S.O.S. familia!


Musafir

/ #2846 la CNA se asctioneaza in stil marxist-anarhist prin boicotare, parasind sala, evitand aplicarea leg

2013-12-11 19:35

dupa 2 amanari, a 3a incercare a fost tratata cu boicot. sedinta CNA de rejudecare a cazului "4 nunti si o provocare" din 10 dec. 2013

http://roncea.ro/2013/12/10/primatele-din-cutia-cu-maimute-de-la-cna-au-fugit-dupa-bananele-homosexualilor-membrii-cna-care-au-boicotat-votul-pentru-sanctionarea-pro-tv-si-a-emisiunii-4-nunti-si-o-provocare-vor-fi-actio/

CAUZA PE SCURT:

Codul de reglementare a conţinutului audiovizual

DECIZIE Nr. 220 din 24 februarie 2011

TITLUL VII
Emisiuni interactive, jocuri şi concursuri


ART. 90
(1) Nu pot fi difuzate emisiuni interactive în care:
a) publicul apelează la vrăjitori şi prezicători sau la activităţi interzise prin lege;

ART. 91
(1) Concursurile interactive pot fi difuzate în cadrul programelor audiovizuale numai dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiţii:
a) au drept scop exclusiv fidelizarea, divertismentul sau educarea publicului;
b) sunt inserate numai în programe educative şi de divertisment sau sunt difuzate ca emisiuni-concurs; (n.p. se defineste „concursul interactiv” ca „emisiune-concurs” implicit si „-interactiva”. o parte din public sunt si concurenti)
c) nu presupun taxă de participare directă sau disimulată, cum ar fi suprataxa percepută de serviciile de telefonie cu valoare adăugată;
d) respectă regulile informării corecte; (n.p. ceea ce Pro-tv nu a facut deformand principiul familiei/casatoriei definit si prin lege. asta ar include si afisarea anuntului de „fictiune”,)
e) câştigurile sau premiile sunt atribuite în baza unui regulament adus la cunoştinţa publicului. 

(Tot din Codul de reglementare a continutului audiovizual)

ART. 14
(1^1) Orice emisiune de tip reality show, al cărei scenariu se bazează pe fapte sau situaţii reale din viaţa unor persoane, conţinând însă şi elemente de ficţiune, se semnalează, la început şi la sfârşit, precum şi la reluarea după pauze publicitare, prin menţiunea „Acest program este o ficţiune”, afişată lizibil, cu o dimensiune de minimum 30 de puncte în format SD, definiţie standard, respectiv 60 în format HD, înaltă definiţie, şi pentru o durată de minimum 10 secunde.”

 (conf. DOCUMENT de sustinere a Petitiilor contra emisiunii “4 nunți și o provocare“:

Nu se poate aprecia că materialul difuzat reprezinta o ficțiune, având în vedere faptul că nu s-au respectat dispozițiile art. 14 (1^1)  din Decizia nr. 220/2011 privind Codul de reglementare a conţinutului audiovizual potrivit cărora, în situația în care materialul este o ficțiune se va proceda la avertizarea corespunzatoare a publicului : “Orice emisiune de tip reality show, al cărei scenariu se bazează pe fapte sau situaţii reale din viaţa unor persoane, conţinând însă şi elemente de ficţiune, se semnalează, la început şi la sfârşit, precum şi la reluarea după pauze publicitare, prin menţiunea «Acest program este o ficţiune», afişată lizibil, cu o dimensiune de minimum 30 de puncte în format SD, definiţie standard, respectiv 60 în format HD, înaltă definiţie, şi pentru o durată de minimum 10 secunde”.

Avertizarea publicului cu privire la clasificarea conţinutului, la genul programului – divertisment gen reality show- si aprecierea radiodifuzorului potrivit căreia respectiva căsătorie ar fi una “simbolică” (dar totusi reala) nu sunt elemente suficiente pentru a satisface exigenta dispozitiilor legale mentionate.

Mai mult, recunoaste expres reprezentantul postului Pro tv in cadrul audierii din sedinta Consiliului National al Audiovizualului faptul ca nunta incheiata intre persoanele de acelasi sex a fost una reala, cei doi fiind casatoriti in acel rit protestant declarat.)

Legea Audiovizualului

ART. 3
(1) Prin difuzarea
şi retransmisia serviciilor de programe se realizează şi se asigură pluralismul politic şi social, diversitatea culturală, lingvistică şi religioasă, informarea, educarea şi divertismentul publicului, cu respectarea libertăţilor şi a drepturilor fundamentale ale omului. (n.p. – familia !!!)
(2) Toţi furnizorii de servicii media audiovizuale au obligaţia să asigure informarea obiectivă a publicului prin prezentarea corectă a faptelor şi evenimentelor şi să favorizeze libera formare a opiniilor.
  (n.p. ceea ce Pro-tv nu a facut deformand principiul familiei/casatoriei definit prin lege)
(3) Răspunderea pentru conţinutul serviciilor de programe difuzate, inclusiv al comunicărilor comerciale audiovizuale, revine, în condiţiile legii, furnizorului de servicii media audiovizuale.
(SE INCALCA SI PREVEDERILE DIN ACEST ARTICOL la alin. (1) si (2))

  

Declaratia Universală a Drepturilor Omului

Articolul 16
1. Cu începere de la împlinirea vârstei legale, bărbătul şi femeia, fără nicio restricţie în ce priveşte rasa, naţionalitatea sau religia, au dreptul de a se căsători şi de a întemeia o familie. Ei au drepturi egale la contractarea căsătoriei, în decursul căsătoriei şi la desfacerea ei. (în cazul familiei nu se recunosc alte “orientari sexuale” deci apar restricţii în acest caz)
2. Căsătoria nu poate fi încheiată decât cu consimţământul liber şi deplin al viitorilor soţi.
3. Familia constituie elementul natural şi fundamental al societăţii şi are dreptul la ocrotire din partea societăţii şi a statului.  

în “Manualul Drepturilor Omului” elaborat de Asociatia pentru Apararea Drepturilor Omului în România – Comitetul Helsinki (2008), se afirmă că:

"În ce priveşte relaţiile dintre parteneri, familia este înţeleasă în sens larg de către
Curtea europeană şi nu este condiţionată de încheierea unei căsătorii civile. În lipsa
căsătoriei, existenţa unei familii între cei doi parteneri va fi apreciată de la caz la
caz, în funcţie de circumstanţele concrete ale fiecărui caz. De exemplu Curtea va
cerceta dacă cei doi parteneri locuiesc împreună şi de cât timp, dacă au copii
împreună, fie ei biologici sau adoptaţi, dacă alte elemente concrete indică intenţia de
a avea o relaţie de durată. În schimb, Curtea nu a acceptat până în prezent că relaţiile
stabile dintre persoane de acelaşi sex pot intra în sfera de aplicare a vieţii de familie.

Acestora le-a oferit, însă, protecţie în cadrul noţiunii mai largi a vieţii private."

 (nu exista discriminare pe baza orientarii sexuale cand este vorba de familie/casatorie)

 

CARTA DREPTURILOR FUNDAMENTALE A UNIUNII EUROPENE

Articolul 9

Dreptul la căsătorie şi dreptul de a întemeia o familie

Dreptul la căsătorie şi dreptul de a întemeia o familie sunt garantate în conformitate cu legile interne care reglementează exercitarea acestor drepturi.

 

EGALITATEA

Articolul 20

Egalitatea în faţa legii

Toate persoanele sunt egale în faţa legii.

Articolul 33

Viaţa de familie şi viaţa profesională

(1)   Familia se bucură de protecţie juridică, economică şi socială.

 

Legea zice:

“Codul Civil”

“TITLUL I
Dispoziţii generale
Familia

Art. 258. - (1) Familia se întemeiază pe căsătoria liber consimţită între soţi, pe egalitatea acestora, precum şi pe dreptul şi îndatorirea părinţilor de a asigura creşterea şi educarea copiilor lor.

(2) Familia are dreptul la ocrotire din partea societăţii şi a statului.

(3) Statul este obligat să sprijine, prin măsuri economice şi sociale, încheierea căsătoriei, precum şi dezvoltarea şi consolidarea familiei.

(4) În sensul prezentului cod, prin soţi se înţelege bărbatul şi femeia uniţi prin căsătorie.

Căsătoria
Art. 259. - (1) Căsătoria este uniunea liber consimţită între un bărbat şi o femeie, încheiată în condiţiile legii.

(2) Bărbatul şi femeia au dreptul de a se căsători în scopul de a întemeia o familie.

(3) Celebrarea religioasă a căsătoriei poate fi făcută numai după încheierea căsătoriei civile.

(4) Condiţiile de încheiere şi cauzele de nulitate ale căsătoriei se stabilesc prin prezentul cod.

(5) Căsătoria încetează prin decesul sau prin declararea judecătorească a morţii unuia dintre soţi.

(6) Căsătoria poate fi desfăcută prin divorţ, în condiţiile legii.

CAPITOLUL II
Încheierea căsătoriei
SECŢIUNEA 1
Condiţiile de fond pentru încheierea căsătoriei
Consimţământul la căsătorie

Art. 271. - Căsătoria se încheie între bărbat şi femeie prin consimţământul personal şi liber al acestora.

Art. 277. - (1) Este interzisă căsătoria dintre persoane de acelaşi sex.  

(2) Căsătoriile dintre persoane de acelaşi sex încheiate sau contractate în străinătate fie de cetăţeni români, fie de cetăţeni străini nu sunt recunoscute în România.

(3) Parteneriatele civile dintre persoane de sex opus sau de acelaşi sex încheiate sau contractate în străinătate fie de cetăţeni români, fie de cetăţeni străini nu sunt recunoscute în România.”

 

Comisia pentru egalitatea de şanse şi Comisia juridică din cadrul Senatului României au respins, în ședința comună din data de 19.11.2013, prin unanimitate de voturi, propunerea legislativă privind parteneriatul civil.

Conform raportului de respingere: „Propunerea legislativă are ca obiect de reglementare stabilirea regimului juridic al parteneriatului civil, propunându-se astfel conferirea unui caracter legal convieţuirii dintre două persoane, ca alternativă la căsătorie.”

Redăm în cele ce urmează și argumentarea respingerii, deoarece ea însumează o serie de aspecte legislative deosebit de importante, care trebuie avute în vedere, atunci când ne referim la familie.

„Iniţiativa este în contradicţie cu art. 258, 259, 271 şi 277 din Legea nr. 287/2009 privind Codul civil, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. De altfel, legătura dintre cele două instituţii juridice, familia şi căsătoria, este statuată şi în art. 48, în special în alin.(l), din Constituţia României, republicată, conform căruia: „Familia se întemeiază pe căsătoria liber consimţită între soţi, pe egalitatea acestora şi pe dreptul şi îndatorirea părinţilor de a asigura creşterea, educaţia şi instruirea copiilor”

De asemenea, conform dispoziţiilor alin.(3) al art. 277 din noul Cod Civil- Interzicerea sau echivalarea unor forme de convieţuire cu căsătoria:„Parteneriatele civiledintre persoane de sex opus sau de aceLaşi sex încheiate sau contractate în străinătate fie de cetăţeni români, fie de cetăţeni străini nu sunt recunoscute în România”

Reamintim că odată cu adoptarea noului Cod Civil, atât Guvernul cât mai ales forul legiuitor, cu precădere prin modificările aduse proiectului iniţial al acestui important act normativ, şi-au exprimat această opţiune de politică legislativă în materia relaţiilor de familie, reglementând, ca unică formă de convieţuire recunoscută, căsătoria şi numai aceea între persoane de sex diferit, recunoscându-se doar familia care se întemeiază pe instituţia căsătoriei.

 

Directiva Serviciilor Media Audiovizuale - UE

CAPITOLUL II

DISPOZIŢII GENERALE

Articolul 2

(1) Fiecare stat membru se asigură că toate serviciile mass-media audiovizuale transmise de către furnizorii de servicii mass-media aflaţi sub jurisdicţia sa respectă normele sistemului juridic aplicabil serviciilor mass-media audiovizuale destinate publicului din statul membru respectiv.

 

CONSTITUTIA ROMANIEI

ART. 16

Egalitatea în drepturi

(1) Cetăţenii sunt egali în faţa legii şi a autoritătilor publice, fără privilegii si fără discriminări.

(2) Nimeni nu este mai presus de lege.

 

Codul de reglementare a conţinutului audiovizual

DECIZIE Nr. 220 din 24 februarie 2011

TITLUL VII
Emisiuni interactive, jocuri şi concursuri


ART. 90
(1) Nu pot fi difuzate emisiuni interactive în care:
a) publicul apelează la vrăjitori şi prezicători sau la activităţi interzise prin lege;

 (dreptul la exprimare libera nu este egal cu dreptul de a infaptui o ilegalitate si se supune restrictiilor legii)

iata si decizia CNA in acest caz:

http://www.cna.ro/article6435,6435.html

"Întrunit în şedinţa publică din data de 1 octombrie 2013, Consiliul Naţional al Audiovizualului a analizat raportul de monitorizare, întocmit de direcţia de specialitate ca urmare a sesizărilor mai sus-menţionate.

Membrii Consiliului au vizionat înregistrările relevante şi au audiat punctul de vedere exprimat de reprezentantul postului, prezent la şedinţă.

.... În urma dezbaterilor din şedinţă a fost făcută o propunere de sancţionare a postului de televiziune cu amendă în cuantum de 10.000 de lei, pentru încălcarea unor prevederi referitoare la protecţia minorilor, dar aceasta nu a întrunit numărul legal de voturi pentru a fi aprobată.

(aplicarea legii se voteaza la CNA?)

.... La art. 3 alin. 1) al Directivei se arată că: Statele membre garantează libera recepționare și nu restricționează retransmisia serviciilor mass-media audiovizuale pe propriul teritoriu din alte state membre din motive care se încadrează în domeniile reglementate de prezenta directivă.

În aceste condiţii, formatul din România construit pe tiparul celui din Marea Britanie nu poate fi restricţionat de la difuzare pe criteriul orientării sexuale în cazul unui cuplu aflat în concurs."(cu toata confuzia de idei pe care o face CNA aberand, pentru incalcarea legii trebuia interzisa conf. Cod CNA, mai ales ca a fost produsa in Romania conformandu-se legilor de aici.) 

bonus:

Din Legea audiovizualului:

CAP. 1
Dispoziţii generale
ART. 1
(1) În sensul prezentei legi, termenii şi expresiile de mai jos au următoarele semnificaţii:

10. retransmisie - captarea şi transmiterea simultană a serviciilor media audiovizuale liniare, furnizate de radiodifuzori şi destinate recepţionării de către public, prin orice mijloace tehnice, în integralitatea lor şi fără nicio modificare a conţinutului;

(aici a fost vorba de transmisie doar, in "prime time" si in exclusivitate. la Pro-tv a fost o emisiune nou-nouta, productie autohtona made in Romania, fara legatura cu cea din Marea Britanie)

 

contradictorii afirmatiile CNA, nu-i asa?

o inselaciune intelectuala marca lgbt+altele, Pro-tv si unii de la CNA

detalii la : http://roncea.ro/tag/4-nunti-si-o-provocare/




Publicitate plătită

Vom expune reclama pentru această petiție în atenția unui număr de 3000 de persoane.

Aflați mai multe informații...