Examen National

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Examen National

vdoryy

#1351

2016-06-29 14:21

Daca se dorea sa se faca o adevarata departajare a elevilor eu cred ca ar fi fost bine ca cei ce au redactat  acest subiect derutant, sa se fi gandit la un subiect serios de matematica adevarata de nivel ridicat , ceva in genul subiectelor  de la olimpiada si era mult mai corect.  Asa s-a mers la derutarea copiilor dar  nimic nu ma mai mira...nu vedeti ca in tara asta se promoveaza nonvalorile, smecheria si hotiile pe la televizor!?


Musafir

#1352

2016-06-29 14:21

Sper sa se ia masuri inainte de corectare si sa nu ajungem la contestatii!!!!! Nu cred ca merita copiii sa stea in tensiune pana pe 5iulie si sa piarda 0,5 puncte dintr-o eroare! 

ROXANA MALAESCU- BUCURESTI


Musafir

#1353

2016-06-29 14:21

Examenele trebuie sa fie corecte și să nu fie nici o interpretare subiectivă
Alex

#1354 Re:

2016-06-29 14:21

#1: -  

 Este inadmisibil sa-mi bag pula-n ma-ta


Musafir

#1355 Re:

2016-06-29 14:21

#11: Musafir -  

 

Adica sa fie nevoie sa deduci si semnificatia axelor, inseamna pentru tine diagrama clara ???

Care sunt dupa tine elementele suficiente sa deduci corect semnificatia axelor ???

Faptul ca pe una sunt 10 puncte ? Daca n-ar fi fost note de 9 si 10 ar fi acelasi lucru ?

In mod clar, este un caz particular fara sa aiba rol de problema generalizabila,

cu privire la interpretarea unui grafic.

Ce s-a verificat de fapt ?

Capacitatea elevilor de a intui semnificatia axelor ?

Asa cum este ea, diagrama poate fi interpretata intr-unf el sau complet invers.

Am trimis diagrama la profesori din Franta unde notele sunt pana la 20.

Au spus ca este o problema " stupide", probabil, cu pretentia a fi valabila numai

in tari in care notele sunt pana la 10.

Deci, la noi se face o matematica adaptata numai pt Romania !!!


Musafir

#1356

2016-06-29 14:21

Pt ca acest subiect nu a fost clar formulat deci invalid!

Musafir

#1357

2016-06-29 14:21

Deoarece mi se pare nedrept sa fie depunctați elevi , odată ce abrogat greseala
Gabriela Dima

#1358 Re: Re: Semnati petitia adevarului !

2016-06-29 14:21

#1333: Ica - Re: Semnati petitia adevarului !  

 Lucrurile facute aiurea, despre care vorbiti se materializeaza prin acceptarea ambelor variante. Legenda era foarte clara in acest caz. Elevii nu stiu sa analizeze o legenda. Este extrem de grav. Ar trebui sa isi dea seama de aceasta greseala in loc sa se planga de corectare. 


Musafir

#1359

2016-06-29 14:21

Consider ca diagrama prezentata la proba da mate la ptc. 6 a fost gresita sau cel putin gresit interpretata de cei care au compus-o.

Musafir

#1360 Re:

2016-06-29 14:21

#1: -  

 Persoanele din comisia de evaluare nationala nu au nici o legatura cu reprezentarea grafica  a unui numar.
Nu este posibil sa sustii ca cifrele de pe axa verticala indica numarul de elevi iar apoi sa reprezinti graphic nr de elevi pe axa orizontala. Este impotriva celei mai elementare reguli de reprezentare grafica.
 Este o bataie de joc la adresa invatamantului romanesc si a milioanelor de parinti care platesc taxe si impozite sa sustina incompetenta din sistemul de invatamant, demonstrata si cu acest prilej. 

Anonim.

#1361

2016-06-29 14:21

Si eu sunt in lasa a 8a si exercitiul a fost formulat foarte bine.. De ce unii au stiut si altii nu? Uitati.va in dreapta graficului ca va da mura.n gura care e numarul de elevi. Nu.i corect sa ii puncteze la fel si pe cei neatenti. 


Musafir

#1362

2016-06-29 14:22

Un scop nobil
Eu

#1363 Re:

2016-06-29 14:22

#44: -  

 Exact asa am facut si eu 

Iasmina

#1364 Re: Re:

2016-06-29 14:22

#51: paula - Re:  

 Este foarte clar că rezultatul este 3. Mi se pare incorect pentru  cei care s-au descurcat şi au răspuns corect să se ia în seamă ambele variante. Diagrama a fost foarte clară . 

Anonim

#1365

2016-06-29 14:22

Va e greu sa acceptati note mai mici de 10? Nota 10 ati tot  luat-o 4 ani carand sacose si bani la profesorii de la clsa care v-au favorizat


Musafir

#1366

2016-06-29 14:22

Am semnat aceasta petitie deoarece copilul meu se afla in aceasta situatie si nu mi se pare corect ca un copil de nota 10 care a muncit 8 ani sa-si piarda un loc binemeritat datorita incompetentei unor profesori dezinteresati.
Alex

#1367 Re:

2016-06-29 14:23

#11: Musafir -  

 BRAVO MA FRATE ASA E

Gabriela Dima

#1368 Semnati petitia adevarului !

2016-06-29 14:23

www.petitieonline.com/petitie_pentru_pastrare_a_rezultatului_3_la_en_matematica

Va rog sa semnati aceasta petitie pentru a sustine adevarul si valoarea, nu nonvaloarea. Neatentia se penalizeaza. Daca ar da ministerul toate exercitiile grele, atunci nu ati mai lua nici 6. Asa ca nu mai pretindeti ca din cauza unei banalitati, nu intrati la liceu. Ei bine, probabil ca nu era o banalitate ,ci voi ati tratat-o asa.. deci, vina voastra. Cat despre grafic, era clar 3 raspunsul final. Se poate observa in argumentele petitiei mele ! !!! Va invit sa semnati petitia si m-ati putea ajuta enorm cu un SHARE. Dupa, cand cei cu 8 vor avea note mai mari decat voi, tot voi veti fi cei care vor regreta pentru ca prostia primeaza si nu eticul. 

Gigi

#1369 Re: Re: Re:

2016-06-29 14:23

#1249: dianafrincu - Re: Re:  

 Pentru ca traim intr-o tara cu oameni de cacat care nu stiu sa recunoasca atunci cand gresesc!


Musafir

#1370

2016-06-29 14:23

Pentru copilul meu.

Musafir

#1371

2016-06-29 14:23

Pentru ca mai trebuie verificate

Musafir

#1372 Re:

2016-06-29 14:23

#4: Anon -  

 Sunteti handicapati, sa-mi bag pula. Sa va dea 1+1 si atunci o sa va vaitati ca a fost prea "ambigua" intrebarea si aia care mai stiu si ei ceva vor face petitie sa se accepte raspunsurile de "face doua" si "face doi", scrise fix asa. Sunteti din ce in ce mai prosti, baga parintii bani in cururile voastre degeaba.

dan

#1373 petitie aprobata în iunie 2012-limba română

2016-06-29 14:23

Avem un precedent: în iunie 2012, la examenul de la limba romana a fost schimbat baremul, conform cerințelor din petitie.


Musafir

#1374

2016-06-29 14:23

PENTRU CA AU GREȘIT! SI SA NU CREDA EI CA NU IAU EU 5 PUNCTE PENTRU CA SUNT EI PROSTI!!
Andreea B.

#1375 Re: Re: Re:

2016-06-29 14:23

#1309: Diana Ewald - Re: Re:  

 

1.  lasa-ma sa iti spun cum sta treaba cu acel 0. daca ai fi invatat graficul ai fi stiut ca este exact un sistem de axe xOy. acel sistem de axe are INTOTDEAUNA centrul in 0. asadar si prin urmare AMBELE AXE INCEP CU 0!!!!! doar pentru ca 0-ul era pozitionat mai spre stanga nu inseamna ca apartinea axei Oy. deci nu inseamna ca notele incepeau de la 0. in plus, diagrama arata ca nimeni nu a luat nota 0 deci nu avea nicio legatura. 

2. acel exercitiu era de la partea 1 ceea ce presupune faptul ca trebuia sa aiba un nivel mediu spre inferior si sa nu creeze confuzii, pentru ca toata lumea sa poata sa rezolve macar atat. adevarata departajare nu este la subiectul 1 ci la subiectul 3, unde este un nivel mai ridicat de dificultate. acum din cauza acelui exercitiu, elevi care sunt foarte buni si au rezolvat partea a3a cu brio si au raspuns gresit la diagrama din cauza emotiilor vor pierde 50 de sutimi din cauza neatentiei celor care au facut subiectele, iar cei care AU NIMERIT raspunsul corect vor castiga 50 de sutimi degeaba. asta nu este corect!

3. pentru ca subiectul sa fi fost corect formulat trebuia sa fie specificat in dreptul fiecarei axe ce exprima: Ox-nota, Oy-nr de elevi.

sper sa intelegeti odata pentru totdeauna ca oricine putea gresi la acel exercitiu pe moment. chiar si cei mai buni. dupa aparitia baremului normal ca toata lumea stie. dar sa vedem cati mai raspundeau bine la o prima vedere a exercitiului.