Examen național matematica 2016 exercițiul 6

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Examen național matematica 2016 exercițiul 6


Musafir

#26

2016-06-29 18:29

Pt. ca textul nu a fost redactat complet.

Musafir

#27 Re: Re:

2016-06-29 19:40

#10: - Re:  

 Imi pare rau ca exista asemenea dileme. Avand in vedere ca cei mici pot vedea ca spionul din jocul x se ascunde pe o insula din mijlocul unui ocean, presupun ca ar putea sa vada si ca notele pe care s-au chinuit sa le ia pana la acest examen si care se vor mai chinui sa le ia si dupa sunt pana la 10, nu pana la 8 asa cum eroat crede lumea. Nu vad problema. Este chiar o idiotenie sa crezi ca e invers. Imi pare rau ca am schimbat modul de a vorbi intre partile mesajului, dar trebuie sa fii chiar dus cu capul sa nu iti dai seama.

 

In al doilea rand, daca ar fi numarat cati elevi ar fi in clasa ar iesi cam 50 dupa metoda voastra INCORECTA de calcul ( numar peste media admisa intr-o clasa). Daca ar fi sa numaram cum e corect, ar iesi exact 30 ( =cu media propusa de lege)


Musafir

#28 Re:

2016-06-29 21:05

#11: -  

 Daca era de 9 - 9,50 putea sa rezolve exercitiul asta fara probleme. Nu voiai sa il primeasca direct rezolvat ? Tine putin de atentie si de logica, ceea ce copilul tau duce lipsa. 

Elev de a 12a

#29 O intrebare

2016-06-29 22:04

As dori sa stiu, dupa aceasta logica, cati elevi au luat nota 3.

Mersi anticipat (nu sunt asa perspicace la matematica cum esti tu)!


Musafir

#30

2016-06-30 06:35

Deoarece nu mi se pare corect să suferim noi din cauza celor care nu știu să scrie un enunț corect.

Musafir

#31

2016-06-30 07:03

Pentru ca nu mi se pare corect sa pierdem 0.5puncte pentru greșeală celor care au făcut subiectele
George

#32 Re: Re: 3 Corect

2016-06-30 07:32

#20: - Re: 3 Corect Și ce dacă ești tu de 6 și ai pus 3?Tu nu veni ma copile ca și cei de nota 10 au pus 8, problema a fost formulata greșit,iar din cauza stresului pe care elevii l-au avut nu și-au dat seama ca problema e greșita!Dar tu cu media 6 ma îndoiesc ca ai fi pus răspunsul corect din gandire,poate l-ai nimerit.In orice caz ambele variante sunt corecte și 3 și 8!

Rezultatul 3

#33 Suntem tampiti cu diploma

2016-06-30 08:23

Cum bai oameni buni? Va este atat de greu sa acceptati greselile voastre sau ale copiilor? Cum sa faci petitie online pentru ca nu iti dai seama ca nimeni nu da note de la 0 la 8. Matematica este logica. Este normal sa ofere si elemente care, daca nu se dovedeste a exista gramul de atentie, induc in eroare. Totusi e gresit spud a induce in eroare... e vorba de atentie si logica. Stati linistiti ca nu vor fi acceptate ambele variante. Iar adultii, in special parintii care au semnat aceasta petitie, sa le fie rusine. Sunteti penibili!!! Nu incurajati neatentia copilului! Sau poate nu ati fost in stare nici voi sa observati ca o nota nu incepe cu zero iar maximul nu e 8. PENIBIL!!! Cine a facut aceasta petitie s-a facut de ras! Prostie sustinuta prin semnaturi.

 

Rezultatul 3

#34 Re: Re: Re: 3 Corect

2016-06-30 08:26

#32: George - Re: Re: 3 Corect 

 Problema a fost formulata gresit?:)))) au avut 2 randuri de citit la acea problema si un grafic amarat pe care il faci din clasa a 7a. Arata.mi si mie unde a fost formulata gresti? Sau intervine si partea de limba romana acum, pe langa faptul ca nici logica nu prea aveti...

io

#35

2016-06-30 08:41

 Daca in diagrama respectiva da la 1 la 10 sunt reprezentati copii(nu notele-cum este corect) observ ca copii care au luat nota 3 sunt foarte speciali si sunt reprezentati in 3 locuri (5,9 si 10) deci 24. Are logica......pt "bostani"


Musafir

#36

2016-06-30 10:29

Exact, matematica este o știința exactă. Ei bine, acel exercitiu tine de logica. Iar copii noștrii nu au fost instruiți pana in clasa a 8.a cu exerciții de logica. Acea legenda după care ei s au bazat, mai mult i au încurcat. Având in vedere ca nu a fost clar formulat exercițiul respectiv, propun sa fie punctate ambele răspunsuri.

Musafir

#37

2016-06-30 10:40

Am semnat aceasta petiție pentru ca si eu am dat examen anul trecut, si stiu cat de mult contează 0,5 sutimi pentru elevi
Musafit

#38 Re: Suntem tampiti cu diploma

2016-06-30 11:07


Musafir

#39 Sugeti pula.

2016-06-30 11:22

Futu-va morții in cur de nulitati incompetente vreti in pula punctaj cand nu sunteti in stare să cititi un grafic. Nu in mortii vostrii, graficu era corect nu interpretabil, Dobitoacelor.


Musafir

#40

2016-06-30 11:23

 Sincer nu este chestie de redactare ci de atenție. In diagrama se specifică clar care este nr de elevi prin urmare este clar ca nr de elevi va fi cel de pe  dreapta OY(pt ca linia ingrosata este paralela cu dreaptă OY deci o sa ia valorile de pe ordonata), iar notele sunt valorile de pe OX(se si putea deduce pt ca era de la 0 la 10). 

Florentina

#41 Re:

2016-06-30 11:53

#8: Profesor universitario -  

 În barem arata ca răspunsul era 3 !!!!!!!!!!!!!!!!!


Musafir

#42

2016-06-30 11:54

Oruce grafic are definite axele. Nu e normal sa numesti ceva gresit doar pentru ca nu e asa cum il vezi tu. Atata timp cat axele nu sunt definite atunci notele pot fi atat pe ox cat si pe oy. Diferenta este in semnificatia graficului, ceea ce s-a vazut si in raspunsuri. In concluzie, acest exercitiu avea doua solutii valide.

Musafir

#43 Re: Re: Re:

2016-06-30 11:57

#27: - Re: Re:  sa inteleg ca exercitiul asta nu testeaza matematica ci testeaza daca elevii stiu cati elevi sunt intr-o clasa si sa presupuna ca au fost note 10. In matematica informatiile astea trebuie date. Din motivul asta la o functie se defineste intotdeauna domeniul de valori. Ca sa nu fie ghicit de cine rezolva exercitiul. 

 


Musafir

#44 Re: Re:

2016-06-30 12:02

#12: - Re:  Nota o chiar exista. Punctul din oficiu il dau majoritatea profesorilor pentru a ajuta elevii, nu pentru ca sunt obligati sa il dea. Atunci cand profesorul nu da punct din oficiu, iar elevul nu scrie nimic atunci nota este 0. :)

 


Musafir

#45 Re: Re:

2016-06-30 12:03

#41: Florentina - Re:  Inca o problema ar fi faptul ca elevii care au sustinut examenul nu au 27 de ani..

 


Musafir

#46 Re: De ce?

2016-06-30 12:04

#19: Noname - De ce? Daca eu iti spun tie ca frunzele sunt verzi si tu imi spui ca sunt galbene inseamna ca tu ai gresit? Nu. Tu nu ai gresit. Eu nu ti am spus tie daca e primavara sau toamna. 

 


Musafir

#47 Re: Re: Suntem tampiti cu diploma

2016-06-30 12:07

#38: Musafit - Re: Suntem tampiti cu diploma Notele incep de la 0 atunci cand nu se da punctul din oficiu. Si nota maxima intr-o clasa poate fi 8 in situatia in care nimeni nu ia 9 si 10. Problema e incompleta. Si sunt doua variante posibile. 

 

Misu

#48 Re: Re: Re: Re:

2016-06-30 13:57

#17: - Re: Re: Re:  

 Anonimusule,am rezolvat subiectul in 30 de secunde!!Si am terminat liceul si contactul cu matematica acum 25 de ani. Nu mai bine n-ati mai încuraja voi tocilarii cu Petiția voastră si ati recunoaște ca un elev de top trebuie sa fie perspicace,atent,reactiv si mai ales antrenat!!!!!! Problema asta s-a dat si anul trecut!!!!!!Unde va este antrenamentul fratilor?Ca un tocilar care se respecta lucrează toate subiectele anilor trecuți.Iar cei care nu sunt tocilari sigur n- au greșit la diagrama.Ca ei judeca cand citesc. Da deh...suntem romani,adică obisnuiti cu mica ciupeala, cu pleașcă nemuncita.De ce sa nu luam toți un 0,5 daca se poate.Da-i dracu pe elevii care n-au greșit si merita sa fie in fata.Al meu sa fie primul,cu orice pret!

Opriți această prostie

#49

2016-06-30 14:19

Nu ar fi corect să se aprobe această imbecilitate deoarece asta ar însemna că de acum la fiecare examen s-ar găsi câțiva care să conteste un astfel de exercițiu care de altfel e de atenție iar asta nu se cuvine fata de cei care au dat acest examen înainte de asta


Musafir

#50 Re: Re:

2016-06-30 14:22

#10: - Re:  

Un elev bun ar trebui sa isi dea seama de axe fara sa scrie nimica pe ele. O nota poate fi luata doar de un numar de elevi... daca ar fi sa citim invers graficul nota 3 a fost obtinuta de 5, 9 si 10 elevi, ceea ce e imposibil. O functie f(x) poate avea doar o valoare, sa zicem 'z', dar se poate ca f(x)=f(y)=z.