Aprobarea extinderii traseului 36 al RATP Iasi pana in Breazu


Musafir

#26

2016-07-15 05:50

Pentru ca elevii sa ajunga mai repede la cursuri si in conditii cit mai confortabile.
Ochii din umbra

#27

2016-07-15 07:36

Firma trip si Primarul Haidau,trimite interlopi pt a intimida persoanele care vor sa aduca aceasta schimbare in comuna,cauza sunt foarte multi banii in joc,de ani de zile ne terorizeaza asa ,pina cind va mai merge asa?fiscul nu face nimic, politia nimic, siguranta transpotrului nimic.toate plingerile se opresc undeva si la comanda cueva.


Musafir

#28

2016-07-20 12:17

Este necesar prelungirea traseului pentru cetatenii comunei are utilitate pentru imbunatatirea conditiilor de transport si spargerea monopolului pentru crearea concurentei.

Musafir

#29

2016-07-22 19:47

Toate zonele din orasul Iasi cat si locuitorii lor ar trebui tratati cu acelasi respect. S-a constatat in ultima decada un fenomen al marilor orase. Multe persoane cauta linistea din mediile rurale si parasesc prin urmare orasul. Consider ca un trasport la nivel rezonabil.... nu neaparat performant... ar rezolva si problema izolarii...atragand mai multi locuitori si prin urmare dezvoltand comuna. Cand spun rezonabil am asteptari modeste....discutam despre statii fixe, trasport la ore stabilite si cu frecventa moderata....conditii medii de confort ...lucruri banale dar iata ca fara ele din comentariile citite observ ca pot aparea nenumarate frustrari mai ales pentru acele persoane care au copii care merg la scoala sau pentru cei care nu poseda o masina personala. Incurajez aceasta initiativa si sper ca demersul acesta sa aiba o finalitate fericita de care sa beneficiem cu totii...de ce nu - chiar si factorii de decizie!    Numai bine!


Musafir

#30

2016-08-07 04:57

pentru ca locuiesc in Breazu, iar copilul meu e elev in Iasi la Colegiul National. O masina directa , precum 36, ar scurta mult timpul nostru de transport.

Musafir

#31

2016-10-14 17:51

Pentru un transport public metropolitan modern,în siguranţă,igienă,respect pentru călători,program 05.00-22.40,reduceri pentru elevi,studenţi,pensionari.

Musafir

#32

2016-11-02 04:56

ESTE FOARTE NECESAR, COMUNA S-A EXTINS FOARTE MULT, FIIND UN ADEVARAT MIC ORASEL, CASE F FRUMOASE SI OAMENI GOSPODARI!!!MERITAM UN TRANSPORT CIVILIZAT SI ECONOMIC, ASTFEL NU VOR MAI FII ATATEA AUTOTURISME PERSONALE, PRIN URMARE POLUARE SI AGLOMERATIE MAI PUTIN!!!!VA MULTUMIM PENTRU INTELEGERE!!!!!

Musafir

#33

2016-11-03 10:19

PENTRU CATIVA KM BANI LA GREU!!!!

Musafir

#34 Iasi-Breazu: impreuna, (cu totii) mai puternici.

2018-01-24 20:13

Solutia aceasta este una cat se poate de buna - utilitatea ei este una foarte mare.

Avem nevoie de acest autobuz. Sau de un altul - se poate inaugura o linie noua/un numar nou. Numarul nu conteaza - ce e important este sa ajungem de acasa la serviciu si de la serviciu la casa noastra; sau de la scoala, acasa, si, de acasa, la scoala.

Daca mergem in Breazu, pana sus, pe platforma, la padure, vom vedea cartiere intregi de case noi, proiecte imobiliare aflate intr-o continua expansiune - case pentru familii, care chiar sunt locuite de familii. Nu toate familiile au permis si masina proprie; si, probabil, daca ar avea si le-ar utiliza toate o data, ar fi sufocant pentru strada ce traverseaza satul Breazu. Prin urmare, este nevoie de un autobuz care sa circule din sfert in sfert de ora, macar, si care sa preia oamenii care merg la serviciu (ingineri, medici, programatori, profesori, anteprenori si lista poate, cu siguranta, continua) dimineata (incepand cu ora 5.30 - 6.00) si scolarii/studentii, tot dimineata si/sau in alte momente din zi si sa le permita sa ajunga acasa la finalul zilei (pana la 22.30-23.00).

Este necesar.

Prea mult? Prea iesit din comun? Sa luam exemplul traseului autobuzului 41 (Independentei - blocuri Ciurea) - acesta acopera 21 de kilometri (informatie luata de pe sctpiasi.ro). Traseul autobuzului 36 (Dacia - La Castel) acopera  22 de kilometri. Ar mai fi nevoie de doar 6 kilometri, ca sa ajunga si pe platou Breazu sus. Din punctul meu de vedere, si cred ca nu este doar al meu, 6 kilometri sunt usor de gestionat de catre cei doi domni primar, foarte eficienti, de altfel, in cea mai mare parte a activitatilor intreprinse de catre domniile lor (este evident faptul ca atat Iasul, cat si Breazul/Rediul s-au dezvoltat foarte mult, lucru care, poate, nu a fost simplu); domnii primar, spuneam, ar putea lega un parteneriat mai trainic si pe ... artera (Dacia) centru Iasi - platou (centrul nou din) Breazu.

Un moft?  Nu. O necesitate? Sigur ca da!

O solutie? Exista si se poate pune in aplicare.