Examen National
Quoted post
Musafir |
#3475 Re:2016-06-29 19:36Nu vreau să pară că eu țin cu mine sau cu cei care au scris 8 în loc de 3, dar voi ăștia care ne faceți incompetenți si incapabili, prosti, etc, pe noi, cei care am scris 8, va faceți pe voi să păreți așa. 0-ul acela era logic să fie acolo, caci acela era un REPER CARTEZIAN, iar reperele carteziane, cum știm de la funcții au punctul O(0;0), deci acea cifra nu avea nici o legătură cu notele/elevii. Acum vine faza că da, era logic ca notele sunt de la 1-10 si nu de la 1-8, iar eu am citit acest lucru, dar apoi am văzut caseta aia unde scria -numarul elevilor. Acel lucru m-a indus pe mine (cel puțin) în eroare. Știu că voi , cei care ați scris corect nu o să fiți de acord cu mine, căci înteleg că noi "proștii" o să vă putem "întrece" daca ni se punctează acel 8, dar vreau să știți că dacă ați fi așa de inteligenți precum credeți că sunteți nu v-ar fi atât de frică din cauza a unor amarate de 5 sutimi. Exercițiul 6 de la subiectul I știu de la mama mea -care e profesoara- că e pentru proștii care nu știu decat noțiunile de bază si trebuie să treacă examenul, de fapt, tot subiectul I e pentru aceea, dar în același timp este o "piedica" pentru cei deștepți care trec prin el în viteză. Eu stiu ca m-am verificat de multe ori, iar faptul că era acea căsuța acolo mi-a pus bete in roate, dar dacă aceasta petitie nu va fi luată în considerare -oricum nu cred că va fi- nu cred că acele 5 sutimi o să mă dezavantajele foarte mult. Acum sper ca m-am făcut înțeleasă si ca nu voi primi doar înjurături de la cei mai "inteligenți" decât mine, căci au știut un exercițiu de prosti pe care pe mine m-a încurcat, căci am pus prea multă logica si prea multe posibilități în el. |
Raspunsuri
Raluca |
#3493 Re: Re:2016-06-29 19:42:00Personal, iti dau dreptate pentru ca mi s-a intamplat si mie. Insa, pe langa tine si probabil alte putine exceptii, sunt foarte multi incompetenti care sunt 100% sigura ca nu au fost in stare sa judece si au facut exercitiul din prima gresit si fara sa verifice fiind ei foarte siguri. Si multi dintre astia care se plang sunt ca ei, nu ca tine. |
Musafir |
#3516 Re: Re:2016-06-29 19:46:57Reper cartezian de tipul O(0;0) sunt in sistemele de coordonate utilizate in problemele de matematica. Nu se poate vorbi de un reper cartezian la o diagrama , unde sistemul de referinta este cu totul altul |
Musafir |
#4265 Re: Re:2016-06-30 06:39:06Da, iti dau dreptate, de fiecare data cand ma uitam la acel exercitiu si vedeam patratul acela in dreapta consideram ca cei de jos sunt elevi, si am gandit la fel, cum ca 0 este intersectia celor doua axe. La final, in ultimele 15 minute, m-am gandit ca poate fi 3, insa totul era contrazis de faptul ca Nr. elevilor era reprezentat de acel patrat. In fine. |
Petiții promovate de alți utilizatori
Eliminarea subvenției de stat pentru partide!
Împotriva alegerii și menținerii în funcție a unei persoane implicate în lipsirea de viață a unei persoane!
Vrem o legislație pro-europeană a artificiilor care să respecte drepturile românilor la fel ca și drepturile celorlalți cetățeni europeni.
Noi romanii vrem pace! Respect față de toate statele, conform Constituției Romaniei Art 10
SUNT FEMEIE ȘI AM DEMNITATE, SUSȚIN DIANA GUDIMA!
Salvați cei trei pui de urs orfani de pe Transfăgărășan!
Integrarea medicinilor traditionale si de stil de viata, in ingrijirile medicale
Spune STOP eutanasierii câinilor sănătoși din adăposturile publice din Timiș!
Cerem sancționarea influenceriței Marilu care a lovit o pisică – STOP cruzimii față de animale!
Susținem desemnarea lui Ilie Bolojan ca Prim-Ministru al României
LIBERTATEA de EXPRIMARE
Salvăm Casa Dinu Lipatti
Solicităm prelungirea termenului de încheiere a contractelor de vânzare-cumpărare cu TVA 9% până la 30 decembrie 2026
Anularea cetateniei Române persoanelor din Republica Moldova
Salvați-l pe Cezar Avrămuță („Stegarul Dac”)! Scrisoare deschisă către autoritățile statului român
Doriți să schimbați ceva?
Schimbarea nu se întâmplă dacă tăceți. Autorul acestei petiții a luat atitudine și a acționat. Veți face la fel? Porniți o mișcare socială creând o petiție.
Creeați propria dumneavoastră petițieAlte petiții care v-ar putea interesa
Salvați cei trei pui de urs rămași orfani pe Transfăgărășan!
2299 Creat: 2025-07-04
GRATIERE 2025
27659 Creat: 2025-02-03
Spune NU taxării mamelor aflate în concediu pentru creșterea copilului!
791 Creat: 2025-07-09
Declarație privind respingerea majorării normei didactice
519 Creat: 2025-07-09
Respectarea programei la definitivat – Educația timpurie nu e caracterizare!
296 Creat: 2025-07-10
Salvați-l pe Cezar Avrămuță („Stegarul Dac”)! Scrisoare deschisă către autoritățile statului român
264 Creat: 2025-07-11
PETIȚIE PENTRU MENȚINEREA PERSONALITĂȚII JURIDICE A ȘCOLII GIMNAZIALE NR. 200
221 Creat: 2025-07-10
Eliminarea reținerii de 10% din indemnizație creștere copil pentru CASS
695 Creat: 2025-07-07
Nu penalizați maternitatea: respingeți plata CASS impusă mamelor în CCC
387 Creat: 2025-07-05
Salvați cei trei pui de urs orfani de pe Transfăgărășan!
2536 Creat: 2025-07-06
Stop facturării apei de ploaie și a pierderilor din rețea! Vrem tarife corecte la apă în județul Hunedoara!
102 Creat: 2025-07-10
Mamele aflate în concediu de creștere a copilului TREBUIE să rămână asigurate medical!
810 Creat: 2025-07-05
Vrem o legislație pro-europeană a artificiilor care să respecte drepturile românilor la fel ca și drepturile celorlalți cetățeni europeni.
4275 Creat: 2025-06-14
Scaunul Auto pentru Copii si Centura de Siguranta Salveaza Vieti!
15051 Creat: 2021-04-05
Solicitare OPTIMIZARE PUZ- Campus Educational Otopeni- consultare publica;
29 Creat: 2025-07-10
Solicitare urgentă de sancționare a profesorului Popescu Dan pentru comportament indecent, sexism și lipsă de competență didactică
46 Creat: 2025-07-09
Drept la sănătate pentru mame și soții casnice – păstrați coasigurarea!
212 Creat: 2025-07-04
Eliminarea subvenției de stat pentru partide!
272 Creat: 2025-07-02
Demisia Mihail Neamțu!
2693 Creat: 2025-06-25
Păstrarea a 2 ore în trunchiul comun al limbii moderne 2 la toate filierele
6500 Creat: 2025-02-06