Anulare subiect atributiva/predicativa/subiectiva

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Anulare subiect atributiva/predicativa/subiectiva

evaluarenationala

#1

2012-06-28 22:59

anulare subiect evaluare nationala

Musafir

#2 O gluma???

2012-06-29 01:47

Hai ca asta este o gluma! Atributiva???!!! Care sunt profesorii aceia " de renume" care confunda pronumele relativ compus " ceea ce" cu pronume demonstrativ, forma scurta + pronume relativ, ca sa acceptam o atributiva? Sa fim seriosi! S-a acceptat petitia celor peste 30.000 de elevi, deoarece subordonata chiar era predicativa. Au ales aceasta varianta copiii care, in general, gandesc. Nu contest faptul ca multi, probabil, au pus "la nimereala"... Cei care au ales atributiva ori nu au habar de sintaxa frazei, ori au gresit litera. Sunt convinsa ca cei care au ales aceasta varianta nu au o nota mare la aceasta proba, spre deosebire de cei care au ales predicativa; printre acestia multi au 9,40 (minus cele 6 puncte!).

Musafir

#3

2012-06-29 09:11

deoarece o propozitie nu poate fi in acelasi timp si subiectiva si predicativa si atributiva.
R.C.

#4 Re: O gluma???

2012-06-29 09:36

#2: - O gluma???

esti adulta si nu copil, motiv pentru care te voi trata ca pe un adult, adica fara mila.

esti proasta deoarece nu poti intelege contextul:

- subiectul este clar confuz pentru profesori din moment ce sunt argumente pentru oricare din cele trei variante de raspuns, daramite pentru niste copii care au terminat 8 clase; subiectele trebuiau sa fie cu un nivel mediu de dificultate, nu controverse pentru academia romana si filologi; vorbim aici de discriminare;