Reintroducere Universal si Tlc in grila de programe RCS-RDS

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Reintroducere Universal si Tlc in grila de programe RCS-RDS

Deea

#26 Re: Re: Re:

2015-01-11 09:31

#25: - Re: Re:  

 Preferabil ar fi, sa bage acele programe inapoi in grila. Daca nu se poate, in ultima instanta, sa scada taxa pe abonament.


Musafir

#27 Re: Re: Re: Re:

2015-01-11 09:38

#26: Deea - Re: Re: Re:  

 Pe langa canalele Discovery au scos si AXN-urile, TLC, Diva, Universal Channel, cam multe. Bine ca avem Speranta, Alfa&Omega, Trinitas - daca vrem religie, mergem la biserica; Taraf, Etno, Hora "foarte educative"


Musafir

#28 Andreea Nicolae

2015-01-11 12:46

Așa ați făcut și cu Antena 1,scoateți exact programele care sunt mai interesante!Noi de ce dracu mai plătim factura?Doar pentru Pro TV,Acasă și Kanal D?Ați băgat atâtea canale de Animal Planet și ați scos ce ne interesează pe noi!


Musafir

#29

2015-01-11 16:25

vrem diva si universal in grila rds-rcs

Musafir

#30

2015-01-11 17:15

DORESC F F FOARTE MULT SA REINTRODUCETI ACESTE PROGRAME .SINGURELE PROG UNDE SUNT FILME SI SERIALE CAPTIVANTE.MULTUMESC

Musafir

#31

2015-01-11 18:35

nu doresc sa platesc

Musafir

#32

2015-01-11 20:33

Vreau Diva inapoi, fara Diva nu are rost sa ma uit la tv... platesc cablul degeaba, doar posturi de rahat.

Musafir

#33

2015-01-11 23:20

Am semnat, dar sunt printre primii care am sunat și am cerut explicații. De asemenea am cerut subtitrare la toate programele. Răspunsul e același, ca se negociază, dar va amintiți ca nici Discovery nu a mai revenit. Nu le pasa de noi, nu vedeți ca nici CNA-ul nu a luat masuri cu toate ca au promis
Deea

#34 Re:

2015-01-12 07:57

#33: -  

 Stiu...si eu am procedat asemeni tie. Am zis sa mai incercam asa. Sa vedem ce iese, daca iese ceva.


Musafir

#35

2015-01-12 08:26

In calitate de platitor abonent la RCS/RDS,sunt de acord cu initiatorii petitiei!
Deea

#36 Re:

2015-01-12 08:36

#35: -  

 Iti multumesc ! Tine-mi pumnii !


Musafir

#37

2015-01-12 09:03

Pe data de 29.12.2014 seara, mi-au trimis un emisar pt a semna un nou contract pe 2 ani cu RCS-RDS si nu au avut bun simt sa ma informeze despre scoaterea din grila a celor doua canale: DIVA si UNIVERSAL. Sunt nemultumita de acest lucru ce dovedeste o totala lipsa de respect fata de clienti!!!
lady

#38

2015-01-12 16:21

lasa ti programele nu mai schimbati cum aveti chef.

 


Musafir

#39

2015-01-12 16:35

As dori a reintroduceti postul TLC in grde programe Rcs Rds.
Va multumesc

Musafir

#40

2015-01-12 17:24

Au scos cele mai bune canale, nu mai am niciun motiv sa deschid televizorul.
Deea

#41 Re:

2015-01-12 17:44

#40: -  

 Asa e...


Musafir

#42

2015-01-13 05:49

Doresc reintroducerea programelor mentionate in petitie

Musafir

#43

2015-01-13 18:18

Solutia urgenta este de a reintroduce cat mai repede aceste programe scoase miseleste din grila de programe . Contractul semnat si cu obligativitatea de a fi respectat de ambele parti este valabil. Nu banii si interesul privat pentru cei ce conduc acest furnizor de cablu trebuie sa primeze in detrimentul nostru al clientilor ( abonatilor) Taxa pe abonament nu a fost schimbata , dar grila de programe pentru care am semnat un contract s-a modificat de acum ceva ani cand a inceput sa scoata canale ( Discovery ) si sa introduca incet incet programe de umplutura - oare imi sunt de folos 8 canale de digi regionale , programe unguresti , turcesti ? Ce pot urmarii pe aceste canale - vulgaritati , incultura , manipulare . Pentru bani si foloase personale pe spatele nostru al abonatilor , interesul sefilor este sa primeze cantitatea nu calitatea .Am un contract valabil in care sunt trecute si aceste canale , trebuie sa beneficiez de vizionarea lor. Atata timp cat eu am platit tot timpul abonamentul deci eu am respectat termenii contractului , RCS&RDS are obligativitatea sa faca acelas lucru . Sfidarea nostra a abonatilor nu trebuie sa mai continue , sa spunem stop acestor abuzuri . Nu vreau nici taxa mai mica pe abonament , nici alte programe introduse , CI VREAU PROGRAMELE PENTRU CARE AM INCHEIAT SI SEMNAT UN CONTRACT.

Deea

#44 Re:

2015-01-13 20:25

#37: -  

 Si eu (ca si multi oameni asemenea noua) -am aceeasi nemultumire. Sper sa putem rezolva ceva.

Deea

#45 Re:

2015-01-13 20:28

#43: -  

 Bravooo ! Trebuie sa facem ceva, clar !

 

johannis

#46 vrem inapoi programele!!!

2015-01-14 10:36

Bine ca avem 20 de programe de unguri sau hbo de multe feluri dar nu avem diva sau universal channel care transmit seriale si filme super! Daca nu reziliati problema majoritatea utilizatorilor va pleca de la Rcs rds! Sunteti de tot rahatul! RUSINE RCS RDS


Musafir

#47

2015-01-14 12:40

reintroducerea programeleor ar arata respesc pentru abonatii vostri....cei care va platesc salariile

Musafir

#48

2015-01-14 12:40

Ne-ati luat mai multe programe de-a lungul timpului...Ne-a parut rau cind am vazut ca a disparut Discovery/Zone reality/etc...acum si Diva si Universal.In cazul asta/trebuie sa va parasim...
Diana

#49 JOS RDS-RCS!!!

2015-01-14 12:43

Am abonament la RDS-RCS de ani de zile, pe numele tatalui meu, insa in momentul in care ma voi muta in alt apartament, cu siguranta voi cauta alternative, pentru ca aceasta companie isi bate joc de oameni.

In primul rand fac tot ce vor cu grila de programe. Au scos canalele Discovery ca sa bage ce? Niste canale de tot rahatul Digi pe care nu gasesti mai nimic interesant, majoritatea cu emisiuni preluate. Peste 90% din canale difuzeaza numai emisiuni de scandal, asa-zise "reality show-uri" care au de fapt in spate niste scenarii extrem de proaste, arantandu-le oamenilor si mai ales copiilor ca "asa e normal". Insa canalele cu filme bune, seriale interesante, documentare etc le scot unul cate unul pentru ca nu au concurenta pe piata.

 

Au niste oferte pe care nu le respecta!!! Si aici ma refer la ofertele care includ modem-uri de internet, tablete si alte dispozitive. Eu nu inteleg de ce faci o oferta care sa includa 10 de lucruri, din care nu poti oferi in realitate decat 2-3... Am asteptat pentru un modem mai bine de un an jumatate, si am primit unul la mana a doua. Am prieteni care au facut cereri de tablete de cand a aparut oferta si inca nu le-au venit... Asta e companie serioasa?

 

Colac peste pupaza, internetul de modem merge extraordinar de prost. Si da, stiu ca exista o limita, care aduce dupa ea scaderea vitezei. Insa ce explicatii aveti pt situatiile in care nu am folosit modem-ul 2-3 luni si deja avea viteza scauzuta intr-un asemenea hal ca nu se incarca niciun browser?

 

Mie una nu imi place sa fiu tratata asa si voi actiona in consecinta!!!


Musafir

#50

2015-01-14 15:44

RCS-RDS se comporta aidoma unor vechili pe tarla...opresc programe, pun altele, fara sa-si consulte abonatii, adica pe cei care ii sustin in activitate prin plata abonamentelor. Cred ca ar fi normal sa schimbam furnizorul de cablu!



Publicitate plătită

Vom expune reclama pentru această petiție în atenția unui număr de 3000 de persoane.

Aflați mai multe informații...