Susține echivalarea asistentelor medicale cu postliceală

Quoted post

Anonim

#133 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-01-21 19:41

#129: Anonim - Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Pai, daca noi tacem? De ce nu ne unim si noi(si am avea si sustinerea medicilor, cadrelor didactice universitare) pt a stopa aceasta dezbinare? Fiecare sa-si ia plata dupa efortul intelectual depus(si financiar, chiar, fiindca 4 ani de facultate costa). Simplu: studii diferite, salarizare diferita!

Raspunsuri

IuliaC

#138 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-01-21 20:58:30

I#133: Anonim - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Voi nu va dati seama ca la mijloc sunt interese materiale! Medicii care va predau sunt platiti. Cei care predau si la postliceala sunt tot medici. Daca se desfiinteaza o forma de invatamant, dintre cele doua,  multi medici ar pierde niste venituri. Totul se invarte in jurul banilor si a locurilor calde ale unor persoane.

Suntem foarte multi care n-am avut privilegiul de a alege o forma sau alta de invatamant. Am facut forma care era la vremea respectiva. Nu e vina noastra. E vina sistemului ca, in momentul in care a infiintat facultatile de asistenti,  trebuia sa desfiinteze postlicealele. Nu este normal ca pentru aceeasi meserie sa existe doua forme de invatamant. De fapt munca este identica pentru toate! 

Spunea cineva mai sus ca voi stiti sa explicati pacientului orice va intreaba. In mod normal, tu, ca asistent medical, ii explici pacientului doar manevrele pe care le efectuezi tu, personal. Restul, orice te-ar intreba, n-ai voie sa ii spui pacientului. Este treaba medicului sa faca acest lucru. Nu ai voie sa-i spui pacientului interpretaea unei analize, tu doar ii spui cum efectuezi recoltarea acelei analize. Mai departe e treaba medicului sa explice.