Disciplina de studiu ”Istoria Evreilor. Holocaustul”

Comentarii

#2

Consider că ambele popoare au fost la fel de încercate în istoria lor și merităm respect reciproc pentru a putea clădi un viitor armonios între generațiile viitoare.

Marian Mărchidanu (Ploiești, 2022-01-07)

#3

Nu sunt de acord cu introducerea acestei discipline de studiu .

Darie Stoica (Pucioasa, 2022-01-07)

#4

Vreau ca Romania sa fie suverana, si resping orice ingerinte straine in treburile interne ale Romaniei.

Dragos Balaceanu (Bucuresti, 2022-01-07)

#5

Fiecare țară are istoria ei proprie, cu bune și cu rele. O singură istorie, nu două, nu mai multe, unde faptele poporului nativ și de sine stătător se întretaie câteodată de-a lungul timpului cu cele ale popoarelor migratoare, plecate în căutare de noi ținuturi pe care să le stăpânească. Așa s-a întâmplat și pe teritoriul României. Au venit dar nu ne-au stăpânit niciodată chiar dacă așa au crezut.
Asta nu însemnă că pentru fiecare popor care a călcat țara noastră străveche, trebuie să-i acordăm studiul istoric separat, în timp ce studiu propriei noastre istorii aproape că a dispărut ca materie de studiu din diagramele școlare.
Noi suntem români. Logic, învățăm istoria țării și a poporului nostru.
Cât despre poporul acesta evreu, a sosit timpul să-și vadă de ale sale. Cât va trebui să-i plângem morții???Perpetuându-se spre eternitate, după cum s-ar dori??? A fost oribil ce s-a întâmplat! Da.
Dar morții noștri români, omorâți de elementele bolșevice evreiești care au "descălecat" de pe tancurile rusești în al doilea război mondial ce s-au infiltrat în aparatul comunist de stat și chiar mai înainte în România de ce nu se spune nimic??? Revolta țărănească de la 1907 ce a fost înăbușită prin masacrarea a peste 18 000 de români țărani și meșteșugari, trăgându-se în ei cu tunurile, din vina cui a început??? Nu din vina arendașilor evrei care înșelau pe față românii...? "Experimentul Pitești", unde a fost torturată, maltratată și apoi ucisă majoritatea intelectualității române, tot de către evrei, nu este un genocid etnic și un holocaust ???
Masacrul de la Fântâna Albă, unde au murit mii și mii de români, orchestrat de aparatul bolșevic politic de la Cernăuți, format din 12 elemente, din care 8 erau evrei, toate aceste orori nu sunt sinonime cu holocaustul, holocaust de care nimeni nu își asumă răspunderea? Sau atâtea alte orori, create de popoarele migratoare pe pământul nostru strămoșesc împotriva noastră a românilor...?
Ajunge! Ei spun că noi românii suntem antisemiți! Nu, domnilor, nu suntem! Probabil suntem cel mai tolerant popor de pe Pământ! Ei sunt antiromâni, căci deși locuiesc ca flotanți pe teritoriul României, se cred stăpâni.
Prea mult acești venetici s-au crezut stăpâni în țara moștenită pe drept de la înaintașii noștri.
Iar cui nu-i place ce am scris, să-i fie de bine.

Șandru Aronică (Lisabona, 2022-01-07)

#7

Copii noștri trebuie să învețe mai bine istoria României, nu să fie cumulată într-un singur manual cu geografia și orele reduse la jumătate.

Mariana Roman (București, 2022-01-07)

#14

Pavel Guțu

Pavel Guțu (Chișinău, 2022-01-07)

#17

Asa e corect

Gelu Gelu (Saveni, 2022-01-07)

#18

Sunt de acord cu aceasta petiție, sa nu fie obligatorie studierea materiei noi.

Ioan Marian (Bucuresti, 2022-01-07)

#20

Așa este!

Alexandru Bocsa (Sibiu, 2022-01-07)

#23

Asa e corect...foarte bine si obiectiv comentata interventia neavenita a d.lui ambasador ,care pina acum a fost asa cum trebuie sa arate misiunea sa in Romania .Nu e nimic surprinzator ,ca a "fost furat"de evenimente si desigur influentat negativ de alte interese.,neprietenoase,sa zicem.Comentariu excelent si ca cetateanROMAN...dar care traieste in Israel de peste 30 de ani..o semnez si o apreciez

Butingher Marius (Ashdod, 2022-01-07)

#24

Noi suntem Români, suntem la noi acasă ! Evreii ducă-se la ***** !

FELICIA TIPERCIUC (Arbore, 2022-01-07)

#28

Adevărul istoric nu poate fi denaturat.

Todea Iulian (Deva, 2022-01-07)

#31

Sunt de acord cu cele expuse in scrisoarea deschisa.

Andrei Mircea Mihai (Bucuresti, 2022-01-07)

#33

Sunt romanca. Imi iubesc tara si concetatenii.

Florry Florentina (Liverpool , 2022-01-07)

#34

Sunt DAC!!!

Cipriano G (Romerstein Zainingen, 2022-01-07)

#36

În sfârșit o petiție care merită semnată, distribuită

Octavian Roșu (Cluj Napoca , 2022-01-07)

#38

Apreciez eleganta discursului si argumentatia acestuia, desi suferinta Natiei Romane a durat aproape 2 milenii, incepand cu sec.I si sosirea primelor popoare migratoare pe aceste plaiuri, pana la caderea imperiului tarist, devenit peste noapte imperiu stalinist. Cu stima, Margareta Lascăr

Margareta Lascar (Bucuresti, 2022-01-07)

#42

Nu doresc introducerea spre studiu a Holocaustului

Mihaela Pauliuc (Derby, 2022-01-07)

#44

Sunt deacord .

Constantin vlad Dorin (Iasi , 2022-01-07)

#47

Studiul Holocaustului în România trebuie să fie opțional și în niciun caz obligatoriu!

Alfred Reicher Dr. (Herzelyia , 2022-01-07)

#50

Nu sunt de acord cu materia școlară. Mă simt discriminat.

Paul Iurea (București, 2022-01-07)

#52

Nu mã opun studierii acestei materii si nume istoria Holocaustului dar cu certitudine contest obligativitatea ei / impunerea ei fãrã acordul românilor !
România categoric nu este o țară cu manifestări antisemite și/sau xenofobe de aceea nu se poate impune obligativitatea studiului Holocaustului.

Vã multumesc!

Remus Lungeanu (Brasov, 2022-01-07)

#53

Semnez fiincă sunt româncă adevărată.Istoria acestei țări cu adevărat trebuie stidiată în școli.

Carmen Ungur (Șuncuiuș, 2022-01-07)

#58

Pentru ca statul Israel se amestecă in treburile statului Roman. Nu ne trebuie istoria lor si nici studiile lor. Să-și țină istoria in țara lor.

Romica David (Londra, 2022-01-07)

#68

sant de acord vu punctu de vedere a domnului Valentin Roman

Petru Bulzan (ARAD, 2022-01-08)

#69

Nu vreau sa fie obligatorie aceasta disciplina.
Poate fi opțională,eventual.
Și mai mult,sunt convins ca dacă va fi obligatorie,va avea de fapt un efect invers decât cel dorit.
Eu cel puțin nu-mi coi lasă copiii sa frecventeze aceasta disciplina dacă va devenii obligatorie.

Catalin Vlonga (Radauti , 2022-01-08)

#70

Ma regasesc in comentariul si expunerea de motive .
Apreciez aceasta mica lectie de aducere in prezent a unor realitati pe care multi oameni de stat diplomati la umbra stravezie a unui interes meschin doresc sa modifice adevaruri
Felicitari

Sandu Negulescu (Bucuresti, 2022-01-08)

#74

Ne-Am săturat de impuneri inutile.

Angelica Manta (Braila, 2022-01-08)

#76

Este corect și oportun!

Snaider Paul (Roznov, 2022-01-08)

#77

Acesta este adevărul!

Daniel Iuliu Gavrila (Galati , 2022-01-08)

#82

Nu doresc obligativitatea studierii istoriei unei minorități în timp ce istoria majorității este trunchiata, chiar falsificata .Sintem un popor pașnic, tolerant !

Mariana Mihalache (Mönchengladbach , 2022-01-08)

#84

Sunt total de acord cu argumentația dvs

Lavinia Savin (Bragadiru, 2022-01-08)

#90

Obligația de a studia aceasta materie este o idioțenie pe care numai parlamentul României o poate vota

Neagu Dragoș Mihail (Siliștea, 2022-01-08)

#95

Semnez pentru ADEVĂR TOTAL.

Florica Elisabeta Matiu (Salonta, 2022-01-08)

#96

Semnez pentru că sunt de acord cu cele expuse în scrisoare.

Mircea Badea (Bucuresti, 2022-01-08)

#99

Consider necesara aceasta petiție.Multumesc.

Constantin Lucreția (București , 2022-01-08)

#102

Ce înseamnă asta? Bătaie de joc în ultimul hal? Avem stăpâni? Suntem sclavi pe plantație? E dictatura minorităților? Să n-i se spună să știm cu toții atunci!

Dănuț Nicolau (Galati, 2022-01-08)

#108

Nu sunt de acord sa se studieze istoria holocaustului în timp ce Istoria Romanilor este data la o parte, mai bine spus ascunsă. Sunt de acord sa fie un opțional cu condiția ca Istoria Romanilor sa aibă prioritate și sa i se dea atenția cuvenită!

Maria Morohai (Marginea, 2022-01-08)

#112

Este Adevărat!

Gheorghe Daraban (Newark , 2022-01-08)

#113

Adevărul trebuie știut,dar nu acel "adevàr" confecționat la comandà si dupà bunul plac al celor care nu contenesc in a lovi poporul român.

Stefan Chiriac (Londra, 2022-01-08)

#114

Suntem în România, nu în ISRAEL și românii nu au participat la Holocaust, mai mult, au fost victimele unui holocaust comunist instrumentat de securiști evrei.

Emanuel Badescu (Bucuresti, 2022-01-08)

#116

Pentru că sunt de natură Dacică și iubesc Dacia și Istoria Mea!

Alex Maria (București, 2022-01-08)

#121

Nu vad sensul introducerii "Istoria Evreilor. Holocaustul" ca si disciplina in Romania, indicat ar fi sa o introduca in programa celor responsabili de Holocaust.

Tanase Marian (Bucuresti, 2022-01-08)

#125

Să se studieze adevărată istorie a românilor și toate crimele împotriva românilor, românismului și a limbii române.

Marioara Iorga (Bucuresti, 2022-01-08)

#130

Mi se pare drept așa!
Nu neapărat legat de asta, sau poate că și de asta? Mi se pare că a scăzut în ultima vreme spiritul civic al românilor, în detrimentul acaparării vieții publice decente de servicii comunitare plătite scump și de slabă calitate, conduse de interese obscure ale unor oameni politici efemeri ( curățenie, liniște și ordine publică, educație, protecția persoanelor vulnerabile)...

Liviu Iulian DUMITRU (Bucuresti, 2022-01-08)

#134

Mi-e rusine de rusinea lor.

Eugen Sasu-Ducșoara (Brașov, 2022-01-08)

#136

Nu este corect ca un popor suveran să aibă materie de studiu obligatoriu istoria unei minorități.

Vasile Ungureanu (Dublin , 2022-01-08)

#140

Trebuie să cunoaștem adevărul așa cum este ek!

Iuliana Marin (Galați , 2022-01-08)

#148

Cred ca este destul de explicita și nu trebuie ignorata!

Doru Ciobotaru (Galati, 2022-01-08)

#151

Nu sunt de acord cu predarea unor
capitole ce țin de istoria altor state....Ar trebui să se învețe mult mai bine istoria acestui popor....

Violeta Anda Stan (Călărași, 2022-01-08)

#152

Studiul istoriei evreilor trebuie sa fie optionala. Nu suntem obligati sa acceptam tot ce li se baga pe gat copiilor nostri.

Manuela Alexandrescu (Fundeni, 2022-01-08)

#154

Sunt total de acord cu cele afirmate în aceasta scrisoare deschisa!

Viseroiu Ioan Claudiu (Cernavoda, 2022-01-08)

#157

Sunt de acord cu textul care este scris cu moderatie si demnitate

Ioan Tescas (Florennes , 2022-01-08)

#158

Romania nu e Israel și invers

Damian Iulian (Craiova, 2022-01-08)

#170

Sunt de acord cu cuprinsul acesteia.

Cristian Constantin Teodorescu (Maxut, 2022-01-08)

#171

Nu este drept să impui unui întreg popor sa studiez in profunzime un capitol aparte a istoriei.In plus este imoral și lipsit de bun simț sa te folosești de tragedia și suferința propriului popor pentru a te prezenta drept o victimă.Ma bucur pentru faptul că poporul evreu are o țară a sa pe care trebuie sa o apere cu orice preț și pe care trebuie sa o slujească și să o ajute sa prospere. a poza mereu in victimă și a folosi aceași replică"ești rasist "sau "ești antisemit" doar pentru simplu fapt că nu avem aceași părere este mai mult decât jenant....este grețos.
Respectând același principiu ...Turcia, Rusia și Ungaria ar trebui să impună studiul persecutării poporului român în țara românească,in Basarabia și în Transilvania.

Florin Pletea (Suceava, 2022-01-08)

#178

Nu ma intereseaza istoria evreilor

Annamaria Nagy (Kruuningen, 2022-01-08)

#179

Sunt de acord cu conținutul petiției

Dionisie Ilariu (Reșița, 2022-01-08)

#180

Suciu Lenuța

Suciu Lenuța (Cluj Napoca , 2022-01-08)

#184

nu mai vreau amestecul celor de afara indiferent cine sunt ,nazisti sau evrei si nu mai vreau sa fim condusi de cozi de topor ,tradatori ,fie ei politicieni,magistrati,sau servicii secrete;securisti

ALEXANDRU TUFA (TIMISOARA, 2022-01-08)

#192

Sunt întru totul de acord cu cele argumentate pe tema cu introducerii obligatoriu în scoli a istoriei holocaustului și a evreilor. Sa fie o ți-o al maxim un capitol într un manual de istorie. Nu înțeleg de ce s a votat asa ceva ca lege.

Mindroiu Nicolae (Voinesti, 2022-01-08)

#194

Sunt crestin ortodox si, poate inainte de a studia istoria evreilor, poate ar fi cazul sa studiem istoria crestinismului. Nu cred ca ar fi cazul sa avem atatea complexe fata de poporul evreu, care au trait alaturi de romani atatea veacuri fara a fi deranjati cu nimic. Mai mult, sunt curios, oare copii nemti studiaza Istoria Evreilor si Holocaustul?

Miu Cristian (Slatina, 2022-01-08)

#199

Evaluarea situatie concrete a starii de fapt este in asentimentul meu. Respect toate etniile care locuiesc pe pamant romanesc, atata timp cat respectul este reciproc. O materie separata a holocaustului mi se pare o exagerare. Trebuie sa isi aiba locul sau in cartile de istorie, dar nu materie separata obligatorie. Asa ceva ar fi posibil in Israel, dar nu in Romania sau orice alta tara.

Daniela Matei (Medgidia, 2022-01-08)



Publicitate plătită

Vom expune reclama pentru această petiție în atenția unui număr de 3000 de persoane.

Aflați mai multe informații...