Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!


Musafir

#25551 Re: Re: Re: Nu vin ruşii, nici chinezii!

2014-08-27 20:54

#25550: - Re: Re: Nu vin ruşii, nici chinezii! 

 

 Sau mai mult ca cernevii, mult mai multi participanti si completat cu idiotenia maselor.

TOATE SINDICATELE SUNT IN CULPA DIN OLTCHIM , includem si pe cele necunoscute, absolut toate sindicatele.

1.SINDICATUL LIBER OLTCHIM, presedinte Mihai Diculoiu

2.SINDICATUL VICTORIA OLTCHIM, condus de Corneliu Cernev

3.SINDICATUL UNIREA OLTCHIM. condus de Marian Dumitru

4.SINDICATUL SOLIDARITATEA OLTCHIM, condus de Dumitru Bica

....SI TOATE STRUCTURILE SINDICALE.

 

Rominsolv SPRL, companie reprezentata de Gheorghe Piperea si BDO Business Restructuring RPRLreprezentata prin partener-coordonator Niculaie Balan

Adimnistratorul special repezentat de Stanescu Niculae Bogdan Codrut

impreuna cu toti ministrii si toata clasa politica, plus toti participantii.

S-AU REZUMAT LA SCRISORELE:

http://www.viatavalcii.ro/ 

Miercuri, 12 Martie 2014

În concluzie, d-lor Administratori Judiciari, rezultatele celor 12 luni de insolvenţă constă în: - în 2013, SC OLTCHIM a realizat o cifră de afaceri de 120 milioane de euro şi o pierdere de 60 milioane de euro; - cifra de afaceri lunară este de 10 milioane de euro faţă de una normală de 50 milioane de euro; - SC OLTCHIM realizează lunar pierderi de 5 milioane de euro; - SC OLTCHIM a concediat 969 salariaţi în anul 2013; - Salariile personalului SC OLTCHIM sunt restante pe 3 luni; - Salariaţii lucrează în condiţii de risc datorită lipsei investiţilor minime necesare funcţionării în condiţii de securitate. Pentru dezastru realizat în procedura de insolvenţă la SC OLTCHIM dumneavoastră, Administratorii Judiciari, sunteţi răsplătiţi lunar prin plata indemnizaţiei de 50.000 euro. Este momentul, d-lor Administratori Judiciari, să spuneţi punctual care sunt lucrurile bune pe care le-aţi realizat în SC OLTCHIM. Trebuie să înţelegeţi încă odată că Sindicatul Liber Oltchim nu admite să falimentaţi SC OLTCHIM şi va face toate demersurile posibile pentru a vă opri din această acţiune. Sindicatul Liber Oltchim are convingerea că Guvernul României, Ministerul Economiei, autorităţile locale din Vâlcea şi Argeş vor acţiona pentru salvarea SC OLTCHIM DE LA FALIMENT şi cerem înlocuirea de urgenţă a celor 2 Administratori Judiciari, Gheorghe Piperea şi Niculae Bălan. preşedinte Mihai Diculoiu, vicepreşedinţi Mircea Prisăcaru, Sorin Marcu


Musafir

#25552 Re: Sa ne amintim !!!

2014-08-27 21:34

#10550: Remember - Sa ne amintim !!!  

 SPECIALISTII CARE NE MINT CU NERUSINARE SI PERFORMANTELE LOR
2013-06-12 21:10

CONFORM “RAPORTULUI PRIVIND ACTIVITATEA SOCIETATII IN ANUL 2012” - PAG. 28 – 29, PE CARE-L GASITI PE http://www.oltchim.ro/
SE VEDE CLAR CA, IN “EPOCA” BALAN, COCLETI, SPIRI, ILINCA, TALPASNU, POPESCU, CERNEVI CONDUCEREA EXECUTIVA A CRESCUT DE LA 6 DIRECTORI LA 9 DIRECTORI.

Lista membrilor conducerii executive a societatii in anul 2012:
Nume, prenume Functia detinuta *

Roibu Constantin Director General
Mandica Vasile Director Economic
Smeu Ion Alin Director General Adjunct Financiar
Olaru Nicolae Radu Director General Adjunct Productie Investitii
Negut Victoria Director Managementul Calitatii, Mediului si Securitatea Muncii
Preoteasa Veronica Director Comercial.

*In data de 04.09.2012 toti membrii conducerii executive si-au prezentat demisiile din aceste functii.
Lista membrilor conducerii executive a societatii in anul 2012 - incepand cu data de 15.10.2012 Consiliul de Administratie a aprobat o noua componenta aconducerii executive, in baza unei noi Organigrame, astfel:
Nume, prenume Functia detinuta

Balan Mihai Director General
Talpasanu Mihail Director General Adjunct
Spiru-Ciobescu Elena-Felicia Director General Adjunct Operatiuni Financiar-Conta bile
Popescu Valentin Director Directia Energetica Mecanica
Pirvu Marius Director Directia Petrochimica Bradu
Marinescu Norocel- Lucian Director Directia Tehnica –Calitate – Mediu
Coclet Ion Director Directia Resurse Umane
Spiru-Ciobescu Laurentiu -ArmandDirector Directia Operatiuni-Come rciale
Ilinca Daniel Director Directia Economica.

REZULTA O CRESTERE CU 50% A MEMBRILOR CONDUCERII EXECUTIVE A OLTCHIM IN PERIOADA POST SEPTEMBRISTA! PENTRU CE?
ATENTIE! SUNT DATE PUBLICATE DE MANAGEMENTUL ACTUAL INTR-UN DOCUMENT OFICIAL, DOCUMENT APROBAT IN AGA DIN 26.04.2013 SI CARE VA FI PUBLICAT IN MONITORUL OFICIAL AL ROMANIEI.
PENTRU CE TREBUIA CRESCUT NUMARUL DE DIRECTORI EXECUTIVI AI OLTCHIM INTR-O PERIOADA DE DECLIN AL OLTCHIM?
PENTRU CE TREBUIAU FACUTE ANGAJARI LA OLTCHIM INTR-O PERIOADA DE DECLIN AL OLTCHIM SI CHIAR SI IN PERIOADA DE INSOLVENTA A OLTCHIM?
PENTRU CE TREBUIAU MAJORATE UNELE SALARII SI ACORDATE UNELE STIMULENTE INTR-O PERIOADA DE DECLIN A OLTCHIM SI CHIAR IN PERIOADA DE INSOLVENTA A OLTCHIM?
PENTRU CE TREBUIAU CREEATE NOI POSTURI IN OLTCHIM INTR-O PERIOADA DE DECLIN A OLTCHIM SI CHIAR IN PERIOADA DE INSOLVENTA A OLTCHIM?
EI PLEACA? SUNT DISPONIBILIZATI SAU SUNT INDISPENSABILI?
CE MAI? MANAGEMENT "PROFESIONIST"! "MARI OAMEMNI ... MARI CARACTERE".


Musafir

#25553 Re: PCC plan Oltchim SPV

2014-08-27 21:40

NE PICASSO

#25554 Re: Re: Re: Re: Nu vin ruşii, nici chinezii!

2014-08-27 21:43

#25551: - Re: Re: Re: Nu vin ruşii, nici chinezii! 

 ASTA SA O CREZI TU MISTER,S O CREZI TU,BAGI VINOVATII NUMAI DIN CAPUL TAU,UITI ADEVARATII VINOVATI?  LAS O MAI MOALE CU D L DICULOIU,CA VA ANUNTAT DESTUL,ATIT CIT A PUTUT,POATE VINA CEA MAI MARE AU PURTAT O ACEI LIDERI DE SECTII,IN REST NUMAI DE BINE..


Musafir

#25555 Re: Re: Re: Re: Re: Nu vin ruşii, nici chinezii!

2014-08-27 21:50

#25554: NE PICASSO - Re: Re: Re: Re: Nu vin ruşii, nici chinezii! 

 OK, fie ca tine, insa realitatea e urata daca o vei cunoaste vreodata. Noapte buna si somn usor, (as fi preferat sa scriu DESCHIS ), OLTCHIM INCHIS.

eu pot sa spun ca sint optimist?eu mai sper ca nu vor mai pleca

#25556 , rau e cind nu ai rabdare,pot sa mi cer scuze d lor Roibu si Diculoiu ?

2014-08-27 22:00

EU FOTA,OMUL CARE NU MAI ARE SAU AVEA RABDARE

#25557 Re: , rau e cind nu ai rabdare,pot sa mi cer scuze d lor Roibu si Diculoiu ?

2014-08-27 22:02


Musafir

#25558 Re: , rau e cind nu ai rabdare,pot sa mi cer scuze d lor Roibu si Diculoiu ?

2014-08-27 22:06

#25556: eu pot sa spun ca sint optimist?eu mai sper ca nu vor mai pleca - , rau e cind nu ai rabdare,pot sa mi cer scuze d lor Roibu si Diculoiu ? 

 Te-ai uitat la Vincea in gura ca-ti sterge cineva datoriile companiei si  achita banii disponibilizatilor impreuna cu  angajatii la zi..??? Nu fi naiv...

O SA STATI NUMAI CU APA PE TEVI LA OXO, PANA SE TREZESTE ABA OLT SI VA CHEAMA IN INSTANTA SA PLATITI DEBITUL DE CONSUM, PENTRU CA EI N-O SA DEA AFARA SALARIATII, PENTRU NEBUNIILE VOASTRE.

Uite ce faceau sindicatele:

Bătaie de joc în centrul municipiului Rm. Vâlcea

http://www.criterii.ro

09 October 2013

Anunțatul miting al muncitorilor de la Oltchim și de la alte întreprinderi cu dificultăți din Rm. Vâlcea a fost o glumă proastă.

În fața Prefecturii s-au adunat azi, la ora 16, vreo 70 de persoane, cu ziariști cu tot.

S-au enunțat revendicările știute și s-a strigat JOS GUVERNUL !

A fost un simulacru de miting, al cărui rost a fost, probabil, să justifice salariile liderilor sindicali.

Acţiune de protest cu 50 de oameni Vâlcenii nu mai vor Oltchim

http://www.viatavalcii.ro/

10 Octombrie 2013

Acţiunea de protest organizată ieri, în faţa Prefecturii, de sindicatele afiliate Cartel Alfa n-a mai avut puterea scontată. Au participat în jur de 50 – 60 de oameni şi aceia sfârşiţi de puteri. Ori vâlcenii nu mai vor Oltchim şi nimic de la Guvern ori s-au săturat să-şi răcească gura de pomană văzând că nu se întâmplă nimic bun chiar dacă ei se agită. Aşa că ieri, la ora 16.00, în faţa Prefecturii au fost prezenţi liderii de sindicate, printre care vicepreşedintele Cartel Alfa Vâlcea, Ionel Vâncea, preşedintele Sindicatului Liber Oltchim, Mihai Diculoiu, preşedintele CAR Pensionari, Grigore Răban şi câţiva vâlceni. Singurii politicieni văzuţi la acţiunea de pichetare au fost deputatul PDL Romeo Rădulescu, consilierii municipali Bogdan Costiniu şi Constantin Muşat, consilierul judeţean Romulus Bulacu, fostul deputat Samoil Vîlcu şi alţi câţiva reprezentanţi ai PDL. Revendicările celor prezenţi sunt: schimbarea Legii dialogului social, schimbarea Codului Muncii, garantarea salariului minim la 1000 de lei şi pentru rezolvarea situaţiei economice a judeţului Vâlcea, prin salvarea Oltchim. Prefectul Mircea Nadolu a ieşit la sindicalişti să le spună că acţiunea lor a avut un prim succes pentru că ieri premierul Victor Ponta s-a întâlnit cu reprezentanţii sindicatelor şi şi-a trecut în agenda de lucru primele revendicări ale acestora. Nici un cuvânt despre Oltchim. Deşi mitingul n-ar fi trebuit să fie politizat, sindicatele invitându-i pe toţi politicienii, indiferent de culoarea politică, chiar şi pe parlamentarii vâlceni, să li se alăture în demersurile lor de salvarea a Oltchim, prefectul Mircea Nadolu a ţinut să facă remarca că în mulţime se află reprezentanţi ai PDL şi că n-ar trebui să fie acolo pentru că au tăiat salariile oamenilor şi că USL-ul plăteşte acum datoriile făcute de guvernarea PDL-istă. I s-a dat cuvântul şi deputatului PDL Romeo Rădulescu care a recunoscut că PDL a făcut şi greşeli, dar măcar a dat salariile la oameni, pe când USL-ul desfiinţează locuri de muncă. Acţiunea de protest s-a încheiat cu o întâlnire a liderilor de sindicat cu prefectul Mircea Nadolu, în sala 2 a Prefecturii, pentru a-i înmâna lista cu revendicările, astfel încât aceasta să ajungă pe masa Guvernului. S-a concluzionat că vor mai fi organizate astfel de acţiuni de protest, că cea de azi a fost doar un semnal de alarmă, iar liderii de sindicat i-au îndemnat pe vâlceni să rămână uniţi şi să nu capituleze, pentru că numai uniţi vor putea să facă Guvernul să-şi îndrepte faţa şi către judeţul Vâlcea.


Musafir

#25559 Re: Re: , rau e cind nu ai rabdare,pot sa mi cer scuze d lor Roibu si Diculoiu ?

2014-08-27 22:08

#25557: EU FOTA,OMUL CARE NU MAI ARE SAU AVEA RABDARE - Re: , rau e cind nu ai rabdare,pot sa mi cer scuze d lor Roibu si Diculoiu ? 

 Vei fi curand dezamagit si ne intalnim pe la AJOFM sa ne inscriem la ajutoare U.E. Banii... au plecat  si ne-au furat toti.


Musafir

#25560 Re: Re: , rau e cind nu ai rabdare,pot sa mi cer scuze d lor Roibu si Diculoiu ?

2014-08-27 22:10

#25557: EU FOTA,OMUL CARE NU MAI ARE SAU AVEA RABDARE - Re: , rau e cind nu ai rabdare,pot sa mi cer scuze d lor Roibu si Diculoiu ? 

 Se stie adevarul, nu vrei sa-l accepti si se joaca cartea cu repetitia, repetitiei, repetitiilor, STAI CALM SI ASTEAPTA, PLATESTE COTIZATIA SINDICALA.  O SA ASTEPTI SI LA COADA LA AJOFM SA SEMNEZI CARNETUL DE SOMER.


Musafir

#25561 asa fota cereti scuze ca ti-a angajat alalteri diculoiu soria

2014-08-27 22:12

Cereti scuze ca tia-a angajat sotia diculoiu la chempro


Musafir

#25562 Re: asa fota cereti scuze ca ti-a angajat alalteri diculoiu soria

2014-08-27 22:14

#25561: - asa fota cereti scuze ca ti-a angajat alalteri diculoiu soria 

 Cred ca ma confuzi. Diculoiu e ultimul care o sa puna lacat pe Oltchim.


Musafir

#25563 Re: Re: CE SPUNE DOMNUL PIPEREA ASTAZI DESPRE DREPTURILE SALARIATIILOR?

2014-08-27 22:25

#9963: DOTTORE - Re: CE SPUNE DOMNUL PIPEREA ASTAZI DESPRE DREPTURILE SALARIATIILOR? 

 DOTTORE - Re: NE PASTE FALIMENTUL? ATENTIE! URMEAZA EXECUTAREA SILITA A OLTCHIM.

" Si am avut dreptate!

Astazi, 13.10.2013, domnul Piperea care a participat la emisiunea CAPITAL TV - moderata de Claudiu Serban - emisiune difuzata incepand cu orele 13 pe B1 TV a spus acest lucru cu subiect si predicat.

O sa va redau mai jos transcriptul discutiilor purtate cu privire la ce se intamla cu salariatii dupa aplicarea OUG 91 / 2013 (http://inregistrari.b1.ro/view-capital_tv-74.html - incepand cu minutul 51:40).

"Claudiu Serban:
Si, foarte rapid ... ce se intampla cu angajatii? Nu sunt supusi unor pericole, potentiale mai mari?

Gheorghe Piperea:
Nu, nu, nu! Dimpotriva, salariatii primesc (si acest lucru s-ar putea sa fie un risc de hazard moral foarte ridicat de aplicare a noii reglementari) primesc niste facilitati cum nu le aveau pana acum. Spre exemplu, daca sunt trimisi in somaj sau daca sunt creante care nu se incaseaza, lor li se permite pentru ambele situatii sa dea in judecata debitorul in fata judecatorului sindic ...

Claudiu Serban:
Si, au prioritate ...

Gheorghe Piperea:
... si, daca judecatorul le da dreptate, ei vor incasa creeantele inainte de oricare alte persoane participante la procedura." "

 

PAI SALARIATI: DATI IN JUDECATA LA JUDECATORUL-SINDIC, PENTRU RECUPERARE CREANTE.

 


Musafir

#25564 SALARIATI: DATI IN JUDECATA LA JUDECATORUL-SINDIC, PENTRU RECUPERARE CREANTE.

2014-08-27 22:57

#9823: - Gheorghe Piperea 

SE OBSERVA DE UNDE A PLECAT INCA O MINCIUNA CATRE MINISTER DESPRE BANII NOSTRI SI CATRE PUBLIC SI IMPRASTIATA SI DE SINDICATE (DICULOIU, CERNEV, DUMITRU, CONDUCERE...ETC. ), BANII SALARII PLATI COMPENSATORII CREANTA DISPONIBILIZATI (  CREÁNȚĂ s.f. Drept pe care îl are creditorul asupra unei sume de bani ce i se datorează; (concr.) titlu, înscris care confirmă acest drept. [Pron. cre-an-. / < fr. créance]. ) SUNT BANI CARE NU EXISTA LA MASA CREDALA SI TREBUIE ACHITATI !!!!!  DERUTA, MINCIUNA SI DEZINFORMAREA PLECAND DE LA ACEASTA ASTEPTARE A AVOCATULUI PIPEREA, DAR CURTEA CONSTITUTIONALA RESPINGAND-O.  JUDECATORUL-SINDIC TREBUIE SA APROBE ACHITARE CONFORM LEGII NR.85/2006.  https://www.youtube.com/watch?v=L-avFshzBOI min.5,53

APARE SI MINCIUNA SPUSA DE PARVU, AUZITA DE TOTI SI TOTI AU TACUT INCLUSIV SLO DICULOIU ( OARE CINE DEZINFORMA IN HALUL ASTA????), CU SALARIILE PLATILOR COMPENSATORII CARE NU SUNT LA MASA CREDALA DIN SIMPLUL MOTIV PENTRU CA DISPONIBILIZARILE S-AU INTAMPLAT LA 5 LUNI DE LA INTRAREA IN INSOLVENTA IANUARIE 2013 (LEGEA SPUNE FOARTE CLAR LA MASA CREDALA INTRA TOT CEEA CE A FOST INAINTE, NU SI DUPA DECLANSAREA INSOLVENTEI ) FIIND SUPUSE LEGII SI CARE SPUNE AGHITA CREANTELE. MASA CREDALA CUPRINZAND NUMAI CEEA CE ERA INAINTE DE INTRAREA IN INSOLVENTA ANUL PANA-N DECEMBRIE 2012 NU DIN IANUARIE  2013 ANUL DISPONIBILIZARILOR SI DECLANSARII INSOLVENTEI. ASTA DOVEDESTE MULTA DEZINFORMARE SI ILEGALITATE IN CEEA CE AU COMIS TOTI PRIN NEPLATA DREPTURILOR SALARIALE NICI PANA AZI 19.08.2014. LEGEA 85/2006 SPUNE ACHITA...!!!!!!!!!
https://www.facebook.com/gheorghe.piperea Pentru cei interesati de insolventa.

Codul insolventei nu a mai fost cod, ci ordonanta de urgenta (OUG nr.91/2013). Noua reglementare va intra in vigoare in data de 25 oct.2013 si se va aplica inclusiv procedurilor in curs la data intrarii sale in vigoare. Una dintre noutatile cele mai surprinzatoare ale OUG nr.91/2013 este si dintre cele mai problematice : creantele care se nasc dupa data deschiderii procedurii scapa unuia dintre principalele efecte ale acesteia, respectiv, efectului suspensiv de drept al actiunilor sau urmaririlor silite individuale.
In timp ce art. 75 alin.1 din OUG nr.91/2013 reia (intr-o formulare usor diferita si imbunatatita fata de formula din actualul art. 36 din Legea insolventei nr. 85/2006) principiul efectului suspensiv al deschiderii procedurii pentru orice actiune judiciara sau extrajudiciara ori urmarire silita individuala ce tinde la realizarea unor creante asupra debitorului, anterioare deschiderii procedurii, toate aceste creante urmind, pentru incercarea de realizare, calea inscrierii la masa credala , art. 75 alin.4 din aceeasi OUG nr.91/2013 introduce o exceptie de la acest principiu, care permite executarea silita a creantelor nascute dupa data deschiderii procedurii insolventei si stabilite prin titluri executorii, cu conditia ca debitorul sa nu fi efectuat plata acestor creante in termen de 90 de zile de la scadenta. O a doua exceptie de la acest principiu este reglementata de art. 75 alin.3 : efectul suspensiv este inaplicabil actiunilor judiciare pentru determinarea exsitentei si/sau cuantumului unor creante asupra debitorului, nascute dupa data deschiderii procedurii, astfel de actiuni putind fi solutionate de judecatorul – sindic (si nu de instanta de drept comun). Odata pronuntata o hotarire a judecatorului sindic, favorabila creditorului, creanta va putea da nastere unei executari silite pornite de creditor, in conditiile art. 75 alin.4.

Efectul suspendarii de drept mai vizeaza, deci, doar creantele anterioare deschiderii procedurii insolventei. Adaugind regula deja consacrata dupa care creantele nascute dupa data deschiderii se achita conform documentelor din care rezulta (art. 64 alin.6 din Legea insolventei nr.85/2006, reluat in art. 102 alin.6 din OUG nr.91/2013), rezulta ca aceste creante, cel putin pina la trecerea la faliment, „scapa” procedurii, in sensul ca nu sunt afectate de consecintele obisnuite ale insolventei (suspendarea urmaririlor silite, „inghetarea” valorii la momentul deschiderii procedurii, ordinea de preferinta la plata etc.). Trebuie precizat insa ca norma are in vedere exclusiv executarea silita a unor creante nascute dupa data deschiderii procedurii si care nu sunt achitate in termen de 90 de zile de la scadenta. In perioada de 90 de zile de la scadenta, nu se poate pune problema unei executari silite; practic, termenul de 90 de zile este un impediment la executare. Probabil ca in practica se vor „inventa” si metode sau mecanisme de suspendare sau de intrerupere a acestui termen; de altfel, consider ca este posibila o suspendare judiciara a executarii acestor creante ulterioare deschiderii procedurii, spiritul reglementarii fiind acela de a inlatura efectul suspendarii de drept si nu efectul oricarei suspendari. Daca creanta, chiar nascuta ulterior deschiderii procedurii, nu este constatata printr-un titlu executoriu, nu se va pune problema executarii decit dupa data la care, intr-o eventuala actiune solutionata de judecatorul sindic, se va fi emis o sentinta care sa constate creanta respectiva : asa cum rezulta din art. 75 alin.3, o astfel de actiune nu este afectata de suspendarea de drept aplicabila creantelor anterioare deschiderii procedurii.

Daca titlul executoriu, chiar emis ulterior deschiderii procedurii, constata o creanta anterioara deschiderii procedurii, el nu va „scapa” efectelor obisnuite ale procedurii. Sunt creante anterioare, deci creante care nu „scapa” efectului suspensiv, chiar si creantele bugetare constatate printr-un raport de inspectie fiscala intocmit ulterior deschiderii procedurii, dar care are ca obiect activitatea anteriora a debitorului (art. 102 alin.1, teza a doua, OUG nr.91/2013).

Asadar, ipoteza reglementarii noii reguli din art. 75 alin.4 din OUG nr.91/2013, desi ne-exprimata, prezuma pre-existenta unui titlu executoriu constatator al unei creante nascute dupa data deschiderii procedurii. De regula, acestea sunt din categoria titlurilor executorii fiscale, a contractelor de credit bancar si a titlurilor comerciale de valoare – cambie, bilet la ordin sau cec. Se poate prezuma ca, in fapt, intentia noii reglementari este aceea de a re-da posibilitatea executarii silite a creantelor fiscale nascute dupa data deschiderii procedurii, acestea fiind principalele creante curente care erau in „suferinta” in procedurile de insolventa, fiind omise la plata. In acelasi timp, aceste creante fiscale curente nu dadeau nici posibilitatea titularului lor de a cere trecerea la faliment pentru acumularea de noi datorii. Adevarul este ca multe planuri de reorganizare erau construite in asa fel incit, in timp ce se acumulau noi datorii, inclusiv catre fisc, si se defereau platile pentru creantele anterioare deschiderii procedurii catre finalul perioadei de reorganizare, erau generate, voluntar sau involuntar, pierderi care duceau, ineluctabil si aproapre invariabil, catre esecul planului. Falimentul „firesc” al debitorului antrena si stergerea datoriilor, inclusiv cele generate in timpul perioadei de observatie sau al reorganizarii. Creantele ulterioare deschiderii procedurii nu erau inscrise decit cu titlu exceptional in tabelul creantelor (cu consecinta lipsei calitatii de creditor indreptatit sa participe la procedura si a ne-includerii in programul de plati), pe motiv ca aceste creante se achita pe masura scadentei lor, conform documentelor din care rezulta, nefiind obligatoriu – dar nici interzis – sa fie trecute pe tabelul creantelor. Omisiunea, cu stiinta sau involuntara, de a plati aceste creante ulterioare deschiderii procedurii nu parea a fi sanctionata in nici un fel, de unde impresia autoritatilor ca, prin aceste planuri de „reorganizare”, se practica un tip special de evaziune fiscala, precum si convingerea creditorilor institutionali ca e mai bine sa se tina la distanta de astfel de „afaceri”. Omisiunea de a plati aceste datorii curente, mai ales cele care se platesc prin retinere la sursa, au antrenat si alte consecinte, actualmente vizibile : raspunderea penala a celor care nu au efectuat platile prin retinere la sursa si imposibilitatea celor indreptatiti de a-si incasa prestatiile de tip social (pensii, ajutor de somaj, indemnizatii de crestere a copilului). Pentru aceste motive, probabil ca masura este laudabila. De altfel, un debitor care nu isi plateste datoriile curente in perioada de observatie sau chiar in timpul planului de reorganizare nu e un debitor care sa merite altceva decit falimentul. Trecerea la faliment intervine, de regula, ca o sanctiune a esecului planului, adica atunci cind debitorul nu se conformeaza planului, desfasoara activitati care produc pierderi sau acumuleaza noi datorii (art.143 alin.1 din OUG nr.91/2013, echivalentul imbunatatit al actualului art. 105 din Legea insolventei nr.85/2006). In plus, conform unei reguli nou introduse de OUG nr.91/2013, recte, art. 143 alin.3, titularul unei creante curente lichide cu o exigibilitate mai mare de 30 de zile si cu o valoare mai mare decit valoarea – prag (40 mii lei), poate cere trecerea la faliment, oricind in timpul planului de reorganizare sau chiar dupa indeplinirea obligatiilor de plata asumate in plan, cererea sa putind fi respinsa de judecatorul sindic doar daca creanta nu e datorata, daca este achitata sau daca debitorul incheie o conventie de plata cu acest creditor. Exigibilitatea „mai mare de 30 de zile” nu inseamna o perioada de minim 30 de zile de ne-plata, ci faptul ca dreptul de a cere trecerea la faliment nu apartine oricarui creditor titular al unei creante curente, ci numai celui care are o creanta curenta lichida cu un termen de minim de 30 de zile.

Dincolo de comentariile si conjecturile de mai sus, ramin o serie de incertitudini ale textului, precum si o problema de principiu. Astfel, trebuie vazut, in practica, daca aceasta executare silita se efectueaza in afara procedurii (cu sau fara incuviintarea executarii, cu sau fara contestatie la executare si/sau cerere de suspendare etc.) sau in interiorul acesteia. In privinta titlurilor executorii fiscale, este greu de crezut ca autoritatile si instantele de contencios fiscal vor accepta ca aceste executari si eventualele incidente relative la ele sa se desfasoare in cadrul procedurii insolventei. Mai degraba, va fi vorba de un sistem paralel de actiuni in contencios administrativ si de constestatii fiscale. De asemenea, se va putea pune problema daca textul are in vedere doar inlaturarea efectului suspensiv automat (ope legis), sau chiar si posibilitatea suspendarii judiciare, in cadrul procedurii, sau in procedurile exterioare de contencios administrativ sau de contestare a titlului executoriu. A doua varianta de raspuns ar fi inadmisibila si absurda, intrucit ar crea fiscului sau oricarui alt creditor ce ar detine contra debitorului un titlu executoriu o situatie mai favorabila decit cea normala, in care se poate obtine, in conditiile, legii, o suspendare judiciara . Or, printre altele, debitorul este in insolventa si pentru a se pune sub protectia tribunalului …

De atlfel, aceasta este si problema de principiu a noii reglementari : asistam la o potentiala afectare a caracterului concursual si colectiv al procedurii insolventei. Protectia sub care se afla debitorul de la data deschiderii procedurii este si o protectie a tuturor creditorilor aflati in concurs fata de o potentiala favorizare sau fata de un tratament preferential al unuia sau mai multora dintre ei, in defavoarea tuturor celorlalti. Suspendarea umaririlor silite si a actiunilor judiciare sau extrajudiciare individuale nu-l protejeaza doar pe debitor de atacul multiplicat la infinit al creditorilor individuali, ci si colectivitatea creditorilor de potentialul de tulburare a sanselor lor de recuperare ordonata si egalitara sau de impartire echitabila a riscului de pierdere a creantelor lor. Daca unui creditor a carei creanta se naste ulterior deschiderii procedurii i se permite sa urmareasca silit, in mod individual si, eventual, in afara procedurii, bunuri ale debitorului care sunt grevate de garantii pentru creante anterioare, atunci efortul acelui creditor de a-si preconstitui garantii devine inutil, cita vreme el nu ar putea participa la impartirea rezultatelor urmaririi silite, din moment ce e tinut atit de efectul suspensiv, cit si de ordinea de preferinta sau de programul de plati. La fel, daca urmarirea silita ar purta asupra unor bunuri care nu sunt purtatoare de garantii (eventual, dupa ce vor fi fost liberate de garantii prin efortul administratorului judiciar sau prin acordul cu creditorul, ambele orientate catre crearea posibilitatii de a garanta credite noi, utilizabile drept capital de lucru pentru continuarea afacerii debitorului), inseamna ca sansele tuturor creditorilor cu creante anterioare de a incasa ceva din valorificarea acelui bun ori a potentialului sau economic ar fi neutralizate. Si, chiar mai grav, daca executarea silita va purta asupra fondurilor care se acumuleaza sau se pastreaza in contul unic al procedurii de insolventa, atunci intreaga procedura ar putea fi periclitata de o singura executare silita. Sa ne imaginam o situatie practica, perfect posibila : un numar de salariati sunt concediati, ca parte a programului de restructurare a afacerii debitorului; ei primesc atit de la debitor, cit si din fonduri publice, indemnizatii de somaj si venituri de completare minimale, pe o perioada suficienta pentru a-si regasi locuri de munca; dar intrucit in contractul colectiv de munca sunt prevazute si diverse sporuri, bonusuri, tichete de masa ori cadouri care completau veniturile salariale pe perioada cind societatea era in bonis, precum si plati compensatorii pentru concediere, acesti fosti salariati cer in justitie si aceste venituri de completare de tip cadou; intrucit nu este clar in noua reglementare, nu este exclus ca aceste actiuni sa fie formulate in fata instantelor specializate in litigii de munca, iar instanta sa dispuna (cu omisiunea de a observa specificul procedurii insolventei), la cerere, si sechestrarea unor bunuri ale debitorului sau poprirea contului unic al procedurii de insolventa. Si, in acest caz, nu doar debitorul, ci si toti ceilalti participanti la procedura vor avea de suferit sacrificii inutile, alaturate celorlalte sacrificii, inerente procedurii.

Interesant va fi de vazut cum va reactiona jurisprudenta in cazul in care un astfel de creditor titular al unei creante curente, fie in perioada de pina la obtinerea titlului executoriu, fie in perioada de 90 de zile in care este aminata executarea silita, va solicita un sechestru sau o poprire asiguratorie. Intrucit aceste masuri asiguratorii se presupun a pregati o executare, permisa de noua reglementare, inseamna ca, teoretic, nu se poate respinge o astfel de masura ca inadmisibila (asa cum se procedeaza in cazul in care un creditor cu creanta anterioara cere o astfel de masura). Este evident, insa, ca judecatorul sindic (sau instanta de drept comun) ar avea putine motive sa admita astfel de masuri, cit vreme procedura insolventei este sub controlul si supravegherea administratorului judiciar (care, la rindul sau, este sub controlul judiciar al judecatorului sindic si sub controlul de oportunitate al creditorilor) si, deci, nu exista motive sa se creada ca patrimoniul debitorului ar fi afectat prin externalizari frauduloase sau pagubitoare la adresa creditorului urmaritor.

Se poate spune, totusi, dincolo de problema de principiu ridicata de noua reglementare, ca exista si o parte pozitiva a noii reglementari : debitorul nu va mai putea acumula creante curente neplatite timp de 90 de zile, caci creditorii anteriori, ca sa evite riscul de executare silita, il vor presa pe debitor sa plateasca; in caz contrar, se va trece inevitabil la faliment, cu consecintele sacrificiale aferente acestuia.

Note de final :

(i) Un element in plus de noutate in chestiunea suspendarii urmaririlor individuale il introduce art. 75 alin.5 din OUG nr.91/2013. Textul ridica, in plus, o chestiune interesanta de interpretare. Astfel, se arata ca „nu sunt supuse suspendarii de drept” actiunile indreptate impotriva codebitorilor si/sau tertilor garanti. Se poate admite ca, per a contrario, aceste actiuni sunt supuse suspendarii judiciare? Evident ca da. Pe de alta parte, si fideiusorii sunt, fata de creditor, in acelasi tip de raport juridic accesoriu celui principal. Sa intelegem din text ca efectul suspendarii de drept se aplica in raportul cu fideiusorul, pe care textul art. 75 alin.5 il omite? Evident ca da. In fine, daca doar art. 75 alin.5 din OUG nr.91/2013 se refera la suspendarea de drept, in timp ce alin.4 (cu privire la creantele ulterioare, care „scapa” procedurii) se refera la suspendare, in genere, inseamna ca in cazul de la alin.4 este exclusa si suspendarea judiciara? Raspunsul nu poate fi negativ, caci ar insemna sa acceptam atit consecinta absurda expusa in textul comentariului de mai sus, precum si incalcarea liberului acces la justitie.

(ii) O incertitudine planeaza in legatura cu fapta ilicita generatoare de raspundere juridica delictuala a debitorului pentru care victima a putut formula actiune inainte de data deschiderii procedurii, dar actiunea s-a suspendat, urmind a se repune in discutie in procedura insolventei, in fata judecatorului sindic : este aceasta o actiune privitoare la o creanta anterioara, sau una privitoare la o creanta ulterioara deschiderii procedurii? Este stiut din teoria raspunderii civile delictuale ca o astfel de creanta a victimei nu devine certa decit la data pronuntarii unei hotariri care sa o constate. Asadar, in mod normal, ar trebui sa i se aplice art. 75 alin.3 – adica, actiunea sa fie solutionata, ca atare, de judecatorul sindic. In schimb, actiunilor care tind la stabilirea unor creante stabilite prin titlu sau la cuantificarea unei creante se suspenda, valorificarea creantei urmind calea inscrierii la masa credala, obligatorie pentru toate creantele anteriorare deschiderii procedurii.


Musafir

#25565 Re: SALARIATI: DATI IN JUDECATA LA JUDECATORUL-SINDIC, PENTRU RECUPERARE CREANTE.

2014-08-27 23:39

#25564: - SALARIATI: DATI IN JUDECATA LA JUDECATORUL-SINDIC, PENTRU RECUPERARE CREANTE. 

 http://www.avocatnet.ro/

UPDATE Insolventa, reglementata din nou de vechea lege nr. 85/2006. Decizia CCR privind neconstitutionalitatea noului Cod al Insolventei, publicata oficial

Decizia prin care Curtea Constitutionala (CCR) a declarat ca intreaga OUG nr. 91/2013 privind insolventa este neconstitutionala a fost publicata vineri in Monitorul Oficial. Odata cu publicarea deciziei, noul Cod al Insolventei este suspendat, astfel incat de la 1 noiembrie procedura insolventei este reglementata din nou de dispozitiile legale anterioare, cele mai importante fiind cuprinse in Legea nr. 85/2006.
 

Musafir

#25566 Re: Re: SALARIATI: DATI IN JUDECATA LA JUDECATORUL-SINDIC, PENTRU RECUPERARE CREANTE.

2014-08-27 23:42

#25565: - Re: SALARIATI: DATI IN JUDECATA LA JUDECATORUL-SINDIC, PENTRU RECUPERARE CREANTE. 

 Legea nr. 85/2006 privind procedura insolventei.

http://www.avocatnet.ro/

 

  • Legea nr. 85/2006 privind procedura insolventei, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 359 din 21 aprilie 2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 381/2009 privind introducerea concordatului preventiv si mandatului ad-hoc, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 870 din 14 decembrie 2009, cu modificarile ulterioare;
  • Ordonanta Guvernului nr. 10/2004 privind falimentul institutiilor de credit, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 84 din 30 ianuarie 2004, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 278/2004, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • sectiunile 1-3 ale capitolului III, capitolul IV si art. 83 din Legea nr. 503/2004 privind redresarea financiara, falimentul, dizolvarea si lichidarea voluntara in activitatea de asigurari, republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 453 din 23 iulie 2013;
  • Legea nr. 637/2002 cu privire la reglementarea raporturilor de drept international privat in domeniul insolventei, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 931 din 19 decembrie 2002, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • art. 175 din Legea nr. 187/2012 pentru punerea in aplicare a Legii nr. 286/2009 privind Codul penal, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 757 din 12 noiembrie 2012, cu modificarile ulterioare, precum si art. 81 din Legea nr. 255/2013 pentru punerea in aplicare a Legii nr. 135/2010 privind Codul de procedura penala si pentru modificarea si completarea unor acte normative care cuprind dispozitii procesual penale, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 515 din 14 august 2013;
  • orice alte dispozitii contrare, chiar daca acestea sunt cuprinse in legi speciale.

 

CREÁNȚĂ ~e f. 1) Drept al creditorului de a cere debitorului executarea unei obligații. 2) Act care certifică acest drept. [G.-D. creanței; Sil. cre-an-] /<fr. créance
Sursa: NODEX (2002) | Adăugată de siveco | Semnalează o greșeală | Permalink

CREÁNȚĂ s.f. Drept pe care îl are creditorul asupra unei sume de bani ce i se datorează; (concr.) titlu, înscris care confirmă acest drept. [Pron. cre-an-. / < fr. créance].
Sursa: DN (1986) | Adăugată de LauraGellner | Semnalează o greșeală | Permalink

CREÁNȚĂ s.f. act prin care se constată dreptul creditorului de a primi o sumă de bani de la debitor. (< fr. créance)
Sursa: MDN (2000) | Adăugată de raduborza | Semnalează o greșeală | Permalink


Musafir

#25567 Re: Re: SALARIATI: DATI IN JUDECATA LA JUDECATORUL-SINDIC, PENTRU RECUPERARE CREANTE.

2014-08-27 23:49

#25565: - Re: SALARIATI: DATI IN JUDECATA LA JUDECATORUL-SINDIC, PENTRU RECUPERARE CREANTE.

SE OBSERVA DE UNDE A PLECAT INCA O MINCIUNA CATRE MINISTER DESPRE BANII NOSTRI SI CATRE PUBLIC SI IMPRASTIATA SI DE SINDICATE (DICULOIU, CERNEV, DUMITRU, CONDUCERE...ETC. ), BANII SALARII PLATI COMPENSATORII CREANTA DISPONIBILIZATI (  CREÁNȚĂ s.f. Drept pe care îl are creditorul asupra unei sume de bani ce i se datorează; (concr.) titlu, înscris care confirmă acest drept. [Pron. cre-an-. / < fr. créance]. ) SUNT BANI CARE NU EXISTA LA MASA CREDALA SI TREBUIE ACHITATI !!!!!  DERUTA, MINCIUNA SI DEZINFORMAREA PLECAND DE LA ACEASTA ASTEPTARE A AVOCATULUI PIPEREA, DAR CURTEA CONSTITUTIONALA RESPINGAND-O.  JUDECATORUL-SINDIC TREBUIE SA APROBE ACHITARE CONFORM LEGII NR.85/2006.  

https://www.youtube.com/watch?v=L-avFshzBOI min.5,53

APARE SI MINCIUNA SPUSA DE PARVU, AUZITA DE TOTI SI TOTI AU TACUT INCLUSIV SLO DICULOIU ( OARE CINE DEZINFORMA IN HALUL ASTA????), CU SALARIILE PLATILOR COMPENSATORII CARE NU SUNT LA MASA CREDALA DIN SIMPLUL MOTIV PENTRU CA DISPONIBILIZARILE S-AU INTAMPLAT LA 5 LUNI DE LA INTRAREA IN INSOLVENTA IANUARIE 2013 (LEGEA SPUNE FOARTE CLAR LA MASA CREDALA INTRA TOT CEEA CE A FOST INAINTE, NU SI DUPA DECLANSAREA INSOLVENTEI ) FIIND SUPUSE LEGII SI CARE SPUNE AGHITA CREANTELE. MASA CREDALA CUPRINZAND NUMAI CEEA CE ERA INAINTE DE INTRAREA IN INSOLVENTA ANUL PANA-N DECEMBRIE 2012 NU DIN IANUARIE  2013 ANUL DISPONIBILIZARILOR SI DECLANSARII INSOLVENTEI. ASTA DOVEDESTE MULTA DEZINFORMARE SI ILEGALITATE IN CEEA CE AU COMIS TOTI PRIN NEPLATA DREPTURILOR SALARIALE NICI PANA AZI 19.08.2014. LEGEA 85/2006 SPUNE ACHITA...!!!!!!!!!

 https://www.facebook.com/gheorghe.piperea/

Gheorghe Piperea
October 30, 2013 · Bucharest ·

Codul insolventei (OUG nr.91/2013) a fost declarat in intregime neconstitutional. Cel putin asa rezulta din comunicatul oficial al Curtii. Este un pic ciudat si neasteptat, intrucit, din sesizarea Avocatului Poporului, eu am retinut ca sunt atacate doua doar texte din oug (cel cu suspendarea licentelor audivizuale si cel cu retroactivatea). Probabil ca, printr-o interpretare proprie, Curtea a considerat ca poate sa isi extinda analiza si la aspecte care nu au fost seizate de petent. Vom vedea in motivarea deciziei ce s-a intimplat (iar motivare, probabi, va aparea in citeva zile sau saptamini).
Important este, insa, efectul acestei decizii, obligatorie din momentul publicarii sale in Monitorul oficial. Dispozitiile din OUG nr.91/2013, toate, isi inceteaza efectele daca, in termen de 45 zile, parlamentul nu pune de acord prevederile neconstititionale cu Constitutia. Pe durata acestui termen, dispozitiile declarate neconstitutionale sunt suspendate de drept.
Parlamentul trebuie, de urgenta, sa ia in discutie OUG nr.91/2013. Nu e vorba de a pune de acord unele dispozitii ale acesteia cu Constitutia. E vorba de a pune intreaga reglementare cu Constitutia. Asadar, ordonanta trebuie inlocuita, in totalitate, cu un alt proiect de lege.
Dispozitiile ordonantei, pina la clarificarea problemei de mai sus, sunt suspendate de drept. Doar in caz ca problema de mai sus nu e rezolvata si doar dupa 45 de zile ele devin caduce. Pina atunci, intelegem ca redevine aplicabila abrogata Lege nr.85/2006 a insolventei (precum si celelalte legi abrogate de OUG nr.91/2013). Logic, asa ar trebui sa fie, intrucit altfel am ramine intr-un vid de reglementare.

[Chestiunea nu este insa prea clara. Curtea Constitutionala a pronuntat o decizie in cazul calomniei si insultei, abrogate printr-o oug care, ulterior, a fost declarata neconstitutionala; Curtea Constitutionala considera ca cele doua fapte sunt reincriminate, dar ICCJ, intr-un recurs in interesul legii, a decis in sens contrar, considerind ca, odata abrogata incriminarea, aceste fapte nu pot fi re-incriminate, chiar daca legea de aborgare a fost declarata neconstitionala.]

Efectele deciziei CC se produc numai pentru viitor si numai de la data publicarii in M. Of. Pina atunci, OUG nr.91/2013 va fi avut, macar in parte, consecinte si efecte. Ea a intrat in vigoare in data de 25 oct. Ce se va intimpla cu efectele deja produse? Sunt unele dispozitii complet noi inserate in OUG nr.91/2013, unele dintre ele chiar laudabile. Spre exemplu, extinderea procedurii la regiile autonome, la grupul de societati si la profesionistii care nu si-au respectat obligatia de publicizare a activitatii lor profesionale. Daca in acest rastimp s-au formulat cereri de deschidere a procedurii insolventei fata de una dintre aceste entitati, aceste cereri devin inadmisibile dupa constatarea neconstitutionalitatii intregii oug? Spre exemplu, deschiderea insolventei fata de RAAN (combinatul de apa grea de la Severin), o regie autonoma, devine inadmisibila, cu consecinta inchiderii procedurii?

In fine, cel mai complicat aspect : daca fiscul a inceput o executare silita in afara procedurii, pentru o creanta curenta neachitata in procedura, va fi nevoit sa o intrerupa?

Niste demisii, cumva?


Musafir

#25568 Re: Re: Re: SALARIATI: DATI IN JUDECATA LA JUDECATORUL-SINDIC, PENTRU RECUPERARE CREANTE.

2014-08-27 23:53

#25567: - Re: Re: SALARIATI: DATI IN JUDECATA LA JUDECATORUL-SINDIC, PENTRU RECUPERARE CREANTE. 

  Legea nr. 85/2006 privind procedura insolventei.

http://www.avocatnet.ro/

CREÁNȚĂ ~e f. 1) Drept al creditorului de a cere debitorului executarea unei obligații. 2) Act care certifică acest drept. [G.-D. creanței; Sil. cre-an-] /<fr. créance
Sursa: NODEX (2002) | Adăugată de siveco | Semnalează o greșeală | Permalink

CREÁNȚĂ s.f. Drept pe care îl are creditorul asupra unei sume de bani ce i se datorează; (concr.) titlu, înscris care confirmă acest drept. [Pron. cre-an-. / < fr. créance].
Sursa: DN (1986) | Adăugată de LauraGellner | Semnalează o greșeală | Permalink

CREÁNȚĂ s.f. act prin care se constată dreptul creditorului de a primi o sumă de bani de la debitor. (< fr. créance)
Sursa: MDN (2000) | Adăugată de raduborza | Semnalează o greșeală | Permalink

Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!

SUNT PLATI SALARII COMPENSATORII DIN CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA:

CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA:  Art.36, Art. 37 si Art.42,Art38.

 

Al1.b) incepand cu 01.01.2012 se acorda o compensatie in functie de vechime,astfel:

 

1. pentru vechime intre 0 -5 ani o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii;

 

2. pentru vechime intre 5-15 ani o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii;

 

3. pentru vechime >15 ani o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii.

 

REGULAMENTUL DE SALARIZARE:
Art. 37.
Toate drepturile banesti cuvenite salariatilor se platesc inaintea oricaror obligatii banesti ale societatii.

Art. 38.
Al.1. In caz de faliment sau lichidare judiciara, salariatii au calitatea de creditori privilegiati, drepturile lor banesti urmand sa fie platite integral inainte de a-si revendica cota parte ceilalti creditori.
Al.2. Salariatilor li se va comunica in scris, pe baza de cerere scrisa adresata serviciului Financiar, dovezile eventualelor retineri legale efectuate.

Art. 39

Al.2. Intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului.

Ceea  ce a comunicat si ITM la solicitarea noastra:

NOI AVEM DE PRIMIT SALARII PLATI COMPENSATORII SI NU INDEMNIZATIE DE COMPENSARE CUM S-A RELATAT IN NEMERNICIILE LOR PESTE TOT, ATI MINTIT SI DEZINFORMAT, ATI FURAT SI FRAUDAT, NU VRETI SA ACHITATI SI MERGETI IN CONTINUARE PE NEPLATA LA ZI A TUTUROR CREANTELOR, AVAND O OBLIGATIE FATA DE NOI TOTI.

SALARIILE PLATILOR COMPENSATORII NU SUNT LA MASA CREDALA (PUNCT).  CONFORM CU Decizia din data de 15.05.2013 DECIDE: Art. 6 - Prezenta decizie isi produce efectele de la data comunicarii sale.*SI ART. 41 DIN CCM CARE SPECIFICA ACEEASI DECIZIE.  (BANII TREBUIAU ACHITATI PE LOC 15.05.2013)

Va ofer text la interviu adevarul.ro  spus de Nita:"Nu, nu, ea este in insolventa..."

"Este o procedura pe care o prevede legea, FMI nu are ce sa faca in asemenea situatie."

"SA RESPECTAM CU TOTII LEGEA !!!< =PIPEREA & CO SI RESTUL PARTICIPANTILOR... RESPECTA LEGEA ???

"Comitetul creditorilor este cel care spune ce trebuie sa faca cu aceasta companie"

"PENTRU CA, BANII SUNT AI LOR !!!"

"PAI, ASTA ESTE...!!!"

 [Anul 19. Luni, 12 Mai 2014] "În acest sens, consorţiul de administratori judiciari va convoca Adunarea creditorilor şi va supune aprobării acesteia repetarea procedurii cu un nou termen-limită de depunere a ofertelor angajante", notau atunci administratorii judiciari.
Contactat telefonic, Niculae Bălan, reprezentantul BDO Business Restructuring SPRL, a declarat pentru Curierul Naţional că astăzi va avea loc Adunarea creditorilor. "Luni va avea loc Adunarea Creditorilor. Pentru a putea elabora planul de reorganizare al Oltchim va trebui mai întâi să selectăm investitorul care să cumpere SPV-urile şi Rafinăria. În planul de reorganizare vor fi menţionate sumele care trebuie distribuite creditorilor, inclusiv salariile compensatorii ale salariaţilor disponibilizaţi, salariaţii fiind consideraţi salariaţi privilegiaţi", a declarat administratorul judiciar.  [Anul 19. Luni, 12 Mai 2014 curierulnational.ro

SA INCEAPA PLATILE CATRE CREDITORI, PRIMII SALARIATII (PLATILE COMPENSATORII SI ANGAJATI)

 

DATI BANII TUTUROR SI NU NE MAI VEDETI PE PETITIE SAU PE LA VOI IN AUDIENTE, MITINGURI, SEDINTE,TRIBUNAL...!!!

VA OBLIGA LEGEA SA NE PLATITI SALARIILE TOATE CATRE NOI  LA ZI!!!!

 

SI  EVITATI  FALIMENTUL!!!!!

 

SALARIILE PLATILOR COMPENSATORII SI ANGAJATII.


Musafir

#25569 Re: Re: Re: Nu vin ruşii, nici chinezii!

2014-08-28 07:08

#25550: - Re: Re: Nu vin ruşii, nici chinezii! 

  nu se ajungea aici daca nu trada escrocul de cernev,intelegi DOMNULE?  sa si fi vazut de cele bune lucruri omenesti sau lumesti si nu se ajungea aici......DAR CUM TARA ASTA ARE NUMAI TRADATORI SI HOTI,ASTA E ,NE MERITAM SOARTA ,PT CA AM FOST NAIVI SI CREDULI SI INCA MAI SUNTEM......

 

EU CHIAR NU INTELEG TREABA ASTA

CU CE DREAQ V-A TRADAT? CE ANUME V-A OPRIT PE VOI DIN LUPTA PENTRU DREPTATE?

NU CUMVA CAUTATI VINOVATI SI SCUZE?

NICI MACAR ACUM NU FACETI DECAT SA CLEVETITI SI SA VA INJURATI PE AICI.

V-A MANCAT UNU' BANII 20 DE ANI SI INCA MAI COTIZATI LA EL. OAMENI ORBI CE SUNTETI.

REALITATEA ESTE CA SUNTETI NISTE LASI. V-ATI MANCAT INTRE VOI, V-ATI TRADAT UNII PE ALTII.

V-ATI BUCURAT CAND AU PLECAT COLEGII VOSTRI DE-O VIATA SPERAND CA O SA VA IMBOGATITI VOI RAMANAND IN OLTCHIM.

NU RIDICATI UN DEGET CAND VEDETI NEDREPTATI IN JURUL VOSTRU.

INJURATI, INJURATI SI IAR INJURATI.

ASTA STITI SA FACETI.

PAI, CE MERITATI VOI?

Acest articol a fost șters de către administratorul acestui website (Arata detaliile)

2014-08-28 07:20


Acest articol a fost șters de către administratorul acestui website (Arata detaliile)

2014-08-28 07:22


Acest articol a fost șters de către administratorul acestui website (Arata detaliile)

2014-08-28 07:27


Acest articol a fost șters de către administratorul acestui website (Arata detaliile)

2014-08-28 07:34


Acest articol a fost șters de către administratorul acestui website (Arata detaliile)

2014-08-28 07:45



Musafir

#25575

2014-08-28 07:59

GANDIREA ASTA V-A AJUTAT PE VOI SA REZOLVATI PROBLEMELE

CAUTATI VINA IN MINTEA VOASTRA NU II BAGATI PE ALTII LA INAINTARE

LASITATEA VOASTRA V-A IMPIEDICAT SA IESITI SA VA LUPTATI PENTRU DREPTURILE VOASTRE NU ALTCEVA.

ACUMA, DEPINDE PE CINE VREI TU SA SPELI.

DE AICI LUCRURILE SE VAD ASA CUM TI-AM SPUS

SI ESTE CIUDAT CA SPUI CA SINDICATELE SUNT IN CULPA DAR IN GENERAL FACI REFERIRE STRICT LA UN SINGUR OM.

 

SI INCA CEVA NU MAI FACE REFERIRE LA PROBELE PUBLICATE PE PETITIE PENTRU CA POT FI TRECUTE FOARTE USOR LA CAPITOLUL DENIGRARI SI LUATE IN SERIOS DOAR DE NISTE ...INCRANCENATI MINTAL, CA SA NU ZIC ALTCEVA