Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!
Musafir |
/ #23532 Grupul Ciech din Polonia, actionarul majoritar al USG, interesat de cumpararea Oltchim2014-07-07 06:54http://www.impactreal.ro/2014070617195/Grupul-Ciech-din-Polonia-actionarul-majoritar-al-USG-interesat-de-cumpararea-Oltchim.html La privatizarea programată la 12 decembrie 2014 Administratorul special al societăţii Oltchim SA Râmnicu Vâlcea, Bogdan Stănescu, a confirmat oficial, săptămâna trecută, faptul că acţionarul majoritar al SC Uzinele Sodice Govora - Ciech Chemical Group SA, Grupul Ciech din Polonia este interesat de cumpărarea combinatului chimic vâlcean la privatizarea programată în data de 12 decembrie 2014. „Proprietarul Uzinelor Sodice Govora a cumpărat caietul de sarcini pe 30 mai 2014 şi nu a avut timp să-şi formuleze oferta, astfel încât s-a alăturat investitorilor care au solicitat un nou termen de privatizare. Faptul că s-a amânat de patru ori termenul pentru vânzarea acţiunilor SC Oltchim SA nu a fost din cauza unei lipse de investitori, ci a lipsei lor de pregătire pentru a veni să investească la SC Oltchim SA. Consorţiul chinez a solicitat amânarea privatizării până în decembrie pentru că le trebuie foarte multe aprobări să aducă valută în România. Şi omul de afaceri Ştefan Vuza a cerut o nouă amânare. Ne-am oprit din negocierile cu OMV Petrom, în aşteptarea investitorului care doreşte să cumpere Rafinăria Arpechim, la pachet cu SC Oltchim SA. Statul român, ca să cumpere Rafinăria Arpechim, trebuie ca, a doua zi, să o vândă investitorului selectat pentru SC Oltchim SA. Am discutat cu Consiliul Concurenţei, care ne-a transmis că nu este ajutor de stat dacă statul preia Arpechim şi îl dă mai departe investitorului care preia SC Oltchim SA.”, a spus administratorul special al combinatului chimic vâlcean. Bogdan Stănescu a mai precizat că au fost investitori care au propus administratorilor SC Oltchim SA privatizarea pe module şi nu în sistem integrat, ceea ce nu a convenit acţionarilor combinatului chimic vâlcean, care au optat pentru o viziune unitară. În aceste zile, administratorii judiciari ai SC Oltchim SA încearcă să-i convingă pe creditori să aprobe contractarea unui împrumut de 15 milioane de euro de la chinezi, dar şi a încă 10 milioane de euro de la companiile Alro, Bulrom şi RCS&RDS. Două companii de avocatură vor consilia OPSPI la preluarea Arpechim Zilele trecute, Oficiul Participaţiilor Statului şi Privatizării în Industrie (OPSPI) din cadrul Ministerul Economiei a prezentat o informare privind evaluarea ofertelor tehnice depuse în cadrul procesului de achiziţionare de consultanţă juridică prin care să se asigure asistenţă juridică pentru OPSPI, în vederea angajării unui consultant pentru realizarea proiectului „Funcţionarea integrată a SC Oltchim SA cu Rafinăria Arpechim, aflată în proprietatea OMV Petrom”. Ca urmare a analizării documentelor de participare depuse de ofertanţi, au fost declarate eligibile ofertele următorilor participanţi: SCA PWC D&B David şi Băiaş, precum şi „Boştină şi Asociaţii”. Ofertele tehnice depuse de cei menţionaţi au întrunit punctajul necesar pentru a se califica în etapa următoare. Înainte de acest anunţ, OPSPI a adus câteva clarificări transmise potenţialilor ofertanţi în legătură cu documentaţia de atribuire. Astfel, toate activităţile care fac obiectul achiziţiei vor fi prestate de consultantul juridic care va fi selectat în baza procedurii. Procedura de atribuire declanşată de OPSPI este întemeiată pe dispoziţiile art. 16 din OUG nr. 34/2006, fiind o procedură exceptată de la aplicarea prevederilor OUG nr. 34/2006. Valoarea estimată de OPSPI, în calitate de autoritate contractantă, pentru acest proiect, se situează sub pragul prevăzut de ordonanţa de urgenţă. Este estimată o perioadă de 7-10 luni pentru realizarea proiectului. În funcţie de condiţiile de desfăşurare a acestuia, s-ar putea impune un termen mai scurt de realizare sau perioada estimată ar putea fi depăşită, având în vedere că proiectul nu depinde în exclusivitate de autoritatea contractantă sau de prestator. Plata serviciilor de consultanţă se efectuează după recepţia documentelor care atestă prestaţia consultantului. Preţul nu poate fi majorat în funcţie de timpul alocat proiectului. Suma alocată proiectului este cuprinsă în proiectul bugetului de venituri şi cheltuieli al OPSPI aferent anului 2014 şi nu va depăşi pragul prevăzut la art. 57 din OUG nr. 34/2006, fundamentată corespunzător. În analizarea ofertelor se va ţine cont de experienţa dovedită în acordarea de consultanţă juridică în procesul de privatizare şi restructurare a societăţilor, atât a firmei de avocatură, cât şi a membrilor echipei desemnaţi să realizeze proiectul. Nu vor fi punctate aspecte referitoare la portofoliul de clienţi şi experienţa avută de ofertanţi în alte domenii decât privatizarea şi restructurarea. Se va avea în vedere asistenţa juridică acordată oricărei instituţii publice implicată în procesul de privatizare. Este obligatorie includerea în echipa de lucru cel puţin a unei persoane care să asigure servicii de traducere din şi în limba engleză, nefiind obligatoriu ca această persoană să aibă pregătire juridică şi nefiind obligatoriu ca această persoană să aibă un atestat în acest sens, emis de instituţiile abilitate. Nu se au în vedere servicii de traducere autorizate conform legii. Această persoană nu trebuie să prezinte dovada experienţei în procesele de privatizare şi restructurare. Clarificări de la Consiliul Concurenţei cu privire la preluarea Arpechim Bogdan Chiriţoiu, preşedintele Consiliului Concurenţei, a declarat recent că nu este ajutor de stat dacă autorităţile statului român preiau Arpechim şi vând rafinăria mai departe, la acelaşi preţ cu care o achiziţionează de la OMV Petrom şi dacă OMV Petrom nu are nici un avantaj. De altfel, încă de acum patru ani, Consiliul Concurenţei a dat o decizie favorabilă privind analiza concentrării economice realizată de SC Oltchim SA, prin dobândirea controlului unic direct asupra activelor aferente activităţii de petrochimie situate pe platforma industrială Arpechim Piteşti, deţinute anterior de OMV Petrom. Printre altele, Consiliul Concurenţei a avut în vedere, la luarea deciziei, următoarele elemente: „Concentrarea economică s-a realizat prin dobândirea de către SC Oltchim SA, de la OMV Petrom, a controlului unic direct asupra activelor aferente activităţii de petrochimie de pe platforma Arpechim Piteşti, operaţiune realizată în sensul regulamentului privind autorizarea concentrărilor economice. Operaţiunea de concentrare economică are la bază contractul de transfer al activelor, încheiat în data de 18 decembrie 2009 între SC Oltchim SA, în calitate de cumpărător, şi OMV Petrom, în calitate de vânzător. Operaţiunea notificată de SC Oltchim SA reprezintă o concentrare economică în sensul prevederilor din Legea concurenţei, care depăşeşte pragurile valorice prevăzute în această lege. În consecinţă, această operaţiune este supusă controlului şi trebuia notificată Consiliului Concurenţei. Formularul de notificare a operaţiunii a fost depus de SC Oltchim SA la Consiliul Concurenţei la data de 23 decembrie 2009. Notificarea concentrării economice a devenit efectivă la 11 ianuarie 2010. În ceea ce priveşte activele care fac obiectul operaţiunii de concentrare economică, activitatea de producţie care se desfăşura prin intermediul Arpechim Piteşti a fost oprită începând cu luna noiembrie a anului 2008. Instalaţiile aferente au intrat în conservare, situaţie existentă şi în prezent, urmând ca activitatea de producţie să fie reluată după preluarea acestora de către SC Oltchim SA. Faţă de activitatea productivă care s-a desfăşurat prin intermediul activelor achiziţionate şi ţinând cont de efectele investiţiilor propuse de SC Oltchim SA în aceste active, obiectul de activitate care poate fi conferit acestora este de fabricare a unor produse petrochimice constând în etilenă, propilenă, etilenoxid, monoetilenglicol, polietilenă de înaltă şi joasă densitate şi compuşi aromatici (benzen, toluen şi xilen). Piaţa producerii şi comercializării etilenoxidului şi piaţa producerii şi comercializării metilenglicolului este pe întreg teritoriul României. Operaţiunea de concentrare economică analizată reprezintă o integrare verticală a activităţii desfăşurată pe platforma petrochimică Arpechim cu activitatea SC Oltchim SA, întrucât pieţele produselor pe care sunt prezente activele preluate de la OMV Petrom se situează în amonte faţă de pieţele pe care activează SC Oltchim SA, între cele două existând relaţii de genul furnizor-client (activele preluate de la OMV Petrom furnizează o parte din materia primă necesară SC Oltchim SA). Activitatea de petrochimie de pe platforma Arpechim a fost proiectată de la înfiinţare pentru a funcţiona ca un sistem integrat cu activitatea SC Oltchim SA. Etilena este folosită ca materie primă pentru producerea polietilenei de joasă şi de înaltă densitate, a etil-benzenului şi a oxidului de etilenă în instalaţiile din cadrul activităţii de petrochimie achiziţionate de SC Oltchim SA. Propilena este materia primă pentru producerea polipropilenei, a oxo-alcoolilor şi a propenoxidului, care reprezintă materia de bază pentru producţia polioli-polieterilor, a policarbonatilor şi a stirenului.”, se preciza în decizia Consiliului Concurenţei. Noile prevederi ale legii insolvenţei vor afecta negativ Oltchim Preşedintele României a semnat marţi, 1 iulie 2014, decretul de promulgare a Legii privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, după ce Curtea Constituţională a motivat decizia în privinţa constituţionalităţii legii, în urma sesizării făcute de PNL. Un argument invocat de PNL în acel moment, în susţinerea neconstituţionalităţii legii, privea faptul că este lăsat debitorul la mâna furnizorilor de energie, de gaze şi de alte produse esenţiale pentru funcţionarea societăţii. „Există exemplul SC Oltchim SA. Dacă SC Oltchim SA ar intra în procedura insolvenţei, pe legea aşa cum a fost votată în Camera Deputaţilor, după 90 de zile neputând evident să acopere cheltuielile cu electricitatea şi cu gazele, ar trebui să-şi închidă activitatea. Ar trebui ca miile de oameni care lucrează acolo să plece acasă, iar o eventuală repunere în funcţiune ulterioară ar fi extrem de costisitoare. Cu alte cuvinte, SC Oltchim SA ar intra în faliment în 90 de zile dacă i s-ar aplica această lege.”, spuneau reprezentanţii PNL. Legea privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă a fost atacată la Curtea Constituţională, în 22 aprilie 2014, de grupul parlamentar al PNL din Camera Deputaţilor, parlamentarii susţinând că legea ar încălca liberul acces la justiţie şi proprietatea, ar introduce o discriminare şi poate afecta industria. Sesizarea PNL viza 15 articole din proiectul de lege. Liberalii declarau atunci că, prin accesul la buletinul procedurilor de insolvenţă, pe internet, se poate vedea dacă s-a admis o cerere de deschidere a procedurii de insolvenţă sau că există un raport al administratorului judiciar, dar nu există nici un fel de detaliu gratuit cu privire la ce s-a discutat şi s-a dispus în cauza respectivă. Un alt subiect contestat de PNL privea introducerea posibilităţii ca administratorul judiciar provizoriu să poată face vânzări din patrimoniul societăţii pentru a acoperi cheltuielile de procedură. PNL menţiona că, în cazul în care debitorul este de rea-credinţă, legea îi permite acestuia, prin intermediul administratorului judiciar, să ascundă o parte din averea societăţii. Aceasta este o încălcare a dreptului de proprietate a creditorilor, dar şi a debitorilor. Un alt argument al neconstituţionalităţii ar fi conţinut în avizul Consiliului Legislativ, respectiv faptul că Guvernul nu a prezentat un studiu de impact. Aspectul sesizat de Consiliul Legislativ privea faptul că era utilă completarea proiectului cu insolvenţa regiilor autonome şi cea a unităţilor administrativ-teritoriale, astfel încât acestea să nu fie lăsate pe seama unor amendamente care să fie adăugate ulterior. PNL reclama inclusiv faptul că nu este prevăzută insolvenţa persoanelor fizice, fapt care este o discriminare în raport cu persoanele juridice. |
|
Reclamă petiție
Promovați aici
Împotriva alegerii și menținerii în funcție a unei persoane implicate în lipsirea de viață a unei persoane!
Dragi cetățeni ai Republicii Moldova, profund revoltați de o nedreptate care persistă de peste un an și jumătate, solicităm intervenția urgentă a autorităților competente într-un caz care a șocat o țară întreagă și nu numai: un adolescent de doar 14 ani a fost ucis, iar persoana responsabilă – conform informațiilor cunoscute de opinia publică – se află în libertate și a fost reales în funcția de primar pe 1 iunie 2025. Considerăm profund imoral și periculos ca: O persoană implicată într-un...
Reclamă petiție
Promovați aici
Cerem sancționarea influenceriței Marilu care a lovit o pisică – STOP cruzimii față de animale!
Noi, semnatarii acestei petiții, solicităm autorităților din România să investigheze și să sancționeze fapta de cruzime comisă asupra unei pisici de către influencerița cunoscută sub numele de Marilu, în urma unui videoclip publicat online. Înregistrarea o arată pe Marilu lovind o pisică, gest ce nu poate fi justificat în niciun context. Acest comportament este profund revoltător și contravine Legii nr. 205/2004 privind protecția animalelor, care prevede clar că maltratarea și lovirea animal...
Reclamă petiție
Promovați aici
Susținem desemnarea lui Ilie Bolojan ca Prim-Ministru al României
Noi, cetățenii semnatari ai acestei petiții, solicităm cu fermitate și responsabilitate desemnarea lui Ilie Bolojan în funcția de Prim-Ministru al României. Într-o perioadă marcată de crize repetate, lipsă de încredere în clasa politică și nevoia urgentă de reforme autentice, considerăm că Ilie Bolojan reprezintă una dintre puținele figuri publice care inspiră respect, competență și rezultate concrete. De ce Ilie Bolojan? ✅ Eficiență administrativă dovedită Fost primar al municipiului Oradea t...
Reclamă petiție
Promovați aici
LIBERTATEA de EXPRIMARE
LIBERTATEA de EXPRIMARE este un DREPT, NU O INFRACȚIUNE! NU LEGIFERAȚI CENZURA! RESPECTAȚI LIBERTATEA DE OPINIE și MEMORIA ISTORICĂ! Prin proiectul PL-x 168/2025 care vizează modificarea Ordonanței de Urgență nr. 31/2002, a Legii nr. 107/2006 și a Legii nr. 157/2018, parlamentul vrea să adopte o lege care pedepsește opinii, interzice simboluri istorice, și impune tăcerea asupra martirilor. Către: PARLAMENTUL ROMÂNIEI, Comisiile de...
Reclamă petiție
Promovați aici
Noi romanii vrem pace! Respect față de toate statele, conform Constituției Romaniei Art 10
Asociatia Responsabili Aparam Democratia Uniti Noi, cetățenii României, adresăm această petiție în numele păcii, al neutralității și al respectului față de toți vecinii și partenerii internaționali. Dorim să afirmăm clar și răspicat că: România trebuie să rămână o țară a păcii, a echilibrului și a respectului reciproc. Potrivit Articolului 10 din Constituția României, țara noastră are obligația de a „întreține și dezvolta relații pașnice cu toate statele și, în mod deosebit, cu statele vecin...
Reclamă petiție
Promovați aici
Salvăm Casa Dinu Lipatti
Apel public pentru semnături: Salvarea Casei Dinu Lipatti! București, 19.03.2025 – Comunitatea muzicală din România comemorează astăzi 108 ani de la nașterea marelui pianist și compozitor Dinu Lipatti, însă această aniversare este umbrită de o veste alarmantă: Casa Dinu Lipatti, situată pe Bd. Lascăr Catargiu, se află în executare silită și riscă să fie pierdută. Pentru a salva acest monument de importanță națională, Asociația Grafoart face un apel public pentru semnături, în vederea formulării...
Reclamă petiție
Promovați aici
Vrem o legislație pro-europeană a artificiilor care să respecte drepturile românilor la fel ca și drepturile celorlalți cetățeni europeni.
Avem nevoie de: - Reglementare armonizată cu legislația europeană a artificiilor; - Educație și prevenție, nu interzicere totală a artificiilor; - Respectarea dreptului de protecție a proprietății, culturilor agricole, piscicole, asociația coșarilor, evenimentele culturale de scenă, suporterii/fanii echipelor sportive, a deplasărilor sigure în perimetrul montan prin folosirea artificiilor P1 și T1; - Interdicția folosirii artificiilor afectează industria evenimentelor private – nunți, botezuri,...
Reclamă petiție
Promovați aici
Eliminarea subvenției de stat pentru partide!
Fără încredere nu există democrație. Iar fără solidaritate nu există viitor. Noi, cetățenii României, ne adresăm astăzi direct celor care conduc această țară, celor care ne cer să acceptăm noi taxe, să strângem cureaua, să fim „solidari” cu efortul bugetar. Dar cum să vorbim despre solidaritate, când chiar partidele care iau aceste decizii beneficiază de privilegii fără măsură? În anul 2024, partidele politice din România au încasat din bugetul public peste un miliard de lei – echivalentul a pe...
Reclamă petiție
Promovați aici
Solicităm prelungirea termenului de încheiere a contractelor de vânzare-cumpărare cu TVA 9% până la 30 decembrie 2026
Către: Guvernul României, Ministerul Finanțelor, Parlamentul României – Comisia pentru buget, finanțe și bănci Subsemnații, cetățeni preocupați de impactul noilor modificări fiscale asupra pieței imobiliare și accesului populației la locuințe, solicităm respectuos prelungirea termenului-limită pentru încheierea contractelor de vânzare-cumpărare care beneficiază de cota redusă de TVA de 9%, de la 1 august 2026 la 30 decembrie 2026. 🔍 Context Conform modificărilor legislative recente, începând c...
Reclamă petiție
Promovați aici
Anularea cetateniei Române persoanelor din Republica Moldova
Anularea cetăteniei Române persoanelor din Republica Moldova ce nu săvârșesc o activitate , nu au o proprietate, nu plătesc taxe și impozite sau au doar o adresa fictivă pe teritoriul României! Această petiție vizează doar persoanele fără contribuție reală în România sau cu adrese fictive, nu este un act de discriminare....
Reclamă petiție
Promovați aici
SUNT FEMEIE ȘI AM DEMNITATE, SUSȚIN DIANA GUDIMA!
Cu mare păcat, Diana nu are posibilitatea de a-și cuprinde fetele și de fi cu ele, fetele sunt cu tatăl lor, inconștient, ocupă o poziție contra mamei, abdicatele' sunt protejate de un agresor familiar, dar pe de altă parte sunt postate public, vizate, nu frecventează școala, și au devenit subiect de discuție pentru o țară întreagă. E clar că acelei femei nu îi pasă de viitorul fetelor, se folosește de naivitatea lor pentru a se răzbuna. Copii sunt buni, cu o vorbă dulce și câteva bomboane îi ma...
Reclamă petiție
Promovați aici
Salvați cei trei pui de urs orfani de pe Transfăgărășan!
Subsemnații, cetățeni ai României profund îngrijorați, vă solicităm intervenția de urgență pentru salvarea celor trei pui de urs rămași orfani pe Transfăgărășan, după tragicul incident în care mama lor a fost împușcată. Acești pui nu au nicio vină pentru greșelile oamenilor care au hrănit ursoaica, provocând un lanț de evenimente ce a dus la regretabila moarte a unui om, la uciderea ursoaicei și la abandonarea celor trei ursuleți în sălbăticie, fără șanse reale de supraviețuire. Riscurile sunt e...
Reclamă petiție
Promovați aici
Integrarea medicinilor traditionale si de stil de viata, in ingrijirile medicale
Rugăm Ministerul Sanatatii sa integreze medicinile tradiționale, incluzand fitoterapia, medicina ayurvedica, medicina chineza, acupunctura, aromaterapia, nutritia si dietetica, kinetoterapia,..., practicile de relaxare mentala, hipnoterapia, educația- coaching-ul de stil de viata sanatos , în modelul curent de îngrijiri medicale prin care aceste servicii, furnizate individual si in grup, in persoana si la distanta, să se deconteze de asigurarile de sanatate, de stat si private, pt toate categori...
Reclamă petiție
Promovați aici
Spune STOP eutanasierii câinilor sănătoși din adăposturile publice din Timiș!
🇷🇴 Spune STOP eutanasierii câinilor sănătoși din adăposturile publice din Timiș! În județul Timiș, câinii abandonați sunt eutanasiați după doar 14 zile petrecute în adăposturi. Nu pentru că sunt bolnavi. Nu pentru că sunt periculoși. Ci pentru că nu li se oferă o șansă. Acești câini nu sunt o problemă. Sunt victime. Sunt suflete uitate în cuști, condamnate la moarte într-un sistem care a eșuat să protejeze viața. Eutanasia nu este o soluție. Este o formă de cruzime administrativă. Este o practi...
Reclamă petiție
Promovați aici
Salvați-l pe Cezar Avrămuță („Stegarul Dac”)! Scrisoare deschisă către autoritățile statului român
Această petiție este un apel civic urgent, sub forma unei scrisori deschise, adresat autorităților statului român. Cezar Avrămuță („Stegarul Dac”) se află în greva foamei și a setei în detenție, în semn de protest nonviolent față de ceea ce consideră o profundă nedreptate. Vă rugăm să semnați pentru a cere intervenția imediată a statului în apărarea drepturilor, a demnității umane și a vieții acestui om. ▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎ SCRISOARE DESCHISĂ Către: Președ...
Doriți să schimbați ceva?
Schimbarea nu se întâmplă dacă tăceți. Autorul acestei petiții a luat atitudine și a acționat. Veți face la fel? Porniți o mișcare socială creând o petiție.
Creeați propria dumneavoastră petițieAlte petiții care v-ar putea interesa
GRATIERE 2025
36003 Creat: 2025-02-03
Cerem retragerea Romaniei din Organizatia Mondiala a Sanatatii!
5375 Creat: 2023-03-14
Spune NU taxării mamelor aflate în concediu pentru creșterea copilului!
2352 Creat: 2025-07-09
Dorim Aquapark in Noua cu zona descoperita si piscina acoperita, cu zona de terase, terenuri de sport pentru adolescenti si parcare.
785 Creat: 2024-06-28
Salvați-l pe Cezar Avrămuță („Stegarul Dac”)! Scrisoare deschisă către autoritățile statului român
1554 Creat: 2025-07-11
Interzicem Festivalul Beach Please in Romania
209 Creat: 2025-07-15
Solicitare de sprijin diplomatic și logistic pentru evacuarea soților palestinieni ai cetățenelor moldovene din Fâșia Gaza
62 Creat: 2025-07-16
Declarație privind respingerea majorării normei didactice
2356 Creat: 2025-07-09
Salvați cei trei pui de urs rămași orfani pe Transfăgărășan!
2863 Creat: 2025-07-04
Subiect eronat (I.A.4.) , titularizare învățători secția maghiară
83 Creat: 2025-07-16
CIPRIAN MEGA, NU EȘTI SINGUR! ADEVĂRUL VA TRIUMFA!
127 Creat: 2025-06-30
Vrem McDonald's In Turda!
1071 Creat: 2025-05-04
Nu penalizați maternitatea: respingeți plata CASS impusă mamelor în CCC
663 Creat: 2025-07-05
DREPTATE PENTRU ASISTENȚII PERSONALI – SPORUL DE RISC ESTE UN DREPT, NU O FAVOARE!de!
543 Creat: 2025-07-13
Eliminarea reținerii de 10% din indemnizație creștere copil pentru CASS
878 Creat: 2025-07-07
Combaterea parazitismului, tăierea ajutoarelor pentru cei care refuză să muncească
18 Creat: 2025-07-17
„Drepturi reale și nediscriminatorii pentru persoanele oncologice – aplicare imediată a Legii 293/2022”
560 Creat: 2025-07-13
Eliminarea subvenției de stat pentru partide!
546 Creat: 2025-07-02
Vrem o legislație pro-europeană a artificiilor care să respecte drepturile românilor la fel ca și drepturile celorlalți cetățeni europeni.
4374 Creat: 2025-06-14
Semnam pentru a ne alege prin vot democratic Avocatul Poporului si cei 9 Judecatori ai Curtii Constitutionale!
22154 Creat: 2025-05-26
Petitieonline.com
Punem la dispoziția dvs. găzduirea gratis a petițiile online. Aveți posibilitatea să publicați petiții online la un nivel profesional folosind serviciile noastre dedicate. Petițiile noastre se regăsesc în mass media în fiecare zi. Publicarea petițiilor prin intermediul serviciilor noastre oferă impact și vizibilitate către publicul larg cât și către persoane ce au putere de decizie