Reducerea taxelor CECCAR

Comentarii

#601

Taxele incasate de Ceccar nu reflecta nivelul serviciilor prestate. Daca ai o problema de rezolvat la Bucuresti nu-ti raspunde nimeni nici la telefon si nici pe mail. Nu mi se pare normal sa platesti taxe in situatia in care esti inactiv. Pentru justificarea taxei la inactivi ni se pun la dispozitie niste cursuri, multe de o calitate indoielnica pentru care se mai practica si comportamentul de gradinita cu poll-uri si test la final pentru justificarea prezentei. Teoretic ar trebui sa fie niste cursuri de formare profesionala la care membrii sa participe pentru a afla informatii utile. Cursurile de la CCF mi se par mult mai utile plus ca le pot revedea inregistrate in biblioteca.

(2025-07-28)

#613

SUNT DE ACORD CU REDUCEREA TAXELOR SI COTIZATIILOR CECCAR

IULIA SERES (2025-07-28)

#615

semnez pentru ca sunt 100% deacord , chiar propun:-desfiintarea cotizatiilor variabile,
-adunarile generale sa nu se mai faca online;-cursurile online sunt foarte bune, dar propun la inscriere , sa fie comunicat cat costa;

Florentina Dinu (2025-07-28)

#620

Sumele au crescut de la an la an fără justificare

Mihaela (2025-07-28)

#621

Semnez pentru ca asa este corect, totul sa fie transparent

(2025-07-28)

#630

avand in vedere ca CECCAR nu se implica in sustinerea profesionistilor contabili in raport cu autoritatile nu cred ca taxele platite se justifica

(2025-07-28)

#646

sunt de acord cu petitia

(2025-07-28)

#648

Doresc diminuarea cotizatiilor anuale. Sunt prea mari in raport cu beneficiile oferite .

(2025-07-28)

#652

Consider ca taxa variabila este o taxare dubla, ptr. ca si la ANAF platim odata o taxa pe tot ce facturam. Taxa fixa este in regula, trebuie achitata pentru buna functionare a CECCAR

(2025-07-28)

#655

Pentru ca scopul organismului NU este acela de a lua doar contribuția ci de a asigura formarea profesională protejarea profesiei a se vedea cazurile dintotdeauna când MF hotărăște creșterea taxelor de pe o zi pe alta niciodată CECCAR nu s-a opus. Formarea profesională NU este la standardul la care ar trebui. Se fac cursuri doar ca sa ajungă la numărul de ore - educație financiară de ex făcută contabililor … hilar, superb.

Eugen Mosneag (2025-07-28)

#659

Sunt de acord cu transparenta folosirii resurselor financiare provenite din cotizatiile membrilor.

(2025-07-28)

#664

Nu sunt multumita de activitatea CECCAR.NU STIU PE CE SE CHELTUIESC BANII PLATITI DIN COTIZATII .LA SEDINTE S-A STABILIT CA SA FIE AFISATE CHELTUIELILE, SUNT TOTUSI BANII NOSTRI MUNCITI SI TREBUIE SA EXISTE TRANSPARENTA. TAXELE SUNT MARI SI SE CALCULEAZA LA CIFRA DE AFACERI, NU LA CE S-A INCASAT ,EFECTIV.

LUMINITA CRISTESCU (2025-07-28)

#672

Ceccar nu este firma este un organism care vine in ajutorul contabililor.

(2025-07-28)

#674

CECCAR nu mai este de mult timp un ONG asa cum s-a constituit ci este o firma foarte profitabila dar din care membrii ei nu obtin nici un fel de dividend... Un ONG nu ar trebui sa aiba capitaluri proprii atat de mari, ci doar sa poate sustine cheltuielile pentru activitatea ce o desfasoara.

(2025-07-28)

#675

Nu sunt de acord cu taxele duble. Funcționez ca pers. juridica, dar plătesc taxa si ca persoana fizică. Plătesc cotizație fixa si cotizație variabilă. Stop dublei impuneri!

MIRELA VIERIU (2025-07-28)

#679

Semnez pentru ca am platit si depus raportul si pentru ca am uitat sa atasez declaratia ca nu am cazier mi au respins raportul si mi au cerut cotizatia integrala si nu mi au dat viza pe anul 2024

(2025-07-28)

#681

Situatia economica este foarte precara, multe firme sunt in faliment si se inchid. Veniturile contabililor se diminueaza semnificativ.

(2025-07-28)

#683

ca toate organizatiile profesionale internationale de profil in zona de audit, contabillitate, evaluare si insolventa, si cele din romania (insolventa, anevar, analisti financiari, trezorerieri, etc) cotizatia de membru trebuie sa fie una fixa. este ilegal si imoral sa ceri o taxa pe venitul unui profesionist contabilit pentru ca CECCAR nu este ANAF si nu are nici o contributie la activitatea unei firme

(2025-07-28)

#685

Doresc ca cea mai veche organizatie profesionala sa-si trateze in mod egal torti membri,sa se acorde scutiri membrilor de onoare celor cu un stagiu de 15 ani in CECCAR si o varsta de 65 de ani,sa se acorde filialelor independenta si autonomie financiara,iar acestea sa verse in contul centralei cel mult 25% din veniturile proprii realizate, sa se acorde pensii tuturor celor care au cotizat 20 de ani si ajutoare financiare membrilor si fostilor membri CECCAR aflati in dificultate financiara sau afectati de boli incurabile.Doresc ca alegerile sa se realizeze liber prin participarea membrilor activi in functie de % filialei numeric si valoric la organul central.

VICTORIA RUSE (2025-07-28)

#690

sunt prea mari taxele si cotizatiile in contapartida cu serviciile puse la dispozitia ceccar-ul pentru experti

claudia smilar (2025-07-29)

#693

Semnez ac petitie pt ca sunt de acord, in totalitate, cu aspectele pe care aceasta le cuprinde.

(2025-07-29)

#696

Nu sunt de acord cu retinerea cotizatiei variabile. Noi platim impozit la venitul realizat.

(2025-07-29)

#697

Semnez pentru reducerea taxelor si cotizatiilor deoarece sunt destul de mai mai ales daca nu ai activitate.

MONICA POHRIB (2025-07-29)

#711

Mi se pare corect!!!

Mirela Maria Barbu (2025-07-29)

#713

Semnez pentru reducerea taxelor si cotizațiilor CECCAR

GAVRIL DANILA (2025-07-30)

#715

transparentizare mod de utilizare resurse
organizare cursuri pregatire profesionala de interes pt profesia noastra

(2025-07-30)

#717

Cotizatiile sunt exagerat de mari CECCAR are excedent masiv si provenit din anii precedenți Cheltuielile mai ales cele cu salariile conducerii CECCAR si a angajatilor trebuie sa fie la un nivel decent raportat la salariile si/sau veniturile profesioniștilor contabili din tara asta.

(2025-07-30)

#719

Semnez prezenta petitie, pentru TAXE REZONABILE si UTILIZAREA ACESTORA TRANSPARENT.

(2025-07-30)

#720

sunt de acord cu o revizuire in minus a taxelor si cotizatiilor anuale ca membru CECCAR .

MARIANA MICHIRE (2025-07-30)

#721

consider deosebit de mari taxele impuse de CECCAR. SOLICIT REDUCEREA LOR CU CEL PUTIN 70%.

KONCSAG KAROLY (2025-07-30)

#738

Taxele sunt foarte mari, in conditiile in care nu desfasori activitate, trebuie totusi achitata taxa ca si activ.

(2025-08-01)

#739

Sunt pentru reducerea taxelor si cotizatiilor CECCAR

(2025-08-01)

#740

Taxele sunt prea mari, și nu exista posibilitatea ca angajați ai firmei de expertiza contabila, ce nu sunt membrii CECCAR, sa participe la cursurile organizate pentru perfecționare profesionala.

(2025-08-02)

#741

reducerea taxelor de catre CECCAR

(2025-08-02)

#744

Platim taxe prea mari

(2025-08-02)

#746

Taxele au crescut fara nici o justificare, iar profiturile sunt folosite de catre numai de conducerea cebntrala pentru o casta de lectori .Cotizatiile si taxele trebuie sa fie dimensionate strict la asiguirarea bunei functionari a organizatiei atat la centru cat si in judete. Alegerile judetene sunt manevrate de centru. In urma cu ani in urma am sustinut descentralizarea deciziei catre centrele judetene si reducerea cotizatiilor si ma fost perceput ca persoana contra organizatiei. Multe trebuie sa se reformeze in CECCAR.

(2025-08-02)

#748

Cotizatii si taxe mult prea mari pentru ceeace ofera. Nu este in stare sa impuna tarife minimale pentru serviciile prestate de membri , asa cum fac avocatii, notarii, ANEVAR,CAFR
Nu ofera sprijin legislativ membrilor, nu se implica in politica fiscala a tarii. un regulament depasit si cu multe lacune

(2025-08-02)

#749

Sunt de acord , taxele sunt prea mari nu se justifica .

(2025-08-02)

#750

Consider prea mari si nejustificate taxele CECCAR. CECCAR este o institutie anchilozată, rămasă in urmă din toate punctele de vedere, inclusiv profesional.

(2025-08-02)

#753

Semnez pentru ca nu mi se pare normal sa platim cotizatii asa de mari pentru serviciile care le primim din partea CECCAR(prea puține).
Aceasta in situatia in care firmele de contabilitate nu inregistreaza profituri considerabile.
invitam CECCAR sa initieze o dezbatrere prin care sa solicitam guvernantilor ca firmele de contabilitate, expertiza etc sa fie impozitate cu impozit pe venit NU cu impozit pe profit

(2025-08-02)

#756

Intradevar taxele sunt mari si unele aberante, nu inteleg de ce platesc taxa si pe persoana fizica, in conditiile in care nu am cabinet si factura o emit, normal, pe societatea pe care functionez.

(2025-08-02)

#757

Este unul din motivele pentru care nici macar nu îmi doresc Stampila de expert contabil, taxe mult prea mari pentru ce? pentru nimic.

(2025-08-02)

#758

Pentru un organism profesional, nonprofit, excedentele uriase din incasari de cotizatii nu se justifica si nu vin in sprijinul promovarii profesiei

(2025-08-02)

#759

Sunt de acord cu ce se mentioneaza in petitie!

(2025-08-02)

#761

Reducerea cotizațiilor membrilor Ceccar , transparența și păstrarea misinunii și valorilor Ceccar

(2025-08-02)

#762

hotie la drumul mare, si-au pus salarii cit au vrut, ca la stat.

(2025-08-02)

#771

Sunt expert contabil și fost salariat și susțin afirmațiile din această petiție. As completa cu programul de lucru până la 10 seara, sâmbete și duminici neplătite, atitudinea grosolană a lui Șova și angajaților lui față de restul salariaților.

(2025-08-02)

#772

platesc TAXE ca la stat pentru nimic, pentru o viza fara de care nu pot munci dar nu avem tarife reglementate, cum au notarii de exemplu, comunicarea este foarte greoaie cu institutia, suni si nu raspunde nimeni, suntem incarcati cu declaratii si obligatii noi iar CECCAR nu face nimic sa ne ajute in fata autoritatilor

(2025-08-02)

#773

platim prea mult

(2025-08-02)

#774

Taxa este aberant de mare.
Termenul de plata este foarte rapid. Ar trebui sa poată fi plătită taxa in cel putin 2 transe.

(2025-08-02)

#775

Sunt extrem de mari taxele , si m-am saturat si de pregatirea obligatorie anuala . Mi s-ar parea normal sa participe fiecare la ce curs doreste sau are nevoie , si sa existe toate cursurile inregistrate sa le putem accesa cand vrem .

(2025-08-02)

#776

dau prea multi bani la CECCAR

(2025-08-02)

#777

Doresc reducerea cotizatiilor fixe si variabile catre CECCAR!

(2025-08-02)

#779

Consider ca este corect ce propune petitia dvoastra.

(2025-08-02)

#780

Sunt de acord.

(2025-08-02)

#783

Consider exagerate cotizațiile individuale in condițiile în care acest organism nu se preocupă pentru sprijinirea individuală a membrilor și nu îi susțin în acordarea serviciilor care să le permită suportarea acestor poveri. Practic obligații de plată, efectuare cursuri și raportări sunt permanente și imperative iar recomandări și alocări de servicii profès sunt nule.

(2025-08-02)

#784

Doresc un alt fel de CECCAR in care nu va trebui sa platesc o cotizatie asa mare daca imi este interzis prin lege sa practic profesia de expert. Suma sa fie modica sau simbolica.

(2025-08-02)

#785

SCADERE SI UN NUMAR LIMITAT DE RASPUNSURI PE AN PENTRU ANUMITE SPETE

(2025-08-02)

#786

Semnez ot.ca plătesc cotiz.si pt. Pfa care .nu are activitate.

(2025-08-02)

#787

Este inadmisibil

(2025-08-02)

#790

Nu consider ca in toti anii in care am fost membru CECCAR am beneficiat de vreun ajutor, din contra doar am cotizat sume de bani și atat.

(2025-08-02)

#791

Doresc si eu reducerea taxelor.

Sorin Titus (2025-08-02)

#792

Semnez pentru ca CECCAR este stat in stat. Ai deschis gura sa comentezi ceva, esti eliminat urgent. Sunt acceptate la a participa la alegeri doar dosarele persoanelor deja prietene cu oranduirea. Presedintii si membrii comitetelor filialelor sunt numiti, nu alesi. Transparenta lipseste cu desavarsire din orice actiune a CECCAR. Adunarile Generale sunt copii fidele ale sedintelor de partid din vremea comunismului, iar metodele de reducere la tacere a membrilor, folosite in CECCAR sunt identice cu cele de pe vrema lui Ceausescu. Platim taxe in fiecare an si pe PFA si pe SRL uri, plus cotizatia variabila, inacceptabil de mari. Votam sub protectia anonimatului, tocmai pentru ca sa nu ne trezim cu represalii

(2025-08-02)

#793

Sunt de acord cu problemele
Semnalate de către autorii petitiei

(2025-08-02)

#795

Ce ati trecut dvs a pct 2 am cerut-o de mai multe ori in Adunarile Generale, inca de cand era dl Toma ( si director dl Jean Claude Brunet, cu care m-am vazut de mai multe ori, pt acelasi subiect) dar nu am primit niciun raspuns desi de fiecare data am fost asigurata ca il voi primi.

(2025-08-02)

#797

Sunt f mari taxele, muncim din ce in ce mai mult si nu putem mari tariful pt. ca si antreprenorii o duc rau, platim taxe mari la buget, mcar ai nostri sa ne inteleaga,. Cursurile nu ne vin toate in sprijinul activitatii, se citesc informatii.

(2025-08-02)

#798

Scaderea taxelor ceccar

(2025-08-02)

#800

Consider ca cotizatiile sunt nejustificat de mari iar cursurile nu toate sunt utile sau organizate in perioade avantajoase pentru toata lumea.

(2025-08-02)



Publicitate plătită

Vom expune reclama pentru această petiție în atenția unui număr de 3000 de persoane.

Aflați mai multe informații...