Reducerea taxelor CECCAR

Comentarii

#1605

Taxele care se impun sunt foarte mari ținând cont de situația economică a tarii noastre,firmele se închid pe capete.

ANA ULICI (2025-08-21)

#1621

Pentru toate punctele de mai sus

Boby Costi (2025-08-21)

#1629

Doresc reducerea taxelor. Lucrez exclusiv ca persoană juridică (de asemenea membră CECCAR). Mi se pare incorect să plătesc cotizație atât ca persoană fizică cât și ca persoană juridică, întrucât sunt propria salariată a firmei mele.

(2025-08-21)

#1639

Buna ziua! eu sunt multumit de activitatea filialei la nivel de secretariat, dar mai sus Dumnezeu cu mila. Imi amintesc acum cativa ani au fost alegeri cu un singur candidat, oare se mai practica?

(2025-08-23)

#1641

Susțin acest demers

(2025-08-23)

#1642

Mi se pare un profit mult prea mare pentru un organizatie socio-profesionala al carei scop este educarea si sutinerea membrilor, nu realizarea de profit

(2025-08-23)

#1645

Nu sunt de acord cu modul de acces în corp și cu taxele exagerate

(2025-08-23)

#1647

Modul de predare nu sprijină dobândirea de cunoștințe noi.
Cursurile înregistrate și materialele de studiu nu sunt puse la dispoziție, deși sunt plătite suplimentar și relevante pentru curs.
Subiectele la examene sunt adesea formulate incorect sau incomplete.
Examinatorii se comportă neadecvat și jignitor, folosindu-și poziția pentru a intimida stagiarii.
Nu există transparență în corectarea lucrărilor și în contestații, ceea ce face imposibilă verificarea corectitudinii notelor.
Conducerea CECCAR și filialele manifestă lipsă de respect și practici de intimidare, făcând stagiarii să se simtă amenințați că nu vor mai promova examenele sau că vor fi sancționați, impunând respect prin frică.

(2025-08-24)

#1648

6PEX

(2025-08-24)

#1651

Sunt de acord cu aceasta initiativa.

(2025-08-24)

#1654

Solicitam reducerea taxelor si cotizatiiolor care au crescut supradimensional pentru membrii si stagiarii organismului , depasindu-si obiectivele legale pentru care a fost infiintat Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania, asfel incat se impun membrilor si stagiarilor obligatii suplimentare tot mai mari in contextul actual in care tot mai multe categorii socio-profesionale, inclusiv a noastra, au si vor avea dificultati financiare din ce in ce mai mari, in conditiile in care platformele de raportare nu sunt eficiente , formarea profesionala obligatorie si resursele financiare ale Corpului sunt excedentare in anul 2024, conform datelor publice de pe site-ul Ministerului Finantelor Publice .
Solicitam transparentizarea folosirii Resurselor financiare ale Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România!
Solicitam corectitudine, transparenta si demnitate in folosirea resurselor financiare centrale pentru a se putea atinge obiectivele legale , pentru a nu fi impovarata si mai mult aceasta categorie socio-profesionala!

(2025-08-24)

#1657

Taxele acestui organism profesional sunt foarte mari în raport cu contribuția fata de membrii Ceccar.

(2025-08-24)

#1661

Sunt taxe exagerate fata de sprijinul acordat de ceccar, nu exista transparență pentru felul în care sunt cheltuiți banii,birocrație excesiva pentru membrii.

(2025-08-24)

#1666

Sumele platite sunt prea mari,iar impunerea taxei variabile pe venituri este o a treia impunere,dupa cele ale statului

(2025-08-24)

#1671

Reducerea taxelor. Pentru stagiari este bataie de joc volumul de materii si examenele online pe niste proiecte de sute pagini. Nu se face nimic practic. O pierdere de timp pe cativa ani de zile si pe multi bani.

(2025-08-25)

#1686

Mi se pare mare cotizația de plată.

Georgeta Rădulescu (2025-08-25)

#1688

Semnez, pentru că apreciez mult prea mare nivelul cotizațiilor. Cred că se pot reduce la jumătate. Eu plătesc pensia mea pe o lună către CECCAR, pentru societatea comercială si pentru mine ca persoană fizică. Vi se pare normal sa dau o pensie ca să obțin de la CECCAR dreptul de a lucra , cit mai pot (biologic, fizic)

angela citea (2025-08-25)

#1689

Organizare cursuri doar ca sa ia banii, eu ramanand in urma deoarece nu am putut fie nu gaseam liber, fie timpul nu coincidea cu timpul CECCAR. Toate aceste cursuri ar fi trebuit sa le incarce intr-o platform si expertii contabili sa aibe acces la el prin logare username si parola, pentru ca le platesti in cotizatia fixa, nu sa se ceara din nou ca penalizare.

(2025-08-25)

#1692

Bani multi pentru prea putin in schimb. Cursurile sunt de fapt indisponibile, cand se anunta cursurile, daca nu esti pe faza in primele 5 minute de la primirea mailului, nu mai sunt locuri pe platforma zoom...nu exista o evidenta a acestora, trebuie sa tin tot eu evidenta si sa cer adeverinte cu participarea de la filialele care sustin cursurile pentru a le trimite filialei Timis de care apartin. Altfel ma trezesc dupa multi ani ca nu as avea cursuri facute. Efectiv trebuie sa vanezi cursurile, nici nu mai conteaza tema, scopul eu doar sa ai cursurile facute. Cursurile dureaza 4 ore, cand ar fi mai eficient sa fie cursuri mai multe, de maxim 2 ore. Rapoartele care trebuie depuse sunt stufoase, dureaza sa fie aprobate, se blocheaza platforma.

(2025-08-25)

#1694

O entitate depasita moral si profesional, lipsita de notiunea de profesionalism. Pe langa taxele mari si nejustificate, pregatirea profesionala este mai degraba un stereotip teoretic.

(2025-08-25)

#1696

Suntem taxati dublu, si pe persoana fizica si pe societate. De ce ? Eu activez doar pe societate, obtin un singur venit. Platesc taxa fixa pe pf si pe pj plus taxa variabila, care e procent din venit. Cursurile care ar trebui sa ne mentina informati s-au transformat intr-un stres suplimentar, ca nu sunt locuri, ca nu prinzi poll-urile sau mai rau, unele nu au nici o valoare utila.

(2025-08-25)

#1701

Desi de ani de zile se solicita schimbarea regulamentului in sensul ca membrii care au fost sanctionati cu avertisment sau cu mustrare sa beneficieze de o perioada de prescriptie a acestor sanctiuni, totusi acest lucru nu s-a realizat. Sunt membrii CECCAR care au fost sanctionati acum 20 ani, acum 15 ani, acum 10 ani si ei inca sunt lipsiti de orice drepturi (dreptul de vot in adunarea generala, dreptul de a candida la o functie oarecare in cadrul filialei, fiind doar doua exemple) dar au obligatia de a plati cotizatiile!!! Trebuie subliniat ca si in dreptul penal TOATE faptele au un termen de prescriptie, numai la CECCAR acest drept este eliminat pentru ca prin sanctionarea conform bunului plac (in majoritatea cazurilor) a unor membrii de catre comisiile de disciplina sunt eliminati membrii incomozi, care discuta cu voce tare problemele din organizatie si care trebuiesc redusi la tacere.

(2025-08-25)

#1706

In CECCAR este dictatura, ca pe vremea lui Ceausescu. Eu am avut cu ei o disputa si m-au chemat la Comisia de disciplina pentru a fi intimidat, pe un motiv pueril pentru care aveau toata documentatia depusa de mult. Au vrut doar sa ma intimideze, sa ma reduca la tacere. Dar nu le-a iesit, pentru ca am avut argumente. Am si discutia din Comisie inregistrata, ca sa am probe, am depus memoriu sa primesc dosarul din comisie, pe care nu l-am primit nici acum, dupa 5 ani, sau cati au trecut de cand m-au chemat la "judecata". Nimic nu este transparent, nu se mai aude nimic despre vila din Herculane, luata pe banii nostri si cine si in ce fel beneficiaza de aceasta. Elena Boban este inca activa in CECCAR, Sova iarasi a luat mandat, desi a candidat singur si alegerile nu au fost transparente, nu a stiut nimeni ca se organizau alegeri. La fel si la alegerile presedintilor filialelor, un candidat, fix ca Ceausescu. Cotizatia variabila este o rusine, ne cer cota parte din veniturile noastre, la care ei nu au niciun aport. Si nu este un procent mic. Inclusiv cand au mutat contul CECCAR la BT, au vrut sa suportam noi, membrii, comisionul lor de incasare, desi comisionul nostru il avem in contul nostru bancar. Pentru 5 lei de incasare, si pe ala au vrut sa il suportam tot noi. Cursurile sunt jenante, aceiasi lectori comunisti, cu poll-uri si teste la final, mai rau ca in anii '90, iar daca esti la toaleta atunci si ai ratat momentul, considera ca nu ai participat la curs. Si sunt ajutati de senatorul psd Mihu si de alti habarnisti de prin Parlament, pentru tot ce vor sa intreprinda, in acelasi spirit, comunist si dictatorial, pe care ii omenesc la evenimente organizate din banii nostri si unde, mie cel putin, mi-au spus ca "nu mai sunt locuri", conform deciziei comisiei respective, iar o persoana din comisia aceea mi-a spus ca nu s-a organizat nimic in aprobarea/respingerea participarii membrilor la evenimente. Pentru noi nu se zbate nimeni, suntem doar vaca de muls bani si cam atat! Ma gandesc sa ma retrag si sa raman activ doar la CCF, unde transparenta primeaza, unde cursurile sunt calitative intr-adevar, unde cotizatiile sunt reduse, unde vedem cu totii ce se intampla cu banii nostri, unde avem un presedinte care se zbate pentru profesie! Aleg sa raman anonim, contabilii stiu de ce!

(2025-08-25)

#1709

Un organism profesional care nu face nimic pentru apararea membrilor sai , care se comporta doar ca un alt zbir, care dubleaza taxele pe care le platim catre stat cu un impozit pe afaceri , ne impovareaza cu niste cursuri care de cele mai multe ori nu au legatura cu practica, iar cele care au " se vand ca painea calda" , nu merita nivelul de cotizatii pe care il percepe.

(2025-08-25)

#1716

Sunt de acord cu cele spuse de colegii mei.

(2025-08-25)

#1720

Taxele sunt mari si nu ne ajuta cu nimic CECCAR-ul. Suntem impozitati din toate directiile.Pentru ce sa le dau si lor cotizatia variabila, din munca mea?Referitor la notificarile acelea primite de la Anaf, pt contribuabilii mijlocii, am sunat la CECCAR sa le cer un punct de vedere , daca au luat ei atitudine in favoarea noastra si mi s-a raspuns ca ei nu au nici o treaba cu notificarile.Pai si atunci ?Pt ce le mai dam bani?

(2025-08-25)

#1722

Achit taxe din anul 2018 si nu am profesat nici macar 1 luna. In perioada de CCI nu am primit nici un fel de reducere!
Semnez pt ca e jenanta toata aceasta situatie!

(2025-08-25)

#1729

-pentru o colaborare deschisă intre membrii cotizanti si institutia CECCAR; colaborare care acum nu exista;
-CECCAR trebuie sa puna la dispozitia membrilor un serviciu de suport, pentru a le oferi informatii cu privire la depunerea rapoartelor sau cu privire la gestionarea cursurilor; acum nu raspunde nimeni la nicio solicitare;
-pentru un acces facil la cursuri dupa modelul folosit de CCFR; fara teste de perspicacitate la final;
- pentru un acces facil la informatii cu privire la modificarile legislative in momentul implementarii lor; nu dupa ce au trecut termenele de raportare;
- schimbati modul de predare pentru ca nu sprijină dobândirea de cunoștințe noi.

(2025-08-25)

#1731

Ceccar tb sa își asigure doar chelt de funcționare, nu sa facă profit.

(2025-08-25)

#1735

nu sunt de acord cu taxele foarte mari, lipsa unor tarife reglementate, cursuri de o calitate din ce in ce mai slaba

(2025-08-25)

#1741

consimt intru totul

Petre Babiciu (2025-08-25)

#1749

Sincer. M-a socat sa vad ca CECCAR-ul are randamentul unei corporatii superprofitabile. Culmea, nu dintr-un patent sau resursa rara si foarte cautata, ci din cotizatiile membrilor.
Ce ma deranjeaza la acest CECCAR?
Comunicarea aproape imposibila, Lipsa de transparenta, Alegeri facute parca pe sub masa, m-am trezit cu cate un mail ca "azi si maine e zi de vot la sediu" fara sa gasesc undeva ce se voteaza, cine sunt candidatii, ce CV-uri au, ce ii recomanda, sa vedem ce declaratii de avere si interese au, sa putem sa stim si noi cine gestioneaza aceasta "corporatie". BATAIA DE JOC cu inscrirea la cursuri, trebuie sa stai cu mana pe mouse si cu ochii pe ceas pentru ca in 2 minute "pa inscriere". Iar mai nou constatat ca mai implicati in relatia cu membri sunt cei de la CCF. Cursuri mai OK, posibilitate asa le vad in biblioteca virtuala etc.

(2025-08-26)

#1751

Imi pasa

(2025-08-26)

#1752

Nu există transparență în cheltuirea banilor din cotizații.

(2025-08-26)

#1758

Sunt de acord în special cu faptul că scopul unei asociații profesionale nu este obținerea de excedente exagerate an de an. Nevoile membrilor, asigurarea unui cadru propice desfășurării activității inclusiv prin asistenta juridica celor in nevoie, un buget de venituri și cheltuieli echilibrat, respectarea și aplicarea cu strictețe a prevederilor din ordonanța privind alegerea organelor de conducere inclusiv președinții de filiala ( practica un singur candidat un singur ales este evidentă ) samd. Cu respect Marius Florut, Bihor.

Marius Flirut (2025-08-27)

#1759

Este necesara o reforma completa in cadrul CECCAR, obiectivul organizatiei trebuie să fie formarea profesioniștilor contabili și îmbunătățirea normelor contabile din această țară.
Taxele sunt disproportionate raportate la reprezentarea profesiei si scopul CECCAR.
Este necesar demersul întrucât consider abuzive, excesiv de supradimensionate și împovărătoare cotizațiile îndeosebi cele variabile.
Niciun argument nu exista ca acestea sa fie calculate proporțional cu veniturile fiind meritul și efortul exclusiv al expertului nu a Ceccar.
E suficient o cotizație fixa fundamentata.
În comparație cu alte organizații de profil din România, CECCAR percepe cele mai mari taxe, însă beneficiile concrete pentru membri sunt din ce în ce mai reduse.

Cursurile obligatorii sunt, de multe ori, superficiale, repetitive și neactualizate, iar sprijinul real oferit profesioniștilor este aproape inexistent multe fara folos ,mult mai tarziu pentru a mai putea fi aplicat ceva ,noi expertii contabili fiind activi suntem prin natura muncii obligati sa fim informati.Avem colegi membri Ceccar care fac materiale cu privire la activitatea noastra ,inchidere an,modificari legislative,ex.e-factura,SAF-T,Reges,etc exceptionale,folositoare in activitatea noastra cu mult peste cursurile Ceccar, la obiect si aplicabile la zi.

Cred că este momentul pentru o reevaluare serioasă a politicii de taxare și a modului în care aceste fonduri sunt utilizate, astfel încât membrii să simtă că primesc, în mod real, valoare pentru contribuțiile lor.

(2025-08-27)

#1760

De mult timp acest organism se comporta ca un parazit autoritar pe care nu-l intereseaza decat banii nostrii , nu si nevoile noastre .

(2025-08-27)

#1763

Solicitările sunt urgente!

(2025-08-28)

#1768

Este adevărat tot ce conține petiția!

(2025-08-28)

#1771

cotizatia pentru inactivi este foarte mare

(2025-08-28)

#1774

In practica, CECCAR nu ajuta absolut deloc, de aceea un expert contabil este nevoit sa platesca servicii de consultanta pentru a face fata modificarilor fiscale,
in schimb ne impovareaza cu obligatia depunerii raportului anual, la care trebuie sa atasam tot felul de documente, apoi ne obliga sa participam la cursuri, altfel le platim si pe acelea, si nu in ultimul rand , taxele, sub forma unei note de plata pentru un an in care expertul contabil a muncit din greu, pentru a face fata modificarilor fiscale si volumului tot mai mare de lucru.

(2025-08-29)

#1775

Reducerea taxelor si cotizatiilor

NAGY-VITALYOS KINGA (2025-09-01)

#1777

Sunt membru inactiv si in fiecare raportare am scris ca este foarte mare cotizatia in conditiile in care nu realizez nici un venit din activitatea contabila.Va atasez ce am scris in ultima raportare la pct 5.2 ,,Cotizatia pentru membrii inactivi este EXAGERAT de mare. Cum e posibil sa dublati valoarea cotizatiei fata de anul trecut? "

CIVITU IRINA ELENA (2025-09-04)

#1778

Sunt membru inactiv si in fiecare raportare am scris ca este foarte mare cotizatia in conditiile in care nu realizez nici un venit din activitatea contabila.Va atasez ce am scris in ultima raportare la pct 5.2 ,,Cotizatia pentru membrii inactivi este EXAGERAT de mare. Cum e posibil sa dublati valoarea cotizatiei fata de anul trecut? "

Cristian Dan Brehui (2025-09-04)



Publicitate plătită

Vom expune reclama pentru această petiție în atenția unui număr de 3000 de persoane.

Aflați mai multe informații...