Referendum limitare privilegii parlamentari

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Referendum limitare privilegii parlamentari


Musafir

#626

2015-08-21 18:48

Daca cetatenii României sunt in zdrente atunci si reprezentantii trebuie sa fie tot in zdrente!

Musafir

#627

2015-08-21 22:35

Cred ca pana la urma v-a fi bine si la noi in tara sa ne vina copii si nepotii acasa in tara lor



Musafir

#628

2015-08-22 06:46

Succes, dar pe astia nu i urnim decat cu o adevarata revolutie!

Musafir

#629

2015-08-22 07:24

Nimeni nu trebuie sa fie mai presus de lege

Musafir

#630

2015-08-22 15:34

De bine ce ne e , cand unii traiesc cu pensie de 300 de lei si altii se lafaie si ne sfideaza pe fata.Jos hotia!

Musafir

#631

2015-08-22 19:35

Pentru ca sunt medic, lucrez 40 ore pe saptamana intr-un sistem bolnav, care ne expune voit oprobiului public, am un salariu de 21 milioana dupa 24 ani vechime. Pentru ca inainte de triplarea salariilor demnitarilor, parlamentarii si presedintele trebuia sa fie demni si corecti si sa stopeze exilul halateor albe. Inca odata au dovedit ca e mai aproape propriul buzunar si...gretosul lor interes national...

Musafir

#632

2015-08-23 08:49

Sper sa traim liberi si respectati in tara noastra.Sa dispara toti coruptii!

Musafir

#633

2015-08-23 14:55

Unde-i unu nu-i putere
La nevoi și la durere
Unde-s doi puterea crește
Și parlamentaru nu sporește !

Musafir

#634

2015-08-23 16:09

Pentru ca este o obligatie civica.

Musafir

#635

2015-08-23 18:29

Am semnat aceasta petitie cu gandul ca impreuna putem schimba in bine soarta noastra a tuturor.S-a ajuns prea departe cu nesimtirea si cu abuzurile pe care le fac politicienii.

Musafir

#636

2015-08-24 16:24