Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!
Quoted post
Musafir |
#34681 COMUNICAT: Consortiul de administratori judiciari ai Oltchim SA,2015-02-26 14:20COMUNICAT Consortiul de administratori judiciari ai Oltchim SA, respectiv Rominsolv SPRL si BDO Business Restructuring SPRL, impreuna cu administratorul special, dl. Bogdan Stanescu, precum si conducere societatii, la solicitarea de clarificare a comunicatului din 24.02.2015 venita din partea unor salariati disponibilizati, aducem la cunostinta publica urmatoarele: 1. Planul de reorganizare prevede plata tuturor creantelor curente (nascute dupa data deschiderii procedurii – 30.01.2013), deci si a salariilor compensatorii. 2. Sursele de plata a salariilor compensatorii datorate de Oltchim SA in urma disponibilizarii colective din iunie 2013 sunt: a. Surplus de numerar din activitatea curenta, cu avantajul ca suma disponibila lunar poate fi cuantificata si asumata de catre managementul Oltchim SA Dezavantajul acestei surse este ca, pe termen scurt, nu este suficienta la nivelul intregului grup de salariati disponibilizati. De aceea, surplusul de numerar ce provine dinactivitatea curenta recomandam a fi directionat catre cazuri sociale si medicale grave, catre familiile fara nici un alt venit dupa iesirea din stagiul de somaj si venit de completare. b. Pretul obtinut din vanzarea SPV, este sursa principal, din punct de vedere al procedurii de reorganizare, si prezinta avantajul ca se achita integral datoria Oltchim SA catre disponibilizati (inclusive sumele de la masa credala). Dezavantajul acestei surse este orizontul lung de timp necesar indeplinirii conditiilor procedural si de expunere pe piata a noului Oltchim, de evaluare economico-tehnica din partea potentialilor cumparatori. Estimam ca acest demers nu poate fi finalizat mai devreme de un an de la data confirmarii planului de reorganizare. c. Prin intermediul unei cesiuni / subrogatii, act la care guvernul lucreaza. Este necesar acest demers tocmai pentru a diminua efectele sociale provocate de dezavantajele prezentate la punctele a si b. Pes curt, acest mechanism presupune plata creantelor salariatilor disponibilizati de catre o entitate bugetara, direct in contul salariatilor disponibilizati, urmand ca respective entitate bugetara sa preia drepturile si obligatiile aferenta acestor creante. Evident, conditia punerii in aplicare a acestei masuri va fi ca fiecare persoana disponibilizata sa faca dovada ca are o creanta curenta, de natura salariilor compensatorii, impotriva unui debitor care detine un plan de reorganizare confirmat de catre judecatorul syndic, plan care sa prevada expres plata integral a creantelor curente. 3. Din punct de vedere legal, in planul de reorganizare este obligatorie o comparatite intre scenariul falimentului si scenariul reorganizarii. Efectul unui vot negative asupra planului de reorganizare este falimentul OLTCHIM SA. In caz de faliment, legea insolventei prevede refacerea tabelului definitive al creantelor prin consolidarea creantelor nascute in timpul procedurii. Asadar, creanta provenita din salarii compensatorii va fi inscrisa in tabelul definitive consolidate al creantelor pe pozitia creantelor salariale. 4. Costurile aferente operatiunilor de mediu obligatoriu de efectuat la dezafectarea / demontarea / vinderea instalatiilor sunt acoperite de sumele de bani previzionate a fi incasate. In consecinta, nici una din categoriile de creante inscrise in tabelul definitive consolidate la data deschiderii falimentului nu va incasa sume de bani din lichidarea judiciara a Oltchim SA. In concluzie, eforturile managementului Oltchim SA sunt canalizate spre functionarea eficienta a combinatului, in parallel cu demersurile de publicitate international atat pentru obtinerea de finantare cat soi pentru identificarea unui investitor de talie. Estimam ca plata tuturor datoriilor catre disponibilizati si salariati sa fie facuta in maxim 36 de luni de la data confirmarii planului de reorganizare. Pana atunci, din surplusul de numerar generat de activitatea curenta, vom plati lunar, incepand cu luna aprilie 2015, sume de bani care sa permita rezolvarea unor cazuri sociale / medicale urgente, ori sa fie impartite in mod egal catre disponibilizati. De asemenea, cu amendamentul ca Oltchim SA va continua sa functioneze sub un Plan de reorganizare, Ministerul Economiei impreuna cu ministerele de resort se afla la acest moment in identificarea unei solutii care sa permita salariatilor disponibilizati sa poata incasa platile compensatorii restante. Solutie ce se va reflecta intr-un act normativ. Semneaza: |
Raspunsuri
Musafir |
#34760 COMUNICAT: Consortiul de administratori judiciari ai Oltchim SA,2015-02-27 09:11:42#34681: - COMUNICAT: Consortiul de administratori judiciari ai Oltchim SA, COMUNICAT Consortiul de administratori judiciari ai Oltchim SA, respectiv Rominsolv SPRL si BDO Business Restructuring SPRL, impreuna cu administratorul special, dl. Bogdan Stanescu, precum si conducere societatii, la solicitarea de clarificare a comunicatului din 24.02.2015 venita din partea unor salariati disponibilizati, aducem la cunostinta publica urmatoarele: 1. Planul de reorganizare prevede plata tuturor creantelor curente (nascute dupa data deschiderii procedurii – 30.01.2013), deci si a salariilor compensatorii. 2. Sursele de plata a salariilor compensatorii datorate de Oltchim SA in urma disponibilizarii colective din iunie 2013 sunt: a. Surplus de numerar din activitatea curenta, cu avantajul ca suma disponibila lunar poate fi cuantificata si asumata de catre managementul Oltchim SA Dezavantajul acestei surse este ca, pe termen scurt, nu este suficienta la nivelul intregului grup de salariati disponibilizati. De aceea, surplusul de numerar ce provine dinactivitatea curenta recomandam a fi directionat catre cazuri sociale si medicale grave, catre familiile fara nici un alt venit dupa iesirea din stagiul de somaj si venit de completare. b. Pretul obtinut din vanzarea SPV, este sursa principal, din punct de vedere al procedurii de reorganizare, si prezinta avantajul ca se achita integral datoria Oltchim SA catre disponibilizati (inclusive sumele de la masa credala). Dezavantajul acestei surse este orizontul lung de timp necesar indeplinirii conditiilor procedural si de expunere pe piata a noului Oltchim, de evaluare economico-tehnica din partea potentialilor cumparatori. Estimam ca acest demers nu poate fi finalizat mai devreme de un an de la data confirmarii planului de reorganizare. c. Prin intermediul unei cesiuni / subrogatii, act la care guvernul lucreaza. Este necesar acest demers tocmai pentru a diminua efectele sociale provocate de dezavantajele prezentate la punctele a si b. Pes curt, acest mechanism presupune plata creantelor salariatilor disponibilizati de catre o entitate bugetara, direct in contul salariatilor disponibilizati, urmand ca respective entitate bugetara sa preia drepturile si obligatiile aferenta acestor creante. Evident, conditia punerii in aplicare a acestei masuri va fi ca fiecare persoana disponibilizata sa faca dovada ca are o creanta curenta, de natura salariilor compensatorii, impotriva unui debitor care detine un plan de reorganizare confirmat de catre judecatorul syndic, plan care sa prevada expres plata integral a creantelor curente. 3. Din punct de vedere legal, in planul de reorganizare este obligatorie o comparatite intre scenariul falimentului si scenariul reorganizarii. Efectul unui vot negative asupra planului de reorganizare este falimentul OLTCHIM SA. In caz de faliment, legea insolventei prevede refacerea tabelului definitive al creantelor prin consolidarea creantelor nascute in timpul procedurii. Asadar, creanta provenita din salarii compensatorii va fi inscrisa in tabelul definitive consolidate al creantelor pe pozitia creantelor salariale. 4. Costurile aferente operatiunilor de mediu obligatoriu de efectuat la dezafectarea / demontarea / vinderea instalatiilor sunt acoperite de sumele de bani previzionate a fi incasate. In consecinta, nici una din categoriile de creante inscrise in tabelul definitive consolidate la data deschiderii falimentului nu va incasa sume de bani din lichidarea judiciara a Oltchim SA. In concluzie, eforturile managementului Oltchim SA sunt canalizate spre functionarea eficienta a combinatului, in parallel cu demersurile de publicitate international atat pentru obtinerea de finantare cat soi pentru identificarea unui investitor de talie. Estimam ca plata tuturor datoriilor catre disponibilizati si salariati sa fie facuta in maxim 36 de luni de la data confirmarii planului de reorganizare. Pana atunci, din surplusul de numerar generat de activitatea curenta, vom plati lunar, incepand cu luna aprilie 2015, sume de bani care sa permita rezolvarea unor cazuri sociale / medicale urgente, ori sa fie impartite in mod egal catre disponibilizati. De asemenea, cu amendamentul ca Oltchim SA va continua sa functioneze sub un Plan de reorganizare, Ministerul Economiei impreuna cu ministerele de resort se afla la acest moment in identificarea unei solutii care sa permita salariatilor disponibilizati sa poata incasa platile compensatorii restante. Solutie ce se va reflecta intr-un act normativ. Semneaza: |
Musafir |
#34985 Cum este dom' Piperea? Guvernul nu lucreaza la subrogatie! Comunicatul vostru e un surogat. Si voi .2015-03-04 13:17:40#34681: - COMUNICAT: Consortiul de administratori judiciari ai Oltchim SA, COMUNICAT Consortiul de administratori judiciari ai Oltchim SA, respectiv Rominsolv SPRL si BDO Business Restructuring SPRL, impreuna cu administratorul special, dl. Bogdan Stanescu, precum si conducere societatii, la solicitarea de clarificare a comunicatului din 24.02.2015 venita din partea unor salariati disponibilizati, aducem la cunostinta publica urmatoarele: 1. Planul de reorganizare prevede plata tuturor creantelor curente (nascute dupa data deschiderii procedurii – 30.01.2013), deci si a salariilor compensatorii. 2. Sursele de plata a salariilor compensatorii datorate de Oltchim SA in urma disponibilizarii colective din iunie 2013 sunt: a. Surplus de numerar din activitatea curenta, cu avantajul ca suma disponibila lunar poate fi cuantificata si asumata de catre managementul Oltchim SA Dezavantajul acestei surse este ca, pe termen scurt, nu este suficienta la nivelul intregului grup de salariati disponibilizati. De aceea, surplusul de numerar ce provine din activitatea curenta recomandam a fi directionat catre cazuri sociale si medicale grave, catre familiile fara nici un alt venit dupa iesirea din stagiul de somaj si venit de completare. b. Pretul obtinut din vanzarea SPV, este sursa principal, din punct de vedere al procedurii de reorganizare, si prezinta avantajul ca se achita integral datoria Oltchim SA catre disponibilizati (inclusiv sumele de la masa credala). Dezavantajul acestei surse este orizontul lung de timp necesar indeplinirii conditiilor procedural si de expunere pe piata a noului Oltchim, de evaluare economico-tehnica din partea potentialilor cumparatori. Estimam ca acest demers nu poate fi finalizat mai devreme de un an de la data confirmarii planului de reorganizare. c. Prin intermediul unei cesiuni / subrogatii, act la care guvernul lucreaza. Este necesar acest demers tocmai pentru a diminua efectele sociale provocate de dezavantajele prezentate la punctele a si b. Pe scurt, acest mecanism presupune plata creantelor salariatilor disponibilizati de catre o entitate bugetara, direct in contul salariatilor disponibilizati, urmand ca respectiva entitate bugetara sa preia drepturile si obligatiile aferente acestor creante. Evident, conditia punerii in aplicare a acestei masuri va fi ca fiecare persoana disponibilizata sa faca dovada ca are o creanta curenta, de natura salariilor compensatorii, impotriva unui debitor care detine un plan de reorganizare confirmat de catre judecatorul sindic, plan care sa prevada expres plata integral a creantelor curente. 3. Din punct de vedere legal, in planul de reorganizare este obligatorie o comparatite intre scenariul falimentului si scenariul reorganizarii. Efectul unui vot negative asupra planului de reorganizare este falimentul OLTCHIM SA. In caz de faliment, legea insolventei prevede refacerea tabelului definitiv al creantelor prin consolidarea creantelor nascute in timpul procedurii. Asadar, creanta provenita din salarii compensatorii va fi inscrisa in tabelul definitiv consolidat al creantelor pe pozitia creantelor salariale. 4. Costurile aferente operatiunilor de mediu obligatoriu de efectuat la dezafectarea / demontarea / vinderea instalatiilor sunt acoperite de sumele de bani previzionate a fi incasate. In consecinta, nici una din categoriile de creante inscrise in tabelul definitive consolidate la data deschiderii falimentului nu va incasa sume de bani din lichidarea judiciara a Oltchim SA. In concluzie, eforturile managementului Oltchim SA sunt canalizate spre functionarea eficienta a combinatului, in parallel cu demersurile de publicitate international atat pentru obtinerea de finantare cat soi pentru identificarea unui investitor de talie. Estimam ca plata tuturor datoriilor catre disponibilizati si salariati sa fie facuta in maxim 36 de luni de la data confirmarii planului de reorganizare. Pana atunci, din surplusul de numerar generat de activitatea curenta, vom plati lunar, incepand cu luna aprilie 2015, sume de bani care sa permita rezolvarea unor cazuri sociale / medicale urgente, ori sa fie impartite in mod egal catre disponibilizati. De asemenea, cu amendamentul ca Oltchim SA va continua sa functioneze sub un Plan de reorganizare, Ministerul Economiei impreuna cu ministerele de resort se afla la acest moment in identificarea unei solutii care sa permita salariatilor disponibilizati sa poata incasa platile compensatorii restante. Solutie ce se va reflecta intr-un act normativ. Semneaza: |
SUNT FEMEIE ȘI AM DEMNITATE, SUSȚIN DIANA GUDIMA!
Susține ridicarea limitelor plăților în numerar! Cu o semnătură revenim la normalitate!
Cerem ca Ambasada României din Israel să fi mutată de la Tel Aviv la Ierusalim
CEREM DEMITEREA LUI VASILE BANESCU
Doriți să schimbați ceva?
Schimbarea nu se întâmplă dacă tăceți. Autorul acestei petiții a luat atitudine și a acționat. Veți face la fel? Porniți o mișcare socială creând o petiție.
Creeați propria dumneavoastră petițieAlte petiții care v-ar putea interesa
Etnicii români spun un NU hotărât modificărilor abuzive la Legea cetățeniei române nr.21/1991
4323 Creat: 2024-03-04
Spunem ,,NU” fuziunii Colegiului ,,Gheorghe Asachi” din Lipcani!
1098 Creat: 2024-04-21
SUNT FEMEIE ȘI AM DEMNITATE, SUSȚIN DIANA GUDIMA!
1052 Creat: 2024-04-16
Respingem semnarea Tratatului Pandemic și solicităm ieșirea României din Organizația Mondială a Sănătății!
1406 Creat: 2024-03-03
PENSIONAREA LA ORICE VARSTA DUPA INDEPLINIREA STAGIULUI COMPLET DE COTIZARE
4702 Creat: 2021-12-14
Considerarea asistentului personal, angajat al primăriei sau al DGASPC, ca egal al asistentului personal profesionist și eliminarea sintagmei "profesionist".
275 Creat: 2024-04-19
Majorarea indemnizațiilor de handicap – o necesitate imediată!
2338 Creat: 2024-01-29
Solicitare către Comisia de Munca si Protecție Socială Camera Deputatilor
1288 Creat: 2024-04-12
Montarea de panouri fonoabsorbante in dreptul Cartierelor Good Afternoon si Luna din Balotesti
210 Creat: 2024-04-18
Fără mașini în Grădina Botanică Iași !
4770 Creat: 2021-04-11
Diaspora leaga Suceava de marile orase europene
10552 Creat: 2023-10-05
Cerem retragerea Romaniei din Organizatia Mondiala a Sanatatii!
4493 Creat: 2023-03-14
Petiție pentru Siguranța Locuitorilor de pe Strada Vulcanului, din Comuna Cristian, Judetul Brasov
115 Creat: 2024-04-19
NU VREM INTRAREA ROMANIEI IN RAZBOI CU RUSIA
2098 Creat: 2022-10-26
VREM UN PARC INDUSTRIAL ÎN COMUNA MĂRĂCINENI JUDEŢUL ARGEŞ
79 Creat: 2024-04-17
Petiție pentru un Amendament: actualizarea soldelor de grad pentru militarii rezerviști
279 Creat: 2024-04-14
Restricționarea traficului de mărfuri pe drumul național 42 între Berettyóújfalu și Ártánd
102 Creat: 2024-04-11
Solicităm implicarea imediată a Secției nr.4 Cluj-Napoca pentru a opri actele antisociale comise de grupul cunoscut de adolescenți romi din cartierul Plopilor.
64 Creat: 2024-04-23
Opriți eutanasierea cateilor din Lagărul Citadin Zalău si respectați programul de vizite si adoptii
64 Creat: 2024-04-19
Petiție online privind declararea lui Herman von Hebel, Victoria HENLEY și Nona TSOTORIA ca persoane indezirabile
64 Creat: 2024-04-18