Petitie pentru pastrare a rezultatului "3" la en matematica

Quoted post


Musafir

#4

2016-06-29 11:45

Exercitiul 6, subiect 1, este formulat (de data aceasta) corect, clar, in concordanta cu exercitii asemanatoare din manualele de matematica sau din culegerile cu "exercitii dupa modelul MECS".
In astfel de situatii nu trebuie sa decida majoritatea, ci doar corectitudinea solutiei. (Notarea n-ar trebui sa se ghideze dupa principiul "e prosti, da' multi").

Raspunsuri


Musafir

#111 Re:

2016-06-29 14:52:51

#4: -  

 nu a spus nimeni ca cerinta nu e formulata clar , e vorba de diagramada, reprezentare grafica cum vrei sa i spui 


Musafir

#151 Re:

2016-06-29 15:45:37

#4: -  

Cerinta problemei a fost lipsita de claritatea necesara absolvirii autorilor subiectului de orice vina. Daca cerinta ar fi fost clara atunci era discutabil daca elevii au fost sau nu destul de pregatiti/atenti samd. Din moment ce enuntul nu a fost clar, atunci nici nu are sens sa se discute nivelul de pregatire al elevilor, e irelevant. O cerinta a fost gresita, exercitiul trebuie anulat.

Spun ca cerinta respectiva a fost gresita deoarece, precum oricine care a facut 4 clase ar trebui sa stie, elementele unui reper cartezian sunt: originiea, unitatea de masura, si dreptele perpendiculare carora le sunt asociate un sens si un nume (de exemplu (x,y),(viteza, timp), (forta, alungire) samd). Axele din cerinta nu au avut precizat numele.

Totodata, argumente din categoria "daa..dar daca se gandea asa, se prindea el" sau "trebuia sa si dea seama la ce se refera autorul" sunt de neluat in considerare dat fiind faptul ca acest exercitiu avea ca rol simpla identificare a corespondentului unui punct in multimea cealalta, nu intuitia elevului in ceea ce priveste cerinta.

In opinia mea, e vorba de o lipsa de acuratete, de un lucru facut pana la jumatate, "la misto", neatent, in ceea ce priveste redactarea subiectului.

Inchei prin a spune ca niciun interes personal nu mi influenteaza opinia, fiind terminat de mult scoala generala.