie in acest domeniu!

Musafir

#24

2015-02-09 22:12

Succes in demersul dvs.!

Musafir

#25

2015-02-10 12:15

Avionul asta a iesit pe poarta fabricii fix in ziua care Craiova ajungea in semifinalele UEFA - imi amitesc si acum prima pagina din revista Flacara, care anunta doua chestii: calificarea Universitatii (sus) si lansarea avionului (imediat dedesubt).