Spune NU scurtarii vacantei de vara!!!!

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Spune NU scurtarii vacantei de vara!!!!


Musafir

#251

2015-08-26 09:34

Sunt o eleva. Am prieteni, si ma distrez in timpul liber. Nu doresc scurtarea acestuia, pentru ca, pe buna dreptate, vacantele de vara si de iarna sunt in principal cele mai asteptate "evenimente" ale anului scolar. Mai am cel putin sase ani de scoala (excluzand facultatea). Daca in fiecare an ni se iau zece zile din vacanta, per total o sa fim privati de doua luni!! de vacanta. Dvs. v-ati bucurat de acestea. Noua de ce nu ni se da voie? Este un principiu legat de empatie. Deci, va rog, puneti-va in locul nostru, si reganditi aceasta decizie.
Cu multumiri anticipate,
Diana Potra


Musafir

#252

2015-08-31 15:29

Un sistem de invatamant de toata jena....Luati modelul din Occident...Pai aia nu au teme, invata lucruri placute, se pune accent pe creativitate , nu pe competitie...LE-ATI FURAT COPILARIA!!!! SA VA FIE RUSINE!!!!ATATEA TEME SI PROGRAME INCARCATE...D'AIA A AJUNS TZARA ASTA UNDE A AJUNS!!!!


Musafir

#253

2015-09-07 04:43

nu sunt de acord cu scurtarea vacantei de vara

Musafir

#254

2015-09-07 16:45

Conteaza calitatea, nu cantitatea!

Musafir

#255

2015-09-09 13:06

O porcarie sa prelungiti scoala. Luati exemplul tarilor civilizate in care intr-adevar incepe scoala la 1 septembrie, dar vacantele elevilor sunt mai bine impartite pe parcursul anului scolar. Numai la noi sistemul de invatamant a ramas ca pe vremea dinozaurilor si nu este deloc eficient. Un lucru nu inteleg de ce nu preluam modele care functioneaza bine si ne tot straduim sa reinventam lucruri... Numai asa va puteti justifica in constiinta dvs existenta? E clar ca nu aveti de a face  cu realitatea...

 

La scoala cu copii agramati si raspundere penala pentru parintii care cer modificari de legi

#256

2015-09-09 20:45