Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!
Quoted post
Musafir |
#34681 COMUNICAT: Consortiul de administratori judiciari ai Oltchim SA,2015-02-26 14:20COMUNICAT Consortiul de administratori judiciari ai Oltchim SA, respectiv Rominsolv SPRL si BDO Business Restructuring SPRL, impreuna cu administratorul special, dl. Bogdan Stanescu, precum si conducere societatii, la solicitarea de clarificare a comunicatului din 24.02.2015 venita din partea unor salariati disponibilizati, aducem la cunostinta publica urmatoarele: 1. Planul de reorganizare prevede plata tuturor creantelor curente (nascute dupa data deschiderii procedurii – 30.01.2013), deci si a salariilor compensatorii. 2. Sursele de plata a salariilor compensatorii datorate de Oltchim SA in urma disponibilizarii colective din iunie 2013 sunt: a. Surplus de numerar din activitatea curenta, cu avantajul ca suma disponibila lunar poate fi cuantificata si asumata de catre managementul Oltchim SA Dezavantajul acestei surse este ca, pe termen scurt, nu este suficienta la nivelul intregului grup de salariati disponibilizati. De aceea, surplusul de numerar ce provine dinactivitatea curenta recomandam a fi directionat catre cazuri sociale si medicale grave, catre familiile fara nici un alt venit dupa iesirea din stagiul de somaj si venit de completare. b. Pretul obtinut din vanzarea SPV, este sursa principal, din punct de vedere al procedurii de reorganizare, si prezinta avantajul ca se achita integral datoria Oltchim SA catre disponibilizati (inclusive sumele de la masa credala). Dezavantajul acestei surse este orizontul lung de timp necesar indeplinirii conditiilor procedural si de expunere pe piata a noului Oltchim, de evaluare economico-tehnica din partea potentialilor cumparatori. Estimam ca acest demers nu poate fi finalizat mai devreme de un an de la data confirmarii planului de reorganizare. c. Prin intermediul unei cesiuni / subrogatii, act la care guvernul lucreaza. Este necesar acest demers tocmai pentru a diminua efectele sociale provocate de dezavantajele prezentate la punctele a si b. Pes curt, acest mechanism presupune plata creantelor salariatilor disponibilizati de catre o entitate bugetara, direct in contul salariatilor disponibilizati, urmand ca respective entitate bugetara sa preia drepturile si obligatiile aferenta acestor creante. Evident, conditia punerii in aplicare a acestei masuri va fi ca fiecare persoana disponibilizata sa faca dovada ca are o creanta curenta, de natura salariilor compensatorii, impotriva unui debitor care detine un plan de reorganizare confirmat de catre judecatorul syndic, plan care sa prevada expres plata integral a creantelor curente. 3. Din punct de vedere legal, in planul de reorganizare este obligatorie o comparatite intre scenariul falimentului si scenariul reorganizarii. Efectul unui vot negative asupra planului de reorganizare este falimentul OLTCHIM SA. In caz de faliment, legea insolventei prevede refacerea tabelului definitive al creantelor prin consolidarea creantelor nascute in timpul procedurii. Asadar, creanta provenita din salarii compensatorii va fi inscrisa in tabelul definitive consolidate al creantelor pe pozitia creantelor salariale. 4. Costurile aferente operatiunilor de mediu obligatoriu de efectuat la dezafectarea / demontarea / vinderea instalatiilor sunt acoperite de sumele de bani previzionate a fi incasate. In consecinta, nici una din categoriile de creante inscrise in tabelul definitive consolidate la data deschiderii falimentului nu va incasa sume de bani din lichidarea judiciara a Oltchim SA. In concluzie, eforturile managementului Oltchim SA sunt canalizate spre functionarea eficienta a combinatului, in parallel cu demersurile de publicitate international atat pentru obtinerea de finantare cat soi pentru identificarea unui investitor de talie. Estimam ca plata tuturor datoriilor catre disponibilizati si salariati sa fie facuta in maxim 36 de luni de la data confirmarii planului de reorganizare. Pana atunci, din surplusul de numerar generat de activitatea curenta, vom plati lunar, incepand cu luna aprilie 2015, sume de bani care sa permita rezolvarea unor cazuri sociale / medicale urgente, ori sa fie impartite in mod egal catre disponibilizati. De asemenea, cu amendamentul ca Oltchim SA va continua sa functioneze sub un Plan de reorganizare, Ministerul Economiei impreuna cu ministerele de resort se afla la acest moment in identificarea unei solutii care sa permita salariatilor disponibilizati sa poata incasa platile compensatorii restante. Solutie ce se va reflecta intr-un act normativ. Semneaza: |
Raspunsuri
Musafir |
#34760 COMUNICAT: Consortiul de administratori judiciari ai Oltchim SA,2015-02-27 09:11:42#34681: - COMUNICAT: Consortiul de administratori judiciari ai Oltchim SA, COMUNICAT Consortiul de administratori judiciari ai Oltchim SA, respectiv Rominsolv SPRL si BDO Business Restructuring SPRL, impreuna cu administratorul special, dl. Bogdan Stanescu, precum si conducere societatii, la solicitarea de clarificare a comunicatului din 24.02.2015 venita din partea unor salariati disponibilizati, aducem la cunostinta publica urmatoarele: 1. Planul de reorganizare prevede plata tuturor creantelor curente (nascute dupa data deschiderii procedurii – 30.01.2013), deci si a salariilor compensatorii. 2. Sursele de plata a salariilor compensatorii datorate de Oltchim SA in urma disponibilizarii colective din iunie 2013 sunt: a. Surplus de numerar din activitatea curenta, cu avantajul ca suma disponibila lunar poate fi cuantificata si asumata de catre managementul Oltchim SA Dezavantajul acestei surse este ca, pe termen scurt, nu este suficienta la nivelul intregului grup de salariati disponibilizati. De aceea, surplusul de numerar ce provine dinactivitatea curenta recomandam a fi directionat catre cazuri sociale si medicale grave, catre familiile fara nici un alt venit dupa iesirea din stagiul de somaj si venit de completare. b. Pretul obtinut din vanzarea SPV, este sursa principal, din punct de vedere al procedurii de reorganizare, si prezinta avantajul ca se achita integral datoria Oltchim SA catre disponibilizati (inclusive sumele de la masa credala). Dezavantajul acestei surse este orizontul lung de timp necesar indeplinirii conditiilor procedural si de expunere pe piata a noului Oltchim, de evaluare economico-tehnica din partea potentialilor cumparatori. Estimam ca acest demers nu poate fi finalizat mai devreme de un an de la data confirmarii planului de reorganizare. c. Prin intermediul unei cesiuni / subrogatii, act la care guvernul lucreaza. Este necesar acest demers tocmai pentru a diminua efectele sociale provocate de dezavantajele prezentate la punctele a si b. Pes curt, acest mechanism presupune plata creantelor salariatilor disponibilizati de catre o entitate bugetara, direct in contul salariatilor disponibilizati, urmand ca respective entitate bugetara sa preia drepturile si obligatiile aferenta acestor creante. Evident, conditia punerii in aplicare a acestei masuri va fi ca fiecare persoana disponibilizata sa faca dovada ca are o creanta curenta, de natura salariilor compensatorii, impotriva unui debitor care detine un plan de reorganizare confirmat de catre judecatorul syndic, plan care sa prevada expres plata integral a creantelor curente. 3. Din punct de vedere legal, in planul de reorganizare este obligatorie o comparatite intre scenariul falimentului si scenariul reorganizarii. Efectul unui vot negative asupra planului de reorganizare este falimentul OLTCHIM SA. In caz de faliment, legea insolventei prevede refacerea tabelului definitive al creantelor prin consolidarea creantelor nascute in timpul procedurii. Asadar, creanta provenita din salarii compensatorii va fi inscrisa in tabelul definitive consolidate al creantelor pe pozitia creantelor salariale. 4. Costurile aferente operatiunilor de mediu obligatoriu de efectuat la dezafectarea / demontarea / vinderea instalatiilor sunt acoperite de sumele de bani previzionate a fi incasate. In consecinta, nici una din categoriile de creante inscrise in tabelul definitive consolidate la data deschiderii falimentului nu va incasa sume de bani din lichidarea judiciara a Oltchim SA. In concluzie, eforturile managementului Oltchim SA sunt canalizate spre functionarea eficienta a combinatului, in parallel cu demersurile de publicitate international atat pentru obtinerea de finantare cat soi pentru identificarea unui investitor de talie. Estimam ca plata tuturor datoriilor catre disponibilizati si salariati sa fie facuta in maxim 36 de luni de la data confirmarii planului de reorganizare. Pana atunci, din surplusul de numerar generat de activitatea curenta, vom plati lunar, incepand cu luna aprilie 2015, sume de bani care sa permita rezolvarea unor cazuri sociale / medicale urgente, ori sa fie impartite in mod egal catre disponibilizati. De asemenea, cu amendamentul ca Oltchim SA va continua sa functioneze sub un Plan de reorganizare, Ministerul Economiei impreuna cu ministerele de resort se afla la acest moment in identificarea unei solutii care sa permita salariatilor disponibilizati sa poata incasa platile compensatorii restante. Solutie ce se va reflecta intr-un act normativ. Semneaza: |
Musafir |
#34985 Cum este dom' Piperea? Guvernul nu lucreaza la subrogatie! Comunicatul vostru e un surogat. Si voi .2015-03-04 13:17:40#34681: - COMUNICAT: Consortiul de administratori judiciari ai Oltchim SA, COMUNICAT Consortiul de administratori judiciari ai Oltchim SA, respectiv Rominsolv SPRL si BDO Business Restructuring SPRL, impreuna cu administratorul special, dl. Bogdan Stanescu, precum si conducere societatii, la solicitarea de clarificare a comunicatului din 24.02.2015 venita din partea unor salariati disponibilizati, aducem la cunostinta publica urmatoarele: 1. Planul de reorganizare prevede plata tuturor creantelor curente (nascute dupa data deschiderii procedurii – 30.01.2013), deci si a salariilor compensatorii. 2. Sursele de plata a salariilor compensatorii datorate de Oltchim SA in urma disponibilizarii colective din iunie 2013 sunt: a. Surplus de numerar din activitatea curenta, cu avantajul ca suma disponibila lunar poate fi cuantificata si asumata de catre managementul Oltchim SA Dezavantajul acestei surse este ca, pe termen scurt, nu este suficienta la nivelul intregului grup de salariati disponibilizati. De aceea, surplusul de numerar ce provine din activitatea curenta recomandam a fi directionat catre cazuri sociale si medicale grave, catre familiile fara nici un alt venit dupa iesirea din stagiul de somaj si venit de completare. b. Pretul obtinut din vanzarea SPV, este sursa principal, din punct de vedere al procedurii de reorganizare, si prezinta avantajul ca se achita integral datoria Oltchim SA catre disponibilizati (inclusiv sumele de la masa credala). Dezavantajul acestei surse este orizontul lung de timp necesar indeplinirii conditiilor procedural si de expunere pe piata a noului Oltchim, de evaluare economico-tehnica din partea potentialilor cumparatori. Estimam ca acest demers nu poate fi finalizat mai devreme de un an de la data confirmarii planului de reorganizare. c. Prin intermediul unei cesiuni / subrogatii, act la care guvernul lucreaza. Este necesar acest demers tocmai pentru a diminua efectele sociale provocate de dezavantajele prezentate la punctele a si b. Pe scurt, acest mecanism presupune plata creantelor salariatilor disponibilizati de catre o entitate bugetara, direct in contul salariatilor disponibilizati, urmand ca respectiva entitate bugetara sa preia drepturile si obligatiile aferente acestor creante. Evident, conditia punerii in aplicare a acestei masuri va fi ca fiecare persoana disponibilizata sa faca dovada ca are o creanta curenta, de natura salariilor compensatorii, impotriva unui debitor care detine un plan de reorganizare confirmat de catre judecatorul sindic, plan care sa prevada expres plata integral a creantelor curente. 3. Din punct de vedere legal, in planul de reorganizare este obligatorie o comparatite intre scenariul falimentului si scenariul reorganizarii. Efectul unui vot negative asupra planului de reorganizare este falimentul OLTCHIM SA. In caz de faliment, legea insolventei prevede refacerea tabelului definitiv al creantelor prin consolidarea creantelor nascute in timpul procedurii. Asadar, creanta provenita din salarii compensatorii va fi inscrisa in tabelul definitiv consolidat al creantelor pe pozitia creantelor salariale. 4. Costurile aferente operatiunilor de mediu obligatoriu de efectuat la dezafectarea / demontarea / vinderea instalatiilor sunt acoperite de sumele de bani previzionate a fi incasate. In consecinta, nici una din categoriile de creante inscrise in tabelul definitive consolidate la data deschiderii falimentului nu va incasa sume de bani din lichidarea judiciara a Oltchim SA. In concluzie, eforturile managementului Oltchim SA sunt canalizate spre functionarea eficienta a combinatului, in parallel cu demersurile de publicitate international atat pentru obtinerea de finantare cat soi pentru identificarea unui investitor de talie. Estimam ca plata tuturor datoriilor catre disponibilizati si salariati sa fie facuta in maxim 36 de luni de la data confirmarii planului de reorganizare. Pana atunci, din surplusul de numerar generat de activitatea curenta, vom plati lunar, incepand cu luna aprilie 2015, sume de bani care sa permita rezolvarea unor cazuri sociale / medicale urgente, ori sa fie impartite in mod egal catre disponibilizati. De asemenea, cu amendamentul ca Oltchim SA va continua sa functioneze sub un Plan de reorganizare, Ministerul Economiei impreuna cu ministerele de resort se afla la acest moment in identificarea unei solutii care sa permita salariatilor disponibilizati sa poata incasa platile compensatorii restante. Solutie ce se va reflecta intr-un act normativ. Semneaza: |
Petitie impotriva UNTOLD - ofensa adusa identitatii crestine!
Eliminarea subvenției de stat pentru partide!
Noi romanii vrem pace! Respect față de toate statele, conform Constituției Romaniei Art 10
Mariti amenda pentru taierea copacilor din Bucuresti
PETIȚIE pentru debirocratizare, simplificare și corectare a procedurilor și deciziilor privind implementarea proiectelor din apelurile de Digitalizare IMM și ONG din cadrul PNRR
Integrarea medicinilor traditionale si de stil de viata, in ingrijirile medicale
Spune STOP eutanasierii câinilor sănătoși din adăposturile publice din Timiș!
Vrem o legislație pro-europeană a artificiilor care să respecte drepturile românilor la fel ca și drepturile celorlalți cetățeni europeni.
Solicităm prelungirea termenului de încheiere a contractelor de vânzare-cumpărare cu TVA 9% până la 30 decembrie 2026
Salvati Dealul Lempes si comunitatile din jur de impactul Autostrazii A13
SUNT FEMEIE ȘI AM DEMNITATE, SUSȚIN DIANA GUDIMA!
Salvați cei trei pui de urs orfani de pe Transfăgărășan!
Cerem sancționarea influenceriței Marilu care a lovit o pisică – STOP cruzimii față de animale!
Cerem retragerea Romaniei din Organizatia Mondiala a Sanatatii!
Salvăm Casa Dinu Lipatti
CCR TREBUIE SĂ PLĂTEASCĂ!
Petiție ÎMPOTRIVA DISCRIMINĂRII COMUNITĂȚII ETNICILOR ITALIENI DIN ROMÂNIA. APPELLO Contro la Discriminazione della COMUNITÀ ETNICA ITALIANA IN ROMANIA
Doriți să schimbați ceva?
Schimbarea nu se întâmplă dacă tăceți. Autorul acestei petiții a luat atitudine și a acționat. Veți face la fel? Porniți o mișcare socială creând o petiție.
Creeați propria dumneavoastră petițieAlte petiții care v-ar putea interesa
Domnule deputat, vă cerem să demisionați!
1163 Creat: 2025-09-11
Diabetul nu are vârstă
744 Creat: 2025-09-05
Nu discriminați elevii! Reintroduceți transportul școlar complet în Florești și Tăuți
244 Creat: 2025-09-15
Acces direct din Popesti Leordeni la noua statie de metrou de pe Sos Berceni
348 Creat: 2021-01-31
Rapid cere respect!
1290 Creat: 2025-09-14
Scoateți comuna Tărtășești din izolare! Nu avem niciun mijloc de transport public!
26 Creat: 2025-09-15
Demiterea Primarului Stefan Apateanu
39 Creat: 2025-09-15
#StopJocLaNenoroc
58 Creat: 2025-09-10
GRATIERE 2025
100602 Creat: 2025-02-03
Vrem o legislație pro-europeană a artificiilor care să respecte drepturile românilor la fel ca și drepturile celorlalți cetățeni europeni.
5683 Creat: 2025-06-14
Susțin menținerea personalității juridice a unicului liceu agricol din Sălaj!
84 Creat: 2025-09-12
Trecerea de pietoni de pe adresa str. Ion Creanga 45/1 mun. Chisinau
141 Creat: 2025-09-13
‼️‼️ Vrem redeschiderea stației de autobus pentru elevi, lângă Media Galaxy pe Corvinilor, sau in apropierea școlilor!
1844 Creat: 2025-09-11
Vrem APĂ nu NĂMOL la Adjud
181 Creat: 2025-09-06
PETIȚIE ÎMPOTRIVA CONSTRUCȚIEI UNUI BLOC CU ȘASE NIVELURI (S+P+3+R) PE STRADA ȘTEFAN CEL MARE, NR. 67, DIN SIBIU
632 Creat: 2025-09-09
Cerem modificarea graficului rutei de autobuz nr. 2 – „str. V. Alecsandri – or. Cricova”
167 Creat: 2025-09-09
Referendumul pentru demiterea Preşedintelui României Nicusor Dan
13751 Creat: 2025-06-04
Transportul în comun din Vânători.
43 Creat: 2025-09-13
Inchisoare pentru ucigasii celor cinci puiuti de caine arsi de vii
3267 Creat: 2021-05-07
Reintroducerea liniei de autobuz nr. 9 – „Sfântu Ilie Nou–Matei Vișniec”
126 Creat: 2025-09-14